Kirjoittaja Aihe: X Factor USA 3. kausi  (Luettu 25852 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: X Factor USA 3. kausi
« Vastaus #25 : 21.12.2013 23:24:13 »
Mua harmittaa tosi paljon etten ehtiny seuraamaan tätä kautta. Erityisesti Alexista ja Sierrasta oon kuullu vaan hyvää! Ehkä vois kattoo youtubesta joitain esityksiä. :>



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: X Factor USA 3. kausi
« Vastaus #26 : 22.12.2013 21:51:07 »
Finaalissa nähdään Carlito Oliveiro, Alex & Sierra sekä Jeff Gutt. Itse epäilen näiden kahden viimeisimmän kamppailevan voitosta. Jos Carlito sattuu voittamaan niin se olisi pienoinen yllätys.

Restless Road sitten tipahti, mikä ei itseäni sinällään yllätä. Alkuun en heistä kamalasti tykännyt. Puolivälissä kisaa he olivat ihan hyviä, mutta loppua kohden taas eivät mitään kauhean kaksisia olleet.

Kamalan suosittu One Direction esiintyy sit finaalissa.. HUOH! Itse en tykkää tästä bändistä sitten yhtään. Teinitytöt & pojat taas tykkää bändistä... Mun kaaliini ei vaan mene miten tää bändi voi olla näinkin suosittu..
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: X Factor USA 3. kausi
« Vastaus #27 : 23.12.2013 08:45:35 »
Jeee! Hyvä että Restless Road tippu :)


Kamalan suosittu One Direction esiintyy sit finaalissa.. HUOH! Itse en tykkää tästä bändistä sitten yhtään. Teinitytöt & pojat taas tykkää bändistä... Mun kaaliini ei vaan mene miten tää bändi voi olla näinkin suosittu..

Itse kyllä ymmärrän One Directionin suosion aivan täysin! Olihan tuollaiselle poikabändille ihan selvä markkinarako ennen kuin tulivat julkisuuteen.
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

JohnnyUtah

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 365
  • Karma: +28/-5
    • Profiili
Vs: X Factor USA 3. kausi
« Vastaus #28 : 23.12.2013 10:13:12 »
Semifinaalihöpinää...

Oli tosiaankin paljon hyviä esityksiä tällä kertaa. Eniten yllätti Carlito joka nosti tasoaan aikalailla.

Alex&Sierra:
- Illan paras. Sierra nostanut tasoaan aivan hurjasti, kun on hiukan ujoudestaan päässyt eroon. Ja heidän äänet vaan sopivat niin hyvin yhteen.

Jeff Gutt:
- Toiseksi paras. Hallelujah oli ihan hyvä veto. Paras veto häneltä oli kuitenkin eilisen tuloslähetyksen lopussa laulettu biisi.

Carlito:
- Nosti tosiaan tasoaan huimasti. Hiukan silti yllätti, että pääsi finaaliin Restless Roadin sijaan. On sen verran vahvaa tuo kantri usassa.

Restless Road:
- Olisi pitänyt tippua jo viikkoja sitten. Gutt nöyryytti heitä duetossa, eikä nuo soolovedotkaan onnistuneet. En jää kaipaamaan.

Finaaleissa nähdään siis Alex&Sierra, Jeff Gutt ja Carlito. Omasta mielestäni näistä ainoastaan Alex&Sierran kuuluisi olla finaalissa. No ehkä Jeff Gutt juuri ja juuri, sillä on parantanut. Lillie McCloudin olisi ehdottomasti pitänyt olla finaalissa, sillä hän oli koko kauden paras Alexin ja Sierran ohella. Lisäksi olisin mieluusti nähnyt Ellonan finaaleissa.

JohnnyUtah

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 365
  • Karma: +28/-5
    • Profiili
Vs: X Factor USA 3. kausi
« Vastaus #29 : 23.12.2013 10:13:57 »
Mua harmittaa tosi paljon etten ehtiny seuraamaan tätä kautta. Erityisesti Alexista ja Sierrasta oon kuullu vaan hyvää! Ehkä vois kattoo youtubesta joitain esityksiä. :>

Kannattaa ehdottomasti tsekata. Huikeita vetoja ollut heillä.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: X Factor USA 3. kausi
« Vastaus #30 : 28.12.2013 22:43:05 »
Finaaliesitykset ovat takanapäin & mielestäni Jeff oli yksinkertaisesti paras! Hän niin ansaitsisi voiton. Kautta kisan olen hänestä kovasti pitänyt & eikä hänellä ole ollut yhtään kehnoa esitystä. Ensimmäinen esitys oli varsinkin Jeffiltä todella mahtava & Jeff veti Dream Onin upeasti.

Alex & Sierra oli kahdessa esityksessä kolmesta oikein hyviä. Alkuun en heistä pitänyt laisinkaan, mutta viime aikaisten esitysten myötä olen alkanut pitämään heistä jonkin verran. Say Something biisin he vetivät kyllä aivan upeasti taas kerran :). Duettoesityksessä Alex & Sierra jäivät aika selvästi Leona Lewisin varjoon, vaikka molemmat lauloivat silti kohtuu hyvin.

Jotenkin musta tuntui siltä, että Carlito ei ihan ollut parhaimmillaan. Duettoesityksessä hän veti hyvin, mutta muuten ei hänen laulusuorituksensa oikein vakuuttaneet. Maria Maria sujui aikaisemmin Carlitolta paljon paremmin mitä tässä finaalissa.

Carliton & Jeffin duettoparit olivat mulle todella tuntemattomia. Koskaan ikinä en ole kuullutkaan Prince Roycesta & John Rzeznikistä.

Paulina Rubion esitys oli muuten todella mahtava!
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: X Factor USA 3. kausi
« Vastaus #31 : 29.12.2013 22:36:10 »
Alex & Sierra sitten voittivat!

En oikein tiedä mitä mieltä tästä pitäisi olla. Tavallaan olen tyytyväinen voittajaan ja toisinaan taas en.

Olisin niin halunnut Jeffin voittavan, mutta amerikkalaiset äänestivät toisin. Toivon Jeffin saavan levytyssopimuksen joltain musayhtiöltä. Hän kun sen ehdottomasti ansaitsee!

Saa nähdä sitten millainen mahtaa olla Alexin & Sierran tulevaisuus musabisneksessä!

Kausi oli kokonaisuutena ihan hyvä, mitä nyt ehkä voittajaan olen pettynyt.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: X Factor USA 3. kausi
« Vastaus #32 : 29.12.2013 22:58:20 »
Ihanaa että Alex ja Sierra voitti! Vaikka ei Jeff todellakaan olisi ollut huono voittaja! Musta oli niiin ihanaa kun Alex itki siinä lopussa kun ne alko laulaa :') awww! Sydän suli <3
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

JohnnyUtah

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 365
  • Karma: +28/-5
    • Profiili
Vs: X Factor USA 3. kausi
« Vastaus #33 : 30.12.2013 00:31:46 »
Kausi takana, ja oikea voitti ehdottomasti!

Aivan huikea pari tämä Alex&Sierra. Olivat myös finaalissa paras. Jeff Gutt tosin antoi tiukan vastuksen, mutta silti alexin ja sierran esitykset veivät voiton..Carlitolla ei ollut mitään jakoja tässä kisassa vaikka parantikin huimasti kisan edetessä.

Veikkaan, että alexilla ja sierralla on edessä loistava tulevaisuus ainakin amerikan maalla, ja luultavasti myös maailmanlaajuisesti.

Jeff Guttin veikkaisin taas tippuvan siihen harmaaseen massaan. Ehdottomasti jonkin bändin laulajaksi eikä soolouralle.

Carlito voi latinopiireissä jonkinlaista menestystä saadakin aikaiseksi. Vaikka tuollaisia latinolaulajia löytyykin aikalailla.

JohnnyUtah

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 365
  • Karma: +28/-5
    • Profiili
Vs: X Factor USA 3. kausi
« Vastaus #34 : 02.01.2014 11:00:40 »
Simon Cowell kertoi jossain haastattelussa, että Alex&Siella olivat saaneet eniten ääniä joka viikko.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: X Factor USA 3. kausi
« Vastaus #35 : 02.01.2014 21:15:37 »
Just..

Neljäs kausi ei ole ilmeisesti vielä varma, että tuleekohan sitä. Katsojaluvut ovat olleet ilmeisesti pettymys, kun ne ovat laskeneet ensimmäisestä kaudesta aikas lailla. Demi Lovatoa ei mahdollisella neljännellä kaudella nähdä tuomarina, kun hän keskittyy musiikkiuraansa. Harmittaa, kun hän ollut todella hyvä tuomari ainakin omasta mielestäni. Simon Cowellin asema ilmeisesti on muuttumassa, näin hän on sanonut jossain haastattelussa. Huhujen mukaan hänet nähtäisiin UK:n X-Factorin seuraavalla kaudella.

Eli näyttää siltä, että tuomaristo menee jälleen kerran uusiksi. Mielestäni Simon Cowellin menetys on ison luokan isku USA:n X-Factorille.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

JohnnyUtah

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 365
  • Karma: +28/-5
    • Profiili
Vs: X Factor USA 3. kausi
« Vastaus #36 : 04.01.2014 00:39:40 »
Joo kyllä jos Simon ei itse tuomaroi, niin se on viimeistään kuolinisku usa:n x-factorille. Simonillehan syntyy lapsi ja lieneekö tämä sitten häntä britanniassa pitämässä?

Demi olisi saanut kyllä jatkaa, on ollut tosi hyvä ja suorapuheinen tuomari. Samoin Kelly Rowland saisi jatkaa. Paulina Rubio ehdottomasti vaihtoon.

Toivotaan että neljäskin kausi tulee vielä. Ainakin uuden tuomarin Simon on saanut houkuteltua. Sanoi haastattelussa, että on sellainen jota on yrittänyt houkutella tuomariksi jo pitkään.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: X Factor USA 3. kausi
« Vastaus #37 : 08.02.2014 16:49:39 »
Jahas X-Factor on näillä näkymin päättymässä kokonaan!

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014020818021766_vi.shtml

Eipä tämä uutinen itselleni kauhean suurena yllätyksenä tullut. Harmittaa sinällään, kun itse ohjelmasta pidin kovasti.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21596
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: X Factor USA 3. kausi
« Vastaus #38 : 08.02.2014 20:08:46 »
Kyllä tätä osasi jo vähän uumoilla. Laulukilpailujen kulta-aika alkaa olla takana päin ka Fox-kanavalla pyörii kuitenkin myös American Idol. Sen brändi taitaa olla edelleen X-Factoria parempi.