Kirjoittaja Aihe: Jusu Wirekoski oli idolimainen (Kuopio)  (Luettu 23812 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Jusu Wirekoski oli idolimainen (Kuopio)
« Vastaus #25 : 06.03.2011 11:19:00 »
Oliko Jusulla ollenkaan soolo-osuutta semifinalistien yhteislauluesityksessä ensimmäisen semifinaalilähetyksen alussa?

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: Jusu Wirekoski oli idolimainen (Kuopio)
« Vastaus #26 : 06.03.2011 11:20:43 »
Ei ollut minun mielestäni. Pistin merkille saman, mutta ehdin jo unohtaa.

nedra

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 18
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jusu Wirekoski oli idolimainen (Kuopio)
« Vastaus #27 : 06.03.2011 12:21:38 »
Korkkaanpa uuden tunnukseni Jusulla.

Jusuun iskin silmani ja korvani (voikohan noin sanoa..) jo heti koelauluissa. On mun henkilokohtanen suosikkini. Hanel on oikea meininki ja rehdilta kaverilta vaikuttaa. Laulajana ei ehka vahvimmasta paasta, mutta loistoidoli hanesta varmasti tulisi. Mina ainakin kayn jo ihan kuumana..

Harmitti vahan kun Jusulla ei soolo-osuutta ollut tuossa tan illan livessa, mutta toisaalta biisi oli kylla aika kehno. Etta ei silla kamalasti valia kuitenkaan.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Jusu Wirekoski oli idolimainen (Kuopio)
« Vastaus #28 : 06.03.2011 12:31:16 »
Yhteislauluasiassa eniten kammoksuttaa ajatus siitä, että Jusua ei haluta näyttää, koska hänet halutaan taktikoida ensimmäisenä kotimatkalle.

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jusu Wirekoski oli idolimainen (Kuopio)
« Vastaus #29 : 06.03.2011 22:46:41 »
Minusta Jusu ei ole kovinkaan mieleenjäävä tyyppi. Vähän sellainen filler tuossa semifinaalissa...

1stStone

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 1
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jusu Wirekoski oli idolimainen (Kuopio)
« Vastaus #30 : 07.03.2011 01:25:38 »
Erilaiset maksuhäiriöt tuntuvat olevan tämän kauden trendi Idols-kokelaiden parissa.  >:(

Onneksi Jusu on kuitenkin saanut maksetuksia velkojaan, jos kertoi totuuden.

Jep. Hoitaa hommansa. Puhuu niinkuin asia on. "En ole mikään unelmavävy". Paiskii töitä. Ilta-sanomien veto "14 tuomiota" rankkaa tekstiä. Jutussa kosolti virheitä ja väärää tietoa. Tärkeintä että lehti myy, olkoon hinta mikä hyvänsä. Velkomustuomio ei ole niin kauhee juttu kuin annetaan ymmärtää, mutta sillä saadaan paljon aikaan todella ikävää. Pikavippivirmat nylkevät nuoret elävältä 500% korolla. Jusun tarina on siitä hyvä esimerkki. Mutta tämä vatvominen näistä asioista tuntuu niin kuvottavalta. Toivottavasti toimittaja nukkuu yönsä hyvin! Zemppiä Jusulle edelleen!

Mivvy

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 52
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jusu Wirekoski oli idolimainen (Kuopio)
« Vastaus #31 : 07.03.2011 10:47:05 »
Jusulla tosiaan vaikuttaisi olevan luonne ja asenne juuri sellaiset, joita ainakin minä idolilta kaipaan. Eli suora ja rehellinen, mutta sopivasti pilkettä silmäkulmassa. Ja laulukin on juuri sitä mistä pidän.

Kuuntelen tässä just tota Egotripin Asfaltin pinta- biisiä, enkä malttais odottaa torstaita että pääsen kuulemaan sen Jusun laulamana..

Mina ainakin kayn jo ihan kuumana..
Minä myös.. ;)


Aelether

  • Pississtanian ikimuistoinen vainooja
  • i
  • *
  • Viestejä: 11045
  • Karma: +16/-12
    • Profiili
Vs: Jusu Wirekoski oli idolimainen (Kuopio)
« Vastaus #33 : 08.03.2011 11:52:55 »
Jususta alkaa muodostua inhokkini. Jätkän naamakin jo ärsyttää niin paljon.
Susan says don't get afraid, get angry
Terry Pratchett: Hogfather

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Jusu Wirekoski oli idolimainen (Kuopio)
« Vastaus #34 : 10.03.2011 11:01:35 »
Kivastihan Jusu esiintyi ekassa semissä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Jusu Wirekoski oli idolimainen (Kuopio)
« Vastaus #35 : 11.03.2011 12:33:11 »
Jusun koelaulu lisätty YouTubeen:

http://www.youtube.com/watch?v=9hy-mu4Djqw

Tuosta videosta selviää ainakin, että Etskulla on Sony-merkkinen televisio.  ;D
« Viimeksi muokattu: 11.03.2011 12:35:11 kirjoittanut Anteater »

Bigi

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 3
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jusu Wirekoski oli idolimainen (Kuopio)
« Vastaus #36 : 13.03.2011 04:52:07 »
Mua jäi kyllä ihan valtavasti harmittamaan, kun ootin koko sen "Elämä on kaunis" laulun ajan, että millon se Jusu laulaa. Mutta kyllä se siitä sitten, kun kuulin sen "Asfaltin pinta". Ihana ja paras esitys Jusulta. Se on nyt mun soittoäänenä, mp3:sessa ja koneelle ladattuna. Sitä versioo ei noin vaan ohiteta <3 :-* JUSU VOITTOON!!

http://www.youtube.com/watch?v=jw76KlxJ0p4

Bigi

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 3
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jusu Wirekoski oli idolimainen (Kuopio)
« Vastaus #37 : 13.03.2011 04:56:42 »
Korkkaanpa uuden tunnukseni Jusulla.

Jusuun iskin silmani ja korvani (voikohan noin sanoa..) jo heti koelauluissa. On mun henkilokohtanen suosikkini. Hanel on oikea meininki ja rehdilta kaverilta vaikuttaa. Laulajana ei ehka vahvimmasta paasta, mutta loistoidoli hanesta varmasti tulisi. Mina ainakin kayn jo ihan kuumana..

Harmitti vahan kun Jusulla ei soolo-osuutta ollut tuossa tan illan livessa, mutta toisaalta biisi oli kylla aika kehno. Etta ei silla kamalasti valia kuitenkaan.


Ei sitä meijän tunnetta paremmin voi ilmasta :D

Bigi

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 3
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jusu Wirekoski oli idolimainen (Kuopio)
« Vastaus #38 : 14.03.2011 06:41:35 »
http://www.katsomo.fi/?treeId=38001

On tääkin linkki jo monta kertaa annettu, mutta aattelimpa vaan. Tiedä kuinka monta kertaa määkin sen oon jo kattonu  ;D

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Jusu Wirekoski oli idolimainen (Kuopio)
« Vastaus #39 : 16.03.2011 09:38:17 »
Antti Tuisku valmentaa Jusua http://www.katsomo.fi/?useLegacyPlayer=true&progId=63643 Mukava video!  :D

nedra

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 18
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jusu Wirekoski oli idolimainen (Kuopio)
« Vastaus #40 : 17.03.2011 10:56:49 »
Voi Jusu-rakas minka menit tekemaan!

