Muu musiikki > Yleistä musiikkikeskustelua
Väärin kuultua...
Thesugarangel92:
--- Lainaus käyttäjältä: Rico - 10.03.2012 23:18:18 ---^ : D ooooi Suga. Nyt kyllä naurahdin ääneen. Noitahan kyllä sattuu.
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: Iita - 10.03.2012 23:49:17 ---Pakko sanoo Suga et nyt kyl naurahdin :'DDDDDD
--- Lainaus päättyy ---
... :-DDD Mietin kyl oikeesti vaikka miten kauan, et kehtaanks kysyä ku en vaan tajua miten samppanjaa kannustetaan.. :'-D
Angel:
--- Lainaus käyttäjältä: Thesugarangel92 - 10.03.2012 22:22:29 ---en oo varmaan kertonu tätä täällä, mutku se Pojun "Poika saunoo", ni kuuntelin sitä vaikka miten kauan silleen, et mun mielestä siinä ei ollu MITÄÄ järkeä. Sit kerran sanoin kaverille ku se soi, että "mä en oikeen tajua tän biisin sanoja..." kaveri oli sillee "mitäs epäselvää niissä on?" Minä: "Noku mä en ymmärrä sitä 'kannusta samppanjaa...' Miten samppanjaa kannustetaan..?" Kaveri: "eiiiiih!!! HÖLMÖ!!"
Kaikki on nauranu tolle ihan hulluna ja kuulemma tosta biisistä tuun vaan minä mieleen aina ton takia :-DDD Mutta onneks feissarimokista huomasin et en oo ainoo ;-DD
--- Lainaus päättyy ---
:D:D haha
Thesugarangel92:
Hahaha kuulin kyl aluks niin väärin sen Frida Amundsenin koko ajan radiossa soivan Closer -biisin kertsin (http://www.youtube.com/watch?v=IytbRePu4Gk)
Siinä lauletaan:
I have always been in love with you,
but you are unable to see that
Ja mä kuulin vaikka MITEN KAUAN, että:
I have always been in love with you,
but you are an a-ball to see that
:''DDD ja mietin, et mikä on a-ball, mut aattelin et ehkä se on joku haukkumanimilyhennejuttu, vähän niinku asshole lyhennetään joskus a-hole :'DDD vähänkö mulla kesti kauan tajuta toi :---DD
kreacherr:
haha!
Arctic Monkeys - When the Sun Goes Down
mun versio:
See who's that girl there?
I wonder what went wrong
To that shiatto on the streets
oikee versio:
So who's that girl there?
I wonder what went wrong
So that she had to roam the streets
Thesugarangel92: