Kirjoittaja Aihe: 1. kaksintaistelut - 1.3.  (Luettu 3455 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
1. kaksintaistelut - 1.3.
« : 26.02.2018 20:11:56 »
Lainaus
Kausi 7. Jakso 13/24. The Voice of Finlandin uudistuneet kaksintaistelut alkavat! Laulajat nousevat kehään ja vain toinen pareista pääsee suoraan jatkoon. Ensimmäisessä Kaksintaistelu-jaksossa turnailevat Lumi Ollila ja Samuli Vettenranta, Ida Yli-Mäenpää ja Pauliina Heikkinen, Dareia Qvintus-Laiho ja Emma Balbatsu, Nava Matouf, Heidi Akselin ja Saara Siikanen sekä Francis Asis ja Odee Equere. Kotimainen musiikkiohjelma. (64')


Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 1. kaksintaistelut - 1.3.
« Vastaus #1 : 01.03.2018 19:26:25 »
Nelosella torstaina klo 20.00.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: 1. kaksintaistelut - 1.3.
« Vastaus #2 : 01.03.2018 20:18:32 »
Lumi Ollila VS Samuli Vettenranta (Ellinoora - Glitteri)

Olipa heille valittu haastava biisi, mun mielestä Ellinooran lauluja on usein hyvin vaikea laulaa. Lumikaan ei mielestäni tässä niin loistanut, vaikka toki oli kaksintaistelussa selvästi se parempi laulaja. Samulillakin on ihan hyvä ääni, mutta kun se jää vähän latteaksi anteeksipyytelevän tyylin takia. Toivottavasti hän saa rutkasti itsevarmuutta vielä tulevaisuudessa! Toivon Lumia jatkoon.

//Ja Lumihan se jatkoon meni.
« Viimeksi muokattu: 01.03.2018 20:29:16 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 1. kaksintaistelut - 1.3.
« Vastaus #3 : 01.03.2018 20:22:10 »
Ilta alkoi Ollin tiimillä:

Lumi Ollila - Samuli Vetten ranta (Glitteri)¨
Aika karmea kaksintaistelu. Kahdesta  heikosta Lumi oli parempi. Samuli oli vaatimaton. Kappalekaan ei välttämättä antanut kauheasti mahdollisuuksia. Olli valitsi tietysti Lumin.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 1. kaksintaistelut - 1.3.
« Vastaus #4 : 01.03.2018 20:23:55 »
Olipa heille valittu haastava biisi, mun mielestä Ellinooran lauluja on usein hyvin vaikea laulaa.

Juu, tarkoitin itse sitä, että aika huono kappale kaksintaisteluun. Ei muuten.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: 1. kaksintaistelut - 1.3.
« Vastaus #5 : 01.03.2018 20:30:51 »
Ida Yli-Mäenpää VS Pauliina Heikkinen (Meghan Trainor - All About That Bass)

Mä en vain jotenkin pidä Idan laulutyylistä ja äänestä, en voi sille mitään. Menee jotenkin kovaksi huudoksi hetkittäin. Pauliinan ääni on herkempi ja siinä on jotenkin sellainen kiva pehmeä sävy. Eli aika vastakohdat oli tässä laitettu vastakkain (kova vs pehmeä). Toivon itse Pauliinaa jatkoon, mutta pelkään, että jatkoonmenijä on Ida.

//Olin valitettavasti oikeassa. Pauliina sentään kaapattiin (vähän arvelinkin, että Redrama on kiinnostunut), joten hänellä voi olla vielä mahdollisuus.
« Viimeksi muokattu: 01.03.2018 20:40:04 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 1. kaksintaistelut - 1.3.
« Vastaus #6 : 01.03.2018 20:33:28 »
Annan tiimi:

Ida Yli-Mäenpää - Pauliina Heikkinen (All About That Bass)
Tässä oli jo ihan eri meininki kuin Ollin tiimissä! Hieno kamppailu ja kiva kappale. Molemmista pidin mutta ehkä Ida oli vahvempi vaikka Pauliinan ääni oli kiehtova ja miellyttävä. Voisi veikata, että se kaapataan joka tapauksessa, jota Anna ei valitse.

Anna valitsi Idan mutta totta kai Pauliina kaapattiin ja sen teki Redrama. Saisipa vielä kuulla Pauliinaa!
« Viimeksi muokattu: 01.03.2018 20:40:23 kirjoittanut Etsku-Etana »

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: 1. kaksintaistelut - 1.3.
« Vastaus #7 : 01.03.2018 20:41:00 »
Dareia Qvintus-Laiho VS Emma Balbatsu (Muse - Starlight)

No eipä nää tähtivalmentajat nyt todellakaan helppoja biisejä valitse, Musekin ihan älyttömän vaikeaa laulaa, kun sen bändin laulajalla on  persoonallinen ääni ja aika laajakin ääniala. Näistä kahdesta Dareialla oli kyllä homma paremmin hallussa esiintymistä myöten (eläytyi), Emma jäi vähän jalkoihin....vaikka hänelläkin oli parissa kohtaa varsin mainion kuuloisia "revittelyjä". Yllättävän paha kaksikko, en olisi etukäteen osannut ajatella! Laittaisin kyllä itse Dareian jatkoon. :) Melko tasainen pari!

//Toni oli kanssani samoilla linjoilla, joten Dareia meni jatkoon! :) Olli lupasi kaapata Emman ja niin tekikin, hyvä!
« Viimeksi muokattu: 01.03.2018 20:55:08 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Marianne

  • Vieras
Vs: 1. kaksintaistelut - 1.3.
« Vastaus #8 : 01.03.2018 20:42:32 »
Dareia Qvintus-Laiho VS Emma Balbatsu (Muse - Starlight)

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: 1. kaksintaistelut - 1.3.
« Vastaus #9 : 01.03.2018 20:43:57 »
Dareia Qvintus-Laiho VS Emma Balbatsu (Muse - Starlight)

Ei hitto. xD Piti muokata edellistä viestiäni ja en tajunnut, et olinkin kirjautunut ulos. Ihmettelin kun tää kysyi nimeä, s-postia ja varmistusta, haha!!! Kirjoitin siis turhan viestin vierailijana, pahoittelut. : DDDDDDDDDDd Oon vissiin liian väsyny kun en tajunnu, et olin kirjautunu välillä ulos!



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 1. kaksintaistelut - 1.3.
« Vastaus #10 : 01.03.2018 20:48:28 »
Dareia Qvintus-Laiho VS. Emma Balbats (Starlight)
Olipas tasainen kamppailu! Erittäin hyvin molemmat lauloivat.  Loppuosan jälkeen valitsisin Emman mutta olen samaa mieltä kuin Anna: Dareia esiintyi lavalla hienosti. Ehkä Emma?

Toni valitsi Dareian, jota itsekin aloin veikkailla, koska onhan hänessä enemmän rokkimaisuutta.

Olli kaappasi Emman, jonka olemus on nyt paljon artistimaisempi kuin koelauluissa, jossa hän oli vähän liikaa laulunpettaja.
« Viimeksi muokattu: 01.03.2018 20:57:46 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 1. kaksintaistelut - 1.3.
« Vastaus #11 : 01.03.2018 20:50:17 »
Dareia Qvintus-Laiho VS Emma Balbatsu (Muse - Starlight)

Ei hitto. xD Piti muokata edellistä viestiäni ja en tajunnut, et olinkin kirjautunut ulos. Ihmettelin kun tää kysyi nimeä, s-postia ja varmistusta, haha!!! Kirjoitin siis turhan viestin vierailijana, pahoittelut. : DDDDDDDDDDd Oon vissiin liian väsyny kun en tajunnu, et olin kirjautunu välillä ulos!

 ;D


Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: 1. kaksintaistelut - 1.3.
« Vastaus #12 : 01.03.2018 20:58:07 »
Nava Matouf VS Heidi Akselin VS Saara Siikanen (Macklemore & Ryan Lewis - Can't Hold Us)

No ohhoh tässä on aika kolmikko ja aikamoinen biisi heilläkin. En edelleenkään lämpeä Saaran räppäämiselle, mun mielestä Nava ja Heidi hoiti sen paremmin. Tää koko esitys meni aika ylienergiseksi tykittelyksi, kaikki antoivat parastaan...ei välillä meinannut saada selvää kuka laulaa ja miten. Mä taisin kyllä eniten pitää Navasta. Heidissä varmaan tökkii se asenne, että on olevinaan niin valmis paketti. Nava puolestaan on tosi itsevarma, mutta vielä tietyllä tavalla raakile ja tiedostaa sen itsekin, eli toisin sanoen tuntuu kehityskelpoisemmalta. Saara, no ei iske kuitenkaan.....

Vaikea sanoa kuka menee jatkoon, varmaan Redi ottaa Heidin? Itse tosiaan ottaisin Navan.

//Redrama oli kuitenkin mieltynyt eniten Saaraan.... No onneks Navakin vielä mahdollisesti kisassa mukana. Heidi samoin....
« Viimeksi muokattu: 01.03.2018 21:12:50 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 1. kaksintaistelut - 1.3.
« Vastaus #13 : 01.03.2018 21:05:04 »
Nava Matouf VS Heidi Akselin VS Saara Siikanen (Macklemore & Ryan Lewis - Can't Hold Us)

(pöllin otsikon negsulta  ;D)

Enpä tämän kappaleen perusteella osaisi tehdä valintaa. Heidi pääsi nousemaan esille muita enemmän. Olen samaa mieltä kuin Anna, että olisi ollut kiva kuunnella laulajien laulavan erikseenkin. Räppiosuudet eivät olleet niin olennaisia.

Redrama valitsi Saaran. Mutta Olli kaappasi Navan ja Anna sai kaapattua Heidin. Hienoa että Nava jatkaa ainakin toistaiseksi.
« Viimeksi muokattu: 01.03.2018 21:14:48 kirjoittanut Etsku-Etana »

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: 1. kaksintaistelut - 1.3.
« Vastaus #14 : 01.03.2018 21:17:17 »
Francis Asis VS Odee Equere (Adele - When We Were Young)

Jestas sentään näitä biisivalintoja... Todella tasavakinen kamppailu tämäkin. Mun mielestä Odeen ääni sopi tähän hieman paremmin kuin Francisin, ehkä se johtui siitäkin, että hänen äänensä teki tästä biisistä ihan erilaisen kuin mitä alkuperäinen kappale on. Hyviä silti molemmat ja kumpikin ois mahtavaa nähdä jatkossa! :)

Anna valitsi Francisin! Mä melkein jo uskoin, että mieltyi hieman enemmän Odeen tulkintaan. Mutta Odeelle tarjoutui vielä mahdollisuus, hienoa! :D
« Viimeksi muokattu: 01.03.2018 21:25:18 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 1. kaksintaistelut - 1.3.
« Vastaus #15 : 01.03.2018 21:25:32 »
Annan tiimi:

Francis Asis VS Odee Equere (Adele - When We Were Young)
Kappale oli kuin unelma Love Boat -laulaja Francisille, mutta hyvin pärjäsi myös Odee. Kaipa Anna valitsee Francisin, mutta minä pidin enemmän Odeesta Ollin tavoin.

Anna valitsi Francisin. Redrama kaappasi Odeenin.