Kirjoittaja Aihe: 2. semifinaali 3.11.  (Luettu 22600 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
2. semifinaali 3.11.
« : 29.10.2013 15:44:19 »
2. semifinaali nelosella ensi sunnuntaina 3.1. kello 19.00:

Lainaus
The Voice Kidsin toinen jännittävä semifinaali! Finaalipaikasta kilpailee 9 laulajaa. Vierailevana esiintyjänä Robin. Tähtivalmentajina Elastinen, Krista Siegfrids ja Mira Luoti. Juontajina Axl Smith ja Tea Khalifa.

Casper

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 760
  • Karma: +3/-1
    • Profiili
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #1 : 29.10.2013 15:48:44 »
Jahas Niilon kakkossemin veto on jo ruudussa. Saas nähdä miten käy; jos Niilo voittaa ryhmässään, putoaa Johanna Kurkelan nuori painos eli Jemina finaalista. Se kyllä vähän harmittaisi - ehkä, riippuen tietty esityksestä.

Kristan tiimissä on Bella, Rebecca ja Roni. Tähänastisten esitysten perusteella oma suosikkini on mainio Bella mutta Rebe taitaa olla aika vahvoilla.

Ja Elan tiimissä Viivi, Iina ja Nadia. Viivi on pirtsakka poppari mutta jotenkin tuntuu että Iina mennee finaaliin.
« Viimeksi muokattu: 29.10.2013 20:57:29 kirjoittanut Casper »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #2 : 29.10.2013 15:49:27 »
Kristan tiimiläiset Bella ja Rebecca on kyllä aika hyviä. Ehkä kuitenkin jättäisin kummankin finaalin ulkopuolelle. Valitettavasti.


Tässä vaiheessahan kaikki ovat jo sen verran hyviä, että kysymys on lähinnä se, mistä tykkää eniten. Jostain syystä kiinnostavuuden luominen on onnistunut paremmin lasten Voicessa kuin Idols-finaaleissa.

Kopsattu tuolta tulevasta ex-viestistä.

Katsoin Niilon esityksen. Ei oikein mun makuun. Liian paljon tulee jokin Tenavatähti-fiilis. Kuulostaa lähinnä hyvältä lapsen laululta. Ehkä korjaantuu, jos palataan asiaan parin vuoden päästä.

Casper

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 760
  • Karma: +3/-1
    • Profiili
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #3 : 29.10.2013 15:53:29 »
Minustakin siinä on vähän sitä tenavatähtimeininkiä; toisaalta hänhän on vasta "tenava" verrattuna muihin kisaajiin, muuthan ovat 3-4 vuotta häntä vanhempia. Noh enivei jos hän finaaliin menisi, toivon ennen kaikkea että perusteena olisi nimenomaan se mikä pitääkin eli laulutaito - eikä mikään muu tekijä vaikuttaisi asiaan.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #4 : 29.10.2013 16:07:31 »
Tietyissä asioissa meikäläisellä kyllä pinkit lasit päässä, mut so what. Ei kuka tahansa sentään saa mua pukemaan sellaisia. Joten antaa mennä vain!

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #5 : 29.10.2013 19:20:14 »
Niilon esitys alkaa aika yhdentekevästi, mutta kun kappaleessa tulee revittelyvaihe, niin kuulostaa kyllä upealta. Hieno ääni ja laulaa hyvin puhtaasti. Ekan minuutin perusteella arvelin, että nyt taitaa Niilo pudota, mutta eipä taida olla niin selvä peli. 9-vuotiaaksi kyllä aika huikea.


Casper

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 760
  • Karma: +3/-1
    • Profiili
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #6 : 29.10.2013 20:38:17 »
On Niilon äänessä poweria ja kirkkautta tosiaan. Oli kyllä Leevinkin mutta putosi silti koska vastassa oli Sara the perfect. Riippuu nyt aika pitkälle varmaan siitä miten vaikuttava Jeminan esitys on. Tuomarit ei joka tapauksesa tunnu pisteillään tätä hommaa ratkaisevan noilla liki-tasapisteillään, yleisön varaan jää siis pitkälti.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #7 : 30.10.2013 11:38:37 »
Eiköhän jokainen jäljellä oleva ole hyvä ikäisekseen!

Kovasti tykkään Ronista, mutta kovat ovat hänen vastuksensakin. Saas nähdä, miten kukin esiintyy! Ronny olis muuten vasta kolmen vuoden päästä Idols-juniori! :D

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #8 : 31.10.2013 19:45:41 »
Tietyissä asioissa meikäläisellä kyllä pinkit lasit päässä, mut so what. Ei kuka tahansa sentään saa mua pukemaan sellaisia. Joten antaa mennä vain!

No totta kai pinkeillä laseilla on aina ainakin vähäsen merkitystä. Myös Voice Kidsissä! Myönnän tämän myös omalta osaltani!


Anteaterin pinkit lasit:



Anteaterin silmälasikotelo:



« Viimeksi muokattu: 01.11.2013 00:30:18 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #9 : 03.11.2013 19:15:47 »
Viivi Korhosesta alkaen pääsin vasta mukaan. Kauhea on Elastisen tämä ryhmä taas. Mitäs menivät Elastisen tiimiin! :)

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #10 : 03.11.2013 19:22:03 »
En ihan ehtinyt keskittyä Viivin esitykseen kun olin juuri rynnännyt television ääreen, mutta olihan se hieno esitys! Ei pidä muistella miten Whitney Houston sen lauloi vaan keskittyä siihen mitä Viivi teki. Erinomaista, Viivi!

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #11 : 03.11.2013 19:28:52 »
Elastisen ryhmä tässä semifinaalissa:

Iina Kangasharju, 14, Pyhäsalmi
Viivi Korhonen, 13, Kuvansi
Nadia Mohamud, 13, Espoo

Aika kauhea ryhmä! Elastinen on vaikeassa tilanteessa antaessaan pisteitään.

Iinan esitystä en vielä nähnyt. Jää myöhemmäksi.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #12 : 03.11.2013 19:31:47 »
Olipas Iina valinnut aika oudon biisin. Itse ainakaan biisiä tuntenut ennestään. No ihan hyvin mielestäni Iina veti. Iinalla on kyl tosi hieno ääni. Jopas oli Viivi valinnut todella vaativan biisin & todella hyvin hän veti I Will Always Love Youn. Nadia oli Iinan tapaan valinnut melko oudohkon biisin. Kohtuu hyvin Nadia veti, mutta jokin hänen äänessään ei vaan vakuuttanut mua tällä kertaa.

Toivon Viivin pääsevän tästä Elastisen ryhmästä finaaliin :)
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #13 : 03.11.2013 19:32:28 »
Tykkään Elastisen tyylistä valmentaa eniten, valitsisin itsekin sen, jos olisin tollases kisas : D Ihan ok suoritukset ollu.

Ekan esityksen kohdalla en tuntenut laulua, joten oli vaikea hahmottaa miten sen pitäis mennä. Korkeat kohdat oli vähän ikäviä, muuten laulu sujui.

Toisessa esityksessä Viivin laulu sujui ihan puhtaasti, eikä muutenkaan moitittavaa ole esityksestä. Lauluun olen vaan uupunut, vaikka sitä ei olekaan ennen esitetty voicessa, niin on vaan jo niin monesti sen kuullut muissa kisoissa.

Nadjalla on hauska tapa laulaa, en osaa selittää sitä oikein. Laulu sujui ihan hyvin ja plussaa siitä että liikehti myös sopivan määrän.
"Taylor, you'll be fine...""

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #14 : 03.11.2013 19:33:28 »
Nadia oli valinnut minulle täysin oudon laulun. Ei välttämättä paras mahdollinen valinta, koska Nadia ei päässyt käyttämään ääntään totutulla tavalla. Vaikka Nadia oli luonteva lavalla, tämä ei ollut hänen parastaan. Voih :( Nadia ei taida mennä jatkoon ainakaan, koska ryhmä on kivikova.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #15 : 03.11.2013 19:37:47 »
Tykkään Elastisen tyylistä valmentaa eniten, valitsisin itsekin sen, jos olisin tollases kisas : D Ihan ok suoritukset ollu.

Ekan esityksen kohdalla en tuntenut laulua, joten oli vaikea hahmottaa miten sen pitäis mennä. Korkeat kohdat oli vähän ikäviä, muuten laulu sujui.

Toisessa esityksessä Viivin laulu sujui ihan puhtaasti, eikä muutenkaan moitittavaa ole esityksestä. Lauluun olen vaan uupunut, vaikka sitä ei olekaan ennen esitetty voicessa, niin on vaan jo niin monesti sen kuullut muissa kisoissa.

Nadjalla on hauska tapa laulaa, en osaa selittää sitä oikein. Laulu sujui ihan hyvin ja plussaa siitä että liikehti myös sopivan määrän.

Samaa mieltä siitä, että Elastinen on super! Minäkin valitsisin hänet. :) Mutta taktisesti on varsinkin tähtilaulajilta uskaliasta mennä Elastisen tiimiin, koska sieltä on vaikea päästä finaaliin!

Minäkin olen uupunut (:) ) Viivin kappalevalintaan, koska se on kuitenkkn jo niin puhkikaluttu. Silti Viivi oli upea!


Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #16 : 03.11.2013 19:40:19 »
Iina Kangasharju – Biisi oli täysin tuntematon mulle. Mä missasin esityksestä alkupuolen, kun olin kylppärissä. Se hieman korkeampi kohta ei kuulostanut mun korvaan kauheen hyvältä. Mut tosiaan, biisi oli tosi outo, en tiennyt sitä entuudestaan.

Viivi Korhonen – Petyin, kun taas kuultiin Whitney Houstonia. Olisi sitten ollut joku toinen biisi edes Houstonilta. Viivillä on kyllä miellyttävä ääni ja sellainen omanlainen saundinsa. Hienosti lauloi, mut tuntui siltä ettei päässyt kunnolla vauhtiin. Ei ollut sellaista  huippukohtaa biisissä. Jos nyt tajuatte mitä tarkoitan. :D Hankala kappale!

Nadia Mohamud – Lavaesiintyminen on hallussa, mut ääni oli jossain kadoksissa. Jotenkin tosi vaisun kuuloista. Tajusin vasta jälkeenpäin, et kyseessä oli Jordin Sparksin biisi. En tunnistanut esityksen aikana.
« Viimeksi muokattu: 03.11.2013 19:44:34 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #17 : 03.11.2013 19:43:12 »
Enpä tiedä oliko Ronilta hyvä ratkaisi laulaa Gangamstail (miten se kirjoitetaankaan) ellei sitten katsomo ole täynnä nuoria tyttöjä äänestämässä. :)

Ronin esitys ei ollut tarkoitettu minulle, joten sillä ei ole merkitystä, että minä en oikein innostunut siitä. Kappale ei oikein anna mahdollisuuksia laulajalle ja minulle jäi mieleen vain hienoinen laahaaminen. Voi voi :(

Voidaan nyt varmaan käyttää klisheetä Ronin esitys "jakaa mielipiteet".  ;D

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #18 : 03.11.2013 19:44:13 »
No olipas Roni valinnut varsin mielenkiintoisen biisin laulettavakseen!! Tosi hyvin mielestäni Roni veti Gangnam Stylen. Aika jännä versio Gangnam Stylesta kaikkiaan :D.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #19 : 03.11.2013 19:46:11 »
Nadia Mohamud – Lavaesiintyminen on hallussa, mut ääni oli jossain kadoksissa. Jotenkin tosi vaisun kuuloista.

Se kiinnitti todella huomiota!

Ainakaan Nadialle ei laitettu kaikuja peliin!

Kristan ryhmä tänään:

Roni Mäkinen, 13,  Kotka
Bella Paasimäki, 13, Kokkola
Rebecca Annan, 12, Espoo
« Viimeksi muokattu: 03.11.2013 19:49:02 kirjoittanut Etsku-Etana »

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #20 : 03.11.2013 19:59:02 »
Eipä tainnut olla Rebeccan biisi mulle ennestään tuttu. Aika pirteä esitys kaikkiaan Rebeccalta & hyvin hän lauloi. Bellan biisi oli mulle todella outo. En ollut kuullut koskaan aikaisemmin tätä biisiä. Kohtuu hyvin Bella veti valitsemansa biisin.

Haluaisin Ronin pääsevän tästä Kristan ryhmästä finaaliin!
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #21 : 03.11.2013 20:00:07 »
Roni Mäkinen – Roni on hyvä esiintyjä. Viihdyttäjä. Gangnam Stylessä ei kyllä ääni tule esiin. Olipa hassu sovitus muutenkin.  Tuli jostain syystä Justin Bieber-vibat. Harmin paikka, et tällasen biisin meni esittämään. Ronissa taitaa olla myös tyttöjen naurattajan vikaa, oli sellaista pientä flirttiä esityksessä.

Rebecca Annan – Olipas yllättävä biisivalinta! Taio Cruzin hitti. Mun mielestä Rebaccankin ääni oli  hieman vaisun kuuloinen tänään. Mistähän johtui. Iloinen ja vauhdikas esitys kuitenkin.

Bella Paasimäki – Bella sädehti lavalla! Ihana panta! :D Aika yllättävä biisivalinta tämäkin, mut tykkäsin jazzahtavasta meiningistä ja Bella kuulosti todella hyvältä.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #22 : 03.11.2013 20:01:02 »
Roni - Odotin ihan sellasta diskovetoa, mutta tää oli ihan kuitenkin virkistyttävän erilainen. Sopii kyllä hitaaksi versioksikin, en niin myöskään välitä siitä alkuperäisestä. Tässä sai myös hyvin Ronin äänestäkin enemmän irti, kun oli hitaampi versio.

Rebecca - Tuli sellanen olo että ehkä ei ollu ihan oikea lauluvalinta. Toi liikkuminenkin vaikutti laulamiseen, että hengästy turhan paljon. Muutenkin oli hienon energinen meininki ja hieno katsella.

Bella -  Ihan sellanen perushyvä esitys. En osaa oikein sanoa tästä mitään :D Tuntuu ihan hullulta, kun ei vaan tuu mitään mieleen. Mut oli hyvä, että esitys oli simppeli ja selkeä. Tää oli ehkä paras näistä.
"Taylor, you'll be fine...""

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #23 : 03.11.2013 20:02:38 »
Rebecca oli myös valinnut minulle oudon kappaleen. Ei hänen pidäkään valita kappaletta, jonka minä tunnen, mutta on vaikea muodostaa lopullista mielipidettä kertakuulemalta!

Hyvin Rebecca kuitenkin lauloi ja hänen kaunis äänensä soi ja lavashow oli mainio! :)  Mutta niin hyvin hänen äänensä ei tullut esiin kuin aiemmin kuten Negastiv sanoi.

Hyvähän se on, että kappaleita valitaan laajemmalta alueelta. Ettei koko ajan vain Adelea ja Lady Gagaa.

Jopas oli Bellalta loistava kappalevalinta! Sen avulla Bella erottui joukosta loistavalla tavalla. Bella myös tulkitsi kappaletta todella hyvin. Erinomainen esitys!

Mielestäni Bella paras Kristan ryhmästä.

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Vs: 2. semifinaali 3.11.
« Vastaus #24 : 03.11.2013 20:06:03 »
Viivi on mun suosikki elan ryhmästä ja Bella vähän yllättäen Kristan ryhmästä. Jotenkin odotin sekä Rebecalta että Ronilta enemmän, mutta etenkin Ronin tapauksessa biisivalinta oli varmaan iso syy siihen, miks ei oikein kolahtanu.
« Viimeksi muokattu: 03.11.2013 20:07:48 kirjoittanut vviima »