Jos multa kysytaan niin yritti kylla astua vahan turhan suuriin saappaisiin. Oisin kuvitellut etta Musen fanina Jusu sen ois itekkin ymmartanyt. Mutta kun ei niin ei.
Ekalla kerralla katsellessani katkaisin esityksen kesken. Ne henkailyt ja hairitseva yliyrittaminen esiintymisessa.. En kestanyt kuunnella, kappale on mulle niin rakas ja tuntui etta Jusu suorastaan raiskasi sen. Niin ja aivan, ma olen siis Jusun kannattajajoukkoa!
Toisella kerralla se ei enaa ihan niin jarkyttavalta kuulostanut. Mutta ei lopputulos silti mua yllata. Pettynyt kylla olen.

Ite en kuitenkaan Jusua olis pudottanut. Ali olisi mielestani joutanut jo viime viikolla pois, olisi saanut lahtea tanaan.

Olisin niin halunnut kuulla Jusun versioinnin Incubusin Drive -kappaleesta sunnuntaina.  :'(

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Jusu Wirekoski oli idolimainen (Kuopio)
« Vastaus #41 : 17.03.2011 11:02:26 »
Ei Jusun vielä olisi kuulunut tippua. Hänessä on tapahtunut pojista kaikkein eniten kehitystä kisan aikana, ja tämän illan vetokin oli varsin kelpo loppua lukuun ottamatta. Jusu on ollut poikien joukossa piristysruiske; ilopilleri, jolla on aina pilke silmäkulmassa. Viime viikolla tykkäsin Jusun vedosta paljon, eikä hän tänäänkään huono ollut.
Nedra, onko jossain julkaistu jo sunnuntain biisilista, vai onko sinulla sisäpiirin tietoa?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

I-Dolly

  • Rivilauluissa säteillyt
  • Viestejä: 134
  • Karma: +1/-0
  • Boop-boop-de-boop!
    • Profiili
Vs: Jusu Wirekoski oli idolimainen (Kuopio)
« Vastaus #42 : 17.03.2011 11:05:51 »
Voi Jusu-rakas minka menit tekemaan!

Jos multa kysytaan niin yritti kylla astua vahan turhan suuriin saappaisiin. Oisin kuvitellut etta Musen fanina Jusu sen ois itekkin ymmartanyt. Mutta kun ei niin ei.
Ekalla kerralla katsellessani katkaisin esityksen kesken. Ne henkailyt ja hairitseva yliyrittaminen esiintymisessa.. En kestanyt kuunnella, kappale on mulle niin rakas ja tuntui etta Jusu suorastaan raiskasi sen. Niin ja aivan, ma olen siis Jusun kannattajajoukkoa!
Toisella kerralla se ei enaa ihan niin jarkyttavalta kuulostanut. Mutta ei lopputulos silti mua yllata. Pettynyt kylla olen.

Ite en kuitenkaan Jusua olis pudottanut. Ali olisi mielestani joutanut jo viime viikolla pois, olisi saanut lahtea tanaan.

Olisin niin halunnut kuulla Jusun versioinnin Incubusin Drive -kappaleesta sunnuntaina.  :'(

No enmä nyt tiedä. Ei toi Muse nyt vielä niin SUURI ja legendaarinen ole. Huomattavasti paremmin Jusu selvisi Musesta kuin Ilpo Michael Jacsonista. Vieläkin naurattaa Nikulan mojo-kommentti Ilposta. Mulla se sai aikaan vain vastareaktion, että mit***, mutta tiedä häntä oliko se sitten sellainen kieliposkessa -kommentti  :P

Mä en ollut mikään Jusu fani enkä tiedä olenko vieläkään, mutta mun mielestä hän oli selvästi tänään pojista paras, mutta miehet Jerkka ja Martti veivät tätä semiä.


Sex is not the answer. Sex is the question. "Yes" is the answer.

