Kirjoittaja Aihe: Minkä leffan katsoitte viimeksi?  (Luettu 462591 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #650 : 23.04.2010 01:14:56 »
House of the Dead tuli katsottua. Aivan törkeän huono leffa. Huonoja näyttelijöitä! No tulipahan tollanen zombielämys koettua :DDD. Olisi saanut jäädä tekemättä!
« Viimeksi muokattu: 23.04.2010 01:26:46 kirjoittanut Kaitsu »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #651 : 23.04.2010 01:18:08 »
Heh, unohdin varoittaa täällä tosta House of the Deadista. Se on oikeeta ongelmajätettä. Mut toisaalta onko mikään ihmekään ku kattoo kuka sen on ohjannu...



~It feels good. Is that reason enough for you.~

-Rosaline-

  • ihquraksupoksu
  • i
  • *
  • Viestejä: 7281
  • Karma: +101/-90
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #652 : 25.04.2010 20:10:46 »
2012. Oli aika kauhee :s hirveet jos noin oikeesti kävis.

Fuga.

  • Sandran lönköttelykouluttaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 12170
  • Karma: +119/-100
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #653 : 27.04.2010 17:26:26 »
^ Mua vaa nauratti ku katoin sitä :'D se oli niin jotenki kökkö perus jenkkileffa.


Mä katoin Good bye, Lenin. Oli hyvä! (tiiän oon pro arvostelija)
“What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do
- especially in other people’s minds.
When you’re travelling, you are what you are right there and then.
People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road.”

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #654 : 27.04.2010 22:23:21 »
Orphan 3/5 - Oon viime aikoina kattonu jostain syystä enemmän kauhua, vaikka koenkin ettei se oo ihan mun juttu...mut tykkään kyl kattoo kaikkii genrei. Tykkäsin Vera Farmigasta paljon. Ja tää oli muutenkin ihan hyvä. Jopa yllättäväkin.

Alvin and the Chipmunks 2 - The Squakquel 1,5/5 -Ykkönen oli paikoin ihan hauska (2,5), mut tää oli aika tuskastuttavan huono. Zachary Levi tosin on söötti ja David Cross on hauska näyttelijä.

Antichrist 3,5/5 - Olipa ahdistava ja erikoinen leffa. Ehdottomasti taas sitä sarjaa, et pitää kattoo toistamiseen, jotta voi muodostaa kunnollisen käsityksen. Ei sovi heikkohermoisille.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

-Rosaline-

  • ihquraksupoksu
  • i
  • *
  • Viestejä: 7281
  • Karma: +101/-90
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #655 : 27.04.2010 22:32:20 »
^ Mua vaa nauratti ku katoin sitä :'D se oli niin jotenki kökkö perus jenkkileffa.

:o haluut et maailmanloppu tulee :<
Tiiän et mä eläydyn aina vähä turhanki paljo leffoihi mut mä ku sitä katoin ni tuli oikeesti sellane fiilis et APUA EI NOIN VOI KÄYDÄ :D Ihan hirveetä kattoo ku ne paikat vaa sortu ja ihmisii jäi sinne alle ja kaikki säntäili paniikis sinne tänne pelastaakseen henkensä ja aasdfjkhl. :< Vaikka tiiänki ettei nii oikeesti tiettykää käy, mut silti. Ei mikää kiva leffa. :S

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #656 : 27.04.2010 22:33:52 »
Olishan se kiva nähdä ihan oikeesti, kun tulee maailmanloppu  8)


(not)
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Fuga.

  • Sandran lönköttelykouluttaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 12170
  • Karma: +119/-100
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #657 : 27.04.2010 23:02:06 »
^ Mua vaa nauratti ku katoin sitä :'D se oli niin jotenki kökkö perus jenkkileffa.

:o haluut et maailmanloppu tulee :<
Tiiän et mä eläydyn aina vähä turhanki paljo leffoihi mut mä ku sitä katoin ni tuli oikeesti sellane fiilis et APUA EI NOIN VOI KÄYDÄ :D Ihan hirveetä kattoo ku ne paikat vaa sortu ja ihmisii jäi sinne alle ja kaikki säntäili paniikis sinne tänne pelastaakseen henkensä ja aasdfjkhl. :< Vaikka tiiänki ettei nii oikeesti tiettykää käy, mut silti. Ei mikää kiva leffa. :S

Juu siis olihan se sillee melko ahistava! :S Mut siis ku siinä yhessä vaiheessaki se mies vaa nous sieltä maan alta ku joku Supermies, purskahin oikeesti nauruun 8'''D  Ja sit se yks tyhmä blondi joka koko ajan jahtas sitä sen koiraa ja riskeeras oman pelastumisensa sen takii, herttinen mua ei ainakaa tommosessa tilantessa paljoo lemmikit kiinnostais :'D
“What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do
- especially in other people’s minds.
When you’re travelling, you are what you are right there and then.
People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road.”

-Rosaline-

  • ihquraksupoksu
  • i
  • *
  • Viestejä: 7281
  • Karma: +101/-90
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #658 : 27.04.2010 23:10:38 »
^ Mua vaa nauratti ku katoin sitä :'D se oli niin jotenki kökkö perus jenkkileffa.

:o haluut et maailmanloppu tulee :<
Tiiän et mä eläydyn aina vähä turhanki paljo leffoihi mut mä ku sitä katoin ni tuli oikeesti sellane fiilis et APUA EI NOIN VOI KÄYDÄ :D Ihan hirveetä kattoo ku ne paikat vaa sortu ja ihmisii jäi sinne alle ja kaikki säntäili paniikis sinne tänne pelastaakseen henkensä ja aasdfjkhl. :< Vaikka tiiänki ettei nii oikeesti tiettykää käy, mut silti. Ei mikää kiva leffa. :S

Juu siis olihan se sillee melko ahistava! :S Mut siis ku siinä yhessä vaiheessaki se mies vaa nous sieltä maan alta ku joku Supermies, purskahin oikeesti nauruun 8'''D  Ja sit se yks tyhmä blondi joka koko ajan jahtas sitä sen koiraa ja riskeeras oman pelastumisensa sen takii, herttinen mua ei ainakaa tommosessa tilantessa paljoo lemmikit kiinnostais :'D

Ahhah reps, miksen mä muista tollast Supermieskohtaa 8DDD ehkä en nähny sitä, ku IHAN kokoleffaa en nähny.
Mut kuolikse koiratyyppi sit lopulta? Ku kukaa ei tullu pelastaa sitä sielt veden alta :'<< ja sen koira selvis hengis haha.

En kyl enää ikin kato tota leffaa. :<

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #659 : 27.04.2010 23:15:07 »
Vetovoiman lait (oliko se ees sen nimi?)
Kaikkea sitä ihminen kattoo vältelläkseen hissan lukemista. No, tein mä siinä muita läksyjä samalla. En jaksanu kauheesti keskittyä leffaan, ei mikään järisyttävä tapaus ollu..
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #660 : 28.04.2010 00:13:35 »
http://images.allocine.fr/medias/nmedia/18/66/13/92/18918343.jpg       Sean Faris

http://z.about.com/d/movies/1/0/Z/1/R/neverbackdownpic6.jpg           Cam Gigandet

Nuo kaksi kuvaa kertovat kaiken olennaisen ja epäolennaisen viimeksi katsomastani leffasta, eli kyseessä on Never Back Down -niminen pläjäys.

Suosittelen tätä leffaa Sunnuntaiseksi "nollat taulussa" pätkäksi. Juonta ei ihmeemmin tarvitse avata. Vähän rakkaustarinaa, kasvukipuja ja tuskasta yli pääsemisiä, sekä kostoa. Naiskatsojille on tarjolla silmänruokaa kahden päähenkilön Sean Farisin ja Cam "Twilight" Gigandetin toimesta, jotka kuvissakin esiintyvät. Pojilla on 1h50min pituisessa leffassa paidat päällä ehkä minuutin verran. Kelpaa varmasti.

Miehille taasen on tarjolla näiden kahden sankarin kukkoilua ja toisiensa ja muiden turpaan lätkimistä. Tappelukohtaukset on tehty ihan tyylikkäästi. Ja onhan tässä toki Hollywoodin tämän hetken suurimmassa nosteessa oleva kaunotar Amber Heard.

Sean Faris vetää kyllä erittäin vakuuttavan roolisuorituksen tässä. Se oikeastaan käänsi tämän jokseenkin hirveän elokuvan vahvasti edukseen.

Cam "Twilight" Gigandet on kyllä jälleen pahemman laatuinen asshole niin roolinsa puolesta, kuin näyttelijäntaidoiltaankin. Tällä miehellä tosiaan ei ole kuin SE yksi ilme. OC, Twilight ja tämä leffa, aina samat ilmeet ja eleet ja näyttelijätalentti nolla!

Annan leffalle kuitenkin 3/5. Jos yksi täysin tuntematon näyttelijä pystyy pelastamaan lähtökohtaisesti näinkin kaamean tekeleen, ansaitsee se arvostusta osakseen. Lisäksi nostettava hattua sille, että juonikuvioon on osattu sotkea edes jotain syvempääkin tarkoitusta kuin silmitöntä actionia.
« Viimeksi muokattu: 28.04.2010 00:18:21 kirjoittanut PhineasMcClintock »

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #661 : 28.04.2010 08:27:29 »
Vetovoiman lait (oliko se ees sen nimi?)
Kaikkea sitä ihminen kattoo vältelläkseen hissan lukemista. No, tein mä siinä muita läksyjä samalla. En jaksanu kauheesti keskittyä leffaan, ei mikään järisyttävä tapaus ollu..

Mä tykkäsin tosta leffasta ;D
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #662 : 28.04.2010 10:49:14 »
Ja onhan tässä toki Hollywoodin tämän hetken suurimmassa nosteessa oleva kaunotar Amber Heard.
Noi jätkät ei oo pätkääkään mun tyyppiä, mut voishan ton melkeen vilkasta Heardin takia. ;)



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Fuga.

  • Sandran lönköttelykouluttaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 12170
  • Karma: +119/-100
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #663 : 28.04.2010 13:50:47 »
Mut kuolikse koiratyyppi sit lopulta? Ku kukaa ei tullu pelastaa sitä sielt veden alta :'<< ja sen koira selvis hengis haha.

Mä en enää muista 8<

“What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do
- especially in other people’s minds.
When you’re travelling, you are what you are right there and then.
People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road.”

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #664 : 28.04.2010 17:05:29 »
Viime viikonloppuna sain vihdoinkin katsottua tämän Last House on the left(2009) -elokuvan, eli Viimeinen talo vasemmalla.

En tiedä kuinka moni on nähnyt tämän kauhu/thrilleripätkän, mutta spoilataan nyt vähäsen. Tämä kun ei enää uunituore tapaus ole.

"Kolmihenkinen perhe, isä, äiti ja 17-vuotias tytär lähtevät lomailemaan jonnekin hevonkuuseen. Samalla seudulla pyörii murhaajajoukkio, tyhmä mies, tyhmempi mies ja toki heillä nainenkin on seuranaan jota voi kuvata kauniisti sanalla bitch! Murhaajajoukkion ja tuon tyttären tiet sattumalta kohtaavat ja jälki on rumaa. Tytär raiskataan ja pahoinpidellään henkihieveriin. Tämän jälkeen syylliset erehtyvät hakemaan suojaa väärästä paikasta, jossa väkivallan uhrin vanhemmat asuvat, viimeisestä talosta vasemmalla. Pian vanhemmille selviää, että tämä ko. joukkio on tehnyt kauheuksia heidän lapselleen ja vanhemmat hakevat oikeutta tälle kauheudelle. Soittavatko he poliiseille? Arvatkaapa uudestaan. Tämän jälkeen bääd-ääshit saavat katua syntymäänsä.."


Leffa ei tosiaan sovi heikkohermoisille. Tuo alku on jotain niin karmeaa katseltavaa, ettei ole tosikaan. Elokuvassa on hyvin rakennettu tällainen kaksijakoinen tunnelma. Ensin kauhistellaan murhaajien hirveyksiä, sitten kädet ristissä toivotaan, että "hyvisten" kosto heille olisi jotain vieläkin karmeampaa. Tai näin minä ainakin asian koin 8) Sisäinen sadisti heräsi hienosti henkiin tätä katsoessa.

Tuomio: 3/5. Perushuttua, mutta juonen rakenteesta pointsit tekijöille!


« Viimeksi muokattu: 28.04.2010 17:07:50 kirjoittanut PhineasMcClintock »

Angel

  • Syrämellinen sanojen muovailija
  • i
  • *
  • Viestejä: 2648
  • Karma: +4/-3
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #665 : 28.04.2010 17:15:10 »
xXx :D:D meni niiiin yli joissain kohti ! :D varsinki puolen välin jälkee alko mennä vähä. muutenkaa en oikee tykänny, enkä ymmärrä miks katottii, vai kaippa pojat sitte tykkää tommosesta enempi :: D
everybody wants happiness, nobody wants pain,
but you can't have a rainbow, without a little rain

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #666 : 28.04.2010 17:38:07 »
Viime viikonloppuna sain vihdoinkin katsottua tämän Last House on the left(2009) -elokuvan, eli Viimeinen talo vasemmalla.

En tiedä kuinka moni on nähnyt tämän kauhu/thrilleripätkän, mutta spoilataan nyt vähäsen. Tämä kun ei enää uunituore tapaus ole.
On mulle tuttu leffa. Oli oikeen positiivinen tapaus, ku ajattelee viime vuosien kauhutarjontaa. Oma arvioni löytyy elokuva-arvosteluja topsista.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #667 : 28.04.2010 19:06:38 »
New Moonin katsoin. Olin kuullut aiemmin niin paljon haukkuja, että yllätyin tästä positiivisesti. Ehkä joskus saisi väännettyä tonne leffatopsiin näitä arvosteluja, mutta semmoinen 3/5 mä tälle antaisin. Siis olihan tässä paljon kökköyttäkin, ja ehkä pelkkänä leffana ei ollut niiiin toimiva, mutta parempi mielestäni kuin Twilight-leffa, ja lisäksi tän leffan kattomisen jälkeen tekis mieli lukee toi saaga uudestaan.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #668 : 28.04.2010 19:11:14 »
^Mä kans pisteytin New Moonin 3/5 // 3-/5... annoin ehkä liikaakin anteeks sille. :'D Muistaakseni arvostelin sen kans tonne arvostelutopsiin.
//Puhuin ihan läpiä päähäni. Olin antanu sille 2/5 tai 3-/5.

Ite katoin äsken Sabrinan. Humbrey Bogart/Audrey Hebpurn klassikko. Olin nähny joskus tästä tehdyn uusintaversion, mut tietysti pidin tästä enemmän. Vanhoissa leffoissa on vaan sellasta omanlaistaan, maagista tunnelmaa. Monissa näyttelijöissäkin on sellaista karismaa, jota ei kovinkaan monella nykypäivänä ole. En pitänyt tätä mitenkään kovin erikoisena leffana, mut olihan tää sellanen tasaisen hyvä. Ei mikään äklöromanttinen. 3+/5
« Viimeksi muokattu: 28.04.2010 19:20:14 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #669 : 28.04.2010 21:09:27 »
(500) days of summer oli aivan mahti leffa! Tykkäsin. Ehkä vähintään 1+ pojoo se leffa saa jo pelkästään Josephista, mutta itse leffakin oli mielenkiintoinen. 4/5 vähintään.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #670 : 02.05.2010 20:57:48 »
(tää on tavallaan leffa, tavallaan minisarja, mutta laitan sen nyt tänne kummiski :p)

LOST IN AUSTEN

IHANINTA IKINÄ ! viekää mut 1800-luvulle ja antakaa mulle Darcy <3 Rakastuin.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #671 : 02.05.2010 21:03:25 »
^Katoin ton viime kesänä. Se oli tosi symppis sarja. :') Ja siitä ollaan puuhaamassa leffaversiota.

Katoin The Ugly Truthin ja Smiley Facen. Kummatki oli pettymyksiä. 8(



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #672 : 02.05.2010 21:06:23 »
^Katoin ton viime kesänä. Se oli tosi symppis sarja. :') Ja siitä ollaan puuhaamassa leffaversiota.

Katoin The Ugly Truthin ja Smiley Facen. Kummatki oli pettymyksiä. 8(

Symppis ja IHANIN. 8)) okei, oon ehkä liian rakastunu 1800-lukuun, mutta :P
Toivottavasti se leffaversio on ees hyvä -.-

The Ugly Truth oli ihan hyvä............. :P
OKEI ANTEEKS ! ;)

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #673 : 02.05.2010 21:09:54 »
Toivottavasti se leffaversio on ees hyvä -.-
No sinänsä lupaavaa, et sen näillä näkymin ohjaa Sam Mendes. :') Ihan pätevä tyyppi siis. :'D



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #674 : 02.05.2010 21:10:36 »
Toivottavasti se leffaversio on ees hyvä -.-
No sinänsä lupaavaa, et sen näillä näkymin ohjaa Sam Mendes. :') Ihan pätevä tyyppi siis. :'D

Pitäähän se varmaan ainaki tsekata ;'D Jospa se päähenkilö näyttäis vähän toiselta siinä... Sori :P