Muu musiikki > Yleistä musiikkikeskustelua
Väärin kuultua...
Thesugarangel92:
--- Lainaus käyttäjältä: Negativ - 02.07.2009 19:46:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kiiamo - 02.07.2009 18:02:55 ---No ku on se joku jaffamainos, niin luulin pitkään et siin sanottiin "maitopoikien nautinto", vaik oikeestiha se on "aito oikea nautinto" :----D
--- Lainaus päättyy ---
Heiii mäki kuulin, et "maitopoikien nautinto", olin ihan et wtf miten maitopojat liittyy jaffaan. 8DDDDDDDDDDDDDD
--- Lainaus päättyy ---
Mäki !! paitsi sit aloin epäillä tota ja aloin kuulla, että "maitopoikia naurattaa" siinä vaiheessa olin myös vähä sillee ???
Negativ:
--- Lainaus käyttäjältä: Thesugarangel92 - 02.07.2009 19:49:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kiiamo - 02.07.2009 18:02:55 ---No ku on se joku jaffamainos, niin luulin pitkään et siin sanottiin "maitopoikien nautinto", vaik oikeestiha se on "aito oikea nautinto" :----D
--- Lainaus päättyy ---
Heiii mäki kuulin, et "maitopoikien nautinto", olin ihan et wtf miten maitopojat liittyy jaffaan. 8DDDDDDDDDDDDDD
--- Lainaus päättyy ---
Mäki !! paitsi sit aloin epäillä tota ja aloin kuulla, että "maitopoikia naurattaa" siinä vaiheessa olin myös vähä sillee ???
--- Lainaus päättyy ---
Joo, toi oli toinen mitä mietin. : DD Kaikkeista epäilyttävin oli se mainos mis oli ne vanhukset. Maitopojat nyt oli aika kaukana niist vanhuksista. ;D
menni:
--- Lainaus käyttäjältä: JLNE - 02.07.2009 10:47:48 ---No, esimerkiks nyt siinä Asten kesäbiisissä mikä on oikeesti kyl kai Bocart Co:n biisi, mut oon luullu et se laulaa:
"All the best girls, all the best they got boys
All the best girls they got boys oh whyyy..."
ja sehän olis ihan looginenkin..
Mutta oikeasti se menee näin:
"All the best girls, all the best they got boys
all the best girls, they got boys so wild"
--- Lainaus päättyy ---
Varmaan se on oikeesti so wild.. :o
Mä oon kuullu kanssa oh why..
Thesugarangel92:
On se so wild, koska siinä musavideossaki lukee nii : DD
Kiiamo:
--- Lainaus käyttäjältä: Negativ - 02.07.2009 19:59:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Thesugarangel92 - 02.07.2009 19:49:48 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Joo, toi oli toinen mitä mietin. : DD Kaikkeista epäilyttävin oli se mainos mis oli ne vanhukset. Maitopojat nyt oli aika kaukana niist vanhuksista. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Joo sama. :----D Nauratti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta