Kirjoittaja Aihe: TOP-3  (Luettu 2238 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
TOP-3
« : 01.06.2011 14:51:44 »
Tais hyytyä koko AI-aihe, kun suurin osa tietää miten kävi? En ymmärrä miten oon osannut olla spoilaantumatta, mut edelleen vaan porskutetaan jonkunlaisessa jännityksessä - ei minkäänsortin arvausta miten käy.

Top3-jaksossa minusta Haley oli omaa luokkaansa, aivan loistava. Ja Scotty takuuvarman valloittava (plus hetkittäin laulu kuulosti taas mielettömän makeelta). Nää kaksi ottaisin finaaliin. Jostain syystä Lauren jättää kylmäksi niin kaunisääninen kuin onkin (ehkä sillä on ollut liikaa vieraita countrytyylin biisejä... mut niin toisaalta Scottyllakin??). Sen vaan huomas siitä, että ylipitkän jakson tiivistämiseksi tuli kelattua hiukan jotain Laurenin biisiä, mut ei muiden.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: TOP-3
« Vastaus #1 : 02.06.2011 00:06:16 »
Minun osaltani on tapahtunut pieni kommentointihyytyminen valtavien muiden kiireiden vuoksi. En tahdo ehtiä kunnolla katsoa ajallaan lähetyksiä digiboxiltakaan.

Haleyssä olisi ollut enemmän stara-ainesta. Lauren on laulanut monta kertaa kauniisti, mutta hänessä ei vaan ole riittävää karismaa. Levyltä kuuntelisin ehkä kuitenkin ennemmin Laurenia kuin Haleyta.




leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Vs: TOP-3
« Vastaus #2 : 02.06.2011 09:39:05 »
^Tuo Lauren vs. Haley levyltä on muuten totta. Taitais olla isompi annos Haleyn murinoita loppujen lopuksi liikaa, vaikka ne AI-muodossa niin viehättääkin. Tiedä sitten koskisko sama myös Scottyn ääntä (kävi nimittäin jo mielessä, että Scottyn takia vois pitkästä aikaa kuunnellakin countrya. Esim. tuo Kenny Rogers mitä lauloi top3-jaksossa kuulu teini-iässä mun lemppareihin ;) )

Mut niinhän siinä sitten kävi, että amerikkalaiset valitsi tutut ja turvalliset naapurintytön ja -pojan finaaliin, ja rock-Haley jäi rannalle. Onpa melkonen country-suurvalta! :)

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Vs: TOP-3
« Vastaus #3 : 03.06.2011 16:54:57 »
Hayley oli ihan omaa luokkaansa. Tosin oli aika ennalta-arvattavaa, ettei amerikoissa kovin helposti rock-tyttö voita. Ikävä kyllä. Lauren on ollut yksi suosikeistani, mutta viime aikoina on alkanut hieman ärsyttää hänen epävarmuutensa. Kaunis ääni kuin mikä ja varmasti vetoaa amerikkalaisiin äänestäjiin naapurintyttömäisyydellään. Mielellään häntä kuuntelee kyllä, Hayleyn ääni tosiaankin saattaisi pidemmällä kuuntelulla alkaa ärsyttää. Hän on selkeästi enemmän live-esiintyjä kuin levyttäjä.

Scottyn äänestä olen aina pitänyt hyvin paljon. En vaan kestä katsoa hänen esiintymistään :D Siis se pään ja suun ja mikin vinossa pitäminen ja... brrr. Puistattavaa. :D Mutta silmät kiinni hänen esityksensä uppoavat ja koskettavat. Country-musasta en muuten kyllä pidä, mutta country-miehillä yleensä on ihan sietämättömän komeat äänet. :)

Tänä vuonna minulla kävi hyvä tuuri, kun top3 sisälsi vain suosikkejani! :) Tosin Hayleylle olisin suonut voittoa eniten. Voittajan jo tiedänkin :P
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: TOP-3
« Vastaus #4 : 08.06.2011 00:05:37 »
Scotty on mielestäni ottanut aika hyvän loppukirin. Yhdessä vaiheessa tuntui, että vetää koko ajan samalla tavalla, mutta viimeisillä viikoilla on löytynyt vähän lisäpotkua. Hänelle oli valittu aika hyvä laulut. Hassusti vaikuttaa välillä sellaiselta parikymmentä vuotta lavoja kiertäneeltä konkarilta, vaikka on niin nuori. :)

Melko outoja lauluja minulle nuo mitä lauloivat. En tuntenut kuin ne Haleylle valitut kappaleet. Se Led Zeppelin -veto oli upea. Rihannon ihan hyvä, mutta vähän epävarma. Morissetten kappale muistutti ehkä turhan paljon alkuperäistä. Minä luulen, että kuuntelisin häntä mielellään enemmän kisan jälkeenkin.

Lauren oli ihan hyvä, mutta nyt täytyy todeta, että en muistakaan niitä vetoja sen tarkemmin että osaisin sanoa jotain. Muistan vain sen kauniin mekon. :D

Tänä vuonna taso on ollut niin kova, että toivoisi monille osallistujille levytyssopimuksia ym. Ja onhan katsojiakin piisannut, niin mikä ettei! Sitä paitsi kisailijat ovat olleet aika erilaisia keskenään, niin että voisi heille löytyä tilaa markkinoiltakin.

Ja tosiaan tässä on itsekin miettinyt, että voisi kai sitä countrya joskus yrittää kuunnella vähän lisää. :)