Kirjoittaja Aihe: Minkä leffan katsoitte viimeksi?  (Luettu 462898 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2025 : 31.12.2012 01:01:05 »
^Kyllä toikin tais aikoinaan pyöriä  täällä teattereissa. Aika tusinatavaraa. Ton tyylisiä menee yleensä aika paljon ohjelmistossa.
« Viimeksi muokattu: 31.12.2012 01:17:09 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2026 : 31.12.2012 01:29:26 »
En minä vaan yleensä ole sellaisia elokuvia löytänyt ohjelmistosta kun olen elokuviin ollut menossa. No, toki pitäisi käyttää enemmän aikaa kritiikkien lukemiseen, jossa saisi vihjeitä juonesta.

Ei se ollut mitään tusinatavaraa vaan hauska komedia! Loppuratkaisukin oli ihan huippu.


capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2027 : 06.01.2013 14:52:42 »
Kävin katsomassa Hobbitin ja oli se kyllä hyvä, minä siis ainakin tykkäsin.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2028 : 08.01.2013 13:58:15 »
Katoin Kovasikajuttu dokkarin yleareenalta. Tuli eilen telkusta. 6 päivää aikaa katsoa areenalta. Suosittelen! Tää on niittänyt paljon mainetta ja oli mielenkiintoista katseltavaa. Kertoo siis kehitysvammaisten punkrockbändistä ja heidän arjestaan. :)
« Viimeksi muokattu: 08.01.2013 14:03:55 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2029 : 13.01.2013 08:27:28 »
Kävin katsomassa Hobbitin ja oli se kyllä hyvä, minä siis ainakin tykkäsin.

Katsoitko muutes HFR version, vai sen normi? Leffasta tykkäsin. HFR sen sijaan oli aika ristiriitainen kokemus. Ensimmäisen tunnin ajan melkein olin lähdössä teatterista pois. Mutta sitten siihen tottui. Ulkokohtaukset näyttävät jumalaisen hienoilta, mutta jotenkin sisäkohtaukset tökki..

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2030 : 13.01.2013 15:11:23 »
^Katsoin ihan normiversion, en pysty katsomaan 3D leffoja.

Eilen tuli tsekattua vaihteeksi Mouling Rouge.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2031 : 14.01.2013 21:48:51 »
Parin päivän aikana tullut katsottua: Killers (toimintakomedia, ihan hauska), Mr. Brooks (näin tämän jo varmaan kolmatta kertaa, oli se yhä ihan ok), Face/Off (pitkästä aikaa uusiksi - toimi yhä jollain tasolla), Invasion - Tunkeutuja (Nicole Kidmanin tähdittämä leffa - ei ehkä niin hyvä kuin ajattelin aluksi) ja sitten äsken Knight and day (Tom Cruise sekoilu).
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2032 : 15.01.2013 22:59:43 »
Mä saan joskus ihan hulluna sätkyi leffateatterissa kun äänet on kovalla, mut kuvitelkaapa mua sitten kauhuleffassa.............. : D Ennakkoluuloista huolimatta tuo uusi Texas Chainsaw Massacre oli ihan jees. Parempi ainakin mitä 2003 vuonna tullut. Alussa oli hienosti 70-luvun leffasta pätkiä ja tässä oli myös siitä alkuperäsestä leffasta näyttelijöitä cameo-rooleissa. Mua ehkä jopa vähän ahdisti tulla äsken bussilla kotiin.........lol (ehkä johtu siitäkin, et jouduin paniikis juoksee ensin bussiin, kun oli ihan minuutista kiinni siihen ehtiminen ja seuraava ois menny 23.05 ja sydän vaan hakkas koko matkan : DD). Oon vässykkä. Mut ei tuo sinänsä pelottava ollut, sätkyjä sain tapani mukaan.

//Tuli viel mieleen, et täs oli Clint Eastwoodin poika. :D Mietin koko ajan, et missä oon ton yhden henkilön nähny, mut ei muistunu mieleen. Piti tarkistaa....no en ollu siltä yhtäkään leffaa nähny, mut kai se sit vaan muistutti Clintiä vähäsen...
« Viimeksi muokattu: 16.01.2013 07:52:12 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2033 : 16.01.2013 14:58:09 »
Katsoin Muuttohaluton poikamies -leffan. Oli aika kliseinen, mutta loppupeleissä jopa hitusen parempi ku ajattelin aluksi.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2034 : 18.01.2013 15:58:09 »

"Kill white folks and they pay you for it? What's not to like?" It's a film by Quentin Tarantino....what's not to like?

4/5
« Viimeksi muokattu: 18.01.2013 16:09:39 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2035 : 18.01.2013 17:43:46 »
^Meen kattoon tuon sunnuntaina!
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2036 : 20.01.2013 18:09:24 »
En tiedä missä mielenhäiriössä suostuin mennä kattomaan Juoppohullun päiväkirjan?! :'D
Ei ollu ihan mun tyylinen leffa. Kattohan sen, mut mut.. joo en suosittele :'D

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2037 : 20.01.2013 18:29:05 »
En tiedä missä mielenhäiriössä suostuin mennä kattomaan Juoppohullun päiväkirjan?! :'D
Ei ollu ihan mun tyylinen leffa. Kattohan sen, mut mut.. joo en suosittele :'D
Oon kyl kuullu tosi ristiriitasta palautetta. :D Itteäni kiinnostais vaan sen takia, et Lauri Tilkasella on joku ihan minimaalinen sivurooli tossa.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2038 : 20.01.2013 19:30:03 »
En tiedä missä mielenhäiriössä suostuin mennä kattomaan Juoppohullun päiväkirjan?! :'D
Ei ollu ihan mun tyylinen leffa. Kattohan sen, mut mut.. joo en suosittele :'D
Oon kyl kuullu tosi ristiriitasta palautetta. :D Itteäni kiinnostais vaan sen takia, et Lauri Tilkasella on joku ihan minimaalinen sivurooli tossa.

Nojuu se oli kyllä aika minimaalinen! Voi sitä vuorosanojen määrää 8D
Et ei ehkä sen takia kannata mennä.. Toi oli ehkä enempi semmosta äijähuumoria, maybe. Ite en tykänny kirjastakaan (oonkoha yhden jonku Juoppohullun lukenu) et sillai ei nyt ehkä olis pitäny yllättyä et miksen pitäny elokuvastakaan. Olihan siis tossakin hetkensä, mut ylipäätään semmonen "panemis, runkkaus, pippeli, kakka, kännäys" -huumori ei nyt oikee iskeny. :'D

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2039 : 20.01.2013 21:26:50 »
^Oon kuullu tosta leffasta pelkkaa sontaa. Monet kuulemma kävellyt ulos salistaki, kun ollut niin huono. En siis ole menossa katsomaan

Django sen sijaan oli ihan loistava. Suosittelen. Ja kuulemma kohtaus, jossa DiCaprion hahmo hajottaa kätensä oli oikeasti puhdas vahinko, eikä käsikirjoitettu, mutta otettiin mukaan leffaan. Jos pitää huhu paikkansa, niin hyvin piti pokka miehellä.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2040 : 20.01.2013 21:41:14 »
En tiedä missä mielenhäiriössä suostuin mennä kattomaan Juoppohullun päiväkirjan?! :'D
Ei ollu ihan mun tyylinen leffa. Kattohan sen, mut mut.. joo en suosittele :'D
Oon kyl kuullu tosi ristiriitasta palautetta. :D Itteäni kiinnostais vaan sen takia, et Lauri Tilkasella on joku ihan minimaalinen sivurooli tossa.

Nojuu se oli kyllä aika minimaalinen! Voi sitä vuorosanojen määrää 8D
Et ei ehkä sen takia kannata mennä.. Toi oli ehkä enempi semmosta äijähuumoria, maybe. Ite en tykänny kirjastakaan (oonkoha yhden jonku Juoppohullun lukenu) et sillai ei nyt ehkä olis pitäny yllättyä et miksen pitäny elokuvastakaan. Olihan siis tossakin hetkensä, mut ylipäätään semmonen "panemis, runkkaus, pippeli, kakka, kännäys" -huumori ei nyt oikee iskeny. :'D

Joo, hylkäsin tosiaan ajatuksen siitä, et maksaisin tuosta. : DD

Ja kuulemma kohtaus, jossa DiCaprion hahmo hajottaa kätensä oli oikeasti puhdas vahinko, eikä käsikirjoitettu, mutta otettiin mukaan leffaan. Jos pitää huhu paikkansa, niin hyvin piti pokka miehellä.
Oho....no ei ois uskonu. :D



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2041 : 20.01.2013 22:37:35 »
Käytiin eilen katsomassa suomalainen leffa Kaappari, ja voi että mä tykkäsin! 4/5 ! Piristävän erilainen suomalainen elokuva, ei ollu mitään huume-seksi-kännäys -ahdasmielistä sekoilua eikä surkean käsikirjoituksen pohjalta tehtyä mukakomediaa (kuten mun mielestä liian monet suomalaiset elokuvat) :D Kaapparissa oli sopivasti jännitystä ja sopivasti huumoria. Hissu on ihan loistava leffanäyttelijäkin! Kuten myös Jussi Vatanen, mmmmmm.
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Rico

  • Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
  • Viestejä: 6014
  • Karma: +14/-53
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2042 : 21.01.2013 00:18:21 »
Tuli katottua Cosmopolis. Oli kyllä jälleen taattua Cronenberg laatua. Pattinsonin fani en ole, mutta sopi kyllä pääosan aneemismaaniseksi miljardööriksi erinomaisesti. Elokuvan juoni tosiaan on aikalailla tässä: Pattinsonin esittämä sikarikas liikemies matkustaa limusiinillä parturiin. Noin 90% leffasta sijoittuu limusiinin sisälle.

Ei kannata kattoa pelkän Pattinsonin takia, vaikka onkin elokuvan jokaisessa kohtauksessa. Kuulemma monet Twilight fanit katsoneet ja keskeyttäneet puolessa välissä, kun Cronenbergin häiritsevänlaatuiset visiot ei olleetkaan yllättäen mieluisia.. Todella epätyypillinen ja juoneton elokuva, mutta itse tykkäsin :)

Teaseri: http://www.youtube.com/watch?v=1Ihlciq5V_0
« Viimeksi muokattu: 21.01.2013 00:20:27 kirjoittanut Rico »

Angel

  • Syrämellinen sanojen muovailija
  • i
  • *
  • Viestejä: 2648
  • Karma: +4/-3
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2043 : 24.01.2013 21:29:08 »
10 Things I Hate About You. Tykkäsin kyllä iha
everybody wants happiness, nobody wants pain,
but you can't have a rainbow, without a little rain

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2044 : 28.01.2013 08:32:29 »
Viimeaikoina tullut katseltua Iron Man 2 (samaa laatua kuin osa yksikin) ja musikaali Lumottu sekä MIB 2. Kaikki oli ihan katsottavia. MIB2 parasta oli se koira.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2045 : 05.02.2013 20:44:41 »
Silver Linings Playbook 4/5. Mahtava. Tää nauratti myös ääneen. :) Tässä oli jotain samankaltaisuutta kuin Little Miss Sunshinessa, sellasta samanlaista tunnelmaa. (Ja tietty senki takia tuli mieleen, koska tässä myös tanssittiin...)



~It feels good. Is that reason enough for you.~

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2046 : 16.02.2013 14:53:24 »
Kävin kattomassa ton saman. ^ Mä antaisin 3/5, koska tää oli jotenkin kaksijakoinen leffa. Välillä ihan loistavia kohtauksia, joille repesin... yleensä ne oli silloin kun Jennifer Lawrence oli mukana siinä. Sen hahmo oli paras koko leffassa. Mutta sitten taas siinä oli niitä tylsiä ja outoja kohtauksia, jotka ei uponneet muhun. Kokonaisuus oli pikkusen sekavahko.

Siinä kohdassa, kun tuli eka päähenkilöiden välinen juoksukohtaus, niin yks katsoja pelästy niin paljon että kirkas ihan kovaan ääneen ja sit koko leffateatteri repes sille sen kirkaisulle (myös kohtaukselle, mutta ehk vähän enemmän sille kirkujalle). xDDD
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2047 : 16.02.2013 16:55:55 »
Mä katoin pienen pätkän Ilmestyskirja.Nyt leffasta, ja katoin sillee eka vähä hämmentyneenä, et onko toi Charlie Sheen vähän nuorempana. Kunnes tajusin, että eihän se voi olla, ku leffa on jotain 1979 tehty :D No se olikin Martin Sheen. Charlien isä siis. Aika jännästi oli kyl samaa näköö.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2048 : 18.02.2013 17:29:04 »
17 again nauratti ihan toistamiseenkin.

Sen sijaan petyin kyllä vähän (=paljon) uusimpaan Die Hard -leffaan. Ei yltänyt todellakaan edeltäjiensä tasolle.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2049 : 18.02.2013 18:37:12 »
Sen sijaan petyin kyllä vähän (=paljon) uusimpaan Die Hard -leffaan. Ei yltänyt todellakaan edeltäjiensä tasolle.
Ainakin se edellinen osa oli aika kehno, joten en oikeen odota tältä uudeltakaan mitään. :D Eiköhän jossain vaiheessa tuu kuitenkin katottua.

Les Misérables (2012) 3/5. Huh, olipa puuduttavaa kamaa. 2,5 h pelkkää laulamista. Se, että tässä laulettiin ihan jokainen vuorosana oli kyllä tylsä ratkaisu näin pitkälle elokuvalle. Samainen ratkaisu toimii Cherbourgin sateenvarjoissa (Les Parapluies de Cherbourg), mutta tämä oli jotenkin liian massiivinen tarina. Ei päässyt ollenkaan syntymään sellaisia kohokohtia, vaikka esim. I Dream a Dream on upea kappale. En myöskään kovin paljon välittänyt Anne Hathawayn ja Hugh Jackmanin roolisuorituksista. Ihan rutiinisuorituksia. En nähnyt mitään niin spesiaalia, että niistä nyt olisi paljon pitänyt antaa ehdokkuuksia (ja voittoja).

Positiivista: lapsinäyttelijät, Samatha Barksin upea lauluääni ja eläytyminen (hän on esittänyt samaa roolia teatterin lavalla), Sacha Baron Cohenin & Helena Bonham Carterin muodostama parivaljakko ja Russell Crowen miellyttävä lauluääni. Vaikka Russell ei ehkä ihan parhtaiten laulanutkaan, niin jotain tosi miellyttävää oli äänessä.

Annoin nyt kuitenkin 3 arvosanaksi, koska oli tässä tosiaan jotain hyvääkin.

En ollut leffasta muutenkaan kovin innostunut. Mietin vaan, että miksi piti tehdä uusi versio, kun edellinenkin on vasta vuodelta 1998? Siitä mulle on jäänyt ihan positiivisia muistikuvia ja yllättävän tuoreessa muistissa oli juoni, vaikka on siitä jo joku 3 vuotta kun olen sen nähnyt.
« Viimeksi muokattu: 18.02.2013 18:47:51 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~