Kirjoittaja Aihe: Minkä leffan katsoitte viimeksi?  (Luettu 462602 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2100 : 26.06.2013 17:06:36 »
Katottii tos yks päivä Marie Antoniette, ja se loppu jotenkin tosi tyhmästi, ikään kuin kesken.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Fuga.

  • Sandran lönköttelykouluttaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 12170
  • Karma: +119/-100
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2101 : 29.06.2013 01:00:23 »
Katon She's The Man:ia ja KUOLEN NAURUU :'''''''''''''''''''''DDDDDDDDDDDD ahahahha en muistanu et tää on näin hauska XDD
“What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do
- especially in other people’s minds.
When you’re travelling, you are what you are right there and then.
People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road.”

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2102 : 05.07.2013 23:25:35 »
Aloin sattumalta katsomaan Role Models leffaa tänään subilta ja se olikin yllättävän hauska mun mielestä. :D Pääosissa Paul Rudd, Seann William Scott ja Christopher Mintz-Plasse. Ruddin ja William Scottin hahmot saivat sekoilunsa takia yhdyskuntapalvelua ja he suorittivat sen eräässä organisaatiossa, jonka toiminnan ideana on, että miehet ja naiset toimivat "isoveljinä ja isosiskoina#, jokainen saa oman lapsen, jonka kanssa sitten touhuaa ja tukee lasta erilaisissa jutuissa. Sivurooleissa vilahti kans hauskoja tyyppejä, esim. Jane Lynch tuon organisaation johtajana. Nauratti pari kertaa ääneenkin. :'D



~It feels good. Is that reason enough for you.~

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2103 : 25.07.2013 16:50:41 »
Les Miserables - Oli mielestäni lopulta parempi kuin osasin odottaa. Vähän ehkä puuduttava paikoin, mutta paikoin taas oli tosi hauskojakin kohtauksia. Ja vaikuttavia. Anne Hathawayn lyhyt roolisuoritus sai itselleni ainakin kylmät väreet kulkemaan selkäpiitä (ja sitä tapahtuu tosi harvoin - tosin se biisikin on vaikuttava). Pidin siis, mutta en välttämättä jaksaisi katsoa toista kertaa.

Miss Farkku Suomi - En tosin ihan kokonaan jaksanut katsoa - Oli ihan erilainen kun odotin. Paljon synkempi ja jotenkin pitkäveteinen.

Bad Teacher - Täähän oli oikeesti tosi hauska. :D
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2104 : 25.07.2013 17:29:36 »
Bad Teacher - Täähän oli oikeesti tosi hauska. :D

Mäki katoin tän. Luulin kans tylsemmäks mut oli hyvä.

Sit katoin King's Speechin. En yleensä tykkää ton tyylisistä leffoista (draama, menneeseen aikaan sijoittuva) mut tää oli todella hyvä. Colin Firth oli hyvin uskottava änkyttäjä.

Kolmas leffa oli se Lumikki ja metsästäjä. Se oli pettymys. Juoni oli tylsä ja poukkoileva. Parasta antia oli nää lumikin miehet. ;)
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Fuga.

  • Sandran lönköttelykouluttaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 12170
  • Karma: +119/-100
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2105 : 25.07.2013 20:00:10 »
Joo moro latasin niin pelottavan olosen leffan etten uskalla kattoo tätä... onks kukaa kattonu, The Exorcism of Emily Rose?

Täytyy kattoo tää jonkun kans ja mielellää sillee et ei tarvi nukkuukkaa yksin :'''''''''''D Katoin vähän pätkii ja mielessä vaa et eiii miks ees katon tätä ku varmaa traumatisoidun enkä uskalla liikkuu enää missää pimeellä :D Vaik oon mä kattonu aika paljon kauhuleffoja mut tää on jotenki ihan überkarmiva ku tää on tositapahtumiin perustuva, luinki just yks yö iha hirveitä juttuja siitä ja piti melkee nukkuu valot pääl.... Entäs sitte ku oon kattonu ton leffan, varmaa joudun terapiaa.
« Viimeksi muokattu: 25.07.2013 20:13:07 kirjoittanut Fuga. »
“What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do
- especially in other people’s minds.
When you’re travelling, you are what you are right there and then.
People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road.”

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2106 : 25.07.2013 21:03:27 »
Mä oon nähnyt ton & ei se nyt niin pelottava ole :D. Itse en ainakaan pelännyt yhtään, kun aikoinaan näin sen. Ihan hyvä leffa Emily Rosen riivaaja kyllä on :)
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2107 : 29.08.2013 21:38:49 »
Noin 2 kk tauon jälkeen olin taas leffassa (on se aikamoinen ihme jos näin pitkä tauko tulee. :''''D). Kävin katsomassa Kick-Ass 2. Ei ollut niin loistava kuin eka osa ja sen huomasi ettei ollut sama ohjaaja enää ohjannut, sääli. Oli kuitenkin varsin viihdyttävä ja kiva katsoa isolta kankaalta. Vähän mua kyllä ärsytti, et alku tuntui tosi nopeatempoiselta ja poukkoilevalta. Ja miinusta siitä, et Evan Peters oli korvattu jollain toisella, tosin ilmeisesti hän ei ollut päällekkäisten projektien takia leffassa, mut kuitenkin. Harmitti silti. 3,5/5. Puolikas tulee puhtaasti siitä, et kyl tän parissa viihtyi, vaikka jossain määrin olin vähän pettynyt.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Fuga.

  • Sandran lönköttelykouluttaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 12170
  • Karma: +119/-100
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2108 : 31.08.2013 14:59:33 »
Mä oon nähnyt ton & ei se nyt niin pelottava ole :D. Itse en ainakaan pelännyt yhtään, kun aikoinaan näin sen. Ihan hyvä leffa Emily Rosen riivaaja kyllä on :)

Mä vihdoin katoin sen kokonaa ja siten se ei ollu niin pelottava 8DD ku siin oli niit oikeussali-kohtauksia niin paljon ja muutenki.
“What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do
- especially in other people’s minds.
When you’re travelling, you are what you are right there and then.
People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road.”

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2109 : 10.09.2013 01:12:08 »
Viime torstaina kävin katsomassa What Maisie Knew elokuvissa. Lähinnä tää kiinnosti Alexander Skarsgårdin takia, mut täytyy sanoa, et myös Onata Aprilen roolisuoritus kiinnosti. Ja hienosti kyllä näyttelikin. 7.vuotias tyttö, tosi persoonallisen näköinen. Toivottavasti hänestä kuullaan vielä. :') Mulle jäi leffasta vähän sellainen olo, et jäi ärsyttävästi kesken, mut tykkäsin. Skarsgårdilla oli kivan erilainen rooli. Sen roolihahmo oli vähän hämmentynyt ja eksyksissä, mut oli tosi hyväsydäminen ja kiltti. 3,5/5


Dear John (Suom. Haikein terveisin) kiinnosti Channing Tatumin takia ja ehkä myös siksi, et tää oli Nicholas Sparksin kirjasta tehty. Noh....juoni osoittautui tosi ärsyttäväksi. :D Melkeen kiukutti parin roolihahmon typeryys. Sparksin kirjoista tehdyt leffat on tosi vaihtelevan tasoisia. Esimerkiksi A Walk to Remember ja The  Notebook on mun mielestä erittäin hyviä, mut tää meni The Lucky Onen kanssa samaan sarjaan...eli ihan typeriä käänteitä ja ei ollenkaan koskettavaa. 2/5. 2 pojoo Channing Tatumista. :''D

Nyt illalla (tai ehkä ennemmin yöllä) katsoin vielä The Butterfly Effect (Suom. Perhosvaikutus). Olin tallentanut digiboxille, tää tuli noin kk sitten yleltä. Oon nähnyt aiemminkin, mut nyt hämmensi, sillä näin tällä kertaa eri lopun. Leffaanhan on siis tehty neljä erilaista lopetusta. Mun mielestä aiemmat kaks kertaa olin nähnyt sen saman. Seuraava präntti sisältää spoileja!; Eli aiemmin olin nähnyt sen lopun, jossa Evan kohtaa Kayleyghin kadulla ja he ohittavat toisensa, hetken ajan katsovat toisiaan, mut jatkavat matkaansa.
No nyt näin sellaisen lopun, jossa Evan matkaa ajassa taaksepäin synnytykseen ja hän tappaa itsensä äitinsä mahansa, näin ollen Evania ei ole koskaan ollutkaan ja asiat järjestyi. Eri loppujen lyhyet selostukset löytyvät wikipediasta.
Oli tosi surullinen ja karu loppu kyllä. :s 4/5

Mä jotenkin ajattelin, et tv-kanavat esittäis aina sitä samaa loppua ellei toisin mainita leffan kuvauksessa. Tuli kyl hyvänä yllärinä toisaalta.
« Viimeksi muokattu: 10.09.2013 01:18:47 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2110 : 17.09.2013 23:56:29 »
Käytiin kaverin kaa kattomassa We're the Millers, kun kerta Superpäivä taas oli. :') Oli hauskempi mitä odotin! Tää varmasti taas jakaa mielipiteitä, mut mun mielestä viime aikaisista komedioista ehdottomasti parhaimmistoa mitä oon nähny, vaikka juoni ei nyt mitenkään erikoinen ollutkaan. Loistavat tyypit näyttelemässä tässä; Jennifer Aniston, Jason Sudeikis, Ed Helms, Will Poulter, Emma Roberts, Nick Offerman ja Kathryn Hahn. Erityisesti Will Poulter jäi mieleen, sopi niin hyvin rooliinsa. Läppähän nyt oli melko alatyylistäkin, mut mun mielestä sellastakin komediaa voi onnistuneesti tehdä! Oli ihan nokkeliakin juttuja. Juoni lyhyesti selostettuna: Jason Sudeikisin esittämä huumekauppias jää velkaa suuren summan rahaa isolle kiholle ja joutuu matkustamaan Meksikoon hakemaan isoa huumelastia. Hän saa idean, et jos hän olisi perheellinen, olisi rajan ylittäminen paljon helpompaa, sillä eihän nyt asuntovaunussa matkustavia perheitä pysäytellä rajalla. Niinpä hän pestaa mukaan naapurinpojan, kotoaan karanneen tytön sekä naapurissa asuvan stripparin. Ja mikään ei tietysti suju ihan suunnitelmien mukaan.

 3,5/5
« Viimeksi muokattu: 18.09.2013 00:52:45 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2111 : 12.10.2013 13:13:01 »
^ Tulin tänne just varta vasten tsekkaamaa et olisko kukaa kattonu Millereita (en oo vähää aikaa lukuenutkaan tätä ketjua!) niin onneks sie! :'D
Varattiin just teatteriin liput kattomaa sitä. Oon kuullu siitä sillai aika paljonki kehuja. Vähä vaa kirpasee toi leffalipun hinta! -.- 13 euroo per pää! Iha riistoo!! :'D
Et pareis olla hyvä!

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2112 : 20.10.2013 14:14:49 »
^ Tulin tänne just varta vasten tsekkaamaa et olisko kukaa kattonu Millereita (en oo vähää aikaa lukuenutkaan tätä ketjua!) niin onneks sie! :'D
Varattiin just teatteriin liput kattomaa sitä. Oon kuullu siitä sillai aika paljonki kehuja. Vähä vaa kirpasee toi leffalipun hinta! -.- 13 euroo per pää! Iha riistoo!! :'D
Et pareis olla hyvä!

Mitäs tykkäsitte? :D


Mä oon kattonu nyt pari kehnomman puoleista komediaa. Kummassakin oli hyvät näyttelijät ja henkilökemiat pelas, mut sitten juoni oli vaan tosi keskeneräinen, tai ei ollu semmosta kunnollista lopetusta tossa Guilt Tripissä.

The Guilt Trip 2,5/5. Pääosissa Seth Rogen ja Barbra Streisand. Äiti ja poika lähtevät road tripille. Seth Rogenin esittämä henkilö myy omaa keksintöään eri firmoille hieman huonolla menestyksellä. Hän ottaa matkalle mukaan äitinsä, joka on juuri paljastanut menneisyydestään yllättäviä asioita, tarkoituksena olisi kohdata äidin menneisyys samalla. Ihan symppis leffa, mut tosiaan....juoni oli nyt mitä oli, ei oltu ajateltu ihan loppuun asti.

The Internship 2,5/5. Tästä olisin niin kovasti halunnut tykätä! Mun lempparikomedioihin kuuluu Owen Wilsonin ja Vinve Vaughnin Wedding Crashers ja tää oli tavallaan heidän "reunion" leffansa. :D Kaksi myyjää menettää työpaikkansa ja toinen heistä saa idean, et  Googlelta vois saada hyväpalkkaisen työn. Niinpä he lähtevät eräänlaiselle leirille, jossa on harjoittelupaikkaa ja työpaikkaa Googlelta tavoittelevia ihmisiä. Heidän pitää tiimiytyä muiden kanssa ja suorittaa erilaisia tehtäviä. Hauskat kohdat oli melkeenkin jo kaikki trailerissa, toki muutamia muitakin hauskoja kohtia oli, kuten taas Will Ferrellin pieni rooli.

Muita leffoja joita oon kerinny nyt tässä viikon aikana katsoa on;

Elokuu 1/5. Kotimainen nuortenelokuva, joka oli todella pettymys. Alkoi ihan lupaavasti. Tämä leffa oli vielä teatterikorkeakoulun opinnäytetyö ohjaajalta. Samainen ohjaaja on ohjannut todellla hyvän lyhytelokuvan Ei kenenkään maa. Hauskaa tässä oli bongata Turkua leffan loppupuolelta.

Super 8 3/5. Tää näytti silloin ilmestyessään tosi hyvältä trailereiden perusteella. Leffa oli kyllä ihan ookoo ja hyvä kunnianosoitus Spielbergin leffoille ja muille samantyylisille elokuville. Lapsinäyttelijät olivat loistavia. Mielenkiinto alkoi loppua kohden kadota, kun toteutus oli vähän sekava. Lasten kuvaama lyhytelokuva oli hauska, onneks se näytettiin lopputekstien aikana. :D

Death Becomes Her (Kuolema pukee häntä) 4/5. Tästä oon tykännyt ihan pienestä pitäen. Loistava elokuva.

Almost Famous 4/5. Sama kuin edellisen kohdalla. Olen tämänkin nähnyt aika nuorena ja edelleen kolahtaa.
« Viimeksi muokattu: 20.10.2013 14:19:26 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2113 : 20.10.2013 22:12:42 »
Oho, unohdinki tulla hehkuttamaan että mun mielestä Millerit oli kyllä ihan huippu! :--D Nauroin monessa kohtaa, vaikka useesti musta tuntuu ettei tommoset komediat oikee kolahda mun huumorintajuun. Mut tossa kaikki alapää/muut "laadukkaat" vitsit vaan jotenki oli osuvia ja semmosia nokkelia :'D Ja muutenki juoni oli hauska, ei mikää ihan perus. Ja tykkäsin näyttelijöistö ihan tosi paljon! Mut joo oon hehkuttanu Millereitä kyllä kaikille, koska se oli niin positiivinen yllätys että se oli niiin hyvä! Kuiskasin leffan aika alussa jo dudelleki siellä teatterissa että "vitsit tää on hyvä" :--D Ja ihan harmitti että se sit loppui.

Tänäänki eksyttiin leffateatteriin kattomaa Leijonasydäntä. Sitä on nyt blogeissa hehkutettu ja kaveriki kerkes jo sitä kehaisemaan. Sit erehdyin kattomaa trailerin tänään päivällä, niin olihan se heti sit päästävä katsomaan :--D Tykkäsin siitäki tosi kovasti! Se oli paikoittain hauska ja aihe oli tosi koskettava. Mul oli ennakko-oletuksena et tos on jotain tosi surullisiaki kohtia ja sanoin dudelle jo etukätee että tuun varmaa pillittämään teatterissa, mut ei se nyt sit ihan semmonen ollutkaan. Mut tykkäsin kovasti ja suosittelen katsomaan. Laura Birnin esittämästä hahmosta en tykänny, se oli jotenki ärsyttävä hahmona. Mut hyvin Laura siis sen näytteli ja Laurasta näyttelijänä tykkää, mutta toi hahmo oli vaa ärsy! 8D
Mut se pojan näyttelijä oli musta tosi hyvä! Ja leffan jälkee tuli semmonen jännä olo, aihe oli aika rankka niin se vähä jätti semmosen mietteliään fiiliksen :--D

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2114 : 24.10.2013 10:24:43 »
Käytiin kaverin kaa kattomassa We're the Millers, kun kerta Superpäivä taas oli. :') Oli hauskempi mitä odotin! Tää varmasti taas jakaa mielipiteitä, mut mun mielestä viime aikaisista komedioista ehdottomasti parhaimmistoa mitä oon nähny, vaikka juoni ei nyt mitenkään erikoinen ollutkaan. Loistavat tyypit näyttelemässä tässä; Jennifer Aniston, Jason Sudeikis, Ed Helms, Will Poulter, Emma Roberts, Nick Offerman ja Kathryn Hahn. Erityisesti Will Poulter jäi mieleen, sopi niin hyvin rooliinsa. Läppähän nyt oli melko alatyylistäkin, mut mun mielestä sellastakin komediaa voi onnistuneesti tehdä! Oli ihan nokkeliakin juttuja. Juoni lyhyesti selostettuna: Jason Sudeikisin esittämä huumekauppias jää velkaa suuren summan rahaa isolle kiholle ja joutuu matkustamaan Meksikoon hakemaan isoa huumelastia. Hän saa idean, et jos hän olisi perheellinen, olisi rajan ylittäminen paljon helpompaa, sillä eihän nyt asuntovaunussa matkustavia perheitä pysäytellä rajalla. Niinpä hän pestaa mukaan naapurinpojan, kotoaan karanneen tytön sekä naapurissa asuvan stripparin. Ja mikään ei tietysti suju ihan suunnitelmien mukaan.

 3,5/5

Mä kävin kattoos tän eilen, ja tykkäsin kans tosi paljon. Mun mielestä oli jotenkin hauskalla tavalla tuo alatyylinenkin huumori toteutettu, eikä ällöttänyt millään tavalla. Jotenkin just sopivalla tavalla hauska. Ei tää ny ehkä montaa katselukertaa kestäis, mut tälleen kerran kattottuna tosiaan hyvä.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2115 : 25.10.2013 21:47:35 »
Leijonasydän 4/5. Olin aluks vähän kahden vaiheilla, et annanko 3,5 vai 4. No kuitenkin pidin näyttelijöiden roolisuorituksista niin paljon, et arvosana nousi. Mulle tuli vähän American History X-vibat, koska samaa aihepiiriä kuitenkin, mut todella hyvä kotimainen elokuva! Jasper Pääkkösen parhaimpia rooleja ehdottomasti. Musta sen rooli oli vaan niin kaistapäinen (plussaa alastonkohtauksesta ja paidattomista hetkistä ;D)! Peter Franzen on kyllä myös vakuuttava, vaikka en oo koskaan hänestä kovin paljon pitänyt, niin pakko myöntää, et muutamassa leffassa todella hyvä. Leffassa oli hienosti tasapainossa huumori ja synkät hetket. Dome Karukoski on kingi!



~It feels good. Is that reason enough for you.~

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2116 : 08.11.2013 21:47:42 »
Katsoin tossa justiinsa tuon Vettä elefanteille lehvan. En nyt ihan hirveesti syttyny. Ei koskaa pitäis lukea ensin kirjaa ja vasta sitten kattoa leffaa! Mielikuvat roolihahmoista ei jotenki osunu yhteen leffahahmojen kanssa ja juoni oli aika erilainen. Plus kirjassa oli tosi hienoja tarinan kerronta viboja, joita ei tietenkään leffaan saa samalla tavalla.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2117 : 09.11.2013 20:55:03 »
Thorin jatko-osa tuli tänään nähtyä 3D:nä. Eli Thor: The Dark World. En ihan niin paljon pitänyt kuin ekasta osasta, mut ei tässä toisaalta niin paljon puutteitakaan lopulta ollut. Ehkä se vihollinen vaan tuntu vähän tyhmältä. Huumoria oli taas mukana ja Stellan Skarsgård oli ihan huippuhauska. :D Tosi vaikeeta pisteyttää. 3+/5 Melkeen annoin 3,5, mut kyl siinä joku kuitenkin tökki, niin saakoon plussan perään.

3D oli tosi turha. Lähinnä siks mentiin kattoo 3D:nä, kun niitä norminäytöksii meni niin kökösti.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2118 : 10.11.2013 22:23:11 »
Thorin jatko-osa tuli tänään nähtyä 3D:nä. Eli Thor: The Dark World. En ihan niin paljon pitänyt kuin ekasta osasta, mut ei tässä toisaalta niin paljon puutteitakaan lopulta ollut. Ehkä se vihollinen vaan tuntu vähän tyhmältä. Huumoria oli taas mukana ja Stellan Skarsgård oli ihan huippuhauska. :D Tosi vaikeeta pisteyttää. 3+/5 Melkeen annoin 3,5, mut kyl siinä joku kuitenkin tökki, niin saakoon plussan perään.

3D oli tosi turha. Lähinnä siks mentiin kattoo 3D:nä, kun niitä norminäytöksii meni niin kökösti.

Mäkin kävin kattoos Thorin. Oli musta aika kaksjakonen leffa. Alku oli suoraan sanottuna surkee. Pahis oli musta surkee, jotenkin se tuli niinku out of nowhere… se ei ollut juonellisesti järkevä, meni jotenkin ûberscifiksi. Mutta siinä puolen välin jälkeen leffa parani merkittävästi. Varsinkin lopusta tykkäsin, koska siinä oli jo huumoria, kun kikkailtiin sillä you-know-millä-kun-katsot-leffan. Loki oli mun suosikkihahmoni tässä kakkososassa.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2119 : 13.11.2013 23:07:54 »
^Joo, juoni oli kyl vähän sekava. Mäkin tykkäsin Lokista. On se musta ennenkin ollu hyvä hahmo, mut nyt jotenkin tuntu vielä paremmalta.

Kävin tänään kattomassa Gravityn 3D:nä. Heti toinen 3D-leffa perään. ;D Tätä oli kehuttu niin paljon ja sanottu, et 3D oikeesti on tosi hyvä juttu tässä leffassa. No kyllähän tää oli visuaalisesti aika mieletön ja 3D oli plussaa. Avaruus ja maapallo näytti niin kauniilta! Muutenkin jännä leffa, vaikka etukäteen mietti, et voiko tunnelma pysyy koko leffan ajan hyvänä. Ei tää tosin kestänytkään kuin 1,5h (sopiva kesto kyllä). 4/5
« Viimeksi muokattu: 13.11.2013 23:14:39 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2120 : 14.11.2013 17:50:07 »
Mikä ton Gravityn juoni on?
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2121 : 14.11.2013 18:04:38 »
Mikä ton Gravityn juoni on?

Kaikessa yksinkertaisuudessaan selitettynä; Kaks astronauttii jää avaruuteen jumiin, kun niiden alus tuhoutuu. Rutiininomainen avaruusmatka menee ihan täysin pieleen. Toinen astronauteista on ensikertalainen (Sandra Bullock) ja toinen on tämän matkan jälkeen eläkkeelle jäävä (George Clooney).



~It feels good. Is that reason enough for you.~

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2122 : 17.11.2013 23:54:18 »
Hook - hauska, vaikka tosi vanha leffa, ja oon nähnyt monta kertaa ennemminkin.

Notebook - tosi hyvä ja koskettava. Pidin tosi paljon. En ollut ennemmin tätä nähnytkään.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2123 : 24.11.2013 23:24:27 »
Iron Sky 2/5. Jännä leffa… Idea oli musta hyvä ja paikoitellen tässä oli tosi hyviä kohtia, mutta se kokonaisuus oli jollain tapaa kökkö, joten siks vaan 2. Paras kohta oli kyllä se Pohjois-Korea läppä. Se oli loistava!
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2124 : 25.11.2013 11:20:53 »
Selänne-leffa oli mun mielestä tosi hyvä. Olin yllättynyt, että se oli niinkin mielenkiintoinen.
Sitten kävin katsomassa Leijonasydämen, joka sekin oli ihan hyvin tehty, mutta ehkä siitä jotain jäi uupumaan. Näyttelijät Laura Birniä lukuun ottamatta oli kyllä hyviä.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.