Mivvy

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 52
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jusu Wirekoski oli idolimainen (Kuopio)
« Vastaus #43 : 17.03.2011 11:09:09 »
Olisin niin halunnut kuulla Jusun versioinnin Incubusin Drive -kappaleesta sunnuntaina.  :'(

Kuin myös.. :'( Pakko kuitenkin myöntää, että muut olivat tänään parempia ainakin laulun osalta. Jusu oli pettymys. En tosin pidä Musestakaan, joten olin vähän varuillani tuon biisin suhteen jo ennen esitystä.. Mutta Jusussa on niin paljon sitä 'idoliutta' ja jotain niin hurmaavaa etten voi olla toivomatta että hän olisi päässyt jatkoon.

nedra

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 18
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jusu Wirekoski oli idolimainen (Kuopio)
« Vastaus #44 : 17.03.2011 11:17:22 »
Nedra, onko jossain julkaistu jo sunnuntain biisilista, vai onko sinulla sisäpiirin tietoa?

Facebookissa han sen ilmoitti kun 1300 tykkaajaa tuli tayteen. Eli ei nyt mitaan supersalaista sisapiirin tietoa kuitenkaan.  ;D

No enmä nyt tiedä. Ei toi Muse nyt vielä niin SUURI ja legendaarinen ole.

Se nyt on vahan niinkin kenen nakovinkkelista katsoo. Mulle henkilokohtasesti Muse on suuri ja ehka jopa legendaarinenkin jo, olkoonkin niin etta suhteellisen nuori bandi kyseessa.  :)

Mä en ollut mikään Jusu fani enkä tiedä olenko vieläkään, mutta mun mielestä hän oli selvästi tänään pojista paras, mutta miehet Jerkka ja Martti veivät tätä semiä.

Nyt kun olen toipunut hieman ja tarkastellut Jusun esitysta taas vahan tarkemmin, voin oikeastaan olla yhta mielta tasta. Harmittaa, etta seka Jerkka etta Martti ovat edelleen semeissa mukana, mun silmissa he ovat niin samanlaisia!

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Jusu Wirekoski oli idolimainen (Kuopio)
« Vastaus #45 : 17.03.2011 11:28:56 »
Harmittaa, etta seka Jerkka etta Martti ovat edelleen semeissa mukana, mun silmissa he ovat niin samanlaisia!

Jerkka yritti selittää Heikille, että heidän saundinsa on erilainen.  :D Varmaan kumpikin ovat tietoisia siitä, että kaksi kolmikymppistä kaljupäätä taistelevat samoista äänistä, joita lisäksi saattaa olla rajoitettu määrä jaossa loppuvaiheissa.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Jusu Wirekoski oli idolimainen (Kuopio)
« Vastaus #46 : 17.03.2011 11:39:18 »
 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( No tämä on pelin henki.

Mikko

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 30
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jusu Wirekoski oli idolimainen (Kuopio)
« Vastaus #47 : 17.03.2011 21:12:50 »
Martti ois voinut tippua ennen Jusua. Pidin Jususta paljon enemmän :D Ja mun mielestä se esiinty paremmin kuin Ilpo, vaikka en haluu vielä Ilponkaan tippuvan.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Jusu Wirekoski oli idolimainen (Kuopio)
« Vastaus #48 : 17.03.2011 22:11:24 »
No ei kyllä harmita tippuminen, eilen kun mietiskelin ketä siellä on pojista vielä jäljellä niin en muistanut Jusua ollenkaan :o

Vanilja

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 60
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jusu Wirekoski oli idolimainen (Kuopio)
« Vastaus #49 : 20.03.2011 02:04:00 »
Jusu ei ollut paras laulaja, mutta täytyy todeta, että hänessä oli kuitenkin karismaa ja esiintymistaitoa. Jos miettii vaikka jotain Antti Tuiskua, niin Tuisku ei ole lähelläkään parhaimpia laulajia mitä tästä maasta löytyy, mutta karisma ja esiintyminen vie Tuiskun Suomen parhaimpien artistien joukkoon.

Toisaalta olen ollut huomaavinani, että moni pitää Jusua jotenkin leuhkana, vähän niinkuin Kristian Meurmania pidettiin aikoinaan ylimielisenä. En jaksa uskoa, että Jusu saa ohjelman päätteeksi levytyssopimusta.