Kirjoittaja Aihe: The Giant Leap  (Luettu 1506 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
The Giant Leap
« : 25.12.2010 14:58:28 »
Tämän bändin, kun saan vielä lisättyä tänne, niin mun jokaisella lempparilla on oma aihe ;D



Helsinkiläinen rock-yhtye The Giant Leap koostuu laulaja Sebastian Rejmanista, kosketinsoittaja Petri Somerista ja rumpali Sami Lehdosta. Bändi julkaisi vuonna 2007 lokakuussa debyyttialbumin Another Day Rising.

Levyn kolme singleä All In My Head, Somebody Else ja Remember menestyivät niin radio-, kuin musiikkikanavilla ja albumi sai hyviä arvosteluja. Yhtye oli vuoden 2008 Suomen keikkailevimpia artisteja ja he saivat EMMA-ehdokkuuden Vuoden Yhtyetulokas -sarjassa. The Giant Leapin vahvuuksia ovat tarttuvat kappaleet sekä varmat live-keikat. Melodista poprockia soittava yhtye vastaa itse kappaleiden sanoitus-ja sävellyspuolesta.

The Giant Leap julkaisi toisen albumin maaliskuussa 2010. Albumilta lohkaistiin kaksi singleä: Beautiful Goodbye sekä koskettava Best Time Of Your Life.


http://www.thegiantleap.com/fi/

Mitäs tykkäätte?
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: The Giant Leap
« Vastaus #1 : 25.12.2010 16:15:54 »
Tykkään! :D Oon nähny kerran livenäkin ja ovat sellasia hauskoja tyyppejä. Pääsin ihan eturiviin, ei se alue kyllä kovin iso ole :D Piti kuitenkin sen keikan jälkeen levy mennä ostamaan.
"Taylor, you'll be fine...""