-
TV?
DVD/VHS?
Tietokone?
Leffateatteri?
8---)
-
Kattelin Saharan sillon kun se tuli telkusta viikko (?) sitten. Aika köyhä se oli kyllä. Inhoan sellasia ennalta-arvattavia leffoja joissa sankari saa sankarittaren ja muuta kliseistä kukkua ;(
-
Mun piti kattoa sahara %P kun siinä on Lambert Wilson, mutta vissiin vähän pienessä roolissa %\
Mutta enpä sitä telkusta koskaa muista mitää kattoa.
-
Perjantaina katsoin Scary Movien ties kuinka monennen kerran. Kyllä niin nauratti :D ;D.
-
Scary Movie 1:sen, onhan tuo jo muutamaan kertaan tullut jo nähtyä,
mutta on siinä muutama yksityiskohta joka saa edelleenkin hajoamaan, joten se siksi se piti vahdata. :D
-
Mä en ole ehtinyt juurikaan leffoja katsomaan nyt viimeisen 3 viikon aikana mut mäkin katsoin perjantaina Scary Movien. Se on tuolla jossain homeisella vhs:lläkin, mut ei niitä tuu ikinä katottuu. Olen nähny sen varmaan 10 kertaa mut nyt oli ainakin 3 vuoden tauko välissä, niin jakso taas naurattaa. Paras osa koko sarjasta. : DD Mrs Mann ja kaikki, ei luoja. Repeen myös aina sille autoepisodille ja sille kun Cindy pakenee murhaajaa portaissa ja sitten se heittää sen polkupyörän ja oman mummonsa sitä murhaajaa päin. :'DD
-
mää katoin perjantaina scary movien, ja eilen she's the manin. <;
-
Confessions of a Shopaholic
Ihan piristävä ja hyväntuulinen elokuva. Isla Fisher oli luontevampi kuin kuvittelin ja leffaa ei onneksi oltu pitkitetty liikaa. Suomiläppää oli tasan sen verran mitä trailerissa nähtiin, eli hyvin vähäisesti.
Pisteitä annan 3/5
-
Slumdog Millionaire.
Tykkäsin ja voin suositella, 8.5/10
-
Slumdog Millionaire.
Tykkäsin ja voin suositella, 8.5/10
Tarkoitus olisi tuo SM jossain vaiheessa tsekata. Olen kuullut niin paljon hyvää.
-
Confessions of a Shopaholic
Ihan piristävä ja hyväntuulinen elokuva. Isla Fisher oli luontevampi kuin kuvittelin ja leffaa ei onneksi oltu pitkitetty liikaa. Suomiläppää oli tasan sen verran mitä trailerissa nähtiin, eli hyvin vähäisesti.
Pisteitä annan 3/5
Trailerit pilaa joskus kaikki keskivertoelokuvat, ku kaikki hyvät vitsit on nähty jo etukäteen. (Täs leffas on toki voinut olla muitakin hyviä vitsejä, kuin pelkät suomivitsit..)
-
Tajusin muuten vasta ihan vähänaika sitten että toi Slumdog Millionaire tyyppi on Skins-Anwar =D
-
Katselin tässä viime päivinä kaksi leffaa. (Mikä on multa aika hyvin, kun on niin pitkä ku vimeks kattonut yhtään). Katsoin eka Forgetting Sarah Marshallin, mikä oli sellainen kepeä keskivertokomedia. Ja sitten seuraavaksi Paholainen pukeutuu pradaan, joka taas hieman parempi kuin edeltävä.
-
Forgetting Sarah Marshallhan on oikeen piristävä komediapläjäys! :D
-
Forgetting Sarah Marshallhan on oikeen piristävä komediapläjäys! :D
Eli semmonen kepeä keskivertokomedia. Kyllä se ihan piristi. (Noh, mulle saa kyllä olla aikamoinen komedia, että yltää miksikään muuksi kuin keskiverroksi päivän piristykseksi).
No oli se kyl huomattavasti parempi ku 50 first dates, joka sekin oli ihan kepeä. Jonka siis muuten katoin senki. Unohdin mainita.
Seuraavaksi aateltiin tsekata Piano. Oon nähnyt sen ennenki, ja muistelen, että pidin paljon. Voittaa siis varmasti nämä keskivertokomediat ;) Mut kyl se FSM oli ihan ok. Samaa hyvää keskivertotasoa, kuin esim. Paksuna, 27 Dresses jne. Mä oon viimeaikoina nähnyt vain kaksi loistokomediaa, toinen Juno ja toinen Superbad. (Jälkimmäisessä loistava Seth Rogen).
//Ja jos joku ei ymmärrä caprikieltä, ni tarkotan keskivertokomedialla semmoista semihyvää elokuvaa. Suurin osa komediapläjäyksistä on mun mielestä keskivertoja. Tosin niitä huonoja komedioita on vielä enemmän. Loistokomedioita oon nähnyt hyvin vähän. Tosin komedia ei oo mun juttu ihan muutenkaan. Yleensä ne on vaan semmoisia aivot nollille juttui.
-
Superbad ja Juno olivat molemmat myös sellaisia leffoja jotka muhun upposivat niin hyvin kuin vain voi upota. : D Molemmat kävin yksin katsomassa leffateatterissa ja en oo varmaan ikinä hihitelly yksikseni niin paljon. : D Michael Cera on oikeesti...siis voi luoja. Loistava ura edessä!
-
Leffassa igen, elämän alkua pitää juhlistaa. ^___^
Watchmen
Oli paljon luultua parempi. Ensin karsastin ajatustakin tästä, mutta kaveri raahasi puoliksi väkipakolla. Mutta oli aivan erilainen kuin kuvittelin, paljon muutakin kuin toimintaa ja räiskintää, jotain syvällistäkin. Ja kuvaus/toteutus mahtavan taiteellisella otteella, hieno.
Arvosana: 4/5
-
Mä olin eilen kattomassa kavereiden kanssa ton Watchmenin.
En tienny leffasta mitään sinne mennessä joten odotuksia ei ollu.
Heti alkuminuuteista tiesin, ettei se oo mun leffa.
Niin paljon kuolleita ihmisiä ja väkivaltaa.
Lisäks siinä juonessa ei ollu oikeestaan mitään järkee. Kaikki oli vaan heitelty randomisti yhteen ja päälle oli kasattu musiikkia jonka valintaa mä ainakin ihmettelen.
Mutta ne puvut oli hienoja ja lavastus mutenkin. Siihen se sitten jäikin.
-
Katsoin pätkiä Kuudennesta aistista.
-
the beachin katoin dvd:ltä.
tykkäsin. tää oli samalla jännittävä, sairas, hyvä, ei-ennalta-arvattava ja mielenkiintonen. jos en ois kattonu tätä joskus tv:stä, en ois ikinä arvannu, et tän loppu olis tällänen kun oli : D hyi, se richard oli ihan mielenvikanen kun se alko villiintyä siel. täs oli humoristisiiki kohtii, josta plussaa. oikeen mielenkiintonen juoni, ei loppunu kesken, hyvä, että tähän tehtiin semmonen loppukohtaus kun täs oli. : D hyvähyvä. 4/5.
-
Taisin muistaakseni katsoa Kuudennen aistin lopun.
-
Mä kävin katsomassa ton Watchmenin Iskän kans :'D ja leffan nähneet saattaa tajuta et on tosi mielenkiintosat istua iskän ja jonku toisen papparaisen välissä ku valkokankaalla porukat hommailee jossain avaruusaluksessa :'D
Iskä katto eilen illal jotai Trilleri leffaa mis oli Jhonny Depp. kattelin sitä pätkän, harmi ettei tullu nauhalle ku en jaksnau kattoo loppuu. Sit eilen kattelin mummil vähän aikaa Uptown Gilrsiä. Kokonaa taisin kattoo The Day Ater Tomorrow'n nauhalta perjantain.
-
mä katoin eilen uptown girls:in, satuin vaan avaan telkkarin siihen aikaan ku se tuli. : D oikeestaan oikeen hyvä leffa, itkin täs pari kertaa, jotkut kohat oli tosi koskettavia. se alku oli vähä hämärä, ettei oikee tajunnu mistää mitää, mut sit ko ray tuli kuvaan, alko jo tajuu paremmin kaiken : D dakota on iha mahtava näyttelijä, sopi tosi hyvin rayn rooliin : D tää on just tämmöne leffa, joka kannattaa kattoo kipeenä. : D 4/5 8--)
-
Mäkin katoin Uptoen girlsin ja ylläripylläri, vollotin kun pikkulapsi leffan lopussa.
Oli se vaan ihana<3
-
Öh, mä en oikein Uptown Girlsistä tykänny ku katoin sen joku vuos sitten. Mut Dakota on niin upee siinä. :> Neuroottinen pikkulikka. Täydellinen!
Tänään katsoin Last Days of Disco... tosi outo draamaleffa joka sijoittui 80-luvulle, discon viimeisiin kulta-aikoihin. Niinku ei saanu mitään tolkkuu tästä. : D Discossa pompittiin ja se yks muija vaan ihastu moneen eri mieheen. :D En älynny.
-
Maailman Ympäri 80 päivässä katsoin ja ihan huvittava oli. Repeilin pikkasen muutamissa kohdissa ;D :D. Jackie Chan :D :D :D.
-
Maailman ympäri 80 päivässä
iha hyvä leffa, ois vaa voinu käydä vaikka suomessa >DD noei. oikee humoristinen leffa, helmi juoni, hyvät näyttelijät.. : D
-
Perjantai-lauantai välisejnä yönä ko 19-06.30
- Camp Rock
- Dark Knight
- Corpse Bride
- Maailman ymäri 80 päivässä
- Sweeney Todd.
Sweeney ei ollu yhtään iin pelottava kun mitä K18-merkintä antaisi ymmärtää.. Turhaan kielletty alaikäisiltä kun tämmönen heikkohermokin kestää sen moitteetta.. :)
-
Juu, Sweeney on pelottavasta kaukana... onhan se kai hieman raaka, mut munkin mielestä k-18 on aika nipottamista kun ottaa huomioon, että on paljon kamalempia leffoja jotka ovat "vain" k-15.
Katsoin Infernal Affairsin tokaa kertaa ja pidin tästä edelleen...sellanen 3 pojon arvonen. : D Viihdyttävä. Martin Scorsesen Departed perustuu tähän leffaan... hitsi kun en sitä nähnyt vieläkään niin ei voi vertailla. :>
-
Jane Austenin jalanjäljillä (Becoming Jane) <33
Eikä, tää oli LIIAN ihana <33 Miks tässä oli nii surullinen loppu? olin iha wääwääwää. Tai ei sinänsä surullinen, mut epäreilu loppu 8'< Kaverin kaa katottiin, tykkäsin kyl <3
-
Jesus Christ Superstaria. En tosi kokonaan, mutta kuitenkin.
Oli kyllä harvinaisen härö.. :s
-
Mäkin katsoin Jesus Christ Superstarin ja vihdoin näin sen kokonaan. Ei se ollu koukuttavimmasta päästä siis biisejä ajatellen. Andrew Lloyd Webberin sävellyksiä kyllä silti kuuntelee aina mielellään.:')
-
Eilen katsoin Luunkerääjän. Olen nähnyt sen ainakin neljä kertaa ja joka kerta olen tykännyt siitä. Yksi mun lempileffoista. Angelina on loistava näyttelijä :) ja Denzel Washingtonkin ihan menettelee.
-
Katsoin pätkiä Angelina Jolien leffasta, joka tuli päivällä tänään. Joku Kohtalokas ennustusko se oli. Aika peruskamaa. Angelinan peruukki oli tosin hirveä.
Kunnolla katsoin eilen Sevenin. En muistanut siitä mitään juuri, kun viime katsomiskerrasta oli aikaa. Mielettömän hyvä se oli. Kevin Spaceyn roolisuoritus oli mahtava.
-
Titanicin katoin, nyt näin sen sitte kokonaan. : D
-
Mä katsoin myös Titanicin monen monen vuoden tauon jälkeen. Oli se edelleen hyvä ja koskettava.
-
memento, aivan loistava! christopher nolanin ohjaus loistavaa, ei voi muuta sanoa
-
Katsoin taas lentokoneessa leffoja, tällä kertaa High School Musical 3 ja Slumdog Millionairen.
-
13 ja risat. Nähty ennenkin, mutta edelleen yhtä hyvä :)
-
Slummien miljonäärin katoin mäkin. Oli kyl tosi hyvä, ehkä vähän tylsä juoni.
-
Katsoinpas Vicky Christina Barcelonan ja Rachel Getting Married. Molemmat ok. VCB oli parempi. Penelope Cruz oli aivan mahtava.
-
13 ja risat. hyvä leffa 8-----) mun mielest khyl se aikunen ja lapsi oli vähä eriluonteisia.. : D
-
Ärsyttää, ko oisin halunnu kattoo Ringun torstaina, mut jaksoin vaan vajaan tunnin kattella, ku oli pakko men nukkuu. :'D
-
13 ja risat tuli katottuu.. ihan pirtee elokuva.
-
Lizzie McGuire tuli katsottua...nähty aiemminkin, mut edelleen ihan yhtä hyvä.
-
Mä oon kattonut nyt varmaan enemmän leffoja, ku pitkiin aikoihin. Äsken tuli katsottua Sound of Music. Oli se edelleen hyvä.
//pitääpäs päivittää muistiin, että tulipas vihdoin katottua Hevoskuiskaaja boxilta pois. Oli se edelleen dramaattinen se alun onnettomuus. Muuten ehkääää vähän liian pitkä leffa. Siihen nähden, ettei siinä nyt kovin paljon tapahtunut. Loppu oli jotenkin tyly. Ihanat maisemat.
-
Nelonen mainosti toimintatorstaita ja tulin katsoneeksi Tears of the Sun - auringon kyyneleet. Tästä leffasta oli kyllä toiminta aika kaukana. Suurin osa leffasta hiippailtiin viidakossa hiiren hiljaa. Suorastaan masentava leffa ja surullinen mutta eipä tullut muutakaan.
-
Katoin äskön Titanicin, viimeks kattonu vissii joskus kesäl, oli taas ku ekaa kertaa ois kattonu :')
-
Twilight tuli katsottua. (: Tykkäsin edelleen. <3
-
mäki kattelin twilightin<3
-
eilen katoin mean girlsin, ihan erilainen ko muistin : D
-
eilen katoin mean girlsin, ihan erilainen ko muistin : D
Mää laitoin ton boxille, jos joskus kuumeessa jaksais kattoo :D
-
Mean Girlsin mäkin. On se hyvä.
Buu, you whore!
-
Mäki katoin Mean girlsin. Oon nähny sata kertaa mut aina yhtä hauska 8D
Buu, you whore!
haha, toi jäi munki päähä :''D
-
Mean Girls on ihan mahtava, mäki katoin sen. Varmaa kymmenettä kertaa. :'D
-
Hostelin katsoin aivan Matti Vanhanen leffa oikeesti, kui tollanen on edes tehty. Mul on tää dvd sain sen joskus muistaakseni nimpparilahjaksi ;D ::), ei edes ole pelottava :D
-
Katsoin Mieletön juttu leffan, olen nähnyt ennenkin ja tällä kertaa jäi vähän lopusta katsomatta. Torstaina tuli muutes Clooneyn toinen leffa Sietämätöntä julmuutta joka oli ihan katsomisen arvoinen, vähän seko ja ennalta arvattava.
-
Mieletön juttu leffaa katsoin, ihan hyvä oli.
-
Kattoin Miekka Kivessä, aivan ihana <3
-
käytii leffassa kattoo möröt vastaan muukalaiset, kummiluokan kanssa. tylsä oli, alko väsyttään kauheesti.. : D
-
Tyttö tuollainen. Täytyy sanoo et tykkäsin aivan tajuttomasti <3
-
Sweeney Toddin jälleen.
Mää tykkään tästä leffasta, tää on ihanan synkkä :)
-
Usvan katsoin ja ihan surkean huono. Eikä edes pelottava :) :D
-
Tyttö tuollainen. Täytyy sanoo et tykkäsin aivan tajuttomasti <3
Mä katoin... inhoon yleensä Ben Affleckii mut toi leffa oli älyttömän suloinen. Ja siis Benkin oli siedettävä. :D (Tai sit olin niin lääkehöyryis ;D)
-
Katoin eilen Titanicin :') En kyl ihan loppuu asti kerenny, ku väsytti niin paljon et oli pakko mennä sit nukkuu...
-
Twilight tuli viimein tiirattua noin leffanakin.
En vaan voinu ottaa sitä tosissani ja nauroin koko leffan läpi kun löysin kaikkia epäkohtia ja huonoja asioita (kaverin hehkuttamat mufasa-assisiaatiot repliikistä muista kuka olet saivat mut varsikin räkättämään)
No, tulipahan nähtyä. Tiesin jo etukäteen ettei se vastaa yhtään kirjan perusteella tulleita mielikuvia ja on siksi huono.
-
dudesons-movie. : D
-
Tänä viikonloppuna tsiikailin useammankin leffan. Viimeisimpänä Fight Clubin. Samoin Australia tuli katottua ja Twilight. Ainoastaan ensinmainittu kestää uudet katselukerrat (tai no Twilight oli kyl parempi ku Australia ;D)
-
Mäkin oon kattonu tällä viikolla jopa viis leffaa :D
Morsianten sota - Surkee, ennalta-arvattava, niin perus romkom et huh huh... ei MITÄÄN mikä ois erottanu tän kyseisen lajityypin muista leffoista :D
Tyttösi sun ja mun - No tää oli jo parempi romkom. Sopivasti semmosta perus kamaa ja vähän härskeilyy. :) ja kivat näyttelijät.
Prom Night - Joo... niin perus teinikauhu. Mut uskon et tästä oli tehty niin ennalta-arvattava ihan tahaltee.
Breathing room - Ihan ok, mut liikaa Sawin ja Cuben tapanen =/ eniten häiritse ku veri näytti ihan punajuurelta. Näyttelijät oli kyl hyvii leffan budjettii nähden :D loppu oli aika jännä
Fast & Furious (2009) - Tää oli aika jees, VIN DIESEL ja PAUL WALKER, ah nam <3 ei nyt sillee mitenkää erikoinen, mut mä vaa tykkään Hurjapäistä :D ja tää oli melkeinpä yhtä hyvä ku ykkönen. :)
-
Kattoin Ville Vallattoman!
Olihan tuo ihan jees ku ei ollu muutakaan tekemistä, se naapurinsetä (mr Wilson?) oil aika pelottavan näkönen :D
Mua vaan häiritti kauhiana ku se roisto siinä poltti niin timmejä tupakkeja, oli varmaan vaan millin ympärysmitaltaan ! :O
-
Katsottiin eilen Abandoned... Se oli K-18 eikä edes keksitty että minkä takia :o
Se oli surkee kauhuplätty ja me kun oltais tahottu just jotain Kaunan tasoista vähintäänkin..
-
eilen kattelin kamujen kanssa titanicin, sykähdytti niiku aina. : D
-
(http://www.mannythemovieguy.com/images/17_again_new_poster.jpg)
Kävin kattomassa tänään 17 Again… Zac Efronin uus leffa. OMFG!! Muutuin ihan teiniks ku menin kattoo sitä. :’DD Kauhee ”päänsisäinen” ihkuttaminen. Ei se leffa ollu mitenkää erikoinen, sellane 3 pojon arvone… mulle tuli tosi hyvä mieli siitä. Lähdin sellane typerä hymy naamalla leffateatterista. : D Eli täs oli aika perusjuoni, tällasii muodonmuutos leffoi on paljon, mut kyl tää mun mielestä enemmän nauratti ku esim. Peggy Sue Got Married.
Matthew Perryn esittämä Mike on pettynyt ja tyytymätön elämäänsä, unelma koristähteydestä jäi kun hän meni naimisiin… ja kuinkas käykään, hän saa uuden mahdollisuuden! Mike muuttuu taas 17.vuotiaaksi…ja kommellusta sattuu kun hän on samassa high schoolissa lastensa kanssa.
Thomas Lennon joka on tuttu Reno 911! sarjasta, hän teki ihan loistavan sivuosan Miken kaverina, rikkaana nörttinä joka liehitteli koulun rehtoria. : D Ja Zac Efron..ah Zac…ei oo koskaan ollu noin ihana. Mainitsinko jo Zacin? Zac ilman paitaa, Zac paita päällä, Zac koriskentällä, Zac...
(http://www.imagenic.net/images/727ky7379qow7oxajj.jpg)
(http://www.reelmovienews.com/images/gallery/17-again-picture.jpg)
:P :P
-
Yes Man. Ihana. Jim Carreykin oli siedettävä. :)
Se oli ehkä paras kohta kun Jim Carreyn esittämä Carl Allen pelasti sen itsemurhaa hautovan miehen sillä laululla. Aww!
-
Se oli ehkä paras kohta kun Jim Carreyn esittämä Carl Allen pelasti sen itsemurhaa hautovan miehen sillä laululla. Aww!
Mäki pidin siitä kohtauksesta. : D Ja sit ihastuin siihen Munchausen By Proxy bändiin!
-
Mä katsoin viime yönä Paholaisen lampi nimisen elokuvan ja ihan ok oli vaikka se miesnäyttelijä oli aivan kauhean huono >:(. Tara Reid oli ihan ok....
-
The Mist - Usva
Tuli pitkästä aikaa katsottua oikeasti hyvä kauhuelokuva. Stephen Kingin novellista väännetty pätkä, ja hyvä olikin! Aika monet Kingin kirjoista tehdyt leffat on olleet tosi hyviä, eikä tää oo poikkeus. Tää ei ehkä oo mikään säikyttelyleffa eikä tässä oikeastaan pyritäkään siihen, vaan tässä on koko ajan sellain jännittävä ja piinaava tunnelma. Ehkä kuitenkii parasta tässä oli se, miten huomas kuinka ne ihmiset rupes käyttäytyy suljetun tilan sisällä. Eka kaikki puhaltaa yhteen hiileen mut lopulta jengi jakaantuu kahtia ja alkaa sotimaan toisiaan vastaan. Se oli hienosti kuvattu tässä. Ja loppuratkaisu oli vähä niiku piste iin päälle, jotain odottamatonta. Kaikki (kauhu)leffoista tykkäävät, kannattaa tsekata :)
-
Fucking Åmål
Tää leffa oli ihan jännä, vaikka välillä piti kääntää kanavaa sen lähes kaikkien nuorille suunnattujen leffojen ja tv-sarjojen kanssa tulevan myötähäpeän tunteen vuoksi.
Juoni oli tietenkin ennalta-arvattava, mutta se ei todellakaan ollut huonoimmasta päästä viime aikoina katsomistani leffoista.
-
Me katottiin tuo Fucking Åmål joskus terveystiedon tunnilla ku pojat halus.
Ite en vaa nähny alusta asti sitä nii oli vähä kujalla. :D
Mutta se oli yllättävän hyvä.
-
Me katottiin kans Fucking Åmål koulussa, joskus kasilla... katottiin muutenki ihan pimeitä leffoja. : DD
(http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/touchstone_pictures/apocalypto/apocalypto2.jpg)
Katsoin Mel Gibsonin ohjaaman Apocalypton. Mel on myös ollut käsikirjoittamassa ja tuottamassa leffaa. Myönnän, et oli jälleen ennakkoluuloja, päähän oli syöpyny muistikuva Passion of the Christista.
Tämä oli kuitenkin ihan eri luokkaa. Leffa kertoo maya-intiaaneista jotka elävät suht rauhallista ja idyllistä elämää. Päähenkilön, nuoren Jaguaarintassun vaimo on raskaana ja heillä on jo yksi lapsi. Kun heimon kylään tunkeutuu ulkopuolisia jotka kaappaavat heimon jäseniä uhratakseen heitä auringonjumalalle Jaguaarintassu piilottaa vaimonsa ja poikansa kuoppaan ja yrittää itsekin paeta mutta jää kiinni. Hän onnistuu kuitenkin myöhemmin pakenemaan vihamielisen heimon leiristä ja alkaa hengästyttävä pakomatka, lisäksi vaimo ja poika oleilevat edelleen kuopassa.
Elokuvan aikana oikeesti jännitin, et jaksaako se nyt paeta ja miten se raskaana oleva vaimo pärjää siellä syvässä kuopassa.
Loistavaa leffassa oli myös se, et ne intiaanit puhus oikeesti maya-kieltä eikä jotain englantia. Se miten tää oli kuvattu oli myös niin upeeta, värimaailma, lavasteet ja puvustus kympin luokkaa. Pitäis katsoo tää toistekin, koska voi olla, et jäi taas joitain hienouksia havaitsematta ja pointsimäärä vois nousta viel puolikkaalla.
3,5/5
-
Eilen/Tänään tuli vielä katottua kuus leffaa kun olin kaverilla yötä.
Never Back Down. Tykkään tästä, vaikka onkin aika ennalta-arvattava ja kliseinen, mut kiva kattoo tämmösiä silloin tällöin. :P
Another Gay Movie. Just sitä miltä kuulostaakin :D ei todellakaan ollut leffa fiksuimmasta päästä, mut parit naurut sai ainaki :D
Tiedän kuka tappoi minut. Lindsay Lohanin tähdittämä kauhuleffa. Just niin huono miltä kuulostaaki.
1408. Aika jännä... ihan kattomisen arvonen, mut ei kyl ehkä sen enempää. Loppuun oisin kaivannu jotain kunnon twistiä mut se oliki aika outo.
Bolt. Aivan i-h-a-na <3 me tykättiin tästä hirveesti. Aww, tosi sulonen :) tosi hyvä Pixarin animaatio.
Espoon viimeinen neitsyt. Ei herranjumala, minkälaiset naurut sainkaan :D sai kyllä hajoilla koko leffan ajan niiden teinien jutuille.
-
Klik!:in katoin. ihan hyvä, se päänäyttelijä kyl oli vähä sukka.. mut tää avas niiku silmät, teki mieli heti mennä halaan mulle tärkeitä ihmisiä. : D
-
Tänään ja eilen ollu taas leffapäiviä pitkästä aikaa %D vaikka melkein kaikki kattomistani leffoista olinkin jo nähny:
Harold & Kumar Go to White Castle ja Harold & Kumar Escape Guantanamo Bay 3-/5
hajueritys/oksennus/kakka/marihuana-komedia Harold & Kumar go to white castle ja sen jatko- osa pako guantanamo baysta %D. Joo olin nää molemmat nähny jo aiemmin, mut halusin nähdä Neil Patrick Harrisin vedon tässä uudestaan. On se vaan kreisi. Joo aika perus alatyylin komedioita molemmat. Ei ees naurattanu erityisen paljon, mut näissä on jotain semmosta lämminhenkistä sympaattisuutta ja viihdyttävyyttä. Ja Kumarin seksifantasia marihuanasäkin kanssa on jotain mitä ei tarpeeksi usein leffoissa nähdä %\
Charlie Bartlett 4/5
Tää on yhä suosikki "teinileffa"ni. Vaikka periaatteessa tää on ehkä enempi aikuisille suunnattu leffa vaikka sijoittuukin High Schooliin. Ehkä sentakia ei koskaan saavuttanukaan suurta yleisöö. Muhun kuitenkin uppos kuin veitsi silmään. Oikeesti hyviä pointteja nuorten hyvinvoinnista etc. Plus Robert Downey jr. tekee läsnäolollaan mistä tahansa leffasta paremman.
Eastern Promises 4/5
Yhden suosikkiohjaajistani, David Cronenbergin hieno draamatrilleri venäläisestä mafiasta. Hyvin paljon mentiin saman ohjaajan parinvuoden takaisen leffan A History of a Violencen meiningissä. Leffassa oli melko vähän väkivaltaa, mutta se oli melko graafista ja realistisen karua. Violencessäkin ollut Viggo Mortensen veti tosi hyvin vaikka vain käytännössä patsasteli aurinkolaseissa ja murahti välillä pari sanaa kelvollisella venäjäaksentilla. Läsnäolollaan kyllä omisti kohtaukset joissa oli mukana.
The Village 4-/5
Leffa mistä olin kuullu aika paljon pahaa. Enkä ihmettele, tätähän on markkinoitu kauhuna, mutta tää ei todellakaan mitään sellaista ole. Ohjaaja M. Night Shyamalan (Kuudes aisti, The Happening, Signs) ite onkin sanonut että kyseessä on rakkaustarina. Kyllä mä näen että tässä on jotain kauhuelementtejä, ja pari tunnelmaltaan aika painostavaa kohtausta mutta on kyllä hirvee vääryys pitää tätä kauhuna. Voin kuvitella että porukka on menny teattereihin odottaen jotain genreltään Sawin kaltaista leffaa mystisestä ulkomaailmalta eristäytyneestä kylästä. Tarinassa on pari hienoa käännettä, joista osa on ennalta-arvattavia, mutta leffan juoni muuttuu hienosti sillein ettei olis ensin arvannu mistä tää leffa oikeestaan kertoo. Ja Bryce Dallas Howardin esittämä hahmo oli ehkä ihanin ikinä <3, pitääkin heti alottaa BDH-leffojen putki %D. Mut siis joo vaikka paikoitellen tää vähän junnas paikoillaan niin pitäisin tätä tosi hyvänä trilleridraamaleffana ja tuun varmasti kattomaan toistekin.
-
On kans tullu muutama leffa katottua...
[rec] oli NIIIN huono. Siis oikeesti, tää muka pelottava/k-18 tasonen ? Tässä oli tosi ahdistava tunnelma, mut tää oli kyllä tosi huono.
Jopa minä, joka pelkää ja säikkyy helposti kauhuleffoi, pysty kattoo tän ilman ongelmia.
Morsianten sota oli sellasta peruskamaa ja tosi ennalta-arvattava, mut ihan hyvää viihdettä iltaan...mut ei kyllä kummonen ollut tääkään.
Raise your voice oli kans sellanen perus teinileffa, et kaikki teinileffojen kliseet tässä tapahtu, mut mä oon jotenkin aina tykännyt tästä.
Duff ei kauheesti säväyttäny, mut tän leffan tunnelma ja kaikki niin aww.
May oli kanssa toooosi huono ja surkea leffa...yli puolet tästä ajasta oli pelkkää lässynläätä ja vasta lopussa tapahtu.
-
Mä haluisin kans nähä ton 17 again :) En kauheesti pidä Zac Efronista, mut onhan se söpö ja kuulostaa/vaikuttaa ihan kelpo pätkältä toikin leffa 8'')
-
Mä haluisin kans nähä ton 17 again :) En kauheesti pidä Zac Efronista, mut onhan se söpö ja kuulostaa/vaikuttaa ihan kelpo pätkältä toikin leffa 8'')
Mä taas en oikeen pidä Matthew Perrystä %D mut on toi kyllä katottavien listalla ollu jo jonkun aikaa.
-
Matthew Perryn rooli ei oo mitenkää älyttömän suuri 17 Againissa. : D
-
Mitä nyt oon Matthew Perryn jotain leffoja nähny niin ei kyllä oo läheskään niin hyvä ku Frendeissä.
-
Eilen katottiin kaverin kanssa kolme leffaa.
Tarzan & Mulan, aww, mielettömän ihania molemmat <3
Ja sitten Eagle Eye. Mä vähän petyin tähän, vaikka Shia LaBeouf oli aivan ihana <3 Eka tää vaikutti ihan kelvolliselta toimintajännäriltä, mut sit alko tuntumaan et tää on niiiiin nähty. Sit oli ihan liikaa sellasta plörinää mistä ei tajunnu puoliakaan. Ja loppu oli niin kliseinen. Plääh.
-
Manaaja tuli katsottua torstaina ja ei kyllä ollut edes yhtään pelottava :D. Ellen Burstyn on hyvä näyttelijä :)
-
Ja sitten Eagle Eye. Mä vähän petyin tähän, vaikka Shia LaBeouf oli aivan ihana <3 Eka tää vaikutti ihan kelvolliselta toimintajännäriltä, mut sit alko tuntumaan et tää on niiiiin nähty. Sit oli ihan liikaa sellasta plörinää mistä ei tajunnu puoliakaan. Ja loppu oli niin kliseinen. Plääh.
He, mä oon täysin samaa mieltä, paitsi että musta Michelle Monaghan oli (taas) aivan ihana <3
Toi oli kyllä niiin keskiverto leffa, ja niin nähty. Mut oli se omalla tavallaan ihan hyvin tehty. Semmonen 2½/5
-
Little Nicky. kerran tai pari olen sen jo nähny, mut on se sen verran hauska, että katsoin sen taas.
Adam Sandler on mahtava ;D
-
Jos diggaa Sandlerista niin kai Happy Gilmore on katsottuna? ;D
-
Mulle ei koskaan noi leffan nimet jää mieleen, että voi olla että oon katsonu, en vaan muista :D
^oon sen nähny, katoin trailerin ja näytti tutulta :) mut on siitä aikaa.
-
Nyt on tullu jonkun verran taas katsottuu leffoi, ei ihan putkessa mut melkeen. :’D Tän jälkeen saattaa katselu nyt hiipuu. :’< Viel ois 3 Star Wars leffaa digiboxilla, mut mua ärsyttää kun Kloonien sota jäi siitä välistä boxin sekoilun takia. Tässä on vain murto-osa katsotuista leffoista ei jaksa selostaa kaikista.
Frozen River
(http://www.wildaboutmovies.com/images_6/FrozenRiverPoster.jpg)
Pienellä budjetilla tehty leffa joka sai huomiota viimeistään Oscareissa sillä pääosaa näytellyt Melissa Leo oli ehdokkaana,
Rayn mies on uhkapeluri joka on lähtenyt reissuun perheen säästöjen kanssa. Ray painaa töitä lähikaupassa toivoen että pääsisi täysipäiväiseksi työntekijäksi, sillä hänellä on kaksi poikaa elätettävänään. Myös perheen talopaketin maksu pitäisi saada hoidetuksi. Ray kohtaa Mohawk naisen joka tekee bisnestä miesten kanssa jotka kuljettavat rajan yli pakolaisia. Tämä raja ylitetään jäätyneen joen kautta, se on silti laitonta vaikka Mohawk nainen Lila sanookin laittomuuden olevan häilyvä jos he ylittävän rajan joen kautta.
Koskettava ja tehokas indieleffa.
3+/5
Burn After Reading
(http://www.nypost.com/gossip/celebp/09242007/photo01.jpg)
Coenin veljesten viihteellisempi pläjäys NCFO:n jälkeen. John Malkovich esittää kireää ja juopottelevaa CIA-virkailijaa joka on päättänyt kirjoittaa muistelmat. Levy päätyy vahingossa tohelolle kuntosaliohjaajalle Chadille (Brad Pitt) ja Lindalle (Frances McDormand). He päättävät kiristää agentilta rahaa. Lindan uusi poikaystävä (George Clooney) on CIA-virkailijan vaimon (Tilda Swinton) rakastaja joten sattumuksilta ei voida välttyä.
Tää oli sopivan lyhyt leffa koska mä aloin jo melkein puutua loppua kohden. Brad Pitt oli kyllä mahtava junttimaisessa roolissaan. Samoin John Malkovichin hahmon kiroilu nauratti. :’DTuntuu siltä, että Coenit ei osaa tehdä normaaleja leffoja vaan pitää tehtä tällasia kikkailuja puolin ja toisin, mikä ei aina toimi. Tääkin oli vähän sekava, mut loppu oli niin läppä, et pisteet nousi. : D
3/5
Seven Pounds
(http://images.salon.com/ent/movies/review/2008/12/19/seven_pounds/story.jpg)
Will Smith esittää verovirkailija Thomasia joka haluaa mullistaa seitsemän ihmisen elämän auttamalla heitä. Alun takaumista käy ilmi miksi. Sen takia tää olikin mun mielestä niin yllätyksetön, jutun idea paljastui heti ilman sen suurempia hämääviä temppuja. Elokuvan alussa Thomas on jo tekemässä itsemurhaa, mutta miksi? Se paljastuu luonnollisesti elokuvan edetessä. Hän ei halua sekoittaa liian suuria tunteita suunnitelmiinsa mutta kuinkas käykään, Thomas rakastuu Emilyyn (Rosario Dawson) jolla on sydänsairaus. Ilman Smithiä ja Dawsonin välistä suhdetta olisin luultavasti kyllästynyt. Koskettava loppu kai tässäkin oli olevinaan, mutta eipä itkettänyt!
3/5
How to lose friends & alienate people
(http://www.lolsam.com/wp-content/uploads/2009/03/how_to_lose_friends_and_alienate_people.jpg)
Brittiläinen Sidney (Simon Pegg) palkataan yllättäen amerikkalaiseen lehteen jonka seurauksena hän muuttaa New Yorkiin. Jalansijan saaminen lehden toimituksessa ei ole helppoa, oma mielipide ei saa tulla esiin jutuissa joissa nuoleskellaan tämän hetken trendikkäimpiä tähtösiä. Toimituksessa on sentään yksi järkevän oloinen nainen Alison (Kirsten Dunst) joka vaikean alun jälkeen tutustuu Sidneyhyn.
Megan Fox esittää selkeästi itseään, bimboa juuri pinnalle noussutta näyttelijää jolla on tasan kaksi ilmettä, ja Sidney luonnollisesti ihastuu häneen.
Muistaakseni imdb:n sivuilla joku oli kirjoittanut tämän juonen muistuttavan aihepiiriltään Paholainen Pukeutuu Pradaan kirjaa/leffaa ja kyllä tässä samankaltaisuutta olikin. Aika loppuun kulutettu ja kliseinen. :<
2,5/3
The Boy in the Striped Pyjamas
(http://sfjcf.files.wordpress.com/2008/11/posterur7.jpg)
(http://jonathankiefer.files.wordpress.com/2008/11/stripedpajamas.jpg)
(http://www.pastemagazine.com/articles/striped%20pajamas.jpg)
John Boynen romaanista tehty valkokangasversio itketti mua läpi elokuvan. Juutalaispojan suuret silmät ja surullinen musiikki oli mulle ihan liikaa. :< Ehdottomasti täytyy lukea kirja joskus!
Brunon (Asa Butterfield) perhe muuttaa kaupungista maalle sillä hänen isänsä (David Thewlis) on natsikomentaja joka on saanut uuden tehtävän. Perheen talo sijaitsee keskitysleirin lähellä jota Bruno luulee suureksi maatilaksi, eikä hänen väärää käsitystä tietenkään korjata karmivan totuuden takia.
Bruno ei saa poistua talon pihalta mutta seikkailuja janoava 8-vuotias poika keksii keinon karata niitylle. Hän näkee raitapukuiset ihmiset aitauksessa ja tutustuu samanikäiseen Schmueliin (Jack Scanlon) jonka kanssa he ystävystyvät. Elokuvassa on suuri painostava jännite koska katsojat tietävät mitä keskitysleiri ja juutalaisvainot merkitsivät, pienet lapset eivät sitä kuitenkaan ymmärrä. Schmuel tajuaa sen verran asioista, että kertoo Brunolle, etteivät raidalliset puvut ole pyjamia tai että ne eivät ole osa leikkiä.
Dramaattinen loppu, en ehkä ihan näin dramaattista loppua osannutkaan odottaa. Varmaankin paras leffa tän vuoden puolella mitä oon nähny.
En kauhean helposti hehkuta lapsinäyttelijöitä, mutta tässä on toivottavasti kaksi hyvin suurta tulevaisuuden tähteä!
4/5
Hot Fuzz
(http://adamanthenes.files.wordpress.com/2007/05/hot-fuzz-group.jpg)
Simon Peggin ja Nick Frostin tähdittämä poliisisekoilu joka meni niin överiksi, et loppuvaiheessa aloin jo hieman kyllästyä.
Lontoon huippupoliisi Nicholas Angel paiskataan pikkukaupunkiin jonka käytännöissä hänellä on totuttelemista. Yllättäen kaupungissa tapahtuukin paljon ”onnettomuuksia” jotka pitävät Angelin kiireisenä. Ei tästä oikeesti osaa sanoa mitään, täys läppä. : DD
3/5
Medusan Sinetti
(http://www.filmgoer.fi/new/images/1654.jpg)
Hohhoijaa, en oikeen ymmärrä näiden Jason Bourne leffojen hehkutusta ja suosiota. Eka osa oli ihan toimiva, kakkonen kauhee pettymys eikä tää kolmonenkaan mikään unelmien täyttymys ollut. Jatkuvaa juonittelua ja piileskelyä. Viattomat taas kärsii ja kamera heiluu koko ajan vaikka ei olisikaan kyse tappelukohdista. Mä en myöskään pysty pitämään Matt Damonia uskottavana tällaisissa rooleissa.
No ainakin tässä nyt selvii hitusen enemmän Bournen menneisyydestä asioita, kaipa se ny sai sit tasattuu tilinsä or something.
2,5
-
Katoin äsken Troijan ja hyvä leffa oli... Antaisin ehkä 4½... Orlando Bloom & Eric Bana on hyviä näyttelijöitä..
-
Burn After Reading[/b]Tuntuu siltä, että Coenit ei osaa tehdä normaaleja leffoja vaan pitää tehtä tällasia kikkailuja puolin ja toisin, mikä ei aina toimi. Tääkin oli vähän sekava, mut loppu oli niin läppä, et pisteet nousi. : D
3/5
Hei täähän oli loistava leffa %D... Vaikkakin aika härö... Parasta leffassa oli se Brad Pittin yks ilme.. En tiiä muistatko ku pastesin joskus IRCissä sen kuvan :D.
-
Burn After Reading[/b]Tuntuu siltä, että Coenit ei osaa tehdä normaaleja leffoja vaan pitää tehtä tällasia kikkailuja puolin ja toisin, mikä ei aina toimi. Tääkin oli vähän sekava, mut loppu oli niin läppä, et pisteet nousi. : D
3/5
Hei täähän oli loistava leffa %D... Vaikkakin aika härö... Parasta leffassa oli se Brad Pittin yks ilme.. En tiiä muistatko ku pastesin joskus IRCissä sen kuvan :D.
Muistan kyllä. : DDDDDDDD Oli huippu. 8D
The Hangover (Kauhea kankkunen)
(http://www.cyberhap.com/blog/media/1/20090611-the-hangover.jpg)
“What happens in Vegas, stays in Vegas… Except for herpes. That shit'll come back with you.”
Phil, Stu, Alan ja Doug juhlivat Vegasissa Dougin viimeisiä hetkiä poikamiehenä. Kuinka ollakaan aamulla he heräävät massiivisen krapulaan. Koko sviitti on romutettu, keittiössä kotkottaa kana, vessassa on tiikeri ja löytyypä huoneesta vielä vauvakin. Sekavaa? Kaiken lisäksi Dougia ei löydy mistään. Kaverusten muisti on täysin mennyt eikä heille jää muuta vaihtoehtoa kuin yrittää selvittää mitä yöllä tapahtui askel askeleelta.
Leffaa oli kehuttu paljon ja jatko-osakin on jo tulossa, joten aloin taas kerran epäröidä, et onks järkee maksaa tästä. Onneks tää osoittautuikin ihan loistavaksi ja nauroin yhden kohtauksen aikana niin paljon, et meinasin oikeesti tukehtuu karkkiin. : DD (Tässä viitattiin pariin otteeseen Tom Cruisen ja Dustin Hoffmanin Sademies leffaan, se kohtaus jossa Alan ja Phil tulevat liukuportaita alas kasinolle on matkittu Sademiehestä ja mä nauroin ihan hulluna).
Zach Galifianakisin esittämä Alan oli henkilöistä paras, jätkä oli ihan liekeissä. 8D Ken Jeongin rooli Chowna oli myös mainio vaikka se olikin tosi pieni osa.
Sisältää paljon kiroilua, sekoilua, omituisia henkilöitä sekä Mike Tysonin. Muhun iski ja lujaa. : D En muista koska olisin viimeksi nauranut näin paljon leffalle. Jaksettiin nauraa kaverin kanssa vielä lopputekstien aikanakin niille typerille valokuville. Parasta sitten Kuokkavieraiden kuten eräs käyttäjä oli imdb:ssä kommentoinu!
4/5
-
Confessions of a Shopaholic (Himoshoppaajan salaiset unelmat)
(http://www.channel4.com/film/media/images/Channel4/film/C/confessions_of_a_shopaholic_xl_01--film-A.jpg)
“You speak Prada?”
Elokuva kertoo Rebecca Bloomwoodista joka elää yli varojensa lukuisia luottokortteja vinguttamalla. Laskut kasaantuvat ja lopulta hän huomaa olevansa myös työtön. Kohtaaminen kadulla erään nuoren miehen kanssa poikii myöhemmin työpaikan talouslehdessä. Rebeccan on tarkoitus kirjoittaa taloudesta niin, että muutkin hänen kaltaisensa naiset ymmärtäisivät siitä jotain, lisäksi hän jakelee säästövinkkejä. Ironista?
Suomea tässä kyllä kuullaan, mutta aika vähän. : D Suomi mainitaan pariin otteeseen ja vielä lopputekstien aikana on pari replaa suomeksi. Nokia sai taas kiitettävästi mainosta. :p
Isla Fisher oli mun mielestä ihana Kuokkavieraissa ja niin on kyllä tässäkin, tosi söpö ja sopii tällaisiin komedioihin.
Harmi, ettei tää ollut kovin hauska parista kohdasta huolimatta. :’/ Ei ollut suuria odotuksia, menee kertaviihteenä. Ja ai niin! Hugh Dancy.<3
2,5/5
-
Tykkään Negsu näistä sun kuvallisista arvosteluistas. Voisi itse harkita samaa, jos joskus pääsis kattoon leffoja. Boxi on aivan täynnä, kun en oo nyt 3 viikkoon katsonut telkkaria oikeastaan yhtään.
-
Hihii... mun mielestä on hauska linkitellä kuvia, nii muutki näkee vähän leffan näyttelijöitä yms. :> Mullakin ois tosiaan boxilla viel ne Star Warsit, tosin harkitsen sitä, että poistan ne... ja katson sitten kaikki leffat joskus ihan järjestyksessä.
-
Ja ai niin! Hugh Dancy.<3
Tästä täysin samaa mieltä!!!! 8)
-
Katsoin suomalaisen komedian 8 päivää ensi-iltaan. Pidin ihan.
Elokuvassa oli Romeo & Juliet teema, ja olihan se aika kepeä romkomi, mutta siinä oli joitain hauskoja hahmoja ja jotain erinomaisia vitsejä, jokka oikeesti nauratti mua. Antaisin ehkä 3/5.
-
Confessions of a Shopaholic (Himoshoppaajan salaiset unelmat)
(http://www.channel4.com/film/media/images/Channel4/film/C/confessions_of_a_shopaholic_xl_01--film-A.jpg)
2,5/5
Nyt olin jopa melko lähellä sua mielipiteestä %D...
2+/5
Elokuva oli 'ihan jees' ja Isla Fisher oli ihana 8D, mutta jotenkin elokuvasta oli saatu todella epähauska. Mukana oli vain pari ihan keskitason vitsiä, mutta nekin oli heikosti ulosannettu. Ja sitten toisaalta miksikään syväluotaavaksi draamaksi tästä ei ollut. Jotenkin siis valitettavan laiha elokuvakokemus.
-
Click
Tää oli itseasiassa mulle aika positiivinen yllätys. Adam Sandler ei ollu ollenkaa ärsyttävä ja itseasiassa melko hauska. Aika järjettömästä ideasta oli saatu aikaan ihan järkevä leffa.
Ja loppu oli kauheen koskettava. ItQQQ :(
The Guardian - Meripelastaja
Tääki oli positiivinen yllätys. Juoni kulki aika perinteiseen malliin ja oppilaan ja opettajan välille muodostuva vankka side on niiiin nähty, nii tykkäsin ihan. Kevin Costner oli tän leffan kantava voima. Kyllähän tän sen kerran, ehkä toisenkin voi katsoa.
Ja lopussa pääs taas itkemään. :(
-
Nothing Is Private
Otan Negsusta mallia ja lätkäsen ihan kuvaa pöytään.
(http://www.michaelmcshae.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/.pond/towelhead.jpg.w300h444.jpg)
Eli Alan Ballin elokuva alkuperäiseltä nimeltään "Towelhead" (rättipää) kertoo kolmetoistavuotiaan seksuaalisen heräämisen ja murrosiän ja rasismin sotkusta. Alan Ball (Six Feet Under, American Beauty) siis tarttuu taas kyseenalaisiin ja häiritseviin asioihin joiden olemassaoloa ei voi kuitenkaan kieltääkään, äijää on pakko arvostaa vaikka mietityttää välillä onko kyseessä nero vai aavistuksen kieroutunut mies. Elokuvasta ei heti keksi oikeastaan mitään erityisen huonoa. Ohjaus, näyttely ja kässäri on kaikki top notch, niinkuin Alan Ballilta voi odottaakin. Elokuva on paikoitellen hyvinkin häiritsevä ja se on tietty aina positiivista. Ainut mitä jäin elokuvassa kaipaamaan oli jonkunlainen closure. Elokuvassa ei ollut oikeastaan minkäänlaista loppuratkaisua tai mitään, se vaan päättyi. Tällainen ratkaisu saattaa ajan kanssa tuntua paremmalta mutta näin vasta elokuvan nähneenä se tuntui pieneltä pettymykseltä. Kokonaisuudessaan kuitenkin hieno elokuva teemana vaietuista aiheista. 3+/5
//oisko muuten mahdollista jonkun moderaattorin erotella näistä 'arvostelu postauksista' oma threadinsa? Semmonen olis kiinnostavaa musta <:
////teinkin jo ite uuden triidin %D
-
jonkun morsian karkaa-elokuvan, joku runaway bride kai, bussissa näytettiin. en erityisemmin seurannu, vähän kökkö juoni ehkä.
-
Wimbledonin katsoin... Kirsten Dunst :P. Hyvä leffa mielestäni... 5/5 :D
-
The Hangoverin kävin tänää kattoon, aivan mahtava !
En muista millo olisin viimeksi nauranu noi paljo, yleensä en ikinä ees naura leffojen yms aikana ääneen mutta nyt nauroin _koko ajan_.
-
^ Mä HALUUN jo nähä ton. On ainakin toistaseks IMDB:n Top 250 listalla 138. :D
-
Kovasti kyl kehuvat Hangoveria.. Viimeks näin mehevät kehut saanu komedia oli varmaan Superbad joka olikin täysi pannukakku -.-
No jos tää ois vähän vähemmän teinari ja enemmän hauska.
-
Heiii, mä melkeen ostin ton Towelheadin...mut sitte aloin epäillä. : D
-
Ei Superbad ollu mikään pannukakku. Tosin senki katsomisesta on jo aikaa...
-
Superbad oli miusta sikahyvä :)
-
Superbad on teinikomedioiden kunkku, en ota vastaan vastalauseita. : DD
-
Superbad oli valitettavan epähauska. Ei vaan naurattanu 8(.. Ehkä odotin liikaa.
Pitää kattoa joskus toiste varmaan.
-
Katoin Get over it tänään neloselta... huaano, 1/5. Siinä oli niin paljon semmosii ärsyttävii teinileffajuttuja joita on amerikkalaisissa leffoissa. Just ne sen päähenkilön kuvittelut/painajaiset jotka oli toteuttettu niin aatamin aikaisesti ja täysin tyylittömästi. En ymmärrä miksi ne käyttää sellasii vielä 2000-luvulla leffoissa. Ärgh!
-
Joo, mäki erehdyin joskus katsomaan Get over it:in, lähinnä Dunstin takia. :<
-
Wimbledonin katsoin viimeks. Ihan sellanen oli aika lailla mitä sen odotinkin olevan. (:
3/5
-
Serenityn katsoin äsken ja ihan ok:lta vaikutti... Annan tuolle 3½/5... Oli se parempi mitä odotin sen olevan ???...
Zodiacin katsoin ja tykkäsin :) :D... Vaikka olikin lopussa aika puuduttavaa ;D... Jake Gyllenhaal & Robert Downey jr.. Loistavia molemmat... Chloe Sevigny rocks :P... Mielenkiintoinen leffa... Arvosanaksi 4-/5...
-
eilen kattelin hp and the prisoner of azkaban:in ja twilightin 8----)
-
Viime yönä katsoin vanhan Tony Curtis leffan, Sweet smell of success. Aluksi piti kirjoittaa arvostelu, mut laiskuus iski ja toisaalta ei mulla oikeen oo mitään sanottavaa koko leffasta. Ihan viihdyttävä ja itseasiassa kantaaottava myös. Lehdistön vallasta ja temppuilusta kertova leffa. Pidän Curtisista! 8')
-
Äsken katsoin Elisabet - kultainen aikakausi ja ihan hyvä oli :P... Cate Blanchett on loistava näyttelijä kerta kaikkiaan... Clive Owen ihan menetteli :).. Tykkäsin... Rakastan historialeffoja <3 :P... Ihanat maisemat <3... Arvosanaksi annan 4½/5.. Pitää varmaan katsoa myös Elisabet ;)...
-
Flood...
Meren raivo tuli katsottua... Hyvä leffa :).. Surullinen loppu itken aina tuossa lopussa jostain kumman syystä.. Mark Whalberg <3... Arvosanaksi 4/5... Tositapahtumiin perustuvat leffat saa mut aina itkemään varsinkin sellaiset mitkä päättyy surullisesti ???..
-
Viime yönä boksilta John Carpenterin The Fog. Eipä ollu erikoinen. Ei jaksa ees mitään arvostelua vääntää ku ei herättänyt tämäkään mitään ajatuksia, en osaa ees arvosanaa antaa. :'DD
-
Äsken katoin Perhosvaikutuksen ja kyllä oli todella outo leffa ???... Enkä tiedä oikein pidinkö siitä vai en.. Ashton Kutcher oli silti todella hyvä :).. Arvosanaksi annan 3/5..
-
^ EIII ÄÄÄ unohdin, piti toi kattoo. oon kattonu sen, muistan nimen, iha mustana vaa mitä siinä tapahtuu : D
-
Mä muistan sen lopun, en paljon muuta.
-
Mä katoin kans Perhosvaikutuksen eilen. Lähinnä Ashtonin takii sen katoin mut oli se ihan hyvä muutenki. Ehkä vähän sekava, mut jotenki mä tykkäsin silti siitä. :D
-
Perhosvaikutus on hyyyvä. :] Tais olla jo kolmas kerta ku tuli neloselta. Pitäis joskus ostaa se dvd jossa on ne vaihtoehtoiset loput.
-
Perhosvaikutus tosiaan on hyvä leffa. Se on oikealla tavalla viihdyttävä, dramaattinen ja siinä on riittävästi hienoja kuvausteknisiä juttuja, ok näyttelijät ja selkeästi etenevä (vaikka ehkä hiukan monimutkainen - mikä on vain hyvä) juoni.
-
Mäkin katsoin Perosvaikutuksen ja voisin tehdä siitä itseasiassa arvostelunkin tässä jossain vaiheessa. :P
-
hallam foe tuli katteltua eilen illalla.
-
Heh, kävin kattomassa Brünon. :'D Pitää sulatella hetki ennen ku voin kirjoittaa arvosteluu, mut ei se oikeesti huono ollu. Jos Boratista piti, niin varmaan toiki toimii. :'D
-
Brokeback Mountain katottiin siskon kanssa, ja joko meillä meni jotain ohi tai sitten se leffa on todella yliarvostettu.. :?
-
^Se todellakin on yliarvostettu. En itsekään pitänyt siitä niin paljon mitä ennakkoon ajattelin. Toisella katsomiskerralla tosin tykkäsin vähän enemmän, mut aika ylihypetettyhän se on. Johtuu suurimmaksi osaksi siitä, et se kertoo kahdesta homosta. Vaikee aihehan se vieläkin on. Novelli kannattaa lukee, siitä tykkäsin paljon.
-
Se on kyl tosi yliarvostettu. Ihan jees se on, lopussa kyynelehdin vähän (mä nyt poraan melkee joka leffassa :D ) mut suurimmaks osaks se oli tylsä.
-
Meni joku viis minuuttia leffan alusta, ennen kun kukaan ees puhu!
Meillä oli kauheet veikkaukset, kuka puhuu ekana ja kumpi niistä kahesta päätyypistä puhuu ekana (mä arvasin molemmat oikein ;) )
Sitä oli vaan pitkitetty niin liikaa, kauheeta jahkailua.
-
Joo ja sit loppu tuli niin yllättäen sen kaiken hidastelun jälkeen, en ees itkeny ekalla kerralla vaan tuijotin suu auki ja mietin, et tässäks tää oli. Mut sit tokalla kerralla se tosiaan tuntu vähän paremmalta ja jopa liikutuin.
-
Se loppu tosiaan tuli niin, ettei siinä oikein heränny mitään tunteita. Tuli vaan olo, et kuka on kirjottanu tän näin typerästi. Ei sitä ees tajunnu heti.
-
kamul katottiin yes man ja sitten slummien miljonääri. viimeks mainittu oli erittäin hyvä !
-
Watchmen katsottiin. Vähän venytetty ja vanutettu, muuten ihan ok.
-
Nyyh. En oo pariin päivään kattonut leffan leffaa. Miten mä voin elää tän kaa?! :DD
-
Psyko tuli katsottua.. Ihan ok.. Norman Bates :D.. 3/5..
Tääl on sit haukuttu yhtä mun lempileffaa.. :'( :'(
-
Katottiin Kielletty Hedelmä eilen. Koin aikamoista aahdistusta elokuvan aikana, se oli niin yli-uskonnollinen.
-
Perhosvaikutus on hyyyvä. :] Tais olla jo kolmas kerta ku tuli neloselta. Pitäis joskus ostaa se dvd jossa on ne vaihtoehtoiset loput.
Mullon se DVD. 8')
-
Mulla on butterfly Effect 2disc edition %D... Varmaa yks ekoista DVD:istä minkä oon ostanu.
-
Ööh katoin pari westernii, toinen oli hyvä ku se ei ollu niin perinteinen western mut toinen sit taas oli sellanen ettei kyl löydy mitään sanottavaa koko leffasta. O___o Ei tosiaan mun genre.
-
^^Jaksoit kuitenkin jopa kattoo ne :D
-
Käytiin elokuvissa kattomassa se L.A Gigolo. Aikamoista pehmopornoa jos suoraan sanotaan... Huono leffa.
-
^No siltä se vähän vaikuttaakin. :'D
Capri; hyvin jaksoin katsoa, sen toisen kyllä kahdessa osassa. (Menin saunaan). Tauon jälkeen jakso taas kummasti keskittyy.
-
Uinu, uinu lemmikkini tuli katsottua kolmannen kerran eikä edes ollut tälläkään kertaa pelottava :D.. Ihan kiva leffa, mutta ei miten säväyttävä.
-
^Laitoin ton leffan nauhalle... mua kyl pelottaa vähä kattoo sitä :)
-
Uinu, Uinu lemmikkini on tosi pelottava kirjana. Mut kyl mä pariin otteeseen sen leffanki aikana sain sätkyjä. :D
-
Marley & Me eilen, iihana. Voisin jossain vaiheessa väsätä arvostelunkin. :)
-
Marley & Me eilen, iihana. Voisin jossain vaiheessa väsätä arvostelunkin. :)
Sit ois eka kerta ku ois samasta leffasta 2 eri arvosteluu eli 2 erilaista näkökulmaa, ku mäki arvostelin ton. :)
-
Itseasiassa toka, miä ja Capri ollaan molemmat arvosteltu An American Crime. :P
-
AI nii oliki. :D No mut anyways ne sit lisääntyis. Ihan kiva saada samoista leffoista erilaisii näkökulmii.
-
AI nii oliki. :D No mut anyways ne sit lisääntyis. Ihan kiva saada samoista leffoista erilaisii näkökulmii.
Myös minä ja rico ollaan molemmat arvosteltu Sweeney Todd. :D
Mä en enää muista ees sun Marley and Me arvosteluu :-[
-
Määää ja mun kananmuisti. 8')
-
katon kaikki die hardit, tänää tuli sit katottua 1 & 2 8------)
-
Kävin eilen katsomassa Public Enemiesin. Johnny Depp ja Christian Bale, siinä on niinku kaks jäätävintä jätkää ikinä ja viel samassa leffassa! :O :P
-
Uinu, uinu lemmikkini 2 tuli katottua toistamiseen.. Kyllä tää on hieman parempi kuin se eka 8).. Se koira oli ihana :D..
-
Psyko 2 tuli katottua ja tota aika sekainen fiilis jäi koko leffasta ??? :D :D... En oikein tykännyt tästä kakkososasta :D. Arvosanaksi voisi antaa 1-/5.. Aika paljon ihmisiä tapettiin tässä kakkososassa 8)
-
Kävin siis tänään taas leffassa. ;D Skavabölen pojat. (Lauri Tilkanen<3) Vau veti hiljaiseksi. Kotimaisella elokuvalla on siis toivoa, ohjaajakin taisi olla ensikertalainen. Uskomatonta. Kipeä aihe, tällasii tarvitaan.
http://yle.fi/uutiset/kulttuuri/2009/08/skavabolen_pojat_taipui_vihdoin_elokuvaksi_950501.html?origin=rss
-
Katoinpa sitten The darjeeling limited. Oli... outo elokuva. Vasta siitä flashbackistä hautajaisiin rupesin todella tykkään leffasta. Viimeinen junajuoksu oli loistava. Ja se musiikki oli hyvä (mikä soi esim. alussa).
-
Intissä katsoin In Bruges.. Oli kyllä niin erilainen leffa kuin odotin. Omalla tavallaan ihan hyvä, todella härö. Pitää vähän sulatella.
-
Katoinpa sitten The darjeeling limited. Oli... outo elokuva. Vasta siitä flashbackistä hautajaisiin rupesin todella tykkään leffasta. Viimeinen junajuoksu oli loistava. Ja se musiikki oli hyvä (mikä soi esim. alussa).
Tuo oli kyllä sellanen leffa, et kesti hetken tajuta idea ja päästä siihen mukaan.
-
home alone 2 lost in new york
>D <3
-
17 again, ja oli parempi komedia ku odotin. Positiivisesti yllättynyt siis. :D Ja siinä oli Star Wars kamaa, ha-haa!! 8) Vitsit kun se tanssikohtaus ei päässyt lopulliseen elokuvaan, ne oli niin siistejä ne 80-luvun dancemuuvit. Ihan loistavia...
-
8 päivää ensi-iltaan ♥
-
Katoin muuten pari päivää sit kans Serenityn. Oli melkein yhtä hyvä ku Federico mainosti. Dialogi oli kyl huippua ;D mut se tietynlainen tv-sarjamaisuus häiritsi jonkin verran.
-
BURN AFTER READING.
Oli kyllä outo elokuva, hyvin outo. Mutta hyvä. :) Brad Pittin roolihahmo oli hulvaton. Sille ei voinut olla nauramatta kun se oli niin pölähtänyt. *SPOIL* -> Mun lempparihahmo leffassa ja sen takia se olikin niin tylsää että se tapettiin jo siinä keskivaiheilla leffaa. Ja muutenkin loppua kohden tuli ihan järjettömiä kohtauksia, ja kaiken kruunasi se ihan loppukohtaus missä isoa pamppua briifattiin asioiden kulusta. Mielenkiintoinen katselukokemus. ;)
-
Holiday (:
-
BURN AFTER READING.
Oli kyllä outo elokuva, hyvin outo. Mutta hyvä. :) Brad Pittin roolihahmo oli hulvaton. Sille ei voinut olla nauramatta kun se oli niin pölähtänyt. *SPOIL* -> Mun lempparihahmo leffassa ja sen takia se olikin niin tylsää että se tapettiin jo siinä keskivaiheilla leffaa. Ja muutenkin loppua kohden tuli ihan järjettömiä kohtauksia, ja kaiken kruunasi se ihan loppukohtaus missä isoa pamppua briifattiin asioiden kulusta. Mielenkiintoinen katselukokemus. ;)
;P Kieltämättä aika kierolla tavalla hulvaton leffa tuo Burn After Reading.. Brad Pittin hahmo on kyllä varsin koomillinen. Sinänsä tosiaan sääli että kuolee keskellä leffaa, mutta toisaalta Pittin hahmon kuolema on varmaan koko leffan yllättävin ja hauskoin kohtaus...
-
Kaveri pakotti mut kattoomaa sen kaa Haarautuvan rakkauden talo:n. Oli ihan yhtä persiistä ku osasin odottaakki :'D
-
BURN AFTER READING.
*SPOIL* -> Mun lempparihahmo leffassa ja sen takia se olikin niin tylsää että se tapettiin jo siinä keskivaiheilla leffaa.
Muakin harmitti, sen takia tylsistyinkin hetkeks... Liian aikasin tapahtu. :/ Vaikka se nauratti ja yllättikin.
17 again, ja oli parempi komedia ku odotin. Positiivisesti yllättynyt siis. :D Ja siinä oli Star Wars kamaa, ha-haa!! 8) Vitsit kun se tanssikohtaus ei päässyt lopulliseen elokuvaan, ne oli niin siistejä ne 80-luvun dancemuuvit. Ihan loistavia...
Joo, toi tosiaan yllätti mutkin erittäin positiivisesti. Tää nörtti Ned Gold (Thomas Lennon (III) ) oli niin paras! Puhuivat vielä haltia kieltä treffeil. 8'DD
-
Muakin harmitti, sen takia tylsistyinkin hetkeks... Liian aikasin tapahtu. :/ Vaikka se nauratti ja yllättikin.
Mullekin kävi sama juttu. Leffa tuntu vähän aikaa tylsältä sen jälkeen kunnes taas sit lopussa palas samalle tasolle.
Joo, toi tosiaan yllätti mutkin erittäin positiivisesti. Tää nörtti Ned Gold (Thomas Lennon (III) ) oli niin paras! Puhuivat vielä haltia kieltä treffeil. 8'DD
Vähänkö repesin siinä kun se ekan kerran heräs SW kiituristaan. xDD Ned oli kyl loistava hahmo.
Terveystiedontunti-kohtaus oli kans huippu. ;D
-
Odottamaton ehdotus! Oli ihan sairaan hauska :'D
-
---pois---
-
United 93, oli aika huono...niinku etukäteen jo ajattelinki, et ei tää voi olla onnistunu. Ehkä jossain vaihees jaksais tehdä arvostelun.
-
Kielletty hedelmä :D Kolmas kerta kolmen päivän aikana ;D
-
United 93, oli aika huono...niinku etukäteen jo ajattelinki, et ei tää voi olla onnistunu. Ehkä jossain vaihees jaksais tehdä arvostelun.
Oli se mun mielestä paree ku World Trade Center.
-
United 93, oli aika huono...niinku etukäteen jo ajattelinki, et ei tää voi olla onnistunu. Ehkä jossain vaihees jaksais tehdä arvostelun.
Oli se mun mielestä paree ku World Trade Center.
No en oo katsonu sitä. Enkä varmaan katokaan. Periaattees rikoin boikottiani ku katoin ton Unitedin. :'D
-
Eilen kävin kattoo Ingourious basterds, eli suomennettuna Kunniattomat Paskiaiset.
Tarantinon pätkähän se oli ja kuten arvata saattaa niin kaikki ihan muhennokseks tietenki! :''D
Pelästyin niin monta kertaa ton leffan aikana, mtu siin oli hiton hauskoi juttujakin, joissa nauratti!
-
^Toi on niin kova leffa. :'DDDDD
-
Teinidraamakuningattaren tunnustukset
Ei juma oli aika.. kökkö 8D
-
Mies & Alaston Ase. Oon seonnu jo laskuissa, et kuinka monta kertaa oon nähny sen. Tulee joka vuosi neloselta koko trilogia ja silti katon aina jos vaan mahis. Yks parhaimpii komedioita oikeesti. Ja vieläki naurattaa. :'DDD
-
mä oon nyt kattonu mononoke himestä pätkiä koko päivän ajan. katoin sen viime yönä silleen ekan kerran kunnolla ja ajatuksen kanssa loppuun asti ja tajusin et se on aivan ihana, joten oon sitä tuijotellu sitten. ;D
-
Tummien perhosten koti. En pettynyt, päin vastoin. Monet on haukkuneet kyseistä leffaa, joten vaikka ohjaajana oli Dome Karukoski, niin ajattelin että se ei oo kovin hyvä. Mutta se olikin oikein hyvä. Vaikkakin synkkä, mutta kiva katsella välillä tollastakin ;)
-
"Kuin raivo härkä". Se oli huonompi kuin muistelin. Se oli mielestäni aika tylsä. En oikein tajua että millä perusteella se on valittu 80-luvun parhaaksi elokuvaksi.
-
marley & me lentokoneessa. sad end ;<
-
"Kuin raivo härkä". Se oli huonompi kuin muistelin. Se oli mielestäni aika tylsä. En oikein tajua että millä perusteella se on valittu 80-luvun parhaaksi elokuvaksi.
En itekään niin pitäny ihmeellisenä. On aika monessa klassikko leffalistauksessa.
-
Die Hard, Billy Elliot ja Drag me to hell on katottu nyt vkl.
-
Kauhutarinoita 2 tuli katsottua ties kuinka monennen kerran ja edelleen on kyllä ihan huono leffa vaikka Eva Mendes oli ihan hyvä :DD.
-
^ Oli kyl ehkä tosi Matti Vanhanen leffa, toisaalta ei ykkönen yhtään sen parempi.. kaikki kauhuleffojen kliseet samassa.
-
BARBIE PÄHKINÄNSÄRKIJÄ BALETISSA. :'D
-
BARBIE PÄHKINÄNSÄRKIJÄ BALETISSA. :'D
TÄÄ ON OIKEESTI HYVÄ XDDD
Meil on tää muute videona, voisin kattoo XDD ahaha muistan ku sain ton mun veljiltä joululahjaks joskus vuonna nakki.
-
Urban Legendsit on älyhuonoi. :'DD
-
Kill Bill(t) on nyt taas katottu. Loistava. :P
Arvostelun vois väkertää, mietin vaan et pitäiskö tehdä erikseen ykkösestä ja kakkosesta vai niiku samas. Koska samaa tarinaahan noi on.
-
Mä katoin kans ton Kauhutarinoita 2 :'''D Oli kyl huono. Turhautti kattoo koko leffaa ku olin koko ajan sillee "MITÄ TOI TOHON JÄÄ MENIS NY POIS" ym ku se oli tehty niin tyhmästi.
-
Katoin äsken Musta jää. Tärisin koko leffan ajan, en tiiä koinko sen sitten tosi ahdistavana. Oli se siis ahdistava ja synkkä, mut en tajuu miks reagoin niin vahvasti. :O
-
Kielletty Hedelmä. Vois huomenissa arvostelun väsätä. :'>
-
Gothikan, tuli neloselta. Aika onneton tekele mut kylhän ton nyt katto.
-
Perjantai 13.päivä tuli katsottua.. Pelästyin aikas monta kertaa ???.. Jännä leffa vaikka olenkin nähty sen aikaisemminkin.
-
Kävin kattoos Famen lehvateatterissa.
-
Sinkkuelämää katoin. Jospas muistaisin siitä arvostelun kirjoittaa.
-
From Dusk till Dawn 2
kamulta lainattu, petyin : D ne tehosteet oli aika Matti Vanhasia, mut leffa oli khyl tehty -98 : D
-
Perjantai 13 :---D
-
Free Willy - Pelastakaa Willy.. Olen nähnyt ton varmaan ainakin yli kymmenen kertaa ja aina olen pitänyt siitä.. Ihana leffa :).. Willy & Jesse :P
-
Katoin Jersey Girlin ja Pinocchion kaverin kaa =)
-
julia&julie
ihan jees oli, meryl streep oli mahtava >D
-
Free Willy oli yks mun lemppareista pienenä. Nyt en oo kattonu muutamaan vuoteen. :')
-
Mulla oli joskus kersana Free Willy VHS:llä ja katoin sitä varmaa triljardiin kertaan %D....
-
Mä en muista Free Willyst mitää... :/
Tosin tänään katoin yhden leffan, jonka puolessa välissä tajusin, että oon leffan nähny. Silti tän herätyskellojen heräämisen myötä en muistanut ko. leffasta mitään. Eikä leffa ees ollu mikään huono. Eli se oli vain mystisesti kadonnut päästäni.
-
Tulipa katsottua Halloween - naamioiden yö ja on kyllä pakko sanoa että mua pelotti aivan hirveästi.. Jamie Lynn Curtis <3... Michael Myers oli tosi pelottava tyyppi.. Vieläkin ihan tärisen :-\
-
Halloween on tosiaan pelottava. Ja se MUSA. :<
-
`Halloween. Jumaliste en nuku vuoteen, ku se musa kummittelee päässä. Ei siinä sinällään muuta ahdistavaa ollutkaan. Paitsi ehkä Myersin feissi. Mut se MUSA.
-
Määki kahtoin ton Halloweenin. Ei se nii pelottava ollu, mutta tuo musa on karmiva. :) En vaa tajua mite tuo Myers ei kuole koskaan? Tippuu parvekkeelta, ottaa puukosta kaulaan, ottaa monta luotia itteensä.. Ja tyyppi kävelee paikalta pois.
-
^No äläpä. Muutenki kauhuleffois hakataan sitä pahista 50000 kertaa ennen ku se kuolee...tai edes menettää tajuntansa. :D
-
Neljät häät, yhdet hautajaiset. Vaikka en alussa keskittyny leffaan muiden asioiden ( 8) ) vuoksi, niin hyvä leffa oli :)
-
Free Willy kakkonen tuli katsottua.. Hyvä leffa :). Miekkavalaat on ihania :P.
-
Oon kattonut yhtä leffaa nyt jo viitenä eri päivänä. Tänään en jaksa katsoa. Ehkä joskus saan taas katottuu jonku leffan ilman, että katson sitä pätkissä.
-
Toissa päivänä katoin taas Jersey Girlin. On se vaan niin hyvä komedia :) Eilen taas kävin katsomassa kaverin kanssa leffateatterissa Famen. Ihan ok, mut ei herättänyt mitään suuria tunteita. Eilen illalla katsoin vielä 007 & Golden Eye. Toinen mun ikinä näkemä Bond leffa. Oon päättäny aion vielä joskus nähdä kaikki Bondit. Ei vaan oo jotenki ennen kiinnostanu, mut Golden eye osoitti, että Bondithan on ihan mahtavia. Tosin, outoa nähdä Pierce Brosnan Bondina kun oon niiin tottunu siihen Mamma Miassa.
-
bondin kattelin melkeen loppuun eilen 8----------) ihan mielenkiintonen, paitti että ne 'venäläiset' lausu kaikki venäläiset nimet iha vääri : DDd
mä kattelen aina joskus bondeja iskän kanssa, on tullu suurin osa nähtyy. : D
-
Saksikäsi Edward. Täytyy sanoo että teki kyllä todella suuren vaikutuksen muhun!
-
^Se on hyvä!
-
Katsoin tänään Battlestar Galactica - The Plan
8(.. Nyt on sit kaikki BSG2003-kama nähty.
-
Saksikäsi Edward. Täytyy sanoo että teki kyllä todella suuren vaikutuksen muhun!
Saksikäsi Edward on mulle nostalginen leffa. :'D Aivan ihana.
-
thunderpants, oli aika ihana. siin oli rupert grint pikkusena, aw<3
-
eilen kattelin the aviatorin (lentäjä), oli aika hyvä! jossai vaihees aattelin et ei tätä jaksa kattoo, mut katoin sit loppuun, parani loppuu kohden.
-
Eilen katoin Ace Ventura: Lemmikkidekkari ja James Bond, Living daylights. Ace Ventura oli jopa hauska, vaikka luulin että oon jo totaalisen kyllästyny Jim Carreyhin. Mut ei, tossa leffassa se oli hauska. Bondista taas en tykänny, vaikka Timothy Dalton olikin komea ;D
-
Free Willy kolmosen.. Ihan kiva leffa ja näin sen ekaa kertaa :).. Oli muuten aivan ihana kohta, kun se miekkavalas synnytti :) :D :P.
-
The Royal Tenenbaums. Jännä leffa mutta tykkäsin kyllä oikein paljon.
-
Nyt ku oon taas ollu joku Cable open jutska (mikä ei oo vieläkää loppun, vaikka ois pitäny :o ) nii on tullu katottuu vähä leffoi. Definitely maybe, Sävel ja sanat, The Ruins, The Happening ja ööö olikohan viel jotain muita. Vois väsää arvosteluu.
-
The Royal Tenenbaums. Jännä leffa mutta tykkäsin kyllä oikein paljon.
Toi on kyllä tosi outo, mut hyvällä tavalla. Owen Wilson sai käsikirjoituksesta Oscar-ehdokkuuden. :D
-
The Happening on mullaki boxilla talles. Pitäis kattoo se ku siinä on Zooey. :D
-
^ Must se oli niiin huono. :S Ei uskois M. Night Shaymalanin leffaks.
-
Zooeyn takia ehkä jaksan :D
-
Nojoo, onneks se oli sentää suht lyhyt nii jakso kattoo loppuu asti.
Tänää katoin viel Haamumorsiamen. Eipä ollu kummonen. Paul Rudd <3
-
Ruvettii kattoo tännää poikakaverin kaa Tropic Thunderia, päästiin kai melkein puoleen väliin mutta nukahettiin vissii kumpanenki. :D
Pitää huomenna kattua uusiksi.
-
Poikamme Jack, tuli ykköseltä. siin oli dan radcliffe, katoin sen takia. ihan hyväks leffaks osottautu, sad end ;<
-
Revolutionary Road tuli äsken katottua DVD:ltä. Vaikka en yleensä kauheesti draamoista perusta, niin tää oli kyllä todella hyvä elokuva. 4/5. Ainoo miinus oli se, että siinä keskikohdan työpaikkajutussa elokuva meni hetkeksi hieman pitkäveteiseksi. Mutta muilta osin tunnelma oli tosin hyvin rakennettu. Ja loppu oli perfect!! Ja se ihan viimeinen kohtaus kun se papparainen sammuttaa kuulolaitteen ja jää vaan tuijottamaan oli grand finale.
-
This is it tuli leffassa katottua. :D Yllättävän hyvä, vaikkei se oikeestaan leffa ollu...ennemmin joku...kooste.
-
Revolutionary Road tuli äsken katottua DVD:ltä. Vaikka en yleensä kauheesti draamoista perusta, niin tää oli kyllä todella hyvä elokuva. 4/5. Ainoo miinus oli se, että siinä keskikohdan työpaikkajutussa elokuva meni hetkeksi hieman pitkäveteiseksi. Mutta muilta osin tunnelma oli tosin hyvin rakennettu. Ja loppu oli perfect!! Ja se ihan viimeinen kohtaus kun se papparainen sammuttaa kuulolaitteen ja jää vaan tuijottamaan oli grand finale.
Revolutionary Road on niin mahtava. Harmitti ku ei saanu Oscar-gaalassa ansaitsemaansa huomiota. Michael Shannonin esittämä John Givings oli jäätävä!
(http://daisyzworld.typepad.com/.a/6a00d8341c5d8753ef01053697e924970b-800wi)
-
^Aattelin ostaa ittelleni ton leffan joululahjaksi, ku sai kymmenellä eurolla leffakerhosta. Se on niitä harvoja oscar-leffoja (tai no ei se ees kauheesti saanu kyl mainetta ja kunniaa), joita oon palavasti halunnu nähdä.
-
Michael Shannonin esittämä John Givings oli jäätävä!
Se oli kyllä ihan huippu!!
-
kävin kattomassa new moonin 8)
-
Aloin just kattoo Sotamies Ryanii ku se on mun leffakirjassa. Voi tuska, tää kestää 00.00 asti. Ja sotaleffat ei oikeen iske. :'D Ensimmäiset puol tuntii ollaa vaan räiskitty.
-
^ Mä tallensin sen ja katoin tänään ekat 10 min. Mut sit ei oieken lähteny. Pitää kattoo myöhemin, ei jotenki "leffattanu" mikään leffa. Mie kyl tyksin sotaleffoista.
Katoin eilen molemmat Kill Billit. Eka oli semmonen ku odotinki, tai ainaki lähemmäs. Se toka oli aika huono, vaik takakansiteksti sanoki, että se olis parempi ku eka.
Olisin odottanu vähä enemmän noilta, oli se eka kyl tosi hyvä, mut odotin et se oli TOSI HYVÄ. Kyl Tarantinon leffoista toi Kunniattomat Paskiaiset iski muhu enempi. Pitäis varmaa jostain toi Pulp Fiction bongata, sen haluisin kyl nähä!
-
Yleisesti vissii niiku Kill Bill vol 2 on niiku parempi ja kehutumpi ku vol 1, mut kyl mäki ykkösest tykkäsin enempi. Kakkonen on välillä tosi tylsä.
Mä katoin eilen Rööperin. Oli tosi hyvä, suomalaiset leffat ei petä =)
-
Klii Bill vol.1 on enemmän sitä toimintaa ja vol.2 sit vähän sellane pohdiskelevampi ja se kosto saatellaan loppuun. Ite tykkään molemmista, onhan ne kokonaisuutena viihdyttävii. Ite diggailen enemmän Pulp Fictionia ja Basterdsei... ja toki Reservoir Dogs on hyvä, yleisesti ottaen se on varmaan arvostetuin Tarantino leffa.
Ja se Pelastakaa Sotamies Ryan parani loppuu kohden! Ei ollu huono!
-
Da Vinci-koodin kattoin eilen ku se tuli neloselta. Sääli et muistin mitä siin tapahtuu :(
-
mmääki katoin da vinci koodin, en kuitenkaa iha loppuun. alko väsyttään : D
-
Mä otin Da Vinci Koodin nauhal, mut harmittaa ku oisin halunnu lukee sen kirjan eka!
-
Mäki eksyin sit kattomaan ton DaVinci Koodin jostain puolesta välistä, vaikka multa löytyy se iteltäkin jo DVD:nä. :D
-
katoin eilen Duplexin (Asuntoloukko). oli aika läppä 8'----------------D
-
Oon kattonu tänään kolme leffaa. : DD
Ensemble, c'est tout - kimpassa
Täydellinen sulhanen
Marley & Me
Kaikki oli hyvii. ;'D (no, toi täydellinen sulhanen oli aika läppä, mut se oliki vuodelta -97 8D) Kahessa vikassa oli Jennifer Aniston naispääosassa, joten Jen-"putkea" tässä oon vietelly. : DD
-
eilen kattelin billy elliotin ja eurotripin.
-
%D.. Mä kans kattelin Eurotripin tällä viikolla..
Mitäs mieltä Krisu olit siitä minkälainen kuva Briteistä annettiin : DD
-
Murr. oisin halunnu kattoa pari leffaa, mut ainoat keinot joilla meidän perheessä voi leffoja kattoa on iskän ja veljen käytössä >:( (ps liitty tähän topsiin ;))
-
Mitäs mieltä Krisu olit siitä minkälainen kuva Briteistä annettiin : DD
mä aloin kattoo siit jostai kohtaa ko niitten piti mennä berliinii mut ne meniki sinne bratislavaan.. : D
eiku mä taisin alkaa kattoo siit kohtaa ko ne meni siel junas ja sinne tuli se ranskalainen gay 8'-----------D
-
%( Sulta jäi sit Lontookohtaukset näkemättä %D...
-
^ äääää : D mä voin khyl kuvitella millasta sen leffan mukaan lontoos oli : DDDDDddd
-
Siellä vaan oli futishuligaaneja jotka riehu hulluna %D
-
Siellä vaan oli futishuligaaneja jotka riehu hulluna %D
däääm sen oisin halunnu nähä : DDdd
-
The Nanny Diaries & Wildchild
-
Tappajahai tuli ties kuinka monennen kerran katottua ja edelleen se on tosi hyvä leffa :).
-
Mua ei oikeesti yhtää pelota/yökötä se, jos jossai leffassa joku tyyppi ammutaa, mut esim just tappajahai ja sitte kans deep blue sea on mun mielestä ihan kammottavia! Katoin kerran Deep blue seata yksin omassa huoneessani joskus yöllä ja mä pelkäsin ihan sikana :------D Mut silti ihan hyviä leffoja ;)
Minkähän leffan minä katoin viimeks mmm.. ENKELIT JA DEMONIT! Katottii psykan tunnilla, tai no ei olla ihan viel katottu loppuu, mut on hyvä ;) Tom Hanks <3
-
Tää topsi muistuttaa siitä, etten oo vieläkään ehtiny/jaksanu/viittiny tehä New Moonista arvosteluu ja se taitaa olla viimesin leffa jonka oon kattonu. :O
-
Hohto tuli katsottua ja kyllä Jack Nicholson oli aivan mahtava :). Kuten oli myös Shelley Duvall. Loistavat näyttelijäsuoritukset kerta kaikkiaan. Ihan hyvä leffa Hohto on :).
-
I Know Who Killed Me ja Silent Night 2 katseltii kaverin kanssa. (:
-
Onks toi I know who killed me se mis on Lindsay Lohan? :D :D :D :D :D se on NIIIIN huono :D
-
Eilenä Kuokkavieraat ja Moulin rouge. En ees muistanu enää kuin huippu leffa Kuokkavieraat on! Saa nauraa koko aika ;D
-
Eilen Love guru. Oli aika öhh.. Jännä :'DD Siin oli kyl raiskattu ihana Justin Timberlake, se oli iha hirveän näköne :'< (johtuu varmaan siitä, et mun mielestä viikset ei sovi oikee kellekää 8DD)
-
Spider-man 2 tuli katsottua ja pidin :).. Itselläni on tää dvd :D.. Tobey Maguire on hyvä näyttelijä mielestäni.. Kirsten Dunst taas on ihan mahtis <3.
-
I am legend.
-
Spider-Man 2 kans, kaikki Hämisleffat on hyvii =)
-
Kuudes aisti. Oli ihan hyvä, vaik loppu meniki vähän ohi 8''D
-
Kuudes aisti. Oli ihan hyvä, vaik loppu meniki vähän ohi 8''D
Spoiill
Se psykiatri oli iteki haamu. :P Se oikeesti kuoli siinä ku se äijä ampu sitä siinä alussa. Jos sitä tarkotit!
-
Aaaaaaaaaa joo, thanks!
-
Onks toi I know who killed me se mis on Lindsay Lohan? :D :D :D :D :D se on NIIIIN huono :D
jooo. :---D naurettiin vaa kaverin kaa sille.
-
Spider-Man 2 kans, kaikki Hämisleffat on hyvii =)
tämän : D Tulispa se kolmonenkin joskus.
-
Spider-Man 2 kans, kaikki Hämisleffat on hyvii =)
tämän : D Tulispa se kolmonenkin joskus.
Ku se on 2007 tehty, niin luulis et tulee ens vuonna telkkaristakii.
-
Tänä vuonna on tullu muutamii 2007 vuonnaki tehtyi leffoi telkusta. : D Se on sillee hassuu ku yleensä ne näyttää aikaisintaan 3 vuotta vanhoi (kotimaiset leffat on poikkeuksii monesti). Esim. Shooter tuli viime sunnuntaina ja sehän on tehty 2007. :> Mut joo eiköhän Hämiksen kolmaski osa tuu koht telkusta, ainaki neloselta näyttäis ens vuoden puolella tulevan mm. eka Transformers.
-
Katoin Tallipihan bilehileet. xD Oli aika meluisa ja sekava leffa, tosin tein kyl kaikkee muutaki siinä samaan aikaan. Mut ei oikeen ollu mulle sopiva lastenleffa. :>
-
ice age tuli tallinnas telkast : D
-
The Hours.
Pidin kyllä. :) Musiikki sopi mainiosti leffaan. Ja kaikkien kolmen aikakauden elämä oli hyvin saatu lomittain, ei liian kliseemäisesti vaan kivasti mutkan kautta. Virginia Woolf osuudet oli parhaat. Eikä se kyllä yhtään ollut Nicole Kidmanin näkönen. :o Siinä on maskeeraus kyllä tehnyt huipputyötä. :o
-
Nicole Kidmanin nenä oli saatu niin erilaiseks, et se oikeestaan eniten vaikutti siihen ettei meinannu tunnistaa. :D
-
Mä luin kannesta että Kidmankin on leffassa ja ihmettelin jossain puoles välis että ai se ookkaan. Ja se äänikin on saatu erilaiseksi ja se yhdistettynä kasvoihin ni ei käynyt edes mielessä että Virginia Woolf ois Kidman.
-
Mutta mitä tapahtui joulupukille 1 ja 2 (The Santa Clause)
Oli karua, kun siinä oli teini-ikänen David Krumholz (Num3roiden Charlie.. ) =s
-
Step Up:n
ihanaihanaIHANA ♥
-
Paranormal Activity ja oli ihan _paska_. Koko leffan ajan sai odottaa et tapahtuu jotaa kauheeta mut odotukseks se sitten vaan jäi.. ei kannata kattoo.
-
Paranormal Activity ja oli ihan _paska_. Koko leffan ajan sai odottaa et tapahtuu jotaa kauheeta mut odotukseks se sitten vaan jäi.. ei kannata kattoo.
Joo, muutamat mun kaverit kiros ku ne kävi kattomassa ton. :'D Mä kyllä varoittelin etukäteen, et mainokset voi taas pettää aika pahasti.
-
No hyvä et jos oli huono (tai siis ei hyvä niille jotka on käyny kattomassa sen eikä tykänny), ei sit mee turhaa rahaa ku meinasin mennä kattoo sen :p
-
Catwoman tuli katsottua.. Halle Berry on loistava näyttelijä, mut tässä leffassa Halle ei ollut kovinkaan hyvä.. Olen nähnyt paljon parempia leffoja Halleltä. Tosi huono leffa kokonaisuudessaan.
-
^kyllä se musta oli hyvä (:
ja tänään jo Helinä-keijun katoin :D
-
Mä oon kaitsun kans aikalailla samaa mieltä Catwomanista :D
-
Catwoman on hieman läppä. :'DDD Mut Berry on toki hot.<3
-
Pekka Töpöhäntä, awwww =)
-
Pekka Töpöhäntä, awwww =)
sama. (:
-
autot, lemmen pelisäännöt
-
Ice Age 3, älytön leffa !
-
Mamma Mia! Sisko sai lahjaks ni katottii tänää. :D (Avattii siis toistemme lahjat jo aamulla, muut toki vasta illalla ;)) Se on ihan mahtava! : DDD
Olin siis nähny kyl aikasemminki mut se oli edellee loistava. :'D
JA huomen katon Harry Potter ja Puoliverinen prinssi ku sain sen lahjaks. ♥
-
JA huomen katon Harry Potter ja Puoliverinen prinssi ku sain sen lahjaks. ♥
JESJES! Niin minäki ♥
-
Notting Hillin katoin.. Ihan hyvä leffa oli :). Julia Roberts on HOT :P
// Fantastic Fourin katoin kanssa.. Ihan ok leffa oli. Jessica Alba <3.
-
Famtastoc Fourin katsoin ja se oli niin hirvee kun muistkinkin.
-
Fantastic Four on kamalaa kuraa, menee samaan sarjaan jonku Daredevilin ja Catwomanin kanssa. :'D
-
kattelin eilen potter 6 ja niitä ekstroja 8)
-
Katoin kans Puoliverisen prinssin mut se oli oikeestaa aika huono. o.O Tai no ei nyt huono mut odotin kyl parempaa :/
Ihan liikaa muuteltu niitä tapahtumii ja jätetty kaikkii parhaita kohtii pois. Ja mua ärsyttää ku toi Dumbledore ei tossa vaikuta YHTÄÄN sellaselta ku Dumbledore kirjoissa! >:( Oikeesti. Leffassa se on sellane tosi töykeen olonen ja vihasen näkönen vaikka kirjoissa nii ihana. :--)
-
- Ihmeperhe
- Karhuveljeni Koda
- You were never lovelier
Ja nyt tsiigaan Dreamgirls:ii.
Hui meni kylmät väreet ku Hudson laulo And I Am Telling You I'm Not Going:in. 8<
-
Katoin kans Puoliverisen prinssin mut se oli oikeestaa aika huono. o.O Tai no ei nyt huono mut odotin kyl parempaa :/
Ihan liikaa muuteltu niitä tapahtumii ja jätetty kaikkii parhaita kohtii pois. Ja mua ärsyttää ku toi Dumbledore ei tossa vaikuta YHTÄÄN sellaselta ku Dumbledore kirjoissa! >:( Oikeesti. Leffassa se on sellane tosi töykeen olonen ja vihasen näkönen vaikka kirjoissa nii ihana. :--)
manasin kans kun oli muuteltu liikaa :'D
-
Dreamgirlsin katoin ja oli aivan ihana leffa :P.. Jennifer Hudson <3. Täydet viisi tähteä *****
-
Eilen katoin Notting hillin ja se on vaan aina yhtä hyvä! Se on kans tavallaan semmonen mun lapsuuden leffa, ku äitillä oli se VHS kasettina, ni tullu aika pienest asti katottuu =)
-
^ mäki katoin muute notting hilliä, mutku sen on nähny nii monesti, nii ei kunnolla jaksanu keskittyy.
äske katoin muotikuningattaren, vähä Matti Vanhanen. :DD
-
Dreamgirlsin katoin
-
Rottatouille, aawww oli ihana.
-
The Tournament. Oli kyl aika sairas.
-
Yle Teemalta katoin Casablancan, ku se on siinä mun 1001 leffaa kirjassa. Vaikka sitä on monesti kehuttu yhdeks elokuvahistorian parhaista leffasta, ni mulla oli silti vähän ennakkoluuloja, kun en oo yleensä vanhoista mustavalkosista leffoista tykänny. Mutta Casablanca oli MAHTAVA! Sen jakso kattoa alusta loppuun kyllästymättä. Ihana rakkaustarina, ja ikimuistoisia repliikkejä! Suosittelen.
-
^Mä en tyksiny Casablancasta ollenkaan, toisaalta siitä on varmaan 3-2 vuotta ku sen katoin. Mut sen sijaan monesta muusta vanhasta leffasta pidän. Ja onhan niissä selllasta glamouria mitä uusissä tekeleissä ei oo. Ja käsikirjoitukset on useesti tosi kekseliäitä ja lennokkaita, varsinkin komedioissa. ;D
-
Sanohan Negsu tosta kirjasta joku tosi hyvä vanha leffa mikä kannattaa ainakin ehdottomasti katsoa ;D
Tänään on tulossa Teemalta Täältä ikuisuuteen, joka myös on kirjassa. Jes! Kattelin tossa lähikuukausien leffatarjontaa, ni hirveesti on tulossa kaikkia mitä on kirjassa tai muuten vaan hyviä. Enhän mä ehdi enää muuta tehdä ku kattoo leffoja ;D
-
Sanohan Negsu tosta kirjasta joku tosi hyvä vanha leffa mikä kannattaa ainakin ehdottomasti katsoa ;D
Vaikka en Negsu olekaan enkä ole koko krijaa nähnytkään niin 100% varmuudella voin sanoa että sieltä löytyy Citizen Kane (1941) joka todellllakin kannattaa katsoa jollei ole jo nähnyt.
-
Sanohan Negsu tosta kirjasta joku tosi hyvä vanha leffa mikä kannattaa ainakin ehdottomasti katsoa ;D
Vaikka en Negsu olekaan enkä ole koko krijaa nähnytkään niin 100% varmuudella voin sanoa että sieltä löytyy Citizen Kane (1941) joka todellllakin kannattaa katsoa jollei ole jo nähnyt.
Löytyy toki, iskä just puhu siitä toissapäivänä ja sano että jossain äänestyksissä valittu parhaaksi elokuvaksi ikinä. No, en mä sillai ikinä mitään äänestyksiä katso, mutta kai se nyt vähä herättää mielenkiinnon 8D Täytyy katsastaa joskus!
-
New Moonin, en tainnu kuolla :'D
-
Heh, joo Citizen Kane on mun toisessaki leffakirjassa. Ja voin kertoo, et oon ihan sekasin ku joudun aina kattoo molemmista kirjoista, et mitä niissä on ja sit kyttään silmä kovana mitä telkusta tulee. Muutaman kerran oon missannu jotain. :'< Ja hermothan siinä menee.
Ja sit viel seki toi 1001 leffakirja on suomeks ja en meinaa tunnistaa niitä leffoja ku muistan paremmin alkuperäisnimet. Kuudelta alko Täältä ikuisuuteen joka löytyy kirjasta, menee boxille.
No henk.koht. tykkään esimerkiksi Auringonlaskun kadusta, joka kuitenki siltä alkuperäisnimeltään tunnetumpi eli Sunset Boulevard, sitten on tietysti Piukat Paikat (Some like it hot), Tuulen viemää,Cherbourgin sateenvarjot, West Side Story, Vaarallinen suhde (Hithcockin leffa),...ne on ihan kattomisen arvosii.
Tanssii susien kanssa ja Taksikuski ei oo mitään älyttömän vanhoi, mut ne on kans hyvii.
Ja sit noista uudemmista ehdottomasti Pianisti, Little Miss Sunshine, Unelmien sielunmessu ja Menetetty Maa.
Onhan tohon toki listattu sellasetki helmet, jotka mun mielestä kuuluu yleissivistykseen; Terminator ja Terminator 2, Pulp Fiction, Reservoir Dogs ja Natural Born Killers, Texasin Moottorisahamurhat (1974). ;D (Huom. mun mielestä).
Voi luoja kuulostanko ees fanaattiselta.
Katoin tänään Vääpeli Körmy ja Marsalkan sauva, ku se tuli kakkoselta. 8D Ne on just hauskoi.
-
Musta tuntuu että jouluaatosta lähtien en oo muuta tehny ku lukenu tota kirjaa ja käyny läpi jokaisen nettisivun, missä on telkkarista tulevia elokuvia ja käyny läpi että löytyykö ne kirjasta XD
Äsken tosiaan katoin Täältä ikuisuuteen, ja tykkäsin kyllä, vaikkakin loppu tuntu menevän vähä ohi ;D
-
Katoin Prinssi ja minä -nimisen leffan.
Oon nähny siitä sen lopun ainakin kaks kertaa, mut nyt näin vihdoin leffan kokonaisuudessaan.
Semiperus romkom, mut siinä on kiva idea, ja mä tykkäilin. Kyllä se tämmöstä sunnuntai-iltaa piristi mukavasti.
-
Ai niin Iita! Myös Komisario Palmun erehdys on aika must see siitä leffakirjasta. :'D Loistava kotimainen dekkari! (Hauskaa ku jollain forkkalaisella on tää kirja 8D).
Mä saan kirjaan 3 uutta rastii tässä lähiaikoina. :P
-
Zorron naamio tuli katsottua ties kuinka monennen kerran :).. Ihana leffa <3. Cathrine Zeta-Jones, Antonio Banderas & Anthony Hopkins loistavia :)
-
Mä haluaisin kans ton leffakirjan, mutta välttelen sen hankintaa, koska sit mulla olis viä 150 % enemmän kattomatta leffoi. :D
Tänä jouluna ei sit tullu katottuu yhtään telkkarii. Mutta eiköhän täs välipäivinä, ku palaa kotiin tuu taas tylsää ja pääsee leffamaailmaan taas kiinni.
Menetetty maa löytyis hyllystä. Onks se Negsu oikeesti hyvä?
Unelmien sielunmessu pitäis kyl jostain hankkia, ku on sivistykses sen kokoinen aukko.
-
Saw VI ja oon positiivisesti yllättyny! Paree ku nelonen ja vitonen. Ja muutenkii jos ei mietitä muit osii, nii hyvä leffa.
-
Käytiin kattomassa eilen Avatar... IHAN HIRVEETÄ SONTAA!! Siis isolla rahalla tehtyä ennalta-arvattavaa kakkaa! Leffaa oli kestäny 10 min ni tiesin mitä siinä tulee tapahtumaan. Lisäks se 3D versio oli kyl aikamoinen pettymys, siin sellasta kunnon 3D tuntua ehkä 15 min koko kolmituntisesta leffasta. Ja ne hahmot... suoraan ku jostain "Näin teet elokuvan"-kirjasta.
Jotenki ehkä eniten häiritsi se, että tässä elokuvassa oli vaan se yksi juoni, ei mitään sivujuonia. TYLSÄÄ.
-
Zorron naamio tuli eilen katottua...
3/5
-
Käytiin kattomassa eilen Avatar... IHAN HIRVEETÄ SONTAA!! Siis isolla rahalla tehtyä ennalta-arvattavaa kakkaa! Leffaa oli kestäny 10 min ni tiesin mitä siinä tulee tapahtumaan. Lisäks se 3D versio oli kyl aikamoinen pettymys, siin sellasta kunnon 3D tuntua ehkä 15 min koko kolmituntisesta leffasta. Ja ne hahmot... suoraan ku jostain "Näin teet elokuvan"-kirjasta.
Jotenki ehkä eniten häiritsi se, että tässä elokuvassa oli vaan se yksi juoni, ei mitään sivujuonia. TYLSÄÄ.
Mä oon käsittänyt, että tää leffa jakaa katsojat ihan täydellisesti kahteen äärilaitaan. Joko se on Matti Vanhasta tai loistokas tähtielokuva. Hmm.
-
Menetetty maa löytyis hyllystä. Onks se Negsu oikeesti hyvä?
Joo, tosin musta tuntuu, et ekalla kerralla meni paljonkin juttuja ohi, et pitäis kattoo uudestaan, ni arvostaisin sitä varmasti vieläkin enemmän. Javier Bardemin jäätävä rooli oli Oscarinsa arvoinen, ihan mieletön.
-
Ja jep, Avatar jakaa varmasti mielipiteitä. Ite ajattelin kyllä sen jossain vaiheessa tsekkailla. En oikein jaksa uskoa, et JAMES CAMERON sössis. No Titanicista tosin en pitäny, mut taidanki olla ainoo joka sitä mieltä on.
-
Mun mielestä Avataria on hehkutettu ihan liikaa, ei ikinä yltäis Titanicin tasolle, koska koko konsepti tuntu oikeesti aika paljon lasten elokuvalta. Sit silti siihen oli tungettu sitä kantaa ottavaa-shaissea mukaan, suojelkaa luontoa ja metsä on ihana. Jee.
Poikaystävä taas sano et se on ehkä paras elokuva minkä se on ikinä nähny. Olin melkein tikahtua nauruun.
-
Nyt mua kiinnostaa yhä enemmän nähä Avatar :D
-
Avatariahan ei nyt voi ees lähtee vertaamaan mihinkään Titaniciin. Musta taas just joku Titanic on kamalinta Matti Vanhasta ever, mut se oonki vaan minä. Ja mua muutenki kiinnostaa enemmän tommone scifi ja 3D-tekniikka ku joku lässynlää.
-
Avatariahan ei nyt voi ees lähtee vertaamaan mihinkään Titaniciin. Musta taas just joku Titanic on kamalinta Matti Vanhasta ever, mut se oonki vaan minä. Ja mua muutenki kiinnostaa enemmän tommone scifi ja 3D-tekniikka ku joku lässynlää.
Avatar on lässynlää. Mut se pitää nähä ite.
-
Miten musta tuntuu, et se on niin, et Titanic fanit ei arvosta Avataria. :'DD Tosin Titanic fanit ei myöskään varmasti arvosta Terminatoreita, joka on häpeällistä. ;D
-
Hauskaa, että jopa Jolannen poikkis oli täysin eri mieltä ku Jolanne. Eli ilmeisesti tosiaan jakaa mielipiteitä. Negsu: Titanic on loistoleffa! :D Mutta aina pitää olla vähemmistöedustajia.
-
Miten musta tuntuu, et se on niin, et Titanic fanit ei arvosta Avataria. :'DD
Mä voin kuuluu sit poikkeusryhmään, tykkään molemmista. Tosin Avatarin nään sit varmaan joskus vuonna 2015.
-
Mutta aina pitää olla vähemmistöedustajia.
Kyllä. Olen erittäin ylpeä tästä. ;D
-
Miten musta tuntuu, et se on niin, et Titanic fanit ei arvosta Avataria. :'DD Tosin Titanic fanit ei myöskään varmasti arvosta Terminatoreita, joka on häpeällistä. ;D
Titanic ei ollu mun mielestä kyl sekää mikään maailmaupeinjaihaninjahienoinjajaja elokuva, vaan sellanen liian pitkä lovestory veneessä, mut Avatar on vähän niinku sama mut avaruudessa ;)
-
http://www.imdb.com/title/tt0499549/
Mun on silti vaikee uskoo, et näin suuri määrä ihmisistä ois väärässä. Tai siis totta kai mä oon monesti leffaan pettyny, mut James Cameron. :'D Tietty tohon tulokseen vaikuttaa alkuhype, mut ei se siitä välttämättä laske. Onhan Dark Knight:kin tällä hetkellä sijalla 9.
-
James Cameron on tehny jotain Dark Angelia hei :D
Nii ja tottakai niitä Terminaattoreita :D :D :D
Mut yks tosi upea asia siinä Avatarissa oli, meinaan musiikki. Se oli ihan loistavaa, sain monet kylmät väreet siitä.
-
The Proposal eli Odottamaton ehdotus. Oli ihan kiva romanttinen komedia, Ryan Reynolds oli hjuva 8)
-
Katoin eilen Rain Manin. Oli ihan loistava, oon nähny ennenki mut en muistanu et oli niin hyvä :>
-
Rain Man on ihan kiva, katottiin se joskus psykan tunnillaki. :'D
Mä kattelin pari leffakirjaleffaa. :'D Paratiisin lapset, sitä pidetään parhaana ranskalaisena leffana, kesti semmoset 3 h. Tipuin kyl aika rankasti kärryiltä yhessä vaiheessa, joten en oikein tiiä, et mitä mieltä siitä oon...
Ja sitten katoin Alastoman sataman, kova roolisuoritus Eva Marie Saintilta. Oli vieläpä naisen leffadebyytti ja heti rapsahti Oscar.
-
Iita, ku katoit Täältä ikuisuuteen, ni tuliko siinä äänet ihan normaalisti? :'D Ku alotin just kattoo (tallensin sen digiboxille), ni tässä ei oo äänii ollenkaa. :O Ihan aluks on, mut sit ne katos. :s Onkohan vika mun boxissa...
-
^Joskus Negsu äänet on kadonnut mullaki. Mutta oon saanu ne takas räpläämällä sitä ääninappia, mistä saa valkata ääniä.
-
^Joskus Negsu äänet on kadonnut mullaki. Mutta oon saanu ne takas räpläämällä sitä ääninappia, mistä saa valkata ääniä.
Huh, nyt mäki sain ne takas. En kyllä ite painellu mitään, ne äänet vaan katos. Ja ku kokeilin kaikkii muita leffoja, ni niissä tuli normaalisti. Aloin jo tuskastuu. Ois ollu aika kauheeta kattoo ilman ääniä. Mutta kokeilin kaikkii nappuloita (melkeen :'DD), ni sit ne jostain tuli.
-
Mustan Dahlian katoin ja oli kyllä aika huono leffa.. Ainoastaan Hillary Swank & Scarlett Johansson olivat hyvä koko leffassa. 1½/5.. En tie oonko koskaan nähnyt jotain näin surkeaa elokuvaa. Eckhart & Hartnett oli aivan huonoja.
-
Juu kyllä mulla oli äänet ku katoin Täältä ikuisuuteen =) Tänää katoin Tapahtui Vegasissa. Ei voi muuta sanoo ku hahhahhaa XDD
-
Ei se Black Dahlia huono ollu!
-
Häjyt katoin taas, on se vaan niin hyvä :D
-
Vingar av glas. Ruotsinkielinen leffa ruotsinkielisellä tekstityksellä. Negsu varmastikin osaa arvostaa sitä, että leffassa oli Alexander Skarsgård. ;)
-
Vingar av glas. Ruotsinkielinen leffa ruotsinkielisellä tekstityksellä. Negsu varmastikin osaa arvostaa sitä, että leffassa oli Alexander Skarsgård. ;)
TODELLAKIN! Mä en oo ees nähny tota leffaa. :< Kunniotan syvästi Ilppeziä!
-
Kunniotan syvästi Ilppeziä!
Kiitos, kiitos. xDD
-
400 kepposta (kirjasta löytyy 8D).
Mä oon nyt iha rakastunu mustavalkosii elokuvii, koska tykkäsin tästäkin ihan tajuttomasti!
-
400 kepposta (kirjasta löytyy 8D).
Kirjasta löytyy?
-
Menetetty maa löytyis hyllystä. Onks se Negsu oikeesti hyvä?
On kyllä erittäin jännä elokuva. Jos tykkää Coenin veljesten tuotannosta niin kannattaa tsekata. Mutta ei kannata odottaa mitään ihan tavallista elokuvanautintoa. Coenin veljekset heittää taas elokuvallisen tarinankerronnan roskiin %P
-
400 kepposta (kirjasta löytyy 8D).
Kirjasta löytyy?
Siitä 1001 leffaa -kirjasta ;D
-
Salama Jackin :D
-
Ei se Black Dahlia huono ollu!
Tykkäsit vaan Josh Hartnettin siistityistä kulmakarvoista. Eihän se nyt mikään erityinen spektaakkelileffa ole. Vaikka olihan siinä Mia Kirsherkin..
Ite katoin tälläviikolla mm. Identtiset kaksoset %D.. Interstate 60, Inglourious Basterds ja Kill Theory.
-
Ei se Black Dahlia huono ollu!
Tykkäsit vaan Josh Hartnettin siistityistä kulmakarvoista. Eihän se nyt mikään erityinen spektaakkelileffa ole. Vaikka olihan siinä Mia Kirsherkin..
Ite katoin tälläviikolla mm. Identtiset kaksoset %D.. Interstate 60, Inglourious Basterds ja Kill Theory.
No Hartnett oli ehkä hotein ikinä Dahliassa... 8D
Oliko Inglourious Basterds ihan Matti Vanhanen susta?
-
Ei ollenkaan. Tarantinon paras sitten Reservoir Dogsin. Ehkä semmosen 4/5
-
Ei ollenkaan. Tarantinon paras sitten Reservoir Dogsin. Ehkä semmosen 4/5
ASIAA!
-
Kattoin sitä Terminaalia illalla, misä oli Tom Hanks. Harmi etten nähny sitä kokonaa, se vaikutti ihan hauskalta.
-
Katsoin eilen Terminaalin, ihan alusta loppuun ja tykkäsin kyllä tooooosi paljon :)
-
Katoin Viimeisen Mohikaanin ja Frankensteinin. :'D
-
Marley & Me ja Hide & Seek tänää pitäs kattoo Superbad loppuu.
-
The Departed oli aika lame, ku se meni aika lailla samaa kaavaa kuin alkuperäinen version, joten siinä ei ollu mitään mikä ois yllättäny mut. :-\ Diggaan alkuperäsestä enemmän.
-
Kaks leffaa, joista kummastakin olin nähny aikasemmin kakkososat, mutten alkuperäsiä, eli Alvin ja pikkuoravat sekä Yö museossa..
(Nää on hienot nää mun syyt kattoo leffoja, kun ne syyt on yleensä kakkososissa.. Alvinissa ja pikkuoravissa Honor Society ja Yö museossa -leffassa JB.. (; )
-
Pearl Harborin katoin.. On se vaan hyvä edelleen :P. Ihana leffa.
-
Katoin Freedomlandin. Pitäis tehdä siitä arvostelu.
-
Pikakelausmaisesti Chicagon, koska ei vaan jaksanut kattoo niitæ lukuisia ja lukuisia tanssilaulukohtauksia. Oli tylsæ leffa. En pidæ tæn tyylisistæ musikaaleista.
-
Mäki tylsistyin Chicagon parissa. Ei mun tyyline musikaali yhtään. Toisaalta, siitä on muutama vuosi ku tsekkasin...mut en usko, et mielipide muuttuis huimasti jos kattoisin nyt uudestaan.
-
2012. Oli ihan suoraansanottuna PERSEESTÄ :--D Perus jenkkimeininki, hohhoijaa. Se ykski mies vaa nous sieltä maan alta ku tarzan konsanaa, siinä vaiheessa kyl nauratti. Ja sen yhen naisen mies kuoli ja se oli ku mitää ei ois tapahtunu 8D Ja muutenki plääh, rahaa meni hukkaa vaa.
Ja tuntu ku koko konsepti ois pöllitty War of the Words - leffasta; kaks kakaraa ja niiden eronneet vanhemmat, ja niiden pentujen (biologinen) isä on sellanen vähän renttu ja toinen kakaroista kiukuttelee sille.
-
^Mulle tuli tosta leffasta heti mieleen joku Day after tomorrow. Kauhee maailmanlopun meininki mainosten perusteel. :'D Siks ei oikeen jaksanu se ees kiinnostaa.
-
^ Juu sellanen katastrofi/maailmanloppuleffahan se :p Ei kannatakaa kattoo 8-D
-
Night At The Museum. : D
-
Katoin Woodstockin vihdoin ja viimein. Piti kattoo parissa osassa, koska se kestää 3 h 35 min! Ihan tajuttoman raskasta katsottavaa. No joo olihan se sillai ihan mielenkiintosta nähdä millasta meininkii siel festareil on ollu, mut oikeesti melkeen 4 h on ihan liikaa. Jos olisin kattonu sen ihan kokonaan kerralla, ni aivot ois ollu ihan mössöö sen jälkeen. :'DD No nytpä on sit taas yks merkki lisää leffakirjoissa.
-
Night at the museum & Miekka kivessä
-
Bridge to Terabithia tuli kakkoselta. En millään muista mikä se suomenkielinen nimi oli.
Mut siin oli Zooey Deschanel :)
-
^Silta salaiseen maahan :D
-
Sekaisin Marista. Oli kyl hauska komedia ;D
-
Sekaisin Marista. Oli kyl hauska komedia ;D
=(
Mikään ei tuota niin vilpitöntä surua kuin tällaiset kommentit.
-
Sekaisin Marista. Oli kyl hauska komedia ;D
=(
Mikään ei tuota niin vilpitöntä surua kuin tällaiset kommentit.
No kuis nyt tällee? :-----D
-
Rico on vaan hiljaa. Sekaisin Marista löytyy kirjoista!!!
-
Rico on vaan hiljaa. Sekaisin Marista löytyy kirjoista!!!
Nii just ja kaikki mikä löytyy kirjoista, on katsottava 8)
-
Sekaisin Marista (onko tässä joku huumevitsi?) edustaa just niitä kaikista alhaisimpia komedioita 8<... Eikä se ole edes hauska leffa. Menee uskottavuus teidän kirjalta jos sieltä löytyy täntason leffoja.. Löytyykö sieltä kenties myös Dude Where's My Car, ja Epic Movie?
-
Siis oikeesti, HV.
Miten voit ees puhuu jostain Epic Moviesta? Sekaisin Marista leffassa on sentään kunnon kässäri eikä se apinoi jostain toisista leffoista tuttuja kohtauksia.
-
Tapahtui Vegasissa. Olipahan laimee leffa :/
-
Tulipa muuten katsottua todella hyvä komedia %P
The Boat that Rocked.. Tai jenkeissä kulkee nimellä Pirate Radio. Kannattaa tsekata ehdottomasti jos tykkää brittihuumorista tai 60-luvun rockista %).
-
The taking of Pelham 123 oli hyvä! Ja siis John Travolta paras roolisuoritus ehkä ikinä, vaik en tykkää tyypistä yhtään. Denzel Washingtonki oli kyllä hyvä. Vaikka se onki sitä melkein kaikissa elokuvissa.
-
Katottiin eilen ruotsin tunnilla fucking åmål loppuun, täytyy sanoo, että oli kyllä hivenen outo leffa...
-
^Meki katottiin se yläasteel. En tykänny. : D
-
Fucking Åmål on lähtökohtiinsa nähden ihan hyvä %P (ruotsalainen.. teinari) Mut ei se ny mikään erikoinen ole.
-
Olin kattoo Avatarin. Oli kyl hyvä, ja yllätyin positiivisesti koska menin sinne sellasella "no käytän tän ajan hyväks vaikka nukkumalla jos ei muuten" - asenteella. Ne hiton 3D lasit oli vaan ihan sairaan epämukavat et ois pitäny mennä siihen ihan normileffaa. :'D
-
Housut pois tuli katsottua ties kuinka monennen kerran.. Kiva leffa :D
-
^FÅ on muistaakseni ihan kelpo leffa. Löytyy omastakin hyllystä. Pitää joku päivä tsekata, onko muistot kullannu sen leffan vai tykkäsinkö siitä oikeesti. Tosin näin sen ehkä joku 15 vuotta sitten (onko se mahdollista ees?).
-
Housut pois tuli katsottua ties kuinka monennen kerran.. Kiva leffa :D
Se on tosiaan ihan hauska. :'D
-
Horton Canalilta. :'D ihana se efelantti 8')
-
Waterworld tuli katsottua.. Jäi aika sekavat fiilikset tuosta leffasta.. Ihan hyvä se silti oli :). Kevin Costner rocks.
-
Alfien katoin, kun sitä muutamasta suunnasta suositeltiin.
Ei ollu kyllä musta mitenkään erityinen leffa, paitsi että Jude Law on söpö (;
Mä koin lähinnä ärsyttäväks senkin, että päähenkilö selitti aina juttuja kameralle..
Leffa meni kyllä vähän muutenkin ohi, kun keskityin avaruuskappaleen rakentamiseen..
-
Eilen illalla American Pie Book of Loven, iha jees :D Ainaki siihe kellonaikan nähden.
-
sivusilmällä Alfien, eli en muista mitään : D
-
Jude Law on ihana Alfiessa, mut en mä muuta siitä leffasta muistakaan. :'D Niin paljon aikaa ku oon kattonu.
Ite katoin Zombielandin ja Kill Bill vol.1. Zombielandista voisin jopa jaksaa tehä ehkä arvostelunki jossain vaihees.
-
Eilen illalla American Pie Book of Loven, iha jees :D Ainaki siihe kellonaikan nähden.
Hahahaha vähä se oli vedetty överiks paris kohtaa :D ei toi kyl enää hyvä ollu.. 1-3 on jees mis on alkuperäinen Stifler :D toi Book of loven Stifler oli tosi onneton.
-
Kattelin tossa peeerjantaina eiku lauantaina. No what ever..
Pulp Fictionia rupesin kattomaan, mut siin ei ollu tekstityksiä, ni aattelin et katon sen sit joskus myöhemin kun on vähä virkeempi. 8D
Sit katsastin tänää Hitmanin. Sain kaverilta lainaan kasan leffoja. Aattelinet nää on sitä samaa sen ihme fantasiasekoilua, mut Hitman ainaski oli ihan superhyvä! Onks kukaa nähny kyseistä pätkää? :--)
Sit kattelin tossa Hancock nimistä leffaa. No alun jälkee se oliki jo ihan katottava ehkä. :--DD
Nii ja Benjamin Buttonin elämän katsastin myös. Oli kyl loisto leffa!! :--)
-
Kattelin tossa peeerjantaina eiku lauantaina. No what ever..
Pulp Fictionia rupesin kattomaan, mut siin ei ollu tekstityksiä, ni aattelin et katon sen sit joskus myöhemin kun on vähä virkeempi. 8D
Sit katsastin tänää Hitmanin. Sain kaverilta lainaan kasan leffoja. Aattelinet nää on sitä samaa sen ihme fantasiasekoilua, mut Hitman ainaski oli ihan superhyvä! Onks kukaa nähny kyseistä pätkää? :--)
Sit kattelin tossa Hancock nimistä leffaa. No alun jälkee se oliki jo ihan katottava ehkä. :--DD
Nii ja Benjamin Buttonin elämän katsastin myös. Oli kyl loisto leffa!! :--)
Hitman on aliarvostettu actionpätkä! Timothy Olyphant on hyvä näyttelijä ja Olga Kurylenko oli aika hott 8D.. Sitä vaan ei hirveesti arvosteta koska se ei oikein seuraa niitä pelejä se leffa. Musta ehkä parempi etten oo pelannu niitä niin ei pilannu leffakokemusta. Olis ehkä kannattanu tehdä toi leffa silleen erikseen että sen nimi olis ollu ihan muu ku Hitman.
Hancock on ainaki surkea leffa %P ite en tyksiny ollenkaan.
-
Nii ja Benjamin Buttonin elämän katsastin myös. Oli kyl loisto leffa!! :--)
Mä tylsistyin tän parissa. :'D Tai siis oli siinä paljon hyvääki, mut se oli niiiiiiin pitkä! Ja sit viel ku kattelin ilman tekstei ni piti totta kai keskittyy paljon enemmän. :'D
-
Mäki tykkäsin Hitmanista :D ei se mikään superhyvä ollu mut ihan jees toimintaleffa. Timothy Olyphant ei kyl oo miusta hyvä näyttelijä vaa aikamoinen kivikasvo mut sopi kieltämättä rooliinsa :D Robert Knepper eli T-Bag oli ihan huippu toss.
Ja Hancock on todellaki surkee leffa, se on niiiin outo ku se on eka joku komedia mut sit toinen puoli leffasta on ihme synkistelyä :D
Benjamin Button viel näkemättä ;< pitäis vuokraa, en kuitenkaan jaksa niin pitkää leffaa kattoo koneelta.
-
Katottiin eilen kaverin kaa Step Up 2: The Streets (<3) ja LEIJONAKUNINGAS !! Oon nyt kattonu sen ja aukko sivistyksessäni on paikattu ;)
Katoin vielä enkuks ilman tekstitystä. : D
-
Hyvä Suga! Leijonakuningas vaan on parempi suomeks dubattuna. Niiku miusta melkee kaikki piirretyt!
-
Hyvä Suga! Leijonakuningas vaan on parempi suomeks dubattuna. Niiku miusta melkee kaikki piirretyt!
Joo, uskon kyllä ! Ite tykkään enemmän kans, muttaku kaveri lataili sen netistä, eikä siellä ollu ylläripylläri suomenkielistä versiota eikä saanu ees kunnon tekstitystä siihen, ni.. : DD no tuli kunnon kielikylpy siinä ja muutenki lastenohjelmat tehään onneks nii helpolla enkulla, että mikään ei mee ohi (:
-
^Leijonakuningas on kyl ihana suomeksi dubattuna, vaikka yleensä en tykkää dubbauksesta.
-
Kattelin tossa peeerjantaina eiku lauantaina. No what ever..
Pulp Fictionia rupesin kattomaan, mut siin ei ollu tekstityksiä, ni aattelin et katon sen sit joskus myöhemin kun on vähä virkeempi. 8D
Sit katsastin tänää Hitmanin. Sain kaverilta lainaan kasan leffoja. Aattelinet nää on sitä samaa sen ihme fantasiasekoilua, mut Hitman ainaski oli ihan superhyvä! Onks kukaa nähny kyseistä pätkää? :--)
Sit kattelin tossa Hancock nimistä leffaa. No alun jälkee se oliki jo ihan katottava ehkä. :--DD
Nii ja Benjamin Buttonin elämän katsastin myös. Oli kyl loisto leffa!! :--)
Hitman on aliarvostettu actionpätkä! Timothy Olyphant on hyvä näyttelijä ja Olga Kurylenko oli aika hott 8D.. Sitä vaan ei hirveesti arvosteta koska se ei oikein seuraa niitä pelejä se leffa. Musta ehkä parempi etten oo pelannu niitä niin ei pilannu leffakokemusta. Olis ehkä kannattanu tehdä toi leffa silleen erikseen että sen nimi olis ollu ihan muu ku Hitman.
Hancock on ainaki surkea leffa %P ite en tyksiny ollenkaan.
Timothy Olyphant oli aika hot 8) Mä en ees tienny et tosta on jotain pelejä! Tai ku toi nimi kyl ehkä kuulosti vähän tutult mut. :--D
ja Negsu: Mustaki oli kyl hitusen liian pitkä, mut ku halusin nähä sen buttonin teini-ikäsenä :: D
-
Spread eli LA Gigolo. Olipahan laimee leffa. :|
-
^ Ashton 8') <3
-
^ Ashton 8') <3
Se oli kyl ihan älyttömän hyvännäkönen ;P
-
A History Of Violencen katsoin ja oli aikas hyvä leffa. Maria Bello <3. Viggo Mortensen oli tosi hyvä. Pidin. Mielenkiintoinen juoni leffassa.
-
New Moon........ aaaaaaaa se oli niin huono :D huonompi ku Twilight. Kristen Stewart ja Robert Pattinson oli niin PÖKKELÖITÄ!
-
^ Mutta se Taylor 8)
-
New Moon........ aaaaaaaa se oli niin huono :D huonompi ku Twilight. Kristen Stewart ja Robert Pattinson oli niin PÖKKELÖITÄ!
Äläpä. Tosin siin on melkeen kaikki näyttelijät ihan pökkelöi ja väitän edelleen, et se on töksähtävän kässärin vika. :'D
-
No juu kaikki oli aika tönkköi mut kyl Stewart ja Pattinson tarvii eniten harjotusta näyttelemisen suhteen :D oli ihan tuskallista kattoo.
-
Stewart on PAHIN. En tajua ees miks se on valittu siihen rooliin O__o jopa minä oisin parempi.
-
No juu kaikki oli aika tönkköi mut kyl Stewart ja Pattinson tarvii eniten harjotusta näyttelemisen suhteen :D oli ihan tuskallista kattoo.
Kummatki on ollu kaikis muissa leffoissa paljo parempii. :'D Ainaki musta.
-
No juu kaikki oli aika tönkköi mut kyl Stewart ja Pattinson tarvii eniten harjotusta näyttelemisen suhteen :D oli ihan tuskallista kattoo.
Kummatki on ollu kaikis muissa leffoissa paljo parempii. :'D Ainaki musta.
Stewart on aina yhtä karseen näkönen O__o siis sellasen ärsyttävän. En kestä sen naamaa :'DD
-
^No sulle Kirsten Stewart on niinku Megan Fox mulle. Ei voi sietää ihan sama missä leffassa ois, aina yhtä Matti Vanhanen. :'D
-
Mä en oo Pattinsonia nähny muualla. Stewartin oon nähny Panic Roomissa ja oli se kyllä siinä paljo parempi.
-
^No sulle Kirsten Stewart on niinku Megan Fox mulle. Ei voi sietää ihan sama missä leffassa ois, aina yhtä Matti Vanhanen. :'D
Se on jotenki ärsyttävää omalla tavallaan, että voishan silleki antaa mahdollisuuden, muttaku en OSAA.
-
Sherlock Holmesin kävin kattomassa, oli mainio 8'----------------)
-
Kuulostais siltä että noissa twailaiteissa olis huono näyttelijänohjaus tms. Ainakin Pattinson oli siedettävä Cedric Diggorynä HP-leffoissa ja Stewart Adventurelandissa myös aika hyvä.
-
^Tönkkö käsikirjoituski voi olla osasyynä (itse tosin en oo nähny kakkosta).
-
äsken kattelin the happeningin. hyytävä musiikki se pianopimputus.
-
HARRY POTTER & HALF-BLOOD PRINCE! Tykkäsin todella paljon! Vaikka ei mennykää ihan kirjan mukaan ja joissain vaiheissa vähän sekava, niin silti todella hyvä! Aluks tuli tosi erikoinen fiilis ku siinä näytettii niitä jästejä. Silloin vasta tajusin että ne on todellakin autuaan tietämättömiä taikamaailmasta :'D
-
Mä kattelin eilen
- Cloudy with a Chance of Meatballs (Suomeks taitaa olla joku Poutapilviä ja lihapullakuuroja)
- Halloween (2007)
- Halloween 2 (2009)
Harmi etten tän viikonlonlopun aikana ehtiny kattoo enemmän koneelta leffoi. :< Ois ollu viel Where the Wild Things Are (Suomeks vissiin Hassut hurjat hirviöt), Land of the Lost, Fame (2009) ja Brothers Bloom.
-
HARRY POTTER & HALF-BLOOD PRINCE! Tykkäsin todella paljon! Vaikka ei mennykää ihan kirjan mukaan ja joissain vaiheissa vähän sekava, niin silti todella hyvä! Aluks tuli tosi erikoinen fiilis ku siinä näytettii niitä jästejä. Silloin vasta tajusin että ne on todellakin autuaan tietämättömiä taikamaailmasta :'D
Mä katoin saman leffan! Voisinpas tehdä arvostelunki. Mäki tykkäsin.
-
Sherlock Holmesin kävin kattomassa, oli mainio 8'----------------)
Ton haluaisin nähdä (8 Robert Downey jr. on aina loistava.
-
Sherlock Holmesin kävin kattomassa, oli mainio 8'----------------)
Ton haluaisin nähdä (8 Robert Downey jr. on aina loistava.
Sama. Haluu nähdä!
-
Sherlock Holmesin kävin kattomassa, oli mainio 8'----------------)
Ton haluaisin nähdä (8 Robert Downey jr. on aina loistava.
Sama. Haluu nähdä!
Me toooo!
Mä katoin eilen Häjyt ja Kuokkavieraat. :P
-
Sherlock Holmesin kävin kattomassa, oli mainio 8'----------------)
Ton haluaisin nähdä (8 Robert Downey jr. on aina loistava.
Sama. Haluu nähdä!
Me toooo!
minä myös, minä myös ! ;>
-
Kävin kattomassa Sherlock Holmesin. Näyttelijät oli ihan sairaan hyviä ja se koko konsepti oli tosi aito. Robert Downey jr:ia parempaa näyttelijää ei varmaan olis voinu valita Sherlockin rooliin ja Jude Law oli kans mainio Watsonina. Jopa Rachel McAdams, josta en oo kauheesti ennen välittäny oli hyvä.
Jotenkin alkuasetusten perusteella oletin, että se olis ollu vähän hauskempi, vaikka koko leffa olikin aika täynnä mustaa huumoria. Juoni oli hyvä ja ite yleensäki tykkään sellasista arvotusten ratkaisu-jutuista niin tää ehkä siks toimi mulle niin hyvin.
Kyl mä voisin antaa neljä tähteä ihan kevyesti. Ehkä se yks tähti lähtee siitä, että leffan keskivaiheilla oli vähän turhaan pidennetty joitakin kohtauksia, vaikka leffa olis ilman niitä pidennyksiäki kestäny yli kaks tuntia.
-
Da Vinci koodi kolmena peräkkäisenä iltana pätkissä. Joo, olisi kiva, jos lapset kävisivät joskus ajoissa nukkumaan, niin ehtisi katsoa edes jotain joskus. Elokuvissa kävin viimeeksi katsomassa Avatarin pari viikkoa sitten.
-
TSH Sormuksen ritarit. Kaks muuta osaa pitäis täs lähiaikoina kattoa nii sit on iso aukko elokuvasivistyksessä paikattu. (8
Ainii ja sit katoin eilen myös Menneisyyden ote.
-
Ottolapsi, Gran Torino ja Up katottu. Kaikki oli oikeestaan aika hyvii, semmosia 3-4 tähden arvosii kaikki.
-
kattelin kielletyn hedelmän, iha erilainen ko aattelin : D
-
Käytii leffassa kattomassa se Up in high tai joku tällänen :D Siinä oli George Clooney <3 mut aika hirveetä sontaa se muuten oli.
-
ai Up In The Air?
Se on saanu niinpaljon kehuja et se on kyllä pakko joskus tässä kattoa <:
-
^George Clooney on äklö, mut pakko kattoo toi, ku se on Reitmanin ohjaus.
Ja tää. (http://www.imdb.com/title/tt1234548/) Näin leffateatterissa tänään trailerin ja oli aika mielenkiintosen olonen.
-
Kauhujen klubi ja Taking Lives on tullut viimeksi katsottua.. Angelina Jolie <3. Kauhujen klubi oli aika huvittava leffa :DDDD. Taking Lives oli huomattavasti parempi.
-
ai Up In The Air?
Se on saanu niinpaljon kehuja et se on kyllä pakko joskus tässä kattoa <:
Just se.
-
eilen tuli mean girls, yhtä hyvä ko aina : D
-
Mean Girls on kyllä yks teinileffojen semmosista peruskivistä. Ei vaan tullu katottua kun nukuin eilen jostain iltakuudesta aamu yhteentoista sillein et heräilin muutaman tunnin välein ja olin aina taas vähän aikaa koneela kunnes nukahdin tähän uudestaan 8D
-
Teinidraamakuningattaren tunnustukset katsoin.. :'DDD
Lindsay Lohan oli aika hyvä, kun taas Megan Fox oli ihan Matti Vanhanen. :D
-
^ tuo on kyllä aika läppä ;'DD heh.
Mä katoin Hannah Montana - The Movien. Sehän taas ei oo YHTÄÄN läppä 8'))
-
^Mä laitoin ton leffan boxille. Aattelin, että pakko päästä kattoon, kuinka HUONO se on.
-
Oon kattonu Famee koht tunnin ja ihan oksettaa. :'D KAMALA. Siis tää 2009 vuoden typerä uusintaversio.
-
^Mä laitoin ton leffan boxille. Aattelin, että pakko päästä kattoon, kuinka HUONO se on.
Jos puhut Hannah Montanasta, ni ite asiassa ite ihan tykkäsin ;D eihän se OIKEESTI ollu hyvä leffa, mut onnistunu aivojentyhjennysleffa. : D
ja Lucas Till on <3
-
Megan Fox oli ihan Matti Vanhanen. :D
Ainahan se. 8)
-
^Mä laitoin ton leffan boxille. Aattelin, että pakko päästä kattoon, kuinka HUONO se on.
Jos puhut Hannah Montanasta, ni ite asiassa ite ihan tykkäsin ;D eihän se OIKEESTI ollu hyvä leffa, mut onnistunu aivojentyhjennysleffa. : D
ja Lucas Till on <3
Puhuin teinidraamakuningattaren plapapalapasta.
-
^Mä laitoin ton leffan boxille. Aattelin, että pakko päästä kattoon, kuinka HUONO se on.
Jos puhut Hannah Montanasta, ni ite asiassa ite ihan tykkäsin ;D eihän se OIKEESTI ollu hyvä leffa, mut onnistunu aivojentyhjennysleffa. : D
ja Lucas Till on <3
Puhuin teinidraamakuningattaren plapapalapasta.
arvelinki et puhuit siitä, koska HM ei oo viel tullu telkkarista ;> piti vaan YRITTÄÄ. : DD
-
Megan Fox oli ihan Matti Vanhanen. :D
Ainahan se. 8)
Joo huhuh, siis oli hirveä myötähäpeä katella sitä siinä leffassa. Tosin Lindsay Lohaninki näytteleminen oli vähän jäykähköä..
-
Ai se oli Megan Fox... ei ois tullut mieleen ellei sitä ois täällä mainittu.
-
^Megan Fox nousee mun ällötyslistalla kans koko ajan ylemmäs.
Tänään katoin P.S. I love youn toistamiseen. Ei se valitettavasti paljon parantunut ekasta katselukerrasta.
-
Teinidraamakuningattaren tunnustukset katsoin.. :'DDD
Lindsay Lohan oli aika hyvä, kun taas Megan Fox oli ihan Matti Vanhanen. :D
Koko leffa on ihan Matti Vanhanen.
-
Aijaa.. No olihan se sitä suurimmaksi osaksi :DD
Troija tuli ties kuinka monennen kerran katsottua.. Hyvä leffa se edelleen on!
-
Lauantain leffasaldo:
Fame (2009) yöks
Where The Wild Things Are aaaawwwws
Land Of The Lost :''D LOL
Olis kyl pitäny kattoo jotain digiboxilta pois, koska se meni täyteen. (Y) Oon pulassa.
-
Teinidraamakuningattaren tunnustukset tuli katottua ja ei kyllä (edelleenkään) mikään kummoinen leffa ollut. Aika Matti Vanhanen suoraan sanoen.
Sit vuokrattiin kaverin kanssa Jätä se! (He's Just Not That into You) ja se nyt oli tollanen perushömppä...
-
haarautuvan rakkauden talo :), todella hyvä kotimainen elokuva.
-
American History X ja Mean Girls.
-
Katoin Serenityn kymmenennen kerran, ja vieläkin se oli hyvä leffa! Ei ollu taaskaan kaukana tippa silmäkulmasta lopussa ;<
-
The Descent tuli katsottua.. Aika kriipi leffa oli. Tykkäsin 5/5. Mielenkiintoinen juoni.
-
Tää on ollu taas leffaviikonloppu :'D
Brokeback mountain, kaveri kehu että yks parhaista leffoista mitä se on ikinä nähny. Kyllä minäki tykkäsin paaaaljon, mutta en silti ihan parhaimpana pidä. Kosketti kyllä monella tavalla, ja ihanaa että tämmösestä aiheesta on tehty leffa.
Evening, välillä meni vähä yli mun ymmärryksen, mutta tykkäsin silti paljon, mielenkiintonen juoni.
Marley & Me, oon toki lukenu että kaikki on itkeny silmät päästään tätä leffaa katsoessani mutta ajattelin että minä en todellakaan itke, koska en itke ikinä leffoissa (elämäni aikana oon itkeny vaan yhden kerran leffan aikana). No kuinka kävi, ihan itku silmässä koko loppuajan. Ensinnäkin, lapsen itkua en voi katsoa itkemättä. Toiseksi, toi loppuratkaisu oli kun suoraan mun elämästä. Ihana leffa!
Sideways, mun henk. koht suosikki näistä neljästä viikonlopun aikana katotusta leffasta. Pääosan Miles oli jotenkin niin sympaattinen ja tuntu jossain kohdissa että voisin samastua häneen. Muutenkin todella mielenkiintonen ja kekselijäs juoni. Täytyy hankkia DVD:lle jos joskus löytyis.
-
Käytiin kattomassa se Mel Gibsonin Pimeyden ytimessä. Leffassa oli mielenkiintonen teema mut voi jestas miten huono loppuratkaisu.
-
En oo kattonu viikkoon leffoi. 8<
-
En oo kattonu viikkoon leffoi. 8<
Mä oon kattonu suunnillee joku päivä jonkuu. Viimeisimpänä Kunniattomat paskiaiset, oli kyl ihan älyttömän hyvä!
-
Paskiaiset on viime vuoden parhaimpien leffojen joukossa. Ehdottomasti. 8')
-
Paskiaiset on viime vuoden parhaimpien leffojen joukossa. Ehdottomasti. 8')
Joo, ellei paras.
-
^HALUUUU nähdä!
-
Meren raivo tuli katsottua ties kuinka monennen kerran. :).. Edelleen on mielestäni hyvä leffa.
-
Bridget Jones - Elämäni Sinkkuna. varmaan kuudes kerta kun katon :')
-
Bridget Jones - Elämäni Sinkkuna. varmaan kuudes kerta kun katon :')
sama. ;'DD mullaki tosi mones kerta. Toi on ihana leffa kyl. : DD ja jatko-osa kans hyvä, onneks se tulee ens ma heti sit (:
-
Eka Bridget on ihan hauska, mut se kakkonen on... en tiiä. :'D Siis sillee jotenki liian sekava. No olihan se laskettelu-äksidentti hauska kohtaus, mut muuten vähän ~.
-
^ Kirja oli iha paras. : DD eikä se filmatisointi nyt NIIIIN huono ollu ;>
-
En tiiä ku en oo lukenu, mut ei vaan iske se kakkonen enää. :>
-
En tiiä ku en oo lukenu, mut ei vaan iske se kakkonen enää. :>
Mä luin sen Egyptissä : DD ei siinä kyllä oikeestaan ollu leffaan mitään eroa :'DD tapahtumien suhteen.
Mut ylläri että et tykkää leffasta, josta mä tykkään. : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
-
^Haha, totta. :'DD Mut siis kyl mäki tykkään ton tyyppisii leffoi kattoo ku Bridget Jones, mut joskus oon aika kriittinen. :> Hömppäleffojaki on paljon hyvii!
-
^Haha, totta. :'DD Mut siis kyl mäki tykkään ton tyyppisii leffoi kattoo ku Bridget Jones, mut joskus oon aika kriittinen. :> Hömppäleffojaki on paljon hyvii!
mä taas oon hirveen epäkriittinen. Et mulle menee melkeen kaikki leffat. ;'DD varsinki romkomit 8')
-
The Descent... öööm jooo, ihan potaskaa.
-
The Descent... öööm jooo, ihan potaskaa.
PLÄÄ eikä oo!
-
Lainasin kaverilta pari DVD:tä. Äsken sit katsastin ton Kiss kiss bang bang:in. Oli kyl hyvä :---DD
-
Lainasin kaverilta pari DVD:tä. Äsken sit katsastin ton Kiss kiss bang bang:in. Oli kyl hyvä :---DD
Se on hauska. :'DD Vois iteki kattoo pitkästä aikaa, ku sais vaan noi muut leffat eka katottuu.
-
katottiin kamul the day after tomorrow & hallam foe : D
-
Lainasin kaverilta pari DVD:tä. Äsken sit katsastin ton Kiss kiss bang bang:in. Oli kyl hyvä :---DD
OIKEIN!
-
Lainasin kaverilta pari DVD:tä. Äsken sit katsastin ton Kiss kiss bang bang:in. Oli kyl hyvä :---DD
OIKEIN!
Mä en oo vieläkään saanu katottuu tota leffaa ja se on ollu se dvd mun hyllys jo varmaan vuoden.
-
Himoshoppaajan salaiset unelmat ;)
-
Viikonlopun aikana katottua;
The Clock - oikein postiivinen ylläri. Osoitus taas siitä, et juonen ei tarvii olla erikoinen, jos on nokkelaa dialogii joka pistää hymyilyttämään.
X-Men Last Stand - oli vieläkin surkeempi tokalla katselukerralla. Koko X-Men saaga pilattiin komeasti tällä.
Coraline -on Oscar-ehdokkaana, ihan kivasti toteutettu animaatio.
Bitch Slap -Meni liiankin överiksi, vaikka siis tän tarkoituksena olikin olla huono ns. B-luokan leffa.
(500) Days of Summer - Jätti ristiriitasen olotilan.
Death Note - Ei ihan niin hyvä mitä kuvittelin olevan, mut japsit on söpöi.
Hairspray (1988) - Ei tää alkuperänen ollu musikaali. :O Pettymys! Luulin, et tässäki ois laulettu, mut keskitty enemmänki tanssiin.
-
^Vai ei se ollukaa musikaali! Ihan tyhmää. No sit ei haittaa, että jätin kattomatta.
-
^Vai ei se ollukaa musikaali! Ihan tyhmää. No sit ei haittaa, että jätin kattomatta.
Joo, tuli semmone olo, et nyt mua on viilattu linssiin ja pahasti. : D
-
Lainasin kaverilta pari DVD:tä. Äsken sit katsastin ton Kiss kiss bang bang:in. Oli kyl hyvä :---DD
OIKEIN!
Mä en oo vieläkään saanu katottuu tota leffaa ja se on ollu se dvd mun hyllys jo varmaan vuoden.
Kuin suoraan suustani :''D Ostin tän leffan aikoja sitte mut ei oo vaa tullu katottuu. Jopa veljet on jo kattonu vaikka kyseessä on mun leffa! :''D
-
Jääkenttien kuningatar tuli katsottua.. Hauska leffa :DD. Taitoluistelu <3
-
Mäkin katoin ton lopun.
-
haluisin kattoo amélien muttaku sitä ei oo missää ;<
-
Julie & Julia - booooring
The Blind Sind - Bullockin Oscar-ehdokkuus on ansaittu, mut ei kyl mikää erikoinen leffa
Up in the Air -booooring
-
Valentine's Day käytiin kavereiden kaa kattoo. Turhan pitkä, turha leffa. Ei mitenkää erikoinen. Paitsi Kutcher oli söpö.
-
Bitch Slap. Oli kyl aika läppä leffa mut ihan viihdyttävä. Kaikist parasta oli ku ne pääosissa olevat muijat välillä vaan keikisteli ihan ilman syytä, et se ei niiku liittyny mitenkään mihinkään. :'DD Voisin väittää, et jokainen hetero miespuolinen henkilö tykkää tästä ees jollain tasolla. :D
-
Kaikist parasta oli ku ne pääosissa olevat muijat välillä vaan keikisteli ihan ilman syytä, et se ei niiku liittyny mitenkään mihinkään. :'DD Voisin väittää, et jokainen hetero miespuolinen henkilö tykkää tästä ees jollain tasolla. :D
Jep. :p Mä kyllästyin puolivälissä ku meni liian överiks. Mut olihan tälläki leffalla hetkensä.
-
Enkelit ja Demonit.
Oli kyl ihan huippu hyvä! Mä jotenki ootin että tylsistyn ja kaikkee. (vaik toisaalt tykkäsin Da Vinchi koodistaki.. jotenki vaa olin vissii unohtanu sen..)
Mut katoin sen yhtee putkee yöllä, vaik aattelin et meen ajois nukkumaan ja jatkan seuraavana päivänä.
Hyvä leffa oli! :D
-
^ Mä tykkäsin myös Enkeleistä ja Demoneista =)
Katoin toissapäivään American beauty ja Risto Räppääjä (ykkönen). Eilen katoin Möröt vs. muukalaiset ja Niko - lentäjän poika ;D
-
Sophie Scholl - viimeiset päivät
-
Mitäs oon kattonu viime aikoina.. ihan sikana kaikkee.
- American Beauty x2 5/5
- Yön Ritari 4½/5
- Hip hei hutsu 1½/5
- Romper Stomper 3/5
- Kate & Leopold 2½/5
- Passengers 1½/5
- (500) days of summer 3½/5
- Se7en 4+/5
- Superbad 4+/5
- Memento 4+/5
- Lucky Number Slevin 3½/5
- Perhosvaikutus 4+/5
Olikhaa viel jotain.
-
Hip hei hutsu on mun pisteytyksen mukaan 3. :'DD Haha, ½ saatto kyl tulla siit söpöst pojusta. Muista ruotsalaisista teinileffoista en tyksikään. Ketsuppipullot.<3
-
Se poika oli söpö pipo pääs mut sit ku se otti sen pois se näytti ihan kalalta. 8(
Ketsuppipullojuttu oli kyl elokuvan paras läppä. :D
-
king kong äsken. aika tunteelline leffa, varsinki lopussa x____-x
-
Burn After Reading 4/5
Smokin' Aces 2: Assasin's Ball 2-/5
-
^Jennu tekee leffa-arvostelui 8)
-
Voishan sitä tässä tylsyydessä tehä. :D
-
Katoin The Hurt Lockerin, 9 Oscar-ehdokkuutta. Mua vähän ahdisti koko leffa. Leffa kerto Usan armeijan pomminpurkuryhmästä Irakissa. Pommei oli kaduilla, ihan joka paikassa. Yks pomminpurkutyyppi oli ihan koukussa siihen hommaan. Dokumenttimainen leffa, aika raskas mun makuuni. En oikeen osaa sanoo mitään järkevää. Kyl mä sen ymmärrän miks tätä leffaa arvostetaan ja miks on ehdolla ja saanuki jo paljon palkintoi. Olihan toi tosi realistinen ja erilainen sotaleffa. Ei mikään tyypillinen isänmaallinen ja kaunisteltu. Ei vaan ehkä mulle sopiva, siks arvosana jää 3/5. Joskus täytyy kattoo uusiks...ja tekstien kanssa.
-
Orpokoti tuli katottua. Kiva kattoo espanjankielinen leffa pitkästä aikaa. Ihan jees, vaikka ei-niin-pelottava ja suhteellisen helposti arvattava juoni.
-
The Ugly Truth♥
aww. :') mä tykkäsin tästä ihan sikana.
-
Mulan tuli katsottua.. Ihana leffa <3. Yksi mun lemppari Disneyleffoista.
-
she's the man:in katoin äsken loppuun, ihan jees, kiva komedia. se ylinäyttelemine alko vaa vähä ärsyttää : D
-
Postia pappi Jaakobille. Ei iskeny.
-
Yes Man oli kelpo pläjäys. Hyvää la-illan kevyttä viihdykettä.
-
Unelmien naapuri eilen. (: Oli aika sekava ja välillä tuli sellanen ÖÖÖ-fiilis, mutta oikeestaan ihan hyvä.
Ja Emile Hirsch on ihku ;D
-
Käytiin kattomassa eilen Shutter Island. Ihan hyvä leffa sinänsä, mut aika pitkä.
-
Katoin eilen Paholainen pukeutuu Pradaan ja tänään sit Elisabethtownin. Molemmat aika semmosia aivottomia katsottavia, mut ehkä niiden nyt pitiki olla :'D
Elisabethtown on niin ihana leffa! Miksei kukaan tee mulle semmosta roudtrip karttaa?!?! :D
Osaisko joku suositella mitä kannattais nyt mennä kattomaan leffateatteriin? :--)
-
Elizabethtown on ihanan symppis. Mul on se dvd:näkin. Vois kattoo senki täs joskus. :'D Paholainen pukeutuu Pradaan oli mulle pettymys, ku se eros siitä kirjasta tosi paljon. :s
Täl hetkel leffateattereis pyörii mm. Oma taivas (Lovely Bones), se on juoneltaan aika mielenkiintonen ja visuaalisesti kaunis. Jos lapsettaa, ni Disneyn Prinsessa ja sammakko aika hyvä. :'DD Jos kiinnostaa kotimainen tragikomedia, mukavan erilainen tapaus (+siinä on se Tilkasen Lauri josta vaahtoan), ni Paha Perhe kannattaa tsekata. Jos kiinnostaa tietää mistä kaikki puhuu, silloin Avatar on katsomisen arvoinen leffa. :p
Ite en oo nähny Jim Carreyn ja Ewan McGregorin uutta komediaa I Love You Phillip Morris, mut se on aiheeltaan rohkee ja mielenkiintonen. Sit ois kans Vuohia tuijottavat miehet, siinä jos missä on vähintäänkin outo stoori, täytyy tsekkailla joskus. :'D
-
Voi kun asuisin leffateatterin vieressä ;D
-
Jee, mä muuten saan pari ilmasta leffalippuu lukiolaisten kirjakaupasta, ku tuli niitä bonuspisteitä yli 50! Toinen lippu menee Liisa ihmemaassa 3D-näytökseen. Can't wait! :)
Eilen katoin 3 Oscar-leffaa
The Messenger - Miks kaikki leffat herättää näin ristiriitasii tunnelmii?! :'D Siis tykkäsin tästä ja toisaalta en, mielenkiintonen aihepiiri.
Nine - Vähän erilainen musikaali. Sekava ja epäonnistunu loistavista näyttelijöistä huolimatta. En ymmärrä miks Cruz sai ehdokkuuden, Marion Cotillard veti tuhat kertaa vaikuttavamman roolin ja kaks erittäin hienoo biisii tunteikkaasti.
Up - Aivan ihana animaatio. Palautti mun uskon Pixariin. Tosi sympaattinen ja lämminhenkinen.
-
Katoin eilen Paholainen pukeutuu Pradaan ja tänään sit Elisabethtownin. Molemmat aika semmosia aivottomia katsottavia, mut ehkä niiden nyt pitiki olla :'D
Elisabethtown on niin ihana leffa! Miksei kukaan tee mulle semmosta roudtrip karttaa?!?! :D
Osaisko joku suositella mitä kannattais nyt mennä kattomaan leffateatteriin? :--)
No kyl mä suosittelisin tota Shutter Islandia. Juoni ei oo ainakaan ennalta-arvattava.
-
Charlien enkelit : DD
-
Katoin eilen Paholainen pukeutuu Pradaan
mmääki katoin sen tänää loppuun.
-
Charlien Enkelit
-
An Education - Tosi hyvä. Osoitus siitä, et ei juonen tarvii olla kauheen erikoinen.
Crazy Heart - Lepposaa musaa ja hyvät näyttelijät.
Pari Oscar-leffaa viel kattomatta ennen gaalaa. :')
-
Ai ni katoin Ghost Towninki viikonloppuna. Pitää pistää tänne ylös, että muistaa sitten, mistä leffoista tehdä arvostelut.
-
eilen katoin Kauhun Oppitunnit. awwws elijah wood 8'------) <3 se oli aika järkky, ei ehkä kauheen ennalta-arvattava, paitsi että lopun arvas nopeesti : D
ja sitte tänää aamuna the simpsons movie : D nauroin melkeen koko ajan, just ne pienet humoristiset jutut alko naurattaan : D
-
Kaksi leffaa on tullut tänään katsottua..
Pocahontas: Ihana leffa.. Rakastan <3
Jääprinsessa: Ihan hyvä leffa oli.. Taitoluistelu <3. Michelle Trachtenberg oli ihan jees.
-
Jääprinsessan ja Blondin koston.
-
The Imaginarium of Doctor Parnassus - Ledgerin vika leffa.
Invictus -Sairaan pitkäveteinen.
Whip it! - Piristi vähän surkeeta mielialaani. :') Juliette oli ihana. ♥
-
King Kong tuli katsottua.. Erittäin hyvä leffa oli :).. Loistavat näyttelijät! Watts, Brody & Black. 4½/5. Pidin tosi paljon :)
-
My blueberry nights
Ei mitenkään erikoinen, sopi hyvin katottavaks, kun teki muuta samalla..
-
Viimeksi tuli tsekattua kasarikomediaklassikko Ferris Bueller's Day Off
Ei ehkä ihan maineensa veroinen mutta kelpo komedia ja varmasti genressään tietyllätapaa suunnannäyttäjä. Tuntuu vaan että nykyään on jo teinikomediat nähty.
-
Schindler's list. Älyttömän hyvä ja älyttömän surullinen.
-
Mitäkhää on taas tullu katottua...
The Notebook 5/5, ei mun sisäinen romantikko voi olla antamatta tälle viittä tähtee. MITEN NUPPU VOIKAAN OLLA !!! <3
P.S I Love You 4/5, ei tää nyt silleen mikää laatuleffa oo mut sisäinen romantikko jälleen asialla... jonka takia tää kestää monta katselukertaa. Meen muuten Irlannista hakemaan miehen ittellenni näin btw.
Avatar 5/5, kyl muhun iski ihan täysil. Visuaalisesti ehkä parhain katselukokemus ikinä, ja tarina melkein yhtä upee. Tykkääntykkään! Enkä edes katsonu 3D:nä. SE mahtaa olla upee.
Atonement 4/5, Pakko ihkuttaa heti ekaks: James McAvoy<3<3 ahh. Nomut siis joo aika perus draamaa, mutta laadukasta sellaista. Ja sit ne maisemat ja musiikki ja mitä vielä. Me likey.
-
Atonement 4/5, Pakko ihkuttaa heti ekaks: James McAvoy<3<3 ahh. Nomut siis joo aika perus draamaa, mutta laadukasta sellaista. Ja sit ne maisemat ja musiikki ja mitä vielä. Me likey.
sehän on ♥
mut viimeks katoin Dukes of Hazzard 3-/5
-
Mä en tyksiny silloin aikoinaan Notebookista, vaik oonki romantikko. :p Avatarkaan ei ihan noin paljon iskeny, vaik katoin 3D:nä. :D
-
Vaihoin ihan sattumalta kanavan eilen Kinolle ku sieltä tuli Philadelphia. Olin ihan innoissani, ku se on mun leffakirjassa ja oon muutenki halunnu aina nähä sen! No, tykkäsin kyllä paljon. Ei ihme että Tom Hanks voitti Oscarin kyseisestä leffasta. Tää leffa vaan vakiinnutti Tom Hanksin asemaa mun suosikkinäyttelijöiden kärjessä!
-
Pieni Suklaapuoti
Ei ollu kyllä niin hyvä kun odotin kaikesta hypetyksestä.. Melkein voisin jopa pitkäveteiseks tituleerata..
(paitti että nyt ymmärsin ekaa kertaa Johnny Depp -hypetyksen ees jollain tasolla!)
-
Pieni Suklaapuoti
Ei ollu kyllä niin hyvä kun odotin kaikesta hypetyksestä.. Melkein voisin jopa pitkäveteiseks tituleerata..
(paitti että nyt ymmärsin ekaa kertaa Johnny Depp -hypetyksen ees jollain tasolla!)
KERRANKI JOKU JOKA ON SAMAA MIELTÄ KU MÄ !! Siis Johnny Depp on siinä kuolausaww, mutta se ite leffa: kroohpyyhkroohpyyh, anteeks torkahdinko ?
siis voi LUOJA se oli tylsä :'DD
-
Pieni suklaapuoti on SIKATYLSÄ. :'DDD Luulin, et oon ainoo, joka on tätä mieltä. Jaksoin kattoo sen vaan Deppin takii.
Ite katoin nyt täs illal sellasen kauhuleffan ku P2. Alko ihan jees, mut sit lässähti. Mua ahdisti yks kohtaus, sellane aggressiivinen koira ajo päähenkilöö takaa. :s Pelkään vieläki vähän koirii, ni tollaset kohtaukset ahdistaa saakelisti.
-
Mä en myöskään tykänny Pienestä Suklaapuodista. Se oli tooosi pitkäveteinen.
-
Hyvä etten mä oo ainoo, joka ei tykänny siitä, nyt en tunne itteeni enää niin nuijaks joka ei arvosta laatuleffoja :"D
Oon tosi ilonen, että mulla oli tekemistä siinä samalla, muuten olisin nukahtanu..
-
Mä muistaakseni tykkäsin Pienestä suklaapuodista 8) Eli olen taas poikkeus. No eipä ole yllätys :D
-
Mä muistaakseni tykkäsin Pienestä suklaapuodista 8) Eli olen taas poikkeus. No eipä ole yllätys :D
No yleensä mä oon se poikkeus. ;D Nauti nyt tästä. :'DDDDD
-
Ohhoh, no täällähän on paljon sielunkumppaneita sit ;)
Muistan ku katottiin sitä kahen kaverin kaa joskus ja mässättiin vaan samalla karkkia ja sit leffan lopuks todettiin, että tän leffan ainoa hyvä puoli oli se, että sai syödä samalla karkkia ja se, että siinä puhuttiin suklaasta. :/ Niin ja Johnny Depp ;'D
-
Mä muistaakseni tykkäsin Pienestä suklaapuodista 8) Eli olen taas poikkeus. No eipä ole yllätys :D
No yleensä mä oon se poikkeus. ;D Nauti nyt tästä. :'DDDDD
Sä oot se überpoikkeus :D En mä taidakaan olla niin poikkeus. Tai no olin antanut sille 7/10 imdb.
-
Becoming Jane eilen YLEltä... jossa myös muutamaa viestiä aiemmin mainostettu James McAvoy 8). Hieno, mutta surullinen leffa. Pitkästä aikaa itkin kunnolla leffaa kattoessani. :'(
-
^katsoin myös, mutta en pitänyt kovinkaan hyvänä. Vähän kyllästyi loppua kohden.
-
^Mä missasin ton. -___-
Alice in Wonderland. ♥ Tuli tippa linssiin ku se leffa oli niin kaunis.
-
^ EN JAKSA OOTTAA ET PÄÄSEN KATTOO TON!
Äsken katoin Ice age 3 :'D Vähä menny jo maku noista leffoista, mut ihan hauska.
-
^Mä missasin ton. -___-
Alice in Wonderland. ♥ Tuli tippa linssiin ku se leffa oli niin kaunis.
Voi vitsit. Mäkin haluun nähdä!
-
Tuskin maltan odottaa tota.. Loppukuusta sitä nään sen. Jee.
-
mouuuu mäki haluisin nähä sen ;____; varsinkin 3D. muttakun ei nyt ole taas varaa käyttää rahaa sellasiin. ;<
-
Katoin neloselta Vetovoiman lait. Pääosassa Pierce Brosnan. Hihi =) Oli aika piristävä :'D
-
Vihdoinkin nään sen kevyen He's not that into you leffan.. ku tulee ensi-iltaan huomenna canalilla.
-
Alice in Wonderland. ♥
JOHNNY DEPP <3
Muuten se leffa ei kyllä ollu mistään kotosin, se Alicen näyttelijä oli niin surkee, siis uskomattoman huono! Ja Anne Hathaway oli kyllä eksyny nyt ihan väärään elokuvaan. Kyl toi Deppi on vaan niin mahottoman hyvä, eikä siinä Bonham Carterissakaan mitään valittamista löytyny.
-
Alice in Wonderland. ♥
JOHNNY DEPP <3
Muuten se leffa ei kyllä ollu mistään kotosin, se Alicen näyttelijä oli niin surkee, siis uskomattoman huono! Ja Anne Hathaway oli kyllä eksyny nyt ihan väärään elokuvaan. Kyl toi Deppi on vaan niin mahottoman hyvä, eikä siinä Bonham Carterissakaan mitään valittamista löytyny.
Depp oli kyl parhautta. Käsittämätön mies. Ja en oo koskaan pitäny Helenasta, mut nyt se oli loistava. :OO Anne Hathaway oli sopivan koominen siihen rooliin. Ja musta Mia Wasikowska oli törkeen hyvä. :'DD Mut näin ne mielipiteet eroo.
-
Godzilla tuli katsottua. Ihan jees leffa :D. Matthew Broderick on muuten aika huono näyttelijä omasta mielestäni. Aika tönkkö oli hänen roolisuorituksensa.
-
Revolutionary Roadin - vihdoin ja viimein.
-
Revolutionary Roadin - vihdoin ja viimein.
Mul on ollu toi koneella iät ja ajat ja oon kattonu sen kerran. Olin silloin tooodella väsyny eikä leffasta jääny oikee mitää muistikuvaa. Pitäis vissii kattoo uusiks.
Katoin eilen PS. I love you MELKEIN kokonaan, väsytti niin paljo etten jaksanu ihan loppuu kattoo :'D
-
Tietääkö joku, että näkeekö Finnkinon sivuilta, että kuinka kauan leffa pyörii elokuvateatterissa? Ku aikeena on huomenna mennä leffaan kattomaan joko Liisa Ihmemaassa tai Oma taivas. Tod.näk. eka, mutta toka siinä tapauksessa, jos sitä ei mee enää kauaa teattereissa (koska Liisa siellä varmaan jonkin aikaa vielä pyöriskelee).
-
Yritän tässä kattoa Zack ja Miri puuhaa pornoo, mutta mulle tulee NIIN myötähäpeän tunne tässä yhessä kohassa, etten tiiä pääsenkö tästä eteenpäin XD
// no voi vee, koko Matti Vanhanen sekos, enkä saanu ees katottua tätä loppuun. No, täytyy joskus myöhemmin sit kattoa, nyt ei ehi.
-
Kävin tosiaan katsomassa Liisa Ihmemaassa leffateatterissa 3D:nä. Ja en tykkää 3D:stä. Ne lasit painaa nenää loppupuolella ja lasien alareuna häiritsee kokonaiskuvaa. Tavallinen on jotenkin selkeämpi ja kuva laadukkaampi.
Mutta itse elokuva... oli se hyvä, muttei ehkä vastannut sitä suurta hypetystä. Johnny Deppin tyyli lausua vuorosanat oli aika hieno leffassa, ja tykkäsin myös uudesta Liisasta. Ja pahis kuningatar oli kans mainio. Tarinassa jotain jäi musta puuttumaan. Eniten pidin siitä alusta, kun Liisan ei vielä ollut mennyt takasin Ihmemaahan.
-
Sherlock Holmes 3+/5
The Box 2/5
-
12 Days of Terror tuli tossa viimeksi katsottua.. Ihan hyvä leffa oli.
-
Tyttösi sun ja mun.
Musta tää oli ihana :'DD ja Kate Hudson<3
-
Jennifer's body ;D ihan pimee.
-
Nicholas Nicklebyn elämä ja seikkailut 5/5
siis menin iha sanattomaks. upee leffa. koskettava. en ois ikinä arvannu loppua, se oli kyl täydellinen, ei loppunu ollenkaan kesken, tarina sai päätöksen mutta tavallaan jatku. ihan upee leffa oikeesti ! näyttelijävalinnat aivan oikeita (mm. jamie bell<3 & anne hathaway), varsinkin päähenkilön näyttelijä oli perfect. onks kukaan nähny tätä ? katoin tän eka vaan jamien takia, mutta hyvä että katoin oikeesti ! ihan varmasti parhain leffa minkä oon ikinä nähny. SUOSITTELEN jos voitte joskus kattoo. tää tuli äsken mtv3 leffalta.
-
Lainasin kirjastosta The Fallin.
Alku ja loppu oli tosi hienoja. Leffan tarina oli hyvä, mutta se tarinan tarina ei siinä alussa ollut vielä niin hyvä. Mutta kyllä sekin parantui. Piti oikeen lopputeksteistä kattoa jotkin vastinparit, kun en huomannut kaikkia leffan kuluessa.
-
Lainasin kirjastosta The Fallin.
Oikein! 8)...
Kerrassaan mainio elokuva, paras mitä viimevuonna näin. Oli vielä parempi tokalla kerralla melkeinpä.
-
Lainasin kirjastosta The Fallin.
Oikein! 8)...
Kerrassaan mainio elokuva, paras mitä viimevuonna näin. Oli vielä parempi tokalla kerralla melkeinpä.
Varmaan olisikin parempi toisella kerralla, koska ekalla kerralla ei huomaa niitä kaikkia yhtäläisyyksiä tarinoiden välillä.
Kattelin trailerin jälkikäteen, ja mun mielestä se on spoilaava, koska siinä paljastetaan Kammo ja mun se oli just mielenkiintosta nähdä, että kuka se oli.
SPOIL
Mutta se kohta, jossa luultiin alkuksi että Lee Pacen hahmon itsari oli onnistunut, koska vaikka järki sano, ettei ne voi sitä nyt tällain tappaa, mutta silti mä luulin, että se oikeesti kuoli siinä kohdassa.
-
^Monet trailerit (takakannet yms.) on ärsyttävän spoilaavia. Yleensä en luekaan sen vuoksi/katso etukäteen mitään tietoja ko. leffasta. Mun mielestä tarinan suola on just se, että kaikki mitä eteen tulee on uutta ja yllättävää.
-
Liisa ihmemaassa tuli käytyä katsomassa ja mä kyllä niin ihastuin.. Ihana leffa. Täydet 5/5!
Tuli repeiltyä monessa kohtaa! Irvikissa oli jätte ihana <3. Mia Wasikowska oli aivan loistava! Johnny Depp oli ihan jees. Anne Hathaway :P.
-
En muista. On niin pitkä aika.
-
The Ugly Truth. Hyvä komedia!
-
The Ugly Truth. Hyvä komedia!
Niin on ! ;)
-
VIHDOIN sain katsottua Slumdog Millionaren ja täytyy sanoa, että kyllä hyvää kannatti odottaa. Ehdottomasti pitkään aikaita parhaita leffoja mitä oon nähnyt.
-
VIHDOIN sain katsottua Slumdog Millionaren ja täytyy sanoa, että kyllä hyvää kannatti odottaa. Ehdottomasti pitkään aikaita parhaita leffoja mitä oon nähnyt.
Tää on AIVAN upea <3
-
Notre Damen kellonsoittaja tuli katsottua.. Ihana leffa <3.
-
Camp Rockia vilkuilin..
..suomeks dubattuna.
Näyteltyjen leffojen dubbaus on karua!
-
^ Se on HIRVEETÄ: D
Katoin kans Notre Damen kellonsoittaja♥ AWW. Se on NIIN ihana. Katoin sen pienenä tyyliin kerran viikossa, mut nyt en oo kattonu sitä pitkään aikaan, et oli kyl kiva kattoo :'))
-
NOTRE DAMEN KELLONSOITTAJA OFC! Nähny ehkä miljoonasti mutta aina se on yhtä hyvä ! ^^
-
No Jumanji, Zathura ja Pocahontas II on tullu täs katottua viikonloppuna :D
-
NOTRE DAMEN KELLONSOITTAJA OFC! Nähny ehkä miljoonasti mutta aina se on yhtä hyvä ! ^^
kompinn !
-
RISTO RÄPPÄÄJÄ JA POLKUPYÖRÄVARAS! Suosittelen lämpimästi Risto Räppääjä leffoja sellasiin hetkiin jolloin haluu heittää aivot narikkaan ja tuntea ittensä taas pikkulapseks :')
-
Harry Potter ja Azkabanin vanki tuli katsottua. Ihan hyvä leffa oli.
-
Pakko se tännekin jotain on laittaa.
Itse olen viimeksi katsonut läpi tämän Stieg Larsonin kirjoihin pohjautuvat elokuvat "Miehet jotka vihaavat naisia" "Tyttö joka leikki tulella" ja "Pilvilinna joka romahti", enkä voi muutakun suositella näitä jokaiselle. Harvinaisen laadukasta materiaalia Ruotsalaisiksi, tai yleensäkin Skandinaavian mittakaavoissa oleviksi leffoiksi. Jotain kertoo, että Hollywoodkin ostanut oikeudet "pilata" kyseisen saagan ensimmäisen elokuvan, mahdollisesti jatko-osatkin.
-
TOY STORY 2 !!♥
Toy Storyt on ihania 8') tahtoisin jo nähä sen kolmosen ;D
-
Harry Potter ja Azkabanin vanki!
Ja tänää illal aijon kattoo Liekehtivän pikarin. 8')
-
Poseidon
Hui ku ahisti :-X
-
Remember me. Mä en pysty kuvailemaan tätä elokuvaa. Se oli niin järjetön! Ehkä jotain kertoo mun viesti kaverille sen leffan jälkeen:
"Käytii kattoo serkun kaa Remember me. Olin elokuvan jälkeen aivan suu auki. ASDFG en osaa ees tähän kirjottaa mitää järkevää. Se elokuva oli jotain niin järjetöntä, etten oo ikinä kokenu mitää semmosta! Ja Robert Pattinson muka joku Edward Cullen. Ei todellakaan! Se sopi tohon elokuvaan täydellisesti! Siinä oli kaikki täydellistä. Ja se loppu. Mä itkin silmät päästäni. Oon itkeny elämäni aikana kahden leffan aikana ennen tota. Toi jäi niin syvälle mun sisimpään. Oon aivan sanaton! Rakastunut! En tiedä mitä tunnen! Se muutti mun maailman!"
Oli kyl leffan jälkee ihan järjetön "wau" fiilis. Viimeks Kielletyn hedelmän kohdalla mulla oli leffateatterissa tommonen fiilis. Nyt se fiilis oli viel voimakkaampi. Suosittelen ehdottomasti jos tykkää esim. American beautystä. Vaikka leffat on ihan erilaisia, koska American beautyssä on aika paljon komediakohtauksia, niin silti molemmat on erittäin traagisia.
Minä pidin. ;D
-
Harry Potter ja liekehtivä pikari tuli katsottua.. Aivan paras elokuva minkä olen koskaan nähnyt!! :P Ehdottomasti paras Potter leffa ikinä! Ainoastaan kuoleman varjelukset voi päihittää liekehtivän pikarin. Toivottavasti kuoleman varjelukset on hyvä leffa ;)
Robert Pattinson oli niin ihku!
-
^ Mä katoin Liekehtivän pikarin kans. : ) oli kyllä tosi paljon parempi ku eilinen Azkabanin vanki, vaikka siitä kirjana enemmän tykkäänki. :D
Oi vitsi Iita, kuulostaa mahtavalta. ;O mäki haluisin nyt nähä ton!
-
Oi vitsi Iita, kuulostaa mahtavalta. ;O mäki haluisin nyt nähä ton!
sama juttu 8D
-
Oi vitsi Iita, kuulostaa mahtavalta. ;O mäki haluisin nyt nähä ton!
sama juttu 8D
Menkää ihmeessä kattomaan! Mut älkää asettako odotuksii liian korkeelle mun hehkutuksen takia! Ehkä mä just siks pidin siitä niin paljo, ettei mulla ollu mitään odotuksia!
-
Kävin Ruotsissa katsomassa Oman taivas/ Lovely bones / Flickan från ovan.
Häiritsevästi mä vertailin tapahtumia kirjaan koko ajan. Tykkäsin Susien näyttelijästä tosi paljon. Se sopi rooliinsa.
Elokuva & kirja spoileja:
Mihin jäi elokuvasta esim. se perheen äidin ja poliisin suhde? Ja jääpuikkoteoriaa ei selitetty leffassa lainkaan vaikka se oli kirjassa.
Paras kohtaus oli ehdottomasti se, kun Susien sisko meni Harveyn taloon etsimään todisteita ja melkein jäi kiinni. Vaikka mä tiesin, ettei Harvey saa sitä kiinni, niin se oli niin jännästi tehty että mua jännitti sen siskon puolesta.
-
eilen kattelin poseidonia ja vähän potteria 8')
-
Naapurini Totoro <3
-
Remember me. Mä en pysty kuvailemaan tätä elokuvaa. Se oli niin järjetön! Ehkä jotain kertoo mun viesti kaverille sen leffan jälkeen:
"Käytii kattoo serkun kaa Remember me. Olin elokuvan jälkeen aivan suu auki. ASDFG en osaa ees tähän kirjottaa mitää järkevää. Se elokuva oli jotain niin järjetöntä, etten oo ikinä kokenu mitää semmosta! Ja Robert Pattinson muka joku Edward Cullen. Ei todellakaan! Se sopi tohon elokuvaan täydellisesti! Siinä oli kaikki täydellistä. Ja se loppu. Mä itkin silmät päästäni. Oon itkeny elämäni aikana kahden leffan aikana ennen tota. Toi jäi niin syvälle mun sisimpään. Oon aivan sanaton! Rakastunut! En tiedä mitä tunnen! Se muutti mun maailman!"
Oli kyl leffan jälkee ihan järjetön "wau" fiilis. Viimeks Kielletyn hedelmän kohdalla mulla oli leffateatterissa tommonen fiilis. Nyt se fiilis oli viel voimakkaampi. Suosittelen ehdottomasti jos tykkää esim. American beautystä. Vaikka leffat on ihan erilaisia, koska American beautyssä on aika paljon komediakohtauksia, niin silti molemmat on erittäin traagisia.
Minä pidin. ;D
Remember me oli todellakin vaikuttava leffa. Loppu oli varsinkin erittäin ennalta-arvaamaton, vaikka jotain kickiä osasikin loppua kohden odottaa.. Hieno leffa ja suosittelen sitä kaikille myös!
-
Kiva että joku muukin piti! :)
Vitsi ku oltii Tukholmassa ni T-Centralin Tunnelbana-asemalla oli Remember me mainos ni halusin aina mennä sinne ja nähä sen mainoksen ku tuli niin hyvä fiilis :')
-
Niinkuin jo johonkin toiseen ketjuun avauduinkin, viimeksi näkemäni leffa oli Alice in Wonderlands. 3D efektit on ihan kiva juttu juu ja innosti mua käymään leffassa useammin. Ainakin Titaanien taistelun aion mennä katsomaan.
Itse Liisasta sen verran, että tarina oli ehkä liiankin tuttu mulle, vaikka en kirjan tapahtumia enää niin hyvin muista että osaisin sanoa kuinka paljon leffa erosi kirjasta. Jos mun pitäis jotenkin reitata leffaa vaikka skaalalla 0-5 tähteä, antaisin tarinasta varmaan 3 tähteä ja efekteistä 3 tai jopa 3,5. Mun kirjoissa kolmonen tarkoittaa ihan katsottavaa ja semihyvää leffaa kuitenkin. Neloset ja vitoset säästän elämää suuremmille elokuville ja järisyttäville elämyksille :)
-
Benjamin Buttonin uskomaton elämä katottiin kavereiden kanssa.
Mä tykkäsin tosi paljon ! se kyl tuntu ihan sikapitkältä, mutta oli sen arvonen. Tosi hienosti tehty ja itsehän olisin itkeä pillittäny lopussa ku pikkulapsi, jos oisin ollu yksin. (oon outo, mutten itke usein seurassa :-\) piti kyllä kyyneleitä pidätellä : D
-
Salamaseepran
-
Riemukas Robinsonin perhe ja Mulan II
:---D
Päädytään aina kattomaan Disney-leffoja kun yks kaveri on meillä yötä..
Tänään olis vielä suunnitelmissa kattoa Da Vinci koodi, kun sinne Pariisiin oon kerta menossa ens viikolla (:
-
tse Liisasta sen verran, että tarina oli ehkä liiankin tuttu mulle, vaikka en kirjan tapahtumia enää niin hyvin muista että osaisin sanoa kuinka paljon leffa erosi kirjasta. Jos mun pitäis jotenkin reitata leffaa vaikka skaalalla 0-5 tähteä, antaisin tarinasta varmaan 3 tähteä ja efekteistä 3 tai jopa 3,5. Mun kirjoissa kolmonen tarkoittaa ihan katsottavaa ja semihyvää leffaa kuitenkin. Neloset ja vitoset säästän elämää suuremmille elokuville ja järisyttäville elämyksille :)
Ootko siis lukenut sen Alice in Wonderlandin jatko-osan? Siihenhän toi hyvin pitkälti perustu. Ku jotkut luulee, et se kertoo siitä ihan ekasta kirjasta.
Viikonloppuna katsottua;
Komisario Palmun erehdys - Löytyy jopa 1001-leffakirjasta, suomenkielisestä painoksesta...eikä todellakaan syyttä. Musta tää on dekkarileffojen aatelia ja ehkä paras suomalainen leffa ikinä. 5/5
Jennifer's Body - Katoin ihan sen takia, et Diablo Cody (Juno) oli käsikirjottanu tän. Olipa melkosta roskaa, mut mitä toisaalta voi muutenkaan odottaa leffalta, jossa pääosassa on muoviakin muovisempi Megan Fox? Ois kyllä Razzie-palkinnon tästä ansainnu. Muutenki tää meni aika yli. Kauheen sekava. 1/5
Everybody's Fine - Surullinen kertomus siitä, miten isä on etääntyny lapsistaan. :( Vielä surullisempaa oli se, et Katherine Moennigilla oli minimaalinen rooli, luulin, et se ois ollu suuremmassa osassa. 3/5
Bound - Kaksi naista yrittää jujuttaa mafiaa. Jäi tosi harrastelijamainen fiilis tästä. 1/5
-
Kielletty hedelmä, tunteellinen leffa.
-
Avio-onnea Morganeiden tapaan
Oli oikeesti tosi hauska: D päästiin ilmatteeks kattoo, ni toki mentiin 8') ja voitin vielä arvonnassa jotain. Jee !
-
Superman Returns tuli katsottua.. Pidin kovasti <3.
-
Sherlock Holmesin katoin Lontoossa leffateatterissa. Siitä on aikaa, kun oon leffateatterissa viimeksi ollut, joten elämys jo sinänsä. Tykkäsin myös leffasta. Erityisesti näyttelijät oli hyviä. Juoni keskiverto. 3/5.
-
^Mulla on Sherlock Holmes koneella. Ku vaan ehtis joku päivä kattoo.
Viimeks katoin The Brothers Bloom ja Sorority Row. Jälkimmäinen oli surkee kauhuleffa. : D Een ees tiiä miks katoin sen, ku tiesin, et se on kökkö.
-
Bridget Jones's Diary tuli katottua ... ties monettako kertaa ;D
-
ööm, Jumperin kai viimeksi :: D yhtä hyvä kun aina 8') jamie<3
-
Katsoin vähän toisella silmällä Something about Maryn, koska se oli jotenkin kökkö. Muistelin, että se olisi ollut parempi. Tosin olen viimeksi tainnut nähdä sen 10 vuotta sitten. Ehkä mulla oli silloin eri maku ;D
-
^Haha. Mä oon nähny sen varmaan 10 kertaa ja mun mielestä se on edelleen ihan hauska. :') Ei erityisen hyvä, mut ei todellakaan huonokaan.
-
Mun mielestä se oli vaan niin overthetop. Ei iskenyt.
Nyt katon puolella silmällä Dejavuta, koska yritän tyhjätä boxia näistä leffoista, jotka oon nähny ainaki kolmesti ;D
-
Himoshoppaajan salaiset unelmat! Vihdoinki, meijän on siskon kaa pitäny nähä toi siitä asti ku se ilmesty, mut se on sit aina vähä jääny.. :'D
Nyt kummiski katottii ja se oli ihan hauska, tykättii kyl! Vaikka tosi paljon negatiivista palautetta siitä oonki kuullu. :>
-
Elisabeth - kultainen aikakausi tuli katsottua. Cate Blanchett on kyllä todella hyvä näyttelijä. Yksi mun suosikkileffoista <3.
-
State of play katottiin illalla. Oikeasti se oli aika hyvä, vaikka eka ajattelin että jotain poliittista sontaa.
-
Pitkä kuuma kesä yritettiin kavereitten kaa kattoo. :D
-
Odottamaton ehdotus. Ihan tajuttoman hyvä!
-
^Toi on hauska, katoin sen lentsikassa: DD
Hot chick
Kaverin pikkusisko vihaa tätä, mutta me naurettiin kaverin kanssa iha mahat kippurassa. Huono huumorintaju ? :P
-
Kirjava huntu ja 30 päivää kaamosta.
Eka leffa oli vähän ennalta-arvattava ja pitkä, mut ei se sit kuitenkaan menny ihan täysin miten ajattelin. :D Ihan ok. Naomi Watts oli tietty ihana. :')
30 päivää kaamosta oliki vähän erilainen vampyyrileffa. Keskitasoa sekin, alko kyl lupaavasti. Ne vampyyrit oli kamalan näkösiä.
Josh Hartnett. ♥
-
Sain nyt sen Da Vinci -koodin katottua, aamulla tosin loppuun, kun en yöllä jaksanu (lue: uskaltanu).
Oli se ihan jees, kun en kirjan tapahtumia kovin tarkasti enää muistanut, mutta totta kai se kirja vie silti voiton.
-
17 Again. Oli jotenkin tosi ihana. Efron oli niiiin söpö! Ja lisäks näytteli hyvin.
-
17 Again. Oli jotenkin tosi ihana. Efron oli niiiin söpö! Ja lisäks näytteli hyvin.
Jeeeij! Mitäs mä sanoin. :'))
-
Katoin taas Odottamattoman ehdotuksen XDD Haha ! Kohta voisin kattoo Kunniattomat paskiaiset ku en oo sitä viel nähnyt.
-
Kohta voisin kattoo Kunniattomat paskiaiset ku en oo sitä viel nähnyt.
Tästä kommentista tykkään toooooooooooooooosi paljon. 8')
-
Kunniattomat paskiaiset oli todellakin katsomisen arvoinen leffa!
-
Lapin kullan kimallus-leffan. Oli aika vanha, mut ihan ok :)
-
Nicholas Nicklebyn elämä ja seikkailut tuli uudelleen <3
-
Kunniattomat paskiaiset oli todellakin katsomisen arvoinen leffa!
(http://anuragbhatia.com/wp-content/uploads/thumbs-up.jpg)
-
Senior Skip Day
ja
Hotel For Dogs
Molemmat tuli Canalilta. Tykkäsin jälkimmäisestä XD ekassa oli söpö yks poitsu :P
-
How to make an american quilt eli elämän tilkkutäkki. Oon nähny tähän tuhannesti, mutta kyllä se vieläkin ihan oli hyvä. Jotenkin erilainen leffa kuin mitä nykyään tehdään siis tunnelmaltaan.
-
Perfect Stranger. Jäi lopulta aika sekava ja ärsyttävä vaikutelma koko leffasta. Oli yritetty kikkailla liikaa juonen kanssa.
-
Katottii koulus sellane saksalainen leffa mis kuvattii Itä-Berliinin elämää muurin murtumista ennen ja sen aikana. En muista yhtää sen nimee tai mitää mut se oli oikeesti aika mielenkiintonen. :D Sit siin oli aluks sellane söpö poika mut sit se meni armeijaa ja sen hiukset leikattii ni se ei ollu enää yhtää nii söpö 8<
-
House of the Dead tuli katsottua. Aivan törkeän huono leffa. Huonoja näyttelijöitä! No tulipahan tollanen zombielämys koettua :DDD. Olisi saanut jäädä tekemättä!
-
Heh, unohdin varoittaa täällä tosta House of the Deadista. Se on oikeeta ongelmajätettä. Mut toisaalta onko mikään ihmekään ku kattoo kuka sen on ohjannu...
-
2012. Oli aika kauhee :s hirveet jos noin oikeesti kävis.
-
^ Mua vaa nauratti ku katoin sitä :'D se oli niin jotenki kökkö perus jenkkileffa.
Mä katoin Good bye, Lenin. Oli hyvä! (tiiän oon pro arvostelija)
-
Orphan 3/5 - Oon viime aikoina kattonu jostain syystä enemmän kauhua, vaikka koenkin ettei se oo ihan mun juttu...mut tykkään kyl kattoo kaikkii genrei. Tykkäsin Vera Farmigasta paljon. Ja tää oli muutenkin ihan hyvä. Jopa yllättäväkin.
Alvin and the Chipmunks 2 - The Squakquel 1,5/5 -Ykkönen oli paikoin ihan hauska (2,5), mut tää oli aika tuskastuttavan huono. Zachary Levi tosin on söötti ja David Cross on hauska näyttelijä.
Antichrist 3,5/5 - Olipa ahdistava ja erikoinen leffa. Ehdottomasti taas sitä sarjaa, et pitää kattoo toistamiseen, jotta voi muodostaa kunnollisen käsityksen. Ei sovi heikkohermoisille.
-
^ Mua vaa nauratti ku katoin sitä :'D se oli niin jotenki kökkö perus jenkkileffa.
:o haluut et maailmanloppu tulee :<
Tiiän et mä eläydyn aina vähä turhanki paljo leffoihi mut mä ku sitä katoin ni tuli oikeesti sellane fiilis et APUA EI NOIN VOI KÄYDÄ :D Ihan hirveetä kattoo ku ne paikat vaa sortu ja ihmisii jäi sinne alle ja kaikki säntäili paniikis sinne tänne pelastaakseen henkensä ja aasdfjkhl. :< Vaikka tiiänki ettei nii oikeesti tiettykää käy, mut silti. Ei mikää kiva leffa. :S
-
Olishan se kiva nähdä ihan oikeesti, kun tulee maailmanloppu 8)
(not)
-
^ Mua vaa nauratti ku katoin sitä :'D se oli niin jotenki kökkö perus jenkkileffa.
:o haluut et maailmanloppu tulee :<
Tiiän et mä eläydyn aina vähä turhanki paljo leffoihi mut mä ku sitä katoin ni tuli oikeesti sellane fiilis et APUA EI NOIN VOI KÄYDÄ :D Ihan hirveetä kattoo ku ne paikat vaa sortu ja ihmisii jäi sinne alle ja kaikki säntäili paniikis sinne tänne pelastaakseen henkensä ja aasdfjkhl. :< Vaikka tiiänki ettei nii oikeesti tiettykää käy, mut silti. Ei mikää kiva leffa. :S
Juu siis olihan se sillee melko ahistava! :S Mut siis ku siinä yhessä vaiheessaki se mies vaa nous sieltä maan alta ku joku Supermies, purskahin oikeesti nauruun 8'''D Ja sit se yks tyhmä blondi joka koko ajan jahtas sitä sen koiraa ja riskeeras oman pelastumisensa sen takii, herttinen mua ei ainakaa tommosessa tilantessa paljoo lemmikit kiinnostais :'D
-
^ Mua vaa nauratti ku katoin sitä :'D se oli niin jotenki kökkö perus jenkkileffa.
:o haluut et maailmanloppu tulee :<
Tiiän et mä eläydyn aina vähä turhanki paljo leffoihi mut mä ku sitä katoin ni tuli oikeesti sellane fiilis et APUA EI NOIN VOI KÄYDÄ :D Ihan hirveetä kattoo ku ne paikat vaa sortu ja ihmisii jäi sinne alle ja kaikki säntäili paniikis sinne tänne pelastaakseen henkensä ja aasdfjkhl. :< Vaikka tiiänki ettei nii oikeesti tiettykää käy, mut silti. Ei mikää kiva leffa. :S
Juu siis olihan se sillee melko ahistava! :S Mut siis ku siinä yhessä vaiheessaki se mies vaa nous sieltä maan alta ku joku Supermies, purskahin oikeesti nauruun 8'''D Ja sit se yks tyhmä blondi joka koko ajan jahtas sitä sen koiraa ja riskeeras oman pelastumisensa sen takii, herttinen mua ei ainakaa tommosessa tilantessa paljoo lemmikit kiinnostais :'D
Ahhah reps, miksen mä muista tollast Supermieskohtaa 8DDD ehkä en nähny sitä, ku IHAN kokoleffaa en nähny.
Mut kuolikse koiratyyppi sit lopulta? Ku kukaa ei tullu pelastaa sitä sielt veden alta :'<< ja sen koira selvis hengis haha.
En kyl enää ikin kato tota leffaa. :<
-
Vetovoiman lait (oliko se ees sen nimi?)
Kaikkea sitä ihminen kattoo vältelläkseen hissan lukemista. No, tein mä siinä muita läksyjä samalla. En jaksanu kauheesti keskittyä leffaan, ei mikään järisyttävä tapaus ollu..
-
http://images.allocine.fr/medias/nmedia/18/66/13/92/18918343.jpg Sean Faris
http://z.about.com/d/movies/1/0/Z/1/R/neverbackdownpic6.jpg Cam Gigandet
Nuo kaksi kuvaa kertovat kaiken olennaisen ja epäolennaisen viimeksi katsomastani leffasta, eli kyseessä on Never Back Down -niminen pläjäys.
Suosittelen tätä leffaa Sunnuntaiseksi "nollat taulussa" pätkäksi. Juonta ei ihmeemmin tarvitse avata. Vähän rakkaustarinaa, kasvukipuja ja tuskasta yli pääsemisiä, sekä kostoa. Naiskatsojille on tarjolla silmänruokaa kahden päähenkilön Sean Farisin ja Cam "Twilight" Gigandetin toimesta, jotka kuvissakin esiintyvät. Pojilla on 1h50min pituisessa leffassa paidat päällä ehkä minuutin verran. Kelpaa varmasti.
Miehille taasen on tarjolla näiden kahden sankarin kukkoilua ja toisiensa ja muiden turpaan lätkimistä. Tappelukohtaukset on tehty ihan tyylikkäästi. Ja onhan tässä toki Hollywoodin tämän hetken suurimmassa nosteessa oleva kaunotar Amber Heard.
Sean Faris vetää kyllä erittäin vakuuttavan roolisuorituksen tässä. Se oikeastaan käänsi tämän jokseenkin hirveän elokuvan vahvasti edukseen.
Cam "Twilight" Gigandet on kyllä jälleen pahemman laatuinen asshole niin roolinsa puolesta, kuin näyttelijäntaidoiltaankin. Tällä miehellä tosiaan ei ole kuin SE yksi ilme. OC, Twilight ja tämä leffa, aina samat ilmeet ja eleet ja näyttelijätalentti nolla!
Annan leffalle kuitenkin 3/5. Jos yksi täysin tuntematon näyttelijä pystyy pelastamaan lähtökohtaisesti näinkin kaamean tekeleen, ansaitsee se arvostusta osakseen. Lisäksi nostettava hattua sille, että juonikuvioon on osattu sotkea edes jotain syvempääkin tarkoitusta kuin silmitöntä actionia.
-
Vetovoiman lait (oliko se ees sen nimi?)
Kaikkea sitä ihminen kattoo vältelläkseen hissan lukemista. No, tein mä siinä muita läksyjä samalla. En jaksanu kauheesti keskittyä leffaan, ei mikään järisyttävä tapaus ollu..
Mä tykkäsin tosta leffasta ;D
-
Ja onhan tässä toki Hollywoodin tämän hetken suurimmassa nosteessa oleva kaunotar Amber Heard.
Noi jätkät ei oo pätkääkään mun tyyppiä, mut voishan ton melkeen vilkasta Heardin takia. ;)
-
Mut kuolikse koiratyyppi sit lopulta? Ku kukaa ei tullu pelastaa sitä sielt veden alta :'<< ja sen koira selvis hengis haha.
Mä en enää muista 8<
-
Viime viikonloppuna sain vihdoinkin katsottua tämän Last House on the left(2009) -elokuvan, eli Viimeinen talo vasemmalla.
En tiedä kuinka moni on nähnyt tämän kauhu/thrilleripätkän, mutta spoilataan nyt vähäsen. Tämä kun ei enää uunituore tapaus ole.
"Kolmihenkinen perhe, isä, äiti ja 17-vuotias tytär lähtevät lomailemaan jonnekin hevonkuuseen. Samalla seudulla pyörii murhaajajoukkio, tyhmä mies, tyhmempi mies ja toki heillä nainenkin on seuranaan jota voi kuvata kauniisti sanalla bitch! Murhaajajoukkion ja tuon tyttären tiet sattumalta kohtaavat ja jälki on rumaa. Tytär raiskataan ja pahoinpidellään henkihieveriin. Tämän jälkeen syylliset erehtyvät hakemaan suojaa väärästä paikasta, jossa väkivallan uhrin vanhemmat asuvat, viimeisestä talosta vasemmalla. Pian vanhemmille selviää, että tämä ko. joukkio on tehnyt kauheuksia heidän lapselleen ja vanhemmat hakevat oikeutta tälle kauheudelle. Soittavatko he poliiseille? Arvatkaapa uudestaan. Tämän jälkeen bääd-ääshit saavat katua syntymäänsä.."
Leffa ei tosiaan sovi heikkohermoisille. Tuo alku on jotain niin karmeaa katseltavaa, ettei ole tosikaan. Elokuvassa on hyvin rakennettu tällainen kaksijakoinen tunnelma. Ensin kauhistellaan murhaajien hirveyksiä, sitten kädet ristissä toivotaan, että "hyvisten" kosto heille olisi jotain vieläkin karmeampaa. Tai näin minä ainakin asian koin 8) Sisäinen sadisti heräsi hienosti henkiin tätä katsoessa.
Tuomio: 3/5. Perushuttua, mutta juonen rakenteesta pointsit tekijöille!
-
xXx :D:D meni niiiin yli joissain kohti ! :D varsinki puolen välin jälkee alko mennä vähä. muutenkaa en oikee tykänny, enkä ymmärrä miks katottii, vai kaippa pojat sitte tykkää tommosesta enempi :: D
-
Viime viikonloppuna sain vihdoinkin katsottua tämän Last House on the left(2009) -elokuvan, eli Viimeinen talo vasemmalla.
En tiedä kuinka moni on nähnyt tämän kauhu/thrilleripätkän, mutta spoilataan nyt vähäsen. Tämä kun ei enää uunituore tapaus ole.
On mulle tuttu leffa. Oli oikeen positiivinen tapaus, ku ajattelee viime vuosien kauhutarjontaa. Oma arvioni löytyy elokuva-arvosteluja topsista.
-
New Moonin katsoin. Olin kuullut aiemmin niin paljon haukkuja, että yllätyin tästä positiivisesti. Ehkä joskus saisi väännettyä tonne leffatopsiin näitä arvosteluja, mutta semmoinen 3/5 mä tälle antaisin. Siis olihan tässä paljon kökköyttäkin, ja ehkä pelkkänä leffana ei ollut niiiin toimiva, mutta parempi mielestäni kuin Twilight-leffa, ja lisäksi tän leffan kattomisen jälkeen tekis mieli lukee toi saaga uudestaan.
-
^Mä kans pisteytin New Moonin
3/5 // 3-/5... annoin ehkä liikaakin anteeks sille. :'D Muistaakseni arvostelin sen kans tonne arvostelutopsiin.
//Puhuin ihan läpiä päähäni. Olin antanu sille 2/5 tai 3-/5.
Ite katoin äsken Sabrinan. Humbrey Bogart/Audrey Hebpurn klassikko. Olin nähny joskus tästä tehdyn uusintaversion, mut tietysti pidin tästä enemmän. Vanhoissa leffoissa on vaan sellasta omanlaistaan, maagista tunnelmaa. Monissa näyttelijöissäkin on sellaista karismaa, jota ei kovinkaan monella nykypäivänä ole. En pitänyt tätä mitenkään kovin erikoisena leffana, mut olihan tää sellanen tasaisen hyvä. Ei mikään äklöromanttinen. 3+/5
-
(500) days of summer oli aivan mahti leffa! Tykkäsin. Ehkä vähintään 1+ pojoo se leffa saa jo pelkästään Josephista, mutta itse leffakin oli mielenkiintoinen. 4/5 vähintään.
-
(tää on tavallaan leffa, tavallaan minisarja, mutta laitan sen nyt tänne kummiski :p)
LOST IN AUSTEN
IHANINTA IKINÄ ! viekää mut 1800-luvulle ja antakaa mulle Darcy <3 Rakastuin.
-
^Katoin ton viime kesänä. Se oli tosi symppis sarja. :') Ja siitä ollaan puuhaamassa leffaversiota.
Katoin The Ugly Truthin ja Smiley Facen. Kummatki oli pettymyksiä. 8(
-
^Katoin ton viime kesänä. Se oli tosi symppis sarja. :') Ja siitä ollaan puuhaamassa leffaversiota.
Katoin The Ugly Truthin ja Smiley Facen. Kummatki oli pettymyksiä. 8(
Symppis ja IHANIN. 8)) okei, oon ehkä liian rakastunu 1800-lukuun, mutta :P
Toivottavasti se leffaversio on ees hyvä -.-
The Ugly Truth oli ihan hyvä............. :P
OKEI ANTEEKS ! ;)
-
Toivottavasti se leffaversio on ees hyvä -.-
No sinänsä lupaavaa, et sen näillä näkymin ohjaa Sam Mendes (http://www.imdb.com/name/nm0005222/). :') Ihan pätevä tyyppi siis. :'D
-
Toivottavasti se leffaversio on ees hyvä -.-
No sinänsä lupaavaa, et sen näillä näkymin ohjaa Sam Mendes (http://www.imdb.com/name/nm0005222/). :') Ihan pätevä tyyppi siis. :'D
Pitäähän se varmaan ainaki tsekata ;'D Jospa se päähenkilö näyttäis vähän toiselta siinä... Sori :P
-
Tapaus Punahilkka (Hoodwinked). Tässä oli vähän leikitelty pahiksien ja hyviksien rooleilla, et oliko Punahilkka sittenkään kiltti tai susi paha ym. Mut meni täysin koheltamiseksi. Ei ollu mulle sopiva animaatio. :P
-
Tapaus Punahilkka (Hoodwinked). Tässä oli vähän leikitelty pahiksien ja hyviksien rooleilla, et oliko Punahilkka sittenkään kiltti tai susu paha ym. Mut meni täysin koheltamiseksi. Ei ollu mulle sopiva animaatio. :P
Joo joskus 2006 kattelin tän leffan ekaa kertaa ja nyt yleltä uudestaan viikonloppuna. Koko homman ideahan oli saada aikaan tollainen sekopäinen kohellus. Olihan tuossa paikka paikoin ihan hauskojakin juttuja ja perusasetelmien rikkomista.
-
Nyt viimeisimpänä olen katsonut kokonaisuudessaan "Left Behind" -trilogian, eli elokuvat Left Behind I , Left Behind II: Tribulation Force ja tarinan päättävän osan Left Behind III: World at War. Suomennettuna tämä on Kadotettu Maailma -trilogia.
Elokuvan tarina perustuu parin VAHVAN kristillisen hemmon kirjasarjaan, joka kuvastaa tulkinnan varaisesti, mutta raamatun sanan mukaisesti sitä, miten maailma tulee heidän mukaansa loppumaan eräänä päivänä.
Pientä Spoileria:
Yksi kaunis päivä maailmasta katoaa miljoonittain ihmisiä jälkiä jättämättä. Maailma yleisesti haluaa selittää tämän asian "tieteellä", mutta totuuden mukaan Jumala on "tempaissut omansa" eli uskovaiset ihmiset taivaaseen Jumalan kotiin ja jättänyt "ei-uskovaiset" meidän tuntemaamme maailmaan. Ne, joita ei ole tempaistu taivaaseen, on heillä vielä mahdollisuus korjata virheensä ja pelastua. Muutama uskovainen alkaakin levittämään Jumalan sanaa epäuskoisille.
Epäuskoisten piinana on kuitenkin mies nimeltä Nikolae Carpathia, joka onkin luonut yks kaks maailmaan häilyvän rauhan. Totuus on, että kyseinen kaveri on Raamatun sanan mukaisesti antikristus, eli sammakon kudun kätyri, joka käännyttää kansalaiset omaan uskoonsa. Carpathia, eli antikristuksen tarkoitus on kuitenkin aloittaa massiivinen kolmas maailmansota. Hän onnistuukin karmein seurauksin siinä. Hän pääsee meidän tuntemamme YK:n valtaan ja kääntää lähes kaikki maailman valtiot puolelleen muka totuudenomaisilla puheillaan. Mutta miten kaikki lopulta meneekään?
Suosittelen tätä elokuva-trilogiaa kaikille, jotka eivät omaa heikkoja hermoja. Tämä saattaa monelle olla liiankin suuntaa antavaa ja jokseenkin pelottavaa ajatuksen tasolla. Viihteen nimissä tämä on kuitenkin kaikinpuolin toimivaa materiaalia ja hyvää yliluonnollisella mausteella kyhättyä trilleriä.
-
Carrie tuli katsottua.. Olipahan leffa :D. Sissy Spacek oli aivan loistava!
-
Nyt viimeisimpänä olen katsonut kokonaisuudessaan "Left Behind" -trilogian, eli elokuvat Left Behind I , Left Behind II: Tribulation Force ja tarinan päättävän osan Left Behind III: World at War. Suomennettuna tämä on Kadotettu Maailma -trilogia.
Eka elokuva oli säälittävän pieneen budjettiin nähden aika todella jepa. Siihen oli saatu semmosta tietynlaista paranoiaa, jännitystä ja mysteeriä mikä alkuperäisteoksissakin oli. Kakkonen oli vielä ihan siedettävä, mutta kolmonen lähtee jo niin sivuraiteille kirjoista että vaikka se tuotantoarvoiltaan oli huikeasti kakkosta ja ykköstä edellä, tasoltaan se oli sarjan selkeästi huonoin osio. Jotain muutenkin leffasta kertoo se, että missä ensimmäinen leffa käsitteli ensimmäisen kirjan, toinen leffa suurimman osan toisesta kirjasta, kolmas leffa käsitteli kirjasarjan toisen kirjan 50 viimeistä sivua, pääpainona vieläpä Presidentti Fitzhugh joka kirjoissa on lähinnä pariin kertaan mainittu sivuhenkilö.
-
Federico:
Ja itse aikanaan jonkinverran raamattua lukeneena voin sanoa, että tapahtumat kokonaisuudessaan vähän turhankin tulkinnanvaraisia.
Mielestäni kolmas osa olisi voinut olla loppuosaltaan paljon dramaattisempi. Kolmosen loppu oli erittäin suurpiirteistä huttua, jolla ei ilmeisesti haluttu liikaa suuntaa antaa. Tuossa ei sinällään järkeä ole, koska "tempaus" -teema itsessään on jo sitä.
-
Voe helevettiläinen. Michael Haneke on joko täysin pimee jätkä tai nero. Mitä tässä nyt oon kattellu sen leffoja, ni joka kertaa tietää odottavansa, et jotain aivan järkyttävää tulee tapahtumaan. Tietyllä tavalla Haneken ohjaukset kolahtaa.
Viimeks tsekkasin Seitsemäs Manner (Der Siebente Kontinent).
-
A Lot like Lovea tässä kattelen. Oon tän ennenki nähny, onhan tää iha jees. Mahtavaa on se, että Ashton Kutcher on HERKKU. 8') AW.
-
^ Kuulostaa siis hyvältä ;)
Mä katoin Slummien Miljonäärin ! Ihan oikeesti oli kyl yks parhaita leffoja joita oon ikinä nähny, tykkäsin ihan hirveesti. 8')
-
Mä katoin Slummien Miljonäärin ! Ihan oikeesti oli kyl yks parhaita leffoja joita oon ikinä nähny, tykkäsin ihan hirveesti. 8')
MM! paras<3
-
Vuohia tuijottavat miehet.
Se oli kyllä hämärin leffa pitkään aikaan.
Oli siinä kyllä hyviäkin kohtia, mutta paljon myös sellasta tosi randomia..
-
Mä haluaisin nähä ton Vuohia tuijottavat miehet. : D Traileri näytti mielenkiintoiselta ja nimenomaan hämärältä. :'D
-
Kreikkalainen naimakauppa
Toisen kerran katoin tän ja tää on iha hauska: DD äitiki tykkäs. Haluisin iteki tollasen ison, äänekkään suvun ;D (vaikka on mun nykyinenki suku aika äänekäs :P)
-
^ Toi on niiiiiin hauska :'D
-
mäki katoin eilen ton kreikkalaisen naimakaupan, hauska leffa : D
-
Se isä on paras XD "laita siihen Windexiä" ja "sano minulle MIKÄ sana vain, niin todistan, että sen sanan alkuperä on kreikan kielessä"
"Meillä on täällä kokoontuneena omenat ja appelsiinit" :'D
-
Tulipahan katottua semmonen romanttinen draamakomedia (? or something) kuin It's Complicated. Suomeksi tää tais olla Pientä säätöä. Näyttelijäkaarti oli hyvä (Alec Baldwin, Steve Martin, Meryl Streep, John Krasinski), ja leffa oli muutenkin paikoin ihan hauska, vaikka 2 h oli ehkä vähän liikaa sille pyörittelylle. Nauroin ääneen parille kohtaukselle, mikä kertoo siitä ettei tää ihan huono ollu. Mitä oon viime aikoina kattonu tän tyylisiä leffoja, ni ne on kaikki ollu niin tylsiä. Tää oli semmonen kolmen pojon arvonen.
-
YLPEYS JA ENNAKKOLUULO ♥ ♥
I love. Oisitte kuullu taas miten usein huokailin. :p
-
Se isä on paras XD "laita siihen Windexiä" ja "sano minulle MIKÄ sana vain, niin todistan, että sen sanan alkuperä on kreikan kielessä"
"Meillä on täällä kokoontuneena omenat ja appelsiinit" :'D
jepjep : DDDDDDDD positiivine ihmine (y)
-
Katsoin musikaalit My Fair Lady ja Maija Poppanen. Olipas kiva katsoa vanhoja elokuvia!
-
Katottiin Hitman. Olin kyllä nähnyt sen ennenkin, ihan ok leffa.
-
Katottiin Hitman. Olin kyllä nähnyt sen ennenkin, ihan ok leffa.
Hitman on tosiaan yllättävän yes leffa siihen nähden, että se perustuu konsolipeliin.
-
Katottiin Hitman. Olin kyllä nähnyt sen ennenkin, ihan ok leffa.
Hitman on tosiaan yllättävän yes leffa siihen nähden, että se perustuu konsolipeliin.
Nii ja siihen et päähenkilö on aika yksilmeinen :D
-
Hitman on muute yllättävänki jees leffa lähtökohtiin nähden. Semmonen kevyehkö actionpläjäys. Pyyhkii todellakin lattioita esim Bourne-trilogialla yms.
Timothy Olyphant on hyvä, vaikka hitmanin rooli onkin aika mitäänsanomaton näytellä, ja Olga Kurylenko oli jepa 8D
-
Jepa sana pitäis kieltää lailla.
-
Jepa sana pitäis kieltää lailla.
(http://img515.imageshack.us/img515/5990/ihanjepa1.jpg)
-
EIIIIII INHOON TOTA. 8((( Oi miks mulla on teini-ikänen pikkuveli.................
-
Ei auta vaikka sulla ois aikuinen isoveli. Erä-koira on iha VlTUN JEPA!
-
No ei kyl autakaan. Jätkät on aina kakaroita. :>
-
Jätkät on aina kakaroita. :>
Au, sattuu. Lopeta tämä aukoton feministinen argumentointi.
-
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/e/e7/Paper_heart.jpg/200px-Paper_heart.jpg)
Paper Heartin. Se oli aika erikoinen tapaus, koska siinä Charlyne Yi ja Michael Cera esiinty ihan omina itsenään, mut se stoori oli kuitenki fiktiivinen ja siihen sekaan oli heitetty haastattelupätkiä. Ideana oli siis se, et Charlyne halusi tietää mitä rakkaus on. Hän kiersi kyselemässä ihmisiltä mielipiteitä. Eräissä bileissä hän sitten törmäsi Ceraan ja he aloittivat deittailun. Charlyne ja Michael oikeasti seurustelikin 3 vuotta (vaikka ilmeisesti Charlyne kiisti/kiistää edelleen sen? En ihan oo pysyny kärryillä, no ainakin ne on nyt eronnu).Tää oli siis dokumentti, johon oli sekoitettu romanttinen fiktiivinen tarina. Aika vaikee pisteyttää tätä, jäi tosi hämmentyny olo. Päällisin puolin tää oli oikeen kiva ja erilainen. Cera on aina ihana. ♥ Monet valittaa, et se esittää aina samaa roolia, no ehkä joo, mut se tekee sen silti aina ihan loistavasti. En oo vieläkään kyllästyny. Naurattaa joka kerta.
Michael, jos joskus luet tätä, ni mä oon vapaa. ;)
-
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/e/e7/Paper_heart.jpg/200px-Paper_heart.jpg)
Paper Heartin. Se oli aika erikoinen tapaus, koska siinä Charlyne Yi ja Michael Cera esiinty ihan omina itsenään, mut se stoori oli kuitenki fiktiivinen ja siihen sekaan oli heitetty haastattelupätkiä. Ideana oli siis se, et Charlyne halusi tietää mitä rakkaus on. Hän kiersi kyselemässä ihmisiltä mielipiteitä. Eräissä bileissä hän sitten törmäsi Ceraan ja he aloittivat deittailun. Charlyne ja Michael oikeasti seurustelikin 3 vuotta (vaikka ilmeisesti Charlyne kiisti/kiistää edelleen sen? En ihan oo pysyny kärryillä, no ainakin ne on nyt eronnu).Tää oli siis dokumentti, johon oli sekoitettu romanttinen fiktiivinen tarina. Aika vaikee pisteyttää tätä, jäi tosi hämmentyny olo. Päällisin puolin tää oli oikeen kiva ja erilainen. Cera on aina ihana. ♥ Monet valittaa, et se esittää aina samaa roolia, no ehkä joo, mut se tekee sen silti aina ihan loistavasti. En oo vieläkään kyllästyny. Naurattaa joka kerta.
Michael, jos joskus luet tätä, ni mä oon vapaa. ;)
Kyllä se Ceran Maikkeli sut tulee vielä hakemaan kylmästä Suomesta Hollywoodin glamourin keskelle ;) Tuo itse dokkari kuullosta öö mielenkiintoiselta. Melkein täytynee tsiigailla.
-
Katsoin tuossa yksi päivä Marley&Me -nimisen pätkän. Ei mikään uunituore tapaus tämäkään.
Pakko sanoa ettei leffa tasollisesti ollut häävi, mutta "pääosassa" ollut koira ja hänen kohtalonsa kosketti aikalailla. En tiedä olenko tulossa aivan pehmoksi, mutta leffa itseasiassa kosketti jollain tasolla.
Edes pääosan Owen Wilson ja Jennifer Aniston eivät onnistuneet munimaan tätä pätkää.
-
Katsoin tuossa yksi päivä Marley&Me -nimisen pätkän. Ei mikään uunituore tapaus tämäkään.
Pakko sanoa ettei leffa tasollisesti ollut häävi, mutta "pääosassa" ollut koira ja hänen kohtalonsa kosketti aikalailla. En tiedä olenko tulossa aivan pehmoksi, mutta leffa itseasiassa kosketti jollain tasolla.
Edes pääosan Owen Wilson ja Jennifer Aniston eivät onnistuneet munimaan tätä pätkää.
%DD ite itkin tän katottuani varmaa kaks tuntia : DD
-
Hip hei hutsu! tuli katottua ja oli aika....noh...mielenkiintoinen. :'D
-
Hip hei hutsu on musta ihan hauska ruotsalaiseksi teinileffaksi. : D Ketsuppipullo-kohtaus on syöpyny mieleen.
Marley & Me:n jälkeen ei meinannu itkusta tulla loppua. Varsinkin kun olin aloittanut sen pillittämisen jo hyvissä ajoin. :P
-
Mulla ei edes silmäkulma meinannut kostua Marley and Me:ssä. Tai mitään en ainakaan tunnusta, sillä eihän miehet itke..
Hip hei hutsun katoin jo AIIIIKOJA sitten ja tuo ko. ketsuppipullo-setti oli aika yes ;D
-
Marley & Me:n jälkeen ei meinannu itkusta tulla loppua. Varsinkin kun olin aloittanut sen pillittämisen jo hyvissä ajoin. :P
Tää oli jotenki niin jännä ! : DD ja sitten sitä vaan halaili koiraansa ja itki :'DD
-
Skulls 3 tuli katsottua.. Aika huono leffa oli.
-
2012 katottiin kamulla, ihan jees.
-
Kick-Ass! Ei sitä turhaan oltu kehuttu, koska ainakin itse tykkäsin tosi paljon (:
-
Kick-Ass! Ei sitä turhaan oltu kehuttu, koska ainakin itse tykkäsin tosi paljon (:
Oi vitsi. Haluaisin kans nähä tän. :')
-
Kick-Ass! Ei sitä turhaan oltu kehuttu, koska ainakin itse tykkäsin tosi paljon (:
Oi vitsi. Haluaisin kans nähä tän. :')
Se oli tosi hyvä. Varsinki se nuori likka oli hyvä näyttelijä.
-
Okei, KATON Muuttohalutonta poikamiestä (neljäs kerta ku katon sen :'D) ja tajusin vasta nyt, että tässä on Zooey Deschanel ! : D
-
^Hih.
-
Onnen varjoja katselin vähän pätkissä, mutta niin pätkissä, että ei sitä kai lopulta voi sanoa kattomiseksi :/
-
Hähä, katoin Mean Girls : D
-
Zorron legenda ja The Truth About Love - Rakkauden koetuksella
sai taas kuolata ;D
-
The Truth About Love - Rakkauden koetuksella
Tän katoin kans. Jennifer Love Hewitt on ihana :')
-
Meinasin eka kattoon ton, mutta tulee liikaa urheiluu tänään tv:stä ni en ehtinyt. Enkä ees nähnt Hawaiji Oslo -leffaa.
-
1408...luoja mitä roskaa. Ja sit ku viel luin lehdestä, et leffan loppuu muutettiin, koska koeyleisön reaktiot oli ollu kauhistuneita tai jotain sellasta. NO HUH HUH. Kiinnostais nähä se eka loppu, koska tää ainaki oli surkee. Ja niin oli leffa muutenki. Meinas nukahtaa. Tylsyyden multihuipentuma.
-
The Truth About Love - Rakkauden koetuksella
Tän katoin kans. Jennifer Love Hewitt on ihana :')
Tämän. : )
-
Zac ja Miri puuhaa pornoo :')
-
Tän päivän leffalistalla oli Kung Fu Panda ja Up!
Kung Fu Panda oli vähän lame, paitsi että samastuin siihen pandaan.
Up oli ihana, vollotin heti leffan alussa kun Niagara..
-
Kung Fu Panda ei tosiaan oo niin hyvä, mitä sen annettiin ymmärtää olevan. Monessa paikassa hehkutettiin. Mut oli se paikoin ihan hauska. Ja tykkäsin ääninäyttelijöistä, varsinkin Seth Rogen oli ihan mahti. Oli hauskaa, ku sen tunnisti heti siitä sen hassusta naurusta. : D
-
Siinä on kyl tosi nimekkäät ääninäyttelijät saatu kasaan!
//Oon kunnostautunu nyt leffojenkatselijana, kiitos Sugan hyvän linkin tuolla sekalaista-aiheessa. Tänään katoin aamupäivällä American Pie: Band Campin (joo, en mitään laadukkaampaa keksiny siinä olotilassa, se tuli vastaan..) ja äsken Anastacian. Mulla oli Anastaciasta vaan muutamat jutut muistissa, ja olihan se ihana leffa. Dimitri<3 Jännä muuten että ennen pelottavan kohdan tullessa mä juoksin pois, nyt mä ensin panikoin ja sit itken.. Pikkuveli toimi henkisenä tukena, roikuin sen paidanhelmassa ja panikoin.. :")
-
Hannah Montana: The Movien ***+/*****
-
Romanttinen komedia, The Proposal. Ku kattoo oikeessa mielentilassa, ni tämmöset leffat viihdyttää. Ihan ookoo.
-
Hyvän, pahat ja rumat. Tykkäsin ihan tajuttomasti! Oon nähny tosta pari vuotta sitte ehkä puolet ja nyt näin kokonaan. Ohjaaja on ollu tajuttoman taidokas ja kuvaaja kans. Ja CLINT EASTWOOD ♥_______________♥
(http://www.independent.co.uk/multimedia/archive/00043/Clint1_43048t.jpg)
-
Okei, älkää naurako, mutta.....
BARBIE JA TIMANTTILINNA!! XDD se tuli maikkarilta ja sit olin just tullu jklästä ja olin ihan väsy ja jäin vaan sänkyyn makaamaan ja sit jäin kattoo sitä. Sitten se meni niin _jännäks_, että piti kattoa loppuun asti :'DDDDDDDD oli kyllä taas sellasta teennäistä shaiss..... oikeen suloista. 8 )
-
Barbie leffoihin jää koukkuun, jos niitä alottaa kattomaan. xDD Vaiks ne onki yleensä melko kökköi. :'DD
-
Barbie leffoihin jää koukkuun, jos niitä alottaa kattomaan. xDD Vaiks ne onki yleensä melko kökköi. :'DD
NO NIINPÄ! aika noloa :p mutta siihen tuli sellaset _ihgut_ kundit, ni pitihän mun kattoa miten niille käy :'DDDDDDDDDDD
Tykkäsin kyl pienenä ihan sikana siitä Barbie ja Joutsenlampi :'DD katoin sen varmaan miljoona kertaa : DD
-
Mä katoin aina pienenä Barbie & Pähkinänsärkijä baletissa. Tykkään siitä vieläki :''''D Se on semmoi ihanan sulonen ;D
-
Mäkin katoin ton Barbie leffan :D. Ihan ok se oli. Mun on pakko myöntää et tykkään näistä Barbie leffoista xDD.
-
17 again!!
Oli ihan ok, mut loppu oli lame.. (:
-
The Accidental Husband
Oon nähny ennenki. Musta tää on ihana, vaikka aika perus romkom ;D
-
kamulla king kong + kielletty hedelmä (y)
-
Okei, älkää naurako, mutta.....
BARBIE JA TIMANTTILINNA!! XDD se tuli maikkarilta ja sit olin just tullu jklästä ja olin ihan väsy ja jäin vaan sänkyyn makaamaan ja sit jäin kattoo sitä. Sitten se meni niin _jännäks_, että piti kattoa loppuun asti :'DDDDDDDD oli kyllä taas sellasta teennäistä shaiss..... oikeen suloista. 8 )
Hei mäki katoin sitä hetken !!! :D
Must se tosin oli tylsä :< joten aloin sit kattoo HP & Puoliveristä prinssii 8')
-
Terminator - tuhoaja tuli katsottua. Ihan jees oli.
-
Tuli Subilta sivusilmällä vilkuiltua pitkästä aikaa Terminator 1. Kyllä tuo alku -ja loppumusa on vaan niin kingiä ettei mitään rajaa.
Harmi kun yhden parhaimman koskaan tehdyn leffan (T2) takia nämä muut osat jäävät melko pahasti varjoon.
-
No onneksi muovinen hollywoodpäristely Terminaattori 2 ei vedä mitenkään vertoja synkkyyttä ja jännitystä tihkuvalle actiontrilleriklassikko Terminaattorille. 8)
No leikki sikseen. Hyvä leffahan se T2:kin on, ei vain vedä vertoja ykköselle. Hyvin perinteinen jatko-osa joka kärsii niinkutsutusta "pöhötystaudista". Menestynyt ykkösosa, tehdään jatko-osaleffa tismalleen samalla juonella ja "enemmän kaikkea" periaatteella. Tehokkaampi pahis, enemmän luoteja, enemmän kaahailua, enemmän terminaattoreita....
-
Terminaattoria mäkin kattelin sivusilmällä, muutamaan otteeseen tullu katottua. Musa on todellakin aivan priimaa. Yleensäkin tunnelma on ihan loistava ykkösessä. Mut väkisinkin tuppaan tykkäämään enemmän kakkosesta.
-
No leikki sikseen. Hyvä leffahan se T2:kin on, ei vain vedä vertoja ykköselle. Hyvin perinteinen jatko-osa joka kärsii niinkutsutusta "pöhötystaudista". Menestynyt ykkösosa, tehdään jatko-osaleffa tismalleen samalla juonella ja "enemmän kaikkea" periaatteella. Tehokkaampi pahis, enemmän luoteja, enemmän kaahailua, enemmän terminaattoreita....
Mulla vaikuttaa vaan suunnattomasti tähän asiaan se, että jo pentuna näin niin useaan otteeseen T2sen, että siitä muodostu ensin lapsuuden suosikki. Sitten kun alkoi jostakin asiasta edes jotain tajuamaan myöhemmällä iällä, tuli silloinkin katsottua tämä useaan kertaan läpi, ennenkuin tuli otettua touchia ensimmäiseen osaan.
Kyllähän ensimmäinen useimmiten parhaalle maistuu, mutta minä uskallan väittää että T2 on yksi historian parhaiten onnistuneita jatko-osia verratteassa mihinkään.
Tosin vielähän eetteriin ei ole levinnut iso-Arskan uusin jatko-osa(ja takuuvarma hitti) Isäni on Turbomies 2.
-
Tosin vielähän eetteriin ei ole levinnut iso-Arskan uusin jatko-osa(ja takuuvarma hitti) Isäni on Turbomies 2.
Ykkösessä oli sentään Jake "pikku-Anakin" Lloyd. 8)
-
Tosin vielähän eetteriin ei ole levinnut iso-Arskan uusin jatko-osa(ja takuuvarma hitti) Isäni on Turbomies 2.
Ykkösessä oli sentään Jake "pikku-Anakin" Lloyd. 8)
Ja tämä pikku-Anakin viittaus laukaisikin taas SW-intoni. Täytyisi varmaan kaikki osat pälyillä taas joskus. Olin muuten Toukokuussa 2005 tuossa virallisessa Episode 3:n ensi-illassa ja olin aika yllättynyt. Olen pitänyt itseäni aina erittäin suurena fanina, mutta leffateatterin nurkilla odotellessani keräsin kummaksuvia katseita normaalilla pukeutumisella. Farkkutakki ja farkut olivat vissiin naurunaihe jediviittojen ja Darth Vader pukuihin verrattuna. Kävi mielessä kiskoa paikan päällä spontaanisti sellainen semi-iso peltiroskapönttö päähän, jotta muistuttaisin R2D2:ta.
En muuten koskaan ole ollut leffassa, jossa olisi ollut niin voimakkaalla tunteella latautunut ilmapiiri katsojien osalta. Leffan ekalla puoliskolla oli naureskelua ja supinaa, mutta viimeisen tunnin aikana kaikuikin sitten itku teatterissa ja kovaa. Ihme kyllä, naisväkeä oli melko paljon siellä ja mieleeni jäikin minun ja kaverini takana istunut tyttökolmikko. Sellaisella määrällä tunnetta mitä heillä oli, on jokainen leffa kuin pala taivasta(tai hulluutta).
-
Oisit vielä lainannut joltain ohikulkijalta valkosta kynsilakkaa ja maalannut pöntön niin oisit mennyt täydestä R2:na. : DDDD
Mä oon yhden päivän aikana kattonut vanhat SW:t läpi maratonina. Kaikki 6 osaa oon myös tainnut kattoo järjestyksessä, mutta muutaman päivän aikana... en ihan putkeen. Täytyis muuten tässä kesällä pitää tosiaan SW-maraton, kun sitä aikaakin on. :D Ja tehdä vielä niin, että kattoo vanhoista ekaks ne original-versiot ja sitten ne parannellut (molemmat pitää omistaa! 8))
-
Joo en mä päästä itseäni kokonaan karkaamaan SW:n syövereihin. Menee muuten ihan offiks tämä(kin) touhu.
Mutta minä ainakin pidin suunnattomasti sekä Episode kakkosesta, että kolmosesta. Enkä myöskään tajunnut jatkuvaa itkemistä Anakinin roolissa olleesta Hayden Christensenistä. Tuntematon näyttelijä kuului ehdottomasti tuohon rooliin. Lisäksi hänen heikko näyttelijäntalentti oli vain ja ainoastaan kuvaavaa noissa leffoissa. Kuitenkin Anakin oli tunnemyrskyssä ratsastanut heebo, joka ei tiedä mitä tekisi. Akka itkee kotona, äiti delasi, politiikka kiskoo joka suuntaan ja tuppasi tuo pimeyskin kiinnostamaan pojua. Ja varsinkin näille Anakin roolispekuloinneille voi jälkeenpäin nauraa kun sai kuulla, että Leonardo DiCaprio oli jollain tasolla puheissa ollut aluksi 8)
Jotta itse leffoistakin jotain sanoo, niin harmittelen ainoastaan sitä että Episode 3stakin piti saada aikaan melko suuri lasten elokuva. ikärajaksi vain K15 ja actionia yksityiskohtaisemmin, niin jo olisi maistunut enemmän.
-
Hävettää myöntää, et multa on "uusista" Star Wars leffoista kaks näkemättä. :p Miten voin elää itseni kanssa...
-
Et voi Negsu elää itsesi kanssa. :-\
Mäkin tykkäsin Haydenista. Ja musta se veti hyvin sen pimeälle puolelle kääntyneen Anakinin kolmosen lopussa. Ainoo vaan oli ääni (mille se nyt ei paljookaan voi tehä) joka tuppas menemään sellaseks kimeeks (vai mikä ny ois oikee sana) kun se näytteli loukkaantunut/surullinen/ yms. tunnetta.
-
Kyllähän Hayden liikaa yritti ja se näkyi paikoitellen äänen murtumisena kun oli isosti tunteella ladattu tilanne. Silti tuo kaikki teki hänestä vain entistä haavoittuneemman silmissäni ja sitä kautta paremman.
-
Natalie Portman ♥
Ai mitä mä muistan SW-leffoista. Uusimmat oon nähny vain kerran. Mutta vanhat on niin legendaarisia! Harrison Ford :p
Terminator 1 ja 2 on kyllä molemmat niin legendaarisia. Mä oon sitä mieltä, että kakkonen jopa on parempi kuin ykkönen. Johtuen siitä, että se on viihdyttävämpi. Ykkönen on kyllä dramaattisempi.
-
Hangover -Kauhea kankkunen on kyllä aivan loistelias vielä toisenkin kerran katsottuna. Ed Helms ja Stu`s song. ;D Ei voi kun repeillä tälle leffalle. Herroilla on aika kevyt "whattafak" -ilmiö päällä kostean illan jälkeen..
-
^En oo vieläkään nähny tota >:(
Tosin oon kuullu siitä sekä huonoa että hyvää. (Tosin mistäpä leffasta ei :D)
-
^En oo vieläkään nähny tota >:(
Tosin oon kuullu siitä sekä huonoa että hyvää. (Tosin mistäpä leffasta ei :D)
No tää on niin niitä pätkiä mitä normaalisti katotaan Sunnuntaina nollat taulussa. Eli basic sekopäätoimintaa. Ja jos haluaa jotain aivojumppaa vaativaa poliittista trilleriä, en ensimmäiseä kattelisi hangoveria. 8)
-
^En oo vieläkään nähny tota >:(
Tosin oon kuullu siitä sekä huonoa että hyvää. (Tosin mistäpä leffasta ei :D)
Perus komedia.. Pari hassuhkoa kohtausta, ei mitenkään erikoinen..
Ed Helms on ihan hyvä, mutta hänelläkin on The Officessa niin paljon parempi rooli <:
-
Hangoveria en oo uskaltanu kattoo uudestaan, ku musta tuntuu, et mun kaverin seura teki siitä hauskemman. Oltiin kesällä kattomassa se elokuvissa ja me naurettiin ihan koko ajan. Oltiin aivan hysteerisiä, naurettiin sellaisissa kohdissa, joissa kukaan muu ei nauranut. :’D En haluais pilata sitä muistoa. Mut olis se ilman kaverin seuraakin naurattanu. Kyl mä silti väittäisin, et se on parhaita komedioita mitä oon hetkeen nähny.
Katoin subin maanantaileffan, Transporter 2. Oli yhtä lailla viihdyttävä, kuin eka osakin. Ja siis täähän on sellasta settiä, et on turha kuvitella katsovansa mitään realistista viihdykettä. Autoja ja huoneita räjähtelee tiheeseen tahtiin ja autolla voidaan jopa loikata piiiitkä matka parkkihallista toiseen parkkihalliin. Jason Statman on tehty tällasia rooleja varten. Se on niin äijä. Kate Nauta (hhahhah mikä sukunimi. :’DDDDDDDD) oli aika mielenkiintoinen tapaus. Hänen roolihahmonsa oli koko leffan ajan puolialastomana (ihan oikeesti. Se oli joko alasti tai alusvaatteissa. ;D)… Kova mimmi, aika jäätävissä piikkikoroissakin juoksenteli. Sellasethan tappaa jalat sekunnissa. Aika hot chick….kieltämättä. Mutta mutta…tää on kans sellane about kolmen tähden arvonen leffa.
(http://l.yimg.com/eb/ymv/us/img/hv/photo/movie_pix/twentieth_century_fox/transporter_2/_group_photos/jason_statham3.jpg)
(http://c0181301.cdn.cloudfiles.rackspacecloud.com/NE27Oa77606X46_1_1.jpg)
-
^Haha. Tossa kuvassa sillä näyttää olevan päällä ei-mitään. Ja kieltämättä noi kengät näyttää murhaavilta.
Mutta vähän cool. Sillä on kaksi käsilaukkua!
-
Vai onko ne aselaukkuja...
-
Se on itse asiassa just sellane asekotelo systeemi, mikä laitetaan tosta keskeltä kiinni. :'DD Mut nyt se tietty on avannu sen, ku tarvi aseitaan.
-
Uuu 8).. Näyttäisi olevan kaksi äänenvaimentimilla varustettua 9mm kaliiberin glock17a... <:
-
If you say so. :'D Niissä oli semmoset coolit lasersydeemit vai miks niitä sanotaan, ku on se punanen valosysteemi, joka helpottaa tähtäystä (?) tai jtn. No semmoset kuitenki ku on Resident Evilissä, jota oon pelannu. 8'))
Reps, kuulostanko taas hieman fiksulta.
-
%0...
Taisin erehtyä.. Kyseessähän on belgialainen five-seven pistooli, joka usein tavataan myös lasertähtäimellä varustettuna.
(http://www.tacticaldefense.net/nfa_img/100_4039.jpg)
Toisaalta kyllä tuo luistin yläosan muoto viittaisi kovasti glockiin.. :<
//joo googlasin vähän tarkemman kuvan noista ja kyllähän ne glockkeja näyttäisi olevan. Jatketuilla lippailla.
-
Kuus tuntia katottiin koulusa leffoja. :D Eka rööperi, vaa ei keritty ees loppuun, sitte starsky & hutch ja sen jälkeen vielä tummien perhosten kotia vaa ärsyttää ettei ehitty kattoo sitäkää loppuun. :/
-
Katsoin hömppäleffan, Valentine's Day. Näyttelijäkaarti oli aikamoinen, mut henkilöitähän tässä oli ihan liikaa. Ja sen takia henkilöt jäivätkin ohuiksi ja mitäänsanomattomiksi. Oli tässä pari ihan söpöä hetkeä, mut 2 tähtöseen jää.
-
^Haluu nähdä ♥ Koskaha saisin katottuu boxii tyhjäks. Amusement vieläki kesken. Ja arvostelui tekemättä.
-
Mulla ei oo inspistä arvostelujen tekemiseen. :'(
-
Mulla ei oo inspistä arvostelujen tekemiseen. :'(
Mullaki kadonnu jonnekin :'(
-
Katoin Canalilta hetki sitten loppuneen Fanboys -elokuvan, joka on komedia ylläri ylläri. Olen tuon aikaisemminkin nähnyt mutta kyllä sitä sivusilmällä toiseenkiin kertaan katsoi.
Eli leffa kertoo neljästä nörtistä, jotka päättävät vuonna 1998 murtautua salaa George Lucasin studioon, nähdäkseen tuoreen Star Wars Episode 1 -elokuvan ennakkoon. Tämä aivot narikassa komedia on suunnattu lähinnä niille joilla on jonkintason tietoa oikeista Tähtien sodista.
Leffa jaksaa tietyissä kohdin naurattaa ja itse pidin tästä yllättävänkin paljon. Huumorin sekaan oli yritetty sotkea kaveruksien välistä draamaa, mikä onnistuikin jollain tasolla. Sam Huntington, Dan Fogler, Chris Marquette vetivät roolinsa nörtteinä ihan ookoo hyvin. Mutta elokuvan parasta antia oli ehdottomasti tämän nörttikolmikon neljäs kaveri eli Jay Baruchel aka. Window. Hän varasti kyllä koko shown tässä ;D
-
* Yes Man:in katoin.
* The Hangover
-
(http://www.aceshowbiz.com/images/still/max_payne40.jpg)
Max Payne. Surkee oli, mut tiesin mitä odottaa...jos kerta Imdb:ssä on 5.4/10, ni ei voi olla hyvä. : D Tää oli tuskastuttavan nolo! Sai oikeesti nauraa näyttelijöillekin, onko ne ihan tosissaan tätä tehny.
Mila Kunisille 5 tähteä, leffalle 1!
-
^ Harmi, että toi leffa ei oo onnistunu, ku peli on kuitenki suomalaista alkuperää :p
-
^ Harmi, että toi leffa ei oo onnistunu, ku peli on kuitenki suomalaista alkuperää :p
Joo, suomalaisen pelitalon kehittämähän se. :p Siks mä toivoin, et se ois ollu hyvä.
-
Daybreakers katottiin äsken. Se oli kyllä tyhmä.
-
Katsoin tänään nollauspäivän leffana Suomessakin elokuvateattereihin ensi pe eli 11.6 tulevan romanttisen komedian She`s out of my Leaguen. Miten siis katsoin tämän jo nyt? Sovitaan että hyppäsin aikakoneella arkiviikon verran eteenpäin.
Leffan pääosissa ovat kuvankaunis Alice Eve, sekä tällä hetkellä nörttinäyttelijöiden suosikkini Jay Baruchel(mm. Fanboys ja Tropic Thunder).
Leffa itsessään on perushuttua juonellisesti. Itselleni eniten mieleen nousi itsetunto-ongelmien käsittely. Leffassa siis omasta mielestään ulkonäöllistä arvosanaa 5 nauttiva herrasmies miettii, voiko häneen oikeasti ja aidosti ihastua arvosanan "vahva 10" nainen. Omissa silmissäni tämän leffan tasoa nosti suht. vahvat sivuroolin näyttelijät. Heistä parhaimmat suoritukset ovat ehdottomasti Kristen Rytterillä ja pullukkasankarilla Nate Torrencella.
Jos tämän kesän romanttista komediaa etsii, se on tämä! 8)
-
^Hyvä romanttinen komedia kelpaa aina!
Alice Eve ei ihan meikäläisen makuun ole, mutta jay sen sijaan on ihQ :D
-
Joo ei Alice minunkaan makuuni ole. Enemmänkin hänen kaveriaan leffassa näyttelevä Kristen Rytter ;)
Jay on kyllä vallanmainio. Aivan sama mitä hän tekee, saa aina nauraa.
-
eilen Sekaisin Marista kattelin. ei ollu niin hyvä ko aattelin. : D
-
Jason X. Aika jäätävä leffa oli. Tuli pelästyttyä pahasti muutamassa kohdassa 8).
-
Käytiin kattomassa A-team eilen. Bradley Cooper on kyllä <3
Ihan hauskaa äijähuumoria, vaikka leffa olikin TODELLA ennalta-arvattava (no, perustuuhan se nyt tv-sarjaanki, mutta silti.) Hienoja tehostekohtauksia ja hyvää musiikkia 8)
Ehkä ***/5, ennalta-arvattavuus vie ne kaks, vaikka muuten olikin hyvä plätty :)
-
Kattelin siskojen kanssa BRATZ-elokuvan. :'D Sen näytellyn version siis. Oli niiiiiiin huono.
-
Mä haluan kanssa kattoa sen!!! :-----------------------D
-
Freddyn painajaiset 1 tuli katsottua.. Olipa ihan Matti Vanhasta.
-
Benjamin Buttonin uskomaton elämä tuli vihdoin tsekattua. Aika perus rakkaustarinahan se oli lopulta. Ei mikään hirmuerikoinen. ISO plussa hienosta maskeerauksesta/tietokonekikkailusta. Cate Blanchett oli TOSI kaunis!
-
^ Mustakaan se ei ollu NIIN mestariteos mitä ihmisiltä on kuullu. Ihan katsottava, en oo vielä jaksanu toiseen kertaan tsekata.
-
Matkalla katsottua;
Watership Down
Shark Tale
Jurassic Park 3
Laadukkaita leffoja. ;D
-
Michael Cera ja Jay Baruchel tuntuvat nyt itselleni olevan jatkuvasti nenän eteen tuleva asia.
Eli Nick and Norah`s infinite playlist tuli katsottua. Perushyvä leffa, muutamalla hauskalla jutulla varustettuna. Pakko muuten sanoa, että en uskonut sen päïvän tulevan vastaan kun Jay Baruchel herättää inhoa minussa 8) Tässä leffassa pienempikin rooli riitti siihen. Todellinen asshle rooli oli tässä. Gay-pojat oli voimavara tässä leffassa myöskin.
Youth in Revolt tuli väijyttyä myös. Pakko Michael Ceraa on kehua. Hän vetää jokaisen roolinsa samanlaisella aneemisella olemuksella ja toteavalla puhetyylillä, mutta homma toimii. Cera alteregonsa Francoisin kanssa on hyvä tässä leffassa ;D. Justin Longkin kykeni pitkästä aikaa olemaan hauska edes jossain määrin.
-
Youth In Revolt pitäis kyl tsekkailla jossain vaiheessa. Nick and Nora's Infinite Playlist oli tosi kiva tapaus, musta se erottu oikeesti massasta. Ku ajattelee mitä tusinaleffoja oon lähiaikoina erehtyny katsomaan.
-
Forgetting Sarah Marshallin olen nähnyt kanssa tässä taannoin, vaikka se tullutkin katsottua muutaman kerran aikaisemminkin.
Ihmeen hyvin Jason Segel jaksoi kantaa pääosaroolin tässä. Ja Mila Kunis oli yhtä kuuma paketti kuten aina. Kristen Bell jäi nyt varjoon 8). Jonah Hill ja 30 rockin Kenneth mainittava myös 8)
-
Forgetting Sarah Marshall on yllättävän hauska. Pidin sitä toisella katsomiskerralla jopa parempana. Kristen Bell on yksi suurimmista inhokeistani, mut onneks sen pysty aika hyvin ignooraamaan ton leffan aikana, ku keskitty hulvattoman hauskoihin Russell Brandiin ja Jason Segeliin. Jonah Hill ja Jack McBrayer on kans loistavia.
Get Him to the Greek (http://www.imdb.com/title/tt1226229/) on pakko katsoa. Tahdon ehdottomasti nähdä lisää sekoilua a la Russell Brand.
-
katteltii kamul leffan kuudes aisti ko lentäjää ei löytyny digiboksilta ;__; oli seki hüva !
-
East is east
Täällä enkuntunneilla : DD
-
27 Dresses (kolmatta kertaa :P) ja Couples Retreat.
-
27 Dresses (kolmatta kertaa :P)
Se on kyl hyvä leffa, sen voi kattoa monesti ;D ;D
-
Romkomei voi aina kattoo uudestaan ja uudestaan! Viihdettä. Viihdettä.
-
27 Dresses (kolmatta kertaa :P)
Se on kyl hyvä leffa, sen voi kattoa monesti ;D ;D
Sen voi kattoo monta kertaa, onhan siinä James Marsden. ;)
-
James Marsdenin takia sen kyl oikeestaan katoinkin. 8D Mut musta Katherinella ja Jamesilla on tos leffas hyvät kemiat. :)
-
Tänään leikittiin rantautuneita hylkeitä (kaverin äidin tulkinta) käverin sängyllä ja katottiin Paksuja ja The Ugly Truth.
Aika peruskauraa, arvailtiin tapahtumat viiden minuutin jälkeen.......
-
Tsekkasin Hitmanin. Oli karseeta kuraaaaaaaaaa. No okei, palkkamurhaajat viehättää mua kierolla tavalla (oon seko), mut muita kicksei en siitä saanu.
-
Toisenlainen tyttö. Semmosta kivaa hömppää.
-
Morsianten sota, alotettiin sitä toissa päivänä kaverilla, nyt katoin ite loppuun kun mun piti lähtee kotiin kesken kaiken.
Sarjassamme jälleen leffoja joiden juonen arvaa ekan viiden minuutin jälkeen, mut ihan jees. Tykkään Anne Hathawaysta (:
-
houkutus ja uusikuu (::
-
Tsekkasin Hitmanin. Oli karseeta kuraaaaaaaaaa. No okei, palkkamurhaajat viehättää mua kierolla tavalla (oon seko), mut muita kicksei en siitä saanu.
Mites Olga Kurylenko? Se oli aikas haawwwwt 8D
-
Tsekkasin Hitmanin. Oli karseeta kuraaaaaaaaaa. No okei, palkkamurhaajat viehättää mua kierolla tavalla (oon seko), mut muita kicksei en siitä saanu.
Mites Olga Kurylenko? Se oli aikas haawwwwt 8D
No ei se kyllä ollu. :| Ainakaan tossa leffassa.
-
Zathura - avaruusseikkailu tuli tossa perjantaina katsottua. Ihan jees leffa oli. Kristen Stewart oli aika huono tossa leffassa :D.
-
Tsekkasin Hitmanin. Oli karseeta kuraaaaaaaaaa. No okei, palkkamurhaajat viehättää mua kierolla tavalla (oon seko), mut muita kicksei en siitä saanu.
No ei Hitman tosiaan mikään aikansa klassikko ole, mutta mukiinmenevä paketti minusta. Johtunee toki siitä että olen katsonut myös Max Paynen. Se on ehkä top5 pazkin leffa minkä koskaan olen katsonut. Kyllä Hitman ihan onnistunut tapaus on leffaksi, joka pelin pohjalta on kyhätty. Ja Hitmanista tulee muuten jatko-osa, eli kova hittituote oltava kyseessä 8)
Timothy Olyphant oli mielestäni varsin tyylikäs ja cool tuossa leffassa!
-
Kyllä mäkin oon Max Paynen katsonut, mut silti Hitman tuntui kauheelta kökköilyltä.
-
On kyllä miekkailukohtausta lukuunottamatta ihan kelpo viihdepaketti.. Pitääkin katsoa joskus tässä uudestaan.
-
Katoin eilen Rita Hayworth - Avain pakoon. Oli kyl ihan loistava! (:
-
Katoin eilen Rita Hayworth - Avain pakoon. Oli kyl ihan loistava! (:
Se on kyl ihan mahtava leffa (=
-
^Mä lainasin ton kirjan kirjastosta.
Viimeks oon kattonu
Year One 2+
Shoot 'Em Up 2,5 tai 3
She's Out Of My League 3 (?)
-
Katsottuani Green Milen muutama päivä sitten, palasi uskoni oikeasti hyviin leffoihin jälleen. Tykkään todella paljon tästä tekeleestä.
Hanksin Tomppaa kun on taas maistellut niin voisi Sotamies Ryanin pelastuksen katsella jossain vaiheessa.
-
Shoot 'Em Up 2,5 tai 3
Camoon... Paras komedia aikoihin.
-
Shoot 'Em Up 2,5 tai 3
Camoon... Paras komedia aikoihin.
No ei ollu. : D Vissiin liian äijä leffa sitten mulle taas.
-
She's Out Of My League 3 (?)
Hard threen leffa tämä ehdottomasti 8) Hyvin tosin itseeni tuntuu purevan tällaisten komedapätkien läppien kierrättäminen, vaikka jutut kuultu tuhat kertaa.
-
Shoot 'Em Up 2,5 tai 3
Camoon... Paras komedia aikoihin.
No ei ollu. : D Vissiin liian äijä leffa sitten mulle taas.
Pelkästään pano/ampumakohtauksesta pitäisi antaa enemmän staroja.
-
Shoot 'Em Up 2,5 tai 3
Camoon... Paras komedia aikoihin.
No ei ollu. : D Vissiin liian äijä leffa sitten mulle taas.
Pelkästään pano/ampumakohtauksesta pitäisi antaa enemmän staroja.
Se oliki ainut hyvä asia. Mut turha kitistä, ei se mun mielipidettä muuta. (:
-
Shoot 'Em Up 2,5 tai 3
Camoon... Paras komedia aikoihin.
No ei ollu. : D Vissiin liian äijä leffa sitten mulle taas.
Pelkästään pano/ampumakohtauksesta pitäisi antaa enemmän staroja.
Se oliki ainut hyvä asia. Mut turha kitistä, ei se mun mielipidettä muuta. (:
Minä en kitise. Sinä se tässä kitiset. Matti Vanhanen mielipide.
-
(Oot) ihan Matti Vanhanen.© capri 8’)
-
Shoot Em Up oli vallan mainio leffa yhden katselukerran perusteella. Minulla ei ollut pienintäkään hajua millaisesta pätkästä oli kyse kun aloin katsomaan. Aluksi ajattelin että vakavahko toimintapaketti kyseessä, mutta siinä vaiheessa kun Clive Owen upotti ensimmäisen porkkanan vihulaisen silmään, repesin aika kevyesti. Ei ihan mennyt ennakko-odotukset kohdilleen.
-
Luonnon lait kattelin.
-
Katoin Friday the 13th ja Death at the Funeral... Ensimmäinen oli schaibaa, toinen aika hauska. Alan Tudyk se taitaa roolin kuin roolin.
-
Luonnon lait kattelin.
Me too. Ei ollu mitään ennakko-odotuksia ja ihan hyvä leffahan se oli. Ei ehkä toista kertaa silti jaksa katsoa. :p
-
Machen wir's auf finnisch
tää oli hyvä :'DD
-
Remember Me. Nyt kyllä veti hiljaiseksi, en oikeen tiedä mitä ajattelen leffasta. Sitä on muutamat kaverit kehunu ja oon ihan positiivisia arvoitakin lukenut. Mulla on kirjastosta lainattu Episodi, jossa on arvostelu leffasta. En viitsiny lukea sitä ennen, ku katon leffan, ettei se vahingossa tuoreena mielessä vaikuttaisi mun mielipiteeseen. Luin sen nyt leffan jälkeen ja olin parissa asiassa arvostelijan kanssa samaa mieltä. Leffa oli siis saanu 3 tähteä siinä arvostelussa. Täytyy sulatella yön yli ja yrittää huomenna kirjoittaa oma arvio. Näyttelijöistä pidin valtavasti. Pattinson on lahjakas ja osoittaa sen, et kykenee olemaan muutakin kuin IhQ Edward Cullen. Ei ollu jäykkyyttä ollenkaan, niinku Twilighteissa (ja kuten olen miljoonaan kertaa sanonu, Edwardin replat on usein naurettavan töksähtäviä, ni onko ihmekään jos se tekee näyttelijästä jäykän). Ei tää musta sen suuren hehkutuksen arvoinen ollu, mitä joiltain tahoilta on tullut.
-
Remember Me:n loppu oli aika pysäyttävä. En itse osannut yhtään odottaa tuollaista. Hyvä pätkä lopun ansiosta.
-
Lopusta tulee ehdottomasti plussaa. :') Se oli todella yllättävä.
-
Todellakin Remember Me:n loppu oli yksi koskettavimmista hetkistä mitä nykyleffoissa hetkeen olen tavannut. Edward Cullen oli kasvattanut pallit tähän rooliin ja homma toimi..
-
älkää paljastako ku en oo nähny: D
-
TITANICIN! :'D Pitkästä aikaa.
-
Reign Over Me. :>
-
Naked Lunch... Kepeästi oudoin näkemäni elokuva tuli kateltua eilen uudestaan.
-
New Yorkin kadut tuli katteltua. Edelleen erittäin hyvä leffa. Dicaprion Leokin oli varsin siedettävä tässä pätkässä..
-
Kunniattomat paskiaiset. Oli kyllä hyvä. Ihan parasta leffassa oli alku ja loppu.
-
Katottiin Bad Liuetenant (niinku luutantti mutta poliisi, ei hajuaka miten se kirijootetaa).. Se oli vähä skitsohko elokuva 8)
Nicholas Cage ehkä kummallisimmassa roolissa mitä oon nähny.
-
Alice in Wonderland. Eläimet oli parasta ja ihan hauskaa dialogia. Ei ehkä mitään topaatelia tämä leffa, mutta kyllähän sen nyt katsoi.
"Off with his head!"
-
Inglourious Basterds. ♥ 4/5 Arvosana pysy samana. Viihdytti edelleen, samat kohdat hymyilytti ja nauratti. Brad Pittin aksentti. ♥ Parasta.
Skavabölen pojat. ♥ 4,5/5 Arvosana pysy samana tämänkin leffan kohdalla, oon sitä mieltä, et tää on paras kotimainen leffa ikinä. Itkin taas ilosta ja surusta. Välillä jopa molempia samaan aikaan.
-
Für immer Shrek. 8) tykkäsin!
-
I Am Legend. Ihan jeeeeeees. Will Smith kannatteli hienosti leffaa. Koiran puolesta pelkäsin. :'/ 3,5/5
Grumpy Old Men (Äksyt vanhat herrat). Lapsuuden suosikkeja, ei enää niin hyvä mitä lapsena. : D Nostalgiaa. Jack Lemmon ja Walter Matthau oli hyvii näyttelijöitä kummatkin, hauska parivaljakko. 3/5
-
Tuli tänään VALITETTAVASTI kaverin suosituksesta katsottua Fab Five: The Texas Cheerleader Scandal, joka perustui tositapahtumiin.
Eli juonena oli se että isossa koulussa viisi pissaliisa-opiskelijaa hallitsi aivan kaikkea ja sai kaiken tapahtumaan oman mielensä mukaan, koska yhden flikan mutsi oli rehtori. Toimintaan kuului henkistä ja fyysistä kiusaamista, pissaliisailua, viinan kiskomista kouluaikana jne jne. Kukaan ei puuttunut asioihin, kunnes liikunnanopettaja yritti muuttaa asioita. Arvosanaksi -1/5.
Minä epäilen tämän stoorin todenperäisyyttä erittäin paljon. Iso koulu, jossa viisi bimboa muka hallitsee kaikkea ilman että kukaan nousee vastarintaan, yeah right!
-
Cliffordin Tosi Iso Elokuva tuli katsottua :D. Ihan hyvä oli.
-
Napoleon Dynamite 3,5/5
Never Been Kissed 3/5
Marie Antoinette 3,5/5
:'>
-
She's out of my league
Tykkäsin ihan : DD mut mähän tykkään aina romkomeista :'DD Jay Baruchel on ihku. :p
-
Sinkkuelämää kakkosen kävin katsomassa tänään. Ihan hyvä leffa oli ehkä vähän laimea. Samantha oli taas oma tuttu itsensä xDD. Carrie oli aivan mahtava kuten myös Charlotte. Charlottelle hieman repesin muutamissa kohdissa :D. Miranda jätti vähän kylmäksi. Pidin silti leffasta :P
-
shrek 4 ! oli hyvä :D:D
-
Eagle Eye 3+/5
Pride and Prejudice (2005) 3,5/5
Memento 4/5
Benny's video 3,5/5
The Boat that Rocked 4/5
Grumpier Old Men 3-/5
Waterloo Bridge (1940) 4/5 Olipas romanttinen. Ja surullinen. Miksei tällasii osata enää tehdä...
-
Leap Year
awwwwwwwwwwwwwwwwww :'DD mä tykkäsin tästä ihan kauheesti. Romantiikan nälässä oleva sai kyllä tyydytyksensä 8)
katoin taas ilman tekstejä ja Irlannin murretta oli hiiiiitusen vaikea ymmärtää, mutta onneks sentää pääosan IHANAN Matthew Gooden puheesta sai selvän ;) suurimman osan ajasta : D
-
Predatorin kävin leffateatterissa tsekkaamassa :--------------D nojuujoojuuuuu
-
Häivähdys pinkkiä & In The Valley Of Elah tuli tossa katsottua. Häivähdys pinkkiä oli kyllä niin härö leffa että xDDD. In The Valley Of Elah oli ihan jees leffa. Charlize oli aivan loistava <3. Tommy Lee taas yäk.
-
Predatorin kävin leffateatterissa tsekkaamassa :--------------D nojuujoojuuuuu
Oliks hyvä ? : DDDDDD
The Box 3/5 (Oli kyl pikkasen outo. :p)
In The Valley of Elah 3/5
-
Paranormal Activity :---D
tai no koitettii kattoo kaverin kaa mut ei päästy kovinkaa pitkälle ku lopetettii, koska se oli ihan KAUHEE ! joku pelottavin ikinä :o
Olis kyl tarkotuksena viel kattoo se loppuu jossai vaihees.. kunhan kerätää rohkeutta. : D
-
Predatorin kävin leffateatterissa tsekkaamassa :--------------D nojuujoojuuuuu
Oliks hyvä ? : DDDDDD
The Box 3/5 (Oli kyl pikkasen outo. :p)
In The Valley of Elah 3/5
Oli se siis sillee. :---D Kyl mä tykkäsin, nauroinki. Oliha se välil vähä joko ällöä tai muuten vaa pelottavaa :---D mut kannatti kattoo!
-
^Hihi. Mä tykkään kattoo vähän kaikenlaisia leffoi, ni toi Predators vaikutti kyl ihan viihdyttävältä. Täytyy joskus tsekkailla. :'D
-
Star Wars 3! :DD
ainaskin riittää keskusteltavaa eskareiden kanssa kun kattoo näitä leffoi telkasta! :p
-
Leap Year
awwwwwwwwwwwwwwwwww :'DD mä tykkäsin tästä ihan kauheesti. Romantiikan nälässä oleva sai kyllä tyydytyksensä 8)
katoin taas ilman tekstejä ja Irlannin murretta oli hiiiiitusen vaikea ymmärtää, mutta onneks sentää pääosan IHANAN Matthew Gooden puheesta sai selvän ;) suurimman osan ajasta : D
Matthew Goode.... MÄKI HALUUN NÄHÄ TON LEFFAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Star Wars 3! :DD
ainaskin riittää keskusteltavaa eskareiden kanssa kun kattoo näitä leffoi telkasta! :p
Hyvä Risi!! 8)
-
Star Wars 3! :DD
ainaskin riittää keskusteltavaa eskareiden kanssa kun kattoo näitä leffoi telkasta! :p
Hyvä Risi!! 8)
Oliks sä Star Wars -fani? :o
MAHTAVAA!
-
Star Wars 3! :DD
ainaskin riittää keskusteltavaa eskareiden kanssa kun kattoo näitä leffoi telkasta! :p
Hyvä Risi!! 8)
Oliks sä Star Wars -fani? :o
MAHTAVAA!
Mullahan on kaikki leffat DVD:nä! (:
-
Ilppezin star wars -faniushan suorastaan pursuilee yli äyräiden :o
-
Ilppezin star wars -faniushan suorastaan pursuilee yli äyräiden :o
Mul on jopa vanhat leffat KOLME kertaa DVD:llä. Ekaks mä ostin sen ep. 4-6 boxin. Sit myöhemmin tuli myyntiin tuplaDVD jois oli sekä se vanha versio ja uus versio niistä ja ostin sit nekin.
-
Mun dvd-hyllystä löytyy vaatimattomasti yksi SW-leffa.
:-\
-
Mun dvd-hyllystä löytyy vaatimattomasti yksi SW-leffa.
:-\
:'( Se on varmasti hyvin yksinäinen.
-
Mun dvd-hyllystä löytyy vaatimattomasti yksi SW-leffa.
:-\
:'( Se on varmasti hyvin yksinäinen.
Se ON!
-
Pekko ja Massahurmaaja :>
-
Rest Stop - tappava taukopaikka.. Aika p*aska leffa oli :D.
// Harry Potter & Azkabanin vanki. Ihan jees leffa. Aika keskinkertainen.
-
oxfordis käytiin kattoon eclipse, se oli pettymys ;o ei hyvä verrattuna edellisiin.
ja eilen azkabanin vanki <3 ~
-
Cabaret!
Oli alultaan ja lopultaan ehkä hämärin leffa ikinä! Keskiosa oli jopa ihan ok.
8 Oscaria se on aikanaan voittanu, kyllä se ymmärstää että se 70-luvulla oli shokeeraava.
Siinä oli kyl hyvää musiikkia, mm tää (http://www.youtube.com/watch?v=E3rkLRJ0m0k) biisi oli mainio (mietin tosi pitkään miks osaan sen ulkoa. Sitten keksin: Glee..)
-
eilen juno, MAHTAVA ! ellen page on tosi hyvä näyttelijä, sopi niin hyvin tohon rooliin : D
-
INCEPTION <3 Aivan LOISTAVA! TAJUTON! Haluun nähä sen uusiks vaikka heti :'D Joseph <3
-
TOI LEFFA PITÄÄ NÄHDÄ NIINKU HETI!!! :>
-
Meen kattomaan ton Inceptionin jossain vaiheessa, varmaan yksin...tai no en tiiä kiinnostaako yhtä kaveria toi. Huomenna meen kaverin kaa kattomaan luultavasti Eclipsen (jos siis pitäydytään siinä suunnitelmassa, et kävästään myös leffassa), vaikka sanoin, etten maksa siitä. x)
-
Meillä oli eilen Disneyleffamaraton!
- Atlantis
- Atlantis II
- Miekka Kivessä
- Karhuveljeni Koda
- Notre Damen kellonsoittaja
- Notre Damen kellonsoittaja II
- Leijonakuningas II
ja tänään aamulla katottiin vielä Night at the museum II
:---D
-
Mihin jäi Leijonakuningas 1 :o
-
Mihin jäi Leijonakuningas 1 :o
Katottiin lähinnä niitä mitä kaveri ei ollu nähny (sillä on pahoja aukkoja Disney-sivistyksessä).
Lisäks alko Leijonakuninkaisiin päästyä vähän puuduttaa leffojen kattelu niin hypättiin suoraa kakkoseen (vaikken mä siitä erityisemmin tykkää... =( )
-
Shrek ja ikuinen onni! Ois voinu jäädä kyl Shrek trilogiaks mut ihan kiva aivotnarikkaan pätkä :>>
-
^ varsinki ku oli David Villan kaksoisolento siin 8)
-
Katoin vuonna 1998 valmistuneen X Files leffan. Ihan ookoo, se tuntu vaan erikoispitkältä jaksolta. : D Ei mikään erikoinen, mut ihan viihdyttävä.
-
En katsonut ihan alusta asti, mutta katsoin siis Geishan muistelmat. Hyvä leffa! :P
-
the aviator - dicaprio on kyllä hemmetin hyvä.
-
the aviator - dicaprio on kyllä hemmetin hyvä.
DiCaprio kyl viimestään Aviatorissa näytti olevansa oikee näyttelijä eikä mikää kiiltokuvapoika (8
-
^ (y) jepjep
tänää kattelin sit amelien kamun kanssa, ihana leffa : D ei mikään tavallinen leffa, ihanan persoonallinen ja mielenkiintone : D kesti liian vähän aikaa ;<
-
^ (y) jepjep
tänää kattelin sit amelien kamun kanssa, ihana leffa : D ei mikään tavallinen leffa, ihanan persoonallinen ja mielenkiintone : D kesti liian vähän aikaa ;<
Amelie on kyl kans loistava : D.. En vaan muista oikeen mitään muuta ku sen miten se pölli sen puutarhatontun ja lähetti kuvia siitä puutarhatontusta ympäri maailmaa.
-
Sinkkuelämää 2
-
Skavabölen pojat. Hyvä leffa suomalaisessa mittakaavassa, mutta parempiakin oon nähny ;D
-
Katoin Kaunottaren ja Hirviön. Ei vitsi oli unohtanu kuinka ihan leffa se on, puristin tyynyä sylissä ettei olit tullu itku....... <3
-
Kauna & Kauna 2 tuli katsottua. Tota joo olipas leffat. Ekaa kertaa näin muuten :D. No eka oli kyllä parempi kuin toinen. Sarah Michelle Gellar :P <3. Kolmatta ei vissiin kannata katsoakaan, kun luin jostain että se on tosi huono xDD.
-
The Big Lebowski 2
Silent Hill 1
The Grudge 2
The Grudge 2 1
What a waste of time.
-
The Big Lebowski 2
Silent Hill 1
The Grudge 2
The Grudge 2 1
Mikä ei kuulu joukkoon?
-
Arvasin. Joten siksi sanon, että haista Matti Vanhanen.
-
No eikö sua yhtään häirinny että listassa oli kolme halpaa kauhuleffaa ja sitte huumekomedia %P
-
Ei, koska ne kaikki oli ajanhaaskausta. :<
-
Tropic Thunder.. Oli paljon parempi kuin muistin...
"Here's my motherfucking farm!!!!"
-
27 dresses :p
vois ladata (500) days of summer:n ku kaikki kehuu sitä aina : DD
-
^JOOOO lataa lataa =)
Mun pitiki väsätä siitä arvostelu. Itse asiassa alotin sitä jo aamulla mutta se jäi kesken.
-
She's the Man 3/5 ihan hauska! :D
Seuraavaks ajattelin kattoo The Runaways:in.
-
The Runaways 3,5/5
Inception 5/5
:> Joseph Gordon-Levitt oli tosi tyylikäs ja komee Inceptionissa. Sen vaatteet sopi sille täydellisesti.
Kick-Ass 4/5 "Fuck this shit. I'm getting bazooka." LMAO.
Unknown 2,5/5 tai 3/5
Little Ashes 2,5/5
Brothers 4/5
-
Step Up 3D 4/5 (:
-
Paha Perhe 3,5/5
-
The Human Centipede (First Sequence) 1/5, erään potatispään puheiden jälkeen. ;> Olipas kuraa, mut kyl sen jo trailerista näki. : DDD Ja mä odotin et olisin järkyttyny hirveesti, mut täähän oli ihan lame. No ookoo, sairas idea, mut ei se lopulta mua järkyttäny tai ällöttäny. Ehkä vika onkin mussa. :p
-
Step up 3D !! =D 4-/5
-
L.A. Gigolo ;DDDDDD Siin oli ASHTON ♥ sen takii katoinki.
-
Sisko tahtoisin jäädä 3/5
-
Rakkauden salainen resepti (=Pizza my heart)
Perus romkom-juttu, ihan hyvää kipsupäivän viihdettä.. (:
-
Sama ^
-
Anna palaa 2. Olipa surkea leffa :D. 1/5
-
Jos Rakastat 4/5
Spiderman 3 3/5
The Break-Up 3/5
-
The Life Aquatic With Steve Zissou 2/5
Miss Potter 3/5
Drag Me To Hell 2/5
Paranormal Activity 1/5 ihan surkee, miten jotku on voinu pelätä tätä.
A Single Man 3,5/5
-
Katottiin Moulin Rouge koulussa.
En ollu nähny sitä kokonaan aikasemmin ja odotin jotain ihan huikeeta kavereiden kertoman perusteella.
No, olihan se hyvä ja ne musiikkinumerot taitavia ja näyttäviä, mut en mä tavottanu oikein sitä tunnelmaa.
Pahishahmo oli jotenkin niin överi ettei se ollu "paha", ei surkuhupaisa vana enemmänkin kammottava.
Enkä mä sitä pääparin rakkasutarinaakan niin awwittanu tai lopussa itkeny.
Pettymys.. ):
-
Tunnelma on useesti aika surkee ku kattoo koulussa. : D Ite en ainakaan joskus tykänny Viimeisestä Samuraista niin paljo ku katottiin koulus, mut sit ku näki kotona, ni se oli paljon parempi.
-
Se voi olla..
Täytyy ehkä antaa vielä uus mahis, sovittiin jo parin kaverin kanssa musikaaliteemaillasta (toinen niistä ei oo nähny Sound of musiccia tai Greasea!!!!!)
-
Kävin leffateatterissa kattomassa Inceptionin ja oli kyllä aivan mahtava leffa! :D 5/5
-
House of Wax 2,5/5. Joo olipas leffa xDD. Paris Hilton oli ihan sukka! Elisha Cuthbert <3.
-
House of Wax 1/5 en tiiä miks jumituin kattomaan tätä, koska oon nähny ennenki.
The Expendables 4/5 Stallone on badass motherfucka.
Interstate 60 3/5 Vooiii ku James Mardsen oli babyface tässä...jotenki. : DD
-
Sisko tahtoisin jäädä 3/5
Mä katoin tän kans.
Päällimmäinen ja vallitseva tunne elokuvasta oli myötähäpeä. 8<
-
TE, jotka olette jo nähneet Inceptionin...
Miten se teijän mielestä päätty?
1) Leo pääsi pois limbosta
2) Leo jäi limboon
(Tän kuulin, en ois ite edes ajatellut tätä vaihtoehtoa)
3) Koko tarina tapatui Leon limbossa eli kaikki ns. nykyiset tapahtumat elokuvassa oli pelkkää unta.
Mä oon ehkä kakkosvaihtoehdon kannalla, suurin syy siihen, että lopussa ne lapset ei ollu musta kasvaneet yhtään niistä heijastuksista/muistoista joita näytettiin. Mut toisaalta taas se pyörivä hyrrä näytti olevan hidastumassa eli lopulta kaatumassa siinä lopussa...
-
TE, jotka olette jo nähneet Inceptionin...
Miten se teijän mielestä päätty?
1) Leo pääsi pois limbosta
2) Leo jäi limboon
(Tän kuulin, en ois ite edes ajatellut tätä vaihtoehtoa)
3) Koko tarina tapatui Leon limbossa eli kaikki ns. nykyiset tapahtumat elokuvassa oli pelkkää unta.
Mä oon ehkä kakkosvaihtoehdon kannalla, suurin syy siihen, että lopussa ne lapset ei ollu musta kasvaneet yhtään niistä heijastuksista/muistoista joita näytettiin. Mut toisaalta taas se pyörivä hyrrä näytti olevan hidastumassa eli lopulta kaatumassa siinä lopussa...
SPOIL:
Iteki olin ton 2.vaihtoehdon kannalla. Jäi kyl häirittemään. Tai oikeestaan se on hyvä, et leffan loppu ei ollu selvää. Jää jotain pureskeltavaa. Se oli osa tän leffan neroutta. Luultavasti tääki leffa on sellanen, et ku kattoo joskus uudelleen, ni näkee jotku asiat ihan eri kantilta. Tietty 3 ois kutkuttava ajatus, mut en ite sinänsä tullu ees ajatelleeks noin. Mut oon samaa mieltä lapsista, et se ois perusteena sille, et miksi Leo ois lopulta jääny limboon. Ja ku siinä näytti kaikki niin samalta ku niissä aiemmissa unipätkissä.
-
Sorority boys
Voi luoja :''''''D
-
TE, jotka olette jo nähneet Inceptionin...
Miten se teijän mielestä päätty?
1) Leo pääsi pois limbosta
2) Leo jäi limboon
(Tän kuulin, en ois ite edes ajatellut tätä vaihtoehtoa)
3) Koko tarina tapatui Leon limbossa eli kaikki ns. nykyiset tapahtumat elokuvassa oli pelkkää unta.
Mä oon ehkä kakkosvaihtoehdon kannalla, suurin syy siihen, että lopussa ne lapset ei ollu musta kasvaneet yhtään niistä heijastuksista/muistoista joita näytettiin. Mut toisaalta taas se pyörivä hyrrä näytti olevan hidastumassa eli lopulta kaatumassa siinä lopussa...
SPOIL:
Iteki olin ton 2.vaihtoehdon kannalla. Jäi kyl häirittemään. Tai oikeestaan se on hyvä, et leffan loppu ei ollu selvää. Jää jotain pureskeltavaa. Se oli osa tän leffan neroutta. Luultavasti tääki leffa on sellanen, et ku kattoo joskus uudelleen, ni näkee jotku asiat ihan eri kantilta. Tietty 3 ois kutkuttava ajatus, mut en ite sinänsä tullu ees ajatelleeks noin. Mut oon samaa mieltä lapsista, et se ois perusteena sille, et miksi Leo ois lopulta jääny limboon. Ja ku siinä näytti kaikki niin samalta ku niissä aiemmissa unipätkissä.
Toi kolmonen kyllä jännä kun kuulin ton. Yks syy siihen ajatukseen on se, että Leolla on vaimonsa esine (hyrrä) vaikka kaikilla pitää olla oma esine, josta tietää onko unta vai ei. Et sillonhan Leon kohdalla se hyrrä ei toimis tunnisteena todellisuudesta. Ja sit parissa replassa, joka tapahtuu oikeassa elämässä niin sille sanotaan jotain todellisuuteen palaamisesta.
Mut musta se ois jo liian jäätävää, jos kaikki on limboa.
-
TE, jotka olette jo nähneet Inceptionin...
Miten se teijän mielestä päätty?
1) Leo pääsi pois limbosta
2) Leo jäi limboon
(Tän kuulin, en ois ite edes ajatellut tätä vaihtoehtoa)
3) Koko tarina tapatui Leon limbossa eli kaikki ns. nykyiset tapahtumat elokuvassa oli pelkkää unta.
Mä oon ehkä kakkosvaihtoehdon kannalla, suurin syy siihen, että lopussa ne lapset ei ollu musta kasvaneet yhtään niistä heijastuksista/muistoista joita näytettiin. Mut toisaalta taas se pyörivä hyrrä näytti olevan hidastumassa eli lopulta kaatumassa siinä lopussa...
SPOIL:
Iteki olin ton 2.vaihtoehdon kannalla. Jäi kyl häirittemään. Tai oikeestaan se on hyvä, et leffan loppu ei ollu selvää. Jää jotain pureskeltavaa. Se oli osa tän leffan neroutta. Luultavasti tääki leffa on sellanen, et ku kattoo joskus uudelleen, ni näkee jotku asiat ihan eri kantilta. Tietty 3 ois kutkuttava ajatus, mut en ite sinänsä tullu ees ajatelleeks noin. Mut oon samaa mieltä lapsista, et se ois perusteena sille, et miksi Leo ois lopulta jääny limboon. Ja ku siinä näytti kaikki niin samalta ku niissä aiemmissa unipätkissä.
Toi kolmonen kyllä jännä kun kuulin ton. Yks syy siihen ajatukseen on se, että Leolla on vaimonsa esine (hyrrä) vaikka kaikilla pitää olla oma esine, josta tietää onko unta vai ei. Et sillonhan Leon kohdalla se hyrrä ei toimis tunnisteena todellisuudesta. Ja sit parissa replassa, joka tapahtuu oikeassa elämässä niin sille sanotaan jotain todellisuuteen palaamisesta.
Mut musta se ois jo liian jäätävää, jos kaikki on limboa.
Hyvii pointtei tos kieltämättä on. Mä ihmettelinki yhessä vaiheessa, et eiks se hyrrä olluki sen vaimon, et eihän se voi toimia. Mut se ois tosiaan aika karu loppu.
-
TE, jotka olette jo nähneet Inceptionin...
Miten se teijän mielestä päätty?
1) Leo pääsi pois limbosta
2) Leo jäi limboon
(Tän kuulin, en ois ite edes ajatellut tätä vaihtoehtoa)
3) Koko tarina tapatui Leon limbossa eli kaikki ns. nykyiset tapahtumat elokuvassa oli pelkkää unta.
Mä oon ehkä kakkosvaihtoehdon kannalla, suurin syy siihen, että lopussa ne lapset ei ollu musta kasvaneet yhtään niistä heijastuksista/muistoista joita näytettiin. Mut toisaalta taas se pyörivä hyrrä näytti olevan hidastumassa eli lopulta kaatumassa siinä lopussa...
SPOIL:
Iteki olin ton 2.vaihtoehdon kannalla. Jäi kyl häirittemään. Tai oikeestaan se on hyvä, et leffan loppu ei ollu selvää. Jää jotain pureskeltavaa. Se oli osa tän leffan neroutta. Luultavasti tääki leffa on sellanen, et ku kattoo joskus uudelleen, ni näkee jotku asiat ihan eri kantilta. Tietty 3 ois kutkuttava ajatus, mut en ite sinänsä tullu ees ajatelleeks noin. Mut oon samaa mieltä lapsista, et se ois perusteena sille, et miksi Leo ois lopulta jääny limboon. Ja ku siinä näytti kaikki niin samalta ku niissä aiemmissa unipätkissä.
Toi kolmonen kyllä jännä kun kuulin ton. Yks syy siihen ajatukseen on se, että Leolla on vaimonsa esine (hyrrä) vaikka kaikilla pitää olla oma esine, josta tietää onko unta vai ei. Et sillonhan Leon kohdalla se hyrrä ei toimis tunnisteena todellisuudesta. Ja sit parissa replassa, joka tapahtuu oikeassa elämässä niin sille sanotaan jotain todellisuuteen palaamisesta.
Mut musta se ois jo liian jäätävää, jos kaikki on limboa.
Hyvii pointtei tos kieltämättä on. Mä ihmettelinki yhessä vaiheessa, et eiks se hyrrä olluki sen vaimon, et eihän se voi toimia. Mut se ois tosiaan aika karu loppu.
Täytyy hommata DVD ja kattoo uusiks pari kertaa, joko sillon valkenis jotain enemmän. Ja ainakin näkis ne hotellikäytävätappelukohtaukset uudestaan. 8D
-
TE, jotka olette jo nähneet Inceptionin...
Miten se teijän mielestä päätty?
1) Leo pääsi pois limbosta
2) Leo jäi limboon
(Tän kuulin, en ois ite edes ajatellut tätä vaihtoehtoa)
3) Koko tarina tapatui Leon limbossa eli kaikki ns. nykyiset tapahtumat elokuvassa oli pelkkää unta.
Mä oon ehkä kakkosvaihtoehdon kannalla, suurin syy siihen, että lopussa ne lapset ei ollu musta kasvaneet yhtään niistä heijastuksista/muistoista joita näytettiin. Mut toisaalta taas se pyörivä hyrrä näytti olevan hidastumassa eli lopulta kaatumassa siinä lopussa...
SPOIL:
Iteki olin ton 2.vaihtoehdon kannalla. Jäi kyl häirittemään. Tai oikeestaan se on hyvä, et leffan loppu ei ollu selvää. Jää jotain pureskeltavaa. Se oli osa tän leffan neroutta. Luultavasti tääki leffa on sellanen, et ku kattoo joskus uudelleen, ni näkee jotku asiat ihan eri kantilta. Tietty 3 ois kutkuttava ajatus, mut en ite sinänsä tullu ees ajatelleeks noin. Mut oon samaa mieltä lapsista, et se ois perusteena sille, et miksi Leo ois lopulta jääny limboon. Ja ku siinä näytti kaikki niin samalta ku niissä aiemmissa unipätkissä.
Toi kolmonen kyllä jännä kun kuulin ton. Yks syy siihen ajatukseen on se, että Leolla on vaimonsa esine (hyrrä) vaikka kaikilla pitää olla oma esine, josta tietää onko unta vai ei. Et sillonhan Leon kohdalla se hyrrä ei toimis tunnisteena todellisuudesta. Ja sit parissa replassa, joka tapahtuu oikeassa elämässä niin sille sanotaan jotain todellisuuteen palaamisesta.
Mut musta se ois jo liian jäätävää, jos kaikki on limboa.
Hyvii pointtei tos kieltämättä on. Mä ihmettelinki yhessä vaiheessa, et eiks se hyrrä olluki sen vaimon, et eihän se voi toimia. Mut se ois tosiaan aika karu loppu.
Täytyy hommata DVD ja kattoo uusiks pari kertaa, joko sillon valkenis jotain enemmän. Ja ainakin näkis ne hotellikäytävätappelukohtaukset uudestaan. 8D
Reeps. Mä hajoilin niille tappelukohtauksille. Siis ne oli hyvin tehty, mut en voinu olla nauramatta. Samoin ku hajottiin kavereitten sille, ku ne oli siinä autossa, joka syöksy sinne veteen. Ja niiden raajat ja päät liikku silleen hidastetusti. 8DDD
-
TE, jotka olette jo nähneet Inceptionin...
Miten se teijän mielestä päätty?
1) Leo pääsi pois limbosta
2) Leo jäi limboon
(Tän kuulin, en ois ite edes ajatellut tätä vaihtoehtoa)
3) Koko tarina tapatui Leon limbossa eli kaikki ns. nykyiset tapahtumat elokuvassa oli pelkkää unta.
Mä oon ehkä kakkosvaihtoehdon kannalla, suurin syy siihen, että lopussa ne lapset ei ollu musta kasvaneet yhtään niistä heijastuksista/muistoista joita näytettiin. Mut toisaalta taas se pyörivä hyrrä näytti olevan hidastumassa eli lopulta kaatumassa siinä lopussa...
SPOIL:
Iteki olin ton 2.vaihtoehdon kannalla. Jäi kyl häirittemään. Tai oikeestaan se on hyvä, et leffan loppu ei ollu selvää. Jää jotain pureskeltavaa. Se oli osa tän leffan neroutta. Luultavasti tääki leffa on sellanen, et ku kattoo joskus uudelleen, ni näkee jotku asiat ihan eri kantilta. Tietty 3 ois kutkuttava ajatus, mut en ite sinänsä tullu ees ajatelleeks noin. Mut oon samaa mieltä lapsista, et se ois perusteena sille, et miksi Leo ois lopulta jääny limboon. Ja ku siinä näytti kaikki niin samalta ku niissä aiemmissa unipätkissä.
Toi kolmonen kyllä jännä kun kuulin ton. Yks syy siihen ajatukseen on se, että Leolla on vaimonsa esine (hyrrä) vaikka kaikilla pitää olla oma esine, josta tietää onko unta vai ei. Et sillonhan Leon kohdalla se hyrrä ei toimis tunnisteena todellisuudesta. Ja sit parissa replassa, joka tapahtuu oikeassa elämässä niin sille sanotaan jotain todellisuuteen palaamisesta.
Mut musta se ois jo liian jäätävää, jos kaikki on limboa.
Hyvii pointtei tos kieltämättä on. Mä ihmettelinki yhessä vaiheessa, et eiks se hyrrä olluki sen vaimon, et eihän se voi toimia. Mut se ois tosiaan aika karu loppu.
Täytyy hommata DVD ja kattoo uusiks pari kertaa, joko sillon valkenis jotain enemmän. Ja ainakin näkis ne hotellikäytävätappelukohtaukset uudestaan. 8D
Reeps. Mä hajoilin niille tappelukohtauksille. Siis ne oli hyvin tehty, mut en voinu olla nauramatta. Samoin ku hajottiin kavereitten sille, ku ne oli siinä autossa, joka syöksy sinne veteen. Ja niiden raajat ja päät liikku silleen hidastetusti. 8DDD
Mä en revennyt tappelukohtauksille ku musta ne oli vaan siistejä ja mietin, että mäki haluun kokeilla tollasta. Mä repesin varmaan eniten sille ku Joseph käärii ne yhteen klönttiin sillä piuhalla ja tunki hissiin. Kun se vaan tökki sitä kolmannella tasolla olevien nukkuvaa kasaa eteenpäin.
-
Ilppez kunnostautuu taas pienissä printeissä.
-
Ne on mun uus erikoisuus. 8)
-
Juno, 3½ / 5. Ihan kivaa hömppää, sai hyvälle mielelle :) Michael Cera <3
-
Toy Story 3!!
Ei maltettu odottaa suomenkielisen ilmestymistä niin katottiin på engelska..
Oli osittain mahtava, joskus suutuin hahmoille, meinasinpa yhessä kohtaa itkeäkin.. söpö<3
(ja todella laadukas 3. osaksi!)
-
Eastern Promises 3,5/5
Pelikaanimies (:'''D) 3+/5
Notre Damen Kellonsoittaja 3/5, tää ei ollu niin hyvä ku muistelin. :p
-
Pelikaanimies on IHANA!<3
///Sain vihdoin aikaseks kattoo Kielletyn hedelmän!
Mä en oikein osaa sanoo siitä mitään.. Jotenkin jäi sellanen olo että lestadiolaisten jyrkkyyttä liioiteltiin, mutta enhän mä totuutta tiedä kun en ole asiaan perehtynyt..
Ihan jees oli leffana, Olavi on aina plussaa.. (; <3
-
Kielletyssä hedelmässä on hiton söpöjä ne kaikki jäbäolennot 8DDD Se on mul omana 8)
Kävin eilen kattomassa KARATE KIDIN! Pakkohan se mun oli heti mennä kattomaan, vannoutuneena ninjana itsekin. : )) Minä pidin
tarkempaa: Olihan se vähän kliseinen juoneltaan, siinä mielessä että juoni muistutti aika tolkuttomasti aiempia osia 8D Niinku teemoiltaan. Mut nykyaikaisempihan se oli ja ei siin iha samaa fiilistä ollu ku alkuperäisissä, joissa kuitenki oli se ihku senseiukkeli! Tosin oli täski ihQ, mut ei kuitenka SAMA. U got the point. Tosin pääosanesittäjä oli ilmetty isänsä ja ihan paras muutenkii!!!
-
Mäki aattelin mennä ens viikol kattomaan Karate Kidin, ku Finnkinolla on Superpäivä. ;D En yleensä välitä uusintaversioista, tai siis ku musta tuntuu tyhmältä, et niitä tehtaillaan nykyään ihan tolkuttomat määrät. Will Smithin poika on tosiaan ihana ja ja Jackie Chan on symppis, ni mikäs siinä. 8D
-
Mäki aattelin mennä ens viikol kattomaan Karate Kidin, ku Finnkinolla on Superpäivä. ;D En yleensä välitä uusintaversioista, tai siis ku musta tuntuu tyhmältä, et niitä tehtaillaan nykyään ihan tolkuttomat määrät. Will Smithin poika on tosiaan ihana ja ja Jackie Chan on symppis, ni mikäs siinä. 8D
Mä en jotenki osannu odottaa että se poika oli niinki hyvä näyttelemään :---D Aattelin et se on joku surkee. Mut oli ihan parasta ku sil oli ihan samanlaista läppää ku isällään ja ilmeet ja kaikki 8DD
JA JACKIE nyt vaa on ihq, minkäs sille mahtaa..
-
Kannattaa kattoo The Pursuit of Happyness. Suomeks se nimi taitaa olla joku Onnen Potkuja. Siinä Will ja Jaden esittää isää ja poikaa. xD Ja se oli Jadenin eka leffarooli. :] Se muuten taitaa tulla telkustaki ehkä täs lähiaikoina, ellen väärin muista.
-
Kielletyssä hedelmässä on hiton söpöjä ne kaikki jäbäolennot 8DDD Se on mul omana 8)
AAA mä oon niin rakastunu JOEL MÄKISEEN eli siihen Toniin! Sen takii voisin kattoo vaik joka päivä Kielletyn hedelmän 8DD
-
Mä ostin Kielletyn Hedelmän tänää!!
-
Kielletyssä hedelmässä on hiton söpöjä ne kaikki jäbäolennot 8DDD
Meinasin kirjottaa tän tohon mun viestiin, mut sit en kirjottanukkaan.. :")
Mutta allekirjotan ton siis täysin!
<3
-
Austin Powers ja Kultamuna, yllättäen taas :p
-
Austin Powers ja Kultamuna, yllättäen taas :p
http://www.youtube.com/watch?v=3J6iKRn7Sj0
shiny...
-
Yölento, tosin olin nähnyt sen jo aiemmin. Toi on se leffa, jonka takii Cillian Murphy on aina pahis, oli se missä roolissa tahansa niin mä silti oletan että kyl se on pahis tossakin.
-
^ Mäki katoin ton. Cillian Murphy oli ihan älyttömän pelottava :'D
-
Karate Kid 3,5/5 8') Tää oli jotenki niin awwww. Ja ehkä vähän vauhdikkaampi ja väkivaltasempi mitä alkuperäset.
-
My sister's keeper 2,5/5
Kirja oli niiiiiiiiiiiiiin paljon parempi. Elokuvassa oli ikään kuin kaksi leffaa yhdistetty. Se toinen oli hyvä mutta toinen surkee. Leffan alku oli jotain kamalaa. Hirvee kiire ja pomppiminen. Casting ei nyt ihan onnistunut. Kate oli leffan paras roolitus. Sopi täydellisesti rooliinsa. Myös perheen isä oli hyvä. Sisarukset, nooh, ihan okei. Mut Cameron Diaz rakastavana äitinä, joka taistelee tyttärensä eloonjäämisen puolesta - uskottavaa..... not! Ja pahin kaikista oli Alec Baldwin (muutenki niin ällö näyttelijä). Se ei voi olla Alexander, ei niinku millään!!! Lisäksi yks tärkee henkilö oli kokonaan jätetty pois. Ja mistä se ihme muija "minulla-ei-ole-mitään-tekemistä-itse-juonen-kanssa-mutta-olen-jokaisessa-ryhmäkohtauksessa-koska-oon-ihQQQ" sinne perheen mukaan oli revitty. Ja leffassa oli ihan eri näkökulma siihen asiaan mitä kirjassa. Ja se päätty väärin. Tai no jos vertaa näkökulmaan niin päätty oikein, mutta kummiskin...
-
Pocahontas 5/5. En kyllästy tähän IKINÄ!
-
17 again.
Mun oli pitäny kattoo toi jo ties kuinka kauan sitte, mut nyt vasta sain aikaseks. Aika perus komedia, mut tosi hauska ja piristävä. Ja Zac Efron on kyl HOT! 8>
-
Prinsessapäiväkirjat 1 ja 2!
Legendaarista! <3
-
Ilopilleri eli The Chumscrubber. Ja se oli tota noin... outo. Ei siitä oikein pysty sanomaan mitään muuta.
//
Poika raidallisessa pyjamassa.
-
NUIJA JA TOSINUIJA :-------DDDDDD Nauroin vedet silmissä!
-
Clueless ja Spanglish. Pitää tyhjätä boxii. Aloitin komedioista.
-
SOUND OF MUSIC!
Se on edelleen maailman paras leffa.
Aamen.
<3
-
The Boy In Striped Pajamas.
Loppu oli aika järkyttävä, vielku olin aatellu et tää on joku happy ending- tarina (tai no niin happy ending ku tätä aihetta käsittelevät voi), mut ei sit ollukkaa. :/ Kokonaisuudessaan elokuva oli aika paikallaan junnaava, mut kuitenki riipaseva tarina.
-
The Boy In Striped Pajamas.
Loppu oli aika järkyttävä, vielku olin aatellu et tää on joku happy ending- tarina (tai no niin happy ending ku tätä aihetta käsittelevät voi), mut ei sit ollukkaa. :/ Kokonaisuudessaan elokuva oli aika paikallaan junnaava, mut kuitenki riipaseva tarina.
Just samat mietteet ku mulla. Just toi, että suurimman osan junnataan paikallaan sit lopussa hirvee tykitys.
-
Mä alotin yks päivä kattoo Poika raidallisessa pyjamassa, mut väsytti niin paljo etten jaksanu kattoo ku varmaa 10 min 8D Täytyy alkaa kirjotusten jälkee uuestaa.
Katoin viimeks Old dogs, Disneykomedia, pääosas John Travolta ja Robin Williams. Odotin jotai ihan järkkyy, mut se oliki ihan älyhauska :'DDDD
-
Mua häiritsi siinä leffassa myös se pieni epärealistisuus 8D En usko et sinne ihan tollee vaa pysty kaivautuu. Ja Ricoki mainitsi joskus jossain siitä hiukkasen häiritsevän liian vahvasta brittimurteesta, ja taisin kuulla vaan 2 sanaa saksaa (Herr Kommandeur, senki justjajust kuuli). : D
Mut muuten oli tosi koskettava elokuva. Se Shmuel oli sydäntäsärkevä 8<
-
The Boy In Striped Pajamas.
Loppu oli aika järkyttävä, vielku olin aatellu et tää on joku happy ending- tarina (tai no niin happy ending ku tätä aihetta käsittelevät voi), mut ei sit ollukkaa. :/ Kokonaisuudessaan elokuva oli aika paikallaan junnaava, mut kuitenki riipaseva tarina.
Musta tää oli yks vaikuttavimmista leffoista mitä oon nähny :I en voinu puhua varmaan puoleen tuntiin sen jälkee mitään.
-
Hymypoika. Oli ihan sairaan ahdistava, olis voinu olla kattomatta x___x
-
Hangover. Ei mikään ihan special, mut kyl se nyt ainaki täs olotilas nauratti.
-
Once.
Ihan ihme leffa 8DD Hyvää musaa mut muuten aika sukka.
-
Hymypoika. Oli ihan sairaan ahdistava, olis voinu olla kattomatta x___x
Toi leffa on ihan _kuraa_. Katottiin yläasteella noin puolet ja nyt katoin sen eilen kokonaan. Jotenki siinä on liian paljon luotettu leffan shokeeraavuuteen ja se jäi ontoksi koko tarina. Vaikka olihan siinä opetus. Mut musta se meni vaan sellaseks överipornoiluksi. Tää leffa jakaa mielipiteitä. Sille annetaan usein joko 5 tähtee tai 1 tähti.
Hangover. Ei mikään ihan special, mut kyl se nyt ainaki täs olotilas nauratti.
Ite naureskelin tolle paljon, ku käytiin se kaverin kanssa kattomassa leffateatterissa. Pidin hyvänä komediana, mut tietty jos kattoo toisen kerran jossain vaiheessa, ni en ehkä ajattele samoin.
-
Hangover. Ei mikään ihan special, mut kyl se nyt ainaki täs olotilas nauratti.
Ite naureskelin tolle paljon, ku käytiin se kaverin kanssa kattomassa leffateatterissa. Pidin hyvänä komediana, mut tietty jos kattoo toisen kerran jossain vaiheessa, ni en ehkä ajattele samoin.
sillon ku toi oli uus niin tota kehuttiin ihan liikaa. Aloin kattoo sitä sillä asenteella että nauran itseni kuoliaaksi ja hauskin leffa miljardiin vuoteen mutta se olikin loppupeleissä ihan peruskomedia %p...
Katsokaa ihmiest Kiss Kiss Bang Bang :=D (tosin vaan silloin jos musta huumori uppoaa)
-
^Mun todellakin pitäis se korkata vihdoinki sieltä dvd-hyllystä.
-
^Reps.
Mullaki on se hyllyssä, mut oon sen kattonu. Tosin siitä on jo muutama vuosi aikaa, et voisin itse asiassa kattoo vaikka tänään uusiks.
-
^Mun täytyy ehkä kattoo, jotta opin ymmärtämään parempaa mustaa huumoria :-X
-
^Mun todellakin pitäis se korkata vihdoinki sieltä dvd-hyllystä.
Samoin ;D
-
the date night katteltii kaverien kaa <:
oli kyllä niin weird että huhhu ::D:D mut iha jeesi kai :D ei kyl silti lempparileffa-ainesta :)
-
the date night katteltii kaverien kaa <:
oli kyllä niin weird että huhhu ::D:D mut iha jeesi kai :D ei kyl silti lempparileffa-ainesta :)
Katoin ton kans vähän aikaa sitten. : D Ei huono, mut ei superhyväkään. Ihan hauska, semmone ehkä 3/5. Aika pitkälti viihdytti näyttelijöiden takia.
-
the date night katteltii kaverien kaa <:
oli kyllä niin weird että huhhu ::D:D mut iha jeesi kai :D ei kyl silti lempparileffa-ainesta :)
Katoin ton kans vähän aikaa sitten. : D Ei huono, mut ei superhyväkään. Ihan hauska, semmone ehkä 3/5. Aika pitkälti viihdytti näyttelijöiden takia.
Jep :) Välillä oli nii outoo, ku tyylii oltii ' tappamas ' ihmisii ja sit muisteli et mistä se oikee lähti se kierre :D
-
^Joo, niinpä. : D
-
Katoin viikonlloppuna Saw ykkösen :: D Se oli oikeesti ihan hyvä! yllätyin!!! Luulin et se olis ihan karsee mättö, ilman kunnon juonta! Mut juontaha siitä just löyty. Mättöäki kuulema enemmän vasta myöhemmissä osissa. (Mättö=suolet lentelee)
-
Joo, eka Saw on nerokas mut jatko-osat on lähteny totaalisesti lapasesta. : DDD Tai no ite ihan tykkäsin viel 2 ja 3 (ne oli ihan jees, miksei voinu sit jäädä vaikka trilogiaksi), mut 4 eteenpäin en ees jaksanu enää kattoo.
-
Joo no mun ennakkoluulot perustu siihen, että joskus kaverin kanssa vuokrattiin joko nelonen tai kolmonen.. Ekat viisi minuuttia katsottiin sitä aivojenpursuamista ja sit kyllästyttiin..
Mut ehkä mä nyt annan mahdollisuuden noille :'D Mut tosiaan oli toi aika nerokas kuten negsu sanoitki! huhu, ovelaa : D
-
The Wolfman (2010) 3/5
Rosemary's Baby (Rosemaryn painajainen) 4/5
Kiss Kiss Bang Bang 4/5
-
Saw ykkönenhän on siis mainio rikostrilleri. Ne myöhemmät osat on sitten nostanu siitä ykkösosasta ihan väärät asiat esille ja jatkanu niistä. Kakkonen oli vielä ihan siedettävä suljetun paikan jännäreineen ja yllättävine loppuratkaisuineen.
Muut osat olleet aika Matti Vanhasta.
-
Hassut Hurjat Hirviöt .. : D Oli ihana ! Katoin sen vähä sillee: kai tää on pakko kattoo ku kaveri hehkutti. No mut oliki tosi sulonen : ))
-
Hassut Hurjat Hirviöt .. : D Oli ihana ! Katoin sen vähä sillee: kai tää on pakko kattoo ku kaveri hehkutti. No mut oliki tosi sulonen : ))
Aaaw, se poika on niin tuitui! :'D
Katoin äsken The Men Who Stared At Goats .... en oikeen tykänny. Siis idea kuulosti tosi hyvältä ja luin ihan positiivisia arvioita tästä, mut en oikeen päässy sisälle. : DD Toisaalta en tiiä keskityinkö niin hyvin.
-
(500) days of summer & the holiday (mut vaan puoleen välii ko ei jaksanu: D).
-
Pieni merenneito ja Peter Pan! <3
Ne oli mun aamun siivoustsemppausta (:
-
VAMPIRES SUCK
aahhhaha :''D tää oli ehkä maailman Matti Vanhasmaisin leffa koskaan, mut katottiin kavereitten kaa. Naurettiin ihan sikana :'D
-
Oon taas kunnostautunu surkeiden leffojen kattomisessa, ku ne jotenki onnistuu viemään ajatukset toisaalle onnistuneesti. :'D Oon jo etukäteen tienny, et mikään näistä ei oo kovin hyvä, jos on lukenu kaikista murskaavia arvioita.
Did You Hear About Morgans 1,5/5
Killers 2,5/5 (Ashton Kutcher ja Katherine Heigl sopii komedioihin, mut harmittavan huonosti tääkin leffa toimi).
The Bounty Hunter 2,5/5
Ghosts of Girlfriends Past 1/5
-
Kävin teatterissa kattomassa sen jonku Grown Ups tms. Suomennettuna melkein aikuiset? (mul on fiilis että vadelmamehuilin molemmat nimet, mut en jaksa tarkistaa :: D LOL)
Kattohan sen, mut ei se nyt NIIIIIN hyvä ollu ku olis voinu ajatella.
-
27 Dresses.
Oli taas tosi fiksu päätös. Toi oli just semmonen leffa mitä katon sellasella fiiliksellä, että tunnen kyyneleet silmien takana, mutta ne ei ihan tuu ulos.
Mutta tykkäsin kyllä.
-
Robert Pattinson vklp kaverin kans. Perjantaina katottiin Remember me, ja oli kyllä meleko sanotaanko mistä, ja kumpiki märisi=D
Sitte lauvvantaina katottiin Houkutus (8
-
(http://www.jepara.net/wp-content/uploads/images/machete-film.jpg)
Aika kova mut ei mitenkää erityine loppujenlopuks kaikkeen hehkutukseen nähden.
-
Prinsessapäiväkirjat!
En tosin kattonu sitä eilen telkkarista (kun ehkä viis minuuttia..) vaan perjantaina kavereiden kanssa kun ne halus nähä sen mut tiesi ettei olis lauantaina telkkarin ääressä.. (:
Kyllä se on edelleen vaan niin sulonen leffa, osaan sen vieläkin melkein ulkoa (:
-
Hehe, meijän luokka on mukana semmosessa ihmefilmiprojektissa jossa katotaa vissii 10 (?) klassikkoelokuvaa. Nooo, onnistuin nukkumaa koko viime elokuvan ohi hupss. ;D
MUTTA onneks meillä on täällä kotona kunno leffavuokraamo nii onnistuin löytämää sen leffan meijän hyllystä pikkusen ettimisen jäläkee.
Eli siis kattoin Fellinin Amarcordin. <: OLI HYVÄ 8D
-
Meijänki koulu on ihmefilmis ;O ite en oo. siis se on vapaaehtonen, siit saa kurssin : DD
-
Oooooo nice ! 8)
Me otettii toi nii tehää sitte kuviksessa aina kaikkia projekteja niihi leffoihi liittye, oon kyllä tykänny. <:
-
^Kuulostaa just siistiltä. Oispa meilläki ollu jotakin tuon tyylistä. : D
-
Nine Dead... Ihan jees trilleri, tuli positiivisella tavalla Saw ykkönen mieleen. Loppu ehkä vähän löysä 8<
-
Machete. "You just fucked with the wrong mexican." 3/5 Harmi vaan, et odotin jotain ihan muuta. Oli täs toki pari ihan hauskaa kohtaa ja replaa...mut tylsistyin niin pahasti loppuu kohden. :(
-
Kävin viikko sitte kattomassa sen Eat pray loven
vai mikä olikaan. ite en ihan hirveesti tykännyt, vähän liian pitkä kyllä :/
-
Katoin ööö...
Skavabölen pojat
Tummien perhosten koti
X-men: Wolverine
Unelma bändistä (Tjenare kungen?)
-
Isiemme liput. En kyl kokonaa ja tipahin kärryiltä kerran jos toisenki...
-
Skavabölen pojat
Loistava valinta. 8') Mitä tykkäsit?
Tummien Perhosten kodin ja Wolverinen oon kans kattonu.
-
Skavabölen pojat
Loistava valinta. 8') Mitä tykkäsit?
Ehkä vähän liian hitaasti etenevä. Katoin kyl sen illalla tosi myöhään väsyneenä ja päässä vaan kolkutti, että pakko kattoo tää ku pitää kohta taas palauttaa kirjastoon.
Pidin niistä lapsuuskohtauksista paljon enemmän ku nykyajan kohtauksista. En tykännyt siitä 16-wee Eevertistä. Tilkanen oli kyl ihan hottis ja hyvä roolissaan. ;)
Se tikkajuttu oli ihan paras xDDDDD
Ekstroissa se vuoristorata kokonaisuudessaan oli ihan mahtava. :''''''DD Nauroin niin paljon niiden pikkupoikien kauhistuneelle kirkumiselle ja ilmeille.
-
Skavabölen pojat
Loistava valinta. 8') Mitä tykkäsit?
Ehkä vähän liian hitaasti etenevä. Katoin kyl sen illalla tosi myöhään väsyneenä ja päässä vaan kolkutti, että pakko kattoo tää ku pitää kohta taas palauttaa kirjastoon.
Pidin niistä lapsuuskohtauksista paljon enemmän ku nykyajan kohtauksista. En tykännyt siitä 16-wee Eevertistä. Tilkanen oli kyl ihan hottis ja hyvä roolissaan. ;)
Se tikkajuttu oli ihan paras xDDDDD
Ekstroissa se vuoristorata kokonaisuudessaan oli ihan mahtava. :''''''DD Nauroin niin paljon niiden pikkupoikien kauhistuneelle kirkumiselle ja ilmeille.
Haha, toi extra oli kyl hyvä. :'DDDDDDDDDDD Mua ärsytti se, et jotenki sitä nykyaikaa ja lapsuutta ei oltu saatu ihan tasapainoon siinä kerronnassa. Mut tosiaan mun mielestä toi on yks parhaista kotimaisista leffoista mitä oon nähny. Ku siinä kuitenkin käsitellään kipeitä asioita, mut huumori keventää. Ensin sai itkee, ku joku kohtaus tuntu ahdistavalta, mut sit seuraava kohtaus toi kyyneleet silmiin sen takia, et nauratti niin paljon. 8'D Eevert 16.vee (Iiro Panula) oli kyl vähän tönkkö. Ilmari Järvenpää ja Onni Tommila oli loistavii (=Rupert ja Eevert lapsina), monesti lapsinäyttelijät on semmosii ärsyi. : D Tai ite harvemmin niin tykkään.
Ilmari Järvenpää ja Onni Tommila näyttelee yhdessä Rare Exports (http://fi.wikipedia.org/wiki/Rare_Exports) leffassa, tulee nyt täs loppuvuodesta ensi-iltaan. Pakko varmaan seki kattoo jossain vaihees. :D
Ja onneks säki tajusit Tilkasen hyvyyden päälle. ;)
-
Ilmari Järvenpää ja Onni Tommila oli loistavii (=Rupert ja Eevert lapsina), monesti lapsinäyttelijät on semmosii ärsyi. : D Tai ite harvemmin niin tykkään.
Joo, ne oli tosi hyviä lapsinäyttelijöitä. :D
-
Ilmari Järvenpää ja Onni Tommila oli loistavii (=Rupert ja Eevert lapsina), monesti lapsinäyttelijät on semmosii ärsyi. : D Tai ite harvemmin niin tykkään.
Joo, ne oli tosi hyviä lapsinäyttelijöitä. :D
Oon niiin samaa mieltä!
-
8 päivää ensi-iltaan.
Tykkäsin, edelleen
-
Rakkautta vain - oli hüva 8-------) tuli joulufiilis sen jälkeen : D
-
Heh, katoin David Lynchin Inland Empiren enkä ihan oikeesti tajunnu paljon mitään. : DDD Melkeen nukahdinkin, ku se kesti 3 h ja mua väsyttää ihan sikana.
-
Definitely, maybe. aika mielenkiintone, en malttanu lopettaa kattomista kesken vessakäyntiä varten ; D erinomaset näyttelijät.
-
Eat pray love käytii kattoo kaverin kaa leffassa :) Oli kyl aikas hyvä!
-
Pidin POTC maratonin, ku teki mieli pitkästä aikaa kattoo. Kolmas osa on kyllä oikeesti tosi huono, mut kyllähän se siinä osana maratonia totta kai meni. Loppu on niin sad.... ja romanttinenkin. :< Tuli kyl oikeesti jopa vähän nostalginen olo ekaa osaa kattoessa, ku mietin et noin 7 vuotta sitten kävin sen ekan osan leffateatterissa kattomassa syyslomalla iskän ja kaverin kaa. : DD Ja olin 12.vee.
Joku päivä vois kattoo TSH:n maratonina. :D
-
kattelin sellasen leffan kun Oliver Twist. voi vitsi se kosketti lopussa, i almost started to cry 8----( tosi hyvä leffa silti.
-
kattelin sellasen leffan kun Oliver Twist. voi vitsi se kosketti lopussa, i almost started to cry 8----( tosi hyvä leffa silti.
Minkä niistä? ;D Musta tuntuu et Oliver Twististä on tehty jotain 16 leffaa.
-
kattelin sellasen leffan kun Oliver Twist. voi vitsi se kosketti lopussa, i almost started to cry 8----( tosi hyvä leffa silti.
Minkä niistä? ;D Musta tuntuu et Oliver Twististä on tehty jotain 16 leffaa.
aijaa !! : D haha, no se uusin varmaan.. -05 tehty. pääosassa Barney Clark.
-
katoin paranormal activityn. HYIHYI. kuulin et siitä on kolme loppua, tsekkasin sen missä se likka heilu kolme päivää ja micah jäi alas ja likka ammuttiin ko se meni heiluun veitsen kanssa poliisien luo käytävään. : D
-
^Toi tais olla ihan se normiloppu. Tai ite oon nähny kans ton. Erittäin Matti Vanhanen leffa etten sanois. En tajua miten ihmiset voi säikkyä sitä, ei siinä ollu mitää karmivaa, paitsi ehkä just se loppu. Viimeset 3 minsaa. Mun mielestä siihen ei oltu saatu rakennettuu tunnelmaa ollenkaan.
-
mun mielest se oli loistava kauhuleffaks, mua ainaki pelotti. : D
-
The Curious Case of Benjamin Button.
Tääki mun oli pitäny kattoo jo siitä asti ku se tuli, mut nyt vast sain aikaseks. Tykkäsin tosi paljon, oli aika syvältä riipaseva tarina :<
-
Forrest Gump! <3 Joka kerta yhtä ihana elokuva :)
-
Katoin viikonloppuna muutamanki leffan...
Terminator: Salvation 2½/5
Clerks 3½/5
Clerks 2 3½/5
Couples Retreat 2/5
Clerksit on kyllä molemmat mainioita komedioita vaikka niin erilaisia leffoja...
-
Harry Potter ja viisasten kivi ♥ ! eilen ku tuli subilta. Se on paras!
-
Katoin Junon. Michael Cera <33333 Tai ainaki se Paul siinä leffassa on IHANA! Tollanen lutunen ihana :D
-
Michael Cera on niin lutunen söpsö höpsö, et voi aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaws en kestä. : DDD Se on irl kans tommone aivan ihana (no en oo nähny irl henkilökohtasesti (:< 8D), mut siis kaikis haastatteluis yms. 8') )
-
^ Oooo no sittenhän se on varsinki aivan ihana 8---) Missä tommosii poikii on.
-
MICHAEL CERA <3 Voi että, haluisin iteki kattoo Junon, en tajuu kuin melkei kaikki mun tutut on sanonu et se on ihan hirvee leffa. Musta se oli just huippu!
-
Missä tommosii poikii on.
Niinpä. 8<
Ääääääää tuli kauhee hinku ostaa Juno, mut en oikeen voi nyt ostaa mitään ylimäärästä. Tosin sen vois saada aika halvalla jostain, ku kävis vähän penkomassa dvd-hyllyi, mut sit siin on se vaara, et ostan jotain muutaki. : D :(
Katoin eilen Get Him to the Greek (Suom. Keikkaa pukkaa). Forgetting Sarah Marshall leffasta tuttu rock-tähti hahmo Aldous Snow (Russell Brand) sai siis oman leffansa. Oli paikoin ihan hauska ja kreisi, mut liiiiiiiiian pitkä. Ihan liikaa venytetty. Alko kyllästyttää semmone turha lätinä siin jossain vaihees. Cameot ei ollu kummosii, itse asiassa odotin niiltäki enemmän. No Tom Felton oli ihan hauska. : D Kauheeta kännisekoiluu pitkin leffaa. Ehkä sellanen 3 tähden tapaus. Tuli vähän semmone olo jossain vaihees, et ihan ku tähän olis yritetty saada samantyyppistä meininkii mitä The Hangoverissa oli. Russell Brand on kyl huippu.
Transformers: Revenge of the Fallen. Aivan järkyttävää tuubaa. Kyllästyttävää, mitäänsanomatonta rymistelyä, jonka katto ihan väkisin loppuun saakka. Uskomatonta miten ekan osan humoristisuus ja viihdyttävyys oli tyystin sössitty tässä jatko-osassa. Yäks. 1,5/5
-
Skavabölen pojat 4½/5
siiis vaaaau. aivan sanattomaksi veti tämä. Tosi upea. Ja Lauri Tilkanen...<3 alan ymmärtää negsun hehkutusta ;>
-
Forrest Gump! <3 Joka kerta yhtä ihana elokuva :)
munki pitäs saada aikaseks kattoo tää jostai! kaikki kehuu tätä ja nyt on sellane fiilis et pakko nähä.. : D
-
Forrest Gump! <3 Joka kerta yhtä ihana elokuva :)
munki pitäs saada aikaseks kattoo tää jostai! kaikki kehuu tätä ja nyt on sellane fiilis et pakko nähä.. : D
Kantsii ehdottomasti kattoo, mut ei kannata odottaa liikoja! Tää on vähä semmoi, et toiset tykkää tosi paljo ja toiset suorastaan inhoo. ;D
-
Eden Lake 3,5/5. Aika hyvä trilleri/kauhuleffa. Sopivan pitune ja tiivistunnelmainen. Karu.
MacGruber 3/5 Saturday Night Liven MacGyver parodia kokopitkänä leffana. Voi olla, et Saturday Night Liven katsojat/fanit saa tästä enemmän irti, mut oli musta ihan ookoo. Ei erityisen hyvä, mut ei nyt huonokaan.
-
Brothers.
Aivan uskomaton leffa, antaisin täydet 5 pistettä. Pysäyttävä draama sodasta, veljeydestä ja rakkaudesta. Suosittelen.
Näyttelijät on ihan loistavii ja aaa, täytyy lopettaa itkeminen. :'D
"I'm drowning, Tommy."
-
^Tykkäsin kans tosta leffasta!
-
^ Se oli ihan järkyttävä kohta missä Sam joutu tappamaan sen kaverinsa :'/
// hHA hienosti spoilit isolla
-
Katoin Wizards of Waverly place movien :) Tykkäsin kyl!
-
Little miss sunshine. LOISTOA ! ihan erilainen mitä kuvittelin, mutta yllätti todella positiivisesti.
-
Saw VII 3D nähty. Ihan hienoja 3D spotteja oli.
Pikkasen oli ennalta-arvattavaa mättöä. Mut loppuha ny kuitenki seki leffa lopullisesti. Ehkä.
-
Halloween tuli katsottua.. Aivan jäätävä leffa :/. Muutamassa kohdassa tuli kyllä niin säikyttyä että :D.
-
kattelin päivällä junon, ja sen jälkee piti kattoo ps. i love you mutta se lagas niin pahasti netissä ettei voinu 8( sit äsken katoin silent hill:in, aika överiks meni loppua kohden. sekava leffa, mutta kyl se saattais joskus ihan illalla pelottaakki : D
-
Katoin lauantaina A Nightmare On Elm Street (2010). Tosi huono ja tarpeeton remake. Ei kyl mitään järkee. Ei ollu ees jänskää musaa. Meni melkeen koomiseksikin jossain vaiheessa.
//Skavabölen pojat 4½/5
siiis vaaaau. aivan sanattomaksi veti tämä. Tosi upea. Ja Lauri Tilkanen...<3 alan ymmärtää negsun hehkutusta ;>
Oho, multa oli menny tää viesti ihan ohi. :O Mut loistavaa Suga. 8)
-
Dakota Skye. Mää tykkäsin paljon, se oli ihana. (:
-
Little Miss Sunshine. En oikeasti tykänny : D Ehkä liian suuret odotukset oli. Täytyis varmaa kattoo joskus uudemman kerran. Dwayne oli kyl loistavin hahmo, sen takia jaksoin seurata! Nii ja isoisä XD
-
//Skavabölen pojat 4½/5
siiis vaaaau. aivan sanattomaksi veti tämä. Tosi upea. Ja Lauri Tilkanen...<3 alan ymmärtää negsun hehkutusta ;>
Oho, multa oli menny tää viesti ihan ohi. :O Mut loistavaa Suga. 8)
hehe, kiitos kiitos ; D
Mäki katoin Little Miss Sunshinen. Oli se ihan kiva. Muttei nyt niin hyvä ku hehkutettiin. Dwaynen hahmo oli tosiaan loistava. (:
-
TE, jotka olette jo nähneet Inceptionin...
Miten se teijän mielestä päätty?
1) Leo pääsi pois limbosta
2) Leo jäi limboon
(Tän kuulin, en ois ite edes ajatellut tätä vaihtoehtoa)
3) Koko tarina tapatui Leon limbossa eli kaikki ns. nykyiset tapahtumat elokuvassa oli pelkkää unta.
Mä oon ehkä kakkosvaihtoehdon kannalla, suurin syy siihen, että lopussa ne lapset ei ollu musta kasvaneet yhtään niistä heijastuksista/muistoista joita näytettiin. Mut toisaalta taas se pyörivä hyrrä näytti olevan hidastumassa eli lopulta kaatumassa siinä lopussa...
SPOIL:
Iteki olin ton 2.vaihtoehdon kannalla. Jäi kyl häirittemään. Tai oikeestaan se on hyvä, et leffan loppu ei ollu selvää. Jää jotain pureskeltavaa. Se oli osa tän leffan neroutta. Luultavasti tääki leffa on sellanen, et ku kattoo joskus uudelleen, ni näkee jotku asiat ihan eri kantilta. Tietty 3 ois kutkuttava ajatus, mut en ite sinänsä tullu ees ajatelleeks noin. Mut oon samaa mieltä lapsista, et se ois perusteena sille, et miksi Leo ois lopulta jääny limboon. Ja ku siinä näytti kaikki niin samalta ku niissä aiemmissa unipätkissä.
Toi kolmonen kyllä jännä kun kuulin ton. Yks syy siihen ajatukseen on se, että Leolla on vaimonsa esine (hyrrä) vaikka kaikilla pitää olla oma esine, josta tietää onko unta vai ei. Et sillonhan Leon kohdalla se hyrrä ei toimis tunnisteena todellisuudesta. Ja sit parissa replassa, joka tapahtuu oikeassa elämässä niin sille sanotaan jotain todellisuuteen palaamisesta.
Mut musta se ois jo liian jäätävää, jos kaikki on limboa.
Hyvii pointtei tos kieltämättä on. Mä ihmettelinki yhessä vaiheessa, et eiks se hyrrä olluki sen vaimon, et eihän se voi toimia. Mut se ois tosiaan aika karu loppu.
Täytyy hommata DVD ja kattoo uusiks pari kertaa, joko sillon valkenis jotain enemmän. Ja ainakin näkis ne hotellikäytävätappelukohtaukset uudestaan. 8D
Reeps. Mä hajoilin niille tappelukohtauksille. Siis ne oli hyvin tehty, mut en voinu olla nauramatta. Samoin ku hajottiin kavereitten sille, ku ne oli siinä autossa, joka syöksy sinne veteen. Ja niiden raajat ja päät liikku silleen hidastetusti. 8DDD
Mä en revennyt tappelukohtauksille ku musta ne oli vaan siistejä ja mietin, että mäki haluun kokeilla tollasta. Mä repesin varmaan eniten sille ku Joseph käärii ne yhteen klönttiin sillä piuhalla ja tunki hissiin. Kun se vaan tökki sitä kolmannella tasolla olevien nukkuvaa kasaa eteenpäin.
Ite kanssa nyt sit lopulta sain tän katsottua ja ainakin ensimmäisen katselukerran perusteella väittäisin että
Loppu jäi katsojan itsensä tulkittavaksi. Koska lopussa hyrrän kaatumsita ei näytetty, ei ole mitään varmaa keinoa tietää oliko loppu "todellisuutta" vai ei, se hyrrä oli ainoa 'constant'. Se, että koko homma olisi tapahtunut Limbossa oli tuskin tekijöiden skenaario, ja mielestäni tekisi elokuvasta aika tyhmän.
Nolanin aiempiin leffoihin jos vertaa niin pitäisin kyllä Mementoa aavistuksen verran Inceptionia nokkelampana elokuvana. Tasoltaan nostaisin tämän ehkä The Prestigen tasolle, jossa myös hämättiin katsojaa kerronnalla eri tasoissa. Mutta eiköhän tämä toisen katselukerran kestä.
-
Juu, kyl Memento on sillee nokkelampi ja se on mun mielestä vaikeaselkoisempi. Ekalla kerralla mun oli vaikee sisäistää sitä, et se juoni etenee lopusta alkuun. Inceptionia oli paljon helpompi kattoa.
-
Katoin Fracture -Murtumattoman alkuillasta. Tykkäsin! (Ryan Gosling <3)
ja äsken HOHDON. ::: DD ÄÄÄ En olluka ennen kattonu, oli se kyl aika karsee. Yhes kohas kyl nauratti :'D
-
Tyttöjen kanssa katottiin Risto Räppääjä. :)
-
^ Loistava leffa 8)
Mä kävin eilen kattoos Napapiirin sankarit ja tänää katottii Sherlock Holmes, se uus. Napapiirin sankareihi vähä petyin, mut ihan hauska silti. Sherlock Holmes oli LOISTAVA!
-
Rottatouille! Se oli hauska : DD
-
Rottatouille! Se oli hauska : DD
Se on tosiaan mainio!! :")
-
Halloween - naamioiden yö.. Oon nähnyt aikaisemminkin ja olipas se aika lässy siihen viime viikon Halloween leffaan verrattuna :D.
-
Äsken katteltii äiskän ja pikkusiskon kaa Keisarin uudet kuviot, PITKÄSTÄ AIKAA! Oli edelleen aivan loistava.
-
Äsken katteltii äiskän ja pikkusiskon kaa Keisarin uudet kuviot, PITKÄSTÄ AIKAA! Oli edelleen aivan loistava.
ääää se on iha sika hyvä ! ja kronkin uudet kuviot kans :) mullon molemmat dvd:t !
-
Finding Neverland - tarinan lähteillä 4+/5
Tykkäsin ihan hirveesti! (:
-
Finding Neverland - tarinan lähteillä 4+/5
Tykkäsin ihan hirveesti! (:
Toi on ihan älyttömän hyvä elokuva. Menee mulla kevyesti top kymppiin.
-
Luojan tähden, paetkaa tuli katsottua.. Oli kyllä ihan outo leffa. En oikein tykännyt. Sit katoin lopun elokuvasta Crow.. Se oli ihan jees.
-
Kauna 1 ja Scream 1 eilen.
-
Shutter Island.
Paras elokuva minkä oon nähny! : D Tai ainaki yks niistä ihan kevyesti.
-
^Haluisin niiiin nähä ton!!
-
Vois kattoo Shutter Islandin tänää kun on Leonardoputki menossa... Nyt kattelen Blood Diamondia mitä pidän Leonardon parhaana roolisuorituksena. Muutenkin varsin vaikuttava elokuva.
//pieni korjaus, Aviator on sittenkin leonardon paras suoritus, vaikka leffana Blood Diamond vie voiton 8)
Viimeks kattelin A-Teamin.. Ihan viihdyttävä kesäleffa mut ei mitää erikoista... 3+/5
-
Katoin torstaina Mamma Mian uusiks. No oon edelleen sitä mieltä, et livenä se oli hienompi kokemus. Ei leffa silti huono oo. Tuleehan siitä hyvä mieli, mahtavaa musiikkia.
Perjantaina käytiin kaverin kaa kattomassa Napapiirin sankarit ja yllätyttiin. Se oli oikeesti tosi onnistunu ja erilainen suomalainen leffa. Semmone sekopäisten käänteiden sävyttämä road trip. : D Jopa Jasper Pääkkönen oli ihan sopiva rooliinsaa. Ehkä 3,5/5 arvonen, jos pisteytetään.
Junon katoin kans! Tykkäsin edelleen.
-
eilen tuli telkkarist fucking åmål, ihan jeesi. paitti ettei ollu tekstityksii 8( mut ymmärsin jtn yksittäisii sanoja : D oon kattonu tän kerran aikasemmi puoleen väliin netistä.
-
Kattelin eilen Villi tusina. MAHTAVA komedia! Nauroin iha hervottomasti lähes koko ajan XD
-
Muistuttelin itelleni koko viikonlopun ja maanantain että muistaisin kattoa ton, mut enhän mä sit tietenkään muistanu. ):
Katoin tänään Love actually:n, kun se sattu digiboksilla olemaan..
-
kattelin 'click!':in netistä - loppu oli paras. muute aika kökköä.
-
Viikonlopun leffasaldo:
Mean Girls - aina yhtä hauska!
Poika raidallisessa pyjamassa - kauhee! siis toki aivan älyttömän hienosti ja koskettavasti tehty, mut ei mun leffa, ihan liian traaginen, en meinannu saaha ees yöllä unta ku ajattelin vaa sitä :<
Yön ritari - odotin parempaa! Jokeri oli loistava ja muutenki mielenkiintonen leffa. Inception on silti parempi :'D
Harry Potter & Kuoleman varjelukset osa 1 - taattua laatua! en kestä oottaa et kakkososa tulee leffaan !
-
Jääprinsessa tuli katsottua.. Olihan se ihan jees leffa :D.
-
Yön ritari - odotin parempaa! Jokeri oli loistava ja muutenki mielenkiintonen leffa. Inception on silti parempi :'D
Kannattaa kattoa Nolanin muutkin elokuvat koska noi on niistä melkeinpä he "huonoimmat".. Tai ennemminkin vähiten hyvät.
Siis lähinnä Memento ja The Prestige on sitä 5/5 tasoo.
-
Yön ritari - odotin parempaa! Jokeri oli loistava ja muutenki mielenkiintonen leffa. Inception on silti parempi :'D
Kannattaa kattoa Nolanin muutkin elokuvat koska noi on niistä melkeinpä he "huonoimmat".. Tai ennemminkin vähiten hyvät.
Siis lähinnä Memento ja The Prestige on sitä 5/5 tasoo.
Täytyy kyl tutustuu noihin :)
-
Siis lähinnä Memento ja The Prestige on sitä 5/5 tasoo.
The Prestigen oon nähnyt ja se oli kyllä hyvä. Tosin itse tykkäsin enemmän Inceptionista, koska siinä oli enemmän äksönii, JGL ja se hotellitaistelusidontakohta.
-
Ite tykkäsin Prestigestä enemmän koska siinä hienosti kikkailtiin sillä kerronnalla eri ajan tasoissa. Sit se vyyhti aukes hienosti samaan tapaan kun se Michael Cainen hahmo alussa kertoi miten taikatempussa on kolme vaihetta, lopussa tietenkin The Prestige. Inception alkoi ehkä vähän laahaamaan siinä loppupuolella leffaa kun silmille tuupattiin vaan äksöniä, ja se vähän James Bond-tyylinen ammuskelu siellä talvimaisemissa ei tuntunu yhtään sopivan siihen elokuvan muuhun ilmeeseen. Ite loppu kyllä Inceptionissa oli tosi hyvä, mut The Prestigen loppuratkasu veti multa ainakin jalat alta vaikka siitä annettiin todella selviä vihjeitä läpi elokuvan, mikä on musta aina hyvän mysteerin kriteeri. Mitä enemmän tulee semmonen "ei hitto kyllä toi ois pitäny tajuta"- fiilis, sitä uunotetummalta musta tuntuu ja sitä parempi käänne se on ;D. The Prestige myös suorastaan vaatii toisen katselukerran, mitä Inception munmielestä kyllä ei.
Vielä voimakkaammin samoista asioista oikeestaan voisin kehua Mementoa. Siinä on kanssa loistava loppuratkaisu ja se tapa miten sitä tarinaa kerrotaan on yhtä kiehtova kun se itse tarina.
Mut kaikki noi kolme on todella huippuelokuvia ja makuasioista ei oikein voi kiistellä :D, siinä oli vain minun kaksi penniäni aiheesta.
-
Joo, se talvijuttu ei oikein istunut Inceptioniin. Se vähän pilas kokonaisuutta.
The Prestigessä taas häiritsi se kone, joka kloonas ihmisen, koska sellanen kone ei ollut uskottava, että sellanen ois muka tohon aikaan olemassa tai laisinkaan olemassa. Mutta loppu oli siinäkin hyvä. Piti vähän aikaa kelata, että toi on toi ja toi on toi.
Mementon haluisin kyllä nähdä. Täytyy kattoo se tässä joskus. (:
-
No se kone oli kyllä ehkä vähäsen semmonen "plot device", mut toisaalta se istu munmielestä tarinaan koska Nikola Teslaan yhdistetään kaikkee vähän semmosta mystistä ja sehän oli keksinnöissään aikaansa edellä. Se oli toisaalta sinänsä aika yllättävä muuvi koska siihen astihan siinä elokuvassa ei ollut ollut mitään yliluonnollista.
-
kamun kanssa katottiin tänää putkeen potter 4 ja 5.
-
Mä haluisin nähdä Inceptionin, Shutter Islandin ja Remember Me:n ... noi kolme nyt ainaki ekaks.
Memento on kyl loistelias. Pitäis hankkii se omaks.
-
* Karhuveljeni Koda 2
* Ice Age 1
* Miekka Kivessä
-
Kadonneen aarteen metsästäjät. (:
-
Ihmeperhe!
Se on taas niitä leffoja jotka todistaa että tietokoneanimaatiotkin voi olla hyviä.
-
Oon kattonu tosi vähän leffoi viime aikoina, ei oo ehtiny ja sit illallakaan ei vaan oo jaksanu.
Viimeks oon kattonu kans Indiana Jones ja Kadonneen aarteen metsästäjät. Indiana Jonesit on ollu aina mun suosikkei, tosi viihdyttävii ja pienenä hirmu jänskii. : D
Ennen Indiana Jonesii katoin Cameron Diazin ja Ashton Kutcherin tähdittämän Tapahtui Vegasissa (oliks sen nimi tollane?) no enkuks tais olla What Happens In Vegas. Antaisin arvosanaks ehkä 3/5. Yllättävän hauska, vaikka olin kuullu haukkujaki. Semmone kepee aivot narikkaan leffa, tarviin aina säännöllisin väliajoin tämmöstä höttöö. Diaz ja Kutcher on mun mielestä muutenki hyvii tällasis leffois, vaikka itse leffa oiski surkee, ni ne tekee siitä katottavan. Löysin uuden hyvän bändinki tän leffan kautta, Carolina Liar. I'm Not Over soi leffassa.
Katoin myös Star Trekin (2009). Star Trek ei oo koskaan oikeen kiinnostanu tai tuntunu mulle sopivalta jutulta, mut leffa kiinnosti jo näyttelijäkaartinsa puolesta. Nukahtelu pikkusen pilas mun kattomista, mut omapahan oli vikani. :'''D 3/5 tääki, ihan ok, mut ehkä vähän tylsä ajoittain.
-
katoin nyt uusimman potterin toistamiseen - oli yhtä hyvä niinkun ekallakin kerralla 8---)
-
- yöllä 4:00 eteenpäin Kung fu panda
Kotiin päästyä:
- Yli aidan
- Shrek 3
- Hairspray
Mikä olis parempaa koomauspäivän tekemistä kun leffat ja neulominen (:
-
Odottamaton ehdotus ::)
-
katotaan enkun syventävässä 'catch me if you can'. loistoleffa ollu ainaki tähä asti, vitsi ko en oo kattonu tätä aikasemmi vaik on pitäny : D
-
^ äää mä oisin halunnu kattoo sen tai star warsin D: haha läpäl toi star warssi mutt toi catch me if you can oikeesti kuulosti hyvält.
me kattellaan enkun syventävässä harry potter 5 ;>
-
katotaan enkun syventävässä 'catch me if you can'. loistoleffa ollu ainaki tähä asti, vitsi ko en oo kattonu tätä aikasemmi vaik on pitäny : D
Ihan LOISTAVA leffa!! =))
Mä katoin Laskettu aika, ei ollu ollenkaa huono. Ehkä johtu siitä, et lähin sinne sellasel "tää on helvetinmoista Matti Vanhasta" -fiiliksellä, koska vihaan niin paljo Kauhea Kankkunen leffaa ja aattelin tän olevan joku samanlainen. Ei ollu onneks :)
-
katotaan enkun syventävässä 'catch me if you can'. loistoleffa ollu ainaki tähä asti, vitsi ko en oo kattonu tätä aikasemmi vaik on pitäny : D
Ihan LOISTAVA leffa!! =))
Mä katoin Laskettu aika, ei ollu ollenkaa huono. Ehkä johtu siitä, et lähin sinne sellasel "tää on helvetinmoista Matti Vanhasta" -fiiliksellä, koska vihaan niin paljo Kauhea Kankkunen leffaa ja aattelin tän olevan joku samanlainen. Ei ollu onneks :)
Catch Me If you Can on mainio leffa.. Olen lukenu sen kirjankin mihin se perustuu...
Toi Laskettu aika vaikuttaa ihan jees leffalta. Robert Downey jr. on ihan uskomaton koomikko.
-
me kattellaan enkun syventävässä harry potter 5 ;>
jännä ko meil oli vaihtoehtone se hp 6 eikä 5 : D
-
me kattellaan enkun syventävässä harry potter 5 ;>
jännä ko meil oli vaihtoehtone se hp 6 eikä 5 : D
aijaaaaa taisse sit olla 6 XD mut kuulin et joku sano et harry potter vitone :<
-
Sävel ja sanat ! Ei se nyt aivan mikään superhyvä ollu, mut ei mikää paskakaa. Ehkä kolmosen arvonen leffa :) Hugh Grant & Drew Barrymore <3
-
me kattellaan enkun syventävässä harry potter 5 ;>
jännä ko meil oli vaihtoehtone se hp 6 eikä 5 : D
aijaaaaa taisse sit olla 6 XD mut kuulin et joku sano et harry potter vitone :<
: DDD hyvä pottertieto sulla : D
-
me kattellaan enkun syventävässä harry potter 5 ;>
jännä ko meil oli vaihtoehtone se hp 6 eikä 5 : D
aijaaaaa taisse sit olla 6 XD mut kuulin et joku sano et harry potter vitone :<
: DDD hyvä pottertieto sulla : D
no emmä mikää fani oo että nii onki :::D
-
me kattellaan enkun syventävässä harry potter 5 ;>
jännä ko meil oli vaihtoehtone se hp 6 eikä 5 : D
aijaaaaa taisse sit olla 6 XD mut kuulin et joku sano et harry potter vitone :<
: DDD hyvä pottertieto sulla : D
no emmä mikää fani oo että nii onki ::::::D
: D: D no okei hyväksyn täl kertaa sun vähäset tiedot 8< : D
-
hohoo se on hyvä ! ;D mut kyl mä ne viel joskus opin, iha sun mieliks ;)
-
HAha sit tenttaan sua joskus : D
-
hahahaa sovittu 8)
-
The Prestige. :> Oli ihan hyvä vaik meniki pikkusen ohi... pitäis kattoo uudestaa et tajuis.
-
The Prestige. :> Oli ihan hyvä vaik meniki pikkusen ohi... pitäis kattoo uudestaa et tajuis.
Hahaa (: mainio leffa.
toimii kyl hienosti toisellakin katsomiskerralla ku huomaa mitenpaljon sitä loppukäännettä katsojalle vihjailtiin siinä eikä sitä silti tajunnu ennenku se tapahtu 8D.
-
Siis kuka se oli joka hukku sinne vesisäiliöön? 8D Se sen juoppo kaksoisolento?
-
Spoilit pienellä kiitos. 8<
-
No ei toi kyl ees spoilaa viel. :> ..paljoo 8D Okei spoilaa se. sori, joo. // reps nyt ku tarkemmin ajattelen ni sehän spoilaa ihan sikana :''D
-
Jauhetaa ircis joskus : D en oo iha varma mitä tarkotat nyt tolla, mut meinasiks tätä? :
Siis vissiin meinasit sitä Angieria joka putos sinne vesisäilöön? Se teki sillä Teslan laitteella itestään aina kopion sitä temppua varten, ja se kopio kuoli, sillä bordenillahan vaan oli kaksoisveli.
-
Remember Me
Kaikki oli maininnut siitä lopusta, että se on tosi yllättävä. No kun aloin kattomaan sitä, ni ajattelin, että ei se nyt niin hirveen yllättävä voi olla. Romanttinen leffa, kuinka monta vaihtoehtoo siinä lopussa nyt voi olla. Mutta täytyy myöntää... never saw it coming!!! Hieno leffa! :)
Siis olihan siitä nyt hienovaraisia vihjeitä siinä leffassa, mutta auta armias kun ne meni tällä kertaa siis niiiin ohi ku olla ja voi. Ja se loppu oli musta tosi hienosti tehty, koska siinä tulee se pelottava musiikki, josta tietää, että kohta tapahtuu jotain pahaa, mutta silti ajattelee, että mitä ihmettä tässä muka voi tapahtua kun kaikki näyttää sujuvan niin hyvin.
SPOILIMPAA
Mä ekaks ajattelin kun siinä sen pikkutytön tunnilla oli se päivämäärä taululla, että niillä on joku historian tunti menossa. Vasta sitten kun kamera alko etääntyä Robista joka seiso ikkunan edessä niin siinä kohtaa se vasta iski alitajuntaan, että ......DÄÄÄÄÄM! :OOOO
-
^ Mahtia! Remember me on huippuleffa, pitäis taas kattoa joku päivä.
Katottiin enkun tunnilla Odottamaton ehdotus, kiitos mun! Kaikki kurssilaiset tykkäs ;D
-
the holiday 8)
-
Katotaa 8 Milee enkussa : ) se on hyvä!
-
Mitä ihme leffateemaviikkoja teillä on koulussa 8D... Ei meillä katottu lukion aikana ku ehkä kolme leffaa koko lukion aikana. Ja niistäkin piti kirjottaa hirveet kasat analyysejä.
-
Me ollaan katottu ehkä yks leffa... -.-
-
Meil on enkus tälläne kurssi nyt et katotaa tyylii pelkästää leffoja :D joudutaa kyl kans kirjottaa niist jotai analyysei..
-
Mulla oli äikässä leffakurssi... eli katottiin vaan kaikkii leffoja, joitain ihme klassikoita. Ei tarvinnut kirjottaa mitään, katottiin vaan ne. Se oli kiva kurssi. ;D
-
Ei minun nuoruudessani ;|
-
Me katottiin lukios yks leffa kokonaan. : D Seki oli äikäs, Tummien perhosten koti ja sit sitä piti analysoida. No mä en ees nähny sitä koulussa loppuun, ku olin poissa, ni jouduin vuokraa sen. Ja sit joskus ruottin tunnil katottii puolet Piukoista paikoista ennen joululomaa, ku opel oli niin iso koepinkka tarkastamatta...se käytti sitä syynä. : D
Ku alotin lukion, ni sillon meiän koulul oli kuviksessa 2 elokuvakurssii, toises katottii klassikoita ja puhuttii niistä yms ja sit toinen oli sellanen mis tehtiin ite lyhyt elokuva ryhmissä...ja sit oli kans hissan elokuvakurssi. Noi kaikki olis kiinnostanu, mut en saanu ykkösel mahtumaa ja sit 2 ja 3 niit ei enää ollukaa, ku koulu joutu leikkaa jotain kurssei. -______- Just my luck. Varsinkin toi hissan leffakurssi ois kiinnostanu. No hissan 6.kurssil sentään piti kattoo leffalistasta leffa ja esitellä se luokan edessä. <3
Katoin tänään Crankin, oon nähny ennenkin, mut nyt olin ladannu sen jatko-osan, ni päätin kattoo uusiks. Oli edelleen viihdyttävä, mut oikeesti myös aika tajuttoman typerä. :''''D Statham sopii kyl tollasiin äijärooleihin.
-
nyt katottiin sit loppuun se catch me if you can. loisto !
-
Me katotaa älyttömästi leffoi ;D Yks opettaja näyttää melkei koko ajan, ja sit ku meillä on kokeet menny ni ei loppukurssilla oo oikei tekemistä ni aina opettajat ehdottaa meille et tuodaa joku leffa :)
-
Käytii kattoo The Town eilen leffassa, oli muuten hyvä vaik en tykkää Bn Affleckista juurikaan.
Sit siin tuli traileri leffasta The Rite (http://www.youtube.com/watch?v=gVLqOus2_4E). Vaikutti jännältä.
-
katoin 'the reader':in. tooooosi hyvä, semmonen vahva leffa. tajusin kyl vast lopussa sen koko pointin, mutta joo : D
-
Risto Räppääjä ja polkupyörävaras! Yhtä hyvä edelleen :)
-
Lomaterapiaa silleen sivusilmällä. Aika huono komedia ihan munki makuun ;< mut katteli näin kipeenä!
-
^En kans tyksiny tosta Lomaterapiasta. Sain trailerin perusteella siitä ihan erilaisen käsityksen. Ei siinä oikeen ollu semmosii hauskoja hetkiä. Hyvii näyttelijöitä kyl leffa täynnä. :(
-
Joo ei oo kyl erikoinen leffa jos Couples Retreatista puhutte.
Idea ihan ok, mut sit se leffa ei tuntunu oikee tietävän oisko se syväluotaavaa parisuhdedraamaa vai höpöhöpökomediiaa, onnistumatta sitten lopulta oikein kummassakaan.
-
Joulutarina
Toka kerta, enkä pettyny vieläkään. aivan äärettömän kaunis ja jotenkin se Antti Tuiskun Valovuodet siinä lopussa... Kruunaa leffan! (ja saa aikaan mussa aina samanlaisen itkureaktion. Se biisi siis ;p)
-
Joulutarina
Me too! Mä näin sen ehkä about kymmenennen kerran, ja silti se oli aivan superihana! :) Siinä on sellasta todellista joulun tunnelmaa!
-
Tänää katottii 8 Mile loppuun, nyt osaan kertoo siit jopa jotai :> se oli yhel sanalla kuvattuna loistava! Mä tykkäsin tosi paljon, siin oli oikeesti mielenkiintonen tarina, Eminem veti tosi hyvin pääroolissa ja ne kaikki detroitin maisemat toi siihe jotenki sellast tunnetta viel mukaan. Plussaa kans et kieli oli nii helppoa et ymmärsin oikeestaa kaiken vaikka katottii enkunkielisil teksteillä :D
-
Minusta taas se Joulutarina oli aika surkee.. huonosti näytelty ym. Mut joo, oli siinä sentään hienoja maisemia, ja se "iisakki" teki hyvän roolityön.
-
Itsekään en Joulutarinaa pitänyt kovin erikoisena, kaiken hehkutuksen jälkeen. Aika keskiverto (3/5), mut suomalaisessa mittakaavassa ihan hyvin toteutettu. Ei mulla myöskään tänä vuonna oo yhtään joulufiilistä, et seki varmasti söi tunnelmaa. : D Ihan symppis tapaus silti.
-
The Number 23 3/5 Vakavampaa roolia Carreyltä. Ihan jees, vähä ahdistava, ku ihminen kehittää ittelleen pakkomielteen. Oli ihan yllättäväkin, mut ei silti mielestäni kovin erikoinen.
Prinsessa Ruusunen 3,5/5 Tykkäsin joskus pienenä enemmän, mut söpö Disneyleffa tääki on. ♥
Pelastuspartio Bernard & Bianca 4/5 Lapsuuden suosikkeja ehdottomasti. Hajoon vieläki sille, et yhen päähenkilön nimi on Nappi. Ja se on siis ihminen. :''''D
Lumikki & Seitsemän kääpiötä. 5/5 Disneyn parhaimmistoa. Jörö on mun lemppari. Nauran aina sille pesukohtaukselle. ♥
Aristokatit 5/5. Ylitse muiden. : D Waldo-setä, hottikatti, Edgar, Lafayette ja Napoleon. :'''D "MINÄ olen johtaja, minä sanon mikä se oli."
Ja huomen pääsen leffaan!! Meen kattoo Tron: Legacyn. Harmittaa, etten oo ekaa osaa nähny, mut en malta olla menemättä. Sen verran hienolta toi näyttää + oon kuunnellu into piukassa Daft Punkin tekemää soundtrackia. Se on niin semmone jännä. : DD Voin kuvitella sen leffan maailman sen musan avulla. Muuten en kyl menis kattoo ellei ois superpäivä, koska 3D-leffat maksaa törkeesti.
-
Oijoi, sulla Negsu on melkolailla samanlaiset mietteet Disney-leffoista ku mulla! Bernard & Bianca oli munkii suosikki lapsuudessa! Tuli katottua monta monta kertaa!
Tekis mieli pitää kans jonkun sortin Disney-maraton, mutta toi edessä komeileva Inception DVD houkuttelee tällä hetkellä aika huimasti enemmän 8)
-
(http://photogallery.filmofilia.com/data/media/46/tron_legacy_poster_10.jpg)
Tron: Legacy (3D). Oli kyl jännä. Nyt haluun sen ykkösen kätösiini ja HETI. :O Tossa jatko-osassa oli panostettu selkeesti eniten visuaalisuuteen, koska on vuodesta 1982 kuitenkin taas kehitytty melkosesti. Mut siis mä tykkäsin tosta tosi paljon, vaikka juoneen olisin kaivannu enemmän ulottuvuuksii ja enemmän niitä taistelujuttui...Daft Punkin musaa oli ihan mahtavaa kuulla siel leffateatterissa, meni ihan kylmät väreet, ku se soundtrack on niin täydellinen tohon leffaan. Michael Sheen oli taas semmone oikeen valopilkku. Loistava näyttelijä. Ja Olivia Wilde. ♥ Haluisin ehkä leikata samanlaiset hiukset mitä sil oli leffas. : D
(http://screencrave.frsucrave.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2010/03/Tron-Legacy-Olivia-Wilde-as-Quorra-7-3-10-kc.jpg)
Oon vaan niin fiiliksis, et musta tää on 4/5. :'''D Koska siis...visuaalisuus oli tässä(ki) tapaukses suunnilleen 1 tähti. :'D
-
Final Destination - viimeinen määränpää 3 tuli katsottua & olipas se leffa :D. Ihan lässy.
-
^Katoin tota kans aikani kuluks. : D Mut en kyl jaksanu kauheesti keskittyy. Surkeeta. : D Muistaakseni se eka osa oli ihan ookoo, mut siitä on niin kauan aikaa ku oon sen nähny.
-
Nalle Puh ja Möhköfantti tai whatever sen leffan nimi olikaa. hhii. oli söpö 8 )
-
Yön väreet tuli katsottua. Olipa ihan härö leffa xDD. Bruce Willis oli aika pa*ska. Oli se nyt joku kahden tähden arvoinen.
-
Mansfield Park - Kasvattitytön tarina ***½/*****
-
^ Oih, mä tykkään tost leffast ihan älyttömästi!
-
Kakkoselta alko Maija Poppanen. :D En oo ennen nähny, ni aloin nyt kattoo.
-
^ Oih, mä tykkään tost leffast ihan älyttömästi!
oli kyllä tosi hyvä :D
-
Nalle Puh ja Möhköfantti tai whatever sen leffan nimi olikaa. hhii. oli söpö 8 )
Mäki katoin tän eilen! aw :'D
Ja tänää Yksin Kotona! se on aina hyvä, vaikka oon nähny ehkä kymmenen kertaa :D
-
Saiturin joulu katottiin eilen. Iha hullu ! =D
-
102 dalmatialaista tuli katsottua.. Olipas se hauska leffa :D.. Tykkäsin.
// Narnian tarinat: Velho & leijona tuli katsottua ja olipas se tosi hyvä leffa :).
-
Katoin eilen Dear John. Tykkäsin paljon =) vaik oliki pari ärsyttävää kliseetä.
-
Miss Kovis ::D:D
-
(http://blog.chillertv.com/mikesblog/images/Rocky%20Horror%20Picture%20Show%20dinner.jpeg)
The Rocky Horror Picture Show. :D Oli kyl mielenkiintone tapaus, joten en ihmettele, et nauttii kulttimaineesta. Osa biiseistä olikin jo tuttuja Gleen kautta ja ne oliki parhaimmistoa, ku oli jo vähän kuunnellu niitä ja päässy sisälle. Niin hämmentävä, et vaikee sanoo mitään erikoista. :b Viihdyin silti tän parissa. 3,5/5
-
Jane Austenin jalanjäljillä ****/*****
-
Vihdoin viimein päästiin katsomaan Rare Exports. Piti käydä jo pari viikkoa sitten, mut kun oon ollut kipeenä.
-
Mua harmittaa, et ite en oo päässy Rare Exportsia kattomaan. Saa nähdä ehdinkö vai täytyykö venailla, et tulee myyntiin ja vuokralle. :(
-
Morsian karkuteillä kattoin yöllä. Ei ollu kyllä mikkään mahtava, mutta kyllähän tuon katto..
-
Mä mietin, että vois tänään mennä katsomaan Rare exportsin... jos uskaltaa ajaa niinkin kauas kuin Lahteen ja jos joku lähtee mukaan :DD Sen verran mielenkiintoselta vaikuttaa kyl leffa!
-
Aamuyöstä katsoin sen Monster - Aileen Wuornos leffan ja pidin tosi paljon.. Charlize Theronin roolisuoritus oli ihan käsittämätön! Vakuutuin aivan täysin :). Christina Ricci oli myös todella hyvä. Yksi parhaimpia leffoja mitä oon tänä vuonna nähnyt! Kyllä Charlize ehdottomasti ansaitsi Oscarinsa tuosta roolista!!
*****/*****
-
kattoin äsken Sisko tahtoisin jäädä. ja itseasiassa tykkäsin(=
-
Viime yönä tuli katsottua L. A Confidential.. Ihan hyvä leffa oli :).. Tosi hyviä näyttelijöitä oli leffassa mm. Russell Crowe, Guy Pearce, Kim Basinger & Kevin Spacey.. Mentalistista tuttu Simon Baker oli myös leffassa.
// World Trade Center tuli katsottua ja olipas tosi hyvä leffa.. Kosketti niin ja itkukin tuli yhdessä vaiheessa. Aivan kamala oli tuo terrori-isku silloin 2001..
-
Mä katoin kans World Trade Centerin. Loppu oli kyl koskettava 8< En ees muista nyt äkkiseltää mitä siin tapahtu mut itkin :'DD
-
Ööö.. Katoin Tähtisumua, kolmatta kertaa. Tykkään edelleen :')
//EIku oho mäki katoin VIIMEKS WTC:n. Surullinen leffa ja vieläku tositapahtumiin perustuva ;< Tykkään siitä kyllä, toinen kerta ku näin sen!
-
Katoin Ottolapsen, oliko edes hieman ärsyttävä leffa :'D
-
Tuli katottua viimeyönä Expendables 3-/5 ja kunnon yllättäjä ehkä paras viimeisen vuoden sisään näkemistä elokuvista Buried 5/5
-
Buried oli kyl ihan ok, varsinki loppuratkasu oli pikkasen jäätävä.
Kattelen täs Parent Trappia, Lindsay Lohanin eka elokuvarooli. Tää oli pienenä mun lempielokuva ja tää on kyl edelleenki hyvä!
-
Buried oli kyl ihan ok, varsinki loppuratkasu oli pikkasen jäätävä.
Diggasin älyttömästi siitä miten se kerronta ei missään vaiheessa lähteny pois sieltä arkusta. Eli ei tullu mitään kuvaa ulkomaailmasta.. Takaumia sen elämästä tai näytetty muita hahmoja välillä tms... Jotenkin lisäs sitä klaustrofobista fiilistä siinä leffassa.
Ja loppuratkaisu oli tosiaan onnistunut.
-
Mun pitin nousta sängystä ylös 11, et olisin ehtiny kattomaan tota Lohanin leffaa. Iteki tykkäsin siitä pienenä paljon. Mut väsymys vei voiton. :< Buried pitäis kans kattoo jossain vaihees.
-
Ansa vanhemmille ***+/*****
-
Hancock katottii ! ja tykättiin kyllä kans:D
-
Sisko tahtoisin jäädä. Hyvin tehty kotimainen nuorisoleffa, mut toisaalta ei ehkä ihan niin hyvä mitä odotin mainosten ja muun hypen perusteella.
Scott Pilgrim Vs. The World. Ihanan erilainen ja karkkii silmille värimaailmaltaan ja efekteiltään. Näyttelijäkaartiki ihan jees, pari vähän tuntemattompaa nimeäkin jotka on nousussa tällä hetkellä. Ylipitkä, ei meinannu mielenkiinto pysyy vaikka idea on hyvä.
Kielletty hedelmä. Hmmm...musta tää jäi pintaraapaisuksi, vaikka aihe oli rohkea. Joitain asioita oli kärjistetty liikaa. Marian siskostaki oli tehty liian tollane mustavalkonen henkilö. Oli tässä hyvääkin, mut tosiaan mua alko ahdistaa. Asioista ois voinu ottaa enemmän selvää, vaikka toki vanhoilliset lestadiolaiset on osa melko tiukkoja, mut mitä ite tiiän ja tunnen, ni tää leffa oli vaan yksinkertasesti kamalan liioteltu. Muutenki se koko kaupunkiosio muistutti melkeen Espoon viimeistä neitsyttä.
Petyin vähän kaikkiin.
-
Prince of Persia: The Sands of Time 3/5
Kaverin luona katottiin, ku se on niin kauheessa Jake-ihkutusvaiheessa, että pitihän sitä sitte mennä kattoo : DD
leffa oli ihan jees, ei kuitenkaan täysin sitä genree mitä yleensä tykkään kattoo, mut kiva tarina ja kiva loppuratkasu, ei mikään perinteinen (: iha jees!
-
Up - Kohti korkeuksia, Inception ja ihan kaikkien aikojen eka James Bond, dr. no.
Up ei ollu enää ihan niin hyvä ku ekal katselukerral, mut Inception oli LOISTAVA ja James Bondistaki tykkäsin :)
-
Forrest Gump - loisto oikeesti : D örinähevi, hyvä että katoin. ei tollasta saa jättää kattomatta : D
-
Primer...
Oli kyl ihan selvästi Etsku-Etanan leffa... Niinpaljon tieteellistä matikkafysikka jargonia että multa meni ainakin puolet ohi (se ettei ollu tekstejä ei toki auttanu asiaa). Juoniki liitty senverran tiedejuttuihin että oli hankaluuksia ymmärtää sitä.. Mutta onneks tästä leffasta on sanottu et "anybody who claims to fully understand what's going on in Primer after seeing it just once is either a savant or a liar." ni en tunne itteäni ihan hönöks.
Siihen nähden että toi on tehty 7000$!!!! budjetilla oli kyllä tosi näyttävä leffa. Jos jonkunmielestä Inception oli mieltä hämmentävä ni kattokoon Primerin %D
-
ja nyt katoin Titanic 2 (http://www.fin-tv.com/titanic-2-2010/titanic-2-2010-video_838298bef.html). HITTO MITÄ KURAA OIKEESTI, miten ne ees kehtaa tehä noin HUONON leffan ? ees erikoistehosteet ei vetäny mitään vertoja ekalle titanicille. kaikki oli niin tietokonetta että huhhuh.
-
ja nyt katoin Titanic 2 (http://www.fin-tv.com/titanic-2-2010/titanic-2-2010-video_838298bef.html). HITTO MITÄ KURAA OIKEESTI, miten ne ees kehtaa tehä noin HUONON leffan ? ees erikoistehosteet ei vetäny mitään vertoja ekalle titanicille. kaikki oli niin tietokonetta että huhhuh.
Se on tosiaan tuotantoyhtiö The Asylumin leffa. Ne tekee B-leffoja joilla on hämäävät nimet joita ihmiset sitten vahingossa katsoo ;P
Muita Asylumin kuuluisia leffoja on mm. Mega Piranha (Piranha 3D:stä), Da Vinci Treasure (Da Vinci koodista), Transmorphers (Transformersista)
-
Eilen katttelin National Treasure - Kansallisaarre. Aaaa, tykkäilen ihan hirveesti! Näin nyt tokaa kertaa ja kyl oli vieläki ihan sikahyvä! :)
-
Sisko tahtoisin jäädä. Hyvin tehty kotimainen nuorisoleffa, mut toisaalta ei ehkä ihan niin hyvä mitä odotin mainosten ja muun hypen perusteella.
Mä en kans tykänny tästä. Tuli vaa kauhee myötähäpeä et miten jotkut voi olla noin typeriä : DD
Eilen katoin Paranormal Activity. Eka aattelin et se ois huono, mut itseasias tykkäsin! Ärsytti vähän kyl ku joka välii piti sanoo "f*ck" 8--D
Se loppu oli kauhee!
-
Sisko tahtoisin jäädä. Hyvin tehty kotimainen nuorisoleffa, mut toisaalta ei ehkä ihan niin hyvä mitä odotin mainosten ja muun hypen perusteella.
Mä en kans tykänny tästä. Tuli vaa kauhee myötähäpeä et miten jotkut voi olla noin typeriä : DD
Samoin! En kyl tykkäilly.
-
^ No kyl se mun mielest oli 3/5 kuitenki. Kaikesta huolimatta.
En tajuu miten kukaan voi pitää/saada mitään irti Paranormal Activitystä. : DD Musta se oli niin hukkaan heitettyy aikaa ku sen katoin. Plussaa vaan lopusta. Niitäki on tehty muutama vaihtoehtone.
-
No mä muutenki oon kauheen säikky ja katoin sitä yksin keskel yötä. : D Ni pelotti kyl. Ja tykkäsin siit et ne ois kuvannu ite sen videokameralla.
-
ja nyt katoin Titanic 2 (http://www.fin-tv.com/titanic-2-2010/titanic-2-2010-video_838298bef.html). HITTO MITÄ KURAA OIKEESTI, miten ne ees kehtaa tehä noin HUONON leffan ? ees erikoistehosteet ei vetäny mitään vertoja ekalle titanicille. kaikki oli niin tietokonetta että huhhuh.
Se on tosiaan tuotantoyhtiö The Asylumin leffa. Ne tekee B-leffoja joilla on hämäävät nimet joita ihmiset sitten vahingossa katsoo ;P
Muita Asylumin kuuluisia leffoja on mm. Mega Piranha (Piranha 3D:stä), Da Vinci Treasure (Da Vinci koodista), Transmorphers (Transformersista)
uaaahh kierrän siis kaukaa noi kaikki seuraavat : D
-
kattelin randomisti 'lost in translation':in. tykkäsin 8)
ja nyt katoin 'dan in real life'. seki oli mainio ~
-
Mitähän leffoi olen katsellut tässä viime aikoina...
Tuulen viemää, I love you Man, Superbad, Kiss kiss bang bang, pätkiä Morsianten sodasta, Inception, She's all that ja Kiss kiss bang bang oikeasti :D
-
Anna palaa 4 :D Ei oikeen kaverin leffavarastosta löytyny muuta nii otettiin sit se :D
-
Morning Glory 4-/5
Anteeks nyt mut mä tykkäsin! oikeen hersyvän hauska komedia ja HARRISON FORD!! :'DD
-
^ VEIT SANAT SUUSTANI!
-
Saved 3+/5 - Muistin, et tää ois ollu pikkusen hauskempi tai sellanen komediallisempi, mut oli kyl hauska kattoo uudestaan. Näyttelijöistä kukaan ei oo mikään kovin suuri stara ja Macaulay Culkinia oli hauska nähdä vähän vanhemmassa roolissa. : D Kovin harvakseltaan kuitenki on näytelly. Ja täs käsiteltiin mun mielestä uskontoo ihan hyvin ja vähän humoristisesti, tai sillai napautettiin, et liika on liikaa.
Easy A 2/5 - En tienny tän leffan juonesta oikeestaan mitään. Katoin vaan sen takia ku tiesin, et täs on Emma Stone ja Lisa Kudrow. : D Joille ne pisteet lähinnä meneekin. Mut siis Emma Stone esittää semmosta suht näkymätöntä lukiolaistyttöö, josta lähtee juoru liikkeelle, et se on peuhannu collegepojan kaa ja kohta hän sitten onkin horatsun maineessa. Täs oli kyl yks romanttinen kohtaus, et siitäki toki plussaa. Ja Don't You Forget About Me soi lopussa. 8')
Sex And The City 2 1,5/5 - Turhan pitkä ja ei täs oikeestaan ollu mitään Sinkkuelämään tunnelmaa. Kauheen väsähtäny.
Heathers 3/5 - Pikkusen pimee kasarikomedia. Luulin tätä kans ihan erilaiseksi, ku en juonesta tienny oikeestaan mitään. Christian Slater oli hot. 8') Ja Winona Ryder oli hyvä kans. Kertoo semmosesta suositusta tyttöporukasta, johon Winonan esittämä henkilö haluis kuuluu, mut sitten hän tajuaakin miten pinnallista ja kamalaa sakkii se porukka on. Tässä oli semmosta mustaa huumoria ehdottomasti.
Misery 4/5 - Stephen King filmatisointien aatelia. Kathy Bates on niin karmiva tässä, et väkisinki alkaa pelottaa. : D
17 Again 3/5 - Hymyilyttää toisellaki kertaa. Efronissa on semmosta jännää viehätysvoimaa. 8') Tosin se Ned ja koulun rehtori on niin huippui, et niille oikeesti naurahti.
-
THE TOURIST!!!!! Mulla ei ollu mitää odotuksii tätä elokuvaa kohtaa. Tiesin vaa et pääosis Johnny Depp & Angelina Jolie, mut en tienny mitää muuta koko elokuvasta. Ajattelin et se on jotai ihan ok hömppää mut SEHÄN OLIKI IHAN LOISTAVA! Loppuratkaisu oli niiiiin ennalta-arvaamaton, mut ihan sika hyvä! AA! Jos sanoin viime perjantaina, etten oo vähää aikaa nähny yhtä hyvää leffaa ku Morning Glory, ni tää oli kyl viel sata kertaa parempi! 5-/5
-
High School musical 3. Monien mielestä nää on vaa ihan perus teinihömppää, mut mä tykkään! Kolmosenki näin nyt ekaa kertaa ja tykkäsin kyl, ihan tosi hyvää musaa :) 4-/5
-
Mun mielestä toi kolmas HSM oli tosi laadukas, ku siihen oliki panostettu enemmän, koska se meni teatterilevitykseen. Ja se kyllä näky. Musa oli kans tarttuvaa ja hyvää. :')
-
hp 6 + hp 1 kamun kanssa 8-----)
-
Se Napapiirin sankarit torstaina (: Sitä ennen Love and Other Drugs maanantaina.
Ekasta tykkäsin tosi paljon mut en tosta tokasta niin hirveesti. =D
-
James Bond, Goldfinger. Taattua Bondia!
-
Crossroads ***½/*****
007 ja kultasormi ***+/*****
-
Katoin Aamiainen Tiffanylla. : D Nyt on taas yks klassikkoleffa enemmän nähtynä. Oli kyl mielenkiintone tapaus. Loppu oli mahtava.
-
The Social Network. Oli ennakkoluuloja, mut katoin leffan silti avoimin mielin. En vaan pitäny siitä niin paljon, varmaan osittain vaikuttaa kaikkien yletön hehkutuskin, vaikka pyrin blokkaamaan tollaset asiat mielestä pois ku alan elokuvaa kattoo. Ei musta ollu erikoinen, vaikkakin olihan tästä ihan hyvin saatu rakennettuu elokuva. Jotenki ajatuksen tasolla elokuva facebookista ja sen syntytarinasta ei kuulosta tippaakaan mielenkiintoselta. Andrew Garfield on hyvä näyttelijä, nostaisin hänet Jesse Eisenbergia korkeemmalle.
3/5
-
Katoin The boat that rocked extra-matskut. Ne oli ihan huippuja! xDDDDD Harmi ku osaa niistä ei laitettu itse leffaan.
-
katoin paranormal activity 2, oli yhtä kauhee ko ekakin osa. hyi.
-
'Rocket Science'. loistoleffa! kerto änkyttävästä pojasta, joka osallistuu väittelykilpailuun.
-
Bondin taas, eli elät vain kahdesti :D
-
katoin paranormal activity 2, oli yhtä kauhee ko ekakin osa. hyi.
Must se oli viel kauheempi!! hyi tosiaan :'D katoin kans tän tänää.
-
KAKSIN KARKUTEILLÄ!!!! EI OO TOTTA!!!! Milloin viimeks oon innostunu jostai Disney elokuvasta näin paljo? NO EN MUISTA! Tykkäsin Upista ja Toy story 3:sta tosi paljo mut TÄÄ OLI KYL PARAS IKINÄ! Yltää niin vanhojen klassikoiden tasalle. AAAA ku lähin sielt leffast ni kiljuin vaa onnesta XD
-
Katoin Blood Diamond:in eilen maikkarilta. Ei ehkä sopinu mun olotilaan, ku olin niin väsyny, et jossain vaihees en meinannu jaksaa keskittyy. En tiiä johtuko se osittain väsymyksestä, et se tuntu vähän pitkäveteiseltä. Loppuu kohden kuitenki meni jännäks ja myös surulliseks. :<
3,5/5
-
Voi vitsit, mun piti kattoo toi eilen, mut unohdin. :/
-
Blood Diamond on kyllä puhutteleva leffa ja Leonardon parhaita roolisuorituksia.
-
Scream 2 2/5
Sätkysaldo: 3
Pulssia nostattavat kohtaukset: 1
Ei hitto Portia De Rossin kulmakarvat huvitti mua. : DDD
(http://i249.photobucket.com/albums/gg211/Negativ91/vlcsnap-722277.png)
(http://2.bp.blogspot.com/_1I7KiCuAU4k/Sj-8A2MtGKI/AAAAAAAAE5A/Bfy1ZTt5cNo/s400/portia_de_rossi__eyebrows_murphy_scream2.jpg)
Nykyään kulmakarvat näyttää tältä:
(http://images.askmen.com/imagessexsymbol/2002_aug/portia_de_rossi/portia_de_rossi_150.jpg)
-
Kävin kattoo The Way Back. Oli kyl ihan loistava. :>
Eikä yhtää haitannu et se Janusz, eli Jim Sturgess oli niin herkku. 8--)
(http://i55.tinypic.com/29par15.jpg)
(http://i55.tinypic.com/2ps4y1c.jpg)
Haha oli hyvä ku mietin kattoessani et näyttääpäs toi yks näyttelijä Colin Farrellilta, mut aattelin et ei se oo se ku se oli kuitenki sen verran erinäköi, mut sit se oliki se. :D
-
Kung Fu Pandan kattelin just :'DD oli ihana! (:
-
^ Kung fu panda on kyl ihan loistava piirretty! En oo mikää dreamworks fani ollu ikinä, mut niillä on pari helmee, ja toinen on just tää :)
-
Mullaki pyöri Kung Fu Panda tossa, mut en pahemmi keskittyny.
Katoin Prestigen Tampereel ja tunsin oloni erittäin tyhmäksi. :<
-
Kävin kattoo The Way Back. Oli kyl ihan loistava. :>
Eikä yhtää haitannu et se Janusz, eli Jim Sturgess oli niin herkku. 8--)
(http://i55.tinypic.com/29par15.jpg)
(http://i54.tinypic.com/r7qik7.jpg)
Haha oli hyvä ku mietin kattoessani et näyttääpäs toi yks näyttelijä Colin Farrellilta, mut aattelin et ei se oo se ku se oli kuitenki sen verran erinäköi, mut sit se oliki se. :D
Kävin kattoo kans. Melkein porasin siin lopussa. Melkein.
-
Melkein porasin siin lopussa. Melkein.
Joo mäki!! Jos oisin ollu yksin ni oisin vollottanu ihan vuolaasti.
-
'Näin ystävien kesken' - perus rakkauskomedia : D
-
Black Swan 4/5. Hyi hitto ahdistuin. Onneks katoin päiväl. 8<
P.S. Mila Kunis ♥
-
Kung Fu Pandan.
-
Pikkusen kiire tuli näiden Oscar-ehdokasleffojen kaa, mut nyt oon päässy sentään alkuun, et enköhän ehdi.
Rabbit Hole 3/5 Tarina miehestä ja naisesta, jotka ovat menettäneet lapsensa. Tää ei ollu musta kovinkaan erikoinen siihen nähden, että vastaavasta aiheesta on varmasti koskettavampiakin leffoja saatu aikaan. Tosin Nicole Kidman oli melko vakuuttava ja oli tässä hyvä tunnelma läpi leffan.
127 Hours 4/5 Wow. Ei uskois, et tällasesta aiheesta sais näin hyvän leffan aikaseks. Mies putoaa kallion väliin tai sellaseen kanjoniin ja jää sinne kiinni kädestään. Tykkäsin tästä enemmän ku Slummien miljonääristä (Danny Boylen ohjaus siis tämäkin). Jännä leffa. :O
Tangled 3/5 Taisin nukahtaa hetkeks jossain vaiheessa, et se pikkusen pilas, mut ihan hauska animaatio. Ja nätin näköinenkin.
-
127 Hours 4/5 Wow. Ei uskois, et tällasesta aiheesta sais näin hyvän leffan aikaseks. Mies putoaa kallion väliin tai sellaseen kanjoniin ja jää sinne kiinni kädestään. Tykkäsin tästä enemmän ku Slummien miljonääristä (Danny Boylen ohjaus siis tämäkin). Jännä leffa. :O
Haluisin kans nähä tän leffan. Traileri näytti mielenkiintoselta.
-
Katottii Juno ! mun kielitaito ei iihan kaikkee riittäny ymmärtämää ku se tuli enkuks ja ilman mitää tekstityksii :D mut oli aika hyvä.
-
127 Hours 4/5 Wow. Ei uskois, et tällasesta aiheesta sais näin hyvän leffan aikaseks. Mies putoaa kallion väliin tai sellaseen kanjoniin ja jää sinne kiinni kädestään. Tykkäsin tästä enemmän ku Slummien miljonääristä (Danny Boylen ohjaus siis tämäkin). Jännä leffa. :O
Haluisin kans nähä tän leffan. Traileri näytti mielenkiintoselta.
Kävin kattoos leffateatterissa. Olin ehkä vähän pettynyt. Joo, onhan se hyvä, realistinen ja jänniä kuvakulmia, mut ei mun genre. (Kamalat ne ötökät... hyiii) Parhaat kohdat oli se morning show ja kuva, ku se kaatu pyöräl.
-
Mä meen ehkä ens viikon sunnuntaina kaverin kaa kattoo 127 hours. Se on kyl niin must see.
-
Notre Damen Kellonsoittajan
-
Käytiin katsomassa Kaksin karkuteillä (Tangled) lasten kanssa 3d:nä suomeksi dubattuna. Vitsi se oli ihana. :D
-
Käytiin katsomassa Kaksin karkuteillä (Tangled) lasten kanssa 3d:nä suomeksi dubattuna. Vitsi se oli ihana. :D
Se on <3 Ehdottomasti paras Disney vuosiin !
-
127 Hours 4/5 Wow. Ei uskois, et tällasesta aiheesta sais näin hyvän leffan aikaseks. Mies putoaa kallion väliin tai sellaseen kanjoniin ja jää sinne kiinni kädestään. Tykkäsin tästä enemmän ku Slummien miljonääristä (Danny Boylen ohjaus siis tämäkin). Jännä leffa. :O
Haluisin kans nähä tän leffan. Traileri näytti mielenkiintoselta.
Kävin kattoos leffateatterissa. Olin ehkä vähän pettynyt. Joo, onhan se hyvä, realistinen ja jänniä kuvakulmia, mut ei mun genre. (Kamalat ne ötökät... hyiii) Parhaat kohdat oli se morning show ja kuva, ku se kaatu pyöräl.
Hih, mulle kävi just päinvastoin, ku ajattelin ettei se oo niin hyvä. : DDD Mut joo, kuvakulmat oli tosi hienoi. Ja just ne kaikki mielikuvitusjutut (tai hallusinaatiot tai mitä lie nyt olivatkaa) oli jännästi rakennettu.
-
Käytiin katsomassa Kaksin karkuteillä (Tangled) lasten kanssa 3d:nä suomeksi dubattuna. Vitsi se oli ihana. :D
Se on <3 Ehdottomasti paras Disney vuosiin !
Niin onkin. Lapsille sopiva ja aikuisille tarpeeksi koukkuja kanssa. Lapset kiljuivat jo teatterista poistuttaessa innoissaan, että tän he haluavat omaksi DVD:nä sitten kun tää ilmestyy.
-
Mun sydän vaan itkee verta kun se on tietokoneanimoitu.
Kunnon Disneyt on piirrettyjä! ):
-
Inception (5/5) ✔
Black Swan (4/5) ✔
127 Hours (4/5) ✔
Winter's Bone (4/5) ✔
The King's Speech (4/5) ✔
Animal Kingdom (3,5/5) ✔
True Grit (3,5/5) ✔
Blue Valentine (3,5/5) ✔
The Town (3,5/5) ✔
The Fighter (3,5/5) ✔
Toy Story 3 (3/5) ✔
The Social Network (3/5) ✔
Tangled (3/5) ✔
The Kids Are Alright (3/5) ✔
Rabbit Hole (3/5) ✔
How To Train Your Dragon (2/5) ✔
No niiin, nyt oon valmis Oscareihin. 8') Jäi ikävä kyllä Another Year ja Biutiful näkemättä, ku ei niitä löytyny mistään. :< Kummatki vaikutti kiintoisilta + piti tsekata kans Country Strong, vaikka se onki vaan biisistä ehdolla. (+ Tron: Legacy ja Alice In Wonderland on kans jostain puvustuksesta ja tehosteista, ni oon neki nähny vaikkei merkittävissä kategorioissa ookaan. 8D)
-
Screamit tuli sit katsottua & olipas ne niin huonoja kuin muistinkin xDD. No oli ne silti ihan katsottavia.
Huhtikuussa tulee sit Scream 4 leffateattereihin..
-
Kuka sanoo tahdon?
Eilen tuli neloselta. Oli ihan jees, en ihan koko aikaa jaksanu keskittyä.. Vähän erilainen romkom, oisin silti halunnu sen perusloppuratkasun : DD
-
Kuka sanoo tahdon?
AAAAAAAAAAA!!! Voisin ylistää tän leffan maasta taivaisiin 8D Sarjassamme leffoja, joille Iita antaa 5/5, vaikka muut pitää niitä vain yhtenä tekeleenä muiden miljoonien joukossa.
No okei, ehkä rakkaus tähän leffaan johtuu siitä, että mun lapsuuden aikana äiti omisti kaks VHS-kasettia. Notting Hill ja tämä Kuka sanoo tahdon. Niitä tuli sitten katsottua paljon silloin, kun kasvoin tarpeeksi isoksi katsomaan Disney leffojen ohella myös jotain muuta :DD
En kyllästy tähän leffaan ikinä. Nauran sille aina. Lisäks I say a little prayer -laulukohtaus saa mun ihokarvat joka kerta pystyyn.
-
Katoin äsken The Notebook. Maailman ihanin elokuva! Ekaks puoleevälii asti hymyilin ja sit loput ajasta itkin. 8< Aaa, tää on kyl paras näkemäni elokuva ikinä. Sniif.
-
En oo koskaan nähny tota ^
Haluisin.
-
Kuka sanoo tahdon on kyl ihan hyvä. :D Just se loppu tuo plussaa.
Lisäks I say a little prayer -laulukohtaus saa mun ihokarvat joka kerta pystyyn.
Sama täällä. Ihan huippu.
Notebook on musta kauheen yliarvostettu...vaik olihan se semmone romanttinen siirappinen stoori. Toisaalta voi olla, et en tykkää siitä senkään takii niin paljon, ku siinä on Rachel McAdams. Se on jotenki älyttömän tönkkö monessa leffassa.
-
Tuli sit käytyä leffateatterissa katsomassa tänään Suomessa ensi-iltaan tullut Black Swan :). Natalie Portman oli kyllä roolissaan aivan käsittämättömän upea! <3. Mila Kunis oli myös aivan mahtava roolissaan :). Muutenkin pidin leffasta tosi paljon. Kokonaisuudessaan Black Swan oli erityisen hyvä leffa.
Yksi parhaimmista leffoista mitä oon pitkään aikaan nähnyt.
4½/5.
-
^ Pakko kyl käydä kattoos toi jossai vaihees! Sen verran kehuttu :)
-
Vois kans mennä. Tosin ei varmaan kannata mennä iltanäytökseen, koska se taitaa olla aika ahdistavakin leffa.
-
Vois kans mennä. Tosin ei varmaan kannata mennä iltanäytökseen, koska se taitaa olla aika ahdistavakin leffa.
Mulla kävi kans tää mieles :D Ku luin episodista, et täs on jotain ihan klassisia kauhu- ja pelästysefektejä, ni oikeesti pelkään et pelästyn ihan kuoliaaks.
-
Joo oli tossa Black Swanissa tosiaan muutamia sellaisia ahdistavia kohtia. Pelästyin kyllä muutamassa kohdassa aika pahasti.
-
taidan kyl odottaa, että se Black Swan tulee dvd:llä :D En pysty katsomaan tollasia leffassa. mut katsoin viimeks...
Pocahontas ****½/*****
-
The Social Network. Eipä se nyt niiiiiiiiin hyvä ollu, mut ehkä 3½ tai 4-/5 antaisin silti. Täytyy kattoo viel uudemman kerran. Se loppu kyl tosi tökeröö paikkaa.
-
Twilight - Houkutus tuli katsottua & olipas se aika pettymys.. Luulin sen olevan parempi. Kristen Stewart ei vakuuttanut Bellana! Robert Pattinson oli omassa roolissaan huomattavasti parempi. Oon kyllä nähnyt parempiakin leffoja :).
-
Robert Pattinson oli omassa roolissaan huomattavasti parempi.
Oikein ;D ;) Tuli ihan yllätyksenä kuinka ihana Pattinson oli :DDDDDD
Mut joo, ite kävin kattomassa Twilightin silloin ku oli teattereissa, ja silloin en tykänny, koska olin just lukenu kirjan. Nyt en enää ees muistanu kaikkii kirjan tapahtumii ja tykkäsin oikeesti paljo enemmän ku viime kerralla.
-
Odottamaton ehdotus toista tai kolomatta kertaa. Ryan on ihana tykkään kyllä muutenki.
Nick and Norah's Infinite Playlist ja tykkäsin tästäki ihan, ne homot oli söpöjä. =D
Pientä säätöä en iha alusta asti kattonu, mutta oli iha ok, ei kyllä aivan mun makkuun. =D
-
Sinkkuelämää 2
Oli ihan hyvä, tykkäsin enemmän ku yleisesti on tykätty. Kiva kaverin kanssa kattoa, viihdyttävä (:
-
Sinkkuelämää 1
Aah tykkään tästä ykkösestä selvästi enemmän kuin kakkosesta <3.. Ihana leffa. Carrie, Samantha, Miranda & Charlotte :P. Toista kertaa näin tän & tykkään entistä enemmän.
Jennifer Hudson oli loistava roolissaan!
-
Joo oli tossa Black Swanissa tosiaan muutamia sellaisia ahdistavia kohtia. Pelästyin kyllä muutamassa kohdassa aika pahasti.
Mä melkein jäin eilen kaverille kattomaan tätä. No, kertoivat jälkeen päin että oli ihan hyvä päätös mun lähteä kotiin. Yks ei ollu meinannu saada unta sen jälkeen.. Ja mun leffamaku kun on Disney ja hömpät niin en olis nukkunu varmaan viikkoon...
Katoin eilen 127 tuntia. Se oli ihan riittävän jännä mulle. Kaverin iso tyyny tuli tutuks kun kattelin välillä mielummin sitä kun telkkaruutua..
-
Kävin lauantaina kattomassa The Touristin (oli ihan hämärä leffa) ja sitten äsken tietysti sex and the city 1 :)))
-
Katotaa koulus Der Untergang :> saksantunnilla, tottakai. On oikeesti aika mielenkiintonen!
-
Katoin suomalaisen elokuvan "Kolmistaan". Olipas huono. Mut Matleena Kuusniemi on ihan törkeen kaunis!
-
Katotaa koulus Der Untergang :> saksantunnilla, tottakai. On oikeesti aika mielenkiintonen!
Tossa ois kyl leffa joka kiinnostais kattoo...
sensijaan viimeks katoin sellasta korkeakulttuuria kun Tucker and Dale vs. Evil.
Semmonen kauhukomedia missä lauma teinejä menee metsään bilettää ja alkaa kuolemaan yksitellen vahingossa, sit ne luulee että naapurissa asuvat vähän yksinkertaiset juntit on psykotappajia...
-
sensijaan viimeks katoin sellasta korkeakulttuuria kun Tucker and Dale vs. Evil.
Hehe, tossa ois Tyler Labine. : D
Mä oon ton Der Untergangin nähny joskus (suomeks se tais olla joku Perikato tms olla nimeltään?) En oikeen muista siitä mitään muuta ku, et se pääosanesittäjä oli pelottavan vakuuttava.
-
sensijaan viimeks katoin sellasta korkeakulttuuria kun Tucker and Dale vs. Evil.
Hehe, tossa ois Tyler Labine. : D
Se oli oikeesti ihan hyvä, vaikka katoin sen vaan Alan Tudykin takia.
-
Sinkkuelämää 1
Aah tykkään tästä ykkösestä selvästi enemmän kuin kakkosesta <3.. Ihana leffa. Carrie, Samantha, Miranda & Charlotte :P. Toista kertaa näin tän & tykkään entistä enemmän.
Jennifer Hudson oli loistava roolissaan!
Joo, katoin tän kans ja on kyl idealtaan ja muutenki parempi ku kakkonen, vaikka molemmat on hyviä tyttöjen iltojen hömppäleffoja (:
-
Black Swan. Kuudella ekellä (tai no oikeastaan euron se lopulta makso ku oli virkistysseteli) upees salis, mahtavat penkit. Ja loistoleffa! Eläydyin niin täysin.
-
Katoin Hitchcockin Frenzyn viime yönä maikkarilta. Siinä oli Pokka Pitää-sarjan Richard. : D Karmiva leffa. Kauhu ja jännittyineisyys tuli ihan jostain muusta ku ruumiiden silpomisesta, jota nykypäivän kauhu/jännitysleffat on. 3,5/5
-
Sex and the city 2. ♥ Tykkään tästä paaaljon enemmän ku ykkösestä, vaikkei siinäkään tosin mitään vikaa ole.
-
Tarzan!
Kun meidän Disneykirjasto sai vihdoin tämän täydennyksen (:
-
Wild Hogs - Villikarjut
Katottiin eilen kaverin kaa sivusilmällä neloselta. Oli aika surkee, mut naurettiin silti : D
-
Hot Tub Time Machine 2½/5
Vähän väsyneehkö komedia, tuli kuitenkin katottua Craig Robinsonin ja Clark Duken ansiosta. Leffan ehdoton valopilkku oli kyllä Robinsonin esittämä Let's Get it Started Black Eyed Peas-coveri.
-
Katoin Aku Louhimiehen ohjaaman Käsky elokuvan. Leena Landerin romaanista tehty. (Vitsit, tota leffaa oli kuvattu Turussa suurimmaks osaks!!) Pihla Viitala ja Samuli Vauramo on mun mielestä suomalaisista nuorista näyttelijöistä lahjakkaimpia yksilöjä. Leffa oli yllättävän raskasta katsottavaa, no joo toki se kerto sota-ajasta, mut silti yllätyin. Hyvä kokonaisuudessaan ja odottamaton loppu. Vois kirjankin lukasta joskus.
3,5/5
-
Levottomat 1:stä kattelin tos just :D
-
Oli kyl Black Swan toooosi hyvä :> Pisti ajattelemaa!
-
Easy A.. Oli mainio hyväntuulinen komedia. Jollain tavalla tuli mieleen Juno, paitsi että tää oli ehkä miljardi kertaa parempi. 3½/5
-
The Ugly Truth jeaa
-
Easy A.. Oli mainio hyväntuulinen komedia. Jollain tavalla tuli mieleen Juno, paitsi että tää oli ehkä miljardi kertaa parempi. 3½/5
Toihan oli ihan järkyttävää shaissee. : D Miten voit sanoo, et parempi ku Juno.
Katoin eilen pari klassikkoo. The Gold Rush 3/5 ja Funny Face 3,5/5.
Ja illalla maikkarilta Platoonin. Johnny Deppillä oliki huiman suuri rooli. xD Willem Dafoe kyl oli ihan rautaa. Charlie Sheenkin vielä ihan järjissään tässä leffassa. ;D 3+/5
-
Easy A.. Oli mainio hyväntuulinen komedia. Jollain tavalla tuli mieleen Juno, paitsi että tää oli ehkä miljardi kertaa parempi. 3½/5
Toihan oli ihan järkyttävää shaissee. : D Miten voit sanoo, et parempi ku Juno.
Iha helposti parempi ku Juno. Juno oli semmonen leffa joka vaan luotti siihen että täyteen tuputettu adhd-dialogi tekis siitä jotenkin nokkelan tai hauskan. Plus Ellen Page esittämässä itseään taas kerran huaa .__.
Easy A:ssa se päähahmon omintakeisuus oli uskottavammin tehty ja missäänvaiheessa ei sorruttu siirappiisuuteen. Vähän kyl rupes ajoittain pienet ärsyttävyydet tossa Easy A:ssakin häiritsemään Junon lailla mutta ei yhtä pahasti. En tota silti varmaan tuu toiste kattomaan mut eilisöisessä mielentilassa ihan toimiva setti.
-
Tuli katottua Hämis ensimmäistä kertaa, enkä paljosta ollu jääny paitsi. No ihan kevyttä katsottavaa mut enpä muista millon viimeks oisin nähny leffan missä oli yhtä paljon yhtä huonoa CGI:tä.
-
Kattoin yöllä ku ei näkyny muutakkaa ni The Last Song ja voin kertoo että siinä mielentilasa tuli tippa linssiin :D
-
Easy A.. Oli mainio hyväntuulinen komedia. Jollain tavalla tuli mieleen Juno, paitsi että tää oli ehkä miljardi kertaa parempi. 3½/5
Toihan oli ihan järkyttävää shaissee. : D Miten voit sanoo, et parempi ku Juno.
Iha helposti parempi ku Juno. Juno oli semmonen leffa joka vaan luotti siihen että täyteen tuputettu adhd-dialogi tekis siitä jotenkin nokkelan tai hauskan. Plus Ellen Page esittämässä itseään taas kerran huaa .__.
Easy A:ssa se päähahmon omintakeisuus oli uskottavammin tehty ja missäänvaiheessa ei sorruttu siirappiisuuteen. Vähän kyl rupes ajoittain pienet ärsyttävyydet tossa Easy A:ssakin häiritsemään Junon lailla mutta ei yhtä pahasti. En tota silti varmaan tuu toiste kattomaan mut eilisöisessä mielentilassa ihan toimiva setti.
Niin aivan, eihän Emma Stone itseään esitä..... (Superbad, Easy A, Zombieland) 8)
Katoin maikkarilta Perheen Jalokiven (Family Stone). Ei tullu oikeen muutakaan telkusta ja oli tylsää. Mut joo, no enkö mä sitte tolleki leffalle itkeny melkee. : D Yllättävän hyvä, ei mikään erikoinen stoori, mut nauratti pari kertaa ja lopussa hymyilytti/itketti. :> 3,5/5
-
Easy A.. Oli mainio hyväntuulinen komedia. Jollain tavalla tuli mieleen Juno, paitsi että tää oli ehkä miljardi kertaa parempi. 3½/5
Toihan oli ihan järkyttävää shaissee. : D Miten voit sanoo, et parempi ku Juno.
Iha helposti parempi ku Juno. Juno oli semmonen leffa joka vaan luotti siihen että täyteen tuputettu adhd-dialogi tekis siitä jotenkin nokkelan tai hauskan. Plus Ellen Page esittämässä itseään taas kerran huaa .__.
Easy A:ssa se päähahmon omintakeisuus oli uskottavammin tehty ja missäänvaiheessa ei sorruttu siirappiisuuteen. Vähän kyl rupes ajoittain pienet ärsyttävyydet tossa Easy A:ssakin häiritsemään Junon lailla mutta ei yhtä pahasti. En tota silti varmaan tuu toiste kattomaan mut eilisöisessä mielentilassa ihan toimiva setti.
Niin aivan, eihän Emma Stone itseään esitä..... (Superbad, Easy A, Zombieland) 8)
Zombielandia en ole kokonaan nähnyt, mutta Superbadissa ja Easy A:ssa ei ainakaan esitä. Toki Superbadissa hänen hahmonsa oli varsin yksiulotteinen parin kohtauksen sivuhahmo.
-
Joo, toki... nyt ne ruusunpunaset silmälasit pois päästä. :>
-
Sillä että Emma Stone ON ihana ei ole kuin 96% tekemistä asian kanssa >=(
-
Spider-man & Spider-man 3 tuli tässä viikonloppuna katsottua :). Molemmista pidän edelleen tosi paljon <3. Kirsten Dunst on ihan mahtava näyttelijä :P. Tobey Maguire on myös tosi hyvä näyttelijä :).
Uutta hämisleffaa odotan kyllä varsin suurella mielenkiinnolla, kun siinä on sit uusia näyttelijöitä mukana.
-
No uudessa Hämiksessä onki sitten ihan uudet kuviot. :> Mikä on musta hyvä asia, koska toi kolmas osa oli aika epäonnistunu. Spideyn rakkauden kohteenaki on Gwen Stacy. :>
Plus Andrew Garfield on hyvä näyttelijä!
-
Käytii viikonloppuna kattoo Black Swan.
Oliha se ny tosi hyvä leffa mutta emmää tajua mikä siinä ihmisiä pelottaa! :o Kaikki selittää ettei saa tyylii nukutuksi nii mitä ihimettä? :D
Ällöttävä se oli enemmänki ku pelottava.
-
Järki ja tunteet (2007)
4/5. Olihan se pitkä, mut Jane Austen on mun juttu <3
-
Katoin Tourist (ja arvasin lopputuloksen heti alus) ja sitten hömppäkomedian, jonka nimee en muista (mutta Nekku ehkä kertoo), siinä oli Katherine Heigel ja Josh Duhamel (?).
-
^ Life as we know it!! 8 )
-
Järki ja tunteet (2007)
4/5. Olihan se pitkä, mut Jane Austen on mun juttu <3
Offaan joka paikkaan mut aina ku luen ton Järki ja Tunteet ni se kääntyy mun pääs Turki ja Jänteet :''''''''''''''D
-
Sisko tahtoisin jäädä. Pakko sanoo et kyllä petyin! Oisin luullu paljon paremmaks, nii kovasti sitä kuitenki on kaikkialla hehkutettu.. Tai siis ei se sillee huono ollu, ihan katottava pätkä :> mut alitti kyllä mun odotukset!
Oikeesti piti tänää mennä kattoo I Am Number Four, mut se tulis vast yhentoista jälkee meijä teatterissa ni ei sit jaksettu vaa mennää joku toinen päivä. :D
-
Kaunotar ja hirviö. Muistin et se oli parempi. Ihan hyvä silti, mut ei nyt mikää paras Disneyltä. Ehkä johtuu siitä, ettei mulla liity tähän leffaan tunnearvoa, toisin ku vaikka Mulaniin tai Pocahontasiin.
-
Katoin Disney-leffan, jota en ollu ennen nähny!
Muistan pienestä saakka, että leffojen mainoksissa on ollu leffa Pete ja lohikäärme Elliot (=Pete's Dragon), mutta nyt vasta näin sen, kun löydettiin Anttilan loppuunmyynnistä halvalla se dvd.
Ei ollu mikään kauheen erikoinen, en oo hirveesti näytellyn js piirretyn yhdistämisen kannattaja..
-
Rush Hour 2. : DDD Ties kuinka monennetta kertaa. Ja naurattaa kyl silti, vaikka toki ala-asteella enemmän. :''D En vaan voi sille mitään, et välil tän tyylinen setti uppoaa, mut ei kai siinä mitään pahaa. On kyl pikkusen jäätävää ku Jeremy Piven esittää tässä homoo vaatekaupan myyjää ja Entourages se on moottoriturpa Ari Gold, joka pilkkaa homoa assistenttiaan 24/7. 8D
-
Rush Hour 2
Ennenkin olen nähnyt ja oli yhtä hyvä edelleen.
-
John Tucker must die! Jesse Metcalfe, tosin ei ollu enään niin ihq ku sillon neljä vuotta sitten. Mut silti<3
-
Kylä tuli katsottua & olipa se aika huono leffa.. Bryce Dallas Howard oli ehdottomasti leffan parasta antia! Muut näyttelijät ei sit oikein vakuuttaneet.
-
The Village on mahtava leffa 8).. Yks parhaita ja vähiten äklösiirappisia rakkaustarinoita mitä oon leffoissa nähny.
-
Eraser!!! Rakastan Varsinäkkärin leffoi. Kova jätkä! Muilla FBI-tyypeil luotiliivit päällä, mut ei meidän Arskalla. 8)
-
Paksuna tuli katsottua & tykkäsin kovasti :). Ihanan hauska leffa. Katherine Heigl <3.
-
Paksuna tuli katsottua
-
Paksuna myös, toista kertaa (:
-
Katoi eilen Step Up. Ihan ok elokuva, ei kuitenkaa mitenkää erityisen hyvä :)
-
Tuli sit Usva katsottua & olihan se ihan jees leffa.. Muutama kohta tässä leffassa oli kyl aika pelottavia :D. Tää oli muistaakseni toinen kerta, kun oon nähnyt Usvan.
-
Tuplamorsian & I love you Phillips Morris
-
eilen puolet ja tänään loput Brokeback Mountainista. koskettava, en ois arvannu että loppuu noin 8<
-
JUSTIN BIEBER: NEVER SAY NEVER 3D!!
Käytiin eilen kattoon kaveriporukalla kun meni vikaa kertaa hämptonissa.
Oli ihan HUIKEE! Repeiltiin vaan koko leffan ajan ja tanssittiin ja laulettiin ja naurettiin ja tehtiin sydämiä ja kaikkee.. :"D
Jäätävä leffa, siinä oli oikeesti hauskoja juttuja (kuten slow-motion hair flip -kohta..)
Vuoden apras komedia!!
-
Mä haluun mennä leffateatteriin kattomaan jonkun leffan... mutten keksi mitään hyvää, jonka menisin.
-
Mä haluun mennä leffateatteriin kattomaan jonkun leffan... mutten keksi mitään hyvää, jonka menisin.
http://www.finnkino.fi/Event/298498/
http://www.finnkino.fi/Event/298398/?area=1022
http://www.finnkino.fi/Event/298502/
http://www.finnkino.fi/Event/298480/
http://www.finnkino.fi/Event/298481/
http://www.finnkino.fi/Event/298515/
Noi on sellasii mitä ite menisin kattomaan. :D Kuninkaan puheen tosin oon jo nähny. Mietin just yks päivä etten oo ollu tänä vuonna viel kertaakaan leffassa, on vaan aina ollu muuta menoa, ku on ollu Superpäivätkin...ja neki kallistu taas.
-
Toi viimänen kuulostaa ihan jännältä. Kuninkaan puhe on kans sellanen, mikä ois kiva nähdä, koska se voitti niin paljon tärkeitä Oscareitakin, mutta toisaalta en oo ihan varma onks se sen tyylinen leffa, josta tykkäisin.
-
Sucker Punch:ia odottelin mielenkiinnolla, tosin nyt se ei oo saanu kovin hyvii arvostelu joissain paikoissa...mut eihän se ratkaisekaan sitä, et tykkäänkö leffasta vai en, koska se voi silti olla mun mielestä hyvä. Imdb näyttää arvosanaks ainakin tällä hetkellä 6,6. Mut saa nähä saanko raahattua itteni tässä jossain vaiheessa leffaan, koska luultavasti meen kattoo sen tai sit ton Punahilkan.
//Paitsi, et unohdin kokonaan Vettä Elefanteille. Sehän on tulossa ensi-iltaan, Pattinsonin ja Witherspoonin leffa. Siinä on myös Christoph Waltz. Sen varmaan menisin kattoo.
-
Vettä elefanteille!!! Pakko mennä varmaa jo ens viikol kattoo ;D
-
Mr. and Mrs. Smith ! :'D Tykkäsin kyl paljo, mut musta tuntuu et tätä on hypetetty liikaa vaa sen takii et Brad ja Angelina löys toisensa tän leffan kuvauksissa.
Tää oli kyl kuvattu jotenki ihan älyttömän hyvin! Nauroin monelle kohdalle ku John ja Jane oli vaa ihan hiljaa ku kumpikaa ei halunnu sanoo sanaakaa vaik ties toisen ajatuksista :'D
Mut mua häiritsi ihan sikana JOHN SMITH!!! (pocahontasissa ku siis on myös)
-
Grey Gardens. Elokuva pohjaa tositapahtumiin. Eli kyseessä on palkittu HBO:n tv-elokuva kahdesta seurapiirilemmikistä, jotka erakoituu ränsistyneeseen taloon. Pääosissa Jessica Lange ja Drew Barrymore. Oli itse asiasa yllättävän koskettava leffa. Kummatkin pääosanesittäjistä oli tosi vakuuttavia ja moniulotteisia. Latasin ihan alkuperäsen dokumentinkin (samalla nimellä kulkee, vuonna 1975 ilmestynyt), koska mua alko kiinnostaa nähä se.
3,5/5
Toi Grey Gardens on viel parin viikon ajan katsottavana yleareenasta, jos kiinnostaa. :>
Ystävät hämärän jälkeen (Låt den rätte komma in). Tarina koulukiusatusta pojasta, joka tutustuu naapurissa asuvaan omituiseen tyttöön. Tyttö paljastuu vampyyriksi, ja kaupungissa tapahtuneet murhat saavat näin ollen selityksen. Leffassa oli koko ajan semmone jännä tunnelma. Tavallaan tässä jäi juttuja paljon auki, mut toisaalta taas ihan hyvä vaan. Tykkäsin kyl, nyt odottais koneella tästä tehty jenkkiversio.
3,5/5
Miesten vuoro. Pysäytti mut ihan täysin. Kotimainen dokumetti erilaisista miehistä saunassa. Tässä oli niinku pätkiä nivottu yhteen erilaisista miehistä saunomassa, saunassa jaettiin ilot ja surut. Riipasi oikeen kunnolla. Itketti ja nauratti, koska tässä oli paljon humoristisia elementtejä, mut ne surulliset tarinat oli sitten oikeesti tosi surullisii. Ihmisii oli eri yhteiskuntaluokista ja oli nuorempia ja vanhempia. Yksinkertaisella tavalla kuvattu, tosi kaunis toteutus. Tässä oli kyl kunnolla semmosta suomalaista tunnetta. Saunassa suomalainen mieskin uskaltaa olla herkkä ja haavoittuvainen.
Näkyy yleareenassa viikon ajan.
4/5
-
Voi juupeli... Toi Låt den rätte komma in mun on pitäny kattoo jo pitkään. Ruåtsin cinema on kyl nostanu päätään aika raivolla viimevuosina. Siellä painitaan kyllä jo ihan eri liigassa kun esim. Suomessa.
-
Oon kattonu päivän sisään kaks leffaa, joista yhen kaks kertaa :'D Siis just toi Mr and mrs smith, ni katottii toisen kerran viel eilen kaverin synttäreil :) Ja sit kävin neljän 9v tytön kaa kattoo RIO, eii se nyt ihan huono ollu mut ei mikää hyväkää :'D Ihan hauska.
-
Mr and Mrs Smith oli ekalla kerralla semmonen hauskahko kevyt pläjäys, mut toista katselukertaa se ei kyl kestäny yhtään...
Siin oli kyl iha mielenkiintoset musavalinnat actionkohtauksissa.
-
Siin oli kyl iha mielenkiintoset musavalinnat actionkohtauksissa.
Tän pistin itse myös merkille ;D
-
Elokuu
-
Mä en muistaakseni tykänny Mr. Ja Ms. Smithistä....tosin siitäkin on niin paljon aikaa taas, ku oon sen kattonu ettei oikeen muista yksityiskohtia.
-
Aladdin tuli katsottua :).. Aladdin on omasta mielestäni yksi parhaimpia Disney-leffoja ikinä! Jotenkin se on vaan niin hyvä & sitä on aina kiva katsoa.
// Vihreä maili tuli sit katsottua.. Ihan alusta asti en kylläkään katsonut sitä. Oon nähnyt Vihreän mailin ties kuinka monta kertaa aikaisemminkin. Vihreä maili on mielestäni aivan mahtava leffa :).
-
Äh kuin en oo VIELÄKÄÄN saanu aikaseks kattoo Vihreetä mailii DVD:ltä. Mut se kyl kiinnostaa ihan hirveesti joten pakko kattoa täs lähipäivinä. Ehkäpä jo tänään ;D
Ite katoin kolmoselta Kultaisen kompassin. Semmoin ihan kiva lauantai-illan piristys, mutta en nyt välttämättä toista kertaa kattois.
-
Mä katoin Vihreen mailin eilen. ;D En ollu koskaan aiemmin nähny. Ja luulin, et se oli mun leffakirjoissa, mut ei ollukaan. :o No oisin mä sen silti kattonu. ;D Ei se mun mielestä ollu ihan sen kaiken hypen arvonen, mulle sitä oltiin kehuttu liikaa. Vähän liian pitkäkin. Mut oli siinä hetkensä. : ) 3,5/5
Oisin kyl halunnu kattoa Kultaisen kompassin, mut en sit viittiny ottaa sitä ees digiboksil, ku siel on muutenki liikaa mun tallennuksia. Joskus yritin alottaa tota kirjaa ala-asteella, mut en kyl edenny siinä ja vastoin tapojani jätin sen kesken...no eiköhän toi tuu uudelleen telkusta taas joskus.
-
Oli aika outoo eilen ku lähettii yökerhosta yhelle kaverille missä piti olla jotai jatkosettii meneillään, ni siel vaa porukka kattoki hiljaa rivissä Vihreetä Mailia %D
-
mä katoin sitä vihreetä mailia vähän matkaa mut ei oikee uponnu ja suljin telkkarin :p
-
No eilen tulikin sitten katsottua Harry Potter ja salaisuuksien kammio. Oon nähny about miljoona kertaa, mut Potter leffat on kyl aina yhtä hyviä ==)
-
Country Strong 4/5. Hyvät näyttelijät ja ihan mukiinmeneviä biisejä. Tarinassa kyl toivomisen varaa, koska oikeesti sen lopputuloksen arvas, mut tykkäsin silti.
Somewhere 2,5/5. Sofia Coppola kuuluu mun lemppariohjajiin, mut tää oli ihan totaalinen pettymys. Tässä oli jotain samankaltaista ku Lost In Translationissa, mut toteutus oli niin köyhää. Enkä oikein tiiä, et onnistuko pääosanesittäjä kantamaan tällasta roolia harteillaan. Elle Fanning oli ihan jees.
Transporter 3 2/5. Tuplasti köyhempi ja yllätyksettömämpi juoni, mitä kahdessa ekassa osassa. Pari kaahailukohtausta oli onnistunu. Hymyilytti parissa kohtaa, onhan se Statham vaan semmonen epeli.
Let Me In 3/5. Låt den rätte komma in:istä tehty jenkkiversio. Ihan onnistunu uusintaversio, ei oltu sössitty, mut ei oikeestaan lisätty mitään turhaakaan, mut suosittelen silti kattomaan alkuperäisen jos vaan mahdollista.
-
Harry Potter & salaisuuksien kammio tuli eilen katsottua. On kyl nähnyt ton ties kuinka monta kertaa :D. Potter-leffoihin en oo koskaan kyllästynyt & aina niitä on kiva katsoa.
-
Potterin katoin kans : ) Salaisuuksien kammio on yks mun ihan suosikki niistä leffoista. Se on niin hyvä! ja siin on viel oikee Dumbledore <3
-
Ceremony 3+/5. Vähän erilainen komedia. Oikeestaan tän hauskuus perustu sille, et pääosakaksikko oli ihan älyttömän nolo, ku ne vaan tunki sinne häihin väkisin. : DD Toisin sanoen koin katsojana myötähäpeää. Ja no olihan siellä hääseurueessaki aika omalaatusia ihmisiä.
Eli ideana tässä leffassa oli se, et yksi parikymppinen mies haikaili erään yli kolmikymppisen naisen perään ja tää nainen oli menossa naimisiin. Jäbä ottaa kaverin messiin ja aikoo soluttautua häihin, tosin kaverilleen hän ei suunnitelmasta kerro, vaan soluttautuminen tapahtui muka sattumalta. Pääosissa Michael Angarano, Uma Thurman, Lee Pace & Reese Thompson.
The Last House On The Left (1972) 3/5. Haha, tätä oli kyllä ajan hammas kuluttanu. : DDD Ihan outoo musiikkiia ja tosi amatöörimäistä meininkiä. Meinasin kuolla nauruun pösilöille poliiseille, varsinkin yhessä kohtauksessa, ku niiden auto jätti tielle ja sitten ohi ajo joku auto, ni ne lähti juoksee sen perään. Ku se auto oli pysähtymässä, ni niiden poliisien ilmeet ja juoksutyyli oli ihan priceless. 8D
No oman käden oikeushan se tässäkin sujui ihan mallikkaasti. 8) Pointsit kuitenkin uusintaversiolle, joka oikeesti onnistu olemaan ahdistava.
Telkusta tsiigailin Potteria...Liehkehtivä pikari. En tosin jaksanu kovin hyvin keskittyä. Kyl se niin vaan on, etten oikeen välitä Potter-leffoista. Liekehtivä pikari sentään oli viel ihan ok, mut Feeniksin kilta oli semmosta kuraa. Siitä eteenpäin tosin en ookaan nähny, johtuen myös siitä, et en oo vikaa kirjaa lukenu.
-
^ jeo, feeniksin kilta on iha ahdettu täyteen kaikkee <.< sen siitä saa ko on paksu kirja ja leffaa vaan 2,5h.
-
Tossa maanantaina tuli katsottua Harry Potter & liekehtivä pikari :). Edelleen liekehtivä pikari on mielestäni paras Potter-leffa! Jotenkin mä vaan tykkään tosta leffasta niin paljon.
-
Red Riding Hood - Punahilkka. Oli tosi hyvä ! Kuvittelin sen enemmän Twilightin kaltaseks saman tekijän ja trailerin perusteella mut tää oliki sata kertaa parempi :D tykkäsin. ja täs oli Shiloh Fernandez, se ei ainakaa laskenu leffan pisteitä (<3) ..
-
^Mäkin kävin kattomassa ton. Munki mielestä oli parempi, mitä traileri anto odottaa. Vaikka toki lopputuleman arvas melkein heti.
-
^ No juu, oli kyllä melko arvattava silleen. Mut jännintä siin leffas oli arvailla kuka se ihmissusi on :DD en ois ikimaailmas keksiny oikein, aattelin kokoaika sitä yhtä toista tyyppiä !! Nii ja se loppu kyl just niinku pitiki 8>
apua vaikeee yrittää sanoo mitää spoilaamatta :D
-
^ No juu, oli kyllä melko arvattava silleen. Mut jännintä siin leffas oli arvailla kuka se ihmissusi on :DD en ois ikimaailmas keksiny oikein, aattelin kokoaika sitä yhtä toista tyyppiä !! Nii ja se loppu kyl just niinku pitiki 8>
Mä taas arvasin siinä vaihees kuka se oli, kun tuli se yks kohtaus aika lailla leffan puolesvälis? No joo. Kuitenkin oli hauska sit sen jälkeen kattoa, miten muka katsojaa johdettiin harhaan.
-
katoin little miss sunshinee puolee välii mut sit fintv lagas </3
-
Käytii eilen kattoo leffassa Limitless (suom. Rajaton). Oli oikeesti ihan pimee. En tienny koko leffasta mitää ennenku mentii kattoo se. Alku oli hauska mut loppuu kohen kyl huononi, vika puol tuntii meni ainaki ihan yli.
-
Toi Limitless on saanu aika rajattomat kehut et pitäis kyl tsiigaa ku ei oo taas tullukaa hyvää actionfilkkaa Takenin jälkeen.
-
Gilbert Grape. Aah, tykkäsin ! Enkä vaa sen takii, et siin oli 30v Johnny Depp....
-
Jane Austen book club. Miten ihanan lämminhenkinen! Oli tosi hyvä päätös viikolle kattoo toi :)
-
^ Mä katoin pätkän ja se vaikutti ihan kiinnostavalta, mut en halunnu spoilaantua Austenin kirjoista kun en oo ehtiny lukea kun Ylpeyden ja ennakkoluulon..
-
^ Mulla taas heräs just ton leffan takii mielenkiinto Austenin kirjoihin! Oon kyl leffoista nähny melkei kaikki, mut haluisin lukee kirjatki. Mutku oon niin laiska lukemaan :<
-
Mäki katoin tota The Jane Austen Book Clubia, mut olin niin väsyny etten osannu keskittyy siihen kunnol. :< Oli se kyl ihan hyvä, vaikka ois kannattanu enemmin sitten vaikka ottaa boksille, ku meni vähän pieleen kattominen.
-
Mä olin nähnyt sen aiemmin, mut katoin osittain ku siin oli Hugh Dancy. 8)
-
Mä olin nähnyt sen aiemmin, mut katoin osittain ku siin oli Hugh Dancy. 8)
Haha, erittäin hyvä syy. 8)
-
Mä olin nähnyt sen aiemmin, mut katoin osittain ku siin oli Hugh Dancy. 8)
Haha, erittäin hyvä syy. 8)
Niin minustakin. 8)
-
Jane Austen Book Club, tylsä, mutta loppu oli kiinnostavin.
-
Mä olin nähnyt sen aiemmin, mut katoin osittain ku siin oli Hugh Dancy. 8)
Haha, erittäin hyvä syy. 8)
Niin minustakin. 8)
AH se oli kyl ihanin <3
-
The Stepfather (1987) 2/5. Katoin joskus aikasemmin tästä tehdyn uusintaversion (2009) ja täytyy kyl sanoo, et siitä sain sentään parit sätkyt. Tässä ei oikeen jännitys rakentunu ja kohonnu missään vaiheessa, vaan lässähti jotenki heti alkuunsa. Terry O'Quinn (Lostin Locke 8DD) oli kyl creepy, mut siihen se sit oikeestaan jäikin.
The Roommate 1/5. Tää on ilmeisesti vuona 1992 valmistuneen Single White Female (suom. Nuori naimaton nainen) trillerin uusintaversio. Tosin tää oli tehty ihan teiniversioksi. Eli naisen kämppis (tässä tapauksessa college huonekaveri) paljastuu ihan psykopaatiksi. Tosi turha ja köyhä leffa. Suosittelen tsekkaamaan alkuperäsen.
Fast & Furious 3/5. Sarjan neljäs osa, johon oli tuotu takaisin alkuperäsii näyttelijöitä. Siinä mielessä ihan toimiva paketti. Oli yritetty panostaa enemmän ehkä juoneen ja saada tästä dramaattisempi. Kaipasin kyl enemmän semmosta kunnon kaahailua...mut ei tää nyt huono ollu. Jostain syystä tykkään eniten melkeen Tokyo Driftistä (kolmas osa), jota taas yleisesti ottaen taidetaan pitää heikoimpana osana ja moni ei ees laske sitä sarjaan kuuluvaks.
Grey Gardens 3/5 (1975). Aito ja alkuperäinen dokumentti äidistä ja tyttärestä, jotka ennen olivat seurapiirilemmikkejä, mutta sittemmin erakoituivat taloon, joka ränsistyi rahanpuutteen takia. Katoin tästä siis ensin HBO:n samannimisen tv-elokuvan ja innostuin siksi katsomaan alkuperäisen dokkarin. Ihan mielenkiintoinen tapaus.
-
Vares - Huhtikuun tytöt
Reini <3
Jeesus <3
Muuten ihan perussettiä. Mutta voi että ku oli ruuhkaa!!! Ihan älyttömät jonot ihan vähä ennen leffan alkuaki. Hyvä ku leffaan ehti ajoissa.
-
Oliks Plevnas? En oo vieläkää käyny tsekauttaa sitä teatterii.
-
Oliks Plevnas? En oo vieläkää käyny tsekauttaa sitä teatterii.
Olin. Isoimmas salis. On se vaan parhautta.
-
Vettä elefanteille. Plääh.
-
Jos rakastat 3,5/5. Suomalaiset osaa tehdä musiikkielokuviakin! Jos pysty ignooraamaan parit kököt kohtaukset ja hieman itsestäänselvän juonen, ni tästä sai nauttia paaaaljon. Itkin ja hymyilin. :> Ihastuin Sarah Kiven Joka päivä ja joka ikinen yö vetoon. Ihana sovitus Eppujen biisistä ja mikä ääni! Sitä ääntä vois kuunnella koko levyllisen...
A Complete History Of My Sexual Failures 3,5/5. Chris Waitt ei ole tehnyt päivääkään normiduunia, vaan elättää itsensä dokkareilla ja musan teolla. Jokainen nainen, jonka kanssa hän on ikinä seurustellut, on jättänyt hänet. Niinpä Chris päättää alkaa haastatella näitä exiä saadakseen selville mikä hänessä on vikana. Siis voi luoja mikä raasu. : D Ois tehny mieli halata oikeen kunnolla. Mut onneks miehellä menee nykyään paremmin. 8')
Harjunpää & pahan pappi 3,5/5. Sarjassamme oliko järkevää kattoo keskellä yötä, ku ahdistuu vaan lisää. :| Tosi synkkä ja väkivaltainen suomalainen elokuva. Näytti tosi laadukkaalta. En oo koskaan pitäny Peter Franzenista, mut tää on varmaan ihan oikeesti sen uran kohokohta. Kiinnostais kyl nyt lukee näitä kirjoja, sen verran hyvä juoni.
Haha....3,5 jokaselle...
P.S. Ehdotelkaa jotain piristävii leffoi!!!
-
^
Interstate 60, Pleasantville, Charlie Bartlett, Paul, Waiting..., Clerks, Clerks 2, Death at the Funeral (originaali brittiversio), The Invention of Lying, Garden State, Lock Stock and Two Smoking Barrels, Harold & Kumar go to White Castle (+ jatko-osa)...
Tossa muutama from the top of my head 8D, toivottavasti et kaikkii noista oo nähny.
-
Paranormal Activity 2 :D Ykkönen oli kyl parempi. Mut silti en uskalla nukkuu :<
-
Paranormal Activity 2 :D Ykkönen oli kyl parempi. Mut silti en uskalla nukkuu :<
Haha apua:D eiks kakkonen oo pelottavampi :o?
-
Must ykkönen oli vähän pelottavampi 8DD tosin mä katoin sitä yksin keskel yötä et saattaa johtuu siitäki... mut ei sillä ettei toiki ois ollu, pidin tyylii käsii naaman ees. :---D Ja säpsähtelin.
-
^ Aijaa ;o aina vaa kuulee et kakkonen on viel pelottavampi. Mut vitsi alko tekee sikana mieli kattoo Paranormal Activityy :D!
-
^ Mun ei kyllä tee enää jostain syystä :'''D
-
^ HAHA voin uskoa 8D mulla ois ihan sama fiilis leffan päättymisen jälkeen.. ehkä jo ennen sitä.
-
Kävin eilen ekaa kertaa leffassa tänä vuonna (oon ollu lusmu :<). Kävin kattomassa sen Vettä elefanteille. Oli hauskaa, ku sinne tuli pari mummoo. :'''D Kuvittelin miten musta tulee mummona samanlainen, et käyn ahkerasti edelleen leffoissa ja kuolaan Pattinsonia. 8DDDDDDD Mut itse leffa oli ihan hyvä, semmone 3,5/5. :] Vähän ennalta-arvattava ehkä, mut tunteikais ja viihdyttävä. Mua itketti kyl melkeen koko ajan, aina ku eläimii satutettiin, ni muhun sattu. Ja muutenki olin mahdollisesti ehkä vähän herkässä mielentilassa, mut onneks leffateatteris on pimeetä. 8D
Katoin kans Alastoman lounaan vihdoinkin, mut en oikeen tiiä miten sitä voi pisteyttää. :''''''''D
-
Katoin kans Alastoman lounaan vihdoinkin, mut en oikeen tiiä miten sitä voi pisteyttää. :''''''''D
Se on kyl mielenkiintonen pläjäys. Ekan kattelukerran jälkeen olin et "kello on viisi aamulla ja mitä v*ttua juuri näin!?", tokan kerran jälkeen olin et "hmm..." Mut kolmannen kerran sen nähtyäni olin et "Nerokas taideteos 5/5!!".
-
Katoin Jarhead. Oli aika sukka. :< Jake Gyllenhaal on musta vaa jotenki vähän tönkkö näyttelijä, enkä oikee hiffannu et mikäs tän leffan juoni on. No oli sentää sotilaita 8---)
-
Mies & alaston ase 5/5 8)
Raising Arizona (/Arizona Baby) 3/5. Coenin veljesten häröily.
Harold & Kumar Go to White Castle 3/5. Ei huono, mut ei nyt erityisen ihmeellinenkään. Yllättävän hyvä kyl tommoseks pienen budjetin komediaks. :'D
Atonement (Sovitus) 4/5. Ihan ku joku ois just puukottanu mua sydämeen. :< Kauhee. Syyllisyydentunne oikeen puski ruudusta läpi. Täs on hieno kerronta.
-
Äh, pitäs kattoo mies ja alaston ase, arizona baby ja sovitus. Mut ehin ehkä seuraavassa elämässä :<
-
Due Date 3-/5
Aika vaisu komedia siihen nähden mihin oli ainekset. Pari hyvää kohtausta.
A School for Scoundrels 2½/5
Myös melko keskinkertainen komedia, pääosassa "Napoleon Dynamite".
Happythankyoumoreplease 4½/5
Josh Radnorin kässäri/ohjausdebyytti Tuli aivan puuntakaa. Mahtava elämänmakuinen indiepläjäys. Vielä pari vuotta sitten en ois osannu arvostaa.
-
How to train your dragon. katottiin kamun kanssa på engelska, niitten viikinkien aksentit :_D <3 ihan hauska leffa, sai nauraa ainaki ja sai hyvälle tuulelle.
-
Live Free or Die Hard 3-/5
Ihan ok aivot narikkaan mätke. Toimintakohtaukset oli jo kyllä ihan överiä, luokkaa Transporter. Pääpahista esittänyt Timothy Olyphant tuntui taas näyttelevän vähän kieliposkessa meiningillä, eikä tällaselta leffalta oikeen muuta voi odottaakaan.
After.Life 3½/5
Mielenkiintoisen tulkinnanvarainen leikittely katsojan kustannuksella. Christina Riccille varmaan ihan mielekiintoinen näyttelykokemus...
-
the babysitters. vois kuvitella et tää ois iha kuraa mut tää olikin yllättävän hyvä!
-
Tomcats.. Ihan jees leffa & tuli kyllä niin revettyä aika pahasti muutamassa kohdassa :D.
Anacondas: The Hunt for the Blood Orchid.. Olipas tosi isoja anacondia tässä leffassa :o. Muuten leffa oli aikas huono & näyttelijäsuoritukset oli mielestäni melko heikkoja. Alkuperäinen Anaconda on kyllä huomattavasti parempi!
-
Napapiirin sankarit ja Julmia aikeita 8)
-
Uneton Seattlessa. IHANA <3__________<3 Rakastuin kyl ihan täysin. Se pieni poika oli ihana, en voi ikinä vastustaa elokuvia, jossa on joku ihanan söpö lapsi!
-
Buried.
Kuvauksellisesti hieno, suhteutettuna siihen mikä on koko leffan tapahtumapaikka ni tosi hyvin tehty (tosin sitä ei välttistä koko leffaa ois jaksanu), loppu oli ehkä vähän plääh ku se oli kummiskin aika ennalta-arvattava.
-
Kaikki rakastavat Mandy Lanea tuli katsottua tuossa lauantain & sunnuntain välisenä yönä. No oli se kyllä ihan ok leffa. Amber Heard oli kyllä tosi HOT! Hieman yllättävä oli se loppu, kun odotin sen päättyvän toisenlaisesti :D.
-
Buried.
Kuvauksellisesti hieno, suhteutettuna siihen mikä on koko leffan tapahtumapaikka ni tosi hyvin tehty (tosin sitä ei välttistä koko leffaa ois jaksanu), loppu oli ehkä vähän plääh ku se oli kummiskin aika ennalta-arvattava.
Tää on kyl ehdottomasti paras elokuva mitä oon nähny tänävuonna.
Toteutus ja idea jotain aivan uutta ja tarinakaan ei Irakin sota allegorioineen ollut mitään pelkkää popcornpuppua. Just tällaista innovatiivisuutta elokuvamaailma kaipaa.
Munmielestä se loppu oli aika vaikuttava. (spoilereita)
Tavallaan uskals tommoselta vähän klaustrofobiakauhu-henkiseltä elokuvalta odottaa noin rohkeata ratkaisua, mutta kyllä mä luulin ehkä silti enemmän että ne ehtis pelastaan sen Conroyn. Enpä muista missä näkemässäni leffassa ois ollu noin lohduttomat viimeiset sekunnit kun arkku valuu hiljalleen täyteen hiekkaa ja puhelimeen kuiskataan "I'm sorry".
-
Buried.
Kuvauksellisesti hieno, suhteutettuna siihen mikä on koko leffan tapahtumapaikka ni tosi hyvin tehty (tosin sitä ei välttistä koko leffaa ois jaksanu), loppu oli ehkä vähän plääh ku se oli kummiskin aika ennalta-arvattava.
Tää on kyl ehdottomasti paras elokuva mitä oon nähny tänävuonna.
Toteutus ja idea jotain aivan uutta ja tarinakaan ei Irakin sota allegorioineen ollut mitään pelkkää popcornpuppua. Just tällaista innovatiivisuutta elokuvamaailma kaipaa.
Munmielestä se loppu oli aika vaikuttava. (spoilereita)
Tavallaan uskals tommoselta vähän klaustrofobiakauhu-henkiseltä elokuvalta odottaa noin rohkeata ratkaisua, mutta kyllä mä luulin ehkä silti enemmän että ne ehtis pelastaan sen Conroyn. Enpä muista missä näkemässäni leffassa ois ollu noin lohduttomat viimeiset sekunnit kun arkku valuu hiljalleen täyteen hiekkaa ja puhelimeen kuiskataan "I'm sorry".
Mä vaan ehkä odotin jotain tosi radikaalia päätöstä. Tyyliin, että ne irakilaiset heput oiskin kaivanut sen ylös ja aseen piippu tuijottaa ja sit bääm, leffa loppuu. Tai no jotain. Koska tässähän oli nää 2 selkeetä vaihtoehtoo, et se joko pelastetaan ja kaikki on niin ihQuu tai sit se ei pääse sieltä pois. Sen takii jotenkin aattelin, että ne elokuvantekijät on päättänyt yllättää ja vetää jonkun hienon twistin loppuun, koska muutenkin koko leffa on erilainen ku normileffat.
Paitsi et en ihan tajunnut sitä lopun juttuu, että miten niin ne pelastajat johdatettiin Mark Whiten luo. Siis oliks se tyyppi samaan aikaan haudattuna ja ne sai pelastettua sen vai johdattiko ne sen sinne, missä sitä Whitea oli aikoinaan pidetty? Se meni vähän yli...
-
Paitsi et en ihan tajunnut sitä lopun juttuu, että miten niin ne pelastajat johdatettiin Mark Whiten luo. Siis oliks se tyyppi samaan aikaan haudattuna ja ne sai pelastettua sen vai johdattiko ne sen sinne, missä sitä Whitea oli aikoinaan pidetty? Se meni vähän yli...
En nyt ihan tarkalleen muista miten se kuvio meni, mut muistaakseni Mark White oli se joku tyyppi joka oli muutamaa viikkoo Conroyta aiemmin haudattu jonnekin päin Irakia ja se Irakilainen vanki kuka suostu paljastamaan "elävältä haudatun gringon sijainnin" antoi koordinaatit sinne mihine se White oli haudattuna ja se oli tietty jo kuollu sinne arkkuun aikoja sitten.
Tää brittiaksentilla puhelimeen puhunu äijä oli aiemmin sanonu Conroylle, että "pelastimme Mark Whiten joten pelastamme sinutkin" niinku rohkaisuna ja vakuutuksena sille että ne saa sen pelastettua. Ja leffan lopussa tää britti joukkoineen luuli kaivavansa Conroyta ylös, mutta löyskin sensijaan sen Whiten kadonneen ruumiin ja pyyteli lopussa Conroylta anteeks ettei onnistunut pelastamaan kumpaakaan.
-
mantsassa katottiin napapiirin sankarit.. humoristinen leffa (8
-
Shakespeare In Love :---------D oli huono.
-
forrest gump perjantaina, eilen lost in translation.
-
napapiirin sankarit ja sitte taxi 4
-
Driving Miss Daisy ja American Gigolo. Näin kerrankin leffan, jossa Richard Gerellä ei ole harmaata hiuksissa. Ees vähän. :''''''''''D (American Gigolo)
-
Erämaan armoille.
-
Forrest Gump! VIIMEINKIN. Tykkäsin oikeesti (: Vaikka väsytti loppupuolella : D
-
Kauhea kankkunen 2 :D
Tää oli kyl kauhee leffa, mut olin jotenkin siinä mielentilas, että vaan nauroin. :D En tiä, tää oli jollain tasolla jotenkin niin paljon päättömämpi ku eka, että ehkä jopa parempi.
Ai ni ja viimeksi ku kävin kattoos Hall Pass, niin vähänKÖ nauroin Paul-nimisen leffan trailerille :D
-
Ai ni ja viimeksi ku kävin kattoos Hall Pass, niin vähänKÖ nauroin Paul-nimisen leffan trailerille :D
Paul voi tulla oleen hyvä leffa koska Wright/Frost/Pegg kolmikon edelliset leffat Shaun of the Dead ja Hot Fuzz on varmaan 2000-luvun arvostetuimpia komedioita.
-
Katoin eilen Salasana Mercuryn mut en jaksanu tietenkä sitä loppuun asti vaan nukahin ja nyt mua sit jäi häiritsee et miten se loppu :S
-
Ai ni ja viimeksi ku kävin kattoos Hall Pass, niin vähänKÖ nauroin Paul-nimisen leffan trailerille :D
Paul voi tulla oleen hyvä leffa koska Wright/Frost/Pegg kolmikon edelliset leffat Shaun of the Dead ja Hot Fuzz on varmaan 2000-luvun arvostetuimpia komedioita.
En ole kumpaakaan nähnyt noista yllämainituista... paitsi en ole varma edeltävästä (onko siinä zombeja?). No joo. Anyways. Paul vaikutti ihan älyttömän tyhmältä mutta siksikin hauskalta.
-
Shaun of the Deadissa on zombeja. : D Ja Hot Fuzz on semmonen poliisikomedia.
-
Shaun of the Deadin oon jopa minä kattonu. Se oli ihan hauska : D
-
The Hangover Part 2. Ja se oli oikeesti hauska. : DD Nauroin samalla lailla ku ykköselle ja sen olin kattomassa sellasen kaverin kaa, jonka nauru aina tarttuu. Yhtä paljon nauratti nyt yksin, et ei se seura näköjään tässä tapauksessa antanu plussaa. : DD Olin tosi yllättyny, et toi oli niinkin onnistunu, ku kaava kuitenkin oli aika lailla sama.
-
^Siinä oli sellaisia pieniä juttuja, jotka nauratti ihan sikana :D Kuten se apina.
-
^Joo niin oli. : D Sellasia ihan sekopäisiä pieniä yksityiskohtia, jotka hajotti. Nauroin taas niin paljon niille kuville, joita tuli lopputekstien alkuosan aikana.
-
^Joo niin oli. : D Sellasia ihan sekopäisiä pieniä yksityiskohtia, jotka hajotti. Nauroin taas niin paljon niille kuville, joita tuli lopputekstien alkuosan aikana.
Joo. :D Sinänsä ihan typerä leffahan se oli ja juoneltaan ihan typerä, kun/jos on nähnyt ykkösen... mutta just sellanen ehehehhe. :d
-
Haha, eilen ku menin nukkumaan ni aloin hihitellä viel Hangoverille.
SPOIL:
Alko naurattaa se hiljaisuuslupauksen tehnyt munkki, joka oli niiden tyyppien mukana bilettämäsäs.
-
Eilen tuli sit katsottua TV5:ltä Tiedän mitä teit viime kesänä 3 & tota olipas se erittäin p*aska leffa.. Näin jälkikäteen pitää todeta, että ei olis pitänyt katsoa tota :D. Kaksi ekaa leffaa on kyllä miljardi kertaa parempia! Näyttelijät oli tossa leffassa ihan surkeita! Kamala myötähäpeä tuli tota katsoessa...
-
The Hangover Part 2. Ja se oli oikeesti hauska. : DD Nauroin samalla lailla ku ykköselle ja sen olin kattomassa sellasen kaverin kaa, jonka nauru aina tarttuu. Yhtä paljon nauratti nyt yksin, et ei se seura näköjään tässä tapauksessa antanu plussaa. : DD Olin tosi yllättyny, et toi oli niinkin onnistunu, ku kaava kuitenkin oli aika lailla sama.
No Nekku taitaa sitten olla innoissaan kun sarja on saamassa kolmannenkin elokuvan...
Jos ensin ryypättiin Vegasissa ja sitten Bangkokissa, voi vain arpoa mielessään mihin kolmos-osa sijoittuu? (Tampereelle?)
-
(Tampereelle?)
Tässä tapauksessa voisin ehkä harkita katsovani kolmososan :DDD
-
No en ole innoissani. : D Turha jatko-osahan toi kakkonenkin on, mut ei se sitä viihdearvoa silti pois vieny. Kolmas nyt tuskin enää voi naurattaa.
-
Rentiä ja harmittaa etten voinu nähdä loppuun, kun olin niin kipee x_X
-
^ Rent on ihan huikee! Mul on se DVD:näki!
Ite katoin Kuninkaan puheen. Tykkäsin kyl ihan. Paikoittain vähä tylsä, mut siin oli niin hyviäki juttuja, et naurettii kavereiden kaa aivan hirveesti : D
-
johnny english enkun tunnilla ja hissan tunnilla katotaan the blues brothers (aivan huikee leffa, oon nähny aiemminki) (:
-
knight and day & kauhea kankkunen katteltiin kaverin synttäreillä :--)
-
Easy A
(http://graphics8.nytimes.com/images/2010/09/17/arts/17EASY-span/EASY-A-articleLarge.jpg)
Katottiin eilen ja oliki muuten virkistävä teinikomedia ihan hetkeen 8) Emma Stone oli tosi hyvä omassa roolissaan :)
-
Mä kattelin Just Go With It ja No Strings Attached.
Just Go With It oli törkeen huono, vaik siin oli ihan hyvät ainekset semmoseen keskitason komediaan. Jennifer Anistonissa ja Adam Sandlerissa ei ollu mitään vikaa. Sandler on kyl vähän sellane, et joskus se ärsyttää leffoissa tosi paljon ja toisinaan onnistuu. Mut emt, jotenki se oli vaan ihan k'stu. Enkä tienny, et toiki oli tavallaan uusintaversio. : D Noh latailin sen alkuperäsen kans, täytyy jossain vaihees kattoo. 2/5
Eilen katoin No Strings Attached. Olikohan tää suomeks joku Näin ystävien kesken tms. Ashton Kutcher ja Natalie Portman pääosissa. Tää oli musta ihan hyvä romanttinen komedia, monet kriitikot on turhaan tätä sättiny. Onneks Episodissa ainaki pari kriitikkoo osas arvostaa. : D Okei, oli tässäki sellane tietty kaava, mut pääosanesittäjät ja itse asiassa Kevin Kline ja Lake Bell sivurooleissa teki tästä pirtsakan. Varsinkin Portman, jota ei yleensä tämmösissa oo totuttu näkemään. Ashton nyt vetää tämmöset rutiinilla. Mut tuiiiiiiiii ku se on ihana mies. 8< 3,5/5
Ai niin, piti viel sanoo, et Leona Lewisin biisi Bleeding Love sai jonku ihan uuden merkityksen tän leffan jälkeen. 8D En kestä. Naurattaa vieläki.
// Love and Other Drugs. Tästä sai ihan erilaisen käsityksen trailerin perusteella. Trailereita ois mielenkiintosta leikata ammatikseen. Leffaa alkoi jossain vaiheessa vaivaamaan sellainen juttu, et ihan ku tekijät ei oikein olis osannu päättää mitä tää leffa edustaa. Puhdas romkom tää ei ollu, mut ei toisaalta myöskään perusdraamaa ja sitten ku yritettiin vielä ehkä mahdollisesti kritisoida tai tehdä satiiria lääkebisneksestä. Tylsistyin aika pahasti puolivälissä. Yllättäen Jake Gyllenhaal oli oikein hyvä pääosassa, eikä Anne Hathawaykaan ollu huono. Leffa oli valitettavasti vaan vähän sillisalaattia. Liikaa kaikkea. 2/5
-
A Serious man. En tykännyt YHTÄÄN! Varmaan huonoimmasta päästä kaikista leffoista joita oon ikinä nähny.
-
A Serious man. En tykännyt YHTÄÄN! Varmaan huonoimmasta päästä kaikista leffoista joita oon ikinä nähny.
Mäkään en tosta kauheesti tykänny, toisaalta ihan ok...mut emt, jotenki tökki. Ja sit ku se on niin kehuttu, ku se on Coenin veljesten.
-
[ x ] pako tuotantokausi 1
[ x ] pako tuotantokausi 2
[ ] pako tuotantokausi 3
// kakkoskausiki paketissa
-
Ja sit ku se on niin kehuttu, ku se on Coenin veljesten.
Joo, se just. Ja sit ku takakannessa viel luki et "mustaa huumoria" ni aattelin et tykkäisin tosi paljo, mut ei, jäi melkei ärsyyntyny olo sen kattomisesta. Se oli musta jotenki kauheen sekava, se alku etenki, en enää hetken päästä ees muistanu mitä ne tyypit siinä ihan alussa oli.
Mut koska toi tökki ja pahasti, ni oli sit pakko kattoo joku toinen leffa perään. Otin hyllystäni vaa jonku avaamattomista leffoista, ja pelkäsin tietty että tulee jotain yhtä ärsyttävää ku A Serious man...... No, valitsin The Kids Are All Rightin ja AAAAA TYKKÄSIN IHAN SIKANA !! Ihanan jotenki pirtee ja erilainen, mut ei liian komedia siltikää.
-
Populäärimusiikkia Vittulajänkältä. Hmm. Oli mielenkiintosta ku tää oli kuvattu Pajalassa, jossa just viime viikolla olin med iskä. Ei tää nyt ihan huono ollu, oli tosi hauskojaki kohtia. Vähän ehkä liian ahdasmielinen kuitenki mulle.
-
Pitäiskin kattoo toi A Serious Man. En ole Coenin veljeksiltä vielä yhtään huonoo tai ees keskinkertasta leffaa nähny.
-
Jonkun verran on tullut leffoja katsottua viime aikoina mm. Tiedän mitä teit viime kesänä, Guardian - Meripelastaja, Aquamarine, Hills Have Eyes & Last King Of Scotland. Toi Last King Of Scotland oli kyl aika hyvä leffa & tykkäsin siitä. Forest Whitaker oli aivan mahtava! Hills Have Eyes ei taas ollut kovinkaan kaksinen. Odotin sen olevan parempi :D. Kävin tossa viime viikolla elokuvissa katsomassa Tamara Drewen & pidin siitä kovasti. Gemma Arterton oli tosi hyvä.
-
Killers kaverin kaa. Naurettiin :'D
-
Populäärimusiikkia Vittulajänkältä. Hmm. Oli mielenkiintosta ku tää oli kuvattu Pajalassa, jossa just viime viikolla olin med iskä. Ei tää nyt ihan huono ollu, oli tosi hauskojaki kohtia. Vähän ehkä liian ahdasmielinen kuitenki mulle.
Yritin muka lukee ton kirjan äikäntunnille, luin alle puolet. Oli nii ihmeellinen kirja etten pystyny lukee sitä! :D Leffaa en oo kyllä nähny nii siitä en osaa sanoo.
Käytii viime sunnuntaina kattoo leffassa Bad Teacher. Se oli iha hauska, ite tykkäsin. Justin Timberlake on vaa nii Matti Vanhanen näyttelijä että se vähä pilas sitä leffaa, mutta muut hahmot oli hauskoja nii kyllä kelpas nauraa. :P
Viime yönä katottii The Town poikakaverin kanssa. Aivan mahtava leffa! Ite tykkäsin tosi paljon, yleensä nukahan kesken leffojen jos katotaa yöllä, mutta tota jakso kyllä kattoo. Ehottomasti suosittelen kattomaa!
-
North Country tuli eilen katsottua & pidin siitä kovasti. Charlize Theron oli roolissaan todella hyvä. Yksi tämän vuoden parhaimpia leffoja mitä oon nähnyt :). Aika paljon oli mulle tuttuja näyttelijöitä tossa leffassa.
-
Eipä oo ihan kauheesti ehtiny leffoja kattella viime aikoina, on niin hyvät ilmatkin ollu suurimman osan ajasta. Tässä nyt jotain listaa arvosanoineen viimeisimmistä. Ja nämäkin leffat on nyt tässä viikon sisällä katottu, pitkän tauon jälkeen. :D
Harry Potter & Feeniksin kilta 3/5
Harry Potter & Puoliverinen prinssi 3,5/5
Harry Potter & Kuolemanvarjelukset 3,5/5
Kommentoinkin näitä jo enemmän HP-topsiin.
Apocalypto 3,5/5
Olin tämän nähnyt jo aiemmin, tykkäsin edelleen. Melkein neljän pojon arvoinen leffa, tuntui vaan hankalalta pisteyttää. Tosi hienosti kuvattu ja rakennettu leffa. Gibsonilla jotain taitoa sentään vielä hallussa sekoiluiden jälkeenkin. Hyvin vaikea kuvailla elokuvaa, koska se on jo ulkonäöltään niin hieno, et se pitää vaan itse kokea.
[Rec] 1,5/5
Espanjalaista kauhua. Tätä on kehuttu paljon ja kuvattu jatko-osakin. Kuulemma toiset 2 jatko-osaa suunnitteilla ja jenkkiversiokin on jo luonnollisesti tehty. En vaan saanut tästä mitään irti, no olin aika väsynytkin kun tätä katoin, et se oli ehkä vähän väkinäistä kattomista. Tavallaan ihan piristävää kattoa jotain muuta kauhua kuin jenkkien tekemää huttua, mut en innostunut heiluvasta kamerasta.
Rare Exports 4/5
Ihan huikeeta. Tykkäsin niistä lyhytelokuvista, mut hyvin tää toimi pidempänäkin pätkänä. Kesti n. 1 h 20 min, et ei mikään tuhottoman pitkä. Tosi synkkä ja erilainen joululeffa. Ei voi kuin ihailla leffan ideaa, miten joku onkin keksinyt tällaista. Lapsinäyttelijöinä oli Skavabölen pojissa sisaruksia esittänyt parivaljakko.<3
Sucker Punch 3,5/5
Tosi ristiriitaisia arvioita saanut. Tää oli sarjassamme visuaalisuus on puoli ruokaa. Itse viihdyin, eihän Sucker Punch mikään vakavasti otettava juttu olekaan. Soundtrack ja leffan yksinkertaisen toimiva loppu sai vielä antamaan puolikkaan lisää.
Viime yönä katottii The Town poikakaverin kanssa. Aivan mahtava leffa! Ite tykkäsin tosi paljon, yleensä nukahan kesken leffojen jos katotaa yöllä, mutta tota jakso kyllä kattoo. Ehottomasti suosittelen kattomaa!
Ben Affleckista on paljastunut ihan pätevä ohjaaja, näyttelijänä en niinkään pidä! :D Mut menihän se tuossa leffassa näyttelijänäkin. (:
-
Coraline ja toinen todellisuus. Tää tais olla Nightmare before Christmas tekijöiltä. En tykänny kyl ite tosta edellämainitusta, mut tää Coraline oli ihan loistava! Suosittelen kaikille, jotka tykkää tämmösistä erikoisemmista animaatioista.
-
ollaan pottermaratonia pidetty ja 1-6 katottu - tänään luvassa seiskan eka ja toka osa.
-
Mua ärsyttää kun missasin riparin takia kavereiden pottermaratonin. Ne katto 12 h putkeen Pottereita.. :")
Täytyy pitää parin muun kaverin kanssa maraton kun nekään ei päässy tohon.
Mutta leffoista katoin Kuoleman varjelukset part 1 & 2. (:
-
Jotain annettavaa. En tykänny. Ehkä toimis paremmin jos oisin vanhempi.
-
Uuuusimman Potterin
-
pitkä kuuma kesä + helmiä ja sikoja + friday the 13th
-
Orpokoti eilen, hyi se on kauhee:D
-
^ Se on, ja oon vieläki järkyttyny siit et se on K13. Tyylii kauhein kauhuleffa minkä oon eläessäni nähny (no ok en oo ees nähny monii :D). Muistan ku katoin sen joskus kaverin kaa ja aattelin et "en tykkää kauhuleffoist mut katotaa vaa ku se on kert vaa K13"
-
^ ÄLÄ, mäki oon nähny sen aiemminki ja sillon jo ihmettelin tota K13, ja eilen kyllä uudestaa.. Miten se voi olla :D!
-
Joo, ei täs mitää.........kävin sellasessa parin tunnin mittasessa itkumaratonissa. Vika Potter. 4/5
-
Viimeinen Potter tuli sit käytyä katsomassa & nyt vasta alkoi itkettämään. 4,5/5.
-
Orpokoti. Ihan kiva kattella espanjalaista leffaa, kyl aina huomaa miten tollaset leffat on tunnelmaltaan ihan erilaisia, ku jotku jenkkien tekemät kauhu/trilleri/psykologiset draamaleffat (tai yleensäki ihan mikä genre tahansa). Ei tosin ollu yhtään pelottava. :D Enemmänki just sellasta psykologista settii.
-
Orpokoti oli ihan jees leffa tosiaan.
-
little miss sunshine <3
-
äsken 'Because I Said So'. perus romanttinen komedia, sai nauraa : p
// ja heti perään 'My Blueberry Nights'. aw. ihana.
-
Joy Ride 2 : Dead ahead. Iha ok leffa oli, ei kylläkää mikää pelottava, mutta kyllä jakso kattoo. :)
-
Mä pistin ton My Blueberry Nightsin boxille, täytyy kattella mahdollisimman pian. Se on muutenki sellane leffa, jonka oon halunnu kattoa jo kauan, mut olin jo ehtiny unohtaa sen.
Mä katoin yleteemalta Kuka pelkää Virginia Woolfia. Se oli kyl niin hämmentävä leffa, mut vahvasti näytelty. Annoin 3,5/5, en oikeesti ehkä ihan täysin tajunnu sitä, mut silti pidin siitä jollain jännällä tavalla. Ja Elizabeth Taylor. <3
-
Mä kattelin vähä aikaa tota My blueberry nightsia mut sit en jaksanu kattoo loppuu. Enkä pistäny ees nauhalle :< Höööh, ois vissii pitäny.
-
Hahahha katoin Phat Girlz :DD Oli just leppoisa ja hauska. "No Twiggy, I look fat in this, you look ugly in that"
-
Pe: Forgetting Sarah Marshall
La: Fighter ja Due Date
Su: Reader
-
Katoin äske Easy A:n ja Friends with benefits. Molemmat iha hyviä tommosia romanttisialällykomedioita :)
JT oli jälkimmäisessä jopa yllättävän hyvä, paaaaljon parempi mitä Bad Teacherissa.
-
Lars and the Real Girl.
-
^ Siin oli aika jännä aihe ja jännä leffa.
Pääosan mulle aiemmin tuntemanton Gosling veti kyl aika hyvän roolin.
-
Up in the air. Oi hitsi että tykkäsin !
-
^ Siin oli aika jännä aihe ja jännä leffa.
Pääosan mulle aiemmin tuntemanton Gosling veti kyl aika hyvän roolin.
mm'm! tosi mielenkiintonen leffa olikin. aihe tosiaan poikkes 'normaalista' (8
tänään kamun kanssa kateltiin Freaky Friday.
-
The Mechanic. Vähän ehkä liian vähän äksöniä.
-
No Strings Attached.. Aika peruskauraa, paitsi et en tykänny Natalie Portmanista täs leffassa yhtään :S
-
PS. I love you. kiva juoni tässä kyl (8
-
piti kattua eilen taas 8mile
-
Män som hatar kvinnor.
Mun kokemuksen mukaan leffa ei vaan yleensä toimi, jos oot lukenut kirjan ensin. Näyttelijöistä ainut joka vastas mun mielikuvaa oli Henrik Vanger. Erika Berger oli homssunen vanha kurppa, vaikka sen pitäis olla tyylikäs, hyvin säilynyt "syöjätär". Lisbeth Salander oli liian iso. Mikael Blomkvist oli liian epähottis, ikäsekseenkin. SPOIL! --> Harriet Vangerkin oli törkeen vanhan näkönen, sellanen joka on paahtanut itteään koko ikänsä auringossa ja näyttää nyt 10 vuotta ikästään vanhemmalta.
Dialogia oli kauheen vähän ja tapahtumat pomppi. No jälkimmäiseen vaikuttaa kyllä hirveesti se, että oon lukenut kirjan, joten tiiän mitä jäi pois ja peilasin siihen pakostakin koko leffan ajan. Odotin kyllä enemmän leffalta kuin sain.
-
little miss sunshine (taas vaihteeks : D)
// sherlock holmes
-
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
Oon kyl nähny ennenki mut siit on niin kauan etten muistanu mitää. Oli hyvä! Ihanat maisemat ja lavastukset ja koko visuaalisuus oli kyl niin huikee <3
-
Vares - Sukkanauhakäärme. Sain ilmaset liput ennakkonäytökseen Logomoon. Oli ihan siistii mennä, ku en oo ennen ollu Logomossa. Sehän on se ihme kulttuurikeskus Turus. : D Ja Vareksetki on nykyään ihan hyviä, ku on Antti Reini pääosassa ja muutenki ehkä panostettu enemmän. Just hauska kattoa, ku niitä on kuvattu Turus, ni tuttui paikkoi. : DDD Pahan suudelmassaki yks hiippari meni sellasen autiotalon pihalla, josta meen useesti ohi. :'D
Mut toi Sukkanauhakäärme oli kans ihan jees, multa on se Huhtikuun tytöt jääny välistä, mut muuten oon nähny kaikki Varekset. Sit tuol ennakkonäytökses oli ohjaaja Lauri Törhönen, näyttelijät Antti Reini, Eppu Salminen, Katja Koukkula, Ari Wirta ja oli viel joku, jolla oli aika pieni rooli, mutten muista sen nimee. MUT VOI JUMA! ANTTI REINI ON HOT!!! Siis livenä vieläki hotimpi, melkeen kuolin sinne. Ja se ohjaaja, Lauri oli niin hauska. : D "Vares ei pärjää enää ilman Turkua, mutta pärjääkö Turku ilman Varesta."
Ne kuvaa nyttenki Turussa, ni kaveri oli just nähny Reinin ja Jasper Pääkkösen. :D Haluun stalkata Reiniä.<3333
-
eilen Roadtrip.
-
Dirty dancing. Oon nyt päättäny alkaa kattelee enemmän klassikoita >D Tää leffa oli ihan jees, ei nyt mikään parhaimpia ikinä nähtyjä, mut semmonen kiva, jonka vois varmasti katsoa vielä toisenki kerran. Kasarimusa kyl toimii <3
Katoin vähä triviaa tosta leffasta, ja huomasin et sen pääosamiehen Patrick Swayzen vaimo oli suomalais-amerikkalainen Lisa Niemi! Ha :DD
-
Tiedän yhä mitä teit viime kesänä. No olihan se ihan jees leffa :D. Oon ton aikaisemminkin nähnyt ties kuinka monta kertaa. Jennifer Love Hewitt <3.
-
A Good Year - mainio vuosi. Aika jees. Ranskan maisemat oli aivan ihania <3
-
Tamara Drewe :DDDDDDD Ei oo todellista, ihan järjetön! Leffan lopussa vaa todettii äitin kaa et "ihan pimee leffa" mut silti naurettii molemmat ihan hulluna XD Eli tykkäsin !
-
Your Highness. Tuskastuttavan huono, tää vaikutti hauskalta ja erilaiselta. Joo, oli täs pari idioottimaisen typerää kohtaa (hymyilin), mut eiiiiiiiiiii. : D Hyvät näyttelijät menny hukkaan.
-
Luunkerääjä tuli katottua ties kuinka monennen kerran :). Edelleen Luunkerääjä on aika hyvä leffa.
Tamara Drewe :DDDDDDD Ei oo todellista, ihan järjetön! Leffan lopussa vaa todettii äitin kaa et "ihan pimee leffa" mut silti naurettii molemmat ihan hulluna XD Eli tykkäsin !
Mäkin oon nähnyt Tamara Drewen. Tosiana oli se vähän järjetön, mutta hyvä :D.
-
Paul 2/5. Kauhee pettymys tääki. :< Miks hyvät näyttelijät menee koko ajan ihan hukkaan, ku tälläki oli potentiaalia. Vai enkö saanu aivojani viritettyä sopivalle taajuudelle.
-
Paul 2/5. Kauhee pettymys tääki. :< Miks hyvät näyttelijät menee koko ajan ihan hukkaan, ku tälläki oli potentiaalia. Vai enkö saanu aivojani viritettyä sopivalle taajuudelle.
Täähä oli just loistokas :D Olit väärällä taajuudella.
-
It's kind of a funny story. pidin tosi paljon!
-
Serenity tuli katsottua :). Toinen kerta kun tuli nähtyä tää leffa & oli se edelleen ihan hyvä. Olipas leffassa paljonkin tuttuja kasvoja mitä olen ennenkin nähnyt mm. tv-sarjoissa.
-
Serenity on ehkä kaikkien aikojen suosikkielokuvani.. On se kyllä loistava. Actionia, huumoria, hyviä hahmoja... Kaikkea mitä toivoa saattaa.
Ja mainioita näyttelijöitä.. Nathan Fillion, Summer Glau, Alan Tudyk..
-
Mä pistin Serenityn tallennukseen. Muistelinki että Rico oli joskus antanu sille hyvät arvostelut forkan elokuva-arvosteluissa, ni pitäähän se sit iteki nähä >D
-
Amelie <3
-
Rupesin kattoo tätät TSH 3 taas todetakseni miten yliarvostettu tää TSH-trilogia on. Ja miten toi Elijah Wood voi olla noin ÄRSYYYY!
-
^ NO jeps, ite oon nyt kattonu joka sunnuntai ku on tullu ja en tajuu mistä hyvästä tää kolmonenki sai niin paljo oscareita! Vaik oli tää kolmonen kyl ehkä paras. Kakkonen oli ainakii aivan surkea.
-
Heh, oon taas niin vastarannan kiiski, koska Kaksi tornia on mun lemppari TSH:sta ja monet ei tykkää siitä niin paljon. Mut onhan se nyt selvää, et tollaset spektaakkelit tyhjentää pöytiä Oscareissa. Nyt ku kattoo noita, ni ei voi ku miettii miten paljon erikoistehosteet on kehittyny kymmenessä vuodessa. TSH kannattaa lukea kirjoina, mut ite pidän paljon leffoistakin.
Se kirjojen maailma on ihan tajuttoman laaja, et siinä mielessä mun pitäis olla pettyny leffoihin, mut itse asiassa olin vaan entistä vakuuttuneempi, ku aloin miettii miten vaikeeta niistä on ollu muokata käsikset.
P.S. Haltiakieli.<333
//Spektaakkeleista puheen ollen, katoin lauantaina teemalta Lawrence of Arabia, joka oli oman aikansa spektaakkeli ja voi luojaaaa ku tylsistyin. Laskeskelin vaan minuutteja, et koska se loppuu. Katoin sen siks, koska se on kuitenki sellane klassikko ja on listattuna mun molempiin leffakirjoihin. Kaikkee sitä tekeeki sivistyksen takia.................... (8D)
-
Tunnen itseni ihan ääliöksi, kun katson TSH-trilogiaa. Siis en pysy siinä juonessa juuri lainkaan mukana. Unettavan tylsä trilogia! Parasta antia Christopher Leen suoritus Sarumanina, mutta sekin loisti tässä kolmososassa poissaolollaan. Kirjana varmaan miljoona kertaa parempi.
-
Tähtivieras Dave :'D
-
Siis en pysy siinä juonessa juuri lainkaan mukana.
Joo sillon ku mä katoin ekaa kertaa tota TSH-trilogiaa ni mullaki meni kaikki asiat ihan ohi.. ja siis jos Sormuksen ritarit oli viel suht ymmärrettävä ni Kaksi tornia sit sotkee senki.
-
vaihteeks katottiin katzan kanssa little miss sunshine : D niin ihana leffa oikeesti!
-
Kävin eilen kattoos Roskisprinssin. Sitä oltii mainostettu niin paljo, ni aattelin oikeesti et se on varmaa ihan surkee teinileffa, vähä niinku joku Sisko tahtoisin jäädä, josta en tykänny kans. Mut uteliaisuus voitti, niinku yleensäki suomifilmien kohalla, ja meninpä sit leffaan. MUT ROSKISPRINSSI OLI LOISTAVA! Siinä oli niin paljo hauskoi kohtii ja koko leffateatteri aina rämähti nauramaa XD Naispääosaesittäjä oli tosi hyvä ja vaikka Jon-Jon Geitelillä tuntu välil olevan vähä ärsyttävää teennäisyyttä roolissaan, ni oli seki kyl ihan hyvä. Paras kotimainen aikoihin! Oikeesti en oo kyl Kielletyn Hedelmän jälkee ollu mistää kotimaisest leffast näin innoissani!!!
-
My Boy Jack, en nähny taaskaan alusta, mikä pännii. Mut Daniel oli mahtava (:
-
elokuu. tykkäsin sillee ihan.
-
katoin äsken Chatroom:in. alku oli tosi hämärä enkä tajunnu mitään, mut sit ko nappas nii ah! ihan loistava leffa, jännitti koko ajan et mitä tapahtuu, lopussa kädet jopa tärisi.
-
Käytiin parin kaverin kaa kattomassa Larry Crowne leffateatterissa. Tom Hanksin roolihahmo oli musta huono siinä. Sillees ärsyttävän yksinkertainen, ei hellyyttävän. Mut sit onneks Julia Robertsin hahmo oli parempi ja siinä oli pari sivuhahmoo, jotka oli parasta antii koko leffassa.
2/5. En jaksaisi kattoo uudestaan.
-
Vannomatta Paris! ku tuli telkusta tossa viikko sitten. LOL mikä leffa: ½/5.
-
Tangled (Kaksin karkuteillä) katottii äitin ja siskon kaa. On se vaan niin loistava kaikin puolin ;D
Salasana: Mercury oli kans tosi hyvä! Toimintaleffat on mulle vähä semmonen tuntemattomampi käsite, ei oo tullu paljo kateltuu, mut tän katoin ihan vaa koska äiti suositteli ja olihan se katsomisen arvonen! Loppu oli niin ihana et rupesin melkee itkuu vääntää ;<
-
Super 8... oli iha katottava :D
-
Nyt on tullu katottua taas leffojakin hieman enemmän, tosin digiboxia en saa varmaan ikinä tyhjäks.
Pour Elle (tää tais olla suomeksi Kaiken se kestää) 3,5/5. Ranskalainen draama naisesta (Diane Kruger), joka joutuu vankilaan pomonsa murhasta, vaikka on syytön. Aviomies on valmis tekemään mitä vaan vaimonsa vuoksi.
Il Capitano 3/5. Pohjautuu Juha Valjakkalan tekemään kolmoismurhaan Ruotsissa. Kaipa tää yleensäki perustuu löyhästi Valjakkalan elämään. Pääosissa Antti Reini ja Maria Heiskanen. Voi luoja, nuori Antti Reini.<3 Vaikka ei vanhemmassakaan versiossa ole mitään vikaa. Karismaattinen mies.
Driving Lessons 3/5. Oli hauska nähdä Rupert Grintiä jossain muussa leffassa kuin Pottereissa. :D Julie Walters oli hauska tomerana vanhana näyttelijättärenä. Leffassahan siis Rupertin esittämä poika on äitinsä lannistama, kunnes alkaa toimia Waltersin apulaisena. Hassu leffa, mut kaipa tää oli vähän sellainen musta draamakomedia. : D
Cactus Flower 3/5. Tähän perustu Just Go With It komedia, jonka katoin kesän alussa. Tämä tosin oli paaaljon parempi. Pääosissa Walter Matthau, Ingrid Bergman ja Goldie Hawn. Vähänkö Goldie on ollu nuorena nätti. Ja pirtsakka, tai no on se sitä kyllä edelleen. Walter Matthau esittää hammaslääkäriä, joka heilastelee nuoren naisen kanssa. Hän on valehdellut naiselle, että on naimisissa, ettei suhteen tarvitsisi koskaan edetä vakavaksi. Kunnes tuleekin vähän mutkia matkaan ja on pakko pestata vastaanottoapulainen esittämään hänen vaimoaan.
Bill and Ted's Excellent Adventure 3/5. Muistin, et tää oli hauskempi. Idioottimainen komedia kahdesta High School pojasta, joiden on pakko päästä hissa läpi ja niinpä he pääsevätkin sitten aikamatkalle, jotta voisivat oppia historiaa. Toista pääosaa esittää Keanu Reeves. Sen verran tyhmä leffa, et kyl tää vähän nauratti. Ala-asteella nauratti enemmän. Tää on sellanen nostalginen kasaripläjäys. :p
Across the Universe 3,5/5. The Beatlesin musiikin ympärille rakennettu tarina. Mamma Mia - tyyliin siis, sillä erotuksella, et tää on paljon vakavampi aiheiltaan. Muutama synkkä kohtaus. Visuaalisesti hieno ja musiikki tietysti on ihan loistavaa. Pääosissa Jim Sturgess ja Evan Rachel Wood. Suosittelen katsomaan!
Veijarit 2/5. Kotimaista komediaa, en ollut oikeen kiinnostunut tästä. Katoin lähinnä naisnäyttelijöiden vuoksi (Pihla Viitala, Hennariikka Laaksonen, Ada Kukkonen ja Malla Malmivaara). Malmivaaralle pitäisi antaa suurempia rooleja. Mikko Leppilampi on edelleen melko raivostuttava. Tää oli sellanen sekoilukomedia, joka yritti vähän sitten draamaillakin. Aika sekava. Ja turha, mut sen nyt oikeestaan tiesi jo pelkän trailerin perusteella.
Something Borrowed 2/5. Romanttinen draamakomedia, jossa nainen rakastuu bestiksensä sulhaseen. Pisteet tuli puhtaasti näyttelijöistä (Kate Hudson, Ginnifer Goodwin ja John Krasinki) + parista hassusta tanssikohtauksesta. Ajattelin silti joskus lukea kirjana, varmasti parempaa hömppää. Ei kovin viihdyttävä leffa.
Red Riding Hood 2,5/5. Luojan kiitos etten mennytkään kattomaan tätä leffateatteriin, ois kyrsiny maksaa tämmösestä. :D Odotin vähän parempaa leffaa. Tää oli tosi nätti visuaalisesti, mut suden henkilöllisyyden arvasi ja muutenki odotin jotain monimutkaisempaa ja mystisempää vyyhtiä. Sinänsä ihan mielenkiintoinen, varsinkin kun nyt on tulossa vielä lisää perinteisistä saduista väännettyjä leffoja. Ei nyt pahinta kakkaa mitä olen nähnyt ja ehkä mua ärsytti sekin, et katoin tän Something Borrowed:in perään, kaks suht tylsää leffaa peräkkäin. :D Onneks täs oli sentään Shiloh Fernandez....mieskomeutta.<3 Ois voinu olla mielenkiintosempi jonku toisenlaisen ohjaajan käsissä. Tai ohjaaja-käsikirjoittajan.
-
Kick Ass.
Aika väkivaltanen pläjäys, mut leffana muuten tosi hyvä!
-
No Strings Attached.
Oli ihan kelpo.
-
When Harry met Sally..
MAHTAVA! :D Just semmonen romanttinen komedia mun makuun. Tosi nokkelaa dialogia!
-
^Tykkään kans. Ihan mahtava ja ylitti odotukset. :') Pitäis joskus ostaa omaks.
-
17 again - ***/*****
-
Kaameat pomot kävin kattomas leffas :DDDD Just mahtava, nauroin ihan hillittömästi XD
-
^ Pitäs käydä kattomassa toi ku siinä on Charlie Day.
-
^^ Meki käytii kattoo toi Kaameat Pomot tossa pari päivää sitten, oli ihan hauska, muttei niin hyvä ku odotin. :)
Alettii kaverin kans kattoon eilen Sex Drivea, ei ollu mikää erityisen hyvä, iha samanlainen ku muutki sentyyliset komediat. Nukahettii molemmat kyllä kesken, että en tiiä oisko parantunu loppua kohen, ehin kattoo joku puolet.
-
No mä en odottanu siltä Kaameilta pomoilta mitää, koska kaveri vaa pyys mua kattoo sitä sen kaa ni en ees lukenu juonesta tai mitää :DDD Mut osottautu kyl hauskaks ^^
-
Alettii kaverin kans kattoon eilen Sex Drivea, ei ollu mikää erityisen hyvä, iha samanlainen ku muutki sentyyliset komediat. Nukahettii molemmat kyllä kesken, että en tiiä oisko parantunu loppua kohen, ehin kattoo joku puolet.
Tää on munmielestä iha kelvolline teinikomedia <: Yleensä en genrestä tykkää mm. American Piet katoin läpi varmaan nauramatta kertaakaan.
-
^- Pitääpä kattoo tässä joku päivä loppuun. :) Tai ehkä alusta, olin kyllä nii väsyny etten varmaa ees tajunnu koko leffaa :D
-
Elokuu. Ööööh no tuota, ei se nyt aivan Matti Vanhanen ollu, mutta en välttis ihan heti kattois uudestaa :D Mut pakko sanoo et näyttelijävalinnoista tykkäsin, enkä voinu ku ihmetellä kuinka hyvä Lina Turkama oli, vaikka se ei oo ikinä näytelly ees missää ennen tota!
-
My best friend's wedding :DD Aina yhtä loistava :)
-
Running with scissors.... Aivan surkee, en jaksanu ees kerral kattoo kokonaa. Ehkä yks hyvä kohta koko leffas..
-
Katoin alkuperäsen Hairspray-leffan vuodelta 1988.
Tää oli enemmän tanssileffa kun se 2007-versio, tässä näyttelijät ei laulanu. Kyllä se 2007 versio on enemmän mun makuun, musikaalit voittaa tanssileffat. Etenkin kun tää oli hieman sekavahko. Vaikka selittikin pari juttua siitä uudemmasta leffasta, mitä en oo ymmärtäny.
-
Running with scissors.... Aivan surkee, en jaksanu ees kerral kattoo kokonaa. Ehkä yks hyvä kohta koko leffas..
En kans tykänny. Itse asissa en enää ees taida muistaa koko leffasta oikeen mitään, vaikka katoin sen joku 2 kk sitte ?! : DDD Kertoo ehkä jotain leffan tasosta tässä tapauksessa.
Mäki katoin ton alkuperäsen Hairsprayn sen uusinnan jälkeen joskus. Se oli tosiaan aika erilainen, olin pettyny ettei ne laulanu siinä.
-
Running with scissors.... Aivan surkee, en jaksanu ees kerral kattoo kokonaa. Ehkä yks hyvä kohta koko leffas..
Mul on tää nauhalla, uskallankoha ees katsoa.. : DDD
-
My blueberry nights <3 Awwwww miten sulonen leffa.
-
Kävin myös katsomassa Kaameat pomot. Oli ihan hauska. Ei nyt mikään hilarious, mutta jees. Ja kunnon äijähuumoria oli.
Sitten eilen kävin katsomassa tämän Hölmö, hullu, rakkaus. Se oli hauska :D
-
I Am Sam 4/5. Oon nähny ennenkin, ekalla kerralla tuntu tosin paljon koskettavammalta, mut hyvä leffa silti. Hyvä roolisuoritus Sean Penniltä ja Dakotahan nyt aina on vetäny hyvin roolinsa.
He's Just Not That Into You 2/5. Heh, just maanantaina tuli neloselta Sinkkuelämää jakso, jossa Miranda neuvoo kahta lounaalla olevaa naista tuolla lauseella "He's just not.......". Tää leffahan on Sinkkuelämää käsikirjoitustiimissä olleilta tyypeiltä. Komia näyttelijäkaarti, mut sisältö aika tyhjää täynnä. En kyllä tiiä oliko munkaan keskittyminen taas paras mahdollinen.
Scream 4 3/5. Monet oli tykänny, ni piti tsekata. Siis oikeestihan tää oli ihan huono. :'''D Mut niin läppä, et viihdyin jotenkuten, joten siksi 3/5. Oli tää kyl silti parempi ku vaikka 2 ja 3. :p Alku oli hupaisa ja loppu ihan täyttä överiä.... :''D
-
Mäkin katoin ton He's Just Not That Into You. Nimekäs näyttelijäkaarti kyllä, mutta liikaa päähahmoja.
-
^Oli sekavahko leffa kyllä. Ja hämmensi, kun kaikki näyttelijät oli tuttuja jostain (ekalla mainoskatkolla imdb-tarkistus, että mistä ne on tuttuja..)
Mutta kaikki ne hahmot ketä me eniten inhottiin, jäi lopussa yksin. Hahaa! :"D
-
Käytii koulun kaa kattoo vanha suomalainen leffa Kaksi Vilhoa. Oli ihan hauska :DD
Ja sit katoin Just Go with it -komedian XDDD Ahahaha, just mahtava.
-
Haha. Katoin Drive Angry -leffan. Oli kyl pitkästä aikaa ihan sekavaa shittiä :D Mut piristi.
-
Käytii eilen kattomas Final Destination 5 ihan läpäl.. Mut siis siin oli aika sairaan hyvät 3D tehosteet, siitä pisteet vaikka leffa nyt muuten oliki ihan sukasta.
-
Paluu tulevaisuuteen II 4/5 ja Paluu tulevaisuuteen III 3,5/5.
The Dilemma 1/5....so boring. Tätä markkinoitiin komediana, mut oli tosi kuiva ja meni mun mielestä enemmän draaman puolelle. Vince Vaughin esittämä hahmo saa tietää, et parhaan kaverin vaimo pettää tätä kaveria ja siitä sitten syntyy sähläystä, ku ei se tiedä miten kertoo siitä ja se vaimo selittää omiaan.
Bridesmaids 4/5. Tää oli oikeesti hyvä. :D Kristen Wiig on loistava. Oli vähän ehkä kakkahuumoriakin joukossa, mut kamoon kuitenki sellanenki naurattaa. :'''D "It happened." Hajosin pieniks kappaleiks. :''''''''''''D Tyylikäs komedia. 8'')
Life As We Know It 2,5/5. Aika perus, mut sen nyt tiesi taas etukäteen. Katoin kuitenki Josh Duhamelin takia. 8'D
-
Bridesmaids oli kyl iha ok :> ei se ny niin hyvä ollu mitä ennakkohehkutus anto olettaa, mut iha hauskahko. Melissa McCarthy kyl omisti täsleffas ja melkein kaikki hauskat läpät tuli siltä. Oli Wiigkin kyllä just sopiva rooliinsa.
Suosikkeja oli kyllä ehkä se kohtaus missä kaaso ja morsiamen uusi paraskaveri yritti vuorotellen saada viimeisen sanan puhetilaisuudessa.
-
^Haha joo..... ja sit mua nauratti kans se riita morsiamen ja Wiigin hahmon välillä. Se yks repla oli niin hajottava. Ja se huomion hakeminen pollarilta (auton kanssa p'rseily). :p
// Ööööö koska oon alkanu käyttää sanaa p'rseily? ! :O :< :|
-
Pussikaljaelokuva :D! vähä pettymys kyllä, kuulosti hauskemmalta ku oli. Mut oli siin jotai ihan hauskoiki kohtii :D
-
^
Se mun maltalla ollu kaveri on muuten tossa leffassa avustajana.. :"D
Pitää siis ehkä itsekin katsastaa tuo joskus..
-
Zack & Miri puuhaa pornoo tuli katsottua & olihan se ihan jees leffa :D. Tuli kyl repeiltyä leffan aikana montakin kertaa xD.
-
Le Havre käytii kattoo luokan kanssa. NIIIIIIIN PITKÄVETEINEN. Meinasin nukahtaa.
-
^No en ihmettele. Kaurismäkeä. : DDD
Mä katoin Jawbreakerin ja It's Kind of a Funny Story.
Jawbreaker 2/5. Tää oli tosi omituinen...mut tää oli ehkä vähän semmonen oman aikansa (90-luvun lopun) Mean Girls. :p Vähän sekopäisempi vaan.
It's Kind of a Funny Story 4/5. Aaaaa tää oli ihana ja piristi mua vähäsen. : ) En muista koska ois viimeks joku leffa kunnolla piristäny ja saanu paremmalle mielelle.
-
No mua oikeesti ihan älyttömästi nolottaa, et toi Le Havre oli eka kaurismäen leffa minkä näin :DDD Mut siis joo äitiki sano et ne on tosi puuduttavia. Mut nytpä ainaki tiiän sen sit.
Tänää täytyy kyl kattoo paljo leffoi boxilta 8D
-
Katottiin kämppiksen kaa kans Zack & Miri puuhaa pornoo... :-pp olin nähny ennenki, onhan se ihan hauska :---D
-
^
Se mun maltalla ollu kaveri on muuten tossa leffassa avustajana.. :"D
Pitää siis ehkä itsekin katsastaa tuo joskus..
Hehe, vähä cool :D! tottakai katot sitte. Vaikka ei se kyllä hirveen hyvä ollu, varotan :D
-
The Room. Ei sanat riitä kuvailemaan :D
-
Katsoin Source coden ja sit jonku 90-luvun Sandlerin leffan, olisiko ollut Bulletproof tai sinne päin :D Se oli hauska. Edeltävä vain ihan okei.
-
katoin äsken dear frankie:n - ihanuus! kosketti tosi paljon, ja nyt alko viittomakieliki kiinnostamaan : DD
-
Eile käytiin kattoo Likainen Pommi. Oli ihan jees, vaikkakin vähä sekava.
Oli muute jännä, oltii Finnkinon ykkössalissa (joku 415 paikkaa) mun siskon ja veljen kans kolmestaan :o Ku toi leffahan on iha vasta tullu nii ketää muuta ei vissii oo kiinnostanu. :D
-
Kävin eilen taas Orion leffateatterissa Helsingis! Täl kertaa kattelin Mr. Westin ihmeelliset seikkailut bolsevikkien maassa ja Kissa kuumalla katolla. On kyl ihan hauskaa ku pääsee vaihteeks kattoo paljo vanhoi leffoi koulun takii (:
-
Eilen tuli katsottua Ring & tänään sit Scream 3.. Ring tuli nähtyä pitkästä aikaa & olihan se edelleen ihan jees leffa. Scream taas oli niin huono, että nauratti xDD.
-
127 hours... ei voi muuta sanoo ko että huhhuh.
ja sit katoin viel stay coolin.
-
^127 tuntia oli kamala!
Halailin tyynyä puolet leffasta ):
-
Horrible Bossesin kävin kattomas <: olihan se iha jees.
-
When a Stranger Calls (2006) 1/5. Huono. :'''D Olin tylsistyny ja telkku sattu olemaan auki, ni aloin kattoa. Ja luulin, et Katie Cassidy on isommassa roolissa.
The Assasination of Jesse James by the Coward Robert Ford 3,5/5. Brad Pittillä taas hyvä rooli ja itse asiassa Casey Affleckillakin. Keskityin toisaalta vähän huonosti, tai mulla meni ihan vähän alkua ohi. Mut tykkäsin kuitenki.
-
Burn after reading. Hahaa! En ny kattonu millää sadan prosentin keskittymisellä koska katottii kaverin kaa ja se puhu koko ajan -.- Mut siis nauroin kyl aivan hervottomasti monissaki kohissa :DD Paras Coeneiden leffa kyl minkä oon nähny.
-
Burn After Reading on kyl mustan huumorin merkkiteos :)
-
When a Stranger Calls (2006) 1/5. Huono. :'''D Olin tylsistyny ja telkku sattu olemaan auki, ni aloin kattoa. Ja luulin, et Katie Cassidy on isommassa roolissa.
joo mäki katoin tätä : D juoni melko ennalta-arvattava, vaikka pelästyinki parissa kohtaa ihan älyttömästi.
-
When a Stranger Calls (2006) 1/5. Huono. :'''D Olin tylsistyny ja telkku sattu olemaan auki, ni aloin kattoa. Ja luulin, et Katie Cassidy on isommassa roolissa.
joo mäki katoin tätä : D juoni melko ennalta-arvattava, vaikka pelästyinki parissa kohtaa ihan älyttömästi.
Myönnän, et sain iteki parit sätkyt. Et onhan se nyt jotain, ku ei monet kauhuleffat ees saa sitä reaktiota mussa aikaan. :'''''D
Burn After Reading on tosiaan hyvä Coen leffa. En kuitenkaan kaikista Coenin veljesten tekeleistä oo diggaillu. Oma suosikkini on kuitenkin No Country For Old Men. :>
-
Ostin elokuu-leffan hulluilta ja aww katoin sen<3 (okei näin sen leffateatterissaki) Mutta ahh kesä, olisimpa mäki vaan bongannu jonku komean kundin baarista juhannuksena ja lähteny sen kaa kiertään Suomea. Pitää ottaa tuo mukaan ja kattoa se joskus keväällä niin johan kaipaa Suomen kesään :)))
-
Buried 3/5. Tylsistyin aika pahasti... vaikka kyl mua vähän ahdistikin, koska kammoan oikeesti ahtaita paikkoja. Loppu sentään oli just oikeenlainen.
Ferris Bueller's Day Off 3/5. No nyt on tääki kasarikomedia vihdoin nähtynä. Ei kovin erikoinen, mut ihan hauska ja rento. Tykkäsin tosi paljon siitä Ferrisin kaverista, hyvän roolin veti se tyyppi. Charlie Sheenkin vilahti. :D Ja se rehtori oli kans hauska.
Another Year 5/5. Varmaan paras leffa mitä oon tänä vuonna nähny. Aika kova leffa saa olla, jos nousee tän rinnalle tai jopa menee ohi. :D Eli tässä leffassa seurataan semmosta 50-60 vuotiasta miestä ja naista (Tom & Gerri) ja heidän elämäänsä vuoden ajan. Pari on onnellinen ja suht positiivinen, mut pariskunnan läheisillä tuntuu menevän surkeasti. Varsinkin Gerrin työkaveri on tosi ripustauva ja masentunut. Lisäksi toivottoman ihastunut Tomin ja Gerrin 30.vuotiaaseen poikaan. Tää eteni tosi rauhallisesti, mut silti kaks tuntii meni ihan älyttömän nopeesti ja olin ihan harmissani, ku tää loppu. Mut toisaalta taas se lopetus oli niin nerokkaan yksinkertanen, et jäi hyvälle mielelle. En saanu katottua tätä ennen Oscareita. Tällä tosin oliki vaan yks ehdokkuus, kässäristä. Ihan naurettavaa. Ois ansainnu enemmänki huomiota.
And Then There Where None 4/5. Agatha Christien Eikä yksikään pelastunut romaanin pohjalta tehty leffa. Aika paljon eroavaisuuksia kirjan kanssa. Varsinkin loppu meni ihan eri suuntaan. Siitä huolimatta nautin tästä suunnattomasti. Hyvä tunnelma ja tässä oli oikeesti vähän huumoriakin. : D Ah....kyl vanhois mustavalkoisissa elokuvissa on vaan tunnelmaa. On kyl tosi harmi ihastua näihin näyttelijöihin (tässäki oli kaks hottista 8D), ku kyseiset tyypit on jo kuollu aika päiviä sitten. :''''<
My Bloody Valentine (2009) 1/5. Remake...kauheesti säikyttelykohtauksia, säpsähtelin niin paljon, et oli pakko pistää valot päälle jossain vaihees. Tosi huono leffa, mut katoin lähinnä Jensen Acklesin takia. Sille voiski antaa 5 tähteä komeudesta. : DD On mulla tää alkuperänenki koneella, mut en tajunnu kattoa sitä ensin. :> Semmone hullu kaivosmies riehuu tässä, eipä sen kummempia.
-
Ferris Bueller on kyllä aika pakollinen klassikko :) vaikka ei se nyt mitenkään yyberhauska ollukaa, toki aikanaan varmaan ollu aika mullistava leffa. Rehtori oli kyllä ehkä paras hahmo itse Buellerin jälkeen ja Jeffrey Jonesista tykkäsin Deadwoodissakin tosi paljon, mutta sitten arvostus "vähän" laski kun myöhemmin sain kuulla, että se on registered sex-offender...
Buriedista tykkäsin ite tosipaljon koska kuten leffan nähneet tietää, se oli toteutukseltaan varsin persoonallinen ja poikkeuksellinen leffa. Oon aina tykänny paljon leffoista jotka tuo maailmaan jotain uutta ja ennennäkemätöntä. Aika mielenkiintosta kyllä että espanjalaiselta tuli tollanen varsin amerikkalaisnäkökulmainen Irakinsota-allegoria. Loppu oli tosi sopiva ja yks vaikuttavimmista leffalopuista mitä äkkiseltään tulee mieleen.
Toi And Then There Were None oli kans ihan jees leffa. Mukava ylläri oli tosiaan se, että loppu poikkes kirjasta. Tosin kirjoittihan Christie tohonkin tarinaan useita erilaisia loppuratkaisuja eri näytelmäversioihin yms. Mua ärsyttää kun oon joskus kauan sitten nähny sen 1965-vuonna tehdyn Ten Little Indians-version samasta kirjasta ja haluaisin nähdä sen uudestaan, mutta sitä ei löydy yllättäen mistään.
-
Greenberg 2/5. Ihan omituinen leffa. Oli kyl sillee virkistävää nähdä Ben Stilleriä vakavammassa roolissa ja ihan hyvin pärjäs, mut leffassa ei tuntunu oikeen olevan mitään järkee. Tai et täl juonel ei ollu mitään kunnollista päämäärää. Semmosta ihme haahuilua. Kertoo kyynisestä ja vähän ehkä masentuneesta keski-ikäsestä miehestä, joka lähtee Losiin vahtimaan veljensä taloa, ku perhe on matkoilla.
Horrible Bosses 4/5. Kävin kattomassa tiistaina, ku oli Superpäivä Finnkinolla. :> Enkä kadu. Bridesmaidsin ohella tän vuoden parhaimpia komedioita. Nauratti oikeesti. Ei ollu oikeen mitään ennakko-odotuksia, vaikka pääosissa oliki kolme huippua miestä (Jason Bateman, Jason Sudeikis ja Charlie Day). Sudeikisista on tullu viime aikoina mun lemppareita. Helposti pystyy antamaan näyttelijöistä paljon plussaa leffalle ja uskon, et kestää katselukertoja. Nimestä voi jotain jo päätellä, eli kolmella miekkosella on ihan hirveet pomot ja sit ne alkaa pohtii miten niistä vois päästä eroon.
My Bloody Valentine (1981) 2/5. Ajattelin, et tää ois oikeesti raaka tai jotain, ku tästä on aikoinaan leikattu jotain 9 minuuttia pois ja ite katoin sen Director's cutin....no ei nyt ihan näin ollu. Onhan tää 30 vuotta vanha jo, mut ei se sitä tarkoita ettei vois olla pelottava (esim. alkuperänen Texasin moottorisahamurhat vuodelta -74 on mun mielestä edelleen tosi vaikuttava). 2 tähteä kuitenkin siitä, et ku tää oli sillee ehkä vähän tahattomalla tavalla huvittava. : DD
The Amityville Horror (2005, remake) 1/5. En tiiä mikä tarve mulla on ollu nyt kattella tämmösiä. :''D Piti joskus kattoo tästäki alkuperänen, mut olin kai vaan hankkinu tän uusintaversion. En oo ihan varma onks se alkuperänen jommassa kummassa leffakirjassa. No anyways.....tässä(kin) kauhuleffassa perhe muuttaa kirottuun taloon. Eli talolla on synkkä menneisyys ja siellä asustelee henkiä. Boring. Jos nyt välttämättä haluu kattoa tämmöstä, ni onhan tässä Ryan Reynolds psykoottisessa roolissa ja 8.vuotias Chloe Moretz.
Perustuu tositarinaan, josta on tehty kirjoja ja kirjojen kautta taas leffoja. Mut siitä nyt voi olla montaa mieltä, onko tositarina vai ei. :'D Markkinointikikkoja....
Rehtori oli kyllä ehkä paras hahmo itse Buellerin jälkeen ja Jeffrey Jonesista tykkäsin Deadwoodissakin tosi paljon, mutta sitten arvostus "vähän" laski kun myöhemmin sain kuulla, että se on registered sex-offender...
Ouh. :( Tuskin on vaan virtsannu tyhjällä leikkikentällä yöllä. ;D
-
Katsoin Sucker Punchin ja Easy A:n. Edeltävä oli aluksi vähän outo, kun ei ollut tekstejä, enkä ihan pysynyt kärryillä, mutta sitten välillä se oli ihan katsottava. Ehkä sana outo kuvaa parhaiten. Jälkimmäisessä parasta oli päähenkilö. Ja olihan siinä pari tosi hauskaa dialogin pätkää. Nauroin ihan hulluna.
-
se uusin Johnny English tänään - ihan loisto : D sai taas nauraa iha älyttömästi! atkinson on niin hyvä tollasissa rooleissa : D
-
(http://cinephilefix.files.wordpress.com/2010/12/enter-the-void.jpg)
Traileri (http://www.youtube.com/watch?v=bKRxDP--e-Y)
Enter The Void 3,5/5. Tän katoin jo yli viikko sit mut unohtu mainita. Kuuluu sarjaan, joko ihan tajuttoman nerokas tai tekotaiteellista bullshittiä. Tässä oli ihan hitosti sellasia välkkyviä valoja (varoitetaan epilepsiavaarasta elokuvan alussa ja muutenkin voi tulla huono olo niiden valojen lisäks muistaki jutuista). Tuli loppua kohden kyllä sellanen olo, et ois pitäny vähintään olla kännissä, et ois päässy enemmän sisälle. Kertoo Japanissa asustelevasta huumekauppiaasta, joka lennättää siskonsa myös Tokioon asumaan. Huumekauppias kuitenki delaa, mut leffassa näytetään takaumia ja muistoja lapsuudesta ja tän huumekauppiaan sielu jää niinku roikkumaan maailmaan, koska hän haluaa pitää siskostaan huolta ja on luvannut ettei koskaan jätä tätä. Oli kyl omituisin leffa mitä on hetkeen tullu katottua. Kestoltaan vähän liian pitkä (yli 2 h), koska täs oli toistoo jonkun verran.
Eat Pray Love 1,5/5. Olisin halunnu lukee tän eka kirjana, mut en saanu aikaseks. Leffa ei ainakaan vakuuttanu. Kirja on varmasti lukemisen arvonen. Tää jäi aika tunneköyhäks. Tuli kyl sellane olo, et vitsi ku iteki vois vaan vuodeks lähtee matkustelemaan, vaikka vaan ihan pariin paikkaan, joihin sit asettuis niinku tässä.
Bad Teacher 3/5. Ihan ok komedia. Cameron Diaz esittää surkeaa ja moraalitonta opettajaa, joka irtisanoutuu työstään, koska on menossa rikkaan miehen kanssa naimisiin. Mies kuitenkin dumppaa ja on pakko jatkaa töitä. Seuraavana suunnitelmana on iskeä uusi hottisope (Justin Timberlake) ja hankkia rahaa silikonirintoihin. Muissa rooleissa mm. Jason Segel ja Lucy Punch, joka oli tosi hauska tässä. Leffa toimii näyttelijöidensä takia, vaikka ei nyt mikään maailman paras komedia tosiaan ollu. Ihan hauska kyllä.
-
Kävin kattoos leffassa klassikko-westernin Luodin laki ja sit lauantain käytii kaverin kaa kattoo Johnny English! :D
-
Johnny Englishin kävin katsomassa. Kannattaa mennä, ja odottaa lopputekstien jälkeen!
-
Johnny English oli ihan kamala! En saanu valita mitä leffaa menin kattomaan ja se oli niin järkyttävän huono että teki mieli vaan huutaa turhautuneesti puolet leffaa. Ei naurata tommoset leffat mua, olisin halunnu paljon mielummin nähdä Kolme muskettisoturia ):
-
Mäki kävin Johnny Englishin kattomassa. Ihan katsomisen arvonen kyllä! Mitä lopputekstien jälkeen tapahtu? :'D
-
Mäki kävin Johnny Englishin kattomassa. Ihan katsomisen arvonen kyllä! Mitä lopputekstien jälkeen tapahtu? :'D
Tuli hauska kohtaus! :D
p.s. joko oot käynyt postissa :D
-
Mäki kävin Johnny Englishin kattomassa. Ihan katsomisen arvonen kyllä! Mitä lopputekstien jälkeen tapahtu? :'D
Tuli hauska kohtaus! :D
p.s. joko oot käynyt postissa :D
pps. kävin joo eilen 8)
-
Leffapäivä oli tänään töissä, katottiin Punahilkka, joku mikä lie Crank tai Grank, kolmanneks Mies ja Alaston Ase 1
-
Vuokrasin eilen Prinsessa -leffan. Oli kyl ihan katottava : )
-
Jätä se. Tuli katottua puolinukuksissa.
-
Unknown. Oli ihan koukuttava.
Ja sitten katsoin LION KING! <3
-
Rooma - avoin kaupunki. Italialaista neorealismia, jes ;D Oli ihan ok. Sit toissapäivän käytii kaverin kaa kattoo Friends with benefits, tykkäsin kyl ihan älyttömästi. Luulin et olis jotai perus romkomskeidaa mut ei se ees ollu. Nauroin ihan älyttömästi :DD
-
Inland Empire. Voi Lynch.... : DD Ei auennu oikeen tokalla kerrallakaan, eikä luultavasti kolmannellakaan. Tajuukohan tästä kukaan mitään? Edes tekijät itse?
-
Lake Placid - tappaja syvyyksistä tuli äsken katsottua & olipas se ihan jees leffa :D. Itse tappaja oli sit aika järkyttävän iso krokotiili.
-
Rio! Se oli tosi värikäs ja piristävä.
-
eilen yöllä The Truth Below. ihan jees.
-
Sellanen älyvapaa pläjäys kuin Tomcats, joka tuli perjantaina yöllä.
-
Katsoin Bridesmades, eikä se ollut niin hyvä, kun oli hehkutettu. Tosin pari ihan läppää kohtausta oli.
-
Kattelin eilen ton Havukka-ahon ajattelijan. Tykkäsin jopa! Se oli omalla tavallaa kauheen hauska :'D JA siinä oli iiiihanat maisemat, toi leffa autto viel enemmän arvostaa maaseudun rauhaa.
-
Tänää katoin Leijonakuninkaan ja Hannah Montana -elokuvan. Ekaa en ollu nähny piiiiitkään aikaan ja oli se jopa parempi ku muistin ;D Nimittäi joskus pienempänä en lämmenny Leijonakuninkaalle yhtään. HM-leffaki oli ihan katottava : D Lucas Till <3
-
City Lights (suom. Kaupungin valot) 3,5/5. Charlie Chaplinia. :') Mykkäelokuvia on joskus niin rentouttavaa kattoa. Niissä on niin erilainen tunnelma. Tämäkin oli oikein hauska ja piristi mua sunnuntaina tosi paljon, ku olin ihan masiksena maanantain tulosta! : D Tässäkin oli toki myös surullisia elementtejä, mut hyvän mielen se toi ja loppu oli kaunis.
Le scaphandre et le papillon / The Diving Bell and the Butterfly / Suom. Perhonen lasikuvussa 3,5/5. Kertoo Elle-lehden päätoimittajasta Jean-Dominique Baubystä, joka saa jonkinlaisen kohtauksen ja halvaantuu. Hän pystyy räpyttämään vain toista silmäluomeaan. Puheterapeutti keksii tekniikan, jonka avulla Jean pystyy kommunikoimaan räpyttelemällä. Sen avulla syntyy samanniminen kirja. Elokuva on saanut paljon tunnustuksia, enkä ihmettele. Jossain mielessä vähän petyin, mut elokuva oli koskettava ja melko ahdistavakin. Miettikää nyt miltä tuntuis olla halvaantuneena, mut aivot kuitenkin toimii koko ajan. Et vaan pysty puhumaan. :s Hirveen surullinen tarina. Kirja pitää lukea ehdottomasti joskus.
-
Käytii kattoo Paranormal Activity 3 heti eilen ku se tuli. Oli hyvä ! jotku kohat nii kauheita et koko sali kilju :D
-
^ ai, se on tullu jo! pitääpi käydä tsekkaamassa.
kattelin kummitädillä the butterfly effectin, yhtä hyvä kun aina c:
-
The Three Musketeers!
Oli hauskaa kattoa ihan aikuisten versio kun pienenä katoin Muskettikoiria ja olin lääpälläni Aramikseen..
Nyt D'Artagnan oli kuolattavin, -92 jopa!
Tykkäsin leffastakin, tällainen arkajalkakin uskalsi pitää silmiä auki kun väkivalta ei ollu leffassa jalustalle nostettuna.
-
^ Mä olin niiiin kiinnostunu näkeen ton mut sit kaikki mun kaverit jotka on käyny kattoo ton ni on sanonu et se on ihan Matti Vanhanen ni aattelin etten sit ehkä meekää. mut nyt taas alko kiinnostaa:D
-
Emily Rosen riivaaja tuli äsken katsottua & täytyy sanoa, että pidin tosi paljon! Laura Linney oli roolissaan todella hyvä, kuten oli myös Jennifer Carpenter.
-
^ Mä olin niiiin kiinnostunu näkeen ton mut sit kaikki mun kaverit jotka on käyny kattoo ton ni on sanonu et se on ihan Matti Vanhanen ni aattelin etten sit ehkä meekää. mut nyt taas alko kiinnostaa:D
Minä pidin siitä.
Vaikka toisaalta, mulla on niin vanha tunneside Muskettisotureihin ylipäänsä.
Mutta hei, hyvännäkösiä miehiä miekkailemassa, what's not to like?
-
Mutta hei, hyvännäkösiä miehiä miekkailemassa, what's not to like?
No nimenomaan :DD
Minkähän leffan mä katoin viimeks..... Eiku joo, koulus katottii perjantaina Maltan haukka. Se oli ihan mahtava :DD Naurettii kaverin kaa hulluina.
-
Oon käynyt nyt kattoos Footloosen, Muskettisoturit ja What's your number.
-
The Three Musketeers!
Oli hauskaa kattoa ihan aikuisten versio kun pienenä katoin Muskettikoiria ja olin lääpälläni Aramikseen..
Nyt D'Artagnan oli kuolattavin, -92 jopa!
Tykkäsin leffastakin, tällainen arkajalkakin uskalsi pitää silmiä auki kun väkivalta ei ollu leffassa jalustalle nostettuna.
Haluisin kans nähä ton. :> Aika moni on tuntunu pettyvän sen takia, et ne on odottanu ihan erilaista leffaa, mut jos yhtään tietää kyseisen ohjaajan muita leffoja (Resident Evilit varmaan tunnetuimpia), ni pitäis ymmärtää, et toi ei oo mikään eeppinen historiallinen kertomus vaan kieliposkella tehty actionkomedia. :) Kiinnostaa jo ihan senki takia, et pitkästä aikaa Orlandoa näkee valkokankaalla. Milla Jovovich ja Christoph Waltz on kans hyvii tyyppei. :>
-
Jane Austenin jalanjäljillä. Olipas huono ;o
-
Mä taas tykkäsin tosta leffasta, ku se tuli pari vuotta sit telkasta. ;D
-
Musta James MacAvoy oli iiiihana <3 Mut muuten en tykänny : D
Mut Jane Austen Book club on mahtava, se pitäis taas kattoo joku päivä!!=)
-
Laulavat sadepisarat. Ei hitto että oli hyvä! Lopussa oli vaan tosi pitkäveteinen musiikkinumero mut muuten siis aivan loistavaa! Apua. En ees muistanu enää sitä tunnetta ku näkee jonku leffan ja on ihan mykistyny ku se on niin mahtava :---D
-
^Mä oon halunnu nähdä ton jo ikuisuuden!
Mulla on muutenkin niin pahoja aukkoja musikaalisivistyksessä, että asialle täytyy tehdä jotain.
-
The Grinchin, vaikka on monta kertaa nähny (:
-
katoin äsken 'Thirteen':in. oli aikamoinen kyllä, leffa tosi hankalasta asiasta. se loppu oli tosi voimakas. näyttelijät tosi hyviä!
-
Mustesydän, aww <3
http://www.imdb.com/title/tt0494238/
(http://thanysthoughts.files.wordpress.com/2011/01/inkheartmovie.jpg)
-
PIENI MERENNEITO 2!!
Oon halunnu nähdä ton ikuisuuden ja kun tällä viikolla selvis että kaverilla on se vhs (muttei vhs-nauhuria), niin se tuli meille eilen kasetti mukanaan.
Siinä oli pingviinejä!! <3
Oli jatko-osaks ihan hyvä, Ariel näytti tosin teiniäidiltä.....
Sit katottiin myös Nalle Puh ystävää etsimässä
"Ole rohkeampi kuin Esko, karheampi kuin kuulet ja älykääpiökin käy!" :"D
-
Little Manhattan. Söpö ja hauska c:
-
äsken kävin tsekkaamassa leffoissa Paranormal Activity 3 - SE LOPPU OLI JÄRKKY. teki mieli huutaa kauhusta oikeesti :---D ei vedä kyl vertoja ekalle.
-
Amelie. No en mä siitä vieläkää tykänny mut oli pakko kattoo kouluprokkista varten.
-
Kävin katsomassa Kate Reddy - Täydellä teholla... oli aika tylsä leffa.
-
One day (suom. Sinä päivänä). Aivan surkee! Hyvä et jaksoin ees istuu siel sen pari tuntii. Niin tökeröjä juonikäänteitä ja tuhat ja yks kliseetä.
-
One day (suom. Sinä päivänä). Aivan surkee! Hyvä et jaksoin ees istuu siel sen pari tuntii. Niin tökeröjä juonikäänteitä ja tuhat ja yks kliseetä.
Thank kaad ei menty kattoon sitä! Toi Kate Reddy sentään oli ihan siedettävä, vaikka tylsä. Ja kesto puoltoistatuntia, mikä maksimi leffoille, jotka on tollaisia.
-
Mä oon kuullu vaan tosta Sinä päivänä leffasta kehuja tai no enemmänki kirjasta, mut leffaa on pidetty myös ihan hyvänä. Sellasena ällöromantikkona varmaan uppoo muhun. Tai voisin niin kuvitella.
-
Pitäis kyl lukee kirja, vois saada enemmän irti! Mä en vaa tykänny yhtään tosta leffasta, vaikka romantiikanystävä olenkin.
-
Mä kävin maanantaina kattomassa sen ja mä taas tykkäsin paljon! ;D Oli parempi ku ne kolme muuta mitä oon täs lähiaikoina käynyt kattoos leffateatterissa. Musta sillä Anne Hathawayn roolihahmolla oli just loistavaa läppää.
-
Kävin kattomas kans Paranormal Activity kolomosen.
Siin mieles se oli huonompi ku aiemmat, koska niis aiemmissa se juoni on edenny pelottavammaks, mut tos säikky vähä koko ajan, ihan alusta lähtien. Meinasin saada jonku sydän halvauksen aina välillä :--D Loppu oli vähä pettymys..
NII ja olisin varmaa nauttinu leffasta "vähän" enemmän jos sielt salista olis puuttunu semmonen suurehko teiniporukka -.- Ne kommentoi leffaa niin kovaan ääneen että koko sali kuuli ne, sit ne räkätti koko ajan siel.. Pari muutaki mein edessä huokaili et "Olkaa kettu nyt jo hiljaa"..
Sit dude leffan loppupuolella karjas aika kovaa niille vähä julkasukelvotonta materiaalia, ni joha hiljeni 8D Iteki olin jo aikasemmin miettiny et pitäskö vaa huutaa et turvat kii nyt!
Oli niiiiiin ärsyttäviä -.- Ja mä ku mietin leffan alussa et hittolainen jos mua jää häiritsee kaks vieressä istunutta tyttöä ku ne jotain siitä juonesta jutteli.. Mut ne kuiski ja lopetti sen melkee heti. Mut se häirikköporukka -.-'
Miksei leffateattereiden henkilökunta voi tulla tommosissa tilanteissa sanomaan niille että hiljaa! Tuleehan ne valittamaan jos pitää jalkoja penkilläkin ni miksei tommosesta, tosta kuitenki KAIKKI häiriintyy! HUOH UGH!
-
Ei mulle oo ikinä tultu valittamaan siitä, et oon pitäny jalkoja penkillä. :'''''D Tosin teen sitä vaan siinä tapauksessa, et siinä mun edessä ei istu kauheesti porukkaa....ja otan kengät pois. Ku aika usein istun ihan vikalla rivillä ja jos siihen mun edellä olevaan riviin ei tuu, ni sit oikeen levittäydyn. Mut se on kyl kumma miten jotku saa vaan rauhassa mesoo. Ite oon alkanu nykyään sanoa, koska eihän siitä mitään tuu. Sanon jotain tyyliin "en maksanu tästä kuullakseni teiän juttelua" ja parit kirosanat päälle. :'''D Yllättävää kyllä se tehoo yleensä. Paitsi kerran oli jotain ES-jonnei, jotka usko sit vast, ku joku aikuinen mies huomautti. Nyt ei oo pitkään aikaan ollu mitään häiriköitä tai sit en vaa oo eksyny sellasiin leffoihin tai näytöksiin.
Mä olin tosiaan eilen kattomassa uuden Twilightin ihan hirvees ryysikses. Mun näytöksessä ei kyl onneks ollu mitään suuria pissaliisaryhmittymiä, jotka ois kommannu tai kikattanu koko ajan. Onneks.... itse leffa oli ihan hyvä, semmonen 3 tähden arvonen taas niinku Eclipseki. Eiköhän se vika osaki tuu olemaani ihan ok. En ite tosta vikasta kirjasta niin välittänykää, ni jotenki kivempi kattoa leffana.
Telkusta kattelin WALL-E:n, loppu äsken nelosella. Olipas söpö! Ja tässä oli semmosta syvällisempää ajatusta.
-
No mäki mietin et jos mä olisin alkanu karjumaan ni et ne olis varmaa vaa kahta kauheemmin möykänny.. :'D Et jonku kunnon aikuisen olis pitäny mennä niille kyl sanomaan!
Ne ei edes olleet meidän lähellä, vaan ihan toisella puolella salia ja alempana, ni ei siinä voinu edes "sanoa" vaan piti oikeesti huutaa, huhu
-
No seki on tietty hankalaa jos ne häiriköt ei oo siin lähel. : DD Vähän kovempi kynnys sit ruveta sanomaan mitään. Mut tollane on kyl niin inhottavaa. Pitäis olla oikeesti joku vahtimestari siel. :'D
-
Mäkii katoi Wall-E:n! On se vaan niin hyvä leffa.
-
Mä katsoin loppupuolen Wall-E:sta!
On se vaan joka kerta yhtä ihana <3
-
Hiipivä tiikeri, piilotettu lohikäärme. En oo varma onko tää mun leffakirjassa (kirja on Helsingissä) mutta muistelin että on ni siks katoin. Ja olihan se tosi hyvä! Tosi harvoin tulee katottuu mitää kiinalaisii leffoi, mut näyttää siltä et täytyis alkaa kattelee enemmänki! >D
-
Eilen katottiin Thor siskon ja veljen kans. Oli hyvä!
Ja tiistaina käytii kattoo Immortals, alku oli tosi tylsä mutta sitte ku se pääs kunnolla vauhtii nii oli hyvä. :)
-
Scary movien. Mitä paskaaaaaaa! Nauroin ehkä yhes kohtaa koko leffan aikana -.- Ei kyl yhtää mun huumorii.
-
Karvakamut ja Monsterit Oy:n *****/*****
-
Katoin Donnie Darkon. Kuin outo leffa :'DDDD Mut Jake Gyllenhaal <3
-
Se Tinttileffa joka pyörii nyt leffateattereis. Tosi hyvin tehty, tykkäsin!
-
Confessions of a shopaholic. Olipas huono : D No joo toisaalta ehkä odotin vähä enemmän kirjan kaltasta mut vaikka oliki kaikkea muuta ku kirjan kaltanen ni arvasin silti kaikki juonenkäänteet etukäteen... Ärsyttävät henkilöhahmotki...
-
Paranormal Activity 1&2, pimees huonees.. :D
-
Hetken mielijohteesta tuli katottua kaks kotimaista nuorisoleffaa, jotka on kummatki olleet aikoinaan kehuttuja ja suosittuja. No....en tykännyt oikeen kummastakaan. Sairaan kaunis maailma oli ehkä hitusen kiinnostavampi, vaikka se oli paljon halvemman oloinen. Ja joka toinen sana oli v'ttu. Ois pitäny oikeen laskee kuin monesti se tuli. : D
Sairaan kaunis maailma 2/5
Pitkä kuuma kesä 2/5
Eilen katoin uuden Smurffi-leffan, vaikka noi tietokoneanimoidut smurffit ei oikeen houkuttanu aluks. Tuntu siltä, et lapsuuden aikanen sarja on menny pilalle. Katoin kuitenki Neil Patrick Harrisonin ja Jayma Maysin takia. Oli se ihan ok kertaviihdettä. :P 3/5
Crazy, Stupid, Love. 3,5/5. Pirtsakka romanttinen draamakomedia. Ei niin komediallinen mitä aluks luulin. Täs oli omasta mielestäni suht yllättävä käänne, tai en etukäteen osannu yhtään ajatella.
Friends With Benefits 3/5. Mielestäni samassa aihepiirissä pyörivä No Strings Attached oli parempi. Tässä jotenki tuntu vähän liialliselta venyttelyltä tai siis tää aihe oli kaluttu aika nopsaan ja sitten tuli sellasta toistoa ja vähän turhaa sivujuonta. Kunisin ja Timberlaken kemioista kuitenkin pojoja, koska ne dialogit oli nopeatempoisia ja ihan hauskoja. Siitä yks puolikas lisää, muuten ois tullu vaan 2,5/5. :>
-
Katottii koulussa elokuvahissan tunnilla Berliinin taivaan alla. Olipahan omituinen elokuva. En oo ikinä nähny mitää vastaavaa, mut en ehkä välttämät haluiskaa. Ei nimittäi iskeny muhun kyl yyyyyyhtään. 1,5/5
Ja sitte kamun kaa kateltii tossa perjantaina Definitely, maybe. Mä en oo pitkään aikaan nähny edes keskivertaista romanttista komediaa, kaikki tuntuu olevan ihan hillittömän huonoja. Mut annan tälle 3,5/5, koska tässä oli jopa yks juttu mitä en ihan suoranaisesti arvannu tapahtuvan. Ja tykkäsin tän ideasta. Eli oli kyl keskivertoa parempi romkom.
-
Oon kattonu Berliinin taivaan alla joskus. : D Se on ainakin toisessa leffakirjassani. En oikeen päässy siihen leffaan sisälle. Toisaalta, mun keskittyminen sen kanssa tais herpaantua jossain vaiheessa. : DD
Definitely, Maybe - leffasta tykkäsin kans. (:
-
Definitely, Maybe on varmaan mun kaikkien aikojen suosikki romkom jos Garden Statee ei lasketa : D... En yleensä hirveesti tykkää genrestä mut se on sellanen vähä erilainen leffa.
Ite oon viimeaikoina katellu:
Moneyball 4-/5
Kävin tän leffassa kattomassa puolivahingossa kun serkun kanssa myöhästyttiin In Timestä. Kannatti myöhästyä koska tää oli yllättävän hyvä leffa. Aika perusdraaman kaarta mentiin. Yleensä en diggaa urheiluleffoista, mut tässä ei selvästikään ollu urheilu pääosassa vaan ihmiset ja draama. Vähän samallalailla kun Social Networkissa ei ollu kyse Facebookista. Muutenkin näillä leffoilla paljon yhteistä.
The Station Agent 4/5
Harvoin tulee katottua leffaa missä tapahtuu yhtä vähän. Ei kuitenkaan estänyt leffaa olemasta todella hyvä. Tää oli tosi lämminhenkinen "keskeltä elämää"-kuvaus. Kertoo yhteiskunnasta syrjäytyneestä kääpiöstä Finistä, jonka ainut kaveri kuolee ja testamenttaa sille juna-aseman johon Fin sitten muuttaa asumaan. Tosi erilainen leffa, tuli hyvällä tapaa Garden State mieleen. Just tällasia elokuvia pitäs tehdä enemmän. Uskon et arvosana paranee uusintakatseluilla.
Paul 3½/5
Olin kuullu tästä Frost/Pegg leffasta jonkunverran negatiivista palautetta etukäteen ja odotin huonoa komediaa, mut tää olikin yllättävän mukiinmenevä. Toki huumori oli aika suurelta osin suunnattu scifinörteille, että edustin just varmaan sellasta katsojakuntaa mikä mielessä tää leffa oli tehty. Ihan Shaun of the Deadin ja Hot Fuzzin tasonen leffa ei ollu, mutta ihan semmonen perushauskahko komedia kuitenkin.
In 30 Minutes or Less 3+/5
Tääkin oli keskivertoo parempi komedia, lähinnä näyttelijöidensä ansiosta. Aziz Ansari ja Dan McBride on lähes aina hauskoja, Jesse Eisenberg on hyvä ja myös Nick Swardson veti idioottiroolin ihan hyvin. Mitää elokuvataidehistoriallisesti merkittävää tämä ei ollut, mutta semmonen että puoltoistatuntinen meni todella sutjakkaasti tämän parissa.
Blitz 2/5
Varmaan ensimmäinen katsomani rikos/toimintaleffa, missä Jason Stathamkaan ei onnistunut pelastamaan leffaa huonouden suosta. Näyttelijät oli kohdallaan, mutta Statham ja Aidan Gillen meni kyllä ihan hukkaan tässä. Dialogi oli kökköä, tekohauskuudet vaivaannutti. Juoni oli pliisu ja leffan lyhyestä kestosta huolimatta siihen oli silti ängetty yks täysin turha sivujuoni.
-
Melindan salaisuus. Kristen Stewart oli hüva.
-
30 Minutes or Less 2/5. Aziz Ansarin show. Mut ihan helkkarin tylsä näin muuten. Kesto oli onneks alle puoltoistatuntia.
Poika ja Ilves 3,5/5. Awww, vähänkö sulin eilen. :) Lapsuuden lemppareita ja on hyvä edelleen. En ymmärrä miten voin pillittää sille lopulle joka kerta.
The Change-Up 3/5. Ajattelin, et tää ois melko huono, ku tollaset ruumiinvaihtoleffat alkaa olla tuttua kauraa. :D Mut koska tässä oli niin hyvät näyttelijät pääosassa, niin en voinu olla kattomatta. Jason Bateman ja Ryan Reynolds! Ja Olivia Wilde kans sivuosassa. No joo, oli tässä sellasta pissakakka ja miehistä junttihuumoria vähäsen, mut nauroin jopa ääneen parille kohtaukselle. :p Tää sopii just johonki väsyneeseen mielentilaan tai ku tuntuu siltä ettei jaksa kattoo mitään järkevää.
-
X-Men: First Class 4,5/5. Taitaa olla paras X-men leffa ikinä. Harmi etten ehtiny kattomaan tätä leffateatteriin.
Charlie St. Cloud 3/5. Ehkä vähän siirappinen ja tylsä draama, mut jakso kattoa Amanda Crewin ja Zac Efronin takia.
30 Days of Night: Dark Days 1/5. Järkyttävän huono ja turha jatko-osa, mut tuli katottua Mia Kirshnerin takia...jonka rooli oli lopulta aika mitäänsanomaton, eikä se pahemmin tässä puhunukaan. Ei ainakaan mitään ymmärrettävää kieltä. :D Vampyyrit on kyllä tässä leffassa kaikkee muuta ku kauniita (ekan osan tapaan, suosittelen kattomaan sen ekan).
Kalifornia 3,5/5. Oon pariin otteeseen nähny tän. Brad Pittiltä hyvä ja vahva suoritus rikollisena ja Juliette Lewis on kanssa hyvä. Esittää tosi naiivia tyttöä. Muissa rooleissa David Duchovny ja Michelle Forbes. Kannattaa miettii kaks kertaa kenen kans lähtee autolla kiertämään maata. ;)
Speak 3/5. Ihan hyvin toteutettu indieleffa vakavasta ja raskaasta aiheesta. Kristen Stewartilla hyvä rooli. Tää oli paikoin hienosti kuvattu ja kerronta eteni mielenkiintoisella tavalla, vaikka ehkä hetkittäin koin tylsänä.
Elf 3/5. Joulukomedian pääosissa Will Ferrell ja Zooey Deschanel. Ihan söppänä ja hassu joululeffa.
Pineapple Express 3/5. Komedia pilvenpössytelijäkaveruksista, jotka joutuu ongelmiin (Seth Rogen & James Franco). Tykkäsin tästä enemmän ku ekalla kerralla, vaikka toiseen kertaan katoin tän lähinnä Amber Heardin takia. Vähän tylsistytti loppua kohden.
Angels & Demons 3/5. Tää tuntu ehkä jollain tavalla kiintoisammalta leffalta mitä Da Vinci Koodi, vaikka pisteytys onki samaa luokkaa. Haluisin tänki lukee kirjana jossain vaiheessa. Ihan ookoo viihdettä. Vaikka arvasin kyl muutaman jutun, et siin mieles hieman ennalta-arvattava jännäri.
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer 1,5/5. Katoin tän telkusta tylsyyksissäni. :( Ei toimi nää Fantastic Four-leffat. Emmä tiiä onks nää muutenkaan kiinnostavia sarjakuvahahmoina. Ehkä ala-asteikäsenä oisin viihtyny näiden parissa.
-
kattelin eilen puolet Säämiehestä, harmittaa ko en kattonu alkua! tykkään just tollasista syvällisemmistä c:
-
Nukahdin, kun katsottiin Reign over me, tai joku sellainen. No tietenkään en osaa sitä kommentoida. Sitten katsottiin That thing you do. Ei ollut niin hyvä kuin ekalla katselukerralla.
-
Onneks oli Finnkinolla toinenkin Superpäivä tässä kuussa, ku siihen ekaan en ehtiny ja harmitti tosi paljon! Kävin kattomassa Johnny English Reborn. Halusin jotain kevyttä viihdettä ja kyllähän mua ihan naurattikin. :D Aika lailla samanlainen kuin eka osa, mut tässä oli enemmän actionia. Mut sain mielestäni rahoilleni ihan tarpeeksi vastinetta. 3/5 :>
En tosin muistanu jäädä odottamaan lopputekstien jälkeistä kohtausta, muistin sen vasta ku olin ehtiny jo veskijonoon.
-
Zodiac tuli tossa maanantaina katsottua & edelleen se on ihan jees leffa, mutta hivenen liian pitkäveteinen.. Jake Gyllenhaal oli kyllä roolissaan aivan loistava!
Viime viikolla taas tuli katsottua Charlien enkelit. Tulipas tuo nähtyä pitkästä aikaa & olihan se hyvä, kuten muistinkin sen olevan :).
-
My Fair Lady <3 Niin hyvä! (4/5)
Hysterian kävin kattomas leffassa. Oli kyl toooosi hauska :'DD Hugh Dancy <3 (3,5/5)
-
New Years Eve... oli aika kevyt hömppä, mutta kyllä sen katsoi.
-
LEIJONAKUNINGAS!
hih :-)
-
Black Swan, ihan mielettömän vaikuttava!
-
Pretty Womanin, toistamiseen.
-
^Mäkin katsoin sen, kun telkkarista tuli.
En ollut ennen nähnyt, paikkasin siis sen aukon sivistyksessä.
-
Nick & Norah’s Infinite Playlist.
Tykkäsin kyllä! Erilainen romanttinen komedia. Ja leffa missä on Michael Cera ei vaan VOI olla huono. Aaaw <3
-
New Years Eve... oli aika kevyt hömppä, mutta kyllä sen katsoi.
Haha, miks tän nimi on saksassa Happy New Year :D mut käytii kattoo tää siellä! saksaks dubattuna, tottakai. Ja parasta antia oliki ku Zac Efron puhu saksaa :DDD ei mut olihan se ihan katottava kyllä! vaikkei kaikkee todellakaa tajunnu :D..
-
Charlien enkelit: Kurvit suoriksi. Tykkäsin :). Omasta mielestäni tää on parempi kuin eka Charlien enkelit leffa.
-
Holidayn katsoin & tykkäsin kovasti. Kate Winslett <3. Cameron Diaz, Jack Black & Jude Law olivat myös hyviä. Pidin leffan ideasta :).
-
^ määki kattoin tuon holidayn paitsi en iha alusta asti, mutta kumminki :D
-
Katoin eilen Aladdinin, Joulutarinan ja Holidayn. Kaikki oon nähny varmaa miljardi kertaa mut on ne aina yhtä mahtavia :)
-
Joulutarinan.
Se on ihana <3
-
damn, tuliks Holiday eilen!! hitto ko missasin :--(
mä katoin äsken molemmat kuoleman varjelukset c:
-
Ihmeellinen on elämä!
Vihdoin sain katottua tän klassikon.
Ja kyllä, itkin..
-
Hyvä menni! :) Se on ihan maineensa veroinen mun mielestä. Oon joka joulu yrittänyt kattoa jos vaan on ollut mahdollista. Näin sen kylläkin ekaa kertaa vasta muutama vuosi sitten.
Koirankynnenleikkaaja 3/5
Ihmeellinen on elämä 4/5
Mehiläisen elokuva 2/5
Niko - Lentäjänpoika 3,5/5 Tosi hienosti tehty animaatio. Ehkä juonellisesti pieni pettymys.
Gladiaattori 3,5/5
-
Mua ärsyttää niin paljon, kun vahtasin kelloa ton Niko - Lentäjänpojan varalta, mutta loppujen lopuksi se meni silti ohi ):
-
Gladiaattorin katoin pitkästä aikaa! :) 4/5, tykkään erittäin paljo!
-
Sain systeriltä joululahjaksi ny myös ton 1001 movies to see before you die-kirjan.
En kyllä aio ruveta grindaamaan tylsiä elokuvia vaan sentakia, että saan kaikki siitä kirjasta katsottua (siellä kun näytti olevan aika paljon ns. "turhia" elokuvia ja aika paljon "mainstreamia" ja unohdettavia leffoja), mutta muutaman ihan hyvän vinkin varsinkin ulkomaalaisista elokuvista tuolta kyllä löytänee (:
-
Katsoin Rare Exports ja Holiday ja Love Actually. Kunnon joululeffakavalkaadi. Ja Gladiaattorista näin lopun. En ole sitä koskaan vielä katsonutkaan.
-
Viisi ekaa Harry Potteria!
Huomenna jatketaan kolmella vikalla, ei viititty vetää sitä n. 20 tunnin maratonia putkeen.
Päätä särkee edelleen, kun itkin vitosleffan lopussa niin antaumuksella.
Huomenna saavat kaverit nauraa vielä enemmän mulle, kun itken koko päivän niille leffoille.......
-
Funny Peoplen, olin nähny aiemminkin mutten muistanu mitään.
Yllättävän hyvä Adam Sandlerin leffaks. Kyllä sekin osaa jos käsis ei ole hirveätä kuraa. Paljon vähemmän komedia ja enemmän draama mitä vois olettaa.
3½/5
-
Eurotrip
Kaverin lempileffa, oli ihan hauska :-DD haha.
Marley & Me
Eihän siihen voi muuta sanoa, ku byhyyy :'-((
-
Käytii kattoo kaverin kaa uusin Sherlock! Olipas kyllä onnistunein leffakäynti pitkiin aikoihin, tuntuu ettei mikään teatterissa nähty leffa oo aikoihin säväyttäny mua! 4/5
Ja enpäs oo näköjään myöskään kertonut kahta viimeisintä, tätä ennen nähtyä leffaani.
My week with Marilyn 3,5/5
Vaikka juonellisesti tää ei ehkä ihan säväyttäny mua, enkä varmaankaan ostaisi omaksi DVD:lle, niin näinkin korkeat pisteet annan tälle leffalle ihan vaan sen takia, että tykkäsin siitä ettei tää ollu Marilynin elämäntarina, vaikka tositapahtumiin perustuva olikin. Ja roimasti lisäpisteitä myös siitä, että Michelle Williams oli Marilynä AIVAN LOISTAVA! Ihan mahtava roolisuoritus!
Midnight in Paris 4/5
Erilainen romanttinen komedia. Tykkäsin ihan älyttömästi. Just mun tyyppistä huumoria! Ja loppuratkaisu, en olis ikinä arvannu! Se on aina plussaa ku loppu tulee yllärinä ;D
-
Superman Returns
Tykkäsin ihan, vaikka meinasin nukahtaa ku tuli niin myöhään ;--DD
-
Shark Tale - ihan jees pläjäys
Star Wars Episode 1 - loistava
Faija - vähän outo :d
-
Star Wars Episode 1 - loistava
Hyvä Gapu!!!! 8)
-
Star Wars Episode 1 - loistava
Hyvä Gapu!!!! 8)
Ja eilen katsottiin osa 2 :)
-
Star Wars Episode 1 - loistava
Hyvä Gapu!!!! 8)
Ja eilen katsottiin osa 2 :)
Ja kohta osa 3. (:
-
Katsoin eilen Black Swanin. Paljon ahdistavampi oli leffa nyt kun kesällä teatterissa.
-
Basic Instinct 2 tuli eilen katsottua & eipä se nyt kaksinen leffa ollut :D. Ykkönen on huomattavasti parempi.
-
10 things I hate about you
Tosi söpö ja piristävä romanttinen komedia!
Ja Heath Ledger, hooot! <3
-
Nuori David Krumholtz!
Se oli ton leffan ehdottomasti parasta antia! Nörttirooleihin syntynyt <3
-
Nuori Davin Krumholtz!
Se oli ton leffan ehdottomasti parasta antia! Nörttirooleihin syntynyt <3
Apua! En ees enää muista kuka Michael oli... :--o
//EIKU NII TUO!No totta kai :--DD
-
Kävin eilen kattoo leffas kaks leffaa. Eka Arsenikkia ja vanhoja pitsejä, 40-luvun screwball-komedia. Oli ihan hauska, ärsytti vaa ku leffassa ei ollu suomitekstejä ;S
Mut sit tokana ton jälkee käytii kattoos David Lynchin Blue velvet. AAAAA NIIN HYVÄ! Oltii kaverin kaa ku naantalin aurinko ku lähettii sielt leffast ja puhuttii vaa kuin ei olla aikoihin nähty mitää noin mahtavaa! =D
-
Mahtavaa Iita! Lynch on nero. 8)
-
^ NO KYLLÄ SILTÄ VAIKUTTAA! :D Mua tavallaa ärsyttää ku tuol leffateatteri Orionissa on nyt menossa joku Lynch-putki ja siel näytetää ihan sairaasti sen leffoja, ens viikol meen kattoo Villi sydän ku se on koulujuttu ja saadaa siit leffast rahat takasin ja haluisin mennä kattoo vaik mitä muitaki sen leffoi mut ei oo rahaa :S
-
Multaki itse asias taitaa viel pari Lynchin leffaa olla näkemättä, täytyis korjata ne aukot sivistyksestä. Eiiih aina ku tulee puhe Lynchistä, ni tekee mieli ottaa Twin Peaks boxi hyllystä ja alkaa kattoo sitä TAAS. 8D Sekopäisin tuotos Lynchiltä on kylllä Inland Empire, joka ei auennu mulle toisellakaan kertaa, et sitä en välttämättä suosittele heti kättelys. :'''''''D
//Mua naurattaa jo etukätee, ku oon menos huomen leffaan, kattomaan kahta leffaa peräkkäi. : DD Eka meen kattoo Hiljaisuuden ja sit siin ehtii olee 20 min välii, ni alkaa 50/50. 8DDD
-
EIIII mun piti tänää mennä kattoo Hiljaisuus (koska oot saanu mut ihan kauheeks Lauri Tilkanen -faniks. Oikeesti, läääääääh se on hot <3) mut ei sit ollukaa rahaa. Vois ens viikol mennä.
Kaks leffaa peräkkäin on kiva käydä kattomas ;D Oon tehny niin nyt 2 kertaa, mut kummatki kerrat olin kyl tuol Orionissa, et Finnkinol en oo ollu : D
-
Yh.. Ite en tykkää Lynchistä yhtään. No Twin Peaks oli ok.
Lynchillä on hirveesti semmosta itsetarkoituksellista sekoilua sen tuotoksissa, munmielestä kaukana nerokkuudesta jos ohjaaja itsekään ei tiedä mikä on elokuvan pointti. Hyvä brainfuck on tietysti hyvää brainfuckia, mutta kyllä siinäkin pitää olla joku sanoma tai idea tai jotain mikä tekee siitä elokuvasta muutakin kun tekotaiteellista huomionhakusta sekoilua. Mindfuck ja muuten vaan erikoisia elokuvia esimerkiksi David Cronenberg osaa tehdä loistavasti.
edit// parempi sanamuotoilu
-
EIIII mun piti tänää mennä kattoo Hiljaisuus (koska oot saanu mut ihan kauheeks Lauri Tilkanen -faniks. Oikeesti, läääääääh se on hot <3) mut ei sit ollukaa rahaa. Vois ens viikol mennä.
Kaks leffaa peräkkäin on kiva käydä kattomas ;D Oon tehny niin nyt 2 kertaa, mut kummatki kerrat olin kyl tuol Orionissa, et Finnkinol en oo ollu : D
Haha! HYVÄ IITA! Mul tuli kauhee paniikki ton Hiljaisuuden kanssa, ku Härmä tulee ihan justiin ensi-iltaan ja oon päättäny, et kaikki Tilkasen leffat pitää nähdä valkokankaalta, ni sit just aloin miettii, et koska ehin mennä kattoo sen. Ja toi 50/50 oli kans sen verran mielenkiintonen, et oli pakko varata lippu.
Rico, on niissä useimmissa kuitenkin ihan pointtinsaki. Yks sellane kirja Lynchistä avaa sen tekeleitä enemmänki. Oon paljo nähny tekotaiteellista ripulia, eikä Lynch oo mun silmissä sellasta, vaikka Inland Empirea en tajuakaan, enkä koskaan tuukaan tajuamaan. Sitä ei voi edes pisteyttää. : D
//Hyvä ku jätin eka lauseen keske.
-
Inland Empirea en oo ite nähny, mutta ei voi hirveästi odottaa leffalta joka on kuvattu ilman käsikirjotusta %P
Mutta esim. ihan hyviäkin arvosteluja saanut Mulholland Drive on alunperin tv-sarjan kaksituntinen pilotti, jota yksikään tuotantoyhtiö ei ostanut, minkä vuoksi Lynch sitten hieman lisämateriaalia kuvaamalla kursi siitä kokoon täyspitkän elokuvan... Mikä kertoo mielestäni aika paljon Lynchin elokuvien suunnitelmallisuudesta.
No mielipideasioista on kyllä turha kiistellä, mutta mulle Lynch edustaa semmosta elokuvien CMX:ää.
-
Mullholland Drive on just nerokas ku sitä alkaa tajuta. : D Ja niinhän sitä on turha kiistellä, varsinki mun kaa, ku oon niin fanaattinen tiettyjen juttujen suhteen. 8''''')
-
Hiljaisuus 5/5. Upeaa. Ihan käsittämättömän tunnelmallinen ja tunteikas, viimeset 30-40 min itkeskelin. Onneks muutamat muutkin. :'''D Erilaista näkökulmaa sodasta. Näyttelijät oli kaikki ihan mahtavia ja Tilkasella oli sellanen velmun häntäheikin rooli. Ah, Tilkanen univormussa yes please. <3 Se ei tunnu huonoja elokuvia tekevän. Toivottavasti Härmäkään ei petä.
50/50. Tästä jäi tosi positiivinen ja elämänmakuinen fiilis. Tykkäsin tosi paljon siitä miten tätä oli kuvattu. Tavallaan ehkä odotin jotain ihan erilaista tältä leffalta, mut tää oli kyllä parempi mitä odotin. Ei ollut niin komediallinen kuin aluksi luulin ja hyvä niin. Aika tasapainossa draama ja hauskat hetket. Joseph Gordon-Levittiä on ilo katsella. :')
-
Submarine. LOISTAVA. Rakastan tollasia. Muistutti jotenki Ameliee.
-
Leffassa tuli vilkastua Sherlock Holmes: A Game of Shadows...
Ihan mainio pätkä, parempi kuin ykkösosa. Dialogi näppärää ja visuaalinen ilme miellyttävä. RDj oli jälleen loistava, Stephen Fry erinomainen, Jude Law ja Jared Harris hyviä. Naiset jäivät koristeiksi. Actionia oli varmasti liikaa ja hidastuksiakin oli mahdollisesti liikaa. Juoni oli tälläkertaa paremmin rakennettu kuin ykkösessä ja nyt katsojakin pystyi vähän pohtimaan tapahtumia ennen elokuvan loppua.
Sääli, että tätä ei voi olla vertailematta BBC:n tuoreeseen Sherlock kauteen, jolle tämä giganttisesta budjetistaan huolimatta auttamatta jää kakkoseksi.
-
Katsoin Autot ja Autot 2 :) Molemmista pidin.
-
Polkupyörävarkaan katoin eilen. En kyl kauheesti tykänny. Paitsi et se pikkupoitsu Bruno oli niiiiin ihana : D
-
Eilen oli aikamoinen leffankatsomispäivä 8D
Hiljaisuus 4/5
Leijonakuningas 4/5
Villi sydän 3/5
Percy Jackson Salamavaras 3,5/5
Kolme ekaa leffateatterissa ja viimesin kirjastosta lainatulta DVD:ltä! :D
-
Ensimmäisen kolmanneksen uudesta Sherlock Holmesista.
Tekniikka petti leffateatterissa, saatiin valita katotaanko pätkivä leffa loppuun, vai otetaanko kaks vapaalippua per naama. Lähdettiin pois ja saatiin liput. Ja olin tosiaan mennyt leffaan seurakunnan piikkiin leiriltä.. :"D
Ei haitaa. Kaks leffalippua, joilla voin käydä kattomassa jotkut oikeesti mua kiinnostavat leffat!
-
^ Uusin Sherlock on niin mainio, harmi että näit vaan ekan kolmanneksen! Mut oisin kyl iteki ottanu tossa tilanteessa leffaliput ;D
Ite kävin kattomassa leffassa 50/50, bläääh, en mä kyl kauheesti tykänny.
-
Sherlock ei kyllä oikeastaan oo yhtään mun leffa, en ekastakaan kauheesti innostunut. En tykkää leffoista joissa tapellaan ):
Nyt pääsen kattomaan omanttisia komedioita tai lastenleffoja (;
-
^ Suosittelen siis menemään katsomaan uusimman Risto Räppääjän 8)
-
Oon varmaan aika rankassa vähemmistössä, kun musta tuntu jo lapsena että lastenleffat oli liian lapsellisia =D, saati että nyt jaksais kattoa.. No alle kouluikäsenä/ala-asteella tykkäsin kattoo Muumeja/Vilivilperiä/Leijonakuningaskin oli kerhoiässä ihan hyvä, mut varsinkin kaikki kotimainen näytelty ja juonnettu ylipirtee lastensetti aiheutti mulle hirveitä myötähäpeäreaktioita lapsena.... No Heinähattu ja Vilttitossu on ihan jees poikkeus koska ne on vedetty sopivasti överiks. Toki on hyvä että lapsille tehdään viihdettä mutta : D... njuuu
-
En mäkään kaikkia (etenkään uusia) lastenleffoja jaksa, näytellyt leffat on melko usein kurjia. Etenkin suomalaiset, koska ne lapsinäyttelijät on rupuja.. Heinähattu ja Vilttitossu on kyllä tässä poikkeus, taikinaterapia <3
Lähinnä tykkään animaatioista, Disneyn klassikot nyt on ihan ehdottomia, mutta kyllä esim. Itse ilkimyksen oon muutamaan kertaan jaksanut hyvin katsoa.
-
Etenkin suomalaiset, koska ne lapsinäyttelijät on rupuja..
Joo tää mua ärsytti jo pienenä ku mietin että olisin ite paljon parempi >=D
Tällein just käy kun ottaa niitä näyttelijöitä jostain ilmaisutaitokouluista mihin on päässy keskiarvolla tai vanhempien suhteilla.
-
Sovituksen sain vihdoin katottuu. Hmm, aika hyvä. Tykkäsin etenki alusta, ihan mahtavia ääniä ja visuaalisesti myös erittäin hieno!
-
Elokuvateatterissa viimeksi kävin kattoo Varaston, ja se oli kyllä suomalaiseksi ihan hyvä (en oo suomalaisten elokuvien fani :D) , sain lahjaksi leffaliput, joten otin riskin käyä suomalaista leffaa kattomassa :D
Telkkarista katsoin Harry potter ja kuoleman varjelukset osa 1 ja Vampyyrien imussa. Molemmat toisen taikka kolmannen kerran :) tulivat canalilta..
-
Itse ilkimyksen oon muutamaan kertaan jaksanut hyvin katsoa.
Itse ilkimys on ihan huippuleffa! Katottiin se kaverin luona kerran.
Mulla ois 3 leffalippuu, jotka menee vanhaks maaliskuun alussa. Star Wars 3D:n meen ainakin kattomaan, ehkä myös Mission Impossiblen mut kolmatta en sit tiedäkään... Nälkäpelin meen ehdottomasti kattomaan, mutta siinä vaiheessa liput ois jo ehtinyt mennä vanhaks. Päätöksiä, päätöksiä... ;D
-
^Käy kattoo 50/50, siin on Joseph Gordon-Levitt. ;D
-
Kävin katsomassa Vallan kääntöpuolen. Oli ihan jees, vaikka ei ihan leffateatterikamaa.
-
Katoin eilen illalla Mr. Nodody:n. Loistava, leffa just mun makuun. Sai mut itkemään o: Näyttelijät onnistu tosi hyvin.
-
Jules & Jim tuli käytyy kattoo tos ööö keskiviikkona. Ranskalaisen uuden aallon leffa vuodelta 1962 :) Loppuratkaisu oli melko..... arvaamaton ;D Vähä liianki. Ei silti mitenkää erityisen huono.
-
Blue Velvet 4/5. Olin ottanu tän syksyllä digiboxille. Edelleen tykkäsin. :)
Ghostbusters II 3/5
Jackass Numbert Two 3/5. Pari sellasta temppuu, et hajosin ääneen ja kauhee pidättely taas ettei koko talo herää, ja pari sellaistakin, jotka oli kyllä jo aika sekoja....Ville Valokin vilahti hienosti 2 sekunnin ajan.
Beginners 3/5. Ihan ok, vähän massaan hukkuva leffa. Jakso kattoa näyttelijöiden takia.
Tänään tulee part 1 Pilvilinna joka romahti leffasta ja sit neloselta viel Aronofskyn The Fountain, jota en oo nähny. Sunnuntaina Burn After Reading ja maanantaina The Darjeeling Limited, joten hyvii leffoi tulos telkusta nyt! Hyvä vaan, ku ei oo omaa konetta, ni ei muuten ois mitää tekemistä illalla. Paitsi lukeminen.
-
Control. Nyt en oo enää nii sivistymätön Joy Divisionin suhteen :p Mielenkiintonen kyllä.
+ (500) Days of Summer :3 Huomasin, et noitten vaatteet tummenee loppua kohden, vähänniinku Pimennolla Pottereissa kirkastuu pinkki :D
++ Lars and the Real Girl.
+++ Lost in Translation.
++++ Wild Generation.
+++++ The Ugly Truth.
-
Kävin tsekkaamassa sen uuden mission impossiblen! :---D
Oli kyl hyvä, mut en pystyny kattomaan Edelmania ihan täysin vakavissani vaa hihittelin aina ku se tuli ruutuun :'D Mut joo olihan sillä ihan kelpo rooli, eikä mitää minuutin pyyhkäsyä vaan jossain taka-alalla niinku vähä ajattelin.
-
Kävin tsekkaamassa sen uuden mission impossiblen! :---D
Oli kyl hyvä, mut en pystyny kattomaan Edelmania ihan täysin vakavissani vaa hihittelin aina ku se tuli ruutuun :'D Mut joo olihan sillä ihan kelpo rooli, eikä mitää minuutin pyyhkäsyä vaan jossain taka-alalla niinku vähä ajattelin.
Haha joo, meki ku käytiin torstaina kattoo se ni huvittuneena aina ilmeiltii ku se rupes puhumaan. Mut oli se ihan suht uskottava.. varmaan jonkun mielestä :D
Käytiin kattomas kaverin kans Vuosaari. Olisin voinu porata siitä leffan puolesta välistä eteenpäin mut kokosin itteni. Ihan hirveen surullinen ja ahdistava. Jatkoa Paha Maalle ABSOLUTELY!
-
Mulla on viel yks ilmanen leffalippu jäljellä, aattelin säästää sen Nälkäpelin ensi-iltaan. JA, meille tilattiin Canal+ Movies. Nyt mä tiiän mitä teen koko hiihtoloman ;--)
-
Heeei öö mikä se on se suomalainen leffa missä kerrotaa niistä kahesta uskovaisesta tytöstä jotka lähtee kesäks jonnekki kaupunkii? :D
// eiku joo nyt muistanki, kielletty hedelmä.
-
Heeei öö mikä se on se suomalainen leffa missä kerrotaa niistä kahesta uskovaisesta tytöstä jotka lähtee kesäks jonnekki kaupunkii? :D
Pahat pojat.
-
Heeei öö mikä se on se suomalainen leffa missä kerrotaa niistä kahesta uskovaisesta tytöstä jotka lähtee kesäks jonnekki kaupunkii? :D
Pahat pojat.
reps :D
-
Oikee Coenin veljesten täyteinen viikonloppu oli tuossa. Tai no, täyteinen ja täyteinen, kaks leffaa katoin niiltä. Lauantaina Intolerable Cruelty (suom. Sietämätöntä julmuutta), joka osu ja uppos ihan täysillä! Coenin veljesten leffat ei oo oikee ikinä ollu mun makuun (Burn after readingistä oon tykänny, mut en oo sitäkää minään superloistavana pitäny) mut nyt ku en odottanut mitään tolta leffalta, ja tiesin Coenin veljesten tyylin olevan tosi ennalta-arvaamaton, ni toi Intolerable Cruelty kyl nous mun suosikiks veljesten leffoista :) Ja George Clooney, ah, haluun et mun tuleva mies näyttää samalta ton ikäsenä :'D
Nii, ja sunnuntaina tosiaa tsekkailin Burn After Readingin uusiks. Oli parempi ku ekalla katselukerralla :) Ja ei voi muuta ku ihailla Brad Pittin näyttelijäntyötä!
-
Burn After Reading oli myös mun katselulistalla viimeksi. Loistavan erikoinen edelleen.
-
Meidän huikeasta arvostelutietokannastahan löytyy jopa kaksi arvostelua kyseiselle leffalle 8)...
http://idolslandia.110mb.com/index.php?topic=406.msg62366#msg62366
ja
http://idolslandia.110mb.com/index.php?topic=406.msg20942#msg20942
Täytyy kyllä omalta osalta sanoa, että nostaisin tuota arvosanaa vähintään puolella pisteellä nyt mietittynä.. Erinomainen mustan huumorin komedia, joita nykyään ei todellakaan näe tarpeeksi.
-
Viikon aikana katottua:
Whats your number 8/10
Black Hawk Down 9/10 - sotaleffa erittäin hyvä, ite tykkäsin.
In Time 9/10 - erikoinen
Johnny English Reborn 9/10
The Art Of Flight 10/10 - snoukkaleffa :)
-
eilen 'Hyvä sydän', tykkäsin!
-
Gran Torinon katoin toissapäivänä. Semmonen kiva kolmen tähden leffa. Loppuratkaisusta pidin, oli ennalta-arvaamaton! Se on aina plussaa.
Greasen katoin taas eilen. 4/5 tähtee antaisin, oon niiiiiiiiin musikaalileffafani! Ku on hyvii biisei ni koko leffa on varmasti hyvä ;D
-
sain vihoinki katottua 'King's Speech'in, tällä kertaa kunnolla. latasin sen jo kertaalleen mut en tajunnu paljoo mitää ilman tekstejä. nyt tuli telkkarista, oli kyllä maineensa arvonen.
+ katoin äsken sellasen ko 'Vääräuskoinen', loistava :D kerto muslimiäijästä joka sai tietää olevansa adoptoitu ja syntyperältään juutalainen.
++ Alice in Wonderland
-
Käytii kaverin kaa kattoo paikallises leffateatteris Saapasjalkakissa 3D ! :DDD Oli kyl aika hauska.
-
Kahlekuningas tuli telkkarista äsken. Ties kuinka mones kerta ku nään tän ja aina itken. Se Patrick vaan sulattaa mun sydämen, hih :'-)
-
Mullon 3 sarjalippuu, jotka pitäs käyttää pian. Meinasin ainakin kattoo Star Warsin ja Hugon, mutta sitten arvon Mission Impossiblen ja Man on the Ledge (Reunalla) välillä. Kumpaa noista kannattais mennä kattomaan?
-
Notting Hillin katoin eilen taas :-)
-
Kun tuntematon soittaa, toinen kerta ko nään.
-
the hangover part II :d
-
Mullon 3 sarjalippuu, jotka pitäs käyttää pian. Meinasin ainakin kattoo Star Warsin ja Hugon, mutta sitten arvon Mission Impossiblen ja Man on the Ledge (Reunalla) välillä. Kumpaa noista kannattais mennä kattomaan?
Noh toi Reunalla ei mun kuulemien juttujen mukaan oo kovin hyvä ja ite oon nähny uuden Mission Impossiblen ja se oli iha viihdyttävä toimintaleffa, monta kertaa parempi kuin kolmas osa (jos sen on nähny). Ja hei, Samuli Edelmann on khuuuul!
-
Ois kyl hauska nähä Samuli Edelmann siinä ku jotenkin tosi vaikee yhdistää sitä tollasiin leffoihin.
-
Härmä oli hienosti tehty leffa. Juonellisesti tähän asti heikoin Tilkasen elokuva, mut tuotantoon oli panostettu ja jopa Leppilampi (en tykkää siitä yhtään) oli vakuuttava. Ja väkivaltakohtaukset erityisesti yllätti. Ne oli uskottavia. Ja jopa jossain mielessä Hollywoodmaisia. : D Siis silleen, et niin hyvin tehty etten muista suomalaises leffas olleen ikinä vastaavaa.
-
Itse olen leffoissa käynyt viimeksi kattomassa: Vuosaari (ei todellakaan mikään kovin hyvä, pitkäveteinen ja aivan liian masis), Hulluna Saraan (hauska, vaikkakin vähän höperö) ja Sherlock Holmes :) Viimeisin oli paras.
-
Nyt täytyis vetää aika mieletön spurtti Oscar-leffojen kanssa. (Ai miten niin kehitän ittelleni ylimäärästä stressiä tietyistä asioista?) Mut eiköhän onnistu, ku saan koneeni tänään!!!!!! Tosin pakosti jää pari leffaa näkemättä saatavuusongelmien takia.
Eilen katoin huvikseen Bodyguardin. Subilta piti tulla Hohto, mut ne oliki pistäny ajankohtasemman leffan tilalle (Whitney Houston pääosassa). Olin kyllä nähny aiemminkin, eikä edelleen ollu mikään erikoinen leffa, mut miten voiki mennä jostain biisistä niin kylmät väreet. :D
-
Inception + Näin ystävien kesken + Sherlock Holmes vklp aikana.
-
Bodyguard tuli tuossa sunnuntaina katsottua & on se kyl vaan niin hyvä leffa :). Whitney <3.
-
Tuli katottua aamutuimaan pari jo kunnioitettavaan ikään saapunutta leffaa.
1995 vuonna tehty crazy-komedisilla vaikutteilla varustettu Hong-Kong-actionfilkka Shu Dan Long Wei pääosassaan Jet Li. Hölmöyksistään huolimatta (ja niiden ansiosta) erinomaisen viihdyttävä pätkä 3/5.
Ja kasariteinikomediaklassikko Just One of the Guys, missä päähenkilö Terry menee lehtiartikkelia varten highschooliin undercoverina esittäen poikaa. Kasarileffaksi erinomainen ja meni teinileffakategoriassa suosikkeihini. 4/5 Ajoittain tosin oli ehkä hieman häiritsevää miten hyvännäköinen pääosan Joyce Hyser oli 'jätkänä'... :D
(http://desmond.imageshack.us/Himg819/scaled.php?server=819&filename=vlcsnap00009t.jpg&res=medium)
-
BRÜNO! oli just hauska :DD
-
Nuorten pahanolonleffojen kuningas Charlie Bartlett oli edelleen erinomainen 4/5
Tuli myös katsottua paljon synkempi feelbad-elokuva hyväksikäytöstä: Mysterious Skin, joka jätti kyllä ajattelemaan hetkeksi. Erittäin vaikuttava elokuva 4/5.
-
^ charlie bartlett tosiaa on loisto! pitäis kattella uudelleen pitkästä aikaa.
eilen YRITIN kattoo Brunoo, mut en kestäny.... :--D katoin Middle Menin.
tänään aamulla Näin koulutat lohikäärmeesi.
-
BRÜNO! oli just hauska :DD
Haha, mäki katoin. Olin kyl nähny ton jo leffateatterissa. : D Et silleen ei ollu enää niin hauska, ku muistin tosi hyvin.... mut toi leffa on vähän sellanen ettei kestä montaa katselukertaa. Vaikka toi onki tollanen sekoiluleffa Boratin tapaan, niin olihan tossa sellasta vähän vakavaaki otetta, ku vierailtiin niiden "homojen parantajien" luona....silleen, et tuotiin esille sitä miten suvaitsemattomuutta ja ymmärtämättömiä ihmisiä vielä on, jotka ajattelee sen olevan sairaus. Ja sit se painihommeli....ku aikuiset miehet alko buuata ja oli ihan järkyttyneitä. Nerokkaasti provosoitu. : D
Oscar-leffat koht katottuna, viel ois 4 kattomatta... ja 2 jää kattomatta, ku ei löydy mistään. Eilen katoin mm. Driven ja voi luojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. En kestä enää. RYAN GOSLING. Mun tuorein pakkomielle ja lisäys mieshaaremiini. 8) Mullahan on monta tulevaa aviomiestä jo! Ja ton leffan soundtrack oli ehkä jotain ihan liian täydellistä.... Muutenki hyvä leffa ja naurettavaa ettei oo huomioitu enemmän Oscareissa.
-
Oscar-leffat koht katottuna, viel ois 4 kattomatta... ja 2 jää kattomatta, ku ei löydy mistään. Eilen katoin mm. Driven ja voi luojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. En kestä enää. RYAN GOSLING. Mun tuorein pakkomielle ja lisäys mieshaaremiini. 8) Mullahan on monta tulevaa aviomiestä jo! Ja ton leffan soundtrack oli ehkä jotain ihan liian täydellistä.... Muutenki hyvä leffa ja naurettavaa ettei oo huomioitu enemmän Oscareissa.
Driven kävin kattomassa leffassa ja se oli kyllä vaikuttava. Ja Gosling kieltämättä komea pääosassa. Taisi eurooppalainen ohjaaja, elokuvan tyylin liika poikkeavuus ja taidemaisuus vähän vieraannuttaa Oscar-raatia. Vääryys, mutta nähty jo monina vuosina aiemminkin, Oscuissa palkitaan vain Spielberg/PeterJackson-tyylisiä elokuvia. Yksi syistä miksi en Oscar-gaalasta jaksa innostua.
Driven päähenkilö oli kyllä karmivan onnistuneesti kaksijakoinen. Ihailtava "sankari", mutta kuitenkin epäsamaistuttava ja sadistinen. Skorpionitakissaan hiton cool ja kannustettava, mutta kuitenkin täysin epäinhimillinen antisankari.. Tuntui että elokuva irvaili elokuvien väkivaltaihannointia, kuitenkin samalla ajoittain tarjoten veripalttua päähenkilön liukuessa kokoajan vähemmän ja vähemmän sympaattiseksi. Toki moraalista harmautta helpotti katsojan näkökulmasta se, että Driverin muussaamat ihmiset olivat kaikki "vielä pahempia pahoja".
-
Noh....toi nyt ei ees ollu taidemainen Three of Life:en verrattuna ja se on sentää ehdolla parissa tärkeessä kategoriassa. Mut no joo, Terrence Malickillä on vakiintunu asema leffojen tekijänä, vaikka se harvakseltaan tekeekin. Kyl mä sen silleen tajuun miksei tota oo kelpuutettu. Tänä vuonna ei vaan oikeen oo semmosia kovin suuria suosikkeja mulla ja tuntuu typerältä, et Drive ja Warrior (yks sivuosaehdokkuus), jotka oli monessa mielessä parhaimmistoa jäi täysin rannalle ruikuttamaan (tai no ei nyt täysin, ku niil on jopa molemmilla ne yhdet ehdokkuudet). Mut Goslingille ois voinu kevyesti antaa ees pääosaehdokkuuden tosta. Sit siel on jotain Moneyballin tyylisiä (oh please). En ymmärrä miks Brad sai siitäki ehdokkuuden. Tylsistyin kuoliaaks. Niin ja Jonah Hill kans. Pittille ois pitäny mennä ennemmin Three of Lifesta, jotain särmää siinä sentään. Onneks on hauska juontaja gaalalla, jotain toivoo ees suhteen. : D
Täytyy jossain vaiheessa tsekata Shame, se on kans sellanen, jonka on sanottu olevan vääryys ettei saanu ehdokkuuksia.
Niin ja se piti viel sanoo, et jossain mielessä Drivesta tuli mieleen Taxi driver. Kun siinä se kuski on kans vähän kaksjakonen ja sen on tarkotuksena auttaa yhtä tyttöä.
-
No en itsekään Driveä taide-elokuvaksi miellä (paitsi ehkä visuaaleiltaan), mutta juuri selvästi liian poikkeava saadakseen paljon Oscareita rikoselokuvana, eikä kuitenkaan tarpeeksi monokkeliosastoa (kuten vaikka The Artist) saadakseen taidehippien kannatusta.
Moneyball oli hyvä elokuva, ehkä paras näkemäni 'urheiluelokuva', mutta en kyllä nähnyt kieltämättä Pittin suorituksessa omalla mittakaavallaan mitään tavanomaisesta poikkeavaa. Jonah Hill sensijaan veti todnäk uransa tähän mennessä parhaan roolin, en tosin tiedä kertooko se mitään ehdokkuuden ansaitsemisesta.
Tree of Life on saanut kehuja sellaisilta minun kunnioittamilta auktoriteeteilta, että taidan jopa nähdä vaivaa ja katsoa sen jossain vaiheessa. Myös Hugo vaikuttaa sellaiselta elokuvalta jonka aion katsoa, vaikka taitaakin edustaa juuri sitä Oscar-ongintaa.
-
Jonah Hill sensijaan veti todnäk uransa tähän mennessä parhaan roolin, en tosin tiedä kertooko se mitään ehdokkuuden ansaitsemisesta.
No ei todellakaan, koska voin sanoo, et olis ollu niin paljon parempia ehdolla tähän. Ei ollu niin köyhä vuosi etteikö olis löytyny parempia. Warrior oli urheiluleffana paaaaljon parempi. Siin oli sentää persoonaa ja oikeesti välitti päähenkilöistä, kaks veljestä kehässä toisiaan vastaan. Eikä sekää nyt ollu pelkkä urheiluleffa sinänsä, mut ehkä se muistutti sitten liikaa Rockya tai jotain (mut olihan Stallonenki ekasta Rockystä ehdolla pääosasta ja kässäristä). Ehkä tollanen Moneyballin kaltainen rauhallinen elokuva viehättää enemmän massaa. Tai varmasti viehättääki. Mua ei...........
Sit varmaan viel joku Rooney Mara menee ja voittaa naispääosapalkinnon niin voin oikeesti kuolla pois. 8DDDDDD
Hugo oli mulle pettymys, mut toisaalta, koska se oli visuaalisesti niin kaunis, olis se ehkä pitäny nähdä leffateatterissa. Mut sisällöltään pettymys. Odotin jotain ihan erilaista. Pääosamuksut sentään on hyviä (Moretz ja Butterfield).
-
Ääääh, oon taas kattonu ihan liikaa leffoi sen jälkee ku viimeks ilmotin tänne mitä katon :'D En varmaa ees muista kaikkii!
Tos reilu viikko sitte (vai onks siit jo pari viikkoo, en muista) kävin kattomassa Tarkovskin Peilin. Onhan se tosi hieno teos visuaalisesti, enkä tavallaan ihmettele miks se on niin klassikko, mut ei se kyl muhun iskeny oikeestaan yhtään. Kaveriki sano et ei se avaudu ekal katsomiskerral, eikä kyl mulle avautunu ainakaa yhtää, pitää varmaa kattoo uusiks joskus :D Mut visuaalisesti älyttömän upee, sitä en itsekään kiistä!
Sitte katoin kolmoselta viikko sitte A Beautiful mind. Tykkäsin ihan! Loppuu kohden ehkä vähä muuttu tylsäks, mut semmoi kolmen ja puolen tähden leffa kumminki! Russel Crowe oli kyl niiiiiin hyvä!
Torstaina taas kävin leffassa kattomassa Hugon. En osannu odottaa yhtään tollasta! Vähä ehkä sama kävi ku A Beautiful mindin kanssa, loppua kohden ei ollu enää niin hyvä. Ja mua vähä häiritsi se, että tiesin George Meliesistä jo tyyliin kaiken, ni muutamassa kohta ei sit tullu yllätyksenä! Mut tykkäsin ihan älyttömästi tosta maailmasta mikä tässä leffassa oli. Se rautatieasema, aivan ihana! Ja Sasha Baron Cohenin hahmo :'D Niiiiiiiin hyvä! Samoin ku lapsinäyttelijät.
Eilen katoin suomalaisen leffan nimeltä Erottamattomat. Oon halunnu jo kauan nähä ton sen takia, että luin joskus ala-asteikäsenä ton kirjan, ja vaikka en oo ikinä ollu mikää heppahullu ni se kirja teki muhun suuren vaikutuksen silloin. No toi leffa taas... Kyllä sen jakso loppuun asti kattoo mut ei se nyt mikää mestariteos ollu. En välttis toista kertaa kattois.
JAAAA viimeisimpänä mutta ei vähäisimpänä, tänään katsoin Kill Billin ja yksi aukko leffasivistyksessäni taas umpeutui. Odotin ehkä liikoja tältä ku Tarantino on niin mainio ohjaaja, ja sit pikkusen petyin, mut en paljoo! :'D Visuaalisesti niiiiiin vaikuttava.
-
A Beautiful Mind on kyl hyvä. :) Russell Crowe on sellanen näyttelijä, josta en hirveesti välitä, mut tossa ihan loistava. Oon kattonu ton leffan niin monta kertaa etten jaksanu enää viime viikol kattoa. Oon ehkä puhkikuluttanu sen. : D
Ja Kill Billit onki enemmän semmosta aivot narikkaan viihdettä, mut arvostan niitä silti. : D Näinhän mä ne kuitenkin ekaa kertaa 12.ja 13.vuotiaana, niin jotenkin ne teki lähtemättömän vaikutuksen sillon ja tutustuin Tarantinoon sitten sen jälkeen enemmän. Ja vahvat naiset rulez. 8)
-
Kill Billit on kyllä aika ylihypetettyä tavaraa. Ei ollu enää sitä semmosta spontaania indiemeininkiä mitä Tarantinon ensimmäisissä elokuvissa, vaan sisällötöntä pikkupoikamaista väkivallan ihannointia. Onhan se ykkönen varsinkin ihan viihdyttävä, vaikka kävikin vähän häiritsemään se "yks jenkki vastaa sataa japanilaista"-meininki. Mut ehdottomasti sitä Tarantinon heikompaa tuotantoa. Toki kumpaisellekin lätkäisisin arvosanaksi jotain 3+/5 luokkaa, eli yliarvostetulla en tarkoita samaa asia kuin huono.
Parhaimmillaan Tarantino toki erinomainen ohjaaja, mm. tämä kohtaus Kill Bill ykkösestä on nerokas:
http://www.youtube.com/watch?v=sJlu_xo79k8
//ps. hitto tuo Chiaki Kuriyama osaa ton psyko-katseen
//// väärä nimi %D
-
Yliarvostettu on ehdottomasti hyvä termi!:D Iteki antasin 3,5/5, eli ei nyt tietty mikään huono.
Kakkonenki olis tuolla valmiina katsottavaks mutta ei jaksa nyt kyllä vielä ;D
-
Näin koulutat lohikäärmeesi, A single man, Mary and Max.
+ Chatroom
-
She's the man! :DD Hahaha, näin tän viimeks joskus ysillä ku tukioppilaskurssilla katottiin tää leffa. Tosi sellasta aivotnarikkaanviidettä, joka harvemmin muhun uppoo mut tästä vaan jotenki tykkään! :'D
-
Kaikki Oscar-leffat arvosanoineen (tai no ei kaikki Oscar-leffat, mut siis kaikki ne, jotka katoin);
The Girl With The Dragon Tattoo 2,5 / 3-
Midnight In Paris 3,5
The Artist 3,5
Beginners 3
War Horse 3
The Iron Lady 3
Moneyball 3
Rio 3
Kung Fu Panda 2 3
Puss In Boots 3,5
The Ides of March 3,5
The Descendants 3
Extremely Loud & Incredibly Close 3,5
Drive 4
The Muppets 3,5
The Help 3,5
Margin Call 3
The Three of Life 4
Tinker Tailor Soldier Spy 3
Rango 3
Hugo 3
The Adventures of Tintin 3,5
Anonymous 1,5
Jane Eyre 3
Warrior 3,5
Jodaeiye Nader az Simin 3,5
My Week With Marilyn 3,5
A Better Life 3
Albert Nobbs 3,5
Real Steel 3
Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 4
Bridesmaids 4
Transformers 3: Dark of the Moon 3
Rise of the Planet of the Apes 4
Real Steel, Transformers ja Rise of the Planet of the Apes on jostain tehosteista ehdolla, mut katoinpa neki nyt, ku kuitenkin olisin jossain vaihees kattonu.
Albert Nobbsia ei meinannu löytää mistään, mut onneks tänään löyty. : D Se on kuitenkin naispääosasta ja naissivuosta ehdolla. Ja kolmas ehdokkuus on maskeerauksesta. Ainut mitä ei löytyny oli W.E., sekin tosin oli jostain puvustuksesta tai vastaavasta, mut mua itteäni kiinnosti se näin muutenkin.
-
Mä katsoin kans tuon Apinoiden planeetan synnyn ja oon tosi yllättynyt, että se oli niinkin hyvä.
-
Se oli tosiaan yllätys...kuten mun korkeasta arvosanasta näkee, niin todella pidin siitä. Hienosti tehty ja se Caesar simpanssi (Andy Serkis tulkitsi siis sitä) oli pelottavan aito ja ihmismäinen. Pisti ajattelemaan.
-
Miten ne apinat oli tehty? Oliko ne siis näyttelijöitä/animaatioita vai molempia?
-
Ne on tosiaan ihan tietokoneella luotuja, mut liikkeet ja ilmeet otettu ihmisiltä. Siis samaan tyyliin kuin Andy Serkis jo TSH trilogiassa esitti Klonkkua. Menee ympäri kehoa sellasia antureja tai mitä ovatkaan (:'D haha osaan selittää), jotka sitten niinkun kaappaa Andyn ilmeet ja liikkeet. :) Ja onhan ne varmaan tutkinu muutenkin sitten miten ne eläimet liikkuu ja käyttäytyy.
Esim. tästä pätkästä näkee miten on tehty; Rise of the Planet of the Apes (2011) HD Weta Featurette Making Of Behind the Scenes (http://www.youtube.com/watch?v=XM9Pvfq1KhE)
-
katoin äsken sellase ko 'About a boy', 'Poika' on suomennos. läppä, nicholas houltin hiukset :--D
-
^Mäki katoin. :'D Olin jo pari kertaa aiemmin nähny. Tykkään ihan sairaasti tästä. :'D Tulee hyvä mieli aina. Nicholas oli niin söpö. 8'D <3
(http://27.media.tumblr.com/tumblr_lznfeqvJZT1rpwcu8o4_250.jpg)
-
^ no älä mitää, aw toi kuva :--D!
sit oli jännä nähä natalia tena siin kans! sille sopii 'tonhenkiset' roolit, toi meinaa muistutti tonksia vähäse :D
-
sit oli jännä nähä natalia tena siin kans! sille sopii 'tonhenkiset' roolit, toi meinaa muistutti tonksia vähäse :D
No voi vitsi...en ees tajunnu ennen ku sanoit. Näytti tosi tutulta, mut en millään saanu päähän, et mistä se oli tuttu. :P
-
Mäkin katoin ton :) SE on kyllä aina hyvä.
-
Hahaa katoin yks pv Horrible Bosses :DD oli ihan hauska.
-
^ Charlie Day on kyllä ihan paras siinä. :)
-
Katottiin riparilla The Grace card.
Oli tosissaan kivaa vaihtelua ainaiseen Lutheriin tai Narniaan!
Surullinen leffa, itkin melkein koko ajan ja pikkuset pilkkas mua jälkeenpäin ):
Leffaa katsoessa varmistuin erityisesti siitä, että tahdon joskus semmoseen tummaihoisten HALLELUJA&gospelkuoro -jumalanpalvelukseen! Se on niiiiiiin kivan näköstä! Kun kaikki laulaa tunteella ja huutelee joka väliin aamen jne :"D
-
Leffaa katsoessa varmistuin erityisesti siitä, että tahdon joskus semmoseen tummaihoisten HALLELUJA&gospelkuoro -jumalanpalvelukseen! Se on niiiiiiin kivan näköstä! Kun kaikki laulaa tunteella ja huutelee joka väliin aamen jne :"D
Semmonen vois kyllä olla oikeesti siisti =D
Itellä jääny ainaki evluterilaiskirkon jumalanpalveluksista just semmonen Saharamainen fiilis. Muutama hidas virsi ja pappi jolla on monotoninen ääni. Tommosessa vois oikeesti viihtyäki 8D.
-
^^ Jep!
Evlutterikirkoissa virret on masentavia ja kaikki on kurjaa.
Miksi kirkossa käyminen ei vois olla kivaa?
-
^
^
Mul on kans monesti tullu mieleen, et sellanen ois siisti kokee. :'D
-
A Very Harold & Kumar Christmas 3/5. Tätä oli hetkittäin vähän rasittava kattoo, ku tää on pyöriny teattereissa 3D:nä, niin täs oli sellasii hidastekohtauksia ym, joista tiesi, et ne on 3D:tä varten ajateltu.
Haluun oman waffle botin. <3 Mietin vaiks kuin kauan, et mistä Adrian on niin tuttu. No sehän on ollu noissa College humor jutuissa. Ja sit täs oli kans Eurekasta tuttu Jordan Hinson. Tää oli must aika samaa tasoo ku aikasemmat osat, no joo vähän huonompi kyl mut....mitä tältä nyt voi odottaa. :D Ei mitään erikoista. Neil Patrick Harris ownas. <3
Spoil:
Hajosin sille, ku täs oli David Burtkakin. Ja sit ku se lähti siel NPH:n huoneesta ja ilmeili sen naisen takana "fuck you" keskarit pystys. :''''''''''''''D Priceless.
Meni vähän överiks (no ok, nää nyt on muutenki överei), ku se pikkumuksu oli ensin pilves ja sit jäi kokaan koukkuun. Ja sit sen hepin kiinni jääminen tankoon. :D Mut muuten ihan ok.
-
Kirjoitan tänne jo etukäteen, mut aion viimein korjata mun suuren sivistysaukon ja kattoa forrest gumpin! :D Varmaan kaikki muut on nähny sen paitsi mää.
Meinasin jo pettyä isän elokuvavarastoon, koska oletan että sieltä löytyy kaikki leffat ennen 2000-lukua (köh kärjistettynä), mutta sitten en löytänykkää forrest gumppia sieltä.
Mutta enpä sit joutunukkaa pettymään, se löyty yhestä pussista jossa oli semmosia elokuvia mitkä on ollu tutuilla lainassa. ;D Meidän kotivuokraamo ei siis koskaan petä!
-
^ :D mä en oo nähny Forrest Gumpia...
Mutta:
(http://images.cheezburger.com/completestore/2011/12/1/ca68e5dc-9def-4638-a2c7-4138e5f0a21e.jpg) oon lukenu sen kirjan, enkä tykänny. Sentakia ei oo leffaakaan tullu katottua.
-
Oon varmaan ainoo ihminen maailmassa joka ei tykkää Forrest Gumpista. : D Kirjasta en tiiä, mut leffa oli booooring ja ärsy.
-
A Very Harold & Kumar Christmas 3/5. Tätä oli hetkittäin vähän rasittava kattoo, ku tää on pyöriny teattereissa 3D:nä, niin täs oli sellasii hidastekohtauksia ym, joista tiesi, et ne on 3D:tä varten ajateltu.
Tää oli kyllä heikompi kun edelliset osat, tuskin tulee katottua uudestaan. Mut NPH tosiaan ounas TAAS. Hauska itseironinen rooli =P
"I thought u were gay!"
"Yeah, gay for that p*ssy"
-
Ja toinen kevyt leffa tuli katottuu heti perään...Tower Heist 3/5. Olipa mukava nähdä Eddie Murphyä kunnollisessa leffassa, sillä viime vuosina on tullut floppia flopin perään. Eihän tääkään tosiaan mikään erikoinen ollut, mut ihan hauska rikoskomedia. Menee just kertaviihteenä.
-
Tyrannosaur
Tarina yksinäisen ja väkivaltaan taipuvaisen vanhan miehen ja niin ikään onnettoman kirpputoria pitävän naisen kohtaamisesta. Aivan kelpo elokuva, selkeesti keskivertoa parempi. Ja täytyy mainita hyvä musiikki vielä erikseen!
-
Ja toinen kevyt leffa tuli katottuu heti perään...Tower Heist 3/5. Olipa mukava nähdä Eddie Murphyä kunnollisessa leffassa, sillä viime vuosina on tullut floppia flopin perään. Eihän tääkään tosiaan mikään erikoinen ollut, mut ihan hauska rikoskomedia. Menee just kertaviihteenä.
Tower Heist oli ihan mukava toimiva komedia. Stiller tekee ok-leffasta mulle aina paremman :)
Komedioista katoin tässä vasta I love you, man. Pääosissa Jason Segel ja Paul Rudd. Oli kyllä kans hyvä. Paul Rudd, Frendeissä oli Phoeben MIKE avioimies, saisi kyllä näkyä enemmän isoissa rooleissa!
-
I Love You, Man on hauska. :D Oon kattonu kaks kertaa.
Paul Ruddilta tuli just jenkeissä Wanderlust, jossa hän esittää pääosaa Jennifer Anistonin kanssa. Ja sitten on on tulossa mm. This Is 40, jossa hän toistaa Knocked Up elokuvan roolinsa, eli siinä keskitytään Peten ja Debbien (Leslie Mann) elämään. Tykkään itsekin Paul Ruddista. :) Kaikki hänen leffansa ei vaan pääse Suomessa teatterilevitykseen (esim. Our Idiot Brother:ille kävi kans näin ja siinäkin hänellä oli pääosa).
-
Paul Ruddilta tuli just jenkeissä Wanderlust, jossa hän esittää pääosaa Jennifer Anistonin kanssa. Ja sitten on on tulossa mm. This Is 40, jossa hän toistaa Knocked Up elokuvan roolinsa, eli siinä keskitytään Peten ja Debbien (Leslie Mann) elämään. Tykkään itsekin Paul Ruddista. :) Kaikki hänen leffansa ei vaan pääse Suomessa teatterilevitykseen (esim. Our Idiot Brother:ille kävi kans näin ja siinäkin hänellä oli pääosa).
Wanderlust vaikuttaa hyvältä. Jenniferin osakkeet nousi kyllä Horrible Bosses leffan mielettömän roolin myötä :)
Our Idiot Brother pitäskin kattella piakkoin.
Jos romanttista komediaa etti, niin kandee sellainen uusi leffa kattoa ku Friends with Kids. Ja Bridesmaids, joka monella listalla on viime vuoden parhaimpia komedioita.
-
Bridesmaids on kyllä komedioiden parhaimmistoa. Ja arvostan sitä siinäkin mielessä, et se on naistekijöiltä. Hienoa nähdä, et Kristen Wiigin ura on myös kunnon nosteessa, ihan huikea näyttelijä ja improaa hyvin. Horrible Bosses oli myös viime vuoden hauskimpia komedialeffoja. :)
-
Bridesmaids on kyllä komedioiden parhaimmistoa. Ja arvostan sitä siinäkin mielessä, et se on naistekijöiltä. Hienoa nähdä, et Kristen Wiigin ura on myös kunnon nosteessa, ihan huikea näyttelijä ja improaa hyvin. Horrible Bosses oli myös viime vuoden hauskimpia komedialeffoja. :)
Kristen on kyllä mahtava. Pakko lisätä vielä hyvien komedioiden listaan Crazy Stupid Love, joka oli myöskin todella onnistunut. Ensinnäkin loistava kaarti näyttelijöitä saatu kasaan - Steve Carrell, Ryan Gosling, Julianne Moore, jne.
-
Bridesmaids on kyllä komedioiden parhaimmistoa. Ja arvostan sitä siinäkin mielessä, et se on naistekijöiltä. Hienoa nähdä, et Kristen Wiigin ura on myös kunnon nosteessa, ihan huikea näyttelijä ja improaa hyvin. Horrible Bosses oli myös viime vuoden hauskimpia komedialeffoja. :)
Kristen on kyllä mahtava. Pakko lisätä vielä hyvien komedioiden listaan Crazy Stupid Love, joka oli myöskin todella onnistunut. Ensinnäkin loistava kaarti näyttelijöitä saatu kasaan - Steve Carrell, Ryan Gosling, Julianne Moore, jne.
Sullahan on loistava maku. ;D Crazy Stupid Love tuli mulle aika puskista. Monia kehuja luin, mut en oikein odottanu siltä mitään. Siinä oli kuitenkin myös draamapuoli kunnossa. Hyvin tasapainotettu draama ja komedia.
-
Sullahan on loistava maku. ;D
En näköjään ole ainut 8)
-
Sunnuntain leffamaratooni käynnissä. Mitäpä muuta sitä tekisi kuin tuijottelee telkkaria, kun aurinko paistaa ja on kaunis talvipäivä?
Carnage. Näytelmään perustuva Roman Polanskin ohjaama leffa. Lyhyt ja simppeli. Loistava näyttelijäkaarti. Jodie Foster on ja tulee aina olemaan ihanin :-*
Young Adult. Charlize Theron kokee elämänkriisiä ja palaa takaisin omaan kotikyläänsä. Mielenkiintoinen asetelma, ja aika uskalias toteutus, mutta aika synkkä, sekä päähenkilön epämiellyttävyys voi olla häiritsevää. Suosittelen!
mistäköhän nää leffat oikein revin. Tällä hetkellä menossa My Joy, venäläinen art-house drama :P
-
Whip It:in katoin neloselta. Tykkäsin melkeen yhtä paljon kuin ekalla kerrallakin, tosin oli aika tuoreessa muistissa leffa, joten ehkä siinä mielessä ei ollut niin hauskaa kattoa. Symppis leffa edelleen.
Carnage. Näytelmään perustuva Roman Polanskin ohjaama leffa. Lyhyt ja simppeli. Loistava näyttelijäkaarti. Jodie Foster on ja tulee aina olemaan ihanin :-*
Tää täytyy katsoa jossain vaiheessa. Trailereiden perusteella mielenkiintoinen. Ja onhan tossa hyviä näyttelijöitä.
-
Yritin katsoa tuota, ja se oli mielestäni niin sekava ja huono, että lopetin kesken. Katsoin sitten Takaa-ajettua, ja se oli hyvä niin kuin aina.
-
Leffateatterissa Mission Impossible. Oli kyllä ihan hauska :)
-
Mäkin kävin kattomassa sen. Oli kyllä parempi ku se kolmososa. Parasta oli ne muistisäännöt niihin kiipeilyhanskoihin. xDD
-
Ne kohtaukset Burj Khalifassa oli kyl siistejä =P
Simon Pegg oli kyllä hyvä siinä.
-
Baby Mama 3/5. Tina Fey ja Amy Poehler pääosissa. Siinä oikeestaan se suurin syy miksi tästä piti, vaikka ei kovin erikoinen elokuva ollutkaan. Muutamia hauskoja hetkiä kyllä ja ihan viihdyttävä kuitenkin kokonaisuudessaan. Paljon muitakin hyviä ja sellasia perusmukavia näyttelijöitä sivuosissa. Lyhyesti selostettuna leffa kertoo Feyn esittämästä uranaisesta, joka huomaa haaveilevansa lapsesta. Käy kuitenkin ilmi ettei hän lasta voi saada itse, joten hän hankkii itselleen sijaissynnyttäjän, jota Poehler esittää. Naiset ovat ihan eri maailmoista ja syntyy kaikenlaista sähläystä. Ehdottomasti yksi hauskimmista kohtauksista oli se kun kaksikko meni baariin bilettämään. :D
(http://30.media.tumblr.com/tumblr_lx8llubGfL1qg2ihpo1_250.gif)
(http://29.media.tumblr.com/tumblr_lx8llubGfL1qg2ihpo2_250.gif)
(http://29.media.tumblr.com/tumblr_lx8llubGfL1qg2ihpo3_250.gif)
(http://29.media.tumblr.com/tumblr_m0bo47uPLN1rr0fkao1_400.png)
Friends With Kids 3,5/5. Tosi hyvä näyttelijäkaarti. Ja jotenkin melko realistisen tuntuinen.
-
Ja taas yritän kuumeisesti muistella milloin oon viimeks kirjottanu tänne ja mitä oon sen jälkeen kattonu :DD
The Hurt Locker 3,5/5, leffa piti kyl otteessaan koko ajan. Sotaleffat on mulle tosi tuntematon käsite mut tää oli mielenkiintonen.
Miehet jotka vihaavat naisia 3/5, blääh, ku on lukenu kirjan ni kyl tää leffa vaan oli pienoinen pettymys. Mut kolmen tähden arvonen silti oli!
The Artist 4/5, mul oli vähä kyl ennakkoluuloja tätä leffaa kohtaan, koska moneen vuoteen ei oo mikää oscar-voittajaleffa ollu mitenkään häikäisevän upea. Mut tästä tykkäsin kyl ihan hirveesti! Nauratti monesti ja loppuratkasu (tai ylipäätään loppukohtaus) oli jännä!
The Descendants 3,5/5, tässä sit oli taas se, et odotin ehkä liikoja. Ei tää pettymys kyl ollu, jakso kyl hyvin katsoa, mut silti. Alku oli vähän pitkäveteinen, loppua kohden parani.
Koirankynnen leikkaaja 3/5, hyvä suomalainen leffa! Peter Franzenilta ihan loistava näyttelijäsuoritus!
Waitress 2,5/5, niin outo :'DD Jossain kohissa tykkäsin jopa aika paljo, mut joissian kohissa taas meni homma niin oudoks, et rupesin ihan miettimään, että mitä mä oikeen katon XD Aika hömppä leffa.
Rain Man 4/5, tääki pyöriny leffahyllyssä ties kuinka kauan ja VIHDOIN sain katottua. Ai että, ihan loisto! Hoffmanin näyttelijäsuoritus oli aivan mahtava eikä Cruisekaan paha ollu ollenkaa 8)
Career Girls 1,5/5, siis voi järkytys miten tylsistyttävä :D Ei mitään järkeä koko leffassa!
-
Pakko pistää et käytiin kattomassa Kulman Pojat leffassa ni siinä oli sellanen kohtaus jossa kaks henkilöä oli lähdössä Lahteen katsomaan Litin patsasta ja se toinen sano et "Lahti on paras" ni se koko sali röhähti ihan hirveeseen nauruun :DD Tosi iso kotiseuturakkaus? not.
-
Pakko pistää et käytiin kattomassa Kulman Pojat leffassa ni siinä oli sellanen kohtaus jossa kaks henkilöä oli lähdössä Lahteen katsomaan Litin patsasta ja se toinen sano et "Lahti on paras" ni se koko sali röhähti ihan hirveeseen nauruun :DD Tosi iso kotiseuturakkaus? not.
Ahahaha :'DDDDDD Eikä!
Mäki tahtoisin käydä kattoo ton! Meen ehk maanantain :) Ritala ja Vatanen <3
-
Pussikaljaelokuva, niiin huono :D
-
Härmä.. Ihan katsottava, mutta en nyt erityisemmin kyllä tykänny.. :D
-
Pussikaljaelokuva, niiin huono :D
En yhtään ihmettele, kun se kirjaki vaikutti ihan oudolta. Luettiin lukiossa jotain pätkiä joskus tunnilla. :D
-
'Ystävät hämärän jälkeen'.
-
Keisarin uudet kuviot. aaaaw <3
-
Kävin tänään kattomassa sen kohta 18. :D
Se oli oikeestaan ihan kiva. Huomas kyllä aina välillä et näyttelijät on amatöörejä, mut en antanu sen häiritä. Se oli jotenki kivan tavallinen.
//ja ei hele se yks poika oli kuuma. pakko tarkistaa... Ben Thompson Coon !! oi että. Ei sen velikää paha ollu.
-
Katottii Happy Gilmore :DDD "where were you on that one dipshit?"
-
The Grey
Liam Neeson tappelee susia vastaan erämaassa. Aika jäätävä leffa oli. Jännä ratkasu, että normin survivor-äksön leffan sijasta oli haettukin runollisempaa ilmaisua. Tykkäsin.
Tintin Seikkailut: Yksisarvisen Arvoitus
No olihan tää nyt ihan pirun hyvä seikkailuelokuva!!!
-
Katottii Happy Gilmore :DDD "where were you on that one dipshit?"
Se on varmaa Sandlerin paras komedia.
http://www.youtube.com/watch?v=wMAhCCZDwtU
Ei oo tullu hetkee katottua leffoja. Nyt voiskin melkeen pari kun ei oo lähitunteja käytännössä ollenkaan ja on viimeinki surround-kajarit.
-
Katoin just Psykon. Äääää, liian jännä mun makuun :'DDDD No ei, tykkäsin kyl ihan! :) Viimesee asti sai jännittää. Ja piti oikee iteki vähä vaivata päätään et tajus loppuratkasun :'D
-
Katottii Happy Gilmore :DDD "where were you on that one dipshit?"
Se on varmaa Sandlerin paras komedia.
http://www.youtube.com/watch?v=wMAhCCZDwtU
Joo repesin tollekki :---DD
-
Pakko pistää et käytiin kattomassa Kulman Pojat leffassa ni siinä oli sellanen kohtaus jossa kaks henkilöä oli lähdössä Lahteen katsomaan Litin patsasta ja se toinen sano et "Lahti on paras" ni se koko sali röhähti ihan hirveeseen nauruun :DD Tosi iso kotiseuturakkaus? not.
Mun luokalla on yks tyttö Lahdesta ja se vihaa sitä kaupunkia ihan yli kaiken ja sano et kaikki sen kaverit vihaa myös :'---D Kiva paikka?
-
^ Mä en tajuu, ku oon ite kauhee lahtirakastaja :'D
-
This means war - ihan viihdyttävä, vaikkakin ennalta-arvattava.
Ja lopuksi se valitsi ihan väärin.
-
No Härmähän se tuli vihdoin nähtyy! Ihan jooo kiva, Lauri Tilkanen 2 tuntii valkokankaalla, mut juonellisesti ei kyl mikää mahtavin. Kyllästytti jopa välillä ja loppuu oli venytetty ihan liikaa.
-
^Joo, iteki totesin, et juonellisesti ei niin erikoinen.
Härmä oli hienosti tehty leffa. Juonellisesti tähän asti heikoin Tilkasen elokuva, mut tuotantoon oli panostettu ja jopa Leppilampi (en tykkää siitä yhtään) oli vakuuttava. Ja väkivaltakohtaukset erityisesti yllätti. Ne oli uskottavia. Ja jopa jossain mielessä Hollywoodmaisia. : D Siis silleen, et niin hyvin tehty etten muista suomalaises leffas olleen ikinä vastaavaa.
Mut hienosti tehty tosiaan. Kuvattu mahtavasti ja jotku tietyt jutut miellytti hirveesti silmää. (Laurin lisäksi). Ja Aku oli musta loistava kans! :)
Oon menos huomen kattomaan Hulluna Saraan ja sit perjantaina Carnagen! Sitä alennuskoodia voi käyttää tän kuun aikana näemmä niin paljon kun sielu sietää, niin päätin tosiaan ton Carnagenkin leffateatterissa katsastaa. 4,80 € kuitenkin vaan lippu. ;) Harmi vaan, et kun ton alen saa nettikaupassa tai siis, et jos netistä ostat lipun, niin sit en saa sellasta normielokuvalippuu, kun se pitää tulostaa ite. :< Jää kukkarokokoelmasta taas kaks lippuu uupumaan. (Mulla on jostain vuodesta 2007 tai 2008 leffaliput kukkarossa tallessa).
-
^Joo, iteki totesin, et juonellisesti ei niin erikoinen.
Härmä oli hienosti tehty leffa. Juonellisesti tähän asti heikoin Tilkasen elokuva, mut tuotantoon oli panostettu ja jopa Leppilampi (en tykkää siitä yhtään) oli vakuuttava. Ja väkivaltakohtaukset erityisesti yllätti. Ne oli uskottavia. Ja jopa jossain mielessä Hollywoodmaisia. : D Siis silleen, et niin hyvin tehty etten muista suomalaises leffas olleen ikinä vastaavaa.
Mut hienosti tehty tosiaan. Kuvattu mahtavasti ja jotku tietyt jutut miellytti hirveesti silmää. (Laurin lisäksi). Ja Aku oli musta loistava kans! :)
Muistin kans et mainitsit jotain ton suuntasta! Mut siis oon kyl täysin samaa mieltä!!! Ihan kaikesta. Tosi harvinaislaatuinen suomalaisleffa, ja just noi väkivaltakohtaukset pisti itteäniki silmää, mut positiivisella tavalla! Olin ihan ihmeissäni kuinka suomalaisesta elokuvasta löytyy tämmöstä! :)
Akusta yllätyin! Mut hyvä se oli ehdottomasti :D
Unohdin muuten mainita et katoin toissa päivänä Hyvä poika -leffan. Siinä kyl elokuva, joka nous mun silmissä yheks kaikkien aikojen parhaista suomalaisista leffoista!
-
Oon menos huomen kattomaan Hulluna Saraan ja sit perjantaina Carnagen!
Laitas kommenttia Carnagesta sitten! Ite katoin sen tässä vastikään.
-
^Joo, täältä pesee. ;D
Hulluna Saraan kävin torstaina tosiaan kattomassa ja se oli mun mielestä yllättävän hyvä! Ei ollut silleen odotuksia, vaikka monet sitä oli kehunu, mut menin avoimin mielin ja kiinnosti paljon nähdä se. Musta siinä oli ihania ja hassuja yksityiskohtia (esim. se Cosmopolitan juttu ja tekstaripuhekuplat) ja se oli tosi kansainvälisen oloinen (tietysti siksikin, et puhuttiin myös englantia, mut ei pelkästään siitä syystä) suomalainen elokuvateollisuus on melkeenpä liekeissä. (:D) Emilie DeRavinia oli hauska nähdä, mut kyl Jussi Nikkilä varmaan eniten ihastutti. Ja Ville Virtanen oli loistava myös. Hauskoja pikkurooleja Tiina Lymilla, Jani Volasella sekä Jussi Lampisella. Tietysti mieltä lämmitti myös kuvauspaikat. Turussa suurimmaks osaks kuvattu. Olin niin hyvällä mielellä elokuvan jälkeen, et raapustin arviovihkooni arvosanaksi 4/5. Tosin tämä ei tule varmaankaan olemaan enää muilla katselukerroilla yhtä hurmaava, koska ei voi yllättää samalla tavalla, et monessa mielessä 3,5 ois ehkä ollu oikeampi arvio, mut mitäs sitä pisteissä säästelemään, jos oikeasti jostain pitää.
Carnage. Kiinnostuin tästä trailerin perusteella ja ihan siitäkin syystä, et arvostan Polanskia ohjaajana (vaikka kaikesta hänen tuotannostaan en ole ihan perillä). Perustuu näytelmään ja on näytelmänä varmasti myös äärimmäisen toimiva tapaus! Pidin leffasta, tässä oli hyvää dialogia ja muutamia todella hupaisia kohtauksia (vaikka hyvin yksinkertaisia juttuja olivatkin). Näyttelijäkaarti mitä mainion (John C. Reilly, Jodie Foster, Kate Winslet, Christoph Waltz). Näyttelijät heittäytyivät täysillä mukaan. Leffa oli kestonsakin puolesta aika sopivan mittainen, vähän alle 1,5 tuntia. Leffassa kaksi pariskuntaa selvittelee tilannetta, jossa Cowanin pariskunnan poika on lyönyt kepillä Longstreetien poikaa, josta aiheutui pojalle kahden hampaan irti lähteminen ja jokin hermovaurioi (tms). Tilanne luisuu tietysti käsistä ja vaikka aluksi oltiinkin kovin poliittisesti korrekteja (tai ainakin yritettiin), on lopulta aikamoinen sanailu ja riitely käynnissä. :D Mainiota. 4 tähteä tällekin.
-
^Tuon jälkimmäisen voisi käydä tsekkaas iteki.
Katoin kaameat pomot uudelleen. Oli se yhä hauska.
Nyt seuraavaksi Vain seksiä - eli friends with benefits tms.
-
The Crow - vaikuttava!
-
The Crow - vaikuttava!
Jos tarkotat sitä ihan ekaa Crowia, jossa on Brandon Lee (kuoli kuvauksissa... r.i.p. :<), niin se on tosiaan hyvä. Löytyy multa myös dvd:nä. Ihastuin yläasteella.
-
The Crow - vaikuttava!
Jos tarkotat sitä ihan ekaa Crowia, jossa on Brandon Lee (kuoli kuvauksissa... r.i.p. :<), niin se on tosiaan hyvä. Löytyy multa myös dvd:nä. Ihastuin yläasteella.
jep, katoin sen -94 ilmestyneen. mitä ihmettä, kuoli kuvauksissa? o:
//käväsin lukeen wikipedias - voi kauhee miten voi olla noin huono onni .__. en oo sen muita leffoja kattonut, mutta todella hyvä näyttelijä ton leffan perusteella! tosi sääli että piti tapahtua tollanen tapaturma.
-
The Crow - vaikuttava!
Jos tarkotat sitä ihan ekaa Crowia, jossa on Brandon Lee (kuoli kuvauksissa... r.i.p. :<), niin se on tosiaan hyvä. Löytyy multa myös dvd:nä. Ihastuin yläasteella.
jep, katoin sen -94 ilmestyneen. mitä ihmettä, kuoli kuvauksissa? o:
Joo. :< En osaa selittää omin sanoin järkevästi, kun vähän monimutkanen juttu, niin wikipedia auttaa;
1. maaliskuuta 1993 oli Crow-elokuvan 52. kuvauspäivä. Kuvattavassa kohtauksessa Leen hahmo kävelee asuntoonsa ja löytää jengiläiset raiskaamassa tyttöystäväänsä. Kohtaus päättyy Ericin ja tyttöystävän raakaan murhaan. Näyttelijä Michael Masseen oli tarkoitus ampua Leetä, kun hän saapui ostoskassien kanssa asuntoon.
Koska elokuvan aputiimi oli aikataulusta jäljessä, näköispanokset päätettiin valmistaa aiemmin ostetuista oikeista patruunoista. Efektimies Bruce Merlin purki panokset; hän irrotti luodit, tyhjensi ruudin, laukaisi nallin ja laittoi luodit takaisin hylsyihin. Näin patruunoista tuli aidon näköisiä, mutta toimintakelvottomia. Merlin ja propeista vastannut Daniel Kuttner päättivät tehdä myös paukkupanoksia purkamalla patruunat ja korvaamalla ruudin ilotulitteissa käytetyllä ruudilla. Näihin panoksiin ei laitettu luoteja.
Myöhemmin kuvauksissa laukaistiin patruuna lippaasta, jossa oli nallilla ja luodilla varustettu patruuna. Näin luoti irtosi hylsystä ja jumiutui revolveriin. Kun ensimmäinen tiimi käytti asetta kuolinkohtauksessa, pesään oli ladattu paukkupatruunoita, joissa ei ollut luoteja. Luoti odotti piipussa, ja paukkupatruunan ruuti riitti sen laukaisemiseen. Lee haavoittui vakavasti kameroiden pyöriessä Carolco Studiosilla. Ohjaaja Alex Proyas keskeytti kohtauksen välittömästi, mutta Lee pysyi lattialla. Leen ystävä ja stunttimies Jeff Imada juoksi hänen luokseen hoitajan kanssa, ja he huomasivat haavan noin tuuman verran navan alapuolella. Lee oli menettänyt jo tajuntansa, ja sairaalassa lääkärit totesivat luodin aiheuttaneen vahingot. Leikkaus kesti viisi tuntia, mutta kello 13:04 Lee todettiin kuolleeksi.
Leen kuoleman tallentanut filminauha tuhottiin ilman, että sitä olisi edes kehitetty. Kuolema todettiin onnettomuudeksi. Leen oli ollut tarkoitus mennä naimisiin kihlattunsa Eliza Huttonin kanssa vain 17 päivää myöhemmin. Lee haudattiin isänsä viereen Seattlen Capitol-kukkulalle 3. huhtikuuta 1993.
-
Tiedän yhä mitä teit viime kesänä tuli katsottua & olihan se nyt ihan jees.. Jennifer Love Hewitt <3.
-
Vicky Cristina Barcelonan tsekkasin äsken. Ihan jees, ehkä pikkusen petyin, koska Woody Allenin Midnight in Paris oli niin huikee. Mut kyl mä tälle silti 3,5 tähtee annan! Ärsytti vaa se kauhee voice over -kerronta. Ku musta se on yleensä vaan katsojan aliarvioimista, harvoihin leffoihin se sopii niin hyvin, ettei pistä silmään (tai korvaan ;D)
-
Vicky Cristina Barcelonan tsekkasin äsken. Ihan jees, ehkä pikkusen petyin, koska Woody Allenin Midnight in Paris oli niin huikee. Mut kyl mä tälle silti 3,5 tähtee annan! Ärsytti vaa se kauhee voice over -kerronta. Ku musta se on yleensä vaan katsojan aliarvioimista, harvoihin leffoihin se sopii niin hyvin, ettei pistä silmään (tai korvaan ;D)
Mulla kävin sen voice overin kanssa sillain, että se ärsytti ihan hulluna. Lopulta niin paljon, että tykkäsin siitä ;D
Loistava leffa mun mielestä. En oikein osaa sanoa kummasta tykkäsin enemmän, siitä vai Midnightista. Erilaisia kumpikin loistavia.
-
katoin eilen viel hömppäleffan All About Steve ja nyt aamulla A Shine of Rainbows. jälkimmäinen oli ihana, sai mut itkeen D:
-
Tapahtui Vegasissa
-
Katsoin Kung Fu Pandan. Oli tosi hyvä :D
-
Pidin eilen pienimuotoisen Marilyn Monroe leffamaratonin, tosin jätin Asphalt Junglen kesken, kun alkoi väsyttää. Katson sen nyt loppuun. :) Ja oishan mulla itse asiassa How To Marry A Millionaire myöskin, et sen varmaan katon vielä.
Gentlemen Prefer Blondes 4/5. Hassu leffa. :D Olin nähnyt tän joskus aika pienenä, et en oikeestaan muistanut paljoakaan. Hyvät pääosanesittäjät ja tietysti tässä on se legendaarinen "Diamonds Are A Girl's Best Friend" biisi ja tanssiesitys, jossa Marilynilla on pinkki puku päällä. :)
The Prince and the Showgirl 3/5. Oli vähän hämmentävää katsoa tätä sen jälkeen, kun oli nähnyt ihan tässä hiljattain ensin My Week With Marilyn:in ja siinä leffassahan Marilyn oli tämän elokuvan kuvauksissa. Ehkä hieman tylsä leffa, eikä Laurence Olivierilla ollut Marilynin kanssa kemiaa. No Marilynillähän oli tosissaan erityisesti tämän leffan kuvauksissa vaikeuksia ja Laurencella oli pinna erittäin kireällä. En myöskään ihan tajunnut lopulta, et mitä tässä leffassa haettiin takaa. :D Loppuikin niin seinään.
The Seven Year Itch 4/5. Tässä puolestaan on se legendaarinen kohtaus, jossa Marilynilla on valkoinen mekko ja hän menee kadulla seisomaan tuuletusaukon päälle. Mekko vaan hulmuaa. Hauska oli kyllä tämäkin. Tom Ewellin esittämä neuroottinen ja vainoharhainen mies oli parhautta.
Katsoin Kung Fu Pandan. Oli tosi hyvä :D
Se on ihan hauska! :D Naureskelen aina sille porraskohtaukselle. Jatko-osa ei ihan niin hyvä, vaikka taisinpa sillekin 3 tähteä antaa. Ja ekalle osalle muistaakseni puolikkaan enemmän.
// The Asphalt Jungle 3,5. Näyttänyt monille rikoselokuville aikanaan suuntaa. Ehkä olisi pitänyt keskittyä vähän enemmän, mut siitä huolimatta oli hyvä elokuva.
How To Marry A Millionaire 3/5. Alko ihan lupaavasti, mut petyin. Odotin nokkelampaa ja hauskempaa leffaa naisista, jotka yrittää epätoivoisesti metsästää rikasta miestä. No kokonaisuutena silti ihan ok, vaikka ei tätä kyllä ihan heti uudestaan halua katsoa.
-
Sevens Pounds - tosi koskettava, sai mut itkeen :c en ois ikinä arvannu sitä loppuratkasua.
-
Katsoin Monsters vs. Aliens. Sekin oli hyvä, vaikka harmittavasti nukahtelin vähän lopussa, kun silmät ei vaan pysynyt auki.
-
We Bought a Zoo
- Koskettava ja hauska elokuva. Tämmöinen mukava draama, suosittelen. Ei maailman erikoisin tai syvällisin leffa, mutta silti hyvä. Jonkin verran tarinaltaan muistuttaa George Clooneyn tähdittämää The Descendants. Kummassakin leffassa käsitellään perheenjäsenen kuoleman tuomaa surua. The Descendants oli kyllä onnistuneempi. We Bought a Zoo on enemmänkin helppo leffa. Ja anteeksi nyt vain, onko ihan pakko laitta jokaiseen kohtaukseen soimaan Sigur Ros tai sitte Jonsin soolo? Hieman kulahtanutta, ja meinasi ainakin itseltä viedä leffanautintoa.
-
Shrek - olipas se aasi jälleen kerran hyvä :)
-
Viimeseks oon kattony Aamiainen Tiffanylla (3/5) ja Big Fish (3,5/5).
Molemmat siis ihan kivoja :)
-
Olen kunnostautunut nyt katsomaan näitä animaatioita. Viimeksi vuorossa oli ihan kelpo Madagaskar.
-
Haha lol....jäin tuijottamaan neloselta tullutta aivotonta komediaa Superhero Movie, josta tiesi jo nimen perusteella, et se on surkea. Mut siitä huolimatta nauroin parin kohtauksen aikana vedet silmissä. :''D No mikäs siinä. Ehkä vähän väsähtäny mielentilakin autto asiaa ja äitin nauru olkkarista, katto samaa kanavaa. Oli toi kyl parempi kuin vaikka Epic Movie tai Date Movie, jotka oikeesti vaan ärsytti. Mut ei nyt sillä, et toikaan mikään tasokas ois ollu.
-
^ mulla jäi samat fiilikset... :D ehdottamasti sellanen mikä täytyy kattoo väsyneenä!
-
Donnie Darko - vähän hämärä, mun piti lukee siitä vähän lisää jälkikäteen et tajusin sen kunnolla.. näyttelijät teki kyl loistosuoritukset!
-
^ Toi oli kyl niin pimee ;D Mut jollain kierolla tavalla myös tykkäsin! En ihmettele, et on kulttisuosiossa.
-
Mä en muista Donnie Darkosta enää mitään. : D Tosin sen kanssa kävi kans niin, et katoin sitä tosi väsyneenä ja aloin nuokkua jossain vaiheessa.
-
Donnie Darko oli musta jotenki tosi kökkö =D ja aiheutti mussa sellasen reaktion ettei tee mieli kattoa mitään missä on Jake Gyllenhaal.
-
Mää en muista taasen leffasta oikeastaan mitään (donnie darko). Lähinnä muistan ihmetelleeni sitä hypetystä :P
-
The Hunger Games käytiin kattomassa. Aikamoinen plöh-kokemus hypeen verrattuna MUTTA sen verran rupes kiinnostamaan että voisi kirjat lukea.
-
Katsoin Drive. Oli aika erilainen mitä odotin, mutta ihan mielenkiintoinen. Vähän ehkä välillä ällökin omaan makuun, mut sit taas vastapainoksi tosi kauniskin. :D
-
The Hunger Games käytiin kattomassa. Aikamoinen plöh-kokemus hypeen verrattuna MUTTA sen verran rupes kiinnostamaan että voisi kirjat lukea.
Ite kävin kans tän tsekkaamas, tykkäsin kyl, vaikka olenkin kirjat lukenut :) En pettyny yhtään! Mut suosittelen silti kirjoja, kyl toi eka on kaikesta huolimatta niin paljo parempi kirjana ;D
-
The Hunger Games käytiin kattomassa. Aikamoinen plöh-kokemus hypeen verrattuna MUTTA sen verran rupes kiinnostamaan että voisi kirjat lukea.
Ite kävin kans tän tsekkaamas, tykkäsin kyl, vaikka olenkin kirjat lukenut :) En pettyny yhtään! Mut suosittelen silti kirjoja, kyl toi eka on kaikesta huolimatta niin paljo parempi kirjana ;D
Kävin tämän kanssa Suomen ensi-illassa katsomassa... oli kyllä tosi hyvin tehty! Mietin kuitenkin, että jos ei ole kirjaa lukenut niin mahtaakohan kaikkea tapahtunutta yhtä hyvin ymmärtää? Leffasta oli tehty myös hieman "perhe ystävällisempi", varsinkin lopusta oli raakuuksia poistettu. Näyttelijävalinnat olivat kuitenkin huippuja ja muutenkin sikasiistiä nähdä nuo tapahtumat tuolla tavoin isolta skreeniltä :D
-
Mun pitää kans mennä kattomaan Hunger games. Jännä nähän miten esim. se areena ja sit vyöhykkeet eroaa siitä kuvitelmasta, minkä ite muodostin omassa päässäni kirjaa lukiessa.
-
Katsoin eilen parikin leffaa: Kolme muskettisoturia - ihan hauska seikkailu. :) Ja lisäksi What's your number, joka oli odotuksiini nähden parempi, vaikkei yllättävä.
-
Mun pitää kans mennä kattomaan Hunger games. Jännä nähän miten esim. se areena ja sit vyöhykkeet eroaa siitä kuvitelmasta, minkä ite muodostin omassa päässäni kirjaa lukiessa.
Musta ainaki areena ja vyöhykkeet (siis ne mitä siinä nyt näytettii) oli aika sellaisa mitä kuvittelinki. Tykkäsin oikeesti kaikesta muusta tossa leffassa, paitsi RUNSAUDENSARVESTA!!!!! :'D Nauroin kaverilleki, et näyttelijät oli loistavat, mut runsaudensarvi ei oo yhtää semmonen mikskä sen kuvittelin :'D
-
Minkäs leffan eilen katsoin. En tainnut katsoa lainkaan leffaa. Outoa :)
-
Katsoin eilen ihan telkkarista Silmänkääntäjän... todella hupaisa ja hieno leffa, ei pettänyt odotuksia yhtään. ;D
-
Toy Storyt 1 ja 2 :)
-
Zaida Bergrothin palkittu Hyvä Poika. Olipa kyllä hyvä leffa. Ei ihmekään, että herättänyt mielenkiintoa leffafestareilla.
-
Rangon!!! Älyttömän hauska animaatio, eikä vähiten siitä syystä että päähenkilön äänenä toimii fantastinen Johnny Depp. ;D
-
äsken nälkäpeli - ihan okei! oisin toivonu enemmän tappelukohtauksia.. :--D
se runsaudensarvi oli kyl ihan plöts :---DD vitsi ko siit kirjan lukemisest on menny mul jo vähä aikaa.. jotkut kohat oli kuitenki sellasia, et kuvittelin paljon erilaisemmiks. pitäs lukee kirja uudelleen vielä.
-
^ Krean kaa tuli juu Hunger Games nähtyy! tykkäsin kyl vaikken kirjoi ookkaa lukenu! Wikipedia autto :D :D täytyy ne kirjat lukasta tässä joskus!
-
Katson juuri parasta aikaa Tartunta-nimistä leffaa... Tää jos mikä saa taas neuroottisen bakteerikammoisen ihmisen sydämen järkkymään.
-
Viimeinkin tuli itekin katottua Hunger Games. Huomenna ehkä selvinpäin vois kirjottaa vähä tarkemmin.
//Noniin, parin viimepäivän aikana tullu katottua aika sopivasti leffoja.
Fish Tank 2½/5
Todella epäelokuvamainen elokuva. Lähes dokumenttimaisesti tärisevällä kameralla ilman suurempaa juonta seurataan amatöörinäyttelijä Katie Jarvisin tulkintaa brittiläisestä ongelmanuoresta. Mukavan erikoinen, muttei kuitenkaan mitenkään mullistava.
The Dead Zone 3½/5
Cronenbergin uran alkuvaiheen elokuvia kasarilta. Pääosassa erinomainen Christopher Walken. Ajoittain melko verkkainen elokuva, mutta loppua kohti kiinnostus nousee.
The Island 2½/5
Aika perinteinen Michael Bay rymistely. Juonessa oli potentiaalia ihan oikeaan sci-fielokuvaankin, mutta tässä pysyttiin aika popcorntoimintalinjalla.
Top Gun 3/5
Kasarielokuvaklassikko. Ehdottomasti mainettaan parempi. Kökköydet ja kliseet on helppo antaa anteeksi, onhan elokuvassa Kilmer ja Cruise nuorena. Ajoittain tosin lipsahdetaan tahattoman komiikan puolelle. Mutta missäpä vanhassa elokuvassa näin ei tapahdu.
Hunger Games 3-/5
Esikuviensa elementtejä uudelleen lämmittävä Hunger Games ei juurikaan yllätyksiä tarjonnut. Visuaalisesti kuitenkin ihan mukavan näköinen ja näyttelijöissä ei valittamista.
-
Hunger Gamesin kävin kattomassa viime torstaina. Oli ihan positiivinen yllätys, joskin en nyt siihen hypeen lähde. Kyllähän ne kirjat varmaan tulee kesällä luettua, kun vaan on aikaa. :> Eka pisteytin 3/5, mut annoin puolikkaan lisää eli 3,5/5, koska tykkäsin näyttelijöistä niin paljon. Soundtrack on kans tosi hyvä, tykkään jopa Taylor Swiftin biisistä (mikä on aika ennenkuulumatonta, koska en diggaa hänestä yhtään artistina).
Olihan se toki aika kiltti leffa, koska ei haluttu ikärajan pompsahtavan korkeelle. Mut kyl mä parissa kohtaa säpsähdin ja ahdistuin alussa. :D Mut se johtuu siitä, kun leffateatterin äänet on niin kovalla.
-
Mut kyl mä parissa kohtaa säpsähdin ja ahdistuin alussa. :D Mut se johtuu siitä, kun leffateatterin äänet on niin kovalla.
Se oli kyllä niin halpa se yks säikäytys siinä lopussa. Jotenki turhia semmoset ku ei ne sitä ite leffan jännittävyyttä nosta =P. Todellinen painostavuus syntyy hiljaisuudesta.
Ehkä kuumottavin leffakohtaus mikä äkkiseltään tulee mieleen:
http://www.youtube.com/watch?v=L4RnHsV3wIo
// korjasin väärän linkin
Coenin veljeksille kymmenen pistettä ja papukaijamerkki. Jos mä opettaisin jossain leffakoulussa, niin tän kohtauksen näyttäisin kaikille. Jummi kun olis käyny leffateatterissa kattomassa.
Ehkä paras yksityiskohta tossa koko Hunger Games leffassa oli se, kun se Katnissin pikkusisko lähti kävelemään sinne lavalle jouduttuaan valituksi ja korjas paitaansa hameen sisään, viittauksena siihen aiempaan kohtaukseen. Hankala selittää sitä mikä siitä teki niin liikuttavan, mutta jotenkin se konkretisoi sen koko tilanteen. En voi nyt heittää mitään tarkkoja lainauksia tai tarkempaa kuvausta kun ei ole vielä youtubessa noita kohtauksia.
-
Joo, toi kohtaus on yks mun lemppareistani kevyesti. :D (Siis toi No Country For Old Men).
Kiinnitin kans huomiota tohon Hunger Games kohtaukseen, mul nousi pala kurkkuun siinä vaiheessa ihan pikkusen. :<
//Viikonloppuna tuli katottuu New Moonin lisäksi (se on kyl oikeesti surkein Twilight leffa, en tajuu miten oon jaksanu istua leffateatterissa : D) What's Your Number?, Hot Fuzz uusiks ja The Three Musketeers (2011).
What's Your Number? 3/5 Paikoin ihan hauska leffa. On aika pitkälti hauska Anna Farisin takia, joka on hyvä komedienne. En oikeen aistinut Annan ja Chris Evansin välillä kunnollista kemiaa, et siinäkin mielessä vähän lässähti, mut oli tässä tosiaan muutamia hauskoja kohtauksia ja dialogin pätkiä. Spoilaa pikkuisen;Parhaita hetkiä oli ehdottomast tää Annan feikkibrittiaksentti, joka alko mennä lopulta vähä Boratin aksentin puolelle, sekä se, hän törmäsi useamman kerran juuri "Disgusting Donaldiin". :D En osannut odottaa sitä kirkkokohtausta enää leffan loppupuoliskolla, repeilin ääneen. Ja Donaldia esittänyt Chris Pratt on irl Annan aviomies. : DD Myös Andy Sambergin esittämä nukketaiteilija oli hupaisa.
Hot Fuzz 3/5. Sama juttu kun ekalla kerralla. Aluks viihdyin tän parissa ja ihan naurattikin, mut aloin kyllästyy loppua kohden. Meni jotenkin niin yli. :D Simon Pegg ja Nick Frost on kyllä hyvä parivaljakko, ei siinä mitään. Shaun of the Dead on mun makuuni vaan enemmän.
The Three Musketeers 3/5. Ihan viihdyttävä tämäkin, ei oikeen ollu mitään odotuksia. Onhan tää aika paljon haukkuja keränny. Oli hauska nähdä Orlando Bloomia tollasessa velmun roolissa ja Milla Jovovichiä katselee aina mielellään. Logan Lerman on tosi söpö, mut hitto niitä sen hiuksia tässä leffassa. :''''D Vähän turn-off. Mut aika sellasta juonetonta ryntäilyä, et eipä tätäkään tee heti mieli uusiks kattoa.
-
Katson juuri parasta aikaa Tartunta-nimistä leffaa... Tää jos mikä saa taas neuroottisen bakteerikammoisen ihmisen sydämen järkkymään.
Loistava leffa Sodergerghiltä. Tykkäsin todella paljon! Musa ja rytmitys toimi todella hyvin. Myöskin etäännytetty näkökulma, ja dokkarimainen ote toimi.
-
Ehkä paras yksityiskohta tossa koko Hunger Games leffassa oli se, kun se Katnissin pikkusisko lähti kävelemään sinne lavalle jouduttuaan valituksi ja korjas paitaansa hameen sisään, viittauksena siihen aiempaan kohtaukseen. Hankala selittää sitä mikä siitä teki niin liikuttavan, mutta jotenkin se konkretisoi sen koko tilanteen. En voi nyt heittää mitään tarkkoja lainauksia tai tarkempaa kuvausta kun ei ole vielä youtubessa noita kohtauksia.
Se oli tosiaan yllättävän hieno kohta :D Primistä oli tehty paljon angstisempi ja synkempi hahmo kuin miksi sen itse kuvittelin, mutta kyllä se kuitenkin ihan suhteellisen hyvin toimi...
-
Tartunta oli kyllä ihan hyvä loppuun asti.
Hmm. Eilen kävin katsomassa Iron Skyn. Täytyy sanoa, että pidin! :) Vaikka olihan se ihan outo välillä.
-
Kävin eilen kattomassa Nälkäpelin. Olin positiivisesti yllättynyt, se oli oikeesti hyvä. Ja ne oli todella hyvin pitäytynyt siinä kirjan tarinassa ja muutenkin kirjan maailmassa. Kerrankin kirjaa ei pilata jollain ihme leffaversioinnilla.
Kuten Iita jo mainitsikin, niin runsaudensarvi oli kyl vähän erilainen ku mitä olin mielessäni kuvitellut. xDD
Tää seuraava on hieman spoilaava... Kirjoja lukiessani mä oli melkein koko ajan Galen puolelle siinä Peeta vs. Gale vastakkainasettelussa. Mutta ton leffaroolituksen jälkeen siirryin Peetan leiriin. ;D Mä olin mielessäni maalannut Peetasta vähän sellasen pulskemman ja epähotimman kuvan, kun taas valkokangas-Gale oli pettymys kirja-Galeen verrattuna. Joten luultavasti tulevia leffoja katsellessani olen tyytyväinen siihen loppuratkaisuun.
-
Like Crazy. oliko ees ihanin rakkausleffa ikinä :c se oli syvällinen, tykkään! yllätyin ko siin oli jennifer lawrence.
// Going the distance - perus rakkaushömppä.
-
Hunger Gamesista sais paljon enemmän irti, jos viitsis lukea kirjan ennen elokuvaa. Onneks tein niin ite, koska leffakin vaikutti monta kertaa paremmalta : D ****½/*****
-
Hunger Gamesista sais paljon enemmän irti, jos viitsis lukea kirjan ennen elokuvaa. Onneks tein niin ite, koska leffakin vaikutti monta kertaa paremmalta : D
Oon samaa mieltä!!!!
-
sain vihoinki katottua The Runawaysin. ihan mielenkiintonen kyl :p
-
Adrift in Tokyo
Mainio draama-komedia, pääosassa mahtava Joe Odagiri. Aasialaisen leffan ystäville suosittelen!
-
sain vihoinki katottua The Runawaysin. ihan mielenkiintonen kyl :p
Täytyis kattoo tää uusiks joskus. :> Aloin diggailee The Runawaysin ja Joan Jettin musasta ton jälkeen....ja muutenkin ihailen Joan Jettiä tosi paljon. Hyvä roolisuoritus Kristeniltä. :) Ja Dakotalta tietty kans.
-
Eilen katoin Renny Harlinin Cliffhangerin ja tänää tuli katottuu suomalainen Valo-leffa. Molemmat semmosii kolmen tähden leffoi. Valo oli kyl niiiiiin sulonen :') Aww, sulan aina ku leffas on ihanii lapsii :DD
// Mies ja alaston ase :'DDDD Ihan hauska, vaik en kyl todellakaa joka vitsille nauranu. Hävettää myöntää etten ollu ees nähny tät ennen :'D
-
^En viittiny ite kattoo Mies ja alaston ase leffaa, kun se tulee telkusta niin usein. : D Mut oon siis oikeesti nähny sen varmaan 20 kertaa ja nauran joka kerta, vaikka muistan ulkoa.
Ite katoin eilen alkuperäsen Famen (1980). Olin nähny aikasemmin sen 2009 tulleen uusintaversion. Ei toi alkuperänenkää ihmeellinen ollu, siis oikeesti ongelmana tossa oli just se, et siinä käydään 4 vuotta ja on monta henkilöö. Myöhemmin tästä tulikin tv-sarja ja se varmaan onki ollu toimivampi. Olihan siinä toki silti paremmat näyttelijät kun uusintaversiossa ja muutenkin muutama hyvä hetki ja ihana kasarifiilis. 3/5
Yleteemalta katoin Suuri gangsterisota (Once Upon A Time In America). Ihan sikatylsä....kestoltaan aivan liian pitkä. Katoin suoraan sanottuna väkisin loppuun, kun en sitten viittinyt enää keskeyttää ja tää oli toisessa leffakirjassa. : D 2/5
-
Mä oisin niin halunnu kattoo One Upon Time In A America!!!!! Mut sit katoin ton Mies ja alaston ase.... Ja tosiaan ku se (Suuri Gangsterisota) on niin pitkä, ni tulee jo ekaks sellai fiilis et ei tot ees jaksa kattoo..
-
Määkin kävin tänään kattomassa Hunger gamesin! Tykkäsin kyllä, vaikka en ookkaan kirjoja lukenu. Mutta nyt haluan kyllä ehdottomasti lukea, koska rupes kiinnostaan toi idea kaikessa epäinhimillisyydessään sen verran paljon. : D En ymmärrä kyllä sitä "uusi twilight" juttua, koska mun mielestä noi on kuitenki ihan erilaiset (nimim. katoin kolme ekaa twilightia ihan vasta enkä tykänny. niitäkään kirjoja en tosin oo lukenu).
Juoni oli toki ennalta-arvattava ja kliseinen + välillä vähän könkösti toteutettu, mutta kokonaisuutena toimi hyvin ja tykkäsin näyttelijäsuorituksista! : ) Loppu ehkä vähän seinään ja hassusti.
-
No siis se on uus Twilight/Potter sen takia, kun siinä on suunnilleen sama kohderyhmä. : D Ja sellanen uus iso saaga, tuottaa paljon rahaa tekijöilleen, kun saadaan oheistuotteet sun muut myyntiin. Eihän Pottereilla, Twilightilla ja Hunger Gamesilla mitään muuta yhteistä olekaan. Kuin samat fanit tällee kärjistetysti sanottuna. Ne (siis leffapomot) on just halunnu täyttää Pottereiden ja Twilightin (no Twilightin vika osa viel näkemättä) jättämän aukon.
Katoinpa tässä eilen Footloosen (2011) uusintaversion. Ei itse asiassa ollu täysin susi, vaikka eihän se alkuperänenkää toki niin erikoinen oo. Mut samanlaista ihanaa kasarifiilistä ei tietystikään ollu ja olihan toikin tosi turha uusintaversio. Aika uskollinen kyllä, päivitetty vaan nykyaikaan. Ja harmitti kun Bonnie Tylerin Holding Out For A Hero ja Kenny Logginsin Footloose biisit oli pistetty uusiks versioiksi, ne oli tosi kökköjä. :s Pari hienoo tanssikohtausta, kyllähän ton nyt ihan läpi katto. 3/5
-
Paitsi että Twilight on tosta porukasta kyllä aika ylivoimaisesti%&%/¤#%¤¤&%#/¤%(&%
Mies ja alaston ase :'DDDD Ihan hauska, vaik en kyl todellakaa joka vitsille nauranu. Hävettää myöntää etten ollu ees nähny tät ennen :'D
Klassikko :) Yks parhaista komedioista mitä on tehty. Haastan jokaisen nimeemään 5 tätä parempaa komediaa (ni haukun ne lyttyyn)
-
Paitsi että Twilight on tosta porukasta kyllä aika ylivoimaisesti%&%/¤#%¤¤&%#/¤%(&%
.....................
-
Loppu ehkä vähän seinään ja hassusti.
Joo, se loppu vähän oudosti. En muista enää kovin hyvin miten se oli kirjan kanssa, mutta mulla on sellanen mielikuva, että sekin tavallaan loppui sillees, että heiii, mitäs nyt. Mutta se toinen osa vasta sitten loppuikin kesken kaiken hyvin tylysti niin että oli aivan pakko lukea heti se päätösosa.
-
^ Mää kävin nyt ostamassa ton ekan kirjaversiona, kiinnostaa tuo tarina siitä näkökulmasta enemmänkin. : D
Jos on hyvä nii varmaa tulee nuo muutki osat luettua.
Liittyy aiheeseen toki.
-
Totta kai liittyy! 8)
Katoin eilen Black Swanin. 3/5. Se loppu 20 minsaa oli todella hyvä (4/5), mutta musta se alku oli vähän laahaava, ni siks annoin kokonaisarvosanaksi vaan kolmosen.
-
The Rite - tää on ihan kamala, en varmaan nuku ens yönä.
+ Laskettu aika, iha loisto, maha kipee nauramisesta :--DD
-
Paitsi että Twilight on tosta porukasta kyllä aika ylivoimaisesti%&%/¤#%¤¤&%#/¤%(&%
En oo nähny Hunger Gamesia, mut I agree! Ei voi olla niitä huonompia leffoja.
-
^ Ite en hirveesti tykänny Due Datesta, vaikka Robert Downey jr. onkin yks kaikkien aikojen suosikkinäyttelijöistäni.
Viimeksi katsoin Trailer Park Boys-elokuvat The Big Dirty ja Countdown to Liquor Day.
Keskivertoa parempia komedioita, mutta ei ihan kyllä päässeet tv-sarjan tasolle.
-
Due Date oli ihan hirvee pettymys. :s Zach Galifianakisilla muutama hauska laini, mut siihen se oikeestaan jäi.
(Ja voi kyllä Twilighteja huonompia elokuvia löytyy. ;))
-
hah, kyl mä vaan tykkäsin :--D en sit tiiä oliko väsymyksellä osaa siihen ;p
-
Ei se ny silleen hirveen huonokaan ollu, mut ite petyin koska viime komedia missä Michelle Monaghan ja Robert Downey jr. oli yhdessä (Kiss Kiss Bang Bang) on mun kaikkien aikojen suosikkikomedia.
Mutta siis joo, vaikken Twilightia ekana vertais Hunger Gamesiin, ni ei ne (no en oo nähny ku ekan) ny ees oo mitenkään surkeimpia leffoja mitä on =D.
Jos haluaa perspektiiviä oikeasti kakkasista leffoista, niin suosittelen tutustumaan näihin haiseviin lantakasoihin:
http://www.imdb.com/title/tt0800003/
http://www.imdb.com/title/tt0052077/
http://www.imdb.com/title/tt0799949/
http://www.imdb.com/title/tt0257106/
http://www.imdb.com/title/tt0398913/
(toki Sugar tais käyttää lähinnä retorista liiottelua enemmän kun oikeesti tarkottaa tota, mut halusin vaan tekosyyn namedroppailla p*skoja leffoja ;d)
-
^ haha no en todellakaan ollu tosissani :--DD oon iteki nähny miljoona kertaa paskempia leffoja, mutta en vaan tykkää Twilighteista :-D
(toi listan kakkosleffa näyttää todella mielenkiintoselta :-DD)
-
^ Tidbit: Kyösti Pöystillä Pasilassa on tuon kyseisen leffan juliste seinällä.
-
Käytii kavereiden kaa kattoo Titanic 3D. Oli kyl hämärää, oon aina rakastanu Titanicia, mut nyt tuntu niin puuduttavalta ja tylsältä lefalta! Se laivan uppoaminen tuntu ihan örinähevin pitkältä, hyvä jos jaksoin ees kattoo. Ja kaverit vaa itki vieressä ja mä vaa mietin et huoh, koskakohan tää loppuu.....
Oon vissii nyt leffafriikkiytyny niin pahasti, et alkaa jo Titanicin kaltaset leffatki tuntua huonoilta 8D Oli se silloin hyvä, ku ei ollu vielä paljo mitää leffoja nähny elämänsä aikana :'D
-
No Titanic on kans vähä semmonen perusteos, et siinä on paljon juttuja jotka on tehty siihen ekan kerran ja ne on jälkeenpäin muodostunu kliseeks. Vähänku joku Frendit, joka tullessaan oli varmasti tuoretta ja hauskaa, mutta nykyään tuntuu vaan ennalta-arvattavalta ja kliseiseltä.
-
Katsoin tuossa yöllä pitkästä aikaa Titanicin. Se oli jotenkin ahdistavampi leffa mitä muistelinkaan. Törkeän pitkähän se on.
Aikani kuluksi katselin tänään myös elokuvat Dare ja Get Real. En edes tykkää juurikaan katsella elokuvia, ja silti kolme tuli katsottua vuorokauden sisällä. 8)
-
Katsoin Puss in Boots :) Oli hauska. Banderasin ääni on kerrassaan vaan loistava.
-
Vares Kaidan Tien Kulkija
Kari Tapio elää! Tai siis joo. Ihan OK vaihtelua vares leffojen maisemiin, nimittäin landella. Onko olemassa suomalaisia hyviä elokuvia? Seuravaaksi joskus lähiaikoina "hiljaisuus". (tätä sen saa kun ripit ilmestyy)
-
Koska Finnkinolla oli tänään Superpäivä ja kaipasin piristystä, niin kävin tsekkaamassa American Reunionin. Oli oikeesti viihdyttävä ja ihan hauska. Tykkäsin aika lailla yhtä paljon kuin kahdesta ekasta osasta. Se kolmonenhan oli aika huono ja niitä osia en ole edes katsonut, joissa ei noita tuttuja pääosanesittäjiä ole, koska ne vaikuttaa niin huonoilta ja halpiksilta. ;D
-
Koska Finnkinolla oli tänään Superpäivä ja kaipasin piristystä, niin kävin tsekkaamassa American Reunionin. Oli oikeesti viihdyttävä ja ihan hauska. Tykkäsin aika lailla yhtä paljon kuin kahdesta ekasta osasta. Se kolmonenhan oli aika huono ja niitä osia en ole edes katsonut, joissa ei noita tuttuja pääosanesittäjiä ole, koska ne vaikuttaa niin huonoilta ja halpiksilta. ;D
Ai pelkästään ne vaikuttaa halpiksilta? ;D
Tekis kyllä itsekin mieli käydä katsomassa tuo American Reunion, kun siinä on Alyson Hannigan. (Alyson on ainoa syy, miksi olen tuon elokuvasarjan leffoja edes katsonutkaan. ;))
-
Ai niin, unohdin sanoa! Neil Patrick Harrisillakin on pieni rooli tossa American Reunionissa. :'D
-
Koska Finnkinolla oli tänään Superpäivä ja kaipasin piristystä --
MÄ KÄYTIN MYÖS SUPERPÄIVÄN HYVÄKSI! Kävin kattoo Extremely Loud & Incredibly Close (Äärimmäisen lujaa ja uskomattoman läheltä). Aijaijai. Teki kyllä niiiiiin suuren vaikutuksen! Ehdoton lempparini tän vuoden Oscar-ehdokasleffoista (niistä jotka oon tähän mennessä nähny).
-
Tänään kävin kattomassa Project X:n...en ois ehkä ite menny ja maksanu tosta, mut mä voitin tosiaan liput ennakkonäytökseen. Oli ihan ok ja sopivan mittanen kestoltaan. Mockumentary täysin käsistä riistäytyneistä High school bileistä. : D Nauroin jopa ääneen pari kertaa. Ja hyvää partymusaa. 8D Se yks pääosapoika oli söpö. :) Se synttärisankari Thomas.
-
Mä katoin kans Superpäivänä ton Reunionin. Olihan se ihan jees!
-
Tuli katottua yks lempparikomedioistani Death at a Funeral, jossa pari kautta-aikojen suosikkinäyttelijääni Alan Tudyk ja Peter Dinklage erinomaisissa rooleissa. Valitettavasti tuli myös vilkaistua jenkkiremake, joka oli kyllä tuotantona varsin turha (oikeesti jenkit jotain rajaa niiden remakejen kanssa, kyseessä oli kuitenkin englanninkielinen elokuva kolmen vuoden takaa). Lähes kohtaus kohtaukselta kopio alkuperäisestä brittiläisestä, tosin alkuperäisen huvittavaa vaivaantunutta tunnelmaa ei oltu saatu mukaan vaikka kaikki oli varsin suoraa kopiota, vitsit oli pilattu alleviivaamalla ja koheltamalla.
Taannoin Freaks and Geeksin ja Undeclaredin myötä alkaneen alkaneen Apatow-putken jatkoksi tuli uusintakatseltua myös Knocked Up, joka olikin paljon parempi kuin muistinkaan. Tasapaino komedian ja draaman välillä toimi erinomaisesti. Pääosanäyttelijät tekivät työnsä kelvollisesti, vaikka Seth Rogen esitti jälleen omaa pössyttelevää boheemia itseään. Parasta elokuvassa ehdottomasti Rogenin kämppikset.
Apatow-putkesta tulikin sitten matkan varrella Jay Baruchel putki, kun Undeclaredin ja Knocked Upin perään tuli katsottua myös Fanboys. Ihan kelvollinen nörttikomedia, vaikka osassa vitseistä mentiin kyllä metsään ja hahmotkin varsin geneerisiä nörttikarikatyyreja, varsinkaan Kristen Bellin hahmo ei vaikuttanut kovin realistiselta. Yllättävän draamapainotteinen loppu oli ihan toimiva.
Death at a Funeral 4/5
Death at a Funeral (US) 2½/5
Knocked Up 3+/5
Fanboys 3-/5
-
Pieces of April - tykkäsin tosi paljon ton leffan asetelmasta :--D
-
Tänään tuli katottua pari klassikkoa mitkä on pitkään roikkuneet selässä. When Harry Met Sally ja The Princess Bride.
Harry Met Sally jäi kyllä todella vaisuksi. Ei ollut hauska eikä tarinakaan jäänyt kiinnostamaan. Hahmotkin (pääasiassa Sally) lähinnä ärsyttivät. The Princess Bride sensijaan oli loistava, yksi parhaista ellei paras tänävuonna näkemistäni elokuvista. Mandy Patinkinin Inigo Montoya luonnollisesti jää mieleen yhtenä elokuvahistorian legendaarisimmista hahmoista.
-
Mä tykkäilen When Harry met Sallystä ^^ Uppoo vaa muhu.
Ite katoin eilen Ever after: A Cinderella Story. Drew Barrymore <3 Aika hepponen. Mutta oon mä nyt huonompiaki leffoja nähny.
-
^
^
Mun on pitäny kattoa toi Princess Bride jo pitkään, sitä joku joskus suositteli. Toisaalta, sama ihminen tais tykätä Almost famous -pätkästä, joka oli musta huono..
-
Toi Princess Bride on kyllä yks sellasista elokuvista mitkä pakottaisin lakisääteisesti kaikkien ihmisten katsottavaksi.
Muut olis ehkäpä:
- A Scanner Darkly
- Top Secret!
- Citizen Kane
- The Matrix
- Requiem for a Dream
- Reservoir Dogs
- The Fall
- Garden State
- Naked Lunch
- Station Agent
Noiden perusteilla sais sellasen hyvän läpileikkauksen leffoista 8D
-
Toi Princess Bride on kyllä yks sellasista elokuvista mitkä pakottaisin lakisääteisesti kaikkien ihmisten katsottavaksi.
Muut olis ehkäpä:
- A Scanner Darkly
- Top Secret!
- Citizen Kane
- The Matrix
- Requiem for a Dream
- Reservoir Dogs
- The Fall
- Garden State
- Naked Lunch
- Station Agent
Noiden perusteilla sais sellasen hyvän läpileikkauksen leffoista 8D
Ja yhtään näistä en minä ole tietenkään nähnyt. ;)
Eilen katsoin TSH-trilogian ensimmäinen osan, The Fellowship Of The Ring, ja sitten tänään myöhemmin päivällä saman leffan lisämatskut. Pidennettyjä versioita kaipailen, vaikkakin Tolkienin suurena fanina puutun aivan liian herkästi leffan eroihin (vaikka kiitosta ja kunniaa saakin todella paljon tämän leffan tiimi omistautuneesta työstään, mutta koska voi kukaan olla täysin tyytyväinen jonkun muun näkemyksen kanssa kysyn ma. ;D)
-
Cabin in the woods käytiin äsken siskon kans kattoon. Olihan toi ihan jees, parempiaki on nähty.
-
Harry Potter ja viisasten kivi
Harry Potter ja salaisuuksien kammio
-
50/50 oli musta loistokas. Tykkäsin ja kosketti.
-
Trust, 14v tyttö tutustuu netissä vähän vanhempaan Charlieen ja sitten he näkee toisensa ja Charlie onkin kolmekymppinen pedo :--D ihan jännä!
-
Trust, 14v tyttö tutustuu netissä vähän vanhempaan Charlieen ja sitten he näkee toisensa ja Charlie onkin kolmekymppinen pedo :--D ihan jännä!
Eiks tää oo Frendien Rossin ohjaama.
-
Harry Potter ja viisasten kivi
Harry Potter ja salaisuuksien kammio
Harry Potter ja Azkabanin vanki
Harry Potter ja liekehtivä pikari
Harry Potter ja Feeniksin kilta
Pieni Potter-maratoni menossa. :D
-
Kaksi Tornia. Helmin syvänteen taistelu on huippu sekä Rohan kultaisine palatseineen on upeaa. Eówyn on myös ihanan kaunis. Katsoin samana iltana tämän lisämateriaalit.
-
Katsoin sen Jim Carreyn leffan, jossa oli niitä pigviinejä! IHANA!
-
What a Girl Wants 2/5. Katoin viime sunnuntaina tämmösen hömpän tvviideltä. Amanda Bynes ja Colin Firth pääosissa. Kertoo jenkkitytöstä, joka lähtee tapaamaan isäänsä Iso-Britanniaan. Tytöllä on vähän vaikeuksia sopeutua, sillä isä on poliitikko ja erilaisissa tapahtumissa pitäisi käyttäytyä hillitysti. Ei mikään erikoinen, mut jaksoi kattoa.
The Aviator 3/5. Olipa loppujen lopuks aika sekava ja ylipitkä tää Scorsesen Howard Hughes leffa. Olin jotenkin pitäny tätä parempana ja kun nyt katto pitkästä aikaa uudestaan, niin ei meinannut jaksaa keskittyä (toki olin väsynytkin).
We Need To Talk About Kevin (Poikani Kevin) 4/5. Tän leffan traileri herätti mielenkiinnon ja niinpä menin tätä ihan leffateatteriin katsomaan. Ja onneks menin, sillä oli sellainen elokuva, et tunnelma on monta kertaa parempi leffateatterissa (ja pystyy keskittymään paremmin). Perustuu Lionel Shriverin romaaniin. Tilda Swinton esittää uranaista, joka joutuu lopulta jättämään uran sivuun synnytettyään pojan. Kevinin (Ezra Miller) ja äidin suhde on aina ollut hankala ja Kevin tuntuu enemmän näyttävän kiintymystä isäänsä kohtaan (John C. Reilly). Kevin ajautuu tekemään jotain todella järkyttävää, joka pilaa myös hänen äitinsä elämän (ja tietysti todella monen muunkin).
Kerronta oli hienoa ja vaivatonta katsoa, tässä tosiaan ei mennä kronologisessa järjestyksessä. Hienoja yksityiskohtia kuvauksessa. Oli hämmentävä alkukohtaus, kun se tavallaan tuli myöhemmin toisissa muodoissa todeksi. Tykkäsin kovasti. Hyviä roolisuorituksia pääosakolmikolta! Ja loppu yllätti mut silti, vaikka tiesi homman idean. Kirja täytyy kyllä lukea jossain vaiheessa.
-
A Dangerous Method
Ööööö... Okei :--D en oikeen tajunnu mikä tän leffan perimmäinen pointti oli. Et oliks sen tarkotus kuvata Jungin ja Freudin ystävyyttä, Jungin ja sen naisen suhdetta, psykoanalyysiteorian kehitystä ja kritiikkiä vai oliks se vaan joku yleispätevä katsaus kaikkeen :--D Aika huono suoraan sanottuna, mutta lyhyt onneks ja kyllähän sen katto. Freudin hahmon ois toivonu olevan paljon provokatiivisempi niinku se on yleisesti kuvattu, tossa leffassa se oli sellai ihme nössöilijä :-DD
-
Katoin toista kertaa Famen uuden version, kun sain sen dvd:n enkä muistanu tarkkaan, mitä siinä tapahtuu.
Musiikkileffat <3
-
Oon nyt viime aikoina taas vuokraillu paljo leffoja mm: Black Swan, Tower Heist ja Vain seksiä on tullu tsekattua!
-
A Good Old Fashioned Orgy 3/5. Nimi kertoo jo aika paljon. :D Lukiosta asti yhdessä hengaillu kolmekymppisten kaveriporukka haluaa järjestää kunnon juhlat itselleen oikein orgioiden muodossa. :D Kyllä...tämä on juuri niin typerä miltä kuulostaakin. Ihan hauska ja täynnä hyviä/hauskoja näyttelijöitä (mm. Jason Sudeikis, Nick Kroll, Tylor Labine, Martin Starr, Lucy Punch, Lindsay Sloane....), jonka takia tämän ylipäätään katsoin.
Fright Night (2011) 1,5/5. Uusintaversio kasarileffasta. En pitänyt alkuperäisestäkään, tai no olihan se ihan huvittava monestakin syystä, mut tää vasta huono olikin. Colin Farrell oli kyllä ihan hyvä vampyyrina. Lukiokaverukset saavat selville, että naapurissa asustelee vampyyri ja he sitten yrittävät tietysti tapella tätä vastaan.
Snabba Cash 3/5 (Suom. Rahalla saa). Ruotsalaisen Jens Lapiduksen romaanin pohjalta tehty leffa kertoo Ruotsin rikollisympyröistä, joihin kolmen miehen kohtalo on vienyt mukaansa. Leffassa keskitytään aika pitkälti ekonomiopiskelijaan, joka ajaa pimeää taksia ja bailaa rikkaiden kanssa. Esittää rikkaampaa mitä itse on. Olisi ehkä pitänyt keskittyä tähän enemmän, en ainakaan nyt kovin erikoisena pitänyt, vaikka moni on tätä kehunutkin. Kirjana voisi olla kiinnostavampi. Tämä on kirjatrilogian ensimmäinen osa, eikä mun mielenkiinto oikein herännyt ainakaan siinä mielessä, et jos leffoja on tulossa lisää. Kai niitä on tulossa? En tiiä. En oo niin perehtyny asiaan.
-
Viime aikoina katsottuja leffoja;
Welcome to the Rileys 3/5. Kristen Stewart esittää alaikäistä stripparia, jonka James Gandolfinin roolihenkilö ottaa siipiensä alle. Ehkä jossain mielessä tämä tyttöpolo muistuttaa hänen omaa edesmennyttä tytärtään. Oli vähän erilainen leffa mitä odotin, mut hyviä näyttelijäsuorituksia. Melissa Leo esittää Gandolfinin vaimoa.
Glee: The (3D) Concert Movie 3,5/5. En nähnyt tätä 3D:nä tietystikään, mut pärjäsin hyvin ilmankin. Ajattelin etukäteen, et tää on varmaan aika turha leffa sinänsä (rahastusta), mut tässä olikin hyviä (ei mennyt liian siirappiseksi mielestäni) tosielämän Glee-stooreja ujutettu mukaan ja oli tosi mahtavaa nähdä noita livevetoja. Tuli ihan hirvee kateus, et miksei itse ole päässyt näkemään tällaista konserttia livenä. Melko korkea arvosana konserttileffalle, mut tulin oikeesti niin hyvälle mielelle tästä.
Straw Dogs 2/5. Todella tarpeeton uusintaversio 70-luvun leffasta. Katsoin Alexander Skarsgårdin ja James Marsdenin takia. Ei tämä tarjonnut oikeasti mitään uutta, eikä tietystikään tunnelmaltaan noussut alkuperäiselle tasolle. Skarsgård oli ihan hyvä, samoin Marsden. Kate Bosworth sen sijaan ei ole todellakaan kovin kaksinen näyttelijä. Leffa kertoo siis pariskunnasta, joka lähtee maaseutuasunnolleen viettämään aikaa. Miehen on tarkoitus tehdä myös töitä samalla. Remonttimiehet ovat vaimon tuttuja ja käyvät ehkä liiankin iholle...pian kaikki räjähtää käsiin.
Willy Wonka and the Chocolate Factory 3,5/5. Katsoin pitkästä aikaa tämänkin. :) Ihana ja hassu se on edelleen.
Poliisiopisto 2- Eka komennus 3/5. Nää leffat tule kyl joka vuosi....muistaa jo ulkoa. Sopi hyvin sunnuntai-iltaan kun ei telkusta tullu muutakaan. Omanlainen viehätys näissäkin, vaikka liikaahan näitä tehtiin. Osat 1-3 (ja muistaakseni 5 tais olla kans ihan jees) on katsottavia. :')
Dark Shadows 4/5. Tim Burton harvemmin pettää omasta mielestäni tai sitten oon vaan niin kova fani. Tämä versiointi 60-luvun saippusarjasta oli viihdyttävä ja valloittava taas kaikkine upeine väreineen. Leffateatterissa tuli tämä siis tietty koettua. Tekisi mieli etsiä käsiinsä alkuperäisen sarjan jaksoja. :D
Zombieland 3/5. Tiettyyn pisteeseen asti ihan hauska ja viihdyttävä, mut jotenkin alkaa omalla kohdallani tökkiä, vaikka hyviä hetkiä tässä on ja näyttelijätkin ookoo. Bill Murrayn rooli on tässä parasta. Ei muuttunut mielipide tokalla katsomiskerralla.
American Pie 3: The Wedding 2,5/5. Koska olin vastikaan katsomassa American Pie Reunionin, niin päätin tsekata, et oliko tämä kolmas osa tosiaan niin huono kuin muistin. No olihan se aika lailla. Muutamia hauskoja hetkiä...pointsit suurimmaksi osaksi Stiflerille ja varsinkin sille dance off-kohtaukselle baarissa. Eiköhän tämä silti ole tuplasti parempi kuin mikään muu American Pie osa, jossa ei edes ole alkuperäistä näyttelijäkaartia??! :''D (Tästäkin toki puuttuu osa).
All About Steve 1/5. Ostin tosiaan sen dvd-pakkauksen, jossa oli kaksi leffaa...tämä ja Marley & Me. Voi luoja tää oli tuskastuttava suurimmaksi osaksi. :D Ehkä kaksi hauskaa kohtausta ja nekin ihan alussa. En muistanutkaan, et juuri tästä Sandra Bullock voitti Razzien...mut samana vuonna Oscarin, joten tuskinpa jäi kaivelemaan. Bradley Cooper ja Sandra "palkittiin" myös huonoimman valkokangasparin pystillä. Nyt vähän harmittaa ettei pakkauksessa ollut muuta leffaa tämän tilalla, koska tuskinpa tulee koskaan uusiksi katsottua. :D Noh....niin halvalla irtos, niin ei sen suurempia katumuksia. Sandra Bullock esittää omalaatuisen oloista ristikontekijää, joka ihastuu Bradley Cooperin esittämään uutiskanavan kameramieheen. Hän käsittää miehen kohteliaat sanat vähän väärin ja lähtee seuraamaan tätä ympäri maata.
-
A Dangerous Method
Ööööö... Okei :--D en oikeen tajunnu mikä tän leffan perimmäinen pointti oli. Et oliks sen tarkotus kuvata Jungin ja Freudin ystävyyttä, Jungin ja sen naisen suhdetta, psykoanalyysiteorian kehitystä ja kritiikkiä vai oliks se vaan joku yleispätevä katsaus kaikkeen :--D Aika huono suoraan sanottuna, mutta lyhyt onneks ja kyllähän sen katto. Freudin hahmon ois toivonu olevan paljon provokatiivisempi niinku se on yleisesti kuvattu, tossa leffassa se oli sellai ihme nössöilijä :-DD
Voi hyvää päivää...katoin ton kans tänään. : DD Jotenki ihan älyttömän turha leffa. Ja se alko mennä mun silmissä lopulta ihan koomiseksi, koska aloin pitää koko leffaa niin typeränä. Hajoilin vaan ääneen ja vettä tuli silmistä...onkohan mikään komedialeffakaan onnistunut naurattamaan mua hetkeen noin paljon. ;D Ja kaiken huipuksi se Keira Knightleyn aksentti oli niin tönkkö ja huohhhhh. : DDD Kaks pojoa (2/5) nyt kumminkin, koska kyllä tää aina välillä vaikutti siedettävältä ja siltä, et tällä jotain järkevää yritetään kertoa, mut emmä tiiä....ei tarvii toiste katsoa.
New Years Eve 2/5. Arvattavasti kärsi samasta ongelmasta kuin Valentine's Day. Liikaa henkilöitä, ei jaksanut välittää sen suuremmin kenenkään elämästä, koska kaikki henkilöt olivat niin ohuita. Meni kertaviihteenä välipalaksi tylsään hetkeen.
Hysteria 3/5. Haha...eipä ois heti uskonut, vibraattorin kehittäjästä saisi aikaan ihan hyvän leffan. :'''D Olihan tää ihan hauska ja tietty Hugh Dancysta plussaa.
-
Blade, alko loppuu kohden tulla sellanen oijegriofjoiejo ei jaksa enää näit tappokohtauksia :D
-
'Rakkaudesta, unelmista ja kaloista', aika jännä aihe! loppu oli kyllä melko kliseinen. tää oli tällästä perussettiä, ei ihan täysin romanttinen komedia, vähän draamaa mukana varmaan.
-
Katsoin pari leffaa...
Toinen oli joku Superheroes :D Joku parodia. Ja toinen Social Network. Yllätyin, että miten hyvä jälkimmäinen oli.
-
Chronicle
mielenkiintoinen näkökulma supersankarileffaksi. Tosin ei sen olis tarvinut olla "found-material"..
-
National Treasure: Book of secrets
Olin salilla eilen ja juoksumattoilu sujui kivasti leffaa kattoessa. Missasin välistä n. 10 min kun pyöräilin kotiin, mutta hyvin olin silti mukana. Tykkään hirmusti tämmösistä salaliittoteoria-aarteenmetsästysleffoista (kuten Da Vinci koodistakin), ne on hauskoja!
-
Kävin tänään kattomassa Men In Black III 3D-versiona. En ois halunnu mennä 3D:hen, mut pääsin halvemmalla kuitenkin, kun norminäytökset oli sen verran myöhäsempiä, et lipun hinta ois ollu kalliimpi, kuin nyt päivällä oli toi 3D-lippu. Ei toi 3D lisännyt leffaan kyllä mitään...Oli kuitenkin ihan ok leffa, paljon parempi kuin kakkososa. En ymmärrä miten Will Smith näyttää edelleen samalta kuin 10 vuotta sitten. :D Melkeen vaan nuortuu silmissä. Ja onhan se komee heppu kyllä. Leffan pisteytys 3/5.
//Unohtu mainita, et Will Artnett ja Bill Hader oli tässä mun yllätykseksi pieni rooleis. :'''D Bill oli ihan loisto, esitti Andy Warholia.
Prometheuksen traileri oli muuten siistii nähdä 3D:nä. Siinä se 3D saattaa tuoda lisää jännitystä.
-
50/50, ihan hupaisa :--D tykkään joseph gordon-levittistä!
-
'Rakkaudesta, unelmista ja kaloista', aika jännä aihe! loppu oli kyllä melko kliseinen. tää oli tällästä perussettiä, ei ihan täysin romanttinen komedia, vähän draamaa mukana varmaan.
Mä kävin kans kattoo tän, ja petyin kyl ihan sairaasti. No, kyl mä silti annan sille kolme tähteä, koska Ewan McGregor <33 Ja ideasta tosiaan plussaa! Alku oli hyvä mut loppuu kohden meni koko ajan vaa tylsemmäks. blääh.
-
Iron Man :)
Se oli hyvä.
-
Kävinpä tos serkun kans kattomas tän Cabin in the Woodsin koska on Joss Whedonin käsikirjottama. Olihan se varsin mielenkiintoinen elokuvakokemus. Oikeestaan mitään ei kannata juonesta tietää etukäteen, joten jätän kuvailut vähemmälle. Mutta oli kyllä kerrankin sellainen juoni ettei yhtään osannut sanoa mitä tapahtuu seuraavaksi. Yksi parhaista kauhuelokuvista mitä olen nähnyt. Fran Kranzin ja Joss Whedonin yhteistyö toimi taas.
Aika paljoltihan tässä perus kauhuelokuvien kliseitä parodioitiin. Huumori toimi kun ei menty missään vaiheessa liian sekoilun puolelle vaan leffa näytti katsojalle yllättävänkin vakavalla naamalla mitä hauskempia vitsejä. Leffan alkupuolisko vähän laahasi, mutta loppua kohden kun laitettiin lisää vettä myllyyn niin alkoi se hauska osuus. Ovela idea laittaa premissiksi kliseisin mahdollisin "viisi teiniä syrjäisellä mökillä" ja keikauttaa juoni matkan varrella muutaman kerran täysin ylösalaisin.
3½/5
Myös tuli katsottua Liam Neesonin tuoreehko trilleri Unknown. Jäi vähän pliisuksi vaikka yksi juonenkäänne pääsikin yllättämään. Hahmot jäivät vähän latteiksi, vaikka stasi-miehessä olikin potentiaalia eeppisyyteen. Olisikin ehkä kaivanut enemmän toimintaa kun draamaosasto ei mitenkään vakuuttanut. Tappeluiden vähyys ihmetytti varsinkin kun lopuksi kävi ilmi, että Neesonin hahmo on koulutettu palkkatappaja. Olisi ollut mielenkiintoista foreshadowingia pistää päähahmo niputtamaan muutama pahisten kätyri elokuvan alkupuoliskolla.
2½/5
-
Itse katsoin uusintana Dreamgirls. Olihan se 60-luku edelleen kivaa katsottavaa, vaikka vähän tylsempi tämä oli toistamiseen.
Sitten katsoin vasta nyt ekaa kertaa Avatarin. Olihan se mielenkiintoinen leffa. Katsoin kyllä jonkun pidennetyn version, että en tiedä ihan tarkalleen, miten erosi alkuperäisestä.
-
Katson parhaillaan ekaa kertaa elokuvaa 13 ja risat. Sehän on ihan loistava komedia! :D
-
Viikonlopun leffasaldo:
Gone 1,5/5 Mukanokkela draama/trilleri naisesta, joka joutui vuosi sitten kidnappaajan kynsiin, mut pääsi pakenemaan ja nyt tämä kidnappaaja on vienyt hänen siskonsa. Amanda Seyfriend esittää tätä pääosanaista ja hän sitten lähtee omiin nokkineen selvittelemään tapausta, kun poliisit on skeptisiä. Oli kyllä tosi huono leffa. Katsoinkin lähinnä siksi, et tiesin Katherine Moennigin olevan tässä yhtenä poliiseista. :'D Mitäpä sitä ei true fani tekis...näkee tätä naista ihan liian harvoin missään.
The Woman in Black 2/5. Daniel Radcliffe esittää nuorta asianajajaa, joka lähtee töihin pieneen kaupunkiin. Pian hän saa huomata miten kaupungin asukkaiden elämän tekee monimutkaiseksi eräs henki, joka ei ole saanut sielulleen kuuluvaa rauhaa. Tää oli oikeesti aika potentiaalinen hyväksi leffaksi, mut valitettavasti luisui monessa kohdassa pelkäksi säikyttelyksi. Äänimaailma oli kyllä tosi hyvä, varsinkin kun kattoi tätä kuulokkeet korvilla. Radcliffe oli ihan jees, eiköhän jäbällä tuu Pottereidenkin jälkeen olemaan töitä. Kyllä se on kehittyny mun mielestä paljon näyttelemisessä.
This Means War 2/5. Pitäähän sitä aina välillä tämmösiä romanttisia komedioitakin kattoa, tää oli nyt vieläpä actioniolla höystetty. Ideana on siis, että agenttikaverukset (Tom Hardy & Chris Pine) kiinnostuvat samasta naisesta (Reese Witherspoon) ja alkaa armoton taistelu naisen takia. Vakoilukeinotkin otetaan käyttöön. Pisteet Tom Hardylle, siinä on komee jätkä. Ei kauheesti viihdyttäny, jäi vaisuksi loppujen lopuksi. Ja ite oisin tehny toisenlaisen päätöksen lopussa kuin tää Reesen esittämä henkilö. ;D
Anchorman - The Legend of Ron Burgundy 3/5. Kattelin uusiks, koska siitä on jo vierähtäny hetkinen kun oon leffan ekan kerran nähny. Silloin koin tän jotenkin tosi äijäleffaksi. En nytkään mitenkään mahtavana pitäny, vaikka onhan tässä muutamia hauskoja juttuja ja tää erottuu tietyllä tavalla komedioiden joukosta. :D
The Kid (Suom. Chaplinin poika) 3,5/5. Teemalta tulee taas Chaplin leffoja sunnuntaisin ja tätä en ollut nähnytkään aiemmin. Kestoltaan todella lyhyt - 50 minuuttia. Hyvä, tiivis ja viihdyttävä paketti. Se pikkupoika oli todella suloinen.
Zero de Conduite (Suom. Nolla käytöksestä) 3/5. Kuuluisa lyhytelokuva koulun oppilaista, jotka elävät tiukan kurin alla. Kerrottiin, et tässä on tyynysotakohtaus, joka on hyvin tunnettu. :D Tämä leffa oli listattuna mun 1001 movies-kirjana, niin sen takia tsekkasin. Ihan hauska.
-
Katsoin Music & Lyrics. Mielestäni se on tosi leppoisa ja hyvänmielen elokuva.
Ja Tyttö sinä olet tähti -leffasta näin lopun / keskivaiheilla tulin mukaan. Se on kyllä loistava elokuva.
-
Mä taas en tajua miks kaikki hehkuttaa Tyttö sinä olet tähti-leffaa. :D Muistan kun se tuli ja monet kävi kattomassa sitä leffateatterissakin kolme kertaa ja mä vaan pyörittelin silmiäni.
-
Musta on hauska kattoa leffoja missä lauletaan, mutta siihen tyttö sinä olet tähden anti mulla jäi.
Negsun kannalla siis minä.
-
Kosto, tanskalainen leffa. tosi koskettava, pidän täntyylisistä.
//sit katoin Insidious, kauhua. örinähevin pelottava jossain kohissa, haukoin henkee ja palelin :D, mut sit ihan naurettavan lame jossain. ja nyt katon sellasta komediaa ko Cyrus, tää on jees!
-
reindeerspotting - pako joulumaasta
vihdoinki sain katottua, varmaan kohta 2vuotta ootellu tuolla hyllyssä. en tiiä tykkäsinkö vai en. sinänsä ihan ok, mutta ei nii hyvä ku olin aatellu..
-
Katsoin ensin yhden ihan mielenkiintoisen leffan, jossa oli vankilassa olevia nuoria, jotka pelasivat amerikkalaista jalkapalloa. Perustui jossain määrin ainakin tositapahtumiin. Leffan nimi oli Gridiron gang. Ihan jees.
Sit katoin Definitely, Maybe. Oli tosi hyvä edelleen.
-
Tuplapostaus: Muutta viime aikoina on tullut katseltua Madagaskar 2 (tosin en ole varma, missä vaiheessa nukahdin, joten loppu jäi näkemättä - pitää katsoa joskus uudestaan), Sovitus ja Matrix (luoja tää on hyvä leffa!)
-
Shutter Island
Oli huippu leffa muuten, mut se loppu oli ihan sairaan häiritsevä :D! en tajunnu, oliks lopult teddyy olemassa vai oliks se päähenkilö hullu?
-
127 Hours, upee! toka kerta ko näin. rakastin noita kuvakulmia, james franco oli loistava.
-
Snow White and the Huntsman 3,5/5. Tykkäsin! Oli musta ihan hyvä leffa. Puolikas tulee siitä leffan visuaalisesta maailmasta ja musiikista. Ei sinänsä juonellisesti erikoinen (no ei sillä, et oisin sen enempää odottanutkaan....pikemminkin ei ollut sen kummempia odotuksia), mut onnistunut versiointi Lumikista. Charlize Theron oli erityisen hyvä ja muutkin näyttelijät kyllä kehuttavia. Kääpiöt oli hauskoja. :D
-
Yksi parhaista dokumenttielokuvista mitä olen nähnyt Cocaine Cowboys (2006). Kertoo Miamin huumekaupan synnystä, kukoistuksesta ja tuhosta. Elokuvan kakkososa Cocaine Cowboys 2 (2008) ei yllä ykkösen tasolle. Suosittelen jos aihe kiinnostaa yhtään.
-
Kävinpä eilen katsomassa viisukaverini kanssa Diktaattorin & olipas se huvittavan hauska leffa :D. Tuli repeiltyä aika tavalla leffan aikana xDD. Sascha Baron Cohen oli ihan hulvaton roolissaan. Hänen aikaisempiin leffoihin en ole tutustunut.
-
Diktaattori oli kyl ihan super! Oon nähny myös Boratin ja Brunon mut vihaan molempii ja olin ihan varma et toi Diktaattoriki on ihan peeaska. Mut käytii kattoo koulus tokavikana päivänä se ja ope makso leffaliput ni olihan se pakko mennä kattoo ja ONNEKS MENIN! Nauroin vedet silmis :'D
-
Katoin just Merirosvoradion telkkarista. On kyllä mainio leffa ja hyvää musiikkia :-----)
-
^Katoin kans ton uusiks. Ja tykkäsin edelleen. :)
// Ehdin kattoo viikonloppuna pari muutakin leffaa.
21 Jump Street 3/5
Oli omat epäilykseni tätä kohtaan, mut osoittautui ihan hauskaksi. Leffahan siis pohjautuu 21 Jump Street tv-sarjaan, josta Johnny Deppkin aikoinaan ponnahti paremmin tietoisuuteen. Kaksi toheloivaa poliisinalkua (Jonah Hill & Channing Tatum) tekevät sellaisen mokan, et pomo tunkee kaksikon 21 Jump Street projektiin, jossa nuorelta näyttävät poliisit soluttautuvat High Schooleihin selvittelemään rikoksia. Channing Tatum ei kuulu lemppareihini, on välillä vähän jäykän oloinen, mut sopii hyvin tähän Johan Hillin rinnalle ja oli toimiva parivaljakko. Tuli myös yllätyksenä, et Jonah Hill on ollut mukana käsikirjoitustiimissä. Nauroin muutaman kerran ääneen ja hymyilytti ihan reilusti. Voisin kuvitella katsovani joskus uusiks. Johnny Depp piipahtaa erään toisen alkuperäisen tv-sarjan näyttelijän kanssa pikaisesti tässä.
In the Land of Women 3/5
Leffa jolla ei toisaalta oo mitään sen suurempaa päämäärää, mut jota on kuitenkin kiva katsoa, eikä kyllästytä. Adam Brody esittää kirjoittajaa, joka eroaa ensirakkaudestaan ja lähtee masennusta sekä velvollisuuksia pakoon mumminsa luo, sillä varjolla, et mummilla ei tunnu menevän kovin hyvin. Hän kohtaa naapurustossa asuvan kotiäidin (Meg Ryan) ja tämän tyttäret (Kristen Stewart & Makenzie Vega) ja onnistuu muuttamaan jokaisen naisen elämää. Adam Brody sopii hyvin pääosaan ja oikestaan aika pitkälti kannattelee koko leffaa loppujen lopuks.
Sherlock Holmes: A Game of Shadows 3/5
Kärsii samasta ongelmasta mielestäni kuin ensimmäinenkin Guy Ritchien Sherlock Holmes. Leffa on pullollaan hyviä nättelijöitä, mut lopulta alkaa kyllästyä henkilöiden poukkoiluun, räiskintään ja hidastuksiin/vastapainona oleviin nopeisiin kohtauksiin. Juonen kanssa yritetään kikkailla liikaa. Annoin saman verran pisteitä kuin ekallekin osalle, koska oli muutama hauska kohta, mut mua alko kyllä unettaa taas puolivälissä. Noomi Rapace oli ihana mustalaisleidi, sille sopi se look. Mut eihän sillekään kovin kummoista roolia oltu annettu. Hyvää näkyvyyttä silti upealle näyttelijälle. Kyllähän näistä haluais tykätä enemmän, mut pettymys jälleen. En tiedä oisko leffateatterissa tuntunu paremmalta.
-
Katoin äsken ton: Vuohia tuijottavat miehet. Oli ihan ovela :---D Ostin sen joku aika sitte Anttilasta.
-
Kävin muute viime perjantaina kattoo Lumikki ja metsästäjä. Oli ihan ok vaik en yleensä tykkää tollasist fantasialeffoista... Lopussa kyl mietin vaa et LOPU JO ku inhoon sellasii lopputaistelukohtauksii :D
-
Vettä elefanteille, oli kyllä kiva (paitsi ne kohdat jossa kävi sääliks norsua..)
-
Memento tuli jälleen kerran katsottua pitkästä aikaa. Nyt kerrankin tajusin sen heti kerralla kunnolla :)
-
Vettä elefanteille, oli kyllä kiva (paitsi ne kohdat jossa kävi sääliks norsua..)
tämä ja en tykänny yhtää leffasta....tosi huono.
-
Vaikka joskus taisinkin sanoa, etten mee kattomaan Prometheusta leffateatteriin, niin menin sit kuitenkin. :D Ja voin siellä pahoin...haha lol. Mikä on sinänsä huvittavaa ettei tossa nyt mitään kovin karmeeta ollu ja en oo esimerkiksi koskaan voinu pahoin Sawin tai muun vastaavan leffan takia. Ehkä se leffateatterin tunnelma lisäs sitä ällötystä ja katoin sen siis 3D:nä....mut oikeesti istuin siel salis silleen, et pitelin toisella kädellä mun kaulakorusta kiinni ja puristin vaan kättäni sen riipuksen ympärille loppuvaiheessa, oli vähän hiessä. :'D Sydänki hakkas ihan kiitettävästi. En oikeen tiedä, et antaisinko 3,5 vai 4....no ehkä kallistun 4, vaikka ei toi nyt mikään kovin spesiaali ollu kuitenkaan. Hienosti tehty ja Noomi Rapace.<333
-
Nicholas Nickleby eilen illalla, klassikko (kirjaa en oo kuitenkaa saanu loppuun asti luettua :--D)
hoho, meil on yhessä leffateatterissa kunnon erikoisnäytökset menossa lauantaista alkaen, lippuja 2 eurosta ylöspäin.. pitää käydä tsekkaamassa parikin varmaan!
-
Lumikki ja metsästäjä
Kristen Stewart..... Jollain omalla sairaalla tavallaan se sopi tohon rooliin, mutta SILTI! välillä sen roolisuoritus oli ku Twilight all over again :--DD Samanlaiset maneerit oli ku Bellan roolissa. Koitin Stewart-"vihastani" huolimatta kuitenki katella tota leffaa sellasten puolueettomien silmälasien läpi ja siis kyllähän se roolissaan onnistu ainaski välillä. Nauratti vaan, että Lumikki oli leffassa valtakunnan kaunein nainen, mutta kyllä kun vertaa Stewartia ja Charlize Theronia, niin naurettiinki kaverin kanssa, että ei epäilystäkään kumpi se kaunis on :-DD
Musta oli hyvä, että lopussa jätettiin vähän auki se, että kenet se Lumikki nyt valitsi "rakkaimmakseen", jos valitsi ketään, koska todettiin kaverin kanssa, että ois tullu paha mieli sen toisen puolesta, ois valinta ollu mikä vaan :--DD Okei mä aina höpisen ihan joutavia ku arvostelen leffaa, mutta otanki kantaa aina muihin asioihin ku ihmiset yleensä ;)
pointtini on, et tykkäsin leffasta, ihan oikeasti! :--)
-
Mut hei kannattaa ottaa huomioon, et Lumikki on myös sisäisesti kaunis, kun se on hyvä ihminen. ;)
Must Kristen on ihan äly nätti ja Charlize on enemmän sellanen mallimainen, vaikka nätti toki myöskin.
-
Mut hei kannattaa ottaa huomioon, et Lumikki on myös sisäisesti kaunis, kun se on hyvä ihminen. ;)
Must Kristen on ihan äly nätti ja Charlize on enemmän sellanen mallimainen, vaikka nätti toki myöskin.
:--DD no se on eri asia.
apua, siis makuasia, mut en voi ymmärtää Kristenin "kauneutta!" Musta se ... ei ole kaunis. Mun vieressä istu muuten joku tyttö ja sitten Kristen tuli ekaa kertaa kuviin, ni se sano, että "Hyi että toi on ruma!" Kaikki siellä salissa vaan repes nauruun :-DD
Mut oikeesti, en väitä et se ois joku sysiruma, ei tietenkää. Mä en vaan pidä sitä minkään näkösenä enkä kummosena näyttelijänä. Mut nääki on ihan mielipidekysymyksiä :--DD niistä en jaksais tapella.
-
Kristen <3
-
You will meet a tall dark stranger
Öh... Tykkään Woody Allenin omaperäisyydestä, mutta tässä leffassa ei kyllä ollu mitää järkeä! 2/5.
-
Tuli tossa keskiviikkona käytyä katsomassa Lumikki & metsästäjä & olihan se nyt ihan hyvä leffa :). Kristen Stewartista Lumikkina en oikein pitänyt.. Joissakin kohdissa Stewart kyl näytteli hyvin, mutta kokonaisuutena näyttelijäsuoritus ei vaan vakuuttanut. Itse en vaan pidä Kristenistä näyttelijänä sit yhtään & eikä hän edes ole kauniskaan. Joitain hänen leffojaan on tullut nähtyä & missään niistä leffoista Kristen ei ole ollut kauhean hyvä. Charlize Theron oli aivan mahtava pahiksena :). Charlize se vaan on niin törkeän hyvä näyttelijä! <3
-
Welcome to the Rileys, ei ollu pettymys! Mä jopa pidin Kristen Stewartin roolisuorituksesta.
-
tuplat tulee :\ The Tree of Life, UPEAUPEAUPEA. ois ollu varmaan viel upeempi jossain leffateatterissa kyl :--D
//diijoo sit kävin kattomassa Nälkäpelin viel kertaalleen leffassa.
-
^Toi oli kyl.....sellane hämmentävä ja hieno. Pitäis kattoo uusiks vielä enemmän ajatuksella ja teksteillä.
-
Prometheus 4/5
Voihan helvaus sentään. Enpä tämmöistä scifiä ole nähnyt vähään aikaan. Ridley Scott kyllä onnistui hyvin boottaamaan aliens saagan. Noomi Rapace oli onnistunut valinta päärooliin, ja Michael Fassbender tyylikkäänä robona oli muikea.
Never Let Me Go
Kazuo Ichiguron romaanin perustuva (scifi) draama. Aika huikea visio, ja vahvaa draamaa. Kannattaa ehdottomasti kattoa! Nessut mukaan.
-
Matrix part 2. En ollut ennen nähnytkään tätä jostain syystä. Hienosti tämä jatko-osakin toimi.
-
vuosaari. ei oikeen tiiä mitä sannois
-
Matrix part 2. En ollut ennen nähnytkään tätä jostain syystä. Hienosti tämä jatko-osakin toimi.
Tää on muuten aliarvostettu elokuva. Ei toki pärjää ykkösosalle, mutta teknisesti ja visuaalisesti yks komeimpia toimintaelokuvia mitä on koskaan tehty. Onneks on nykyään noussut suht hyvään arvostukseen ykkösosan superfanien alkupettymyksen jälkeen.
-
kamulla joku japanilainen kauhuleffa, nimee en yhtään muista.. LAME! aika meni siin ko ihmetteli et mitä v-ttua tapahtuu :--DD sit viel scary movie 1 ja 3.
-
Tuli katsottua The Da Vinci Code ja tämän jatko-osa Angels & Demons.
Aihepiireiltään ja juoneltaan Da Vinci Koodi osoittautui huomattavasti epätavallisemmaksi ja täten kiinnostavammaksi, mutta elokuvana Angels and Demons oli eheämpi. Salaseurat ja salaliittoteoriat on aina kiinnostava aihe ja Da Vinci koodi pyöritteli aihetta mielenkiintoisesti sekoittaen jännästi faktaa ja fiktiota. Valitettavasti elokuvassa tapahtumat tuntui tapahtuvan hirveällä nopeudella. Leffa oli todella uskollinen kirjalle ja ehkä juuri siitä syystä ei elokuvallisesti ollut niin toimiva. Vielä kun hahmot jäivät aavistuksen etäiseksi, elokuva tuntui nopeatempoiselta maisemaretkeltä, enemmän kuin siltä, että tapahtumat oikeasti tapahtuivat elokuvan hahmoille. Da Vinci Coden lopetuskohtaus oli kuitenkin näyttävästi toteutettu. Angels and Demons meni perinteisemmän trilleridekkarin linjoilla ammentamatta niin paljon asiaa historiasta, juoni oli kuitenkin tavallista tusinajännäriä nokkelampi. Vähän harmitti ettei Sophie Neveuta ollut kirjoitettu mukaan tuohon Angels and Demonsiin. Elokuvissahan A&D on Da Vinci Coden jatko-osa kun kirjoissahan A&D tapahtumat tapahtuvat ennen Da Vinci Codea, tämän vuoksi Langdon ei ollut vielä Neveuta tavannut Angels & Demons kirjassa. Tapahtumia kuitenkin muokattiin kirjasta varsin runsaalla kädellä Angels & Demons-elokuvaan, mielestäni sen uuden naishahmon olisi mainiosti voinut korvata Sophie Neveulla. Nyt elokuvilla ei tuntunut keskenään olevan juuri mitään muuta yhdistävää tekijää kuin Robert Langdonin hahmo.
Kirjaversiolle ei pärjännyt, mutta heikkouksista huolimatta antaisin molemmille elokuville 3½/5
-
Katsoin Järki ja Tunteet elokuvan ties monettako kertaa. Se elokuva ei ole pettymys kyllä koskaan.
Sitten katsoin (tai yritin katsoa) Transformers leffaa mutta vaikka elokuva ei varmasti niin huono ollutkaan, niin nukahdin väistämättä (pitkä se oli !) koska klo oli jotain 03.00 kun leffa loppui. Megan Fox oli jotenkin TOSI nuori.
-
^Eka Transformers elokuva on ihan viihdyttävä, mut mun mielestä ne kaks jatko-osaa oli ihan kamalia. Kolmonen ehkä hitunen parempi kuin kakkonen (Megan Foxin poissaolosta jo plussaa. 8)) Silti niitä ollaan tehtailemassa lisää...totta kai kun tuottaa sen verran hyvin.
-
Itellä ei oo kyllä Transformersista mitään hyvää sanottavaa. Shia LaBeouf huonoimmillaan (mm. Constantinessa ja Eagle Eyessä oli paljon parempi) eikä Megan Foxissakaan juuri näyttelijäntaidoilta kehumista. Juoni käsittämätöntä huttua, minkä voisi antaa anteeksi jos elokuva olisi muuten hyvä, mutta suurin osa elokuvasta on päätöntä efektikohellusta. Läpät ei naurattanut ja muutenkin huumori/uskottavuus-tasapaino oli jotenkin ontuva.
-
Tänäyönä korvasin unen katsomalla The Pool Boys...
Suht yhdentekevä kesäkomedia, katsoin 99% sentakia koska mulla on mitä pahalaatuisin man crush Brett Daverniin (oikealla),
(http://www.austinchronicle.com/binary/87ed/SS.PoolBoys.jpg)
Näytti ihan nuorelta Löjönärdöltä tossa leffassa.. Muuten aika 2/5 filkka.
-
Katteltiin Sinin kaa pe Crazy, Stupid, Love. :') Olin nähny sen aiemminkin, mut oli se yhtä hyvä toisellakin kertaa.
-
1-5 Saw:it, ei hitto näissä meni ihan sekasin. ihan erilaisia ko kuvittelin, mut jakso kattoo kyllä!
sit katoin viel Mother and Child:in, mielenkiintonen juoni.
-
Saw 1 on oikeesti hyvä dekkari, jonka maine on tärvääntynyt niiden kohuhakuisten jatko-osien takia 8( tosin kyllä kakkonenkin oli vielä ihan siedettävä.
Viimeksi katsoin komediaklassikon Office Space. Oli ihan jees, kerrankin komedia jossa ei tullut yhtään sellaista läppää joka tuntuisi vaan typerältä. Ei tässä mitään jatkuvaa läbäleissöniä ollut, mutta ei myöskään ollut HUONOA läppää ollenkaan. Huono huumori pilaa komedian nopeampaa kuin koomisten tilanteiden puute.
-
Freaking Friday (jos oikein muistan) eilen. Olenhan sen aiemminkin nähnyt. Tulipa taas harmitus, että Lindsay Lohanilla on elämä mennyt viemäristä alas. Hänestä olisi tullut muuten taatusti supersuosittu pitkän linjan komedienne.
-
Katoin Inceptionin pitkästä aikaa!!! Oli vieläki mahtava :)
-
Freaking Friday (jos oikein muistan) eilen. Olenhan sen aiemminkin nähnyt. Tulipa taas harmitus, että Lindsay Lohanilla on elämä mennyt viemäristä alas. Hänestä olisi tullut muuten taatusti supersuosittu pitkän linjan komedienne.
Melkein oikein....Freaky Friday. :) Suomeks Perjantai on pahin. Ihan hauska leffa. Olen nähnyt myös alkuperäisen, jossa Jodie Foster on pääosassa (vuodelta 1976).
Inception pitäis kattoo kyl uusiks. Tai ostaakin ensin omaks. :D
Saw elokuvia taisin ite kattoa vissiin neljänteen asti. Ykkönen oli aikoinaan tosi "wtf"-leffa, eli tykkäsin kovasti, koska yllätti mut täysin. Kakkonen ihan hyvä ja kolmosenkin vielä katseli. Nelosen jälkeen totesin ettei kiinnosta enää, kun menee ihan yli ja on turhaa rahastusta.
-
Ciao Bella........ Järkyttävää Matti Vanhasta :DDDD 1/5
-
The Amazing Spider-Man on nyt sitten nähty ja koettu. :) En olis halunnu mennä välttämättä 3D-näytökseen, mut noita 2D-näytöksii oli taas vähän harvemmin, niin ois tullu kalliimmaks mennä illemmalla siihen. Ja mulle sopi tänään nyt heti päivästä, koska tiistai on mulla ollu varmaan koko mun työuran ajan lyhyin työpäivä. :D Mut joo, tykkäsin kyllä! 3D oli ihan jees muutamissa kohdissa, mut ei se paljon siihen tuonu silti. Tässä oli pari tosi hauskaa kohtausta, yks tapahtu sen high schoolin musaluokassa, kun se taistelu siirty sinne. :D Lyhyt ja niin hauska kohtaus, et se ois yksinään jo voinu korottaa arvosanaa puolikkaalla...haha. No toki se oli mun näkemys asiasta. Andrew Garfield on ihana.<3 Oikeen onnistunut, en haluu vertailla Raimin hämiksiin (se on turhaa). Raimi onnistui tekemään kaks hyvää hämisleffaa, kolmonen menikin jo metsään, mut hyvä startti mun mielestä tälle Spiderman saagalle. Aivan varmastihan ne jatkoo tekee??
Eka meinasin antaa 3,5, mut oikeesti tykkäsin niin paljon ja tää oli sellanen hyvä sarjisleffa, nostin siis 4/5.
-
tänään Aavikon kukka, Till det som är vackert (ei kuitenkaan alusta asti D:) ja Mr. Nobody.
-
Eilen katoin Boltin! Yllätyin kyllä ihan positiivisesti :) Pelkäsin, että jatkoi ihan samaa peeaskaa linjaa kun kaksi edeltäjä-3D-disneyklassikkoa (Pikku Kananen ja Aivan villit), mutta ei! Toihan oli ihan hauska ja symppis leffa! Ja tarina oli kiva! 3/5
-
Mitä odottaa, kun odotat... oli yllättävän kelpo komedia. Aiheena toki aika naisille suunnattu...
Rock of Ages... olihan se kans ihan kelpo hauska musikaali. Jopa ehkä hauskempi kuin ajattelin aluksi. Ja jos tykkää tuosta musasta (eli 80-luvun rock, niin jaksaa tuota kuunnella) ;)
-
^Tuo Rock of Ages kiinnostais mua, mut tuskin meen leffaan kattomaan kun on niin paljon muita leffoja, joita tarvis mennä kattomaan. Huomenna meen veljen kanssa tsekkaamaan Ice Age 4. En tosin oo nähnyt kolmatta osaa, mut kun kyse on animaatiosta, ei varmaan oo niin väliä. Ja ens viikolla taas täytyy mennä kattomaan Batman.
//Ice Age oli ihan ok, paikoin itse asiassa aika hauskakin (3/5). Erityisesti Sidin mummo oli hupaisa ja tietty se alusta asti mukana ollut orava Jyrsis. Käytiin kattomassa ihan suomeks dubattu, musta ääninäyttelijät on näissä leffoissa aina olleet tosi onnistuneita. 3D sopii ihan hyvin tällasiin animaatioihin, vaikka ei tässäkään ollut niin maailmoja mullistava (varmasti viihdyttää erityisesti nuorempia katsojia). Muutamat alun mainoksina tulleet trailerit näytti ihan kiintoisilta. Tuli Niko Lentäjänpoika 2 mainos myöskin.
Tää oli muuten söpö animaatio! Tuli tosiaan ton Ice Age 4 alussa tai siis mainosten jälkeen! http://dome.fi/elokuvat/ajankohtaista/simpsonit-tekee-ensi-kesana-neljan-minuutin-piipahduksen-elokuvateattereihin-video
-
Härmä tuli nähtyä. Aavistuksen pitkäveteinen. Muuten hieno ja hyvää näyttelemistä.
-
^Siinä oli kyllä vähän turhaa juoksentelua paikasta toiseen, joka pitkitti leffaa. Mut olihan se tosiaan hienosti tehty suomalainen leffa ja Lauri Tilkaselta jälleen hyvä rooli. Pidin jopa Mikko Leppilammesta, jota yleensä inhoan.
-
Joo juoksentelua oli kyllä... eikä mun mielestä juoni/käsikirjoitus mikään ihmeellinen...
Mutta sunnuntaina sit katsoon BÄTMÄNII :D
-
Batman katottu! Hienoinen pettymys oli. Dark Knightiä on aika vaikea lähteä peittoamaan, ja niinhän siinä kävi, ettei tämä uusin leffa onnistunut kaikissa osa-alueissa. Täytyy kuitenkin mainita, että loppujenlopuksi jäi hyvä maku suuhun. Eli loppuratkaisut ja muut toimi mielestäni hyvin. Pakko mainita, että leffan parasta antia oli Michael Canen (vähäinen, mutta merkittävä) loistava roolisuoritus!
-
^^Itse tykkäsin tästä kyllä tosi paljon. Oli hyvää menoa, viihdyttävä, yllättäväkin. Musiikki oli loistokasta, näyttelijät kelpo kamaa ja minä en ainakaan pettynyt yhtään.
En edes muista miten hyvä Dark Knight oli, joten pitää ehkä tsekata sekin uusiksi joku päivä :)
-
Napapiirin sankarit!! aaa, tykkään edelleen ihan hulluna :-)
-
Pikku Naisia <3
-
The Dark Knight Rises *****/*****
Erilainen kuin odotin, joten se oli siis vieläkin parempi
Iron Man 2 ****/*****
Ai vitsit, lisää iron mania, kiitos :D Ei näihin ikinä kyllästy
-
The Dark Knight Rises 4/5. Eeppinen. The Dark Knight tulee kyllä aina olemaan mun suosikkini tästä trilogiasta, mut olihan tää päätös komea. Tosin ohjaajana olisin tehnyt yhden jutun toisin. :D Mut se ois kai oikeesti ollu sitten liian rajua.
P.S. Nokiaa mainostettiin tässä, niinku viimekskin. ;D Suomifame!!!
-
Nyt on nähty Bolt. Se oli ihan kelpo elokuva. Vähän erilainen kuin odotin.
-
Moneyball, mä itte tykkäsin kovasti :D
-
Katoin äsken Inceptionin uusiks. Edelleen 5/5. Tosin samanlaista tunnelmaa ei ollut niin kuin silloin leffateatterissa ekalla kerralla (no eihän sellaista kyllä voi uusiks kokeakaan, mikä on harmillista omalla tavallaan. :<) ja tää oli aika hyvin jääny kans muistiin. Nyt toisella kerralla tuntui siltä, et kun aloin ajatella kaikkia mahdollisia teorioita, niin meni aivot ihan solmuun. :''''''D Ja oon selaillu tässä erilaisia mielipiteitä googlettelemalla varmaan jo puol tuntii. Eihän tää varmaan loppujen lopuks ole niin monimutkainen mitä vois luulla, mut ihmisillä on vaan tosi paljon erilaisia ajatuksia tästä, niin alkaa sitten itekin miettiä, vaikka ekalla kerralla ajattelin vaan, et joo kyl se nyt noin meni ja sillä sipuli. Missään nimessä mun mielestä ei tän leffan aikana ole vaikeuksia pysyä kärryillä, muistan kun jotku lissut oli kujalla koko leffasta ja pyörittelin vaan silmiäni, koska on olemassa paljon vaikeampia leffoja. :'D Ne puhu just sellaseen "hej daa" tyyliin, ja mietin, et miks ihmeessä ne ees tuli kattomaan tämmöstä......
-
Cry-Baby. No jopas, mitähän muuta tästä sanois ku JOHNNY DEPP NUORENA <3 2,5/5
-
^Harmi ettei Johnny laula siinä ite. :<
-
Percy Jackson salamavaras ***/*****
-
Katoin äsken Inceptionin uusiks. Edelleen 5/5. Tosin samanlaista tunnelmaa ei ollut niin kuin silloin leffateatterissa ekalla kerralla (no eihän sellaista kyllä voi uusiks kokeakaan, mikä on harmillista omalla tavallaan. :<) ja tää oli aika hyvin jääny kans muistiin. Nyt toisella kerralla tuntui siltä, et kun aloin ajatella kaikkia mahdollisia teorioita, niin meni aivot ihan solmuun. :''''''D Ja oon selaillu tässä erilaisia mielipiteitä googlettelemalla varmaan jo puol tuntii. Eihän tää varmaan loppujen lopuks ole niin monimutkainen mitä vois luulla, mut ihmisillä on vaan tosi paljon erilaisia ajatuksia tästä, niin alkaa sitten itekin miettiä, vaikka ekalla kerralla ajattelin vaan, et joo kyl se nyt noin meni ja sillä sipuli. Missään nimessä mun mielestä ei tän leffan aikana ole vaikeuksia pysyä kärryillä, muistan kun jotku lissut oli kujalla koko leffasta ja pyörittelin vaan silmiäni, koska on olemassa paljon vaikeampia leffoja. :'D Ne puhu just sellaseen "hej daa" tyyliin, ja mietin, et miks ihmeessä ne ees tuli kattomaan tämmöstä......
Toimii hyvin tokalla ja kolmannella kerrallakin. Eka kerralla menee just sillain helppona viihteenä, niinku sanoit. Itse kans ihmettelin silloin, kun tuntu että hypetys oli "pitää hirveästi ajatella, että tajuaa mitä tapahtuu".
Anyway, kolmanneksi kerraksi olin lukenu tonneittain eri teorioita, niin sitten osasi kiinnittää huomiota kaikkiin pikkujuttuihin. Tuli mukavasti lisäarvoa kattomiseen :)
-
Surffatessani klikkasin subille, kun Juno oli menossa. Alku jäi näkemättä mutta elokuva oli hyvä ja hauska!
-
Salainen agentti 86 :DD
-
Leffateatterissa Ted - oli loistavaa huumoria mun makuun. Ja sitten Speed kotona. Pitkästä aikaa. Kunnon ysäriäksönii.
-
slummien miljonääri pitkästä aikaa, tykkään edelleen.
eat pray love ehkä johonki puoleenväliin asti kunnolla ja loppupuolisko vähä sivusilmällä ko ei jaksanu kiinnostaa :D
-
Jos rakastaa -musikaali ... ihan erilainen kuin odotin alunperin. En tiedä, paljonko tykkäsin.
Sitten vähän Slumdog miljönääriä ... edelleen loistava. Ja lisäksi katsoin vähän Aquamarinea :D
-
Roskisprinssiä katon... ei hitto tää on ihan naurettava :------DD näyttelijät kökköjä. sit toi kerronta on samanlaista ko kirjassa mut se ei sovi leffoihin.
-
Roskisprinssiä katon... ei hitto tää on ihan naurettava :------DD näyttelijät kökköjä. sit toi kerronta on samanlaista ko kirjassa mut se ei sovi leffoihin.
Tiiäkkö, katoin tän just viime viikolla luettuani sen kirjan ja voi huhhuh!
Lisäks siinä oli niin monet asiat "väärin" (kirjaan verrattuna) että ärsytti.
Kristiina Elstelä oli melkeinpä ainoa hyvä juttu koko leffassa.
-
Tässä kuussa onkin tullu katottua pitkästä aikaa leffoja ihan kamala määrä...lomaillessa oli enemmän aikaa.
Tänään vietän vikaa lomapäivää ja menin katsomaan The Expendables 2. Eka osa oli huomattavasti parempi, en tiedä sitten mahtoiko sekin vaikuttaa ettei Stallone itse ohjannut tätä jatko-osaa. Kässärikin tais mennä pariin otteeseen uusiksi. No joka tapauksessa, kyllä se ihan viihdyttävä oli ja pakko antaa pointseja Schwarzeneggerille, jonka comebackin tämä leffa nyt avasi. Ja tietysti myös Chuck Norrisille sitä krediittiä täytyy antaa. Petyin siihen, että naispääosaa esittänyt nainen oli aika pökkelö, eikä hahmossa ollut mitään karismaa. Ja tuntui oudolta, et Jet Li oli vaan alussa mukana, vaikka ekassa osassa oli tietysti olennainen osa koko tiimiä.
Eka osa muuten tuleekin tässä piakkoin neloselta!
Seuraavaksi täytyisi käydä katsomassa Magic Mike (tulee 7.9 ensi-iltaan) ja Ted.
-
Eternal Sunshine of the Spotless mind, ei vastannu kyllä odotuksia |: jotenki tosi sekava.
-
Beginners oli mainio, just sellanen mistä mä tykkään.
-
Pulp Fiction, Matrix Revolution ja Oma taivas... viimeisin kaikkein oudoin.
-
Wristcutters puoliväliin koska kyllästyin ja Adam kokonaan (oli aw!)
-
Viikonloppuna näky kaapelitalouksissa Viasatin 6 leffakanavaa ilmaiseksi. Tuli lauantaina ja sunnuntaina katteltua leffoja sieltä. Harmittaa etten muistanu tätä jo perjantaina, kun sieltä ois tullu Bridesmaids, jonka olisin uusiks halunnu katsoa.
Columbiana 2/5. Tässä oli Amandla Stenberg (Hunger Gamesin Rue) alussa, näytteli nuorta Cataleyaa. Amandla on kyllä tosi vakuuttava tyttö, törkeen hyvä tässäkin. Toivottavasti saa pitkän ja menestyksekkään uran! Leffa oli aika peruskauraa. Erään palkkamurhaajan kostotarina.
Autot 2 3/5. Tästä mulla jäi n. 10 minuuttia näkemättä, kun puhuin puhelimessa. Ihan hauska ja hyvä jatko-osa, mut tykkäsin ekasta osasta enemmän.
Limitless 2/5. Mielenkiintoinen juoni ja lähtökohta, mut jotenkin liian sekava.
Hesher 3,5/5. Joseph Gordon-Levitt aika erikoisessa roolissa. Esitti nuorta miestä, joka vaan tunki erään pikkupojan kotiin asumaan. Tai tää poika asu isänsä kanssa mummon luona, koska he olivat menettäneet äidin auto-onnettomuudessa ja sitten Hesher tunki vaan ittensä sinne. Jännällä tavalla Hesher onnistui kuitenkin auttamaan poikaa surunsa kanssa. Devin Brochu oli tosi hyvä! Vakuuttavaa näyttelemistä niinkin nuorelta hepulta! Toivon näkeväni tätä tyyppiä myös jatkossa paljon. :)
Fast 5 3/5. Fast & Furious sarjan viides osa. Mielestäni vähän parempi kuin neljäs osa. Ei kyllä mitenkään erikoinen tämäkään ja jostain kumman syystä tykkään edelleen eniten Tokio Driftistä, vaikka moni vihaa sitä, koska siinä ei ole "alkuperäisiä tyyppejä".
Source Code 3/5. Jake Gyllenhaal esittää armeijan leivissä olevaa miestä, joka herää junassa ja saa tietää olevansa toisen miehen ruumiissa. Hänen tehtävänään on selvittää, kuka viritti pommin junaan, jotta syyllinen saataisiin kiinni, ennen kuin toinen pommi kaupungissa räjähtää. Aikaa on kahdeksan minuuttia. Tosi mukaansatempaava juoni, mut ei loppujen lopuksi leffana niin erikoinen. Viihdyttävä silti.
Date Night 3/5. Tämän komedian olinkin nähnyt jo aiemmin, jaksoi katsoa toisenkin kerran, vaikka ei edelleenkään ollut niin hauska, mitä silloin aikoinaan odotin. Näyttelijät kuitenkin hyviä.
Despicable Me (Itse ilkemys) 3/5. Söpö animaatio pahiksesta, joka haluaa ryöstää kuun. Ne sen pienet apurit oli ihania. :D
Percy Jackson & The Olympians: The Lightning Thief 3/5. Logan Lerman on herkku.<3 Aika tavanomainen lasten/nuorten seikkailuleffa mielenkiintoisilla mausteilla (kreikkalaisia jumalia ja jumaltaruja).
Clash of the Titans 3/5. Hassua kun katoin ensin Percy Jacksonin ja sitten perään tämän, kun molemmissa on aihepiirinä kreikkalaiset jumalat.
The Adjustment Bureau 3/5. Matt Damon esittää poliitikkoa, joka törmää sattumalta miestenvessassa kauniiseen ja erikoiseen balettitanssijaan (Emily Blunt). He ihastuvat heti toisiinsa, mutta kohtalo yrittää pitää heitä erossa toisistaan. Kohtalo on tässä = joukko miehiä, jotka toimivat tietynlaisten suunnitelmien mukaan. Ihmisillä ei ole valtaa päättää omasta kohtalostaan. Perustuu Philip K. Dickin novelliin. Hyvin mielenkiintoinen juoni tässäkin, mut vähän lässähti.
-
Magic Mike 3,5/5. Jooh, juonellisesti ei erikoinen, mut pakko silti antaa näinkin hyvät pojot....koska istuin leffateatterissa posket kuumottaen. NIIN HOTTEJA MIEHIÄ JA MITÄ MUUUUUUUVEJA. :'''''''''''''''''''''D :P
-
Milk tuli eilen katsottua YleTeemalta. Ihan hyvä leffa oli :). Sean Penn oli roolissaan aivan loistava.
-
The Happening.
-
Captain America : The first avenger. Mä tykkäsin kovasti. Odotin erilaista, sellasta nykyaikaan sijottuvaa, mutta tossa olikin siististi sekotettu 2. maailmansodan aika ja teknologia.
-
Milk tuli eilen katsottua YleTeemalta. Ihan hyvä leffa oli :). Sean Penn oli roolissaan aivan loistava.
Hitsi, en tienny, et toi ois tullu! Olen kerran nähnyt, mut olisin halunnu kattoa uusiks.
Tiistaina meen kaverin kanssa kattomaan Tedin!
-
Samuel Jacksonin tähdittämän Coach Carterin katsoin, oli ihan ok, tositapahtumiin perustuva. Ja sitten katsoin Karkausvuosi-leffan. Yllättävän ok.
-
Tuplapostaus, koska en jaksa muokata :D
Sitten on tullut katsottua You will meet a tall dark stranger... pikkusen omituinen, kuten Woody Allenin leffat yleensä.
//Nähty myös Zodiac ja The Rock uudestaan. Molemmat yhä kelpo leffoja. Jälkimmäisessä parasta se musa <3
-
Ted 3,5/5. Oli kyllä hauska leffa. :D Giovanni Ribisin muuvit oli kanssa jotain niin hauskaa ettei tosikaan.
-
^ oi että haluan nähä ton :D
-
The Cabin in the Woods 1/5. Olihan tässä tietynlaista yritystä irvailla kauhuleffoille ja näpäyttää katsojia, mut musta tää oli vaan niin nolo ja huono. Piste Chris Hemsworthin komeudelle.
-
Katsoin Polttarittaret, joka oli oikeasti ihan hyvä ja sit telkusta tuli inside man.
-
Eilen katoin Bedtime storiesin (pitäis tehdä lista ja katsoa läpi kaikki Walt Disneyn tuottamat leffat, ne on lähes poikkeuksetta katsottavia) ja äsken olin leffassa kattomassa Madagascar 3:n. Oli ihan ok, mä en vaan oo ikinä niin välittäny ko. leffoista.
-
Eilen tuli vuokrattua ja katottua poikaystävän kanssa Tim Burtonin Dark Shadows ja pääosassa kukapa muukaan (kun Tim Burtonin leffasta on kyse) kuin Johnny Depp.. Oli aika hyvä! ;D
-
Viimein katsoin Paholainen pukeutuu Pradaan, kun tuli Avalta. Oli hyvä elokuva, mutta Andrean poikaystävän ja ystävien käyttäytyminen oli niin ennustettavaa, että häiritsi. Andrea oli satsannut uraansa vasta muutaman kuukauden verran (tai vajaa vuosi) ja nämä alkavat jo nyrpistellä ja haukkua Andreaa siitä kuinka tätä ei enää tunnista. Itsekästä porukkaa. Andreana olisin laittanut matkoihinsa sen pilalle menneistä synttäreistään vikisevän ja murjottavan poikaystävän.
-
^Itse tykkäsin kirjasta enemmän kuin leffasta. Olisin tosin halunnut katsoa uusiksi, mut olin toisessa leffassa juuri samaan aikaan. Leffa muistaakseni erosi kirjasta tosi paljon. Toki ymmärrän, et aina pitää ottaa vapauksia leffaa tehdessä, eikä se voi ihan kirjaa aina noudattaa, mut oli vain aikanaan mulle pettymys.
Olin siis viimeisen (no vihjailtiin ettei tää viimeiseksi jää, ylläri...) Vareksen maailman ensi-illassa tänään. Vares - Pimeyden tango. Oli ihan ookoo, niin kuin nämä muutkin Reinin tulkitsemat Varekset. Tässä oli oikein näppärä loppuratkaisu, sen takia arvosana sai puolikkaan lisää... Eli 3,5/5. Kyllä se vaan on hauskaa nähdä Turun maisemia leffassa. ;D <3
Lola Wallinkoski oli kyllä nolostuttavan huono, mut se oli arvattavissa...
-
Puhdistus 3/5. Äiti tykkäs kovasti, mä en niin paljon (äiti on lukenut kirjankin). Tätä on toisaalta hehkutettu mulle vähän liikaakin. Kirja on varmasti lukemisen arvoinen ja enköhän sen joskus lue (kun sais vaan jostain lisätunteja vuorokauteen). Näyttelijät oli hyviä ja tää oli hienosti kuvattu, mut en mä tiiä. Ei oikein koskettanut mua ja paikoin tää jopa tylsistytti. Onkohan missään leffassa henkilöiden itkua katseltu niin paljon kuin tässä? :D
-
Ei oikein koskettanut mua ja paikoin tää jopa tylsistytti. Onkohan missään leffassa henkilöiden itkua katseltu niin paljon kuin tässä? :D
Ilman että olen nähnyt yhtään Antti Jokisen elokuvaa, olen asettanut hänet jotenkin samaan kategoriaan Renny Harlinin kanssa. Eli olisin halunnut nähdä ohjaajana jonkin "pehmeämmän" henkilön - jos sitten sellaisia Suomessa on.
-
Ei oikein koskettanut mua ja paikoin tää jopa tylsistytti. Onkohan missään leffassa henkilöiden itkua katseltu niin paljon kuin tässä? :D
Ilman että olen nähnyt yhtään Antti Jokisen elokuvaa, olen asettanut hänet jotenkin samaan kategoriaan Renny Harlinin kanssa. Eli olisin halunnut nähdä ohjaajana jonkin "pehmeämmän" henkilön - jos sitten sellaisia Suomessa on.
Mä ite ihan pidän Anttia potentiaalisena, osaa ohjata, mut toisaalta vois ehkä jättäytyä käsikirjoittamisesta pois. Ei hän tätä ollut yksin käsikirjoittanut. Käsikirjoitus tökki ja kaipasin sellaisia pieniä toivon kipinöitä tarinaan. En tiedä sitten yhtään millainen kirja on....
-
^ Toivoa ei kyllä tainnut olla ollenkaan silloin kun Neuvostoliitto tuhosi Viroa ja virolaisia. Se oli aivan kauheaa aikaa. Jos siis elokuvan itkukohtaukset liittyivät siihen aikaan.
-
^ Toivoa ei kyllä tainnut olla ollenkaan silloin kun Neuvostoliitto tuhosi Viroa ja virolaisia. Se oli aivan kauheaa aikaa. Jos siis elokuvan itkukohtaukset liittyivät siihen aikaan.
Joo, mut jos miettii samankaltaisia elokuvia, niin aina on ollut jotain toivoa, joka auttaa katsojiakin siinä, et tarinaa jaksaa seurata. En nyt tarkoita, et pitää keksiä väkisin jotain onnellisia hetkiä tai loppuja. Vaikea nyt selittää järkevästi, mut yleensä kurjimmissakin tarinoissa on aina jokin toivo sisällä.
Katsoin äsken Vares - Kaidan tien kulkijat (3,5/5). Vähänkö oli hauskaa kattoa tätä, kun tää oli kuvattu Liedossa, Paattisissa ja Aurassa. :D Oli muutenkin hyvä ja hauska. Varesten parhaimmistoa.
-
^ Toivoa ei kyllä tainnut olla ollenkaan silloin kun Neuvostoliitto tuhosi Viroa ja virolaisia. Se oli aivan kauheaa aikaa. Jos siis elokuvan itkukohtaukset liittyivät siihen aikaan.
Joo, mut jos miettii samankaltaisia elokuvia, niin aina on ollut jotain toivoa, joka auttaa katsojiakin siinä, et tarinaa jaksaa seurata. En nyt tarkoita, et pitää keksiä väkisin jotain onnellisia hetkiä tai loppuja. Vaikea nyt selittää järkevästi, mut yleensä kurjimmissakin tarinoissa on aina jokin toivo sisällä.
Keksityissä tarinoissa toivoa voi antaa mutta tämä elokuva perustuu tositapahtumiin. On vaikea nähdä toivoa, kun koko muu suku on joko murhattu tai lähetetty eri puolille Venäjän vankileirejä tai karkotuspaikkoja. Ei siinä ollut muuta toivoa kuin toivo pysyä hengissä.
On hyvä jos suomalaisetkin saavat vihdoin tietää, kuinka kauhea oli virolaisten kohtalo.
Lähellä oli muuten se, että myös suomalaiset olisivat kokeneet saman.
Hollywood-spektaakkelissa tarinaan hyvin olisikin ympätty rakkaustarina kauniin tytön ja komean pojan välillä.
-
Keksityissä tarinoissa toivoa voi antaa mutta tämä elokuva perustuu tositapahtumiin. On vaikea nähdä toivoa, kun koko muu suku on joko murhattu tai lähetetty eri puolille Venäjän vankileirejä tai karkotuspaikkoja. Ei siinä ollut muuta toivoa kuin toivo pysyä hengissä.
En tarkoittanut keksittyjä tarinoita, vaan samankaltaisia tositarinoita. Ja eihän tämäkään nyt tositarina ollut siinä mielessä, ettei kyseisiä henkilöitä ollut olemassakaan, mut siis todellisiin tapahtumiin toki perustui. Eipä sitä eloonjäämisen toivoa juuri tässä näkynyt, sen voi sanoa yhdeksi syyksi ettei koskettanut mua. Kylmä kokonaisuus. Ja juuri se olisi voinut olla se kaivattu toivonkipinä. Vaikka näyttelijät olivatkin hyviä, niin tavallaan useimmat henkilöt jäi tässä vaan niin etäisiksi tai yksipuolisiksi juuri sen takia. Harva ihminen voi olla noin mustavalkoinen... oli sitten tilanne kuinka epätoivoinen tahansa.
Esimerkiksi voisi vielä heittää tähän samankaltaisen elokuvan Pianisti (Roman Polanskin ohjaama), se perustuu muistelmiin eli ihan todelliseen henkilöön. Siinä oli kaikki kohdallaan.
-
Eipä sitä eloonjäämisen toivoa juuri tässä näkynyt, sen voi sanoa yhdeksi syyksi ettei koskettanut mua.
Minun on hieman vaikea kommentoida, kun en ole nähnyt elokuvaa enkä lukenut kirjaa. Mutta tosiasia kuitenkin on, että siihen aikaan ei ollut toivoa, kun kylmissä karjavaunuissa matkattiin kohti Siperiaa melkein ilman ruokaa. Siperiassa heitettiin sitten metsään talvipakkasillla ja käskettiin rakentaa itselle joku asumus. Perheet hajotettiin ja "kansanviholliset" eli poliisit, ministerit, taitelilijat, kansanedustajat murhattiin jo Virossa.
Tiedän yhden suvun tarinan, missä Talllinnassa asuva isoäiti sai lähetettyä postikortin Suomeen sinä lyhyenä aikana kun se oli mahdollista. Hän kertoi, että vain hän on jäljellä. Kaikki muut on tuhottu. Ei siinä oikein ollut toivoa.
Ei elokuvan tarvitse sinua koskettaa mutta on hieno juttu, että se vastaa todellisuutta. Sillä tavalla kunnioitamme neuvostokommunistien tekemän massarikoksen uhreja. Eihän asia toisaalta olekaan niin että ihmisen olisi helppo tuntea surua suurten kansanmurhien tapauksessa. Ihmisen mieli ei vaan toimi niin. Loukkaantunut siili voi tuottaa enemmän empatiaa kuin miljoonaa murhattua ihmistä jossain tuolla.
-
Ei elokuvan tarvitse sinua koskettaa mutta on hieno juttu, että se vastaa todellisuutta.
Mutta jos tällainen elokuva ei kosketa, silloin elokuva juuri jää mielestäni puolitiehen, eikä vaan voi olla niin hyvä, jos istut ja tuijotat tylsistyneenä. Sillä perustelin arvosanaani. Katson leffoja varmasti eri tavalla kuin moni muu, vaikka sellainen ihminen, joka katsoo vähemmän elokuvia.
Totta kai arvostan sitä, et kuvaus oli melko realistista ja tietysti ymmärrän, et nuo tilanteet ovat kamalia ja epätoivoisia, mut se vaan jää yksipuoliseksi jos koko leffa on samaa. Tuli melkein sellainen olo, et väännettiin rautalangasta. Dokumenttielokuvat ovat oma genrensä....
Kirjassa kerronta tietysti pystyy aina olemaan monipuolisempaa, siksi aion kirjankin joskus vielä lukea.
//Tuli tässä vielä yöllä katottua The Five-Year Engagement (3/5). Vähän omituinen leffa....tää ei ollut puhdasta komediaa, mut ei toisaalta nyt niin draamaakaan eli draamakomedia sitten ilmeisesti... ;D Jason Segel ja Emily Blunt on kummatkin hyviä ja sellasia tosi tasaisia/miellyttäviä näyttelijöitä, et sen takia jaksoi katsoa. Chris Pratt oli myös mukana ja teki hauskan sivuroolin. Ihan ookoo leffa, ei mikään spesiaali, mut mukiinmenevä. Oli vaan vähän sekava, kun ei oikeen tiennyt mitä tällä leffalla haluttiin kertoa. Elokuva on erään pariskunnan tarina siitä miten häiden järjestely venyy erinäisten syiden takia. Ehkä kestoltaan myös hieman liian pitkä, tosin tajusin äsken, et taisin katsoa unrated version.
-
The Happening, Where the Wild Things Are, Narnia: Prinssi Kaspian, Ray.
-
The Happening, Where the Wild Things Are, Narnia: Prinssi Kaspian, Ray.
Mua ärsyttää, kun unohdin ton Narnian ihan kokonaan. :( Oli tarkoitus kattoa se, en oo vieläkään nähny. Where the Wild Things Are ja Ray on loistavia! :)
-
Käytiin veljen kans kattoo Jari Litmasen dokumentti. Meinas itkee parissa kohtaa.. :D hieno mies. En tajuu miks toi on saanu huonoja arvosteluja, mun mielestä ihan hyvä dokumentti vaikka ei ois futiksesta kiinnostunu (tosin en sitte tiiä kellä on intoo kattoo futispelaajasta kertovaa dokumenttia jos ei itteensä kiinnosta futis tai ko. pelaaja...)
-
The Happening, Where the Wild Things Are, Narnia: Prinssi Kaspian, Ray.
Mua ärsyttää, kun unohdin ton Narnian ihan kokonaan. :( Oli tarkoitus kattoa se, en oo vieläkään nähny. Where the Wild Things Are ja Ray on loistavia! :)
Where the Wild Things Are:n soundtrack oli upee, tykkäsin tosi paljon. Karen O <3
-
Himoshoppaajan salaiset unelmat (?) Olikohan se tuon niminen, kuitenkin se missä Isla Fisher puhuu suomea...
Sitten melkein oikosulku, että mitä katsoin sen jälkeen... Schindler's list ainakin ja Tower Heist... mut musta tuntuu, että jotain on jäänyt välistä vielä.
-
Moonrise Kingdom 4/5. Oi että tuli hyvä mieli taas leffassa! Wes Anderson nousi nyt viimeistään mun suosikkiohjaajien joukkoon! Ihan mahtava leffa taas kerran. Andersonin leffoissa on omanlainen tunnelmansa aina, kuvakulmat, värit...kaikki. Ja tässä oli pääosissa nuoria, jotka näytteli ekaa kertaa leffassa. Tosi lupaavia!
En jaksa selostaa juonesta nyt mitään, mut kannattaa lukasta vaikka tää Finnkinon info (http://www.finnkino.fi/Event/299162/) jos kiinnostaa. :)
-
Dark Woods, aika pimee.
//Paranormal Activity 3.
-
Tahraton mieli ja Sound of Music :)
-
Olin kulturelli (8D) tänään ja kävin katsomassa Logomossa elokuvaa. (Kansallinen audiovisuaalinen arkisto (http://www.kava.fi/esitykset/aluesarjat/turun-syksy-2012#.UF6tG41Ffxo.facebook)) En noita kaikkia aio mennä katsomaan, mut esim. toi Citizen Kane ja Eraserhead ainakin täytyy vielä mennä katsomaan. Lipun hintakin vain 5€. No anyways, tänään siis meni tuo Terrence Malickin Onnen päivät (Days of Heaven) 3,5/5.
Hauskaa nähdä vanhempia leffoja valkokankaalla ja itse leffakin oli yllättävän hyvä, vaikka mitään suuria odotuksia ei ollut. Menin lähinnä siksi, et Malick on mielenkiintoinen ohjaaja. Hän on ohjannut tähän mennessä vain viisi kokopitkää elokuvaa ja jokainen on niistä ollut jollain tavalla erityinen. Itse tosin en ole vieläkään kaikkia nähnyt tuosta viidestä, kaksi puuttuu. :D Ja uusia elokuvia häneltä on jo tulossa.
-
Ai Turussaki on tommonen leffateatteri missä näkee vanhoja leffoja! SIISTIÄ! Mä olin aina Helsingissä ihan innoissani menossa sinne Orioniin (kavan myös) kattomaa ties mitä leffoja :)
-
Logomo on tollanen kulttuurirakennus, joka on rakennettu sitä varten, kun Turku oli 2011 kulttuuripääkaupunki. :) On tääl pari sellasta harrastelijakerhoo, jossa kans menee vanhempii leffoi aina sillon tällön, mut varsinaisesti ei enää taida olla sellasta teatteria, mikä olis sitä varten. Mut siis onhan tuolla ihan salit nyt Logomossa (justiinsa valmistunukin vissiin, kun siellä on esim. valojen kaa ollu pientä häikkää. :'''D) Se rakennus vaan tuntuu muuttuvan aina kun siel on erilaisii näyttelyi ym....+ Voice of Finland. :'''D Ja bändei esiintyy kans. :)
//Tänään oli mulla se Savages-leffan ennakkonäytös, johon voitin liput. Leffa oli aika sekava ja outo. Yritti liikaa olla "erityinen". Aaron Johnsonia en meinannut ensin tunnistaa parran takaa. Salma Hayek oli ihan hauska nähdä huumekauppiaan roolissa. Tai hän oli se itse pääpamppu. 2,5/5
-
Onneksi huomasin kanavasurffauksessa kotimaisen elokuvan "Sisko tahtoisin jäädä". Oli harvinaisen hyvä elokuva vaikka päähenkilön Emilian (Ada Kukkonen) kapina olikin hieman epäuskottavan rajua. Näyttelijäsuoritukset olivat todella hyviä. Tietenkään Emiliaa ja Siiriä eivät esittäneet oikeasti 15-16-vuotiaat näyttelijät. Ada Kukkonen oli näemmä 18-vuotias filmausten aikana Siiriä esittänyt Sara Melleri 23-vuotias. Silti kummatkin olivat tosi hyviä ja artikulointi oli luonnollista. Täsmälleen oikealla Helsingin nuotilla puhuttua! Emilian pikkusiskoa Elsaa esittänyt 9-10-vuotias Anna-Leena Uotila oli myös aivan loistava. Artikulaatio tuli täysin oikealla nuotilla. Wikipediasta selvisi, että näyttelijöitä oli kovasti kehuttu aikanaan.
-
^Itsekin aikoinaan tykkäsin leffasta juuri näyttelijöiden takia. Oli se ihan ok kotimainen nuorisoleffa, ei häviä ruotsalaisille ollenkaan (Ruotsissahan on tehty paljon tämän tyylisiä leffoja).
-
^Harmittaa, kun en nähnyt tuota. Viimeksi tuli katsottua Burtonin Dark Shadows. Oli ihan hauska.
-
ei häviä ruotsalaisille ollenkaan (Ruotsissahan on tehty paljon tämän tyylisiä leffoja).
Olen samaa mieltä. Olen aina ihmetellyt että miksi Suomessa ei tehdä enempää tällaisia nuorisokuvauksia. Luulisi että kunnon käsikirjoittajiakin löytyisi. Samalla ammattitaitokin lisääntyisi ja syntyisi kunnon uusi perinne.
Edelleen hyrisen tyytyväisenä näyttelijöiden Helsingin "murteen" osaamista loppukiekaisuineen. ;D
-
Skyfall 3,5/5. Kerta se on ensimmäinenkin, kun mä meen kattomaan Bondia leffateatteriin. :D Daniel Craig on musta vaan niin paras Bond! Ja Javier Bardem pahiksena kiinnosti myös. Tykkäsin kyllä. Tasaista laatua Casino Royalen tapaan. Edellinen osa oli huonoa edestakaisin juoksentelua, onneks tämä ei pettänyt.
-
Mäkin katoin tuon Skyfallin ja tykkäsin tosi paljon kans.
Sitten oon nähnyt viime aikoina Slumdog Millionairin uudestaan ja Kaunis mieli -elokuvan.
-
Pearl Harbor tuli katsottua ties jo kuinka monennen kerran. Edelleen leffa vaan on niin hyvä :). Kate Beckinsale <3.
-
Pearl Harboria katsoin valtaosan aikaa. Aika hyvä elokuvahan se on!
Televisiosta tahtoo vaan tulla niin paljon hyviä elokuvia samaan aikaan että katsominen on vaikeaa!
-
Looper oli aika no mielenkiintoinen.
Sitten katottiin Paholainen pukeutuu Pradaan.
-
Looper oli aika no mielenkiintoinen.
Kävin katsomassa tänään.
Äänenvoimakkuushäiritsi minua. Koko ajan piti pitää käsiä korvilla. Yhä uudelleen idea oli se, että ensin oli hiljainen kohtaus ja sitten siirryttiin muualla valtavaan meteliin. Aivan liian paljon desibelejä.
Oli hieman turhaa ne yliluonnolliset kyvyt niillä mutanteilla. Liikaa satua.
Nykyinen askeettinen kerronta ja artikulointi toimintaelokuvissa on minulle hieman vierasta. Näyttelijät puhuvatkin niin ähisten, että en varmaan saisi lentokoneessa mitään selvää puheesta.
Emily Bluntilla on aika hyvä vartalo kyllä. Kuvaaja oikein herkutteli asialla kannon hakkaamiskohtauksessa.
-
Katottii eilen krapula-aamun iloks Yes man. Ahahahahaha :'DDDDDD Voi sitä naurun määrää mitä siitä huoneesta lähti, meit oli ehkä 6 tyyppiä kattomas sitä. Ihan loistava komedia kyl!
-
Skyfall. "Welcome to Scotland" :D
-
The Cabin in the Woods 1/5. Olihan tässä tietynlaista yritystä irvailla kauhuleffoille ja näpäyttää katsojia, mut musta tää oli vaan niin nolo ja huono. Piste Chris Hemsworthin komeudelle.
Oon kyllä jälleen kerran villisti erimieltä :D. Oli ihan uskomattoman meta elokuva. Typeräksi teinikauhuksi naamioitu metaforapläjäys. Juoni ja hahmot oli täynnä idioottimaisuuksia, mutta kaikki oli tietoista ja tarkoituksellista. Plus mikä tahansa leffa missä yksisarvinen lävistää miehen sarvellaan kuoliaaksi ei voi olla huono. Kaiken lisäks en ole varmaan koskaan nähny leffaa missä olis ollu yhtä överejä käänteitä.
Se on kyllä sanottava, että uusintakatseluarvoa tällä ei ollut ollenkaan, elokuvan "juoni" perustui täysin ennalta-arvaamattomuuteen.
-
Katoin äsken Coco avant Chanelin ja yllätyin erittäin positiivisesti! Ihana elokuva!
-
Foxilta tuli Gift - enne, ja katottiin se.
-
Revolutionary Road tuli katsottua maanantaina. Kokonaisuutena leffa oli hieman sekava omaan makuuni, mutta Kate Winslet oli silti roolissaan aivan loistava.
-
Marley & Me <3 voooi tätä itkun määrää.....
-
Kävin leffateatterilla kattomassa ton Koskemattomat (Intouchables).
Se oli NIIIIIN HYVÄ! Mä tykkäsin siitä tosi tosi tosi paljon! Voisin mennä kattomaa vaik samantien uudestaan!
Tosta on monissa blogeissa jauhettu parina viime viikkona paljon. Ja niissä on hehkutettu sitä kanssa. Ite odotin et toi olis ollu semmonen itku-nauru leffa. Mut oikeestaan se oli vähemmän semmonen itkuleffa ku ite ajattelin. Mua vaan nauratti. Oli siinä pari semmosta koskettavampaakin kohtaa, joissa silmät ehkä vähän kostu.
Mut muuten vaa semmonen hauska ja tietyllä tapaa tosi sympaattinen ja muutenki semmonen sykähdyttävä leffa!:---) PIDIN!
-
^ Tuon haluaisin kyllä nähä. Ja uusimman bondin kans.
-
Onneksi huomasin kanavasurffauksessa kotimaisen elokuvan "Sisko tahtoisin jäädä". Oli harvinaisen hyvä elokuva vaikka päähenkilön Emilian (Ada Kukkonen) kapina olikin hieman epäuskottavan rajua. Näyttelijäsuoritukset olivat todella hyviä. Tietenkään Emiliaa ja Siiriä eivät esittäneet oikeasti 15-16-vuotiaat näyttelijät. Ada Kukkonen oli näemmä 18-vuotias filmausten aikana Siiriä esittänyt Sara Melleri 23-vuotias. Silti kummatkin olivat tosi hyviä ja artikulointi oli luonnollista. Täsmälleen oikealla Helsingin nuotilla puhuttua! Emilian pikkusiskoa Elsaa esittänyt 9-10-vuotias Anna-Leena Uotila oli myös aivan loistava. Artikulaatio tuli täysin oikealla nuotilla. Wikipediasta selvisi, että näyttelijöitä oli kovasti kehuttu aikanaan.
Mua ärsytti ihan sikana se puhetyyli :D just ne "loppukiekasut" sun muut maneerit.
-
Harrison Fordin tähdittämä joku ikivanha Todistaja.
-
Lainasin kirjastosta Piiat.
-
Onneksi huomasin kanavasurffauksessa kotimaisen elokuvan "Sisko tahtoisin jäädä". Oli harvinaisen hyvä elokuva vaikka päähenkilön Emilian (Ada Kukkonen) kapina olikin hieman epäuskottavan rajua. Näyttelijäsuoritukset olivat todella hyviä. Tietenkään Emiliaa ja Siiriä eivät esittäneet oikeasti 15-16-vuotiaat näyttelijät. Ada Kukkonen oli näemmä 18-vuotias filmausten aikana Siiriä esittänyt Sara Melleri 23-vuotias. Silti kummatkin olivat tosi hyviä ja artikulointi oli luonnollista. Täsmälleen oikealla Helsingin nuotilla puhuttua! Emilian pikkusiskoa Elsaa esittänyt 9-10-vuotias Anna-Leena Uotila oli myös aivan loistava. Artikulaatio tuli täysin oikealla nuotilla. Wikipediasta selvisi, että näyttelijöitä oli kovasti kehuttu aikanaan.
Mua ärsytti ihan sikana se puhetyyli :D just ne "loppukiekasut" sun muut maneerit.
Mutta sehän on ihan aitoa helsinkiä eikä mitään maneereja! ;D
-
Kävin keskiviikkona katsomassa Hobitin (3,5/5) ja tykkäsin. Ei ihan niin hyvä ollut mitä odotin (liian suuret odotukset ehkä), mutta odotan kyllä innolla jatko-osia. Maisemat ja kaikki visuaalisuus oli niin kaunista LOTR-elokuvien tapaan tietysti.
Eilen katoin teemalta A Single Man (3,5/5). Olin nähnyt aiemminkin ja juoni oli suhteellisen tuoreessa muistissa, en tosin loppua muistanut ollenkaan ja se tulikin taas järkytyksenä. :D Hyvä elokuva, tosi surullinen, mutta samalla kaunis. Colin Firthistä on tullu yksi lemppareistani.
-
Muutamia leffoja olen jo näin lomalla ehtinyt katsomaan. Haluaisin kuitenkin nyt nostaa erityisesti esille Pitch Perfect komedian. Tämä oli jossain vaiheessa tulossa Suomeenkin valkokankaille, mutta en nyt tiedä mikä tilanne on. Ainakin lupailtiin tammikuuksi 2013 tulevan, ehkä tuleekin vain suoraan myyntiin ja vuokralle. No joka tapauksessa, hyvä komedia. Ainakin Gleestä tykkäileville sopii aivan varmasti.
Beca, a freshman at Barden University, is cajoled into joining The Bellas, her school's all-girls singing group. Injecting some much needed energy into their repertoire, The Bellas take on their male rivals in a campus competition.
Kyse on a cappella-ryhmistä, ei vain mistä tahansa lauluryhmistä. Biisit on mukaansatempaavia ja näyttelijät pääosin hyviä. On noloja tilanteita ja tarttuvia vuorosanoja. Anna Kendrickin kohdalla ehkä olisin toivonut jonkinlaista hahmokehitystä enemmän, koska jossain kohtaa Beca tuntui todella raivostuttavalta.
Näyttelijöinä on mm. Anna Kendrick (Twilight saga, Up in the Air, 50/50), Rebel Wilson (Bridesmaids, Bachelorette, What to Expect When You're Expecting), Brittany Snow (Nip/Tuck, Hairspray, John Tucker Must Die), Anna Camp (True Blood, The Help, The Good Wife), Skylar Astin (Taking Woodstock) ja Elizabeth Banks (Zack and Miri Make a Porno, The Hunger Games, What to Expect When You're Expecting).
4/5
The Perks of Being a Wallflower 3,5/5. Vähän erilainen mitä odotin, mutta tässäkin oli tosi hyviä näyttelijöitä pääosissa (Emma Watson, Logan Lerman, Mae Whitman ja Ezra Miler). Täytyy lukea kirja joskus (kirja on suomennettu Elämäni seinäruusuna - nimellä). Hieno high school-kuvaus ja aika erilainenkin, erottuu massasta. Mulle tuli mieleen, että krea vois tykkäillä tästä. : D
Kary Perry: Part of Me 3/5.
-
Tuli käytyä tsiigaamas Cloud Atlas. Kannattaa todellakin katsoa kun tulee Suomeen. Varmaan paras leffa mitä oon nähny viimeseen vuoteen.
-
Eilen katsoin Kirsten Dunstin Crazy/Beautiful. Ei muuta mutta olin ylpeä, kun olin heti kartalla, kun Kirstenin roolihahmon latinopokkis antoi ajo.ohjeeksi "aja moottoritie-10:lle". Tiesin missä ko. moottoritie kulkee Los Angelesissa. Sitä aikanaan ajettiin 100 kilometriä itä-länsi-suunnassa läpi LA:n. Hauskaa cruisailua vaikka idän latinoalueilla hieman jännittikin eli siellä missä ko. poikkis asui,
-
^Katoin ton kans eilen paremman puutteessa. Ei nyt mikää superhyvä lehva, mut menihä se :'D
Äsken katoin Rare Exportin! Olipaha random ja outo, vaik myöski vähä pelottava ja hauska! Iskäki oli menossa nukkumaa mut jäiki kattomaan sitä! :--D
-
^Katoin ton kans eilen paremman puutteessa. Ei nyt mikää superhyvä lehva, mut menihä se :'D
Poikkiksen esittäjä (Lunez roolinimi?) oli jotenkin liian kaurismäkeläisen tönkkö tai sitten hänen roolihahmolleen ei annettu mitään mahdollisuuksia.
-
The Perks of Being a Wallflower 3,5/5. Vähän erilainen mitä odotin, mutta tässäkin oli tosi hyviä näyttelijöitä pääosissa (Emma Watson, Logan Lerman, Mae Whitman ja Ezra Miler). Täytyy lukea kirja joskus (kirja on suomennettu Elämäni seinäruusuna - nimellä). Hieno high school-kuvaus ja aika erilainenkin, erottuu massasta. Mulle tuli mieleen, että krea vois tykkäillä tästä. : D
Oon tästä niiiin samaa mieltä! Ja taisin antaa samat pisteetki:D Mun mielestä loppua kohden meni vähä tylsemmäks, mutta tosi hyvä leffa kumminki!
Ja mulle tuli just toissapäivänä cdonilta Elämäni seinärusuna -kirja! JEE! Pitääki lukee nyt joululoman aikana läpi:)
Ite oon kattonu viimesen reilun viikon sisään:
Viisi legendaa 4/5, tykkäsin ihan sairaasti! Käytii viel kattomas originaalina ja hyvä niin! Siin oli ihan sairaan hyvii juttui, esim pakkasukko haukku välillä pupua kenguruks koska sillä oli aussiaksentti! :'D Varmaa paras Dreamworksin leffa minkä oon nähny!
Risto Räppääjä ja viileä Venla 3,5/5... no okei tämmönen on kyl ihan sairaan vaikee pisteyttää:D Mut jos miettii tätä lastenleffojen näkökulmasta ni täähän on ihan loistava! Ihanat värit ja juonikin on tosi opettavainen. Tulee oikeen itselleenkin hyvä mieli katsellessa :)
Robin-elokuva 3/5 XDDDDDDD Käytii kaverin kaa kattomassa, koska meitä oikeesti kiinnostaa Robin! Vaikka puhuttiinkin koko kotimatka niistä asioista mitkä tässä leffassa mätti, niin silti, haloo, onhan se Robin nyt ihan äärettömän sulonen ja symppis! Ja ihan jo Robinin takia annan leffalle kolme tähteä, vaikka moni muu asia tökkikin ja pahasti!
-
Joulutarina 4,5/5!! Ihan ultimate joululeffa, josta sais tulla perinne!
-
Joulutarina 4,5/5!! Ihan ultimate joululeffa, josta sais tulla perinne!
MMM-M, Antti Tuisku <3
-
Mäki katoin Joulutarinan! Se vaan jaksaa aina tuoda sitä joulufiilistä. VAIKKA mun mielestä siinä leffassa mättääkin moni asia, ja muutama näyttelijä on ihan armottoman huono, niin SILTI, se on ihana leffa ja siinä on ihana tarina <3
Ja tosiaan, Antti Tuisku <3 <3 ;D
-
007 Skyfall, oli ihan sikahyvä! mun eka Bond ikinä :D onks ne aiemmat yhtä hyvii, vähä haluun nähä nyt neki!
-
^Ei oo yhtä hyvii. :''D Ainakaan mun mielestä. Danielin Craigin eka Bond on toki myös katsomisen arvoinen (Casino Royale).
-
^ Ai no höh :D mut okei toi pitää sitte ainaki kattoo, kiitti vinkistä!
-
Mä oon sitä mieltä, että Sean Conneryn Bondit oli hyviä, ja sitten ne muuttu liian humoristisiksi (Roger Moore), ja sen jälkeen Pierce - kamala - Borsnan pilasi lopullisesti Bondit. Mutta Craigin Bondit on ollut taas synkempiä, ja tykkään niistä. Tosin Skyfall on mun mielestä paras Bondi aikoihin.
Itse katsoin My Fair Ladyn.
-
Kävin kattomassa Hobitin ja tykkäsin. Oli hassua kattoa 3D:tä, en kuollaksenikaan muista että mitä oon kerran aiemmin käyny kattomassa kakkuloiden läpi, mut jotain oon kyllä aiemminki kattonut. Silti oli semmoi jännä fiilinki niil laseilla katellessa, eka mietin että enhä mä jaksa niiden läpi katsoa ollenkaa, mut äkkiäkös niillä tottu toljottelemaan. Ja hobitista tosiaan tykkäsin kovasti, seuraavaa osaa odotellessa! Jos Lotreista tykkää ni todennäkösesti Hobitistaki :---)
-
*Ei voi kyllä käsittää miten Hobitistakin ollaan vääntämässä trilogia, kun se kirjahan on siis ihan ohkainen lastensatu, vs. Taru Sormusten Herrasta jossa on sentään kolme paksua kirjaa.
Kai se on joskus Martin Freemanin ansiosta kuitenkin käytävä katsomassa.
-
Katsoin MIB osa 1 :) Oli ihan hauska tapaus pitkästä aikaa.
-
*Ei voi kyllä käsittää miten Hobitistakin ollaan vääntämässä trilogia, kun se kirjahan on siis ihan ohkainen lastensatu, vs. Taru Sormusten Herrasta jossa on sentään kolme paksua kirjaa.
Tätä itsekin ihmettelin mutta kuulemma elokuva kuitenkin seuraa kirjaa hyvin tarkasti.
-
*Ei voi kyllä käsittää miten Hobitistakin ollaan vääntämässä trilogia, kun se kirjahan on siis ihan ohkainen lastensatu, vs. Taru Sormusten Herrasta jossa on sentään kolme paksua kirjaa.
Tätä itsekin ihmettelin mutta kuulemma elokuva kuitenkin seuraa kirjaa hyvin tarkasti.
Joo, olihan toi itselläkin ensimmäinen ajatus, mutta en enää ajattele asiaa, jos muutkin osat ovat yhtä hyviä. Ja uskon, että ovat.
-
Mä en ees ollu tienny et Hobitista tulee kolme osaa :'D Jotenki automaattisesti heti oletin että ku yks kirja, ni tottakai yhdessä leffassa kaikki. Siks eilen yllätyinki ku se leffa loppu kesken XD Mutta. Ei se mitään. Kävin katsomassa eilen Hobitin ja tykkäsin paljon, paljon enemmän kuin Taru Sormusten Herroista! :'D Tai no ykkönen on kyl hyvä mutta muuten en oo hirveesti ikiin välittäny. Innolla odotan jo seuraavia osia!
-
Tänään TV:stä "Sekaisin suhteessa". Olipas viihdyttävä elokuva! Menevätkö tällaiset elokuvat Suomessa ollenkaan teattereissa? Jos menisivät, olisi hauska käydä katsomassa.
-
^Kyllä toikin tais aikoinaan pyöriä täällä teattereissa. Aika tusinatavaraa. Ton tyylisiä menee yleensä aika paljon ohjelmistossa.
-
En minä vaan yleensä ole sellaisia elokuvia löytänyt ohjelmistosta kun olen elokuviin ollut menossa. No, toki pitäisi käyttää enemmän aikaa kritiikkien lukemiseen, jossa saisi vihjeitä juonesta.
Ei se ollut mitään tusinatavaraa vaan hauska komedia! Loppuratkaisukin oli ihan huippu.
-
Kävin katsomassa Hobbitin ja oli se kyllä hyvä, minä siis ainakin tykkäsin.
-
Katoin Kovasikajuttu dokkarin yleareenalta. Tuli eilen telkusta. 6 päivää aikaa katsoa areenalta. Suosittelen! Tää on niittänyt paljon mainetta ja oli mielenkiintoista katseltavaa. Kertoo siis kehitysvammaisten punkrockbändistä ja heidän arjestaan. :)
-
Kävin katsomassa Hobbitin ja oli se kyllä hyvä, minä siis ainakin tykkäsin.
Katsoitko muutes HFR version, vai sen normi? Leffasta tykkäsin. HFR sen sijaan oli aika ristiriitainen kokemus. Ensimmäisen tunnin ajan melkein olin lähdössä teatterista pois. Mutta sitten siihen tottui. Ulkokohtaukset näyttävät jumalaisen hienoilta, mutta jotenkin sisäkohtaukset tökki..
-
^Katsoin ihan normiversion, en pysty katsomaan 3D leffoja.
Eilen tuli tsekattua vaihteeksi Mouling Rouge.
-
Parin päivän aikana tullut katsottua: Killers (toimintakomedia, ihan hauska), Mr. Brooks (näin tämän jo varmaan kolmatta kertaa, oli se yhä ihan ok), Face/Off (pitkästä aikaa uusiksi - toimi yhä jollain tasolla), Invasion - Tunkeutuja (Nicole Kidmanin tähdittämä leffa - ei ehkä niin hyvä kuin ajattelin aluksi) ja sitten äsken Knight and day (Tom Cruise sekoilu).
-
Mä saan joskus ihan hulluna sätkyi leffateatterissa kun äänet on kovalla, mut kuvitelkaapa mua sitten kauhuleffassa.............. : D Ennakkoluuloista huolimatta tuo uusi Texas Chainsaw Massacre oli ihan jees. Parempi ainakin mitä 2003 vuonna tullut. Alussa oli hienosti 70-luvun leffasta pätkiä ja tässä oli myös siitä alkuperäsestä leffasta näyttelijöitä cameo-rooleissa. Mua ehkä jopa vähän ahdisti tulla äsken bussilla kotiin.........lol (ehkä johtu siitäkin, et jouduin paniikis juoksee ensin bussiin, kun oli ihan minuutista kiinni siihen ehtiminen ja seuraava ois menny 23.05 ja sydän vaan hakkas koko matkan : DD). Oon vässykkä. Mut ei tuo sinänsä pelottava ollut, sätkyjä sain tapani mukaan.
//Tuli viel mieleen, et täs oli Clint Eastwoodin poika. :D Mietin koko ajan, et missä oon ton yhden henkilön nähny, mut ei muistunu mieleen. Piti tarkistaa....no en ollu siltä yhtäkään leffaa nähny, mut kai se sit vaan muistutti Clintiä vähäsen...
-
Katsoin Muuttohaluton poikamies -leffan. Oli aika kliseinen, mutta loppupeleissä jopa hitusen parempi ku ajattelin aluksi.
-
(http://24.media.tumblr.com/4acd877c84d106cc3f76a6f2446bf2f1/tumblr_mgtnxaMYAr1rs50bpo1_500.png)
"Kill white folks and they pay you for it? What's not to like?" It's a film by Quentin Tarantino....what's not to like?
4/5
-
^Meen kattoon tuon sunnuntaina!
-
En tiedä missä mielenhäiriössä suostuin mennä kattomaan Juoppohullun päiväkirjan?! :'D
Ei ollu ihan mun tyylinen leffa. Kattohan sen, mut mut.. joo en suosittele :'D
-
En tiedä missä mielenhäiriössä suostuin mennä kattomaan Juoppohullun päiväkirjan?! :'D
Ei ollu ihan mun tyylinen leffa. Kattohan sen, mut mut.. joo en suosittele :'D
Oon kyl kuullu tosi ristiriitasta palautetta. :D Itteäni kiinnostais vaan sen takia, et Lauri Tilkasella on joku ihan minimaalinen sivurooli tossa.
-
En tiedä missä mielenhäiriössä suostuin mennä kattomaan Juoppohullun päiväkirjan?! :'D
Ei ollu ihan mun tyylinen leffa. Kattohan sen, mut mut.. joo en suosittele :'D
Oon kyl kuullu tosi ristiriitasta palautetta. :D Itteäni kiinnostais vaan sen takia, et Lauri Tilkasella on joku ihan minimaalinen sivurooli tossa.
Nojuu se oli kyllä aika minimaalinen! Voi sitä vuorosanojen määrää 8D
Et ei ehkä sen takia kannata mennä.. Toi oli ehkä enempi semmosta äijähuumoria, maybe. Ite en tykänny kirjastakaan (oonkoha yhden jonku Juoppohullun lukenu) et sillai ei nyt ehkä olis pitäny yllättyä et miksen pitäny elokuvastakaan. Olihan siis tossakin hetkensä, mut ylipäätään semmonen "panemis, runkkaus, pippeli, kakka, kännäys" -huumori ei nyt oikee iskeny. :'D
-
^Oon kuullu tosta leffasta pelkkaa sontaa. Monet kuulemma kävellyt ulos salistaki, kun ollut niin huono. En siis ole menossa katsomaan
Django sen sijaan oli ihan loistava. Suosittelen. Ja kuulemma kohtaus, jossa DiCaprion hahmo hajottaa kätensä oli oikeasti puhdas vahinko, eikä käsikirjoitettu, mutta otettiin mukaan leffaan. Jos pitää huhu paikkansa, niin hyvin piti pokka miehellä.
-
En tiedä missä mielenhäiriössä suostuin mennä kattomaan Juoppohullun päiväkirjan?! :'D
Ei ollu ihan mun tyylinen leffa. Kattohan sen, mut mut.. joo en suosittele :'D
Oon kyl kuullu tosi ristiriitasta palautetta. :D Itteäni kiinnostais vaan sen takia, et Lauri Tilkasella on joku ihan minimaalinen sivurooli tossa.
Nojuu se oli kyllä aika minimaalinen! Voi sitä vuorosanojen määrää 8D
Et ei ehkä sen takia kannata mennä.. Toi oli ehkä enempi semmosta äijähuumoria, maybe. Ite en tykänny kirjastakaan (oonkoha yhden jonku Juoppohullun lukenu) et sillai ei nyt ehkä olis pitäny yllättyä et miksen pitäny elokuvastakaan. Olihan siis tossakin hetkensä, mut ylipäätään semmonen "panemis, runkkaus, pippeli, kakka, kännäys" -huumori ei nyt oikee iskeny. :'D
Joo, hylkäsin tosiaan ajatuksen siitä, et maksaisin tuosta. : DD
Ja kuulemma kohtaus, jossa DiCaprion hahmo hajottaa kätensä oli oikeasti puhdas vahinko, eikä käsikirjoitettu, mutta otettiin mukaan leffaan. Jos pitää huhu paikkansa, niin hyvin piti pokka miehellä.
Oho....no ei ois uskonu. :D
-
Käytiin eilen katsomassa suomalainen leffa Kaappari, ja voi että mä tykkäsin! 4/5 ! Piristävän erilainen suomalainen elokuva, ei ollu mitään huume-seksi-kännäys -ahdasmielistä sekoilua eikä surkean käsikirjoituksen pohjalta tehtyä mukakomediaa (kuten mun mielestä liian monet suomalaiset elokuvat) :D Kaapparissa oli sopivasti jännitystä ja sopivasti huumoria. Hissu on ihan loistava leffanäyttelijäkin! Kuten myös Jussi Vatanen, mmmmmm.
-
Tuli katottua Cosmopolis. Oli kyllä jälleen taattua Cronenberg laatua. Pattinsonin fani en ole, mutta sopi kyllä pääosan aneemismaaniseksi miljardööriksi erinomaisesti. Elokuvan juoni tosiaan on aikalailla tässä: Pattinsonin esittämä sikarikas liikemies matkustaa limusiinillä parturiin. Noin 90% leffasta sijoittuu limusiinin sisälle.
Ei kannata kattoa pelkän Pattinsonin takia, vaikka onkin elokuvan jokaisessa kohtauksessa. Kuulemma monet Twilight fanit katsoneet ja keskeyttäneet puolessa välissä, kun Cronenbergin häiritsevänlaatuiset visiot ei olleetkaan yllättäen mieluisia.. Todella epätyypillinen ja juoneton elokuva, mutta itse tykkäsin :)
Teaseri: http://www.youtube.com/watch?v=1Ihlciq5V_0
-
10 Things I Hate About You. Tykkäsin kyllä iha
-
Viimeaikoina tullut katseltua Iron Man 2 (samaa laatua kuin osa yksikin) ja musikaali Lumottu sekä MIB 2. Kaikki oli ihan katsottavia. MIB2 parasta oli se koira.
-
Silver Linings Playbook 4/5. Mahtava. Tää nauratti myös ääneen. :) Tässä oli jotain samankaltaisuutta kuin Little Miss Sunshinessa, sellasta samanlaista tunnelmaa. (Ja tietty senki takia tuli mieleen, koska tässä myös tanssittiin...)
-
Kävin kattomassa ton saman. ^ Mä antaisin 3/5, koska tää oli jotenkin kaksijakoinen leffa. Välillä ihan loistavia kohtauksia, joille repesin... yleensä ne oli silloin kun Jennifer Lawrence oli mukana siinä. Sen hahmo oli paras koko leffassa. Mutta sitten taas siinä oli niitä tylsiä ja outoja kohtauksia, jotka ei uponneet muhun. Kokonaisuus oli pikkusen sekavahko.
Siinä kohdassa, kun tuli eka päähenkilöiden välinen juoksukohtaus, niin yks katsoja pelästy niin paljon että kirkas ihan kovaan ääneen ja sit koko leffateatteri repes sille sen kirkaisulle (myös kohtaukselle, mutta ehk vähän enemmän sille kirkujalle). xDDD
-
Mä katoin pienen pätkän Ilmestyskirja.Nyt leffasta, ja katoin sillee eka vähä hämmentyneenä, et onko toi Charlie Sheen vähän nuorempana. Kunnes tajusin, että eihän se voi olla, ku leffa on jotain 1979 tehty :D No se olikin Martin Sheen. Charlien isä siis. Aika jännästi oli kyl samaa näköö.
-
17 again nauratti ihan toistamiseenkin.
Sen sijaan petyin kyllä vähän (=paljon) uusimpaan Die Hard -leffaan. Ei yltänyt todellakaan edeltäjiensä tasolle.
-
Sen sijaan petyin kyllä vähän (=paljon) uusimpaan Die Hard -leffaan. Ei yltänyt todellakaan edeltäjiensä tasolle.
Ainakin se edellinen osa oli aika kehno, joten en oikeen odota tältä uudeltakaan mitään. :D Eiköhän jossain vaiheessa tuu kuitenkin katottua.
Les Misérables (2012) 3/5. Huh, olipa puuduttavaa kamaa. 2,5 h pelkkää laulamista. Se, että tässä laulettiin ihan jokainen vuorosana oli kyllä tylsä ratkaisu näin pitkälle elokuvalle. Samainen ratkaisu toimii Cherbourgin sateenvarjoissa (Les Parapluies de Cherbourg), mutta tämä oli jotenkin liian massiivinen tarina. Ei päässyt ollenkaan syntymään sellaisia kohokohtia, vaikka esim. I Dream a Dream on upea kappale. En myöskään kovin paljon välittänyt Anne Hathawayn ja Hugh Jackmanin roolisuorituksista. Ihan rutiinisuorituksia. En nähnyt mitään niin spesiaalia, että niistä nyt olisi paljon pitänyt antaa ehdokkuuksia (ja voittoja).
Positiivista: lapsinäyttelijät, Samatha Barksin upea lauluääni ja eläytyminen (hän on esittänyt samaa roolia teatterin lavalla), Sacha Baron Cohenin & Helena Bonham Carterin muodostama parivaljakko ja Russell Crowen miellyttävä lauluääni. Vaikka Russell ei ehkä ihan parhtaiten laulanutkaan, niin jotain tosi miellyttävää oli äänessä.
Annoin nyt kuitenkin 3 arvosanaksi, koska oli tässä tosiaan jotain hyvääkin.
En ollut leffasta muutenkaan kovin innostunut. Mietin vaan, että miksi piti tehdä uusi versio, kun edellinenkin on vasta vuodelta 1998? Siitä mulle on jäänyt ihan positiivisia muistikuvia ja yllättävän tuoreessa muistissa oli juoni, vaikka on siitä jo joku 3 vuotta kun olen sen nähnyt.
-
Tuli katsottua viikonloppuna Wall-E ja nyt Mystic River. Molemmat olivat hyviä.
-
Kävin pari viikkoo sit katsomassa sen Djangon ja oli kyl huikee! Tykkäsin. Ehkä vähän turhan pitkä.
-
Miss Kovis ja kaikki 8 Harry Potter leffaa tullut katsottua tässä pienen ajan sisällä. Aika urakka.
-
Pari uusinta Bondia Quantum of Solace ja Skyfall tuli katottua. Quantum of Solace mainettaan parempi joskaan ei kaksinen leffa, Skyfall taasen mahdollisesti paras Bondi mitä on tullut nähtyä, joskin ylipitkä.
-
Les Miserables.
Ja voi hyvää päivää... Vollotin 13 kertaa elokuvan aikana. Ei luoja sentään kuinka hävetti lähteä sieltä salista silmät punasena. Päätä alko lisäks särkeä itkemisestä noin puolessa välissä leffaa ja särky jatkukin sitten kivasti reilun tunnin leffan loputtuakin.
Mutta kyllä se oli vaikuttava. Näyttelijät hyviä, laulut ihania ja lauluäänet vielä ihanampia.
-
Katsoin Changeling - Vaihdokas leffan ja täytyy sanoa, että poliisit eivät ole koskaan ärsyttäneet niin paljon kuin tuossa leffassa.
-
127 tuntia tuli VIHDOIN katsottua. Olihan se ihan tosi hyvä! Hiukka kyllä ahdistava, muutaman kerran piti ihan laittaa silmät kiinni kun ei pystynyt katsomaan : D
-
^Munkin on pitänyt kattoo toi ties kuinka monta kertaa, enkä oo vieläkään saanu aikaiseksi.
Viime aikoina nähtyjä leffoja: MIB 3 - oli tosi hauska sekä 27 dresses. Romanttista lällyä.
-
Bridesmaids. Oli muuten aika hyvä tollaseks hömppäkomediaks :D
Isla Fisher on kyl aika hot <3
-
Bridesmaids. Oli muuten aika hyvä tollaseks hömppäkomediaks :D
Yes!
Isla Fisher on kyl aika hot <3
(http://lab1663.net/images/krieger_also_yes.jpg)
Ite kattelin tos parin päivän maratonina kaikki Harry Potter-elokuvat (#nolife) ku en ollu koskaan kaikkia nähny ja niiden ekojen osien näkemisestäkin aikaa rutosti.
Olihan se ihan yllättävänkin hyvä leffasarja ja tarina. Tarinan episodimaisuus ja tietyt lapselliset elementit vähän harmitti kun toisaalta taustalla oli ihan hyvä pääjuoni. Kokonaisuutena leffasarjalle semmonen 3+/5
-
Bridesmaids. Oli muuten aika hyvä tollaseks hömppäkomediaks :D
Isla Fisher on kyl aika hot <3
Ei varmaan ollu Bridesmaids, jos siinä oli Isla Fisher (tai no mistä mä tiiän, jos sä vaikka muuten vaan totesit sen olevan hot. :'D). :D Se on Bachelorette....mut menee varmaan helposti sekasin, kun Bridesmaidsin vanavedessä tuli toi leffa. Oli se ihan ok, mut Bridesmaids miljoonasti parempi.
Mulla on pari vapaalippua leffateatteriin, niin käytin sen yhen nyt tohon Hansel & Gretel: Witch Hunters - leffaan ihan siitä syystä, et SUOMIFAME. :''D Pihla Viitalalla aika isokin osa tossa. Eihän mua se leffa muuten oikeestaan kiinnostanukaan. :D No, toki Jeremy Renner on LÄÄH. Hauskaa, et Jeremy Renner näytteli samassa leffassa myös Samuli Edelmannin kanssa. Itse leffa oli vähän lapsellinen ja paikoin jopa huono räpellys, mut oli siinä ihan hetkensä. Toisaalta olihan se varmaan aika tietoisestikin tehty tollaseks splatterhenkiseks. Onhan se hienoo, et suomalainen näyttelijä pääsee Hollywoodleffaan ja ton ohjaaja oli norjalainen, nii se oli sen eka ohjaus Hollywoodissa.
Positiivinen ylläri oli Thomas Mann, jonka näin ekaa kertaa Project X:ässä. :) Söpö. <3
3/5
-
Bridesmaidsissa on tosin Ellie Kemper joka on ihan yhtä :3
Cloud Atlaksen kävin kattomassa toistamiseen. Edelleen 5/5 ja paras uus elokuva minkä oon nähny pariin vuoteen.
-
Eilen 21 tapaa pilata avioliitto. Haluisin käydä kattomassa sellaset ko Rakkaus, Kerron sinulle kaiken ja Särkynyt.
-
Mä kävin kans kattomassa ton eilen! ^ :D
Jossain kohtauksessa kun Armi sano jotain niiiin tamperelaisittain niin mulle tuli heti vaan mieleen, että Sanna-Raipee!!
Pamela Tola oli musta loistava, ehkä paras leffassa. Muuten se oli aika perus suomalainen leffa.
-
Tullut katsottua jotain turhuuksia kuten Miss FBI - Aseistettu ja ihana sekä Big Daddy.
-
My Week with Marilyn
Täytyy tunnustaa, etten ole koskaan nähnyt yhtään ainutta elokuvaa, jossa Marilyn Monroe näyttelee. Olen vain nähnyt joitakin klippejä ja kuullut hänen lauluaan. Mutta silti uskallan väittää, että Michelle Williamsin roolisuoritus Marilyninä oli aivan huikea. Oli helppo uskoa, että tätä naista koko maailma rakastaa, ja samalla hahmon pinnan alla oli se Marilynin herkkyys ja huono itsetunto. Kohtaus, jossa Marily ja Colin tulivat siellä linnassa portaita alas ja Marilyn alkoi poseerata ihmisille, oli mieletön. Michelle oli kuin ilmetty Marilyn.
Juonellisesti elokuva oli melko heppoinen. Toisaalta tarina oli ihan liikuttava, mutta se ei kuitenkaan herättänyt mitään suuria tunteita, koska tiesi, ettei siitä mitään suurta rakkaustarinaa tule.
Silti elokuvalle 3,5/5. Katsomisen arvoinen leffa.
-
^Joo, kyllähän se kelpo suoritus oli. Ja leffasta oon muutenkin aika samaa mieltä. :) Marilynin leffoista kuuluu ainakin katsoa komediaklassikko Some Like It Hot (suom. Piukat paikat). On ihan loistava ja vaikka oonkin kattonu monen monta kertaa, niin aina viihdyttää ja laittaa hymyn huulille. :')
-
Stoker 4/5
Jos tiedätte korealaisen Oldboy-leffan, niin tämä voi kiinnostaa. Yleensä kun aasialaiset ohjaajat lähtee tekemään englanninkielistä leffaa, luvassa on pettymys. Onneksi Park Chan-wook teki poikkeuksen sääntöön!
Nicole Kidman mukana skitsossa murhaperhedraamassa. Helkutin hyvä leffa!
Traileria kannattaa välttää, kun siinä about näytetään kaikki kohtaukset..
-
the vow
friends with benefits
dirty dancing
-
21 tapaa pilata avioliitto - oli tosi hyvä mielestäni, hauskakin.
-
Katoin kaikki Marvelin uuden versen leffat. Thor, Captain America The First Avenger, Iron Man, Iron man 2, The Incredible Hulk ja The Avengers. Kaikkien omat leffat oli suht keskinkertaista efektimättöä (Iron Manit tietty vähän parempia), mutta tuo Avengers missä kaikki nämä sankarit koottiin yhteen Joss Whedonin ohjaamana, oli kyllä todella viihdyttävä elokuva ja hyvin lähellä parasta sarjakuvaelokuvaa minkä olen nähnyt. Kaikki irti saadakseen pitää kyllä olla nuo sankareiden omat elokuvat nähtynä.
-
Haha...musta Avengers oli aika tylsä. Yllättäen noista leffoista iski eniten Captain America sydäntäsärkevällä lopullaan. Thor oli myös ookoo.
-
Captain America oli muuten yllättävän hyvä. Odotin ihan hirveätä kuranttia, mutta se osottautukin lopulta aika hyväks leffaks. Hauska sekoitus menneisyyttä ja science fictionia ja loppukin oli tosiaan sopivan bittersweet. Hugo Weaving vastasi myös tän versen tähän asti ehkä parhaasta pahiksesta.
Avengerskin oli kieltämättä vähän liikaa sellasta efektimenoa, mutta tykkäsin kuitenkin siitä miten kaikki pääosissa sai omalla tavallaan loistaa ja sopivasti ruutuaikaa. Myös dialogi oli Whedonmaisen nokkelaa.
-
Katsoin Good Will Hunting pitkästä aikaa, ja se oli kyllä edelleen todella hyvä elokuva. En ihmettele, että voitti aikanaan käsikirjoituksesta oscarin. Aika hassua vain, että tuokin leffa on tehty jo melkein 20 vuotta sitten...
//Bodyguard ja Demolition Man tuli katsottua. /// Samoin Wimbledon.
-
Holiday ****½/*****
en oo vähään aikaan seurannu sellasta elokuvaa, jota en oo ennen nähnyt, näin tarkkaan ja vieläpä kokonaan :D Ei kyllä missään vaiheessa lopahtanu kiinnostus. Jude Law auttoi asiaa xD Mutta juonikin oli mielenkiintoinen.
-
Kävin katsomassa Gangster Squadin. Oli kyllä tosi hyvä.
//ja tänään katottiin Lainakengissä - erilainen kuin odotin, ihan kelpo leffa.
//Lomaterapiaa :D
//Nemoa etsimässä...
Pitää laittaa jokainen leffa ylös, jotta jos joskus unohdan, niin voin täältä tsekata, että mitä on tullut katsottua.
-
Haluaisin itekin mennä kattomaan Gangster Squadin, mut en taida ehtiä leffateatteriin, kun nyt oon ollu Turusta pois ja tänäänkin ois menny vaan yks näytös, ja sekin vasta klo 23.00....
Kävin tänään katsomassa tuon Ihmemaa Ozin esiosan Oz the Great and Powerful. Oli ihan jees. Hauska ja viihdyttävä. Ja tietysti visuaalisesti erittäin nätti.
-
Viimeaikoina on tullu katottuu Gilbert Grape, Julie & Julia, Kohta 18, 21 tapaa pilata avioliitto ja Bridget Jones - elämäni sinkkuna. Nii ja ei nii lähiaikoina Fahrenheit 9/11-dokkari. Ehk mielenkiintoisin dokumentti mitä on itte tullu katteltuu. Hirveen hyvä :)
-
Katoin The Perks of being a wallflowerin tokaa kertaa! Tosin eka kerta oli Londonissa leffateatterissa ilman tekstejä, eli tää toka kerta oli pikkusen antosampi ku ymmärs kaiken! Ja kyllähän se vaikutti katselukokemukseen, ku tajus että ahaa, tämä juttu menikin näin. Vaikka aika hyvin ymmärsin ilman tekstejäkin ekalla kerralla, mut jotain meni kummiski välillä aina vähä ohi.
Ihana elokuva <3 Kosketti vaan jotenki tälläki kertaa mua ihan kamalasti! Logan Lerman on ihana <3 Ja eipä kyllä Emma Watsonissakaan valittamista ole, todellakaan :D
-
Katsoin joku päivä tässä Raising Helen. Se oli sellainen lämminhenkinen ja ihan ok.
-
The Host (Suom. Vieras). Olin aika pettynyt tähän. Tähän oli lisätty tyhmiä kohtauksia (tai muunneltu juttuja). Esim. yks kliseinen Hollywood takaa-ajo kohtaus piti väkisin saada mukaan. Kirja monta kertaa parempi tässäkin tapauksessa. Jotenkin ei vaan oikein koko leffa toiminut. No joo, semmosta kevyttä viihdettä kuitenkin... arvosana keikkuu siinä 2,5-3 välillä.
P.S. Diane Kruger <3
-
Brave - Tosi hyvä animaatio! Ehkä yksi parhaista leffoista, mitä hetkeen oon nähnyt ylipäätään. Skottiaksentti <3
-
Joululahjalippu oli tänään viimeistä päivää voimassa, niin kävin katsomassa Oblivion scifi-leffan. En oikein osannut päättää onko tää 3/5 vai 3,5/5. Olin vähän pettynyt joihinkin asioihin, mutta kyllä mä kuitenkin ihan tykkäsin. Upeita maisemia ja muutenkin hienosti kuvattu. Tarinakin ihan jees, ei kannata tietää mitään etukäteen tästä leffasta. :D Yllätyin kun tää oli Tron Legacyn ohjaajalta. Hänen tekemänsä sarjiksen pohjalta, oli itse tekemässä myös käsikirjoitusta ja tietty ohjaajana.
Tronin tapaan tässä oli aika mieletön soundtrack. Ei Daft Punkia tällä kertaa, vaan M83! Ajattelinkin, et on vähän M83 tyylisiä soundeja. Tarkemmin sanottuna ei nyt ihan pelkästään M83 aikaansaannosta, mukana myös Anthony Gonzalez ja Joseph Trapanese.
-
Warm Bodies :''''''''''''''''''DDDD ihan hirvee, antakaa mun 10e ja 1,5h takas. Ei sillä et oisin oottanukkaa et se ois ollu mikää hyvä mut että noin Matti Vanhanen :D
-
Warm Bodies :''''''''''''''''''DDDD ihan hirvee, antakaa mun 10e ja 1,5h takas. Ei sillä et oisin oottanukkaa et se ois ollu mikää hyvä mut että noin Matti Vanhanen :D
Kävin kattoo saman eilen. Must se oli ihan jees. Tykkäsin siitä että R oli välillä kertojana.
-
Mä haluisin nähä Warm Bodiesin!!! :D
Viimeks kävin ite kattomas Dustin Hoffmanin ohjaaman leffan Kvartetti. IHAN SIKA HYVÄ! Neljän tähden leffa ehdottomasti!! Odotukset oli tosi matalat ja pelästyin ku salissa oli minä, poikaystävä ja mummoja XDD mut se oli niin hauska leffa et hykertelen vieläki naurusta ku ajattelen!!
-
Mun mielestä se twilightkettuilu warm bodiesissa oli just parasta!! : D ja siis se nyt muutenki oli enemmänki hauska ku hyvä.
-
The Place Beyond the Pines 3,5/5
Menin katsomaan tätä, koska kiinnostuin ensin lähinnä Ryan Goslingin takia, mut oli tätä muutenkin kehuttu. En oikeestaan tiennyt tästä etukäteen kauheasti mitään. Leffa onnistui järkyttämään eräällä käänteellään mua syvästi. :D En oikeesti oo varmaan ikinä ollu järkyttyny leffateatterissa jostain leffasta. Hyvä leffa kuitenkin, monitasoinen.
-
Katoin Hangover II :DDDDDDDDDDDDD
"WHAT THE F*CK!!!!!" ahh Bradley Cooper <3 8---)
-
Katsoin Benjamin Buttonin ihmeellisen elämän.
-
Katsoin Horrible Bosses (Kaameat pomot) keskiviikkona. Oli edelleen tosi hauska XD näin ekaa kertaa sen leffateatterissa silloin kun se pyöri siellä ja silloinkin nauroin vedet silmissä :'D
-
The Great Gatsby 3,5/5. Oli kyllä ihan hyvä. Ärsytti joissain kohdissa se adhd:maisen vaikutelman tehnyt kuvaustyyli. No ok, ymmärrän miksi sitä oli ajoittain käytetty, mut se ois varmasti ollut vieläkin kamalampaa kokea 3D:nä. Menin ihan suosiolla katsomaan normiversiona. Olen ehkä siinä mielessä vähän sivistymätön, että en ole koskaan lukenut Kultahattua, vaikka se on kauan kiinnostanutkin. Toisaalta se oli hyvä, koska en sitten tiennyt mitään juonesta etukäteen. :) Täytyy kyllä lukea kirjakin.
Oli huima parannus Baz Luhrmannin edelliseen elokuvaan Australia, joka onnistui vain olemaan kauniin näköinen, mutta muuten tylsä. Upea puvustus ja väriloisto. Ja mielenkiintoinen soundtrack.
-
Viimeksi nähtyjä leffoja ovat Vuoden se kestää (Brittikomedia, joka onnistui olemaan lopulta aika erilainen, mitä odotin. Muutamia loistavia väläytyksiä, vähän outojakin kohtia välillä ja lopputulos sellainen 3/5.) Sitten Kauhea kankkunen 3 (Oli jopa odotuksiini nähden parempi, koska en odottanut tältä kolmoselta enää oikein mitään.) Sitten katsoin P.S. I love youta, mutta nukahdin lopussa ja samoin nukahdin katsoessa Salainen Agentti 86 (Kertokoot se sitten jotain niiden tasosta, ehkä)
-
Katon Point Breakii mut täst kattomisest ei meinaa tulla mitää ku Keanu Reeves on niin herkku 8-----------)) <333
// joo pitää luututa noi kuolat tost lattialta.
-
Gentlemen Prefer Blondes
Klassikkoleffa, jota en kuitenkaan ollut ennen tätä koskaan nähnyt. Kaikki elokuvan kappaleet olin kyllä kuullut moneen kertaan ja monien eri laulajien/näyttelijöiden esittäminä, mutta itse leffan näin vasta tänään. Ja onhan siinä Marilyn Monroessa jotain ihmeellistä ja ihanaa. :) Ja elokuva oli höpsön hauska, sen katsoi oikein mielellään. Minusta tämä oli parempi kuin Some Like It Hot, jonka myös jokin aika sitten katsoin.
-
Katsoin Poikani Kevin. Oli jotenkin tosi intensiivinen. Ja outokin.
-
Katsoin Poikani Kevin. Oli jotenkin tosi intensiivinen. Ja outokin.
Toi teki kyllä muhun vaikutuksen. Kävin katsomassa leffateatterissa. Kirja on myös lukulistalla, sit kun joskus vaan ehtiski lukea enemmän.
-
Oon lukenut kirjan, mutten oo kattonu vielä leffaa. Mutta aion jossain vaiheessa.
-
Warm Bodies 3,5/5. Tää oli jopa parempi mitä odotin. :D Musta tää oli hauska ja en ois osannu arvata loppua, tai no tietty sen nyt alko siinä kohtaa arvamaan, kun muutosta tapahtu, mut kuitenkin. En toisaalta tiiä kestääkö tää montaa katselukertaa, mut näin ekalla kerralla ainakin pidin.
//Kävin kattomassa Only God Forgives 3,5/5. Gosling on kyllä huippu. Leffa oli outo kokemus, mut toisaalta koukuttava, joten siks 3,5 kuitenkin. Ymmärrän nyt miksi tää on saanut niin ristiriitaisen vastaanoton. Drive on kyllä enemmän mun mieleen.
The Hangover III 3/5. Oli ihan ok lopetus leffasarjalle ei tosissan pitäis olla mitään syytä jatkaa sitä. Selkeästi jo väsyneempi osa, mut onneks tääkään ei silti ollut pelkkää edellisten osien toistoa. Parhautta oli Alan (Zach Galifianakis).
-
Käytiin kattoo eilen After earth. Odotuksena oli että koko leffan katsominen tulee olemaan täyttä tuskaa koska en oo ikinä nähny hyvää scifi-leffaa. En ainakaa muista. No, leffa oli kuitenkin yllättävän katsottava :D en tylsistynyt, jaksoin katsoa loppuun asti. 3/5.
-
Katottii tos yks päivä Marie Antoniette, ja se loppu jotenkin tosi tyhmästi, ikään kuin kesken.
-
Katon She's The Man:ia ja KUOLEN NAURUU :'''''''''''''''''''''DDDDDDDDDDDD ahahahha en muistanu et tää on näin hauska XDD
-
Aloin sattumalta katsomaan Role Models leffaa tänään subilta ja se olikin yllättävän hauska mun mielestä. :D Pääosissa Paul Rudd, Seann William Scott ja Christopher Mintz-Plasse. Ruddin ja William Scottin hahmot saivat sekoilunsa takia yhdyskuntapalvelua ja he suorittivat sen eräässä organisaatiossa, jonka toiminnan ideana on, että miehet ja naiset toimivat "isoveljinä ja isosiskoina#, jokainen saa oman lapsen, jonka kanssa sitten touhuaa ja tukee lasta erilaisissa jutuissa. Sivurooleissa vilahti kans hauskoja tyyppejä, esim. Jane Lynch tuon organisaation johtajana. Nauratti pari kertaa ääneenkin. :'D
-
Les Miserables - Oli mielestäni lopulta parempi kuin osasin odottaa. Vähän ehkä puuduttava paikoin, mutta paikoin taas oli tosi hauskojakin kohtauksia. Ja vaikuttavia. Anne Hathawayn lyhyt roolisuoritus sai itselleni ainakin kylmät väreet kulkemaan selkäpiitä (ja sitä tapahtuu tosi harvoin - tosin se biisikin on vaikuttava). Pidin siis, mutta en välttämättä jaksaisi katsoa toista kertaa.
Miss Farkku Suomi - En tosin ihan kokonaan jaksanut katsoa - Oli ihan erilainen kun odotin. Paljon synkempi ja jotenkin pitkäveteinen.
Bad Teacher - Täähän oli oikeesti tosi hauska. :D
-
Bad Teacher - Täähän oli oikeesti tosi hauska. :D
Mäki katoin tän. Luulin kans tylsemmäks mut oli hyvä.
Sit katoin King's Speechin. En yleensä tykkää ton tyylisistä leffoista (draama, menneeseen aikaan sijoittuva) mut tää oli todella hyvä. Colin Firth oli hyvin uskottava änkyttäjä.
Kolmas leffa oli se Lumikki ja metsästäjä. Se oli pettymys. Juoni oli tylsä ja poukkoileva. Parasta antia oli nää lumikin miehet. ;)
-
Joo moro latasin niin pelottavan olosen leffan etten uskalla kattoo tätä... onks kukaa kattonu, The Exorcism of Emily Rose?
Täytyy kattoo tää jonkun kans ja mielellää sillee et ei tarvi nukkuukkaa yksin :'''''''''''D Katoin vähän pätkii ja mielessä vaa et eiii miks ees katon tätä ku varmaa traumatisoidun enkä uskalla liikkuu enää missää pimeellä :D Vaik oon mä kattonu aika paljon kauhuleffoja mut tää on jotenki ihan überkarmiva ku tää on tositapahtumiin perustuva, luinki just yks yö iha hirveitä juttuja siitä ja piti melkee nukkuu valot pääl.... Entäs sitte ku oon kattonu ton leffan, varmaa joudun terapiaa.
-
Mä oon nähnyt ton & ei se nyt niin pelottava ole :D. Itse en ainakaan pelännyt yhtään, kun aikoinaan näin sen. Ihan hyvä leffa Emily Rosen riivaaja kyllä on :)
-
Noin 2 kk tauon jälkeen olin taas leffassa (on se aikamoinen ihme jos näin pitkä tauko tulee. :''''D). Kävin katsomassa Kick-Ass 2. Ei ollut niin loistava kuin eka osa ja sen huomasi ettei ollut sama ohjaaja enää ohjannut, sääli. Oli kuitenkin varsin viihdyttävä ja kiva katsoa isolta kankaalta. Vähän mua kyllä ärsytti, et alku tuntui tosi nopeatempoiselta ja poukkoilevalta. Ja miinusta siitä, et Evan Peters oli korvattu jollain toisella, tosin ilmeisesti hän ei ollut päällekkäisten projektien takia leffassa, mut kuitenkin. Harmitti silti. 3,5/5. Puolikas tulee puhtaasti siitä, et kyl tän parissa viihtyi, vaikka jossain määrin olin vähän pettynyt.
-
Mä oon nähnyt ton & ei se nyt niin pelottava ole :D. Itse en ainakaan pelännyt yhtään, kun aikoinaan näin sen. Ihan hyvä leffa Emily Rosen riivaaja kyllä on :)
Mä vihdoin katoin sen kokonaa ja siten se ei ollu niin pelottava 8DD ku siin oli niit oikeussali-kohtauksia niin paljon ja muutenki.
-
Viime torstaina kävin katsomassa What Maisie Knew elokuvissa. Lähinnä tää kiinnosti Alexander Skarsgårdin takia, mut täytyy sanoa, et myös Onata Aprilen roolisuoritus kiinnosti. Ja hienosti kyllä näyttelikin. 7.vuotias tyttö, tosi persoonallisen näköinen. Toivottavasti hänestä kuullaan vielä. :') Mulle jäi leffasta vähän sellainen olo, et jäi ärsyttävästi kesken, mut tykkäsin. Skarsgårdilla oli kivan erilainen rooli. Sen roolihahmo oli vähän hämmentynyt ja eksyksissä, mut oli tosi hyväsydäminen ja kiltti. 3,5/5
Dear John (Suom. Haikein terveisin) kiinnosti Channing Tatumin takia ja ehkä myös siksi, et tää oli Nicholas Sparksin kirjasta tehty. Noh....juoni osoittautui tosi ärsyttäväksi. :D Melkeen kiukutti parin roolihahmon typeryys. Sparksin kirjoista tehdyt leffat on tosi vaihtelevan tasoisia. Esimerkiksi A Walk to Remember ja The Notebook on mun mielestä erittäin hyviä, mut tää meni The Lucky Onen kanssa samaan sarjaan...eli ihan typeriä käänteitä ja ei ollenkaan koskettavaa. 2/5. 2 pojoo Channing Tatumista. :''D
Nyt illalla (tai ehkä ennemmin yöllä) katsoin vielä The Butterfly Effect (Suom. Perhosvaikutus). Olin tallentanut digiboxille, tää tuli noin kk sitten yleltä. Oon nähnyt aiemminkin, mut nyt hämmensi, sillä näin tällä kertaa eri lopun. Leffaanhan on siis tehty neljä erilaista lopetusta. Mun mielestä aiemmat kaks kertaa olin nähnyt sen saman. Seuraava präntti sisältää spoileja!; Eli aiemmin olin nähnyt sen lopun, jossa Evan kohtaa Kayleyghin kadulla ja he ohittavat toisensa, hetken ajan katsovat toisiaan, mut jatkavat matkaansa.
No nyt näin sellaisen lopun, jossa Evan matkaa ajassa taaksepäin synnytykseen ja hän tappaa itsensä äitinsä mahansa, näin ollen Evania ei ole koskaan ollutkaan ja asiat järjestyi. Eri loppujen lyhyet selostukset löytyvät wikipediasta. Oli tosi surullinen ja karu loppu kyllä. :s 4/5
Mä jotenkin ajattelin, et tv-kanavat esittäis aina sitä samaa loppua ellei toisin mainita leffan kuvauksessa. Tuli kyl hyvänä yllärinä toisaalta.
-
Käytiin kaverin kaa kattomassa We're the Millers, kun kerta Superpäivä taas oli. :') Oli hauskempi mitä odotin! Tää varmasti taas jakaa mielipiteitä, mut mun mielestä viime aikaisista komedioista ehdottomasti parhaimmistoa mitä oon nähny, vaikka juoni ei nyt mitenkään erikoinen ollutkaan. Loistavat tyypit näyttelemässä tässä; Jennifer Aniston, Jason Sudeikis, Ed Helms, Will Poulter, Emma Roberts, Nick Offerman ja Kathryn Hahn. Erityisesti Will Poulter jäi mieleen, sopi niin hyvin rooliinsa. Läppähän nyt oli melko alatyylistäkin, mut mun mielestä sellastakin komediaa voi onnistuneesti tehdä! Oli ihan nokkeliakin juttuja. Juoni lyhyesti selostettuna: Jason Sudeikisin esittämä huumekauppias jää velkaa suuren summan rahaa isolle kiholle ja joutuu matkustamaan Meksikoon hakemaan isoa huumelastia. Hän saa idean, et jos hän olisi perheellinen, olisi rajan ylittäminen paljon helpompaa, sillä eihän nyt asuntovaunussa matkustavia perheitä pysäytellä rajalla. Niinpä hän pestaa mukaan naapurinpojan, kotoaan karanneen tytön sekä naapurissa asuvan stripparin. Ja mikään ei tietysti suju ihan suunnitelmien mukaan.
3,5/5
-
^ Tulin tänne just varta vasten tsekkaamaa et olisko kukaa kattonu Millereita (en oo vähää aikaa lukuenutkaan tätä ketjua!) niin onneks sie! :'D
Varattiin just teatteriin liput kattomaa sitä. Oon kuullu siitä sillai aika paljonki kehuja. Vähä vaa kirpasee toi leffalipun hinta! -.- 13 euroo per pää! Iha riistoo!! :'D
Et pareis olla hyvä!
-
^ Tulin tänne just varta vasten tsekkaamaa et olisko kukaa kattonu Millereita (en oo vähää aikaa lukuenutkaan tätä ketjua!) niin onneks sie! :'D
Varattiin just teatteriin liput kattomaa sitä. Oon kuullu siitä sillai aika paljonki kehuja. Vähä vaa kirpasee toi leffalipun hinta! -.- 13 euroo per pää! Iha riistoo!! :'D
Et pareis olla hyvä!
Mitäs tykkäsitte? :D
Mä oon kattonu nyt pari kehnomman puoleista komediaa. Kummassakin oli hyvät näyttelijät ja henkilökemiat pelas, mut sitten juoni oli vaan tosi keskeneräinen, tai ei ollu semmosta kunnollista lopetusta tossa Guilt Tripissä.
The Guilt Trip 2,5/5. Pääosissa Seth Rogen ja Barbra Streisand. Äiti ja poika lähtevät road tripille. Seth Rogenin esittämä henkilö myy omaa keksintöään eri firmoille hieman huonolla menestyksellä. Hän ottaa matkalle mukaan äitinsä, joka on juuri paljastanut menneisyydestään yllättäviä asioita, tarkoituksena olisi kohdata äidin menneisyys samalla. Ihan symppis leffa, mut tosiaan....juoni oli nyt mitä oli, ei oltu ajateltu ihan loppuun asti.
The Internship 2,5/5. Tästä olisin niin kovasti halunnut tykätä! Mun lempparikomedioihin kuuluu Owen Wilsonin ja Vinve Vaughnin Wedding Crashers ja tää oli tavallaan heidän "reunion" leffansa. :D Kaksi myyjää menettää työpaikkansa ja toinen heistä saa idean, et Googlelta vois saada hyväpalkkaisen työn. Niinpä he lähtevät eräänlaiselle leirille, jossa on harjoittelupaikkaa ja työpaikkaa Googlelta tavoittelevia ihmisiä. Heidän pitää tiimiytyä muiden kanssa ja suorittaa erilaisia tehtäviä. Hauskat kohdat oli melkeenkin jo kaikki trailerissa, toki muutamia muitakin hauskoja kohtia oli, kuten taas Will Ferrellin pieni rooli.
Muita leffoja joita oon kerinny nyt tässä viikon aikana katsoa on;
Elokuu 1/5. Kotimainen nuortenelokuva, joka oli todella pettymys. Alkoi ihan lupaavasti. Tämä leffa oli vielä teatterikorkeakoulun opinnäytetyö ohjaajalta. Samainen ohjaaja on ohjannut todellla hyvän lyhytelokuvan Ei kenenkään maa. Hauskaa tässä oli bongata Turkua leffan loppupuolelta.
Super 8 3/5. Tää näytti silloin ilmestyessään tosi hyvältä trailereiden perusteella. Leffa oli kyllä ihan ookoo ja hyvä kunnianosoitus Spielbergin leffoille ja muille samantyylisille elokuville. Lapsinäyttelijät olivat loistavia. Mielenkiinto alkoi loppua kohden kadota, kun toteutus oli vähän sekava. Lasten kuvaama lyhytelokuva oli hauska, onneks se näytettiin lopputekstien aikana. :D
Death Becomes Her (Kuolema pukee häntä) 4/5. Tästä oon tykännyt ihan pienestä pitäen. Loistava elokuva.
Almost Famous 4/5. Sama kuin edellisen kohdalla. Olen tämänkin nähnyt aika nuorena ja edelleen kolahtaa.
-
Oho, unohdinki tulla hehkuttamaan että mun mielestä Millerit oli kyllä ihan huippu! :--D Nauroin monessa kohtaa, vaikka useesti musta tuntuu ettei tommoset komediat oikee kolahda mun huumorintajuun. Mut tossa kaikki alapää/muut "laadukkaat" vitsit vaan jotenki oli osuvia ja semmosia nokkelia :'D Ja muutenki juoni oli hauska, ei mikää ihan perus. Ja tykkäsin näyttelijöistö ihan tosi paljon! Mut joo oon hehkuttanu Millereitä kyllä kaikille, koska se oli niin positiivinen yllätys että se oli niiin hyvä! Kuiskasin leffan aika alussa jo dudelleki siellä teatterissa että "vitsit tää on hyvä" :--D Ja ihan harmitti että se sit loppui.
Tänäänki eksyttiin leffateatteriin kattomaa Leijonasydäntä. Sitä on nyt blogeissa hehkutettu ja kaveriki kerkes jo sitä kehaisemaan. Sit erehdyin kattomaa trailerin tänään päivällä, niin olihan se heti sit päästävä katsomaan :--D Tykkäsin siitäki tosi kovasti! Se oli paikoittain hauska ja aihe oli tosi koskettava. Mul oli ennakko-oletuksena et tos on jotain tosi surullisiaki kohtia ja sanoin dudelle jo etukätee että tuun varmaa pillittämään teatterissa, mut ei se nyt sit ihan semmonen ollutkaan. Mut tykkäsin kovasti ja suosittelen katsomaan. Laura Birnin esittämästä hahmosta en tykänny, se oli jotenki ärsyttävä hahmona. Mut hyvin Laura siis sen näytteli ja Laurasta näyttelijänä tykkää, mutta toi hahmo oli vaa ärsy! 8D
Mut se pojan näyttelijä oli musta tosi hyvä! Ja leffan jälkee tuli semmonen jännä olo, aihe oli aika rankka niin se vähä jätti semmosen mietteliään fiiliksen :--D
-
Käytiin kaverin kaa kattomassa We're the Millers, kun kerta Superpäivä taas oli. :') Oli hauskempi mitä odotin! Tää varmasti taas jakaa mielipiteitä, mut mun mielestä viime aikaisista komedioista ehdottomasti parhaimmistoa mitä oon nähny, vaikka juoni ei nyt mitenkään erikoinen ollutkaan. Loistavat tyypit näyttelemässä tässä; Jennifer Aniston, Jason Sudeikis, Ed Helms, Will Poulter, Emma Roberts, Nick Offerman ja Kathryn Hahn. Erityisesti Will Poulter jäi mieleen, sopi niin hyvin rooliinsa. Läppähän nyt oli melko alatyylistäkin, mut mun mielestä sellastakin komediaa voi onnistuneesti tehdä! Oli ihan nokkeliakin juttuja. Juoni lyhyesti selostettuna: Jason Sudeikisin esittämä huumekauppias jää velkaa suuren summan rahaa isolle kiholle ja joutuu matkustamaan Meksikoon hakemaan isoa huumelastia. Hän saa idean, et jos hän olisi perheellinen, olisi rajan ylittäminen paljon helpompaa, sillä eihän nyt asuntovaunussa matkustavia perheitä pysäytellä rajalla. Niinpä hän pestaa mukaan naapurinpojan, kotoaan karanneen tytön sekä naapurissa asuvan stripparin. Ja mikään ei tietysti suju ihan suunnitelmien mukaan.
3,5/5
Mä kävin kattoos tän eilen, ja tykkäsin kans tosi paljon. Mun mielestä oli jotenkin hauskalla tavalla tuo alatyylinenkin huumori toteutettu, eikä ällöttänyt millään tavalla. Jotenkin just sopivalla tavalla hauska. Ei tää ny ehkä montaa katselukertaa kestäis, mut tälleen kerran kattottuna tosiaan hyvä.
-
Leijonasydän 4/5. Olin aluks vähän kahden vaiheilla, et annanko 3,5 vai 4. No kuitenkin pidin näyttelijöiden roolisuorituksista niin paljon, et arvosana nousi. Mulle tuli vähän American History X-vibat, koska samaa aihepiiriä kuitenkin, mut todella hyvä kotimainen elokuva! Jasper Pääkkösen parhaimpia rooleja ehdottomasti. Musta sen rooli oli vaan niin kaistapäinen (plussaa alastonkohtauksesta ja paidattomista hetkistä ;D)! Peter Franzen on kyllä myös vakuuttava, vaikka en oo koskaan hänestä kovin paljon pitänyt, niin pakko myöntää, et muutamassa leffassa todella hyvä. Leffassa oli hienosti tasapainossa huumori ja synkät hetket. Dome Karukoski on kingi!
-
Katsoin tossa justiinsa tuon Vettä elefanteille lehvan. En nyt ihan hirveesti syttyny. Ei koskaa pitäis lukea ensin kirjaa ja vasta sitten kattoa leffaa! Mielikuvat roolihahmoista ei jotenki osunu yhteen leffahahmojen kanssa ja juoni oli aika erilainen. Plus kirjassa oli tosi hienoja tarinan kerronta viboja, joita ei tietenkään leffaan saa samalla tavalla.
-
Thorin jatko-osa tuli tänään nähtyä 3D:nä. Eli Thor: The Dark World. En ihan niin paljon pitänyt kuin ekasta osasta, mut ei tässä toisaalta niin paljon puutteitakaan lopulta ollut. Ehkä se vihollinen vaan tuntu vähän tyhmältä. Huumoria oli taas mukana ja Stellan Skarsgård oli ihan huippuhauska. :D Tosi vaikeeta pisteyttää. 3+/5 Melkeen annoin 3,5, mut kyl siinä joku kuitenkin tökki, niin saakoon plussan perään.
3D oli tosi turha. Lähinnä siks mentiin kattoo 3D:nä, kun niitä norminäytöksii meni niin kökösti.
-
Thorin jatko-osa tuli tänään nähtyä 3D:nä. Eli Thor: The Dark World. En ihan niin paljon pitänyt kuin ekasta osasta, mut ei tässä toisaalta niin paljon puutteitakaan lopulta ollut. Ehkä se vihollinen vaan tuntu vähän tyhmältä. Huumoria oli taas mukana ja Stellan Skarsgård oli ihan huippuhauska. :D Tosi vaikeeta pisteyttää. 3+/5 Melkeen annoin 3,5, mut kyl siinä joku kuitenkin tökki, niin saakoon plussan perään.
3D oli tosi turha. Lähinnä siks mentiin kattoo 3D:nä, kun niitä norminäytöksii meni niin kökösti.
Mäkin kävin kattoos Thorin. Oli musta aika kaksjakonen leffa. Alku oli suoraan sanottuna surkee. Pahis oli musta surkee, jotenkin se tuli niinku out of nowhere… se ei ollut juonellisesti järkevä, meni jotenkin ûberscifiksi. Mutta siinä puolen välin jälkeen leffa parani merkittävästi. Varsinkin lopusta tykkäsin, koska siinä oli jo huumoria, kun kikkailtiin sillä you-know-millä-kun-katsot-leffan. Loki oli mun suosikkihahmoni tässä kakkososassa.
-
^Joo, juoni oli kyl vähän sekava. Mäkin tykkäsin Lokista. On se musta ennenkin ollu hyvä hahmo, mut nyt jotenkin tuntu vielä paremmalta.
Kävin tänään kattomassa Gravityn 3D:nä. Heti toinen 3D-leffa perään. ;D Tätä oli kehuttu niin paljon ja sanottu, et 3D oikeesti on tosi hyvä juttu tässä leffassa. No kyllähän tää oli visuaalisesti aika mieletön ja 3D oli plussaa. Avaruus ja maapallo näytti niin kauniilta! Muutenkin jännä leffa, vaikka etukäteen mietti, et voiko tunnelma pysyy koko leffan ajan hyvänä. Ei tää tosin kestänytkään kuin 1,5h (sopiva kesto kyllä). 4/5
-
Mikä ton Gravityn juoni on?
-
Mikä ton Gravityn juoni on?
Kaikessa yksinkertaisuudessaan selitettynä; Kaks astronauttii jää avaruuteen jumiin, kun niiden alus tuhoutuu. Rutiininomainen avaruusmatka menee ihan täysin pieleen. Toinen astronauteista on ensikertalainen (Sandra Bullock) ja toinen on tämän matkan jälkeen eläkkeelle jäävä (George Clooney).
-
Hook - hauska, vaikka tosi vanha leffa, ja oon nähnyt monta kertaa ennemminkin.
Notebook - tosi hyvä ja koskettava. Pidin tosi paljon. En ollut ennemmin tätä nähnytkään.
-
Iron Sky 2/5. Jännä leffa… Idea oli musta hyvä ja paikoitellen tässä oli tosi hyviä kohtia, mutta se kokonaisuus oli jollain tapaa kökkö, joten siks vaan 2. Paras kohta oli kyllä se Pohjois-Korea läppä. Se oli loistava!
-
Selänne-leffa oli mun mielestä tosi hyvä. Olin yllättynyt, että se oli niinkin mielenkiintoinen.
Sitten kävin katsomassa Leijonasydämen, joka sekin oli ihan hyvin tehty, mutta ehkä siitä jotain jäi uupumaan. Näyttelijät Laura Birniä lukuun ottamatta oli kyllä hyviä.
-
21 Jump Street XDDDD Räkätin koko yön ku katoin tota, varsinki sille vessaoksennus-kohtaukselle :''''''''''''''D ei helkkari. Ja ei toi Channing Tatum yhtää kuumis oo 8'') <3
-
21 Jump Street XDDDD Räkätin koko yön ku katoin tota, varsinki sille vessaoksennus-kohtaukselle :''''''''''''''D ei helkkari. Ja ei toi Channing Tatum yhtää kuumis oo 8'') <3
Mäki tykkäsin tosta. Ei nyt mikään ihan huikee, mut yllättävän hyvä. :D Tosin oon nähny ton varmaan puoltoista vuotta sitten, et ihan tuoreet muistikuvat ei oo, mut muistan kyl nauraneeni ääneenkin.
-
Katottiin muuten yks päivä se Silver Linings Playbook. Oli tosi hyvä kyllä! Jotenkin tosi intensiivinen.
-
Katottiin muuten yks päivä se Silver Linings Playbook. Oli tosi hyvä kyllä! Jotenkin tosi intensiivinen.
// Red Riding Hood (Oliko se nyt ton niminen), sillä vaihtoehtoisella lopulla... Joka nyt ei kovin paljoo sen kummosempi ollu kuin teatteriversionkaan loppu.
-
Katoin Frankenweenien! :'D ihan hauska, taattua Tim Burtonia.
-
The Day After Tomorrow.
Näin tän ekaa kertaa vasta. Vaikuttavahan tää oli omalla tavallaan, mut jotenkin pettymys, etenkin se loppu. Oonko hurjan kauhee, jos musta se oli liian onnellinen?! :-D Ehkä oon kyynistyny :'D Mutta ihan jees, sai miettimään kyllä ilmastoasioita vähän :-)
-
Kävin maanantaina kattomassa Isänmaallinen mies. Lauri Tilkasen takia. ;D Oli vähän outo ja epätasanen leffa, mut mielenkiintonen aihe kyllä. Lauria ois saanu näkyä enemmän. Kyseessä on siis hiihtoon ja dopingiin liittyvä leffa. Oli muutamia ihan hauskojakin kohtauksia (parhaiten jäi mieleen Martti Suosalon tanssi loppupuolella) ja mun mielestä se loppu oli sopiva. 3/5
-
Django unchained
Huomas heti että oli Tarantinon leffa. Olihan se hyvä, hienosti tehty ja näytelty mutta taas ihan kamalasti sitä väkivaltaa. Lihan palat vaan lenteli ku porukkaa ammuttiin. xD
-
Flight - Lento.. Oli ihan erilainen kun eka luulin. Tykkäsin kyllä.
-
Bridesmaids tuli eilen katottua kolmannen kerran ku yks kaveri toi sen leffailtaleffaks :-) ihan hauskahan se on, ääneen nauroin monta kertaa!
-
Flight - Lento.. Oli ihan erilainen kun eka luulin. Tykkäsin kyllä.
Mäkin luulin erilaiseks mitä se lopulta oli ja tykkäsin kans. Tuli katottua siksi, et oli Oscar-ehdokkaana, enkä ollu sen suuremmin ehtiny kaikkiin leffoihin etukäteen perehtyä. Oletin, et ois ollu enemmän sitä tapaturmalla "mässäilyä" ja oikeudenkäyntiä. Kelpo leffa. :)
-
Kävin leffateatterissa kattoos Hobittin toisen osan ja oli tosi hyvä. Ja sitten viimein katsoin Nälkäpelin ekan osan. Oli hyvä sekin.
-
Sain etukäteen jo joululahjaksi pari leffaa: Suuri Puhallus ja Cloud Atlas. Tykkäsin molemmista. Ja kumpikin oli vähän erilaisempi leffa. Jälkimmäinen noista ehkä kuitenkin parempi. Piti vielä jälkimmäisestä sanoa sen verran, että oli kyllä niin hyvin maskeerattu noita näyttelijöitä, että ei kyllä enää pysynyt perillä siitä, että kuka on kuka :D
//Pitää vielä sanoa tuosta Cloud Atlaksesta sen verran, että vaikka se oli kestoltaan 2 ja puolituntinen niin minut leffa ainakin lumosi niin, että en edes tajunnut sen olevan niin pitkä! Uskon, että joitakuita tuo leffa voi häiritä pahastikin, mutta mun mielestä se oli kyllä tosi kiehtova.
-
Sain etukäteen jo joululahjaksi pari leffaa: Suuri Puhallus ja Cloud Atlas. Tykkäsin molemmista. Ja kumpikin oli vähän erilaisempi leffa. Jälkimmäinen noista ehkä kuitenkin parempi. Piti vielä jälkimmäisestä sanoa sen verran, että oli kyllä niin hyvin maskeerattu noita näyttelijöitä, että ei kyllä enää pysynyt perillä siitä, että kuka on kuka :D
//Pitää vielä sanoa tuosta Cloud Atlaksesta sen verran, että vaikka se oli kestoltaan 2 ja puolituntinen niin minut leffa ainakin lumosi niin, että en edes tajunnut sen olevan niin pitkä! Uskon, että joitakuita tuo leffa voi häiritä pahastikin, mutta mun mielestä se oli kyllä tosi kiehtova.
Mä oon kayny kattomassa noi molemmat leffateatterissa. Suuresta Puhalluksesta tykkäsin tosi paljon. Cloud Atlas oli osittain hyvä (varsinkin se tulevaisuusosio oli tosi mielenkiintoinen) mutta jotkut ajat oisin voinut skipata ihan täysin koska ne ei uponneet sit yhtään. Parasta oli se loppu, jossa paljastettiin että kuka näyttelijä veti minkäkin roolin. Jotkut tuli niin puskan takaa. Ihan huippu maskeerausta!
-
^Missasin tollaiset paljastukset... tuleeko lopputekstien jälkeen?
-
Mulle toi Suuri puhallus oli jonkin asteinen pettymys. Se oli kyl ihan viihdyttäväkin, mut alko vaan puuduttaa jossain kohtaa.
Kävin tänään kattomassa Hobitin jatko-osan ja tykkäsin taas. Tosin hitusen pidin enemmän ekasta osasta, tällai jälkeenpäin pystyy tekee vertailua. Nyt toki plussana oli Legolas! Sillä on edelleen parhaimmat taistelukohtaukset!
-
^Missasin tollaiset paljastukset... tuleeko lopputekstien jälkeen?
Jossain kohtaa lopputeksteissä ne tulee. Siitä on jo aikaa joten en tarkkaan muista et tuliko heti vai ihan lopputekstien päätteeks. Mut YouTubesta voi kattoo sen kohdan ku hakee esim. Cloud Atlas characters hakusanoilla.
-
Midnight in Paris - tykkäsin tosi paljon!
Sitten katoin Hall Pass uudestaan jouluna, ja vähän aiemmin tuli katottua myös Vares - toukokuun tytöt uudestaan.
//Eilen tuli katsottua Tunnit ja tänään 127 tuntia. Aikas hurja tuo jälkimmäinen.
-
Ei voinut enää muokata edellistä, joten jatkuu... Katsottiin Billy Elliot. Näin sen vasta nyt ekaa kertaa, oli kyl tosi hyvä.
-
Käytiin kaverin kanssa kattomassa Ainoat oikeat (http://www.finnkino.fi/Event/299938/). Nähtiin traileri, kun oltiin kattomassa Leijonasydäntä ja leffa vaikutti hyvältä sen perusteella. Plussaa toki tuli Antti Reinistä. Ja no onhan toi Ilkka Villikin aikamoinen hottis. Odotukset ei kuitenkaan ollu kovin korkeella ja mä jopa kuiskasin kaverille alussa, et "Onkohan tää oikeesti hyvä?? Toivottavasti on." Ja se oli! Mun mielestä ihan älyttömän hauska kotimainen leffa. : D Ei iskeny kyllästyminen missään vaiheessa ja tässä oli pari tosi herkullista hahmoa, esim. pääministerin (eli Reinin) apulainen (Sampo Sarkola). Tulin hyvälle tuulelle tästä leffasta! :) 3,5/5
-
Viime aikoina tullut katsottua vihdoista viimein Tanssii susien kanssa, joka oli kyllä alkupuoleltaan huolestuttavan pitkäveteinen, mutta parani sitten loppua kohti. Myös The Proposal oli ihan hauska :)
-
Se ois sitten Oscar-gaalan aika ens yönä. :D Yleteemalta klo 3.20 alkaen. Eli punaista mattoa ei Suomen telkussa nähä. Ajattelin, et voisin heräillä noin kahden maissa, jos netistä kattelis vähän aikaa jostain streamista punaista mattoa. Tai sit vaan jätän sen väliin tällä kertaa.
Leffoista sain kaikki tärkeimmät eli ns. pääkategorioissa olleet katsottua nopsaan pois alta ja tuli niitä muitakin katottua. Mua harmitti, et tosta animaatiokategoriasta jäi kattomatta Hayo Mizakin The Wind Rises (Kaza tachinu). Mizakin leffat on aina ollu tosi hyviä ja täähän taiskin jäädä hänen viimeiseksi ohjauksekseen. Tästä kategoriasta jäi katsomatta myös Ernest & Celestine. Animaatioista paljon hehkutettu Frozen oli kyllä kehujensa arvoinen ja se yllätti mut myös positiivisesti.
Olin tosi kiinnostunut ulkomaalaisen elokuvan - kategoriasta, mut ei ollut tilaisuutta kuin nähdä yksi sieltä. Erityisesti kiinnosti tanskalainen The Hunt.
Lyhytelokuva kategoriasta oon tietysti nähnyt suomalaisten elokuvan Pitääkö mun kaikki hoitaa? Sitä on esitetty Ylelläkin nyt pariin otteeseen ja löytyy taas Yleareenalta (http://areena.yle.fi/tv/2087948). Kannattaa kattoa, jos vaikka voitto osuu kohdalle, niin voitte leuhkia nähneenne sen jo ennen voittoa. ;D Kestää vaivaiset 6 minuuttia.
Tässä nyt kaikki leffat, jotka katsoin ja arvosanat. Sen verran vielä noista leffoista, et Nebraska yllätti mut ihan täysin. Mahtava leffa! Osoittaa sen ettei tarvitse aina olla mahtipontista tarinaa taustalla, niin kuin monesti Oscar-ehdokkaissa on. American Hustle taas oli pienoinen pettymys. Arvosanaan tuli puolikas lisää puhtaasti siitä, et mun mielestä näyttelijät oli niin loistavia. Kaipaa ehkä toisen katsomiskerran ja parempaa keskittymiskykyäkin multa.
Gravity 4/5
The Wolf of Wall Street 4/5
American Hustle 3,5/5
August: Osage County 3,5/5
Dallas Buyers Club 3,5/5
The Grandmaster 2/5
Captain Phillips 3/5
Her 3,5/5
12 Years a Slave 3,5/5
Prisoners 4/5 (Tää oli muuten kans yllättäjä. Oli vaan yhden kategorian ehdokas, mut tosi tiivistunnelmainen rikosdraama).
Philomena 3,5/5
Nebraska 4/5
Blue Jasmine 3,5/5
Before Midnight 3/5
Saving Mr. Banks 3/5
Frozen 4/5
Despicable Me 2 3,5/5
The Croods 3/5
Inside Llewyn Davis 3/5
The Book Thief 3,5/5
The Lone Ranger 2/5
All Is Lost 3/5
The Broken Circle Breakdown 3,5/5
Iron Man 3 2/5
Bad Grandpa 3/5
The Great Gatsby 3,5/5
The Hobbit: Desolaution of Smaug 3,5/5
-
On tullu nyt käytyy taas leffassa, kun havahduin, et joululahjaliput menee piakkoin umpeen. Oon käyny kattomassa Wes Andersonin The Grand Budapest Hotelin, Divergentin ja nyt tänään perheen kanssa The Amazing Spider-Man 2 (3D). Viel kaks lippuu käyttämättä! :D
Kaikki noi mun katsomat leffat oli hyvii. The Grand Budapest Hotel oli kyl aivan mahtava. Wes Anderson on noussu mun suosikeihin. Kannattaa tsekata sen tuotannosta ainakin The Roayal Tenebaums, Moonrise Kingdom ja tää uusin. Myös The Darjeeling Limited on hyvä. 4/5
Divergent oli kans positiivinen ylläri. Ehdottomasti kiinnostuin sen verran, et pitäis kirjatki nyt kahlata läpi. Ehkä pieniä puutteita leffassa, mut kaiken kaikkiaan viihdyin sen parissa. Moni ehkä tuomitsee sellaseks "nuorisohömpäksi", mut on tässä potentiaalia suurempaankin, eikä kannata uskoo niitä ennakkoluuloja. :D 3,5/5
The Amazing Spider-Man 2 oli hitusen heikompi kuin edeltäjänsä. Ehkä se pääpahis oli vähän pettymys, mut sitten taas oli tosi hienoa saada Harry Osborne kehiin ja se onki varmaan kolmannessa osassa ehkä vieläkin isommin esillä? Ainakin olettaisin niin. Dane DeHaan on tosi hyvä näyttelijä ja ihan nappivalinta tohon rooliin. Teki muhun suuren vaikutuksen The Place Beyond The Pines elokuvassa. Kuitenkin tää jatko-osakin oli sen verran viihdyttävä, et en mä huomannu ajan kulua. 3,5/5
-
Mä oon kunnostautunu leffojen kattelemisessa viime aikoina! Viimeisempänä tosiaan toi Divergent. Nälkäpelistä (molemmista leffoista!) tykkään kovasti niin tommonen saman aihepiirin leffa kolahti kyllä kans. Mut en kyl luokittelis ittekkää nuorisohömpäks, oli toi sen verran hyvälaatunen leffa :-) Seuraavaks pitäis toi Spiderman mennä katteleen kans, mut tutustutettiin juuri ykköseen ja tykästyin :-)
-
Sisko tahtosin jäädä - olipas se yllättävän hyvä leffa! Ja sitten Hugo - joka oli ihan hyvä, mutta jotenkin vähän "outo".
-
Ja sitten Hugo - joka oli ihan hyvä, mutta jotenkin vähän "outo".
Oon ihan samaa mieltä. Katoin ite leffan sillon aikoinaan leffateatterissa. Tykkäsin molemmista lapsinäyttelijöistä ja leffa oli ihan hyvä... mut se oli jotenkin erikoinen. Couldn't put my finger on it...
Oon aikeissa mennä kattomaan Divergentin kans ens viikolla. Luin sen kirjan ja se oli sen verran mukaansatempaava, että haluun nähdä leffankin.
Katoin Gravityn dvd:ltä mun minitelkkarista. xD Uskon, että 3D:nä leffateatterissa ois ollut visuaalisesti tosi upee. Kyl mä tykkäsin. Oon kuullut parilta tyypiltä, että se ois tylsä, mutta en mä kokenut sitä sellasena. Mua jäi kaksi juttua häiritsemään siitä leffasta. Ekaks se, että miks avaruudessa kieputaan? Mistä se johtuu? Miks se ei mennyt suoraan? Ja toinen... semisti spoilia...joten pienellä... Mä en jotenkin usko, että aseman ulkopuolella oleva ihminen oikeesti pystyis pitämään kiinni niistä ilmalukoista, jotka aukee hirveellä rysäyksellä. Mut niin Sandra Bullock vaan sinnitteli kiinni niissä jopa kahdesti. xDDD
-
^Joo, Gravity oli kyl upee 3D:nä teatterissa. Niitä harvoi 3D-leffoi, jotka ihan oikeesti oli törkeen upeita. Monesti se 3D on vaan aika turhake.... Mä en tajuu miten joku voi sanoo sitä tylsäks. :D Se ei kuitenkaan ollu kovin pitkä leffa ja ainakin mut piti otteessaan alusta asti, vaikka se alkuasetelma oli sinänsä aika simppeli.
Avaruudessa ilmeisesti nimenomaan kieputaan ilman tukee. :D En tiiä mist se johtuu (painovoimajuttui??), mut siel ei vissiin tavallaan pysty liikkumaan ellei ota tukee jostain.... menee yli hilseen kyl aika kirkkaasti.
-
Meinasin mennä kattomaan ton 3D:nä leffateatteriin, mut sit se vaan jäi... Harmi.
-
Karate Kid saa seuraajan, oli kyllä tosi paljon parempi mitä oletin ;D
-
Kävin tiistaina katsomassa komedian The Other Woman (suom. Se toinen nainen). Pääosissa Cameron Diaz, Leslie Mann, Nikolaj Coster-Waldau (<3 hottis, harmi etten diggaa Game of Thronesia. : D Siinähän sitä sais tuijotella enemmänkin) ja malli Kate Upton. En ehkä muuten ois menny kattomaan, mut tosiaan piti päästä joululahjaleffalipuista eroon, mut onneks toi olikin ihan hauska. :) Cameron on hyvä komedienne ja samoin Leslie Mann, jota näkis mielellään enemmänkin valkokankaalla. Heikoin lenkki oli varmaan Kate Upton, mut toisaalta sen rooli oliki tehty vähän sellaseks tyhmäks blondiks, niin kyl se siihen sillai sopi. Ja melkeen unohdin! :D Ehkä isoin wtf-hetki itelle oli Nicki Minaj, joka esitti Cameron Diazin sihteeriä tässä. Se oli musta jotenkin niin epäsopiva siihen. Jotenkin ihan random. : DD Sen valtava takamus vei vaan huomion aina kun sitä kuvattiin niin, et koko vartalo näky. :D
Leffan juoni lyhyesti; Leslie Mannin esittämä nainen saa miehensä kiinni pettämisestä ja tutustuu tähän salarakastajattareen (Cameron Diaz). Yhdessä naiset juonivat kostoa ja miehestä paljastuu kaikenlaista. :p 3/5
Mun piti mennä tänään käyttämään vika leffalippu, mut ei siel sit oikeen mennykään mitään mitä tosi paljon haluaisin nähdä. Captain American jatko-osa ja The Monuments Men kyl kiinnosti, mut oon lähössä porukoille tänään, ja toi Captain America ois loppunu vasta kuudelta. Päätin sitten tehdä niin, et ostin tolla sarjalipulla netistä lipun X-Men: Days of Future Past:iin, kun sen haluun kovasti nähdä. Ensi-ilta on 23.5. :)
-
Katottiin Makuunin vapaakoodilla Nälkäpelin kakkososa telkkarista (siis netin kautta). Leffa oli ihan hyvä, mutta sen katsominen oli pirun hankalaa, kun ääni tuli mikkihiiriäänellä ja kuva pätki koko ajan :D
-
Kävin eilen kattomassa Divergentin ja se oli kyllä hyvä. Se alku oli hieno, ku kamera meni sen korkeen aidan yli. Otti melkeen mahanpohjasta vaikkei se ees ollut 3D. xD Leffa oli musta tosi uskollinen kirjan tapahtumille.
-
Kävin eilen kattomassa Divergentin ja se oli kyllä hyvä. Se alku oli hieno, ku kamera meni sen korkeen aidan yli. Otti melkeen mahanpohjasta vaikkei se ees ollut 3D. xD Leffa oli musta tosi uskollinen kirjan tapahtumille.
Mietin ihan samaa, et se alku oli tosi hieno! Ja kiva kuulla, et leffa oli uskollinen kirjalle. Yritän saada luettuu kesällä tän kirjasarjan. :)
-
Kateltiin Leijonasydän. En osaa oikeen sanoa tykkäsinkö siitä vai en, toisaalta kyllä toisaalta en
-
X-Men: Days of Future Past (3D) 4/5. Tykkäsin kovasti! Oli yhtä loistava kuin X-Men: First Class, joka jatkoi sarjaa hienosti kamalan kolmannen osan eli X-Men: Last Stand:in jälkeen. Mun mielestä tässä oli tosi etevästi punottu juonia yhteen ja saatu järkevä selitys monen hahmon mukana ololle. Innolla odottelen seuraavaa osaa. Olin sillon niin pettyny tohon Last Standiin, etten uskonu X-Meneillä olevan tulevaisuutta, mut hienosti se nousi sieltä! :)
Evan Peters oli mahtava Quicksilverinä, olisin mieluusti nähnyt häntä enemmänkin. Hyvä hahmo.
3D ei antanut oikeen mitään lisää...menin taas lähinnä siksi 3D-näytökseen, että niitä menee useammin ja maksoin joululahjalipulla, niin ei haitannu se hintakaan.
-
Maleficient (3D) 3,5/5. Pahatar-leffaa siis käytiin kaverin kaa kattomassa! Olin odottanu innolla tätä, koska Prinsessa Ruususen Pahatar on mun mielestä heittämällä Disney-leffojen kammottavin pahis. :D Angelina Jolie sopii rooliin jo ulkonäöllisesti ihan älyttömän hyvin, mut muutenkin se oli ihan mielettömän upee...kaikki eleet, ilmeet ja ääni! Leffan juoni oli aika heppoinen lopulta, mut viihdyin kyllä sen parissa, ei oltu ainakaan venytetty turhan pitkäks. :) Visuaalisesti tosi nätti myös! Angelinan ja Bradin tytär Vivienne teki myös valkokangasdebyyttinsä, esitti 5.vuotiasta Auroraa. :) Ja suomalainen hatuntekijä oli tehny ne Pahattaren sarvipäähineet. :)
-
Katsoin Divergent-leffan leffassa ja tykkäsin ihan älyttömän paljon siitä! Sitten tuli katsottua Sandra Bullockin tähdittämä Painovoima-leffa, jonka nimeä en nyt syystä tai toisesta saa päähäni. Gravity! Se se oli. Erikoinen leffa, mutta ihan kiehtova jotenkin.
-
Kävin tänään kattomassa The Fault In Our Stars (Tähtiin kirjoitettu virhe) 4/5. Tykkäsin kyllä kovasti. Hyvä nyyhkyleffa (joskin toisaalta tää oli mielestäni myös pohjimmiltaan sellainen kannustava leffa). Oli sopivasti huumoriakin mukana. Pitää lukea kirja ehdottomasti! Oli aluks vähän hassua nähdä nyt pääosaesittäjät rakastavaisina, kun Shailene Woodley ja Ansel Elgort esitti Divergentissä sisaruksia, eikä tosiaan oo pitkä aika kun senkin kävin kattomassa. ;D Silmät tuli kyllä itkemisestä kipeeks! Koko sali nyyhki jostain leffan puolivälistä alkaen.
-
Käytiin katsomassa Pahatar. Tykkäsin tosi paljon. Ja oli ensimmäinen 3D-leffa, jonka ikinä kävin katsomassa.
-
Katoin Elysiumin 1,5/5. Olipas vähään aikaan huonoin leffa minkä oon kattonut. Jotenkin tosi plääh ja alussa kesti kauan ennen ku alko mitään juonellista ees tapahtuun.
-
Wolverine. Oli viihdyttävä.
-
Kävin tänään kattomassa The Fault In Our Stars (Tähtiin kirjoitettu virhe) 4/5. Tykkäsin kyllä kovasti. Hyvä nyyhkyleffa (joskin toisaalta tää oli mielestäni myös pohjimmiltaan sellainen kannustava leffa). Oli sopivasti huumoriakin mukana. Pitää lukea kirja ehdottomasti! Oli aluks vähän hassua nähdä nyt pääosaesittäjät rakastavaisina, kun Shailene Woodley ja Ansel Elgort esitti Divergentissä sisaruksia, eikä tosiaan oo pitkä aika kun senkin kävin kattomassa. ;D Silmät tuli kyllä itkemisestä kipeeks! Koko sali nyyhki jostain leffan puolivälistä alkaen.
Tämä oli tosi hyvä leffa. Ja oikeasti tosi koskettava. En muista, koska viimeksi olisi itkettänyt tuolla tavalla. Meidänkin vieressä olleet tytöt nyyhkytti välillä kyllä niin lujaa, että itseäni alkoi naurattaa.
-
Kävin tänään kattomassa The Fault In Our Stars (Tähtiin kirjoitettu virhe) 4/5. Tykkäsin kyllä kovasti. Hyvä nyyhkyleffa (joskin toisaalta tää oli mielestäni myös pohjimmiltaan sellainen kannustava leffa). Oli sopivasti huumoriakin mukana. Pitää lukea kirja ehdottomasti! Oli aluks vähän hassua nähdä nyt pääosaesittäjät rakastavaisina, kun Shailene Woodley ja Ansel Elgort esitti Divergentissä sisaruksia, eikä tosiaan oo pitkä aika kun senkin kävin kattomassa. ;D Silmät tuli kyllä itkemisestä kipeeks! Koko sali nyyhki jostain leffan puolivälistä alkaen.
Tämä oli tosi hyvä leffa. Ja oikeasti tosi koskettava. En muista, koska viimeksi olisi itkettänyt tuolla tavalla. Meidänkin vieressä olleet tytöt nyyhkytti välillä kyllä niin lujaa, että itseäni alkoi naurattaa.
Mua alko itteänikin naurattaa jossain kohtaa, kun yhet tytöt nyyhkytti ja alko nauraa omalle itkemiselleen. :''D Tarttui nauru...
-
Käytiin eilen kattomassa Kesäkaverit. Oli juonellisesti pettymys, odotin vähän enemmän, mut oli kuitenkin mielestäni hauska ja kiva kesäleffa nimenomaan. Eihän se nyt kestänytkään kuin sen 1,5 h. Ja Lauri Tilkanen. <33 Arvosanaks taitaa kuitenkin jäädä 3/5, vaikka naurettiin monta kertaa ääneen. Hyvät näyttelijät ja Pihla Viitalan sivuosa oli mainio!
-
Kävin kans kattoos ton Tähtiin kirjoitettu virhe. Pystyin jopa kattomaan sen itkemättä, vaikka vieressä kuulukin nyyhkytysääniä. Paras kohta oli se kun ne meni sen niiden kaverin ex-tyttöystävän luo ja sit se mahtava puhe minkä Gus piti. xDDD Tän leffan se suuri käänne oli kyllä aika ennalta-arvattava.
-
On tullu katottuu hirviästi leffoja leffateattereissa viime aikoina; Tähtiin kirjoitettu virhe, Guardians of the Galaxy, Kesäkaverit, Godzilla, Step Up (mones ikinä olikaan tuo viimeisin) ja huomenna What if! Enköhän oo tästäkin jonosta jonkun unohtanut.
ps. Kesäkavereista sen verran että nyt ymmärrän Negsun Lauri Tilkanen-hypetyksen! Onhan se aika pirun komea mies 8)
-
ps. Kesäkavereista sen verran että nyt ymmärrän Negsun Lauri Tilkanen-hypetyksen! Onhan se aika pirun komea mies 8)
Haha, mahtavaa! :D 8)
Me käytiin myös J:n kanssa toi Guardians of Galaxy kattomassa viikko sitten! Oli ihan hemmetin hyvä! Chris Pratt on niin mainio. Muutenkin se leffa oli tosi viihdyttävä ja hauska. Oli myös mahtavaa musaa. :) 4/5
Nyt perjantaina meen ensi-iltaan kattomaan Sin Cityn jatko-osan! Eihän sitä tässä ookaan venattu kuin 9 vuotta. :D
-
Sin City: A Dame To Kill For 5/5. Kannatti odottaa! Kyllä tää oli mun mielestä yhtä huikee kuin eka osa. Näyttävä, hauska, sarjakuvamainen...Robert Rodriguez osaa. Harmi, että tuhlaa välillä myös aikaansa vähän turhempiin leffoihin. :D Mikäli kolmatta osaa meinaavat, niin toivon ettei mee taas 9 vuotta...
-
^Haluu nähdä tuon myös!
Itse olen katsonut viime aikoina Kesäkaverit, Räyhä Ralfin, Step Upin (joka oli muuten ihan erilainen kuin kuvittelin aluksi), Lumikki ja metsästäjästä osan (sitten nukahdin), Transformersit 1-3 (ja nukahdin kaikissa, ja kolmososa on vielä katsomatta loppuun), Rock of Ages, Vuoden se kestää ja She's the man uusiksi.
-
Vadelmavenepakolainen..... onneks oli lahjalippu meinaan tosta olis veeetuttanu maksaa. Ei iskeny yhtään.
-
Nyt on tullut taas käytyä leffateatterissa viime aikoina. Katsottuna mm. Sin city 2, Guardians of Galaxy, Lucy ja Gone girl. Kaikki kelpo leffoja, suosittelen!
-
Viime lauantaina kävin katsomassa vikan Hobitin. Mä jostain syystä tykkään edelleen ekasta osasta eniten ja tää osa jo vähän kyllästytti, vaikka oli kuitenkin mielestäni hyvä. Kai se oli vaan se synkkyys, mut kuulu tietty asiaan. No joka tapauksessa 3,5 tähden arvoinen, onhan tää trilogia kokonaisuudessaankin katsomisen arvoinen.
Eilen taas oltiin J:n kanssa katsomassa Christopher Nolanin uusin leffa eli kovin kehuttu Interstellar. Siinä oli mun mielestä jotain samaa tyylissä kuin Inceptionissa ja sitten toisaalta taas tuli mieleen viime vuonna ilmestynyt Gravity. Oli kyllä hyvä leffa, mut en nyt sanoisi ohjaajan parhaaksi leffaksi tai vuoden parhaaksi kuten monet muut ovat sanoneet. Joka tapauksessa lähes kolmetuntinen leffa ei aiheuttanut kyllästymistä, oli todella upea visuaalisesti ja kaikin puolin viihdyttävä, 4/5 siis....
Ja tänään sitten vielä menin katsomaan The Hunger Games: Mockingjay part 1. Vika kirja ei oo mulle kovin mieleinen ja luulenpa, et tää jää mun mielestä leffasarjan huonoimmaksi osaksi, toinen osa varmasti vauhdikkaampi. Tykkäsin kyllä tunnelmasta, mut hieman tylsistyin. 3/5
-
Mä oon kans käyny kattomas vikan Hobitin (koko trilogia nyt siis nähtynä) sekä Interstellarin mut ei kumpikaa iskeny kyl kunnolla :( Hobiteista se eka oli mustakin todella toimiva, kakkosesta muistanki vähemmän sitten ja nyt tää oli vähä tälläne. En tiiä, 3D oli tässäki nyt vähän hönö juttu, en siitä oikein perusta. Ainoo leffa missä oon todennut 3D:n olleen tärkeä osa leffaa oli Gravity, joka toimis varmasti loistavasti ilman lasejakin. Tosi hyvä leffa. Sit taas Interstellar oli ihan mahtava kunnes se meni lopussa mulle ainaki ihan liian trippaavaks kokemukseks, se ylitti mun tajunnan... siitä kuulin niin paljon hehkutusta että asetin sille varmaan kyllä liiankin korkean riman.
-
Oon kattonu viimeaikoina kyl tosi paljo leffoja! Kävin myös kattomassa uusimman Nälkäpelin, Interstellarin ja Hobitin. Nälkäpeli oli ihan ok, Interstellarista tykkäsin ja uusin Hobitti oli kyllä huonoin kolmesta.
Lisäks oon kattonu muutaman viikon sisään ainakin Fight Clubin, Pulp Fictionin, Avengersin, Larry Crownen, Grand Budapest Hotelin ja Sin Cityn. Erityisesti tykkäsin Fight Clubista, Larry Crownesta ja Grand Budapest hotelista. Sin city ei iskenyt tyylillään yhtään, mutta Avengers ja Pulp Fiction oli hyviä. Odotin vaan näiltä kahdelta ehkä liikaa, ja siksi semisti petyin.
-
Vihdoin!!! Inception katottuna. Mää jäin ihan sanattomaks ku se loppu :D se oli niin outo mut niin kiehtova leffa.
-
The Lego movie 4/5. Tää oli parempi kuin odotinkaan. :D Jo trailerin perusteella vaikutti hauskalta, mut sit kun katto leffaa, niin sai oikeesti nauraa ääneen ja hauskoja käänteitä oli. Hyvät ääninäyttelijät myös...mm. Chris Pratt, Elizabeth Banks ja Will Ferrell. :)
-
Oscar-leffat katottuna just ennen gaalaa. Viimeisen katsoin tänään. Into The Woods jäi näkemättä. Rantautuu Suomeenkin vasta 1.4.
Menen kyllä sen ehdottomasti leffaan katsomaan!
Boyhood 4/5 - Mieletön leffa! Melkein tuli sellainen olo, kuin olisi dokkaria seurannut 12 vuoden ajalta. Uskomaton panostus kaikilta tekijöiltä ja erityisen hyvä roolisuoritus Patricia Arquettelta. Liputan todellakin hänen puolestaan gaalassa!
Whiplash 3,5/5 - Hieno roolisuoritus J.K. Simmonsilta. Intensiivisiä kohtauksia, mut silti jäi leffakokemus jotenkin vaillinaiseksi mun osalta.
Still Alice 3,5/5 – Hyvin rauhallisesti etenevä leffa mielenkiintoisesta aiheesta. Julianne Moorelta loisto suoritus.
Wild 3/5 – En oikein pitänyt tästä, vaikka on kovin kehuttu. Pitäisi varmaan lukea kirja joskus.
Inherent Vice 2/5 – Koin vähän sekavaksi ja keskittyminen herpaantui monesti. Ylipitkä. Odotin näyttelijöiden perusteella enemmän.
Birdman 3,5/5 – Hienoja roolisuorituksia ja todella hienosti kuvattu elokuva. Oli kyllä hämmentävä tapaus.
American Sniper 2,5/5 – Taas sellanen perus isänmaallinen jenkkileffa. Koin aika tylsäksi.
Unbroken 3,5/5 – Vähän erilainen sota-aiheinen elokuva. Kiinnostavaksi teki sen, että oli todella tositarina. Hyvä ohjaus Angelina Jolielta. Erityisen hyvä leffassa oli pääosaa esittänyt Jack O’Connell, jonka moni varmasti muistaa brittisarjasta Skins.
The Imitation Game 3/5 – Vähän ihmetytti miksi Keira Knightley sai tästä ehdokkuuden, en pitänyt roolisuoritusta tai roolia erikoisena. Aika lailla Benedict Cumberbatchin harteilla tämä leffa vaikka aihe olikin mielenkiintoisen kuuloinen. Toteutus aika tylsä kuitenkin.
Selma 3/5 – Vähän kyllästytti tämäkin, vaikka Martti Luther King Jr. on kiinnostava henkilö myöskin.
The Judge 3/5 – Tämäkin oli ehkä vähän turhan pitkä. Robert Downey Jr. ja ehdokkuuden saanut Robert Duvall olivat kummatkin kyllä hyviä ja leffan kantavia voima.
Big Hero 6 3/5 – Lupaavasti alkava animaatio aiheutti kuitenkin haukouttelua loppua kohden. Aika massaan hukkuva.
The Boxtrolls 3/5 – Animaatio näytti tosi kivalta ja pidin toteutuksesta, mutta itse tarina ei oikein temmannut mukaansa.
The Tale of The Princess Kaguya 3/5 – Studio Ghiblin elokuvat ovat oikeastaan aina olleet mieleeni. Tämä elokuva perustui japanilaiseen kansantaruun. Hieman liian pitkä ehkä tämäkin kestoltaan, oli tylsiä kohtia. Kauniisti tehty kyllä, kuten aina.
Foxcatcher 3/5 – Steve Carrellilta todella hyvä roolisuoritus. Muuten taas koin aika pitkästyttäväksi tämänkin.
Two Days, One Night 3/5 – Hienoa miten pienempi leffa saa huomiota. Marion Cotillardin rooli oli vahva ja mielenkiintoinen. Mutta kuten parissa muussakin leffassa, niin tässäkin tapauksessa koko leffan viehätysvoima oli juuri pääosanäyttelijässä.
Ida 3/5 – Mielenkiintoinen leffa pian nunnalupauksen tekevästä nuoresta naisesta, joka lähtee selvittämään vanhempiensa kohtaloa. On kokonaan mustavalkoinen.
Begin Again 3/5 – Pidin kovasti elokuvan musiikista (kappaleesta ehdolla) ja oli hauska nähdä Adam Levineakin elokuvassa. Sellainen kiva indieleffa, joka loppuu tavallaan kuin kesken.
Gone Girl 3,5/5 – Meinasin ensin antaa 3, mutta Rosamund Piken roolisuoritus oli aika veret seisauttava, siitä puolikas lisää. Ei kannata leffasta kauheasti tietää etukäteen. Erosi vähän kirjasta, mutta oli aika lailla samanlainen ja onnistunut siinä tunnelman luomisessa.
The Theory of Everything 4/5 – Ehdottomasti suurimpia suosikkejani. Mielettömän hienosti Eddie Redmayne näyttelee Stephen Hawkingia. Muutenkin mielenkiintoista tietää miehen elämästä yksityiskohtia.
Muita ehdolla olevia, jotka olin nähnyt:
The Lego Movie 4/5 (Olisi pitänyt olla animaatiokategoriassa myös!!!)
The Grand Budapest Hotel 4/5 (Wes Anderson. <3)
Guardians of Galaxy 4/5
Maleficient 3,5/5
Interstellar 4/5
How To Train Your Dragon 2 3,5/5
The Hobbit: The Battle of the Five Armies 3,5/5
Captain America: The Winter Soldier 3/5
Dawn of the Planet of the Apes 3/5 (Aikamoinen tason notkahdus ekasta osasta, joka oli positiivinen ylläri).
X-Men: The Days of the Future Past 4/5
Muita leffassa nähtyä viimeaikoina:
Vares - Sheriffi 3/5 - Aika peruskauraa. Ihan viihdyttävä ja oli kiva käydä J:n kanssa katsomassa. Muutama kohtaus aiheutti vähän ärsytystä, kun oli sellaista jenkkitoimintaleffojen adhdmaista tyyliä siinä. Mut toisaalta kiva, et ohjaaja kokeilee jotakin uutta.
Mortdecai 3/5 - Flopiksi lippuluukuilla osoittautunut ja kovin haukuttu Johnny Deppin komedia nauratti kyllä mua ja seuralaista ainakin aika hyvin. Olihan siinä vähän sellaista toistoa ja aika samanlaisia rooleja Depp tuntuu nyt vetävän, mut oli herkullisia tilanteita ja hauskoja tyyppejä leffassa. Kyllä sen nyt kerran ainakin katsoo!
-
Into The Woods 3,5/5 - Käytiin eilen katsomassa toi satuja hauskasti sekoittava/yhdistelevä musikaali. Tykättiin tosi paljon, vaikka leffa oli ehkä hitusen liian pitkäksi venytetty. Tosi hyviä roolisuorituksia ja prinssit oli erinomaisia, sai nauraa. Erityisesti vielä täytyy mainita Johnny Depp, jonka rooli oli harmillisen pieni, mutta sitäkin hauskempi. :D Suosittelen!
-
The Lego Movie! Aivan mahtava tarina, toi on ihan priimaesimerkki leffasta joka sopii aikalailla kaikenikäsille :) tykkäsin hirmusesti! Hirmuhyvät ääninäyttelijävalinnatkin, varsinki Chris Pratt ja Liam Neeson rooleihinsa :D
-
Phone Booth vuodelta 2002. Todella jännittävä :) Mies vastaa puhelimeen puhelinkopissa eikä pääse hullusta soittajasta eroon.. ja hänen ympärillään tapahtuu kaikenlaista.. :D
-
Phone Booth vuodelta 2002. Todella jännittävä :) Mies vastaa puhelimeen puhelinkopissa eikä pääse hullusta soittajasta eroon.. ja hänen ympärillään tapahtuu kaikenlaista.. :D
ooo tää tuli vähä aika sitte telkasta! Tykkäsin kans :D
-
Insurgent 3/5 - Divergent (Suom. Outolintu) sarjan jatko-osa jätti vähän kylmäksi. Siinä missä eka osa oli todella yllättävä ja monipuolinen leffa, niin nyt oli mun mielestä vähän tyhmä se koko loppukäänne. En ole kirjoja lukenut, enkä tiedä miten asiat niissä menee, mutta olen netistä joitain kommentteja lukenut, joissa on ollut puhetta siitä, että leffasarjassa menee asiat vähän eri tavalla. Mietitytti leffan loputtua, että miten ne muka saa tästä viel kaks leffaa aikaseks, onko välttämätöntä jakaa viimeinen kirja kahteen leffaan? No toisaalta paha sanoa, kun ei tosiaan ole itse lukenut. Mutta olihan tää silti ihan jees. :) Plussaa Naomi Wattsin mukana olosta!
Big Game 3,5/5 - Olin odottanut tätä Jalmari Helanderin leffaa tosi kovasti. 8 miljoonan euron budjetilla tehty toimintaseikkailu oli kyllä hyvin tehty! Hyvä Jalmari! Onni Tommila on edelleen mainio ja ilmeikäs (tuttu elokuvasta Skavabölen pojat sekä Jalmarin aiemmasta leffasta Rare Exports). Samuel L. Jackson on aina katu-uskottava. Tää oli sellanen hyväntuulinen toimintapläjäys, jossa oli vähän sellasta kasari/ysäritunnelmaa. Suosittelen tsekkaamaan. :D Ei tosikoille!
-
Mulle ei kyl napannu toi Outolintu :/ ykkösosasta jopa tykkäsin. Jotenki tuntu tosi väkinäisesti tehdyltä..
-
Kävin kans eilen kattoos Kapinallisen. Ei yhtä hyvä ku eka osa. Tää kakkonen ei mennyt yhtä paljon kirjan mukaan ku se eka leffa. Mutta kyllä se lopputwisti oli tavallaan sama mikä siinä kirjassakin.
Ja kolmonen taas kahdessa osassa, ku se on trendikästä. Kirjat lukeneena oon sitä mieltä että sen kolmosen ois hyvin saanut yhteen leffaan. Mutta mua kiinnostaa tosi paljon, että lopettaako ne viimeisen leffan samalla tavalla kuin kirja loppui. Se oli nimittäin aika :o.... nooh, lukekaa itse.
-
^Pitäis lukee kyl kirjasarja. Mul on vaan pari muutakin kirjaa tossa odottamassa, kun on lukeminen taas jääny vähemmälle.
-
Minustakin Kapinallinen elokuva ei ollut yhtä hyvä kuin ensimmäinen elokuva... jotenkin tekemällä tehty...
-
Mad Max Fury Road 5/5 - Oon aina pitänyt Mad Max elokuvista, mut en tosissaan osannut odottaa NÄIN huikeaa pläjäystä. Ihan mieletöntä, miten koko leffa oli käytännössä yhtä takaa-ajoa, mut se oli vaan uskomattoman hyvin toteutettu ja juonessa oli järkeä. Todella vahvat roolisuoritukset monelta näyttelijältä, mut erityisesti kyllä Charlize Theronilta ja Tom Hardyltä. Lämmittää aina sydäntä, kun elokuvassa on vahva naishenkilö. Musiikki, toiminta, huumori, dramaattiset hetket, roolisuoritukset, kuvaus, maisemat, lavastukset....kaikki ihan täydellistä.
-
Mielensäpahoittaja 3,5/5 - Kirjoja en oo valitettavasti lukenut, pitäisi kyllä jossain vaiheessa. Leffa oli hyvä ja Antti Litja ehdottomasti ihan täydellinen valinta rooliin! Ihan mahtava. Pidin myös Ilkka Forssin nössöstä hahmosta ja Mari Perankoski oli hauska. Tää oli kyllä tietyllä tavalla vähän surumielinenkin elokuva. Rakenteeltaan ehkä vähän hassu, tai siis loppui vähän hassusti omasti mielestä, mut ei se leffaa huonontanut silti. Suosittelen lämpimästi.
-
Mäkin katoin viikonloppuna Mielensäpahoittajan. ^
-
Poltergeist 3-/5 - Kävin kaverin kanssa kattoo Poltergeistin uusintaversion, koska lupasin kaverille synttärilahjaks, et saa valita leffan ja meitsi maksaa. Oli ihan ok, kauhuleffat toimii leffateatterissa siinä mielessä paremmin, et koska äänet on niin kovalla, niin väkisinkin jotain kohtii säikkyy. Mä en muista kauheesti alkuperäsestä versiosta, mut uskon, et siinä on jollain tasol parempi fiilis kun tässä...tää oli aika sellanen...hengetön massatuote. Mut kuten sanottua, ihan ok. Kyl tän nyt kerran leffateatterissa katsoi. Ja oli kyl mukaan saatu ihan kivasti huumoriakin.
-
Magic Mike XXL 3,5/5 - Mentiin kaverin kaa tsekkaa tää. Ja kyllä kannatti. Molemmat hymyili ku Hangon keksit koko leffan ajan. xDDD Oli tosi paljon nähty muutamissa kohtauksissa vaivaa koreografioihin! Aika mieletöntä settiä ja olihan tää jälleen viihdyttävä. Oltais kyl kaivattu silti vieläkin enemmän tanssia ja strippausta. :'D
//Eilen olin taas leffassa. Tällä kertaa J:n kanssa mentiin vihdoin katsomaan Jurassic World 3,5/5. Oli varsin viihdyttävä pläjäys ja ihan vanhojen leffojen hengessä mentiin! Nyt tekeekin tosi paljon mieli kattoo eka ja toka osa (se kolmonen oli kauhee). Nykyajan tehosteet pystyy ihmeisiin. Oli pari tosi nerokasta kohtausta. Viihdyttiin kyllä molemmat leffassa ja Chris Pratt oli jälleen ihan nappivalinta pääosaan!
Ens viikolla ajattelin mennä taas yksin leffaan pienen tauon jälkeen ja tarkotuksena ois tsekata toi uus Terminator. Haluaisin kovasti myös nähdä sen Minions-leffan ja yritetään sekin varmaan mennä J:n kanssa yhessä kattoo, riippuu vähän nyt miten pystytään näkemään toisiamme loppukesä. Elokuussa tulee myös Pixels-elokuva, joka tahdotaan kummatkin nähdä. Noi kolme ois sellaset nyt aika must see-leffat. Myös uus Fantastic Four kiinnostaa, mut ei kaada maata mikäli en leffaan kerkee kattoo.
-
Jurassic World tuli pari viikkoa sitten kanssa katsastettua! Ja aah oon hullaantunu Chris Prattiin. Siinä on täydellinen pakkaus - hyvä näyttelijä, komea ja ihana ääni :D halleluja. Mut niin leffa oli kyllä hyvä ja tosi viihdyttävä alusta loppuun.
-
^Chris Pratt on kyllä huikee ja oon tosi iloinen, et on saanut nyt näin paljon menestystä! Sen lisäks, et on hyvä näyttelijä ja komee, niin tyyppi on tosi sydämellinen/vilpitön ja hauska! Suosittelen kaikkia tuoreita Pratt-faneja tutustumaan sarjaan Parks and Recreation. Chrisillä on siinä niin hauska rooli. :D Ja muutenkin loisto sarja, jonka taso ei notkahtanut kertaakaan ja sarjaa kuitenkin tehtiin 7 kautta. :)
//Katoin tänään The Maze Runner 3/5 - Tää oli vähän niinku The Hunger Games ja Divergent yhdistettynä. :D Leffa oli aika mystinen ja jäi tosi epäselväks, et miks asiat meni niinku meni. Eli ihan mielenkiinnolla odotan kyllä jatkoa, vaikka ei ihan niin paljon temmannut mukaansa kuin just vaikka Hunger Games. Mut sellanen ihan viihdyttävä leffa kyllä ja voisin kuvitella kirjatkin lukevani...sit kun vaan kaikelta ehtis. ;D
//Terminator Genisys 3,5/5 - Ihanaa, et kahden surkeen osan jälkeen oli ihan onnistunu lopputulos! Ja Arska taas mukana. <3 Ehkä juoneltaan sellanen 3 tähden arvonen, mut puolikas tulee mm. vanhasta nostalgiasta, musiikista, Jai Courtneysta (ah<3), musasta ja muutamasta huikeen näkösestä kohtauksesta. Ja no tietty Arskan läsnäolosta! :D Pitäis taas kattoo eka ja toka osa, ne on parhautta. Niin ja tääkin tuli katottuu 3D:nä, kun siitä meni useemmin näytöksiä. Ei tuonu kyl oikeestaan mitään lisää tähän. (Jurassic Worldissa se 3D oli paikoin ihan jees, siinäkin ehkä vähän petyin ettei sitä jotenki ollu hyödynnetty enemmän).
-
Ted 2 3/5 - Oli vaisumpi kuin eka osa, mikä ei sinällään yllättänyt. Harmitti kovasti myös Mila Kunisin puuttuminen. Melkeinpä kaikki hauskat kohdat tuli nähtyä trailerissa (paria kohtaa lukuunottamatta). Pääjuoni myös sisälsi osittain turhaa toistoa ykkösosasta. Siitä huolimatta ihan hauska komedia, Ted on vaan hahmona niin loisto. En ihmettelisi vaikka vielä saataisiin kolmas leffa, toivoisin siihen sitten jotain ihan uutta meininkiä. Mut parasta olisi jättää tähän.
Paper Towns 3,5/5 - Pidin kovasti sekä John Greenin kirjasta The Fault In Our Stars että sen leffaversiosta (oli mielestäni hyvin uskollinen kirjalle), joten odotin mielenkiinnolla tätä seuraavaa Greenin kirjasta tehtyä leffaa. Kirjaa en tälläkään kertaa ennättänyt lukea ennen leffan näkemistä, mut en usko sen taaskaan haittaavan. Juoni yllätti ja oli tosi hyväntuulinen leffa. Tällä kertaa ei siis tarvinnut itkeä silmiä päästään. ;D Oikeestaan tässä ehkä valttia olikin se ettei tiennyt liikaa etukäteen.
-
//Katoin tänään The Maze Runner 3/5 - Tää oli vähän niinku The Hunger Games ja Divergent yhdistettynä. :D Leffa oli aika mystinen ja jäi tosi epäselväks, et miks asiat meni niinku meni. Eli ihan mielenkiinnolla odotan kyllä jatkoa, vaikka ei ihan niin paljon temmannut mukaansa kuin just vaikka Hunger Games. Mut sellanen ihan viihdyttävä leffa kyllä ja voisin kuvitella kirjatkin lukevani...sit kun vaan kaikelta ehtis. ;D
Elokuvan tunnusmusiikki on ihanan mystinen ja tunnelmallinen! Ja tämä kirjasarja on jännittävä ja mielenkiintoinen. Elokuva oli myös ihan hyvä. Suosittelen :)
-
Trainwreck 4/5 - Tätä oli kehuttu ja ei turhaan! :D Ihan loistava komedia! Pitkästä aikaa taas tosi hyvä komedia, joka aidosti nauratti koko kestonsa ajan. Kyl siin kerran jos toisenkin meinas mennä popparit väärään kurkkuun ja limsat pursuu nenästä. :'''''D Tän leffan suomennettu nimi on muuten karsee. :DD Ihan yössä.......ihan ku ois JVG:n biisin nimi. :'''D
-
Ja kolmonen taas kahdessa osassa, ku se on trendikästä.
Olen miettinyt tätä... Miksi näin on päätetty tehdä? Miksei ensimmäistä ja toistakin kirjaa puoliteta? Joskus on niin, että esimerkiksi toisesta kirjasta saisi helposti kaksi elokuvaa kun taas viimeisestä ei... Ja miksi sitä paitsi kirjoja pitää tehdä trilogiana? Miksei vähemmän tai enemmän?
-
Tuo Hitman mikä pyörii lehvois ny... olihan viihdyttävä! Säikyin koko leffan ajan kaikkia efektejä ja ääniä eikä ollu ees 3D :D Ehk ei paras toimintaleffa vähään aikaan mut kyllä se sai aika varpailleen, joskin loppua kohden meni aika ennalta-arvattavaks.
-
^Se on trailereiden perusteella vaikuttanukin ihan katsottavalta! Petyin silloin aikoinaan siihen ekaan leffaan. Tässä onkin nyt ihan eri näyttelijät ja tekijät.
-
^Juu kyl se katottava oli! :)
Viikonloppuna listaan tuli myös American Sniper ja Dracula Untold. American Sniperista pidin! Joskin ajoittain tunsin sen olevan ehkä vähän turhan pitkäveteiseksi venytetty. Mutta jotenkin kiehtova ja mielenkiintoinen tollanen tarkka-ampujan rooli. Dracula ei niin napannu, sen henkiset leffat ei vaan oikeen oo sitä omaa lempparigenree. Mut ihan katsottava sekin ja juoneltaan kyllä hyvä.
American Sniperista tuli mieleen etten oo tainnu mainita semmosen legendaarisen leffan ku Pelastakaa Sotamies Ryanin katsomista vähän aika sitten... pidin kovasti siitäkin! Ja Furykin jokin aika sitten nähtynä.. sotaleffat on kyl aika mielenkiintoisia! Yllättävää, oon aina luullu ettei nappais ;D mut M tykkää ja aika hyvin etenee suunnitelmissaan pistää mua kattomaan lisää sota- ja toimintaleffoja...
-
Katoin Imitation gamen. Tykkäsin, 4/5. Cumberbatch vetää kyllä hyvin roolin ku roolin.
-
Kätilö 4/5 - Piti ihan ensi-iltaan rynnätä, kun seuraavat viikot saattaa olla niin kiireisiä ettei tiedä ehtiikö leffaan... Oli kyllä tosi vaikuttava leffa Antti J. Jokiselta taas! Rankka aihe. Kirja täytyy kyllä lukea myös. Tykkäsin ihan tosi paljon siitä miten leffaa oli kuvattu, ihan Hollywoodin tasoa ne otokset. Ja sitten tietty ihana Lauri Tilkanen. Voi että kun siinä on sitä vanhanajan suomifilmien leffatähtikarismaa ja komeutta. En kestä. Ja aivan mielettömän lahjakas. On hänen uransa haastavin roolisuoritus ja hyvin veti. Krista Kosonen jälleen tosi hyvä ja erityisesti mun mieleen jäi myös Pirkka-Pekka Petelius, joka onnistui myös tunteikkaassa roolissa. Menkää katsomaan! Varautukaa kuitenkin nenäliinoihin. Mua suorastaan hävetti mennä punasilla silmillä bussipysäkille, onneks ehdin hoitaa kaikki asiat ennen leffaan menoa, ettei tarvinnu jäädä kaupungille. :'''D
-
Ehdin tänäkin perjantaina leffaan, tällä kertaa J seurana. Oltais haluttu nähdä Pixels, mut siitä ei menny tänään näytöksii, niin päädyttiin sitten Minions (eli Kätyrit) leffaan, joka kyllä myöskin ollaan haluttu mennä katsomaan. Ja kannatti mennä, oli hauska ja viihdyttävä. Ja sopivan mittainen kestoltaan, tosin niinhän nää animaatiot usein onkin, et ei oo turhan pitkiks venytetty. :) Naurettiin kyllä taas ääneen. Minionsit on niin parhaita! <3 Arvosanaks vois heittää sen 3,5/5. :)
-
Oii se Minionileffa oli kyl hyvä :D nauroin kans siinä kitaransoittokohassa niin että kyyneliäki valu :D
-
^Mää kans nauroin ihan hulluna tossa kohtaa ja kun mulla on nyt yskä, niin tietty alko yskittää samaan aikaan ja hyvä etten suunnilleen tukehtunu siel. :'''D
-
Belierin perhe. Oi se oli ihana leffa. 4,5/5.
-
Näin vihdoin viimein kehutun ja paljon katsojia keränneen Luokkakokous-leffan. Ja oli kyllä loistava! Naurettiin ihan päät punaisina koko leffan keston ajan. :'''''''D Lauri Tilkasen pieni sivurooli oli hupaisa. 4/5
-
Cinderella (2015) 3+/5 - Katsoin lauantaina tän tuoreen Disneyn live action leffan ja oli kyl postiivinen ylläri. Oli oikeasti hauska katsoa ja oli visuaalisesti nätti. Jotain jäi kuitenkin puuttumaan, joten siksi arvosana ei nyt tuon korkeammalle päässyt nousemaan. En osaa edes eritellä, et mitä oisin kaivannut enemmän tai vähemmän, se oli vaan sellanen fiilispohjainen tunne. Joka tapauksessa oikein mainio leffa ja suosittelen katsomaan. :) Cate Blanchett oli hyvä äitipuolen roolissa!
Crimson Peak 4/5 - Maanantaina käytiin katsomassa tää Guillermo Del Toron uusin leffa. Leffa vaikutti trailerien ja lukemieni arvostelujen perusteella kiinnostavalta, mut pelkäsin jossain mielessä silti pettyväni. Onneks niin ei käyny! Mun mielestä tää onnistui muutamissa kohdissa yllättämäänkin, vaikka ne "pelottelukohdat" olikin tosi ennalta-arvattavia. Hyviä roolisuorituksia kyllä jokaiselta näyttelijältä, erityisesti pidin Jessica Chastainista, koska en ole ennen nähnyt häntä tämän kaltaisessa roolissa. Ja joo, jos tossa äsken ennätin kehumaan Cinderellaa visuaalisuudesta, niin tää vasta upea olikin sillä saralla, sitä toki en hetkeäkään epäillyt. Käsittääkseni ne aaveet on myös maskeerattu ja tehty suurimmaksi osaksi käsityönä, ei pelkkää tietokoneanimaatiota! Respect! Tästä leffasta ei toisaalta myöskään kannata liikaa ottaa selvää ettei luo liikaa ennakkokäsityksiä, kuten omalla kohdalla melkein kävi. Tää oli vähän niinku sellaine aikuisten synkkä satu...
Bridge of Spies (Vakoojien silta) 4/5 - Eilen olin sitten ekaa kertaa Finnkinon järjestämässä Mysteerinäytöksessä. Näitä on nyt pari kertaa taidettu järjestää. Ideana siis se, et leffa selviää vasta sen alkaessa, kun olet istunut penkkiin. Mä vähän jännäsin, et mikähän leffa mahtaa tulla, et toivottavasti ei oo sellanen, johon tuun pettymään. Ja täytyy kyllä sanoa, et leffa osoittautui lopulta positiiviseksi ylläriksi. En olisi heti ensimmäisenä tätä mennyt leffaan katsomaan, vaikka aihe onkin kiinnostava. Voisin kuvitella, et tää saa ehdokkuuksia jonkin verran eri gaaloissa. Eikä suotta. Leffassa oli tosi tiivis tunnelma koko ajan ja hetkittäin koin sen ahdistavanakin, sillä muhun vaikuttaa helposti tällaiset tosipohjaiset leffat, kun tietää niiden tapahtumien oikeasti tapahtuneen. Erityisesti pidin Mark Rylancen roolisuorituksesta. Hän esitti neuvostoliiton vakoojaksi epäiltyä miestä. Eli nopeasti selitettynä leffa kertoo amerikkalaisesta vakuutusasianajaja James Donavanista (Tom Hanks), joka joutuu kylmän sodan tapahtumien keskelle yllättäen. Hänen tulee puolustaa neuvostovakoojaksi syytettyä miestä. Ja lopulta tapahtumat vievät hänet Saksaan asti, jossa hänen on neuvoteltava amerikkalaissotilaan kohtalosta, jonka Neuvostoliitto on vanginnut ja tuominnut.
-
Napapiirin Sankarit 2 ja Spectre nähtyinä! Napapiirin Sankarit ei kyllä yltäny ykkösen tasolle, mutta ihan hauska leffa oli ja sai naurahdella pariin otteeseen :) Spectre taasen osu ja uppos! Tykkäsin niin kovasti! Jännä leffa ja oikeesti mielenkiintoisia kohtauksia, kuten alun helikopterikohtaus joka sai aidosti haukkoon henkeä.
-
007 Spectre 4/5 - Huh huh mitä menoa ja meininkiä taas....ja jälleen myös loistavia pahiksia. Tykkäsin kyllä kovasti, Skyfallin ohella ehdottomasti paras Bond! Hienosti oli nidottu yhteen aiempien Daniel Craigin Bondien juonikuvioita ja hahmoja.
-
Star Wars Episodi VII : The Force Awakens 4-/5
Vihdoin on uusin Star Wars nähny ja olin positiivisesti yllättynyt. Siinä oli vanhan trilogian henkeä otettu hyvin mukaan. Ne oli saanu kasattua toimivan kokonaisuuden. Uudet hahmot oli kivoja ja se uusi BB-8 robotti oli ihana, ihan paras. <3
Yks leffan oli parhaista kohdista oli Millenium Falconin esittely. Se oli oikeesti tehty hyvin. ;D
Ja nyt SPOILERIVAARA!!!!!!!!!!!!! Älä lue jos et halua tietää mitä leffassa tapahtuu!
Heti ekaksi pakko puuttua olennaisimpaan... EI HAN SOLOA SAA TAPPAA!!!!! Senkin raakalaiset. Ne vanhat hahmot on koskemattomia. Noin ei vaan tehdä. Ei, ei ja vielä kerran ei.
Kylo Reniin pitää saada lisää syvyyttä. Se jäi vähän sellaseks I have daddy issues -pahikseksi. Mut ehkä se kehittyy trilogian edetessä. Se oli kyllä hyvä juonenkäänne, että se oli Hanin ja Leian poika. Reystä ja Finnistä tykkäsin. Musta oli hyvä veto ottaa ex-stormtrooper yhdeksi päähenkilöksi.
Pääpahiksesta Snokesta en tykännyt. Se näytti siltä, että se ois repästy jostain ihan toisesta leffasta (kuten Potterista tai Sormusten herrasta) keskelle Star Warsin maailmaa. Siinä missä esim. Rey ja Finn hahmoina sopi hyvin Star Warsiin, Snoke ei todellakaan.
Se oli aina parasta kun vanhasta trilogiasta tuli tuttu hahmo mukaan kuvioihin. Se sai leffayleisöltä spontaanit aplodit. Ihan parasta. xDD
Hyvä leffa mutta voi HAN! :///
-
Kaks Star Warsia ois viel katottavana ennen ku pääsee uutta leffaa kattoo! Toivottavasti ehittäis nyt J:n kanssa kattoa ne tulevana viikonloppuna, ni vois sit yrittää ens viikol mennä kattoo jo sitä! :''D Ei malttais odottaa enää ja sit kans spoilerivaara on ihan hirvee, kun tää on kuitenkin sellanen superleffa, josta puhutaan koko ajan ja ihan kaikkialla...
-
Saatiin sunnuntaina vihdoin uusintakatselut pakettiin ja nyt on torstaiks liput varattuna Star Wars Force Awakensiin.
Asettaisin tässä kohtaa leffat seuraavanlaiseen paremmuusjärjestykseen: 6, 4, 5, 3, 1 & 2.
Vanhat leffat edelleen parhaita mun mielestä, niissä toimii juonet paremmin kuin noissa prequel trilogian leffoissa. Nyt kun tuli tällee aikuisena katottua leffat, eikä ollut kovin hyviä muistikuvia (parhaiten muistin Jedin paluun tapahtumia ja se onkin mun ylivoimainen suosikki ollut aina), niin huomasin etten nykyään pidä Leiasta ollenkaan (Leia tuntui vaan koko ajan huutavan ja olevan superärsy :'''D) ja et mun suosikki on selkeesti Han Solo. Tykkäsin Hanista kyllä lapsenakin, mut nyt jotenkin tajus paremmin sen juttuja. Ja onhan nuori Harrison Ford ollu ihan komea! Lapsena taas olin ehdottomasti Luke-fani. C-3PO:n v-mäisyys oli myös mennyt nuorempana ohi, olihan se aika ilkee ja itsekäs. :''D Mut viihdyttävä hahmo toki.
Monen mielestä tossa Pimeyden uhassa (eli 1) ei tapahdu juonellisesti ihmeellisyyksiä ja siks siitä ei monet pidä, mut rankkasin sen ite Kloonien hyökkäyksen (2) edelle. Kloonien hyökkäyksessä mua häiritsi ehkä ne Anakinin ja Padme Amidalan yhteiset romanttiset kohtaukset ja koin ne tuskastuttavan huonoiks. Mun mielestä Hayden Christensenillä ja Natalie Portmanilla ei vaan ollu kemiaa. Ja Hayden Christensen kans oli jotenkin ärsyttävä paikoin, Sithin kostossa (3) oli huomattavasti parempi.
-
Star Wars Episodi VII : The Force Awakens 4-/5
Vihdoin on uusin Star Wars nähny ja olin positiivisesti yllättynyt. Siinä oli vanhan trilogian henkeä otettu hyvin mukaan. Ne oli saanu kasattua toimivan kokonaisuuden. Uudet hahmot oli kivoja ja se uusi BB-8 robotti oli ihana, ihan paras. <3
Yks leffan oli parhaista kohdista oli Millenium Falconin esittely. Se oli oikeesti tehty hyvin. ;D
Ja nyt SPOILERIVAARA!!!!!!!!!!!!! Älä lue jos et halua tietää mitä leffassa tapahtuu!
Heti ekaksi pakko puuttua olennaisimpaan... EI HAN SOLOA SAA TAPPAA!!!!! Senkin raakalaiset. Ne vanhat hahmot on koskemattomia. Noin ei vaan tehdä. Ei, ei ja vielä kerran ei.
Kylo Reniin pitää saada lisää syvyyttä. Se jäi vähän sellaseks I have daddy issues -pahikseksi. Mut ehkä se kehittyy trilogian edetessä. Se oli kyllä hyvä juonenkäänne, että se oli Hanin ja Leian poika. Reystä ja Finnistä tykkäsin. Musta oli hyvä veto ottaa ex-stormtrooper yhdeksi päähenkilöksi.
Pääpahiksesta Snokesta en tykännyt. Se näytti siltä, että se ois repästy jostain ihan toisesta leffasta (kuten Potterista tai Sormusten herrasta) keskelle Star Warsin maailmaa. Siinä missä esim. Rey ja Finn hahmoina sopi hyvin Star Warsiin, Snoke ei todellakaan.
Se oli aina parasta kun vanhasta trilogiasta tuli tuttu hahmo mukaan kuvioihin. Se sai leffayleisöltä spontaanit aplodit. Ihan parasta. xDD
Hyvä leffa mutta voi HAN! :///
Ja nyt ihan ekana spoilia, perään tulee normifontil lyhyesti spoilerivapaat ajatukset ja arvosana!
SPOIIIIIIIIIIIIIIIL!
Mä arvasin heti, et Han Sololle käy huonosti, ku paljastu, et Kylo Ren on niiden poika. Oon niin vihanen oikeesti, se oli mun suurin suosikki. :D Ois tappanu Leian jos nyt ihan pakko oli joku alkuperänen tappaa, sitä en ois jääny suree. Toisaalta Leiakin oli nyt huomattavasti miellyttävämpi ja se oli sellasen hetkittäin sellanen herttasen mummon olonen. Kun en siis tosiaan Leiasta oo koskaan välittäny.
Kylo Ren oli musta jees (tykkään kyseisestä näyttelijästä, joten johtunee jo siitäkin), mua häiritsi enemmänkin se Rey. Musta oli jotenkin tosi naurettavaa, et se pysty heti pistää noin paljon Kylo Renille kampoihin, joka kuitenkin on vuosia ehtiny treenata voimiaan. Ja muutenkin se jäi musta aika aneemiseks hahmoks. Osas se toki tapella tai ylipäätään pistää vastaan ja oli periksiantamaton, mut silti se jäi jotenki heikoks mun silmissä. Ja se näyttelijä muistutti mun mielestä hirveesti jäykempää versiota Keira Knightleystä (ilmeet ja eleet, varsinkin itkeminen). Sen äänikin kuulosti musta hetkittäin samalta. Toisaalta kyl Keirakin oli alussa joissain leffois vähän jäykempi, nyt jo kehittyny paljon kokemuksen myötä, joten toki ymmärrän, et hänelläkin vasta ura edessään ja paljon opittavaa. Eli hahmo toivottavasti lähtee kehittymään parempaan suuntaan seuraavassa osassa.
Ja oon samaa mieltä siitä Snokesta. Tuli itellekin just se fiilis, et se on TSH tai Hobitti-leffoista joku örkki. Oli ulkonäöltään ihan samaa luokkaa, oisin toivonu jotain mielikuvituksellisempaa tyyppiä.
Mulle tuli Reystä myös sellanen fiilis, et Reya ois Luken tytär tai ees jotain sukua, koska se Luken valomiekka tuntu kutsuvan sitä niin voimakkaasti. Toisaalta leikiteltiin J:n kanssa myös ajatuksella, et mitäs jos Kylo Ren ja Reya ois sisaruksia, mut sit pohdittiin, et oisko se liian ennalta-arvattavaa kans, ku kuitenkin Kylo Ren on jo Leian ja Han Solon tytär. Toisaalta mul on myös sellanen fiilis ettei Kylo Ren ois kuitenkaan lopulta paha, sitä sen sisäistä kamppailua kuitenkin alleviivattiin pariin otteeseen ja kyllähän Darth Vaderkin lopulta löysi vielä sisältään sen hyvyyden. Jostain muistan lukeneeni teorioita, et Kylo Ren ois koko ajan hyvä, et se ois tarkotuksel soluttautunu sinne (mut aikamoisia uhrauksia kyl sit joutunu tekee, pystyiskö jatkaa elämää sellasten kokemusten jälkeen...)
Tykkäsin kans siitä ideasta, et Stormtroopereista joku tajus lähtee pois, eikä suostunu olemaan osa julmaa ja kasvotonta massaa! Poe oli must kans kivanoloinen, vaikka joissain leffa-arvioissa sitä oli haukuttu tylsäks. Muhun se jotenkin kolahti, näin siin tietyllä tavalla samaa päättäväisyyttä mitä Lukella oli ja Anakinillakin, kun oli viel viaton lapsi.
J muuten sanoi, et kritisoin ihan samoja asioita mitä ihmiset oli 9gagiin postaillu, se oli spoilannu itteensä siel ihan tietoisesti, ku ei malttanu olla pois sieltä. :D
Aika läppä, et Luken näyttelija Mark Hamill sai enemmän palkkaa ku noi uudet, vaikka se oli ruudus joku 15 sekuntia, eikä ees sanonu mitään. :''''''''''''D
Star Warce: Force Awakens 3,5/5
Taas huomas miten huimasti tehosteet kehittyy 10 vuoden aikana, varsinkin kun oli tosiaan ne kaikki leffat uusintakatselukierroksen myötä tuoreessa muistissa. Pidin kyllä leffasta, siinä oli tosiaan sitä vanhojen Star Warsien tunnelmaa ja tuntu heti kättelyssä paremmilta mitä prequel trilogian leffat. Musta oli toisaalta hassu kattoa, kun oli niin paljon uusii tyyppei messis. Mut seuraavas osas sitä oloa tuskin on, kun sit on taas jo tottunu näihin juonikuvioihin. En ihan anna 4 tähteä, koska muutamat asiat toi miinusta (esim. Reyn aneeminen rooli ja muutama muu asia, joista tuossa spoilaavassa osiossa kirjoitin).
Koko leffan ajan mul oli niin jännä fiilis myös siitä, ku ajattelin, et siel Chewbacca puvun sisällä oli se suomalainen jätkä! Kuin siistii oikeesti päästä näyttelee Star Warsiin Harrison Fordin rinnalle, en ehkä kestä.
BB-8 oli aivan ihana! Se oli niin suloinen ja musta siitä oli tehty jotenkin älyttömän inhimillinen ja tunteikas, vaikka tokihan se droidi on, mut silti! Mä niin haluun sellasen puhelimella/tabletilla ohjattavan BB-8 droidin kotiin. :'''''''''''''''''''''''D Niitä saa ainakin Gigantista ja maksaa lähemmäs 200€. xD Et realistisesti ajateltuna ei tuu ostettua, mut voi vitsit mä olisin niin onnellinen siitä. xD T: Nekku 24.v
Jännä kyl nähdä miten tää lähtee tästä etenee... seuraavilla osilla onkin sit jo eri ohjaajat. Lisäks Han Solo ja Boba Fett tulee samaan omat leffansa ja sit ens jouluna tulee se yks spin-off leffa kans.
Ja leffojen paremmuusjärjestys näyttää nyt tältä: 6, 4, 5, 7, 3, 1 & 2.
*
Katottiin eilen myös Kingsman: The Secret Service 3,5/5 ja se oli viihdyttävä. Sanoisin, et täs oli paljon tyyliltään samaa kuin Kick-Assissa, vauhtia ja toimintaa ja sit kuitenkin sellasta huumoria, joka vähintään hymyilytti, jos ei joka kerta naurattanu (Kick-Assin, X-Men First Class ja X-Men Days of Future Past tekijöistä tässä olikin mukana Matthew Vaughn...sekä ohjaamassa että käsikirjoittamassa). Oli hauska nähdä myös Colin Firth tällaisessa toiminnallisessa roolissa! Se oli oikeesti aika bad-ass. Pääosaa esittänyt jätkä oli kans musta hyvä, sopi rooliinsa. Innolla odottelen mitä tulevaisuus tuo tullessaan Taron Egertonille. Samuel L. Jacksonilla oli hupaisa rooli. xD
-
mua häiritsi enemmänkin se Rey. Musta oli jotenkin tosi naurettavaa, et se pysty heti pistää noin paljon Kylo Renille kampoihin, joka kuitenkin on vuosia ehtiny treenata voimiaan.
Ja se näyttelijä muistutti mun mielestä hirveesti jäykempää versiota Keira Knightleystä (ilmeet ja eleet, varsinkin itkeminen). Sen äänikin kuulosti musta hetkittäin samalta.
Ja oon samaa mieltä siitä Snokesta. Tuli itellekin just se fiilis, et se on TSH tai Hobitti-leffoista joku örkki. Oli ulkonäöltään ihan samaa luokkaa, oisin toivonu jotain mielikuvituksellisempaa tyyppiä.
Mulle tuli Reystä myös sellanen fiilis, et Reya ois Luken tytär tai ees jotain sukua, koska se Luken valomiekka tuntu kutsuvan sitä niin voimakkaasti.
Toisaalta mul on myös sellanen fiilis ettei Kylo Ren ois kuitenkaan lopulta paha, sitä sen sisäistä kamppailua kuitenkin alleviivattiin pariin otteeseen ja kyllähän Darth Vaderkin lopulta löysi vielä sisältään sen hyvyyden.
Poe oli must kans kivanoloinen, vaikka joissain leffa-arvioissa sitä oli haukuttu tylsäks. Muhun se jotenkin kolahti, näin siin tietyllä tavalla samaa päättäväisyyttä mitä Lukella oli ja Anakinillakin, kun oli viel viaton lapsi.
Aika läppä, et Luken näyttelija Mark Hamill sai enemmän palkkaa ku noi uudet, vaikka se oli ruudus joku 15 sekuntia, eikä ees sanonu mitään. :''''''''''''D
Pakko jatkaa tätä spoilikommentointia...
Osa kavereista joiden kanssa käytiin kattoos leffa (ja tietenkin analysoitiin heti sen jälkeen) sanoi tota ihan samaa, että niitä häiritsi leffassa ehkä eniten se, että miten Rey osas käyttää Voimaa heti. Esimerkiksi sitä jedi mind trick -juttua, mistä se sen muka ois oppinut. Lukekin joutui aikoinaan opettelemaan ihan nollista valomiekan käytön käyttämällä sitä harjotuspalloa vastustajana. Tajuan että miksi se häiritsee monia, vaikka se ei mua henk.koht kauheesti häirinnyt leffan aikana.
Heti kun kuulin Reyn puhuvan, sain Keira Knightley vibat. Ulkonäöllisesti niissä on jotain samaa, mutta musta etenkin aksentti ja puherytmi ja myös puheäänikin tekee sen samanlaisuuden.
Oisin halunnut Snoken olevan ihmismäisempi. Kaikissa aiemmissa Star Warseissa pahikset on olleet ihmismäisiä, tai sellasia jotka sopii ihmisten maailmaan. Vader ja Palpatine - ihmisiä. Maul oli pelottavan näköinen, mutta se uskottavan siinä mielessä että SW-galaksista voisi löytyä tollainen. Ehkä kolmosen Grievous oli siinä rajoilla, mutta menetteli. Mutta tää Snoke on liian outo ollakseen uskottava.
Mäkin veikkaan, että Rey ois Luken tytär. En usko, että on Hanin ja Leian tytär, koska se ois jo liikaa draamaa. xD
Kylo Renistä tulee tän trilogian päätteeksi satavarmasti hyvis. Luulen että se on yks näitä teemoja, joita kehitellään ja sit episodi 9:n lopussa koko perhe, eli Kylo, Leia, Luke ja Rey, ottaa sellasen ryhmähalin. ;D
Mäkin tykkäsin Poesta. Tosin sillä oli aika pieni rooli vielä tässä leffassa, koska se oli "kuollut" suurimman osan leffaa. Siitä yritetään ehkä tehdä vähän sellasta uutta Han Soloa, tai sellasta Han Solo meets Luke Skywalker -tyyppiä.
Läppä toi Hamillin juttu. xDDD Tuijottamallakin voi tienata rahaa. Se viimeinen kohtaus oli muutenkin vähän läppä. Odotin koko ajan että millon ne puhuu, kun ne vaan tuijotti toisiaan. Ja eikö Reyn käsi väsynyt kun se piti sitä valomiekkaa minuutin ojennettuna. xDD Toivottasti Luke saadaan enemmän mukaan kuvioihin seuraavassa osassa.
-
Asettaisin tässä kohtaa leffat seuraavanlaiseen paremmuusjärjestykseen: 6, 4, 5, 3, 1 & 2.
Tavallaan laittaisin itekin noin samaan järjestykseen.
Mäkin oon aina tykännyt jostain syystä Jedin paluusta eniten. Samoin alkuperäinen oli hieno. Imperiumin vastaiskuun en nuorempana päässyt yhtä hyvin sisään.
Mutta mä katoin (ainakin toisella silmällä) vanhat leffat taas pitkästä aikaa läpi ennen ku menin kattomaan uuden. Ja pakko sanoa, että yllättäen Imperiumin vastaisku olikin juonellisesti se paras leffa näistä kolmesta vanhasta. Siinä on se kun Yoda kouluttaa Lukea, Luke saa tietää Vaderin olevan sen isä ja Han Solo jäädytetään. Ehkä syy miks en nuorempana tykännyt siitä niin paljoa kuin noista muista, oli se ettei Imperiumin vastaiskussa tuhota Kuolemantähteä. Siitä puuttu se avaruustaisteluosuus.
-
Asettaisin tässä kohtaa leffat seuraavanlaiseen paremmuusjärjestykseen: 6, 4, 5, 3, 1 & 2.
Tavallaan laittaisin itekin noin samaan järjestykseen.
Mäkin oon aina tykännyt jostain syystä Jedin paluusta eniten. Samoin alkuperäinen oli hieno. Imperiumin vastaiskuun en nuorempana päässyt yhtä hyvin sisään.
Mutta mä katoin (ainakin toisella silmällä) vanhat leffat taas pitkästä aikaa läpi ennen ku menin kattomaan uuden. Ja pakko sanoa, että yllättäen Imperiumin vastaisku olikin juonellisesti se paras leffa näistä kolmesta vanhasta. Siinä on se kun Yoda kouluttaa Lukea, Luke saa tietää Vaderin olevan sen isä ja Han Solo jäädytetään. Ehkä syy miks en nuorempana tykännyt siitä niin paljoa kuin noista muista, oli se ettei Imperiumin vastaiskussa tuhota Kuolemantähteä. Siitä puuttu se avaruustaisteluosuus.
Joo, mul on vähän sama. Vaikka kuitenkin tykkään Imperiumin vastaiskusta juonellisesti, niin sit kuitenkin se ei vaan iskeny samalla tavalla kokonaisuudessaan. Ehkä siin nimenomaan häiritsi mua kans se, et puuttu se avaruudessa tapahtuva taistelu. Monet mun kavereista onkin ihmetelly, et miten voin rankata ekan osan Imperiumin vastaiskun edelle. Ja sit ehkä osa kohtauksista ei temmannut niin mukaansa (ne tarpomiset siel lumessa jne).
mua häiritsi enemmänkin se Rey. Musta oli jotenkin tosi naurettavaa, et se pysty heti pistää noin paljon Kylo Renille kampoihin, joka kuitenkin on vuosia ehtiny treenata voimiaan.
Ja se näyttelijä muistutti mun mielestä hirveesti jäykempää versiota Keira Knightleystä (ilmeet ja eleet, varsinkin itkeminen). Sen äänikin kuulosti musta hetkittäin samalta.
Ja oon samaa mieltä siitä Snokesta. Tuli itellekin just se fiilis, et se on TSH tai Hobitti-leffoista joku örkki. Oli ulkonäöltään ihan samaa luokkaa, oisin toivonu jotain mielikuvituksellisempaa tyyppiä.
Mulle tuli Reystä myös sellanen fiilis, et Reya ois Luken tytär tai ees jotain sukua, koska se Luken valomiekka tuntu kutsuvan sitä niin voimakkaasti.
Toisaalta mul on myös sellanen fiilis ettei Kylo Ren ois kuitenkaan lopulta paha, sitä sen sisäistä kamppailua kuitenkin alleviivattiin pariin otteeseen ja kyllähän Darth Vaderkin lopulta löysi vielä sisältään sen hyvyyden.
Poe oli must kans kivanoloinen, vaikka joissain leffa-arvioissa sitä oli haukuttu tylsäks. Muhun se jotenkin kolahti, näin siin tietyllä tavalla samaa päättäväisyyttä mitä Lukella oli ja Anakinillakin, kun oli viel viaton lapsi.
Aika läppä, et Luken näyttelija Mark Hamill sai enemmän palkkaa ku noi uudet, vaikka se oli ruudus joku 15 sekuntia, eikä ees sanonu mitään. :''''''''''''D
Pakko jatkaa tätä spoilikommentointia...
Osa kavereista joiden kanssa käytiin kattoos leffa (ja tietenkin analysoitiin heti sen jälkeen) sanoi tota ihan samaa, että niitä häiritsi leffassa ehkä eniten se, että miten Rey osas käyttää Voimaa heti. Esimerkiksi sitä jedi mind trick -juttua, mistä se sen muka ois oppinut. Lukekin joutui aikoinaan opettelemaan ihan nollista valomiekan käytön käyttämällä sitä harjotuspalloa vastustajana. Tajuan että miksi se häiritsee monia, vaikka se ei mua henk.koht kauheesti häirinnyt leffan aikana.
Heti kun kuulin Reyn puhuvan, sain Keira Knightley vibat. Ulkonäöllisesti niissä on jotain samaa, mutta musta etenkin aksentti ja puherytmi ja myös puheäänikin tekee sen samanlaisuuden.
Oisin halunnut Snoken olevan ihmismäisempi. Kaikissa aiemmissa Star Warseissa pahikset on olleet ihmismäisiä, tai sellasia jotka sopii ihmisten maailmaan. Vader ja Palpatine - ihmisiä. Maul oli pelottavan näköinen, mutta se uskottavan siinä mielessä että SW-galaksista voisi löytyä tollainen. Ehkä kolmosen Grievous oli siinä rajoilla, mutta menetteli. Mutta tää Snoke on liian outo ollakseen uskottava.
Mäkin veikkaan, että Rey ois Luken tytär. En usko, että on Hanin ja Leian tytär, koska se ois jo liikaa draamaa. xD
Kylo Renistä tulee tän trilogian päätteeksi satavarmasti hyvis. Luulen että se on yks näitä teemoja, joita kehitellään ja sit episodi 9:n lopussa koko perhe, eli Kylo, Leia, Luke ja Rey, ottaa sellasen ryhmähalin. ;D
Mäkin tykkäsin Poesta. Tosin sillä oli aika pieni rooli vielä tässä leffassa, koska se oli "kuollut" suurimman osan leffaa. Siitä yritetään ehkä tehdä vähän sellasta uutta Han Soloa, tai sellasta Han Solo meets Luke Skywalker -tyyppiä.
Läppä toi Hamillin juttu. xDDD Tuijottamallakin voi tienata rahaa. Se viimeinen kohtaus oli muutenkin vähän läppä. Odotin koko ajan että millon ne puhuu, kun ne vaan tuijotti toisiaan. Ja eikö Reyn käsi väsynyt kun se piti sitä valomiekkaa minuutin ojennettuna. xDD Toivottasti Luke saadaan enemmän mukaan kuvioihin seuraavassa osassa.
Siis joo, se Reyn näyttelijän aksentti oli just kans tosi samanlainen kuin Keiralla, unohdinkin sen tossa mainita. Oli jhämmentävän samankaltainen välil. Hyvä, et joku muukin huomannu saman, etten oo ainoo. :''D
Vitsailin tosta Luken puhumattomuudesta, et ehkä se ois maksanu enemmän ku se ois puhunu, ku Mark Hamillhan on kans tosi arvostettu ääninäyttelijä. :D Se onkin tosi hyvä Jokerin ääni monissa Batman animaatioissa ja peleissä. Et ehkä sen ääni on kans kallis, haha. :'D Mut uskon kyl, et sil tulee olee isompi rooli seuraavissa osissa. Ja J sano mulle, et se oli lukenu, et Mark Hamillia joutu kosiskelee paljon jatkamaan Luken roolissa ja se joutu myös laihduttaa jonkin verran, kun oli vähän paisunut. Mut se kohtaus oli kyl läppä ylipäätään, mua alko melkeen naurattaa kun vaan tuijotti siinä toisiaan. xD
-
The Hateful Eight 3,5/5 - Käytiin eilen katsomassa Tarantinon uusin. Ei ollut mielestäni hänen parhaimmistoaan, mutta toisaalta Tarantino ei ole tehnyt huonoja leffoja, joten kyllä tämäkin oli silti hyvä. Vähän erilainen kuin edellinen, ei kuitenkaan ihan niin toiminnallinen, vaan tapahtumat sijoittuvat lähes kokonaan yhteen tilaan (tuli dekkari fiiliksiä tästä ja mm. Agatha Christien Eikä yksikään pelastunut tuli mieleen). Todella hyvät näyttelijät jälleen, erityisesti pidin Tim Rothista ja Jennifer Jason Leighistä. Myöskin Kurt Russell oli vahvemmassa roolissa kuin jos vertaa Death Proofiin, se oli mukava huomata. Walton Goggins oli myös hauska uusi tuttavuus, hyvä rooli hänellä (tosin ei nyt sinänsä uusi tuttavuus ole, koska on ollut Djangossakin, mut itse en ole häntä oikein nähnyt missään). Juonesta en nyt viitsi sen liiemmin höpötellä, koska tää on juuri niitä leffoja, joista ei kannata tietää paljon etukäteen. Oli kyllä pari aika yllätyksellistä ja ehkä toisaalta hieman randomiakin kohtausta, jotka tosin sopivat kyllä leffaan ja toivat lisää huumoria. Jotenkin jäin kaipaan Christoph Waltzia, joka oli kahdessa edellisessä Tarantinon leffassa, toivottavasti tekevät vielä yhteistyötä!
-
Force Awensit katsottu
Yllätti ristiriitaisuus kirjojen kanssa. Käsittääkseni kirjojen mukaan Leialla ja Hanilla olisi ollut tuohon aikaan lapset Jacen ja Jaina. Lisäksi Chewbaccan piti olla kuollut. Mutta jos tuo unohdetaan, niin ihan käypä elokuva oli. Alussa kesti jonkin aikaa päästä juoneen mukaan. Finn oli mielenkiintoisin uusista hahmoista. Uskottava jopa koskettava elämäntarina siitä, kuinka hänet tahdosta riippumatta värvättiin uuden imperiumin palvelukseen. Reykin oli hyvä hahmo. Hänen taustoistaan olisin halunnut tietää enemmän. No odottelen, että seuraavissa elokuvissa tulee esiin. Jotenkin tuntui, ettei Poe paljon ollut esillä leffassa. Hänestäkin haluasin tietää enemmän. Mitenköhän Snoke käännytti Kylon? Ymmärsin, että oli kertonut isoisän mahdista mutta jättänyt kertomatta, että tämä oli elämänsä viime hetkillä kääntynyt takaisin.
-
Force Awensit katsottu
Yllätti ristiriitaisuus kirjojen kanssa. Käsittääkseni kirjojen mukaan Leialla ja Hanilla olisi ollut tuohon aikaan lapset Jacen ja Jaina. Lisäksi Chewbaccan piti olla kuollut.
Sen jälkeen kun Disney osti oikeudet Star Warsiin, niin noin vanhat kirjat ei enää päde. Ne rupes kehittelemään uutta versioo tapahtumista ja noiden kirjojen tapahtumat, jotka sijoittuu Jedin paluun jälkeen, ei enää päde. :/
-
The Hateful Eight. Olipahan hyvä leffa, ei tuntunut kolmituntiselta! Enemmän tai vähemmän näkyi Tarantinon jälki aina välillä kyseenalaisissa kohtauksissa :D :D mut kyllä oli viihdyttävä, eikä itelle ainakaan mitenkään ennalta-arvattava.
Niin ja sitä ennen kans Inside Out. Ihan hirmuhyvä leffa, jotenkin loistava oivallus aivan uudesta juoni-ideasta, tuli vaan mieleen että kaikkea ne keksii. Mutta positiivisesti ajatellen! Propsit Disneyn suuntaan, tykkäsin todella paljon :-)
-
Inside out oli loistava leffa, koska siinä oli niin monta sellasta läppää, jotka aukee aikuisille muttei välttämättä muksuille. xDDD Suru oli niin symppis. <3 Repesin aivan totaalisesti siinä "Riley's imaginary boyfriend"-kohdassa. ;D
-
Force Awensit katsottu
Yllätti ristiriitaisuus kirjojen kanssa. Käsittääkseni kirjojen mukaan Leialla ja Hanilla olisi ollut tuohon aikaan lapset Jacen ja Jaina. Lisäksi Chewbaccan piti olla kuollut.
Sen jälkeen kun Disney osti oikeudet Star Warsiin, niin noin vanhat kirjat ei enää päde. Ne rupes kehittelemään uutta versioo tapahtumista ja noiden kirjojen tapahtumat, jotka sijoittuu Jedin paluun jälkeen, ei enää päde. :/
En tuota tiennytkään ennestään. Sinällään en valita. En nimittäin pitänyt kaikista juonenkäänteistä, joita Jedin paluun jälkeisissä kirjoissa on ollut.
-
Deadpool 3,5/5 - Käytiin kattomassa tää eilen J:n kanssa, kun Deadpool on sen lempparihahmoja. Itse en ihan niin innoissani ole hahmosta, vaikka onkin hauska. Leffa oli kuitenkin viihdyttävä, eikä mikään tyypillinen supersankarijuttu. Oli paljon hauskoja ja kekseliäitä elementtejä leffassa ja sellasta itseironiaa.
Mies joka rakasti järjestystä (En man som heter Ove) 4/5 - Käytiin tämä katsomassa vanhempien kanssa tänään, kun voitin liput. Ei ollut juurikaan mitään odotuksia, olin kuullut etukäteen tästä sen verran, et tää ois vähän samanlainen kuin Mielensäpahoittaja ja kyllähän näissä jotain samaa oli selkeästi. Mut oikeesti oli kyllä ihan loisto leffa ja oon tosi iloinen, et pääsin tätä katsomaan. Todella hyviä näyttelijäsuorituksia, kaunis, surullinen, elämänmakuinen ja hauska tarina.
-
Spy - Vakoojan asussa. Pelkäsin sellasta "mukahauskaa" leffaa, mut voi jumpe et sai positiivisesti yllättyä :) Aidosti hauska leffa, jossa oli hieno juoni! Melissa McCarthy oli loistava roolissaan! Jude Law myös sellasta mukavaa silmänruokaa samalla ;)
The Imitation Game. Todella hieno leffa! Jos mulla ois joku top 10, niin se ois noussu sinne. Tykkään muutenkin leffoista jotka perustuvat tositapahtumiin, ja täähän oli sellainen. Oli niin kiehtova leffa että on kyllä pakko kattoa vielä joskus uudelleen. Benedict Cumberbatch ei oo hirveesti vielä tullut eteen leffoja kattellessa mutta nyt kyl ymmärsi sen hypen häneen liittyen :) Loistava pääroolisuoritus kertakaikkiaan!
-
Imitation game oli kyl hyvä!
Meinasin yhes vaiheessa lainata ton Spyn kirjastosta, mutta sillon oli muutama muukin dvd lainassa (jotka on vieläkin ;D en oo ehtiny kattoo) ni en ottanut. Pitäs varmaan ens kerralla napata mukaan, kun kerran on jo suosittelijoitakin. :D
-
Joo ehdottomasti suosittelen kattomaan! Hyvä leffa varsinkin jos aikomuksena on heittää aivot narikkaan ja naattia 8)
-
Gremlins 4/5 – Ostin joku aika sitten nää legendaariset leffat, mut jatko-osaa en oo viel ennättänyt katsoa. Gremlins oli kyl mun ehdottomia suosikkeja lapsena ja tykkäsin edelleen tosi paljon. Mahtava idea. Lapsena tää paikoin jopa vähän pelotti. Olisin pienenä myös halunnu oman Gizmon. x) Ei oo kovin pitkä aika, kun oli juttua, et tälle tehtäis joko kolmas osa tai alotettais uus leffasarja. Siitä mulla on vähän ristiriitaiset fiilikset, vaikka toisaalta kyl kiinnostais, koska tehosteet on kehittyny niin paljon sitten 80-luvun.
Inside Out 4/5 – Tätä oli kehuttu niin paljon, et oli vihdoin pakko ottaa asiakseen leffan katsominen. Ja oli kyllä kaikkien kehujen arvoinen. Ihan mielettömän hauska ja monipuolinen juoni leffalla, tosi kekseliäitä pikku yksityiskohtia täynnä! Ja olihan tää tosi tunteikaskin.
The Big Short 3,5/5 – Kävin tänään katsomassa tämän Oscar-ehdokkaanakin olleen leffan. Kertoo vuoden 2008 talouskriisistä ja pankkien romahtamisesta. Oli kyllä tosi ajatuksia herättävä, et millaista kikkailua sitä voikaan talouspuolella tapahtua. Leffassa oli muutamia hauskoja yksityiskohtia ja tykkäsin myös siitä miten leffa oli kuvattu ja leikattu. Näyttelijät olivat hyviä, erityisesti tykkäsin Steve Carrellista, Christian Balesta ja Ryan Goslingista. Oli kyl tosi hankala olla kenenkään puolella, vaikka toisaalta muutamaa päähenkilöä huomasi välillä kannustavansa. :D Kaikki kuitenkin ajamassa omaa etuaan ja taustalla oli halu rikastua.
-
Divergent series: Allegiant 3+/5 - Mulla on edelleen kakkos- ja kolmoskirjat lukematta (vaikka kakkosen ostin omaksikin), joten en pysty vertailee miten paljon eroaa kirjoista leffa. Leffa oli edellisen osan tapaan ehkä lievä pettymys, mut ihan hyvä ja viihdyttävä silti. Yksi suurimmista syistä miks pidän tästä leffasarjasta on varmaan näyttelijät, tosi hyvä porukka tässä kasassa (mm. Shailene Woodley, Ansel Elgort, Naomi Watts, Bill Skarsgård, Miles Teller, Zoe Kravitz ja Theo James)...sopivat hyvin rooleihinsa. Ja soundtrack oli jälleen hyvä! Juoni kyl tuntuu menevän koko ajan utopistisempaan suuntaan. :D En osaa yhtään ennakoida miten tää tulee päättymään, joten ihan mielenkiinnolla odottelen vikaa osaakin.
//Ai niin...piti viel kommentoida, et tässä leffassa oli jotenkin omituisen päälleliimattuja "hauskoja" kohtauksia, jotka eivät tuntuneet sopivan lainkaan leffaan ja sen tunnelmaan. Esim. kun Tris yritti ohjata sitä lentoalusta.
-
Divergent series: Allegiant 3+/5 - Mulla on edelleen kakkos- ja kolmoskirjat lukematta (vaikka kakkosen ostin omaksikin), joten en pysty vertailee miten paljon eroaa kirjoista leffa. Leffa oli edellisen osan tapaan ehkä lievä pettymys, mut ihan hyvä ja viihdyttävä silti. Yksi suurimmista syistä miks pidän tästä leffasarjasta on varmaan näyttelijät, tosi hyvä porukka tässä kasassa (mm. Shailene Woodley, Ansel Elgort, Naomi Watts, Bill Skarsgård, Miles Teller, Zoe Kravitz ja Theo James)...sopivat hyvin rooleihinsa. Ja soundtrack oli jälleen hyvä! Juoni kyl tuntuu menevän koko ajan utopistisempaan suuntaan. :D En osaa yhtään ennakoida miten tää tulee päättymään, joten ihan mielenkiinnolla odottelen vikaa osaakin.
Ai onko tästäkin neljä leffaa, vaikka on kolme kirjaa?
-
Divergent series: Allegiant 3+/5 - Mulla on edelleen kakkos- ja kolmoskirjat lukematta (vaikka kakkosen ostin omaksikin), joten en pysty vertailee miten paljon eroaa kirjoista leffa. Leffa oli edellisen osan tapaan ehkä lievä pettymys, mut ihan hyvä ja viihdyttävä silti. Yksi suurimmista syistä miks pidän tästä leffasarjasta on varmaan näyttelijät, tosi hyvä porukka tässä kasassa (mm. Shailene Woodley, Ansel Elgort, Naomi Watts, Bill Skarsgård, Miles Teller, Zoe Kravitz ja Theo James)...sopivat hyvin rooleihinsa. Ja soundtrack oli jälleen hyvä! Juoni kyl tuntuu menevän koko ajan utopistisempaan suuntaan. :D En osaa yhtään ennakoida miten tää tulee päättymään, joten ihan mielenkiinnolla odottelen vikaa osaakin.
Ai onko tästäkin neljä leffaa, vaikka on kolme kirjaa?
Kyllä...yleisen trendin mukaan vikalle kirjalle omistettu kaks leffaa. :p
-
^Tuossa tapauksessa se on vähän outoa, koska kolmas kirja ei ollut erityisen pitkä ja mielestäni tapahtumia loppupeleissä aika vähän.
-
^Tuossa tapauksessa se on vähän outoa, koska kolmas kirja ei ollut erityisen pitkä ja mielestäni tapahtumia loppupeleissä aika vähän.
Näin oon kuullut tosi monen sanovan ja netistä oon jonkin verran kans lukenu kommentteja. Tää on tätä Hollywoodin puhdasta rahastamista. :|
-
Eilen oli tekijänoikeuspäivä ja Finnkinolla pääsi leffaan -50% alennuksella, makso mun lippu vaan 5,25€. :) Kävin katsomassa kotimaisen leffan Onnenonkija. Leffa kiinnosti siksi, että siinä on pääosassa Olavi Uusivirta ja leffa on kuvattu Turussa! :) Oli kyllä ihan hyvä leffa ja oli tosiaan hauska bongailla tuttuja paikkoja. Olavi oli roolissaan luonteva (Olavia toivois näkevän useamminkin valkokankaalla, on todella hyvä sekä artistina että näyttelijänä) ja Minka Kuustosestakin tykkäsin jälleen. Leffa oli sopivan mittainen, noin puolitoista tuntia ja näin ollen se ei onneks päässy sisältämään ärsyttävää toistoa tai muuten vaan turhia juonenkäänteitä. Mulle jäi leffasta hyvä mieli, oli kyllä sellanen hyvänmielen leffa. Taneli Mäkelällä oli hauska sivurooli Marjan isänä! :D Nauroin ääneen yhdelle kohtaukselle.
Minka Kuustonen esittää lifestylebloggaajaa Marja Auroraa, jolla on velkaa ja hän on joutunut muuttamaan takaisin vanhempiensa luokse. Blogista saa todella epätodellisen kuvan ja Marja yrittää epätoivoisesti saada blogiaan menestymään, jotta voisi saada kunnolla tuloja blogista ja elää sillä. Marja kohtaa Olavin, joka työskentelee huonekaluliikkeessä. Olavi on kuitenkin rikkaasta suvusta ja tässä kohtaa Marja tajuaa tilaisuutensa tulleen - rikas mies! Sillä saisi blogillekin huomiota.
Vaikka loppupeleissä ei tää leffa nyt mikään niin ihmeellinen ollut kokonaisuutta ajatellen, annan mä kuitenkin 3,5/5 arvosanaksi, sillä jos leffasta saa hyvän mielen, niin se on paljon se. :)
-
Angry Birds 4/5 - Käytiin tossa viikonloppuna kattomassa Angry Birds-leffa, jota olin mielenkiinnolla odottanut (alkuperäset äänet ja 3D-versio). Animoinnin suhteen odotin tosi korkeatasoista työtä (enkä erehtynyt odotuksieni suhteen lainkaan, se oli tosi upea), mut mietin vähän, et miten se onnistuu juonen suhteen ja keitä saadaan ääninäyttelijöiksi. No sitten kun alko tihkua tietoa ääninäyttelijöistä, niin aloin olla tosi vakuuttunut, monta suosikkia mukana (esim. Jason Sudeikis ja Bill Hader). Ekat traileritkin nauratti. Ja oikeesti kyseessä olikin ihan todella viihdyttävä leffa, jonka parissa aika meni kuin siivillä (hehe). Juonikin oli ihan passeli. Soundtrack oli hauska! Leffa sisälsi myös paljon viitteitä aikuisille (esim. Hohto-elokuva) ja olin mä bongaavinani myös Suomen lipun värit eräässä linnussa. :D Suosittelen kyllä, oli tosi hauska leffa!
-
The Jungle Book (3D) 3,5/5 - Kävin katsomassa tämän uuden Viidakkokirjan viime viikolla. Oli kyllä onnistunut versio. Tykkäsin kovasti ääninäyttelijöistä ja siitä Mowglin esittäjästä! Oli todella nätti leffa myös visuaalisesti. Shere Khan oli pelottava! Idris Elban karismaattinen ääni sopi siihen rooliin ihan täydellisesti. Tää ei tosiaan ollu kaikkeista pienimmille lapsille sopiva leffa, oli mun mielestä ihan mukavaakin, että oli vähän isommille suunnattu.
Alice Through The Looking Glass 3/5 - Käytiin eilen katsomassa tää Alice In Wonderland leffan (2010) jatko-osa, kun Talentian jäsenet pääsi ilmaiseksi läheistensä kanssa. En olisi itse maksanut lipusta ja olin kyllä hieman skeptinen leffan suhteen, tuntui ajatuksena hyvin turhalta jatko-osalta. Onneksi leffa kuitenkin lopulta yllätti ihan positiivisesti ja olihan se jälleen ihan viihdyttävä. Mutta ei tosiaan mikään suuri menetys elokuvamaailmalle olisi ollut mikäli olisi jäänyt tekemättä. Parasta leffassa oli mielestäni Aika (Sacha Baron Cohen), ihan mahtava hahmo. Aikaan liittyvät puujalkavitsit eräässä kohtauksessa naurattivat makeasti. Tässä leffassa myös vihjailtiin Liisan häilyvän mielenterveyden suhteen ja mun mielestä sitä ois saanut olla jopa enemmän leffassa.
Sunnuntaina pääsen vihdoin katsomaan myös uusinta X-meniä, jota olen odottanut innolla. Katsomislistalla ois myös Ryan Goslingin ja Russell Crowen tähdittämä Nice Guys ja 10.6. ensi-iltansa saava Neon Demon.
-
Kävin tänään leffassa pitkästä aikaa & kovasti pidin Tarzanin legendasta! Alexander Skarsgård oli ihan loistava & niin hot! :D. Margot Robbie & Samuel L. Jackson olivat myös rooleissaan tosi hyviä!
-
Kävin kattoos Kerro minulle jotain hyvää. Oi, se oli ihana. Ja se oli paljon hauskempi ku mitä oletin.
-
Kävin viikko sitten kattomassa Star Wars Rogue Onen. Se uus droidi oli musta tosi hyvä. Musta se oli C-3PO:n ja Marvinin (Linnunradan käsikirja liftareille) sekoitus. Tykkäsin leffasta, mutta pakko avautua yhdestä asiasta...
Oliko pakko tappaa kaikki päähenkilöt. xDDDDD Whoooot.
-
Kävin viikko sitten kattomassa Star Wars Rogue Onen. Se uus droidi oli musta tosi hyvä. Musta se oli C-3PO:n ja Marvinin (Linnunradan käsikirja liftareille) sekoitus. Tykkäsin leffasta, mutta pakko avautua yhdestä asiasta...
Oliko pakko tappaa kaikki päähenkilöt. xDDDDD Whoooot.
Se droidi oli ihan loistava! :) Muutenkin tykkäsin leffasta, onnistunut itsenäinen spin-off leffa. :) Enpä ookaan tänne listaillu yhtään leffoi pitkään aikaan, on tullu kyl käytyy suht ahkerasti tänäkin vuonna leffassa. Ei vaan oo muistanu kommentoida tänne.
Ja tuohon pienellä olevaan pränttiin: Sen kyllä arvas heti, et näin käy, kun on tuosta keikasta on puhuttu sillee, et nää kapinalliset uhrautu muiden puolesta, mut kyllähän se silti otti päähän. :D Mä ehdin heti kiintyä moniin hahmoihin, se sokee mieskin oli ihan huikea. Toisaalta tämänkin leffan kohdalla tehtiin uusintakuvauksia, eli alunperin oli tarkoitus olla pari erilaista taistelukohtausta ja vissiin kai kaikkien ei ollu tarkoitus kuolla...toivottavasti saadaan dvd-julkaisuun mukaan vaihtoehtoinen loppu ja poistetut kohtaukset!
-
Ja tuohon pienellä olevaan pränttiin: Sen kyllä arvas heti, et näin käy, kun on tuosta keikasta on puhuttu sillee, et nää kapinalliset uhrautu muiden puolesta, mut kyllähän se silti otti päähän. :D Mä ehdin heti kiintyä moniin hahmoihin, se sokee mieskin oli ihan huikea. Toisaalta tämänkin leffan kohdalla tehtiin uusintakuvauksia, eli alunperin oli tarkoitus olla pari erilaista taistelukohtausta ja vissiin kai kaikkien ei ollu tarkoitus kuolla...toivottavasti saadaan dvd-julkaisuun mukaan vaihtoehtoinen loppu ja poistetut kohtaukset!
Mäkin haluisin nähdä ne vaihtoehtoiset loput. Toivottavasti tosiaan tulee dvd:lle. Kyllähän sen ties, että tää on itsenäinen spin-off, eikä tälle oo tulos mitään jatkojuttuu. Ja leffan jälkeenhän se oli aika selvää, että tää oli tässä. Ei jäänyt henkiin yhtään hahmoa, joita ois voinut ees käyttää jatko-osissa. xDDDDDDDDDDDDD Ois nyt ees jättänyt sen droidin henkiin. Ja eiks Star Warsin juttu vähän oo se, että päähenkilöt selvii kaikista tukalistakin tilanteista. ;)
-
Kävin katsomassa Beauty and the Beastin & tykkäsin kovasti! Emma Watson oli tosi hyvä Bellenä ❤. Muistakin hahmoista pidin, mitä nyt Gastonin esittäjä oli mun makuuni ärsyttävä. Animaatiosta pidin aikoinaan & eikä tämä siitä kauas jää.
-
^No jos Gaston oli susta ärsyttävä, niin silloinhan Luke Evans on onnistunut roolissaan täydellisesti. xD Onhan se nyt sairaan ärsyttävä ja vastenmielinen roolihahmo, jo piirretyssä! :D Mun mielestä sopi siihen rooliin, oli ihan samannäköinenkin, samoin kuin Le Fou, jota esitti Josh Gad.
Kävin tuon myös katsomassa, en ensi-illassa, mut seuraavana päivänä kaverin kanssa. Tykättiin molemmat. Bellen rooliin sopi kyllä hyvin Emma Watson. Muutenkin hyvin uskollinen leffa piirretylle ja se soundtrack on aina vaan mahtava. Voin kyllä lämmöllä suositella. 4 tähteä annoin. :)
-
Mä oon vähän miettinyt, että menisinkö kattomaan vai en. Kuinka iso osuus siinä lauletaan ja kuinka paljon on normaalia leffaa? (En tykkää musikaaleista ;D)
-
Mä oon vähän miettinyt, että menisinkö kattomaan vai en. Kuinka iso osuus siinä lauletaan ja kuinka paljon on normaalia leffaa? (En tykkää musikaaleista ;D)
Aika lailla saman verran kuin piirretyssä. Tai ainakin sellanen olo itsellä oli leffan jälkeen. Olin kattonu piirretyn noin kuukautta ennen.Toki toi leffa nyt kestää vähän kauemmin, mut sanoisin, et lauluja oli sopivassa suhteessa. Muutama kaveri, jotka ei tykkää musikaaleista, niin ei valittanut yhtään. XD