Kirjoittaja Aihe: Kaksintaistelut 1, 15.2.  (Luettu 4320 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Kaksintaistelut 1, 15.2.
« : 14.02.2013 23:55:41 »
Kaksintaistelut alkavat! Logomon nyrkkeilykehässä taistelevat Antti Railio, Jenni Lambert, Katri Korpisaari, Anna-Kaisa Riitijoki, Laura Alajääski, Linda Herranen, Dennis Fagerström, Jussi Määttä, Christa Renwall, Tomas Höglund, Daniela Persson ja Luca Sturniolo. Tähtivalmentajien apuna aloittavat musiikilliset neuvonantajat. Puolet laulajista pääsee jatkoon.

Lähde: http://www.telkku.com/

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Kaksintaistelut 1, 15.2.
« Vastaus #1 : 15.02.2013 15:11:05 »
Mielenkiintoinen ilta tulossa. Onpas jännää nähdä, ketkä jatkavat ja ketkä painuvat saman tien unholaan.

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: Kaksintaistelut 1, 15.2.
« Vastaus #2 : 15.02.2013 17:42:41 »
TV-maailma -lehdestä muuten luin, että päätös jatkoonmenijöistä ei riipu vain kaksintaistelulaulusta, vaan valmentajat ovat haastatelleet kilpailijoita, ja että se voi myös vaikuttaa päätökseen.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Kaksintaistelut 1, 15.2.
« Vastaus #3 : 15.02.2013 20:31:52 »
Arvasin, että Ela valitsee Jepan. Itse tykkäsin kyllä enemmän Katrin äänestä ja esiintymisestä.

"Ei se mennyt niin"..........no ei todellakaan! Olisin valinnut taas ihan toisin. Lauran ääni kuulosti musta taas kauheen tunteettomalta. :(

Linda oli paljon parempi kuin koelaulussa. Hyvän biisin oli Mike valkannu. Ei kyllä ala lupaavasti, kun olen jokaisen valinnan kohdalla ollut täysin eri mieltä. :D
« Viimeksi muokattu: 15.02.2013 20:59:41 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Kaksintaistelut 1, 15.2.
« Vastaus #4 : 15.02.2013 21:03:17 »
Ei tosiaan mee niin kuin pitäisi. Tähän mennessä olisin valinnut jatkoon Katrin, Anna-Kaisan ja Lindan. Tuomarit valitsevat ihan eri tavalla kuin itse olisin valinnut.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: Kaksintaistelut 1, 15.2.
« Vastaus #5 : 15.02.2013 21:10:54 »
Mä oisin kyllä valinnut Jepan, mutta ekassa parissa laulajat olivat mielestäni aika samanlaisia. Pidän Anna-Kaisasta niin paljon, että olisin toki valinnut hänet, vaikka en pidä Laurankaan välintaa vääränä. AK saisi mennä niille laulutunneille ihan oikeasti. Laura taas kuulosti vähän liikaa näyttelijältä omaan makuuni.

Luca ja Linda oli aika paha. Aluksi ajattelin, että Linda oli selvästi parempi, mutta ehkä se meni vähän turhan yksiviivaiseksi huutamiseksi, kun Lucalla tuli biisin edetessä siihen sellaista pehmeyttä ja siinä mielessä uutta sävyä. Ymmärrän valinnan, mutta jään kaipaamaan Lindaakin.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Kaksintaistelut 1, 15.2.
« Vastaus #6 : 15.02.2013 21:17:12 »
No ei oo todellista. Taas oma suosikki putos...Mä tykkäsin Jussista kovasti.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Kaksintaistelut 1, 15.2.
« Vastaus #7 : 15.02.2013 21:18:53 »
^No niin. Ohjelma alkaa käydä suorastaan epäkiintoisaksi, kun suosikit tippuvat. >:(

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Kaksintaistelut 1, 15.2.
« Vastaus #8 : 15.02.2013 22:15:11 »
Jäi todella pettynyt olo tämän ekan jakson jälkeen. Onneks sentään Antti meni jatkoon!



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Kaksintaistelut 1, 15.2.
« Vastaus #9 : 15.02.2013 22:24:24 »
Jäi todella pettynyt olo tämän ekan jakson jälkeen. Onneks sentään Antti meni jatkoon!

Mä voisin ihan täysin allekirjoittaa tuon. :(

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Kaksintaistelut 1, 15.2.
« Vastaus #10 : 16.02.2013 00:39:10 »
Dennis oli ehkä kammottavin jatkoonpääsijä.

Toinen mitä jäin ehkä kaipaamaan oli Linda. Se mies voisi ehkä semisti yllättää, mutta toisaalta luulen, että putoo aika nopeasti. Jussin olisin siis ehdottomasti valinnut Dennisin sijaan.

Muut valinnat meni ihan ok.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: Kaksintaistelut 1, 15.2.
« Vastaus #11 : 16.02.2013 17:14:05 »
Luca ja Linda oli aika paha. Aluksi ajattelin, että Linda oli selvästi parempi, mutta ehkä se meni vähän turhan yksiviivaiseksi huutamiseksi, kun Lucalla tuli biisin edetessä siihen sellaista pehmeyttä ja siinä mielessä uutta sävyä. Ymmärrän valinnan, mutta jään kaipaamaan Lindaakin.
Tää oli mun mielestä yksi harvoista illan tapauksista, joista olin samaa mieltä kuin tuomari.

Dennis oli ehkä kammottavin jatkoonpääsijä.
Joo, tää oli ällistyttävää.

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: Kaksintaistelut 1, 15.2.
« Vastaus #12 : 16.02.2013 19:19:17 »
Ohjelma oli sen verran pitkä ja täynnä mainoksia, että katseluinto ehti hiipua ohjelman edetessä. Lauluvalinnat olivat välillä vähän huonoja kanssa.

Niistä pareista mitä en vielä maininnut, niin Dennis ja Jussi -parista olisin ottanut Jussin. Tosin ajattelin, että se voi mennä kummin päin vaan. Jotenkin mulla on fiilis että Tomas nähdään ihan loppukahinoissa, niin en osannut kuvitellakaan sen tippuvan, vaikka Christakaan ei olisi ansainnut sitä kohtaloa. Antti oli minusta selvästi parempi kuin Daniela ja hyvä. että pääsi jatkoon.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Kaksintaistelut 1, 15.2.
« Vastaus #13 : 17.02.2013 23:09:25 »
Viimein pääsin katsomaan jakson.

Minun on kyllä vaikea sanoa, kuka on milloinkin parempi kaksintaisteluissa. Jos huutokilpailu ratkaisee, miehet tietysti yleensä jyräävät naiset. Itse en kuitenkaan sillä perusteella suosikkejani valitse.

Yhtään suursuosikkiani ei ollut mukana vaikka Danielan olisin toivonut pääsevän jatkoon, Hyvä juttu oli tosin Jepan valinta!

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Kaksintaistelut 1, 15.2.
« Vastaus #14 : 22.02.2013 00:38:37 »
Eipä mennyt tämä eka kaksintaistelujakso kauhean hyvin, kun kuudesta taisteluparista viidestä väärä meni jatkoon.. Ainoastaan Antti Railion jatkoonpääsy meni oikein. Paula teki suuren luokan virheen laittamalla Antin & Danielan pariksi! Danielan olisin niin mielelläni halunnut nähdä jatkossa, mutta Paula meni & laittoi hänet Antin pariksi. Ottaa päähän, kun jossain toisessa parissa Daniela olisi voinut päästä jatkoon. Antti & Daniela olivat molemmat erittäin hyviä, mutta Antti oli hieman enemmän makuuni. En voi käsittää vieläkään millä avuilla Luca pääsi jatkoon & Linda putosi. Ei hyvää päivää. Mikelta todella iso moka! Linda kun oli huomattavasti parempi kuin Luca. Dennis on niin puuduttavan tylsä. Jussi veti paljon paremmin & olisi ansainnut päästä jatkoon, mutta ei kun ei. Anna-Kaisan olisin niin halunnut pääsevän taisteluparistaan jatkoon, mutta tietenkin Paula meni & valitsi Lauran, joka ei oikein mieleeni ole. Jepa oli ihan ok, kun taas Katri oli hyvä. Väärä valinta Elastiselta. Tomas Höglundin jatkoonpääsy ei sinällään yllättänyt, mutta Christa oli vaan enemmän mieleeni.

Jos tämä meno jatkuu tulevissakin kaksintaisteluissa niin erittäin huonot finaalit on luvassa...
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Kaksintaistelut 1, 15.2.
« Vastaus #15 : 22.02.2013 00:45:06 »
Linda/Luca-tapauksessa pitää tosiaan muistaa se, että Luca on taatusti huipputylsä pidemmän päälle. Ei mitään keinoa muuttua kiinnostavaksi artistiksi. Lindassa olisi paljon enemmän potentiaalia!

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Kaksintaistelut 1, 15.2.
« Vastaus #16 : 27.02.2013 16:20:38 »
Linda/Luca-tapauksessa pitää tosiaan muistaa se, että Luca on taatusti huipputylsä pidemmän päälle. Ei mitään keinoa muuttua kiinnostavaksi artistiksi. Lindassa olisi paljon enemmän potentiaalia!

Minusta kummassakaan ei ollut potentiaalia. Lucan jatkoonpääsyn hyväksyn, koska hän oli noista kahdesta vähemmän huono. Ei tuu ikävä Lindaa! :D