Muu musiikki > Keskustelua artisteista ja bändeistä

Lady Gaga

<< < (2/111) > >>

Fuga.:
Joo, muakin kyl välil ihmetyttää jutut mitä se tekee, mut arvostan tosi paljon artistina ku Gaga tekee jopa ite biisinsä mikä ei välttist oo niin yleistä enää.

menni:
Gaga on älyttömän hyvä laulamaan, ja lahjakas säveltäjä ja muusikko, mut mun kohdalla kaikki se jumputus ja turhanpäiväset julkisuustemput pilaa koko artistin.
Ne liveversiot biiseistä on paljon parempia missä on vaan piano ja ääni.

Jolanne:
Ite arvostan Gagaa siks että se on niin aito musiikkia myöten. Gagan tyyliin sopii tosi hyvin sellanen vähän futuristinen jumputus, mutta jotenkin suurelle yleisölle se taitaa näyttää siltä, että Gaga vaan laulais jotain sarjatuotantobiisejä ja haluu olla ns. outo.

Gaga on muutenkin aivan loistava bisnesnainen, Haus of GaGa suunnittelee Gagan esiintymisasut ja myy kaikkea Lady Gaga sälää yms. Ja ite aina mietin et Lady Gaga on 23! Siis kolme vuotta mua vanhempi ja todella pitkällä jo. 

capri:
^Mä kuulun just tohon suureen yleisöön, jonka mielestä se on outo hyypperö. Biiseihin en oo tutustunut yhtään, mutta Poker Face kuulostaa niin rasittavalta, että se uppoo.

Juhkunautti:
Gaga ate my heart <3

En osaa sanoa mikä siinä musassa kiehtoo, mut oon aina omis maailmoissa, kun kuuntelen :'') The Fame Monsterin uudet biisit on koukuttavia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta