Yleinen keskustelu > TV-ohjelmat ja elokuvat

Minkä leffan katsoitte viimeksi?

<< < (450/450)

ilppez:

--- Lainaus käyttäjältä: Negativ - 30.12.2016 13:12:07 ---Ja tuohon pienellä olevaan pränttiin: Sen kyllä arvas heti, et näin käy, kun on tuosta keikasta on puhuttu sillee, et nää kapinalliset uhrautu muiden puolesta, mut kyllähän se silti otti päähän. :D Mä ehdin heti kiintyä moniin hahmoihin, se sokee mieskin oli ihan huikea. Toisaalta tämänkin leffan kohdalla tehtiin uusintakuvauksia, eli alunperin oli tarkoitus olla pari erilaista taistelukohtausta ja vissiin kai kaikkien ei ollu tarkoitus kuolla...toivottavasti saadaan dvd-julkaisuun mukaan vaihtoehtoinen loppu ja poistetut kohtaukset!

--- Lainaus päättyy ---

Mäkin haluisin nähdä ne vaihtoehtoiset loput. Toivottavasti tosiaan tulee dvd:lle. Kyllähän sen ties, että tää on itsenäinen spin-off, eikä tälle oo tulos mitään jatkojuttuu. Ja leffan jälkeenhän se oli aika selvää, että tää oli tässä. Ei jäänyt henkiin yhtään hahmoa, joita ois voinut ees käyttää jatko-osissa. xDDDDDDDDDDDDD Ois nyt ees jättänyt sen droidin henkiin. Ja eiks Star Warsin juttu vähän oo se, että päähenkilöt selvii kaikista tukalistakin tilanteista. ;)

Kaitsu:
Kävin katsomassa Beauty and the Beastin & tykkäsin kovasti! Emma Watson oli tosi hyvä Bellenä ❤. Muistakin hahmoista pidin, mitä nyt Gastonin esittäjä oli mun makuuni ärsyttävä. Animaatiosta pidin aikoinaan & eikä tämä siitä kauas jää.

Negativ:
^No jos Gaston oli susta ärsyttävä, niin silloinhan Luke Evans on onnistunut roolissaan täydellisesti. xD Onhan se nyt sairaan ärsyttävä ja vastenmielinen roolihahmo, jo piirretyssä! :D Mun mielestä sopi siihen rooliin, oli ihan samannäköinenkin, samoin kuin Le Fou, jota esitti Josh Gad.

Kävin tuon myös katsomassa, en ensi-illassa, mut seuraavana päivänä kaverin kanssa. Tykättiin molemmat. Bellen rooliin sopi kyllä hyvin Emma Watson. Muutenkin hyvin uskollinen leffa piirretylle ja se soundtrack on aina vaan mahtava. Voin kyllä lämmöllä suositella. 4 tähteä annoin. :)

ilppez:
Mä oon vähän miettinyt, että menisinkö kattomaan vai en. Kuinka iso osuus siinä lauletaan ja kuinka paljon on normaalia leffaa? (En tykkää musikaaleista ;D)

Negativ:

--- Lainaus käyttäjältä: ilppez - 10.04.2017 22:47:08 ---Mä oon vähän miettinyt, että menisinkö kattomaan vai en. Kuinka iso osuus siinä lauletaan ja kuinka paljon on normaalia leffaa? (En tykkää musikaaleista ;D)

--- Lainaus päättyy ---

Aika lailla saman verran kuin piirretyssä. Tai ainakin sellanen olo itsellä oli leffan jälkeen. Olin kattonu piirretyn noin kuukautta ennen.Toki toi leffa nyt kestää vähän kauemmin, mut sanoisin, et lauluja oli sopivassa suhteessa. Muutama kaveri, jotka ei tykkää musikaaleista, niin ei valittanut yhtään. XD

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta