Kirjoittaja Aihe: Suuri itkuketju  (Luettu 3951 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Suuri itkuketju
« : 03.02.2012 13:23:03 »
Nyt kun oon syvästi järkyttynyt Idolsin lopputunnuksen taustamateriaalista, niin päätin perustaa tällaisen perinteisen itkutopicin. :'( :'( :'( :'( :'( :'(

JANNE! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(



« Viimeksi muokattu: 08.11.2017 10:54:55 kirjoittanut Etsku-Etana »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Suuri itkuketju
« Vastaus #1 : 09.02.2012 20:44:55 »
 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( BYÄÄÄÄ! :'( :'( :'( :'( :'(

Vesqdaa

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 301
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Suuri itkuketju
« Vastaus #2 : 09.02.2012 22:40:29 »
Mä voisin itkeä ja parkua, mitä hirveetä skeidaa sitä tuli juuri kuunneltua :P. Onneksi suurin osa kyseisistä kyynelkanavien aukaisijoista putosi. Tuohon sinun rakkaaseesi en ota kantaa, en muista.

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Vs: Suuri itkuketju
« Vastaus #3 : 09.02.2012 22:42:42 »
Tosiaankin oli kyllä suurin osa esityksistä ihan kamalaa kuultavaa :D Laura oli oikeassa kun sanoi, että monessa ryhmässä oli kuin joku ryhmäpaniikki päällä. Kaikki aivan jumissa ja laulu ei kulkenut mitenkään. Toivottavasti nyt pahimmat jännitykset on koettu ja ne eivät enää jatkossa haittais noin paljon suorituksia :)
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Suuri itkuketju
« Vastaus #4 : 09.02.2012 22:43:16 »
^Ketkäs niitä vesqdaan kyynelkanavia aukoivat?

Edit. mun rakkaani ;D  hah hah tosiaankin
vesqdaan huumoria ;D
« Viimeksi muokattu: 09.02.2012 22:49:25 kirjoittanut Anteater »

Vesqdaa

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 301
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Suuri itkuketju
« Vastaus #5 : 09.02.2012 22:59:58 »
Päälimmäisenä jäi mieleen se lauluntekijäpuhelinmyyjä. Karsea veto, mutta ei mitenkään yllättävän karsea. Koelauluissahan sen vahvuudet oli omatekemässä biisissä ja kitaran komppauksessa, eikä kumpaakaan ollut käytettävissä. Ei mikään surkea laulaja, mutta ei tarpeeksi hyvä teatteriin. Sitten kun oli ne kaverukset, joista sen pojan veto sai aikaan välittömän *facepalm*-reaktion ällöttävine niekkuineen (liu'utukset), jotka siis kielivät yliyrittämisestä.

Sergiu puolestaan aiheutti lievän räkätyksen (kyyneleitä), kun karkas taas käsittämättömällä tavalla pois sävellajista. Äärettömän symppis jätkä, ja toivon, että lauluryhmässä ja viimeistään taustanauhan kanssa ei olis tuota ongelmaa. Soundihan on kaverilla mahtava. Ja olihan niitä muitakin. Toivottavasti kilpailijat tajuavat olla lukematta, mitä niistä netissä kirjoitetaan :D, täältä nimimerkin suojista on niin mukavata..


Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Suuri itkuketju
« Vastaus #6 : 09.02.2012 23:05:01 »
Nimimerkin suojissa on tosiaan mukavaa, vaikka on saattanut oikea nimeni jossain vaiheessa lipsahtaa jostain esillekin. (hope so not)
Ja kyllä täällä muuten käy porukkaa. Mm. tämä "rakkaani" pörräilee näillä sivuilla välillä.

Vesqdaa

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 301
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Suuri itkuketju
« Vastaus #7 : 09.02.2012 23:10:39 »
Mä pahoin pelkään, että suurin osa pörrää. Jengi on vielä niin untuvikkoa, että kaivavat kaiken itsestään netissä kirjoitetun. Onhan Idolslandia kuitenkin googlaamalla neljäs (haulla "idols keskustelu"). Tänne löytää myös kisaajien kaverit hehkuttamaan, kuten huomattu.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Suuri itkuketju
« Vastaus #8 : 09.02.2012 23:20:15 »
^No itse asiassa mä taidan olla syyllinen siihen, että "rakkaani" pörräilee täällä. Saattoi olla, että hän löysi mun linkin kautta. Mutta siis ihan mukava, että pörräilee, kunhan ei vain mitenkään pääsisi traumatisoitumaan.

Mutta joo! Enemmän itkemisen aihetta olisi siinä, että oma suosikki saisi Kalle Löfströmin tai Hennariikka Syvänteen kohtalon.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Suuri itkuketju
« Vastaus #9 : 12.02.2012 20:29:09 »
Henni :'(
Hanne :'(

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Vs: Suuri itkuketju
« Vastaus #10 : 12.02.2012 20:40:03 »
Henni  :'(
Belinda  :'(
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Suuri itkuketju
« Vastaus #11 : 12.02.2012 20:48:27 »
Henni
Tiia
 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Näin ensi alkuun.  :'(

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Suuri itkuketju
« Vastaus #12 : 12.02.2012 21:06:14 »
Nikula asialla?

Vesqdaa

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 301
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Suuri itkuketju
« Vastaus #13 : 12.02.2012 23:55:52 »
Belinda.. :( Ei ollu mun mielestä yliteatraalinen. Jenkeissä olis menny täydestä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Suuri itkuketju
« Vastaus #14 : 17.02.2012 01:17:56 »
Tuossa alla Etsku vääntää veistä mun haavassa. Kyllä mää surullinen Jannen puolesta edelleen oon. :( No hän oli nuori ja kokematon, ja ehkä hyvä ratkaisu myös hänen itsensä kannalta tässä vaiheessa. Ja kyllä sitä muutenkin sillä rintamalla on kevätaurinkoa näkyvissä. Mies ei oo tyhjän päällä, koska hänellä on tuo bändi. Se on jo paljon se. Mä pääsen kohta katteleen ja kuunteleen miestä livenä keikoille. Sitä varten oon valmis jo jotain uhraamaankin.
« Viimeksi muokattu: 17.02.2012 01:20:07 kirjoittanut Anteater »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Suuri itkuketju
« Vastaus #15 : 17.02.2012 01:18:12 »
Tässä ehkä minun naisten "sinua kaivataan" TOP-8:

Anna Sukhina: Anna on vaan Anna! Hurjan karismaattinen.
Taru Rintamäki: Loistava esiintyjä ja asenteella.
Henni Kuikka: Upean persoonallinen ääni ja asenne josta tykkään.
Marina Manderoos: Jotain hirveän söpöä yhdistettynä yllättävään hurjuuteen esityksessä.
Tiia Tolvanen: Hyvin persoonallinen MAGEE saundi ja laulaa varmasti, karismaa!
Maria Naumanen: Maaginen ääni!!!!!
Margarita Kondakova:: Kauneuden lisäksi laulaa hyvin! Jotain kansainvälisen staran olemusta.
Leea Kotka: Paransi hurjaa vauhtia ja pidin hänen äänestään kovasti.

Tosi nuoria mukana paljon, joten seuraavassa Idolsissa saadaan ehkä nähdä ainakin muutaman yrittävän uudelleen.

Totta kai tosi kauniisti laulavia oli muitakin (Arhontoula tietysti jne) mutta näissä näin parhaan ns. Idoli-potentiaalin.

Miehissä ei mielestäni menetetty yhtään kykyä tuomareiden vuoksi tai muuten. Ei tule kyllä mieleen. Laulajat töpeksivät ihan itse.
« Viimeksi muokattu: 17.02.2012 01:22:13 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Suuri itkuketju
« Vastaus #16 : 17.02.2012 01:21:34 »
^Etsku vääntää veistä mun haavassa. Kyllä mää surullinen Jannen puolesta edelleen oon. :( No hän oli nuori ja kokematon, ja ehkä hyvä ratkaisu myös hänen itsensä kannalta tässä vaiheessa. Ja kyllä sitä muutenkin sillä rintamalla on kevätaurinkoa näkyvissä. Mies ei oo tyhjän päällä, koska hänellä on tuo bändi. Se on jo paljon se. Mä pääsen kohta katteleen ja kuunteleen miestä livenä keikoille. Sitä varten oon valmis jo jotain uhraamaankin.

Ehdit kirjoittaa kun olin laittamassa viestiäni uudeksi. Hyvä kun muistutit. Nimittäin Jaakko Haanpää oli sellainen, jota jäin kaipaamaan. Ehkä ei poppia mutta tosi hyvä!

Janne Saarinen töpeksi pelinsä ihan itse lauluvalinnallaan. Sitä en anna anteeksi hänelle!  :D
« Viimeksi muokattu: 17.02.2012 01:23:15 kirjoittanut Etsku-Etana »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Suuri itkuketju
« Vastaus #17 : 17.02.2012 01:30:18 »
^Janne-parka joutuu elämään Etskun anteeksiantamattomuuden tuskassa!  :( Mun täytyy pelastaa "rakkaani" etanan kynsistä (onks etanoilla kynsiä? ???) Mä oon samaa mieltä siitä kappalevalinnan onnistumista. Se kertoo juuri tuosta kokemattomuudesta. Janne ei tuntenut riittävän hyvin, millaisia kappaleita hänen tulisi vetää. Mä oonkin yrittänyt koko ajan kannustaa Jannea jatkamaan musiikillista kehittymistään. Sanotaanko, että erinomaisen kehityskelpoinen tapaus. Kyllä hänessä minusta oli paljon potentiaalia, jota hän ei osannut käyttää. Mutta kuten oon todennut, niin Jannen musiikkiura on vasta aluillaan. Toivottavasti hänellä riittää intohimoa pitkään!
« Viimeksi muokattu: 17.02.2012 01:58:23 kirjoittanut Anteater »

sepe

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 160
  • Karma: +4/-1
    • Profiili
Vs: Suuri itkuketju
« Vastaus #18 : 17.02.2012 13:12:20 »
No miltei kaikki mun suosikit on jo tippuneet tai lähteneet itse. Ekana se Vilma, se oli koelauluista asti mun suosikki, aivan ihana. Toivottavasti se tulee jonain toisena vuonna uudestaan Idolsiin, kunhan kokee ittensä valmiiksi. Kun se niin voittais sen.
Sitte Denniksestä tykkäsin, mutta sekin lähti pois. Se oli sen tyylinen jannu että oisin kuunnellu/katellu mielellään lisää, oisi varmaan valinnut kivoja biisejä laulettavaksi jne.
Sitten tuolla teatterissa tippui Reetta, josta Vilman ohella tykkäsin naisista eniten. Sillä oli todella hieno soundi mun mielestä. Sitten naisista kolmanneksi suosikein eli Arhontoulakin tippui, oisin ite pitäny jatkossa vielä. Ja sitten lähti vielä Artturi, jota oisin todella mielellään katellu vielä. Että eipä sinne jääny ketään tosi isoa suosikkia enää. Torsten varmaan noista lopuista paras, oikeastaan ainut jonka voisin kuvitella tekevän sellasta musaa jota itekin jaksaisin kuunnella. Ihan hyviä siellä on muitakin, mutta kaikki on niin sellasia nykypoppareita eikä ne oikeen mulle iske. No, on se Alek ihan komea että sitä voisin katella kanssa vielä  :P

Mut en minä näitä itke. Ne jatkaa ketkä on parhaita tuomarien mielestä ja muut tippuu.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Suuri itkuketju
« Vastaus #19 : 26.02.2012 20:40:25 »
Johanna  :'(

Emel  :'(

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: Suuri itkuketju
« Vastaus #20 : 26.02.2012 20:42:33 »
Johanna............. olit ihana ja kaunis ja valloittava tulkitsija.... ja viimeinen esiintymisesi Edge Of Glory biisissä osoitti, että vaihdikas meininki olisi sopinut myös herkän tulkinnan ohelle.... byäääää.....

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Vs: Suuri itkuketju
« Vastaus #21 : 26.02.2012 21:35:04 »
Johanna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Johanna takasin nyt heti!!!!!  >:( >:( :'( :'(
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Suuri itkuketju
« Vastaus #22 : 11.03.2012 02:14:32 »
Kyllä mä taidan olla itkemiseni itkenyt. Ei tämä onneksi ole mikään big brother, jossa vaihtoehdot suunnilleen kisamenestys tai ei mitään. Innokkaasti katson eteen päin, eiköhän kaikki ole vasta aluillaan. Ei mua enää saisi vollottamaan mikään muu kuin se, että eräs JS katoaisi lopullisesti maan alle. Mä oon paatunut fani edelleen. ;)
« Viimeksi muokattu: 11.03.2012 02:18:09 kirjoittanut Anteater »