Kirjoittaja Aihe: 4. ääni ratkaisee 21.1.  (Luettu 5206 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
4. ääni ratkaisee 21.1.
« : 20.01.2016 20:31:18 »
Lainaus
Neljännessä ääni ratkaisee -jaksossa kilpailevat Ville Erola Helsingistä, Yamila Espinosa Kotkasta, Oona Immonen Joensuusta, Riikka Jaakkola Järvelästä, Erik Karhatsu Helsingistä, Ilari Kekki Klaukkalasta ja Juulia Koivisto Ähtäristä.

Nelosella torstaina kello 20.00.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: 4. ääni ratkaisee 21.1.
« Vastaus #1 : 21.01.2016 20:54:29 »
Yamila ei mua säväyttänyt ollenkaan & iso yllätys oli, että jopa kolme tuomaria hänen kohdallaan kääntyi. Ei vaan uponnut Yamilan tyyli laulaa. En jaksa usko, että Yamila kisassa pitkälle yltää.

Ilari oli todella tylsä & mitäänsanomaton. Ville oli kohtuullinen, mutta biisivalinta ei mielestäni onnistunut, kun Minä olen muistanut on niin kulunut kappale!

Riikka oli yllättävän hyvä! Pidin hänen rokkitulkinnasta :). Oli yllättävää, että Olli kääntyi hänen kohdallaan! Riikka pääsi Michaelin tiimiin.

Juulian kappalevalinta oli todella hämmentävä! :o. Juulian veto oli mielestäni hieman liian tangomainen makuuni & taisi hän olla mukana väärässä kisassa.

Oona oli mielestäni ihan hyvä! Hänen kohdallaan kappalevalinta osui nappiin! Olli sitten ainoana kääntyi. Odotin kyllä muidenkin kääntyvän, mutta ei ilmeisesti muut diganneet hänestä.

Erik oli todella hyvä! Hänen tulkintansa Queenin biisistä oli yksi parhaista mitä olen kuullut! Eipä yllättänyt yhtään, että kaikki tuomarit kääntyi hänen kohdallaan! Erik valitsi lopulta Tarjan.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: 4. ääni ratkaisee 21.1.
« Vastaus #2 : 21.01.2016 21:00:41 »
Saas nähdä, meinaako Yamila pysyä tulevaisuudessa latinorytmeissä vai kuulemmeko jotain muuta. Itse en oikein tuollaisesta musiikista perusta.

Ilari vaikutti tyylitään mielenkiintoiselta, mutta ei ollut tarpeeksi varma laulaja vielä.

Riikalla reipas asenne, mutta tulevaisuus näyttää mihin rahkeet riittävät. Michaelin tiimi oikea osoite hänelle.

Villellä oli mielestäni hyvä tatsi kappaleeseensa, Ollina olisin kääntynyt, mutta ei sitten.

Juulia on tätä tangomarkkinat-osastoa, näitä on nyt ollut muutamia, kannattaako tähän kisaan edes yrittää tällaisten?

Oona joutui Ollille vastoin tahtoaan. ;) Kuulosti siltä että kehittymisen varaa on vielä paljon.

Erik oli todella taitava, musta tuntuu että Tarja oli hyvä valinta tälle.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: 4. ääni ratkaisee 21.1.
« Vastaus #3 : 21.01.2016 21:04:19 »
Yamila Espinosa – Mahtava latinomimmi, mut ei ihan iskenyt itseeni tällä kertaa. :D

Ilari Kekki – Oli aika erikoinen ääni hänellä, mut en oikein tästäkään pitänyt. Toisaalta ihan mielenkiintoinen, mut en tiedä sitten oliko biisikin vaan liian tylsä, ainakin tuntui siltä, etten sen biisin vuoksi jaksanut keskittyä kuuntelemaan esitystä ihan kokonaan. Tarjakin sanoi ettei saanut siitä otetta, samanlaiset fiilikset jäi itselle.

Riikka Jaakkola – Riikalla oli yllättävän vahva ääni! Biisi ei oikein temmannut mukaansa, mut kyllä mä ihan mielenkiinnolla odotan näkeväni lisää Riikkaa, et millasii biisei kykenee vetämään.

Ville Erola – Myönnettäköön, et oli ennakkoluuloja, kun kuulin, et Hunks haetaan laulamaan, mut lauloikin yllättävän hyvin. Ei kuitenkaan vakuuttanut tarpeeksi tähtivalmentajia.

Juulia Koivisto – Ohhoh, enpä ois arvannut hänen laulavan tangoa. Vaikka tykkään siitä, et on erilaisia laulajia, niin en jotenkin lämpeä tangolle ja iskelmälle näissä laulukisoissa. Kyllähän hän komeasti lauloi, ei siinä mitään.

Oona Immonen – Potentiaalinen, mut ainakin tässä biisissä ääni oli hetkittäin raakilemainen, eli treeniä lisää, että tulee voimaa. Eli välttämättä (taas kerran) niin sopiva biisi laulajalle.

Erik Karhatsu – Aina tulee suhtauduttua varauksella, kun joku aikoo laulaa Queenia. Mut tää oli kyl tosi magee veto, meni ihan kylmät väreet. Hemmetin hyvä!
« Viimeksi muokattu: 23.01.2016 14:14:06 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: 4. ääni ratkaisee 21.1.
« Vastaus #4 : 21.01.2016 21:42:50 »
Erik oli todella hyvä! Hänen tulkintansa Queenin biisistä oli yksi parhaista mitä olen kuullut! Eipä yllättänyt yhtään, että kaikki tuomarit kääntyi hänen kohdallaan! Erik valitsi lopulta Tarjan.
Joo, samaa mieltä. Järisyttävän hyvä tulkinta. Mä en yleensä mieslaulajista niin innostu, mutta nyt oli kyllä todella hyvä. Oli valitettavasti ainoa, joka sykähdytti tuossa jaksossa. Parin esiintyjän kohdalla suunnilleen rukoilin, ettei kukaan käänny. Tango-Juulia oli yksi näistä.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 4. ääni ratkaisee 21.1.
« Vastaus #5 : 25.01.2016 00:40:24 »
Yamila Espinosa, 35, Kotka (El Mundo Bailando)
Yamila oli minulle iso iloinen yllätys, kun ehdin jotenkin pelätä tylsempää latinoesitystä, mutta tämähän oli loistava ja vei mukaansa. Täytyy kuunnella toisenkin kerran, mutta nyt ehdin kuunnella vain kertaalleen. Muut kuin Redrama kääntyivät ja Yamila valitsi Tarjan. Axl Smith totesi yllättävästi: "Mahtavaa".

« Viimeksi muokattu: 09.10.2017 01:11:25 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 4. ääni ratkaisee 21.1.
« Vastaus #6 : 28.01.2016 19:14:59 »
Ilari Kekki, 21, Klaukkala (Not in That Way)
No olipas merkillinen kappale ja esitys. Taisi olla hieman liian taiteellinen ja erikoinen kaikille valmentajille, kun kukaan ei kääntynyt. Hyvinhän Ilari kyllä lauloi!

« Viimeksi muokattu: 09.10.2017 01:06:09 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 4. ääni ratkaisee 21.1.
« Vastaus #7 : 28.01.2016 19:34:30 »
Riikka Jaakkola, 16, Kärkölä (Mama Kin)
Tämähän oli hieno veto! Ei ollekaan rokkikaraokea, kuten monilla hevimiehillä. Riikka juoksutti laulun eri osia erinomaisesti. Kuunneltavaa rokkia, ei väsyttävää. Olli ja Michael kääntyivät, ja tottahan Riikka valitsi Michaelin.  Tarjan "Mahtavaa että olet mukana tässä kisassa." alkaa kyllästyttää. Tai "Olet ihana" (ei tällä kertaa). Minä haluaisin kuulla edes jotain arvioita itse laulusta eikä siitä, oliko se mahtavaa, että laulaja oli tullut mukaan kisaan. Taustamusiikki tuli muuten liian lujaa erityisesti lopussa. Riikan laulu oli tulla jyrätyksi sen alle.

« Viimeksi muokattu: 09.10.2017 01:06:55 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 4. ääni ratkaisee 21.1.
« Vastaus #8 : 28.01.2016 22:12:11 »
Ville Erola, 31, Helsinki (Minä olen muistanut)
Odotin, että tästä syntyisi jotain paljon mahtavampaa kuin mitä syntyi. Esitys jäi pelkäksi pikkusieväksi lauleluksi. Ei siis ihme, että kukaan ei kääntynyt. Ei vaan ollut tarpeeksi taitavaa.

« Viimeksi muokattu: 09.10.2017 01:07:37 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 4. ääni ratkaisee 21.1.
« Vastaus #9 : 28.01.2016 22:54:35 »
Juulia Koivisto, 17, Ähtäri (Rannalla)
Olipas kappale ja Juulian aikuinen ääni yllätys! Valitettavasti hänen tangonsa ei kuitenkaan ollut riittävän hyvää. Ei tango muutenkaan ole ihan tämän kilpailun perusjuttu, joten tangolaulajan pitää olla tosi hyvä. Kukaan ei kääntynyt.

« Viimeksi muokattu: 09.10.2017 01:08:30 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 4. ääni ratkaisee 21.1.
« Vastaus #10 : 28.01.2016 23:08:24 »
Oona Immonen, 19, Joensuu (You Had Me)

Oonan ääni oli syvä ja kaunis. Pidin hänen esityksestään ja nimenomaan äänestään. Tuolla äänellä voi tehdä paljon! Olli kääntyi, joten Oona saa mahdollisuuden näyttää äänensä voimaa vielä uudelleenkin.

« Viimeksi muokattu: 09.10.2017 01:09:35 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 4. ääni ratkaisee 21.1.
« Vastaus #11 : 28.01.2016 23:21:00 »
Erik Karhatsu, 35,  Helsinki (The Show Must Go On)
Hieman liian "klassikko"-kappale, joten taas se karaoke-peikko. Ja karaokelaulajahan Erik onkin. Mahdottoman komeasti hän kuitenkin lauloi, mutta minua tällaiset klassikko-rokki-kappalevalinnat vähän tylsistyttävät.  Kaikki valmentajat kääntyivät ja Erik valitsi Tarjan. Miten Erikiltä sujuu vähän tuoreempi musiikki ja joku muu kuin hänen karaoke-MM:n kisakappale?

« Viimeksi muokattu: 09.10.2017 01:10:15 kirjoittanut Etsku-Etana »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili