Kirjoittaja Aihe: Gilmore Girls  (Luettu 22657 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Gilmore Girls
« Vastaus #76 : 29.07.2016 04:48:47 »



Nyt on varmistunut se, että milloin uudet jaksot nähdään Netflixissä. :) 25.11.2016!

Teaser traileri on myös ilmestynyt.  :)





~It feels good. Is that reason enough for you.~

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Gilmore Girls
« Vastaus #77 : 20.11.2016 18:54:45 »
Onpa aika menny äkkiä, nää uudet jaksot tulee jo perjantaina! :D Harmi vaan, et oon nyt just viimeisten kouluhommien kimpussa (vihdoin ja viimein), niin en varmaan pysty heti putkeen ahmimaan...



~It feels good. Is that reason enough for you.~

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Gilmore Girls
« Vastaus #78 : 22.11.2016 21:59:06 »
Tuleeks ne kaikki uudet jaksot samaan aikaan Netflixiin vai tietyin väliajoin?
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Gilmore Girls
« Vastaus #79 : 23.11.2016 17:38:47 »
Tuleeks ne kaikki uudet jaksot samaan aikaan Netflixiin vai tietyin väliajoin?
Kaikki jaksot tulee kerralla. :)



~It feels good. Is that reason enough for you.~

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Gilmore Girls
« Vastaus #80 : 23.11.2016 22:55:14 »
Täytyy mennä jonkun luo jolla on Netflix kattomaan noi. ;D
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Gilmore Girls
« Vastaus #81 : 24.11.2016 20:27:19 »
Täytyy mennä jonkun luo jolla on Netflix kattomaan noi. ;D

Tai sit voi ottaa Netflixin ilmaisen kokeilukuukauden käyttöön ja perua sen heti ku on kattonu noi. ;D Vaikka sen peruu ajoissa niin saa silti kattoa sen kokeilun loppuun asti. :)



~It feels good. Is that reason enough for you.~

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Gilmore Girls
« Vastaus #82 : 27.11.2016 23:11:48 »
Täytyy mennä jonkun luo jolla on Netflix kattomaan noi. ;D

Tai sit voi ottaa Netflixin ilmaisen kokeilukuukauden käyttöön ja perua sen heti ku on kattonu noi. ;D Vaikka sen peruu ajoissa niin saa silti kattoa sen kokeilun loppuun asti. :)

Tossa ois jo ideaa. xDD Aika sneaky veto.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Gilmore Girls
« Vastaus #83 : 04.12.2016 13:15:33 »
Mä olin vatsataudin takia saikulla kaks päivää ja sain sitä ennen just kouluhommat pakettiin, niin sain vihdoin katottua nää uudet jaksot. Kirjoitan nyt pienellä fontilla seuraavat kommentit, koska ne sisältää spoileja. 







SPOIIIIIIIIIIIIIIIIL!!!!!







Okei ensinnäkin on pakko sanoa, et olipa tylsää, ku tässä ei ollu ollenkaan sitä vanhaa tuttua ja ihanaa alkutunnaria! Söi jotenkin tunnelmaa, kun sitä ei ollu alussa. :D En jotenkin ekan jakson aikana meinannu ees tajuta, et katon taas Gilmoren tyttöjä, uusia jaksoja. Väitän, et se johtu osittain tunnarin puutteesta. xDD Näähän oli tosiaan 1,5 h mittaisia kaikki jaksot, eli vois sanoo, et sellasia omia pikku tv-leffoja, vaikka toki juoni jatku koko ajan eteenpäin seuraavan alkaessa. Mulle ei tullu sellasta fiilistä, et olisin halunnu ahmia nää kaikki ihan putkeen, niinpä katoinki päivässä kaks jaksoo, se tuntu sopivalta määrältä varmaan pituudensakin vuoksi.

Sarja tuntu samaan aikaan samalta vanhalta GG:ltä, mut sit taas välil jotenki ihan eri sarjalta. Tykkäsin kyllä jaksoista ja viihdyin niiden parissa, mut eihän ne nyt ihan vanhojen jaksojen arvosia tietenkään ollu. Erityisen kivaa näissä jaksoissa oli mun mielestä se, et Lorelailla meni oikeesti hyvin ja et se oli edelleen Luken kanssa yhdessä! Ja ne häät oli musta aivan ihanat, kun loppujen lopuks ne menikin sitten jo yöllä salaa naimisiin. Must se oli vaan jotenkin niin täydellistä ja tälle parille sopivaa, se koko kohtaus oli vaan niin kaunis, et kyl mä liikutuin. Lorelain isän kuolema tuntu tosi kamalalta, koska tietysti kyseinen henkilöhän on oikeastikin kuollu. Se tuntu niin aidolta ja itseä koskettavalta, koska se hahmo oli ollu musta niin huippu ja mäkin ihan oikeasti kaipasin kyseistä henkilöä. Lorelain äiti on ollu mun mielestä kans hahmona aivan loistava, nyt se oli jotenkin vieläkin paremmassa vedossa ja ehkä kans aidompi ton kuoleman myötä. Mun lempparikohtauksia tässä sarjassa oli kyllä se ku Lorelai oli äitinsä kanssa terapiassa.
 
Rory oli kyllä aivan hukassa, mut must onkin aina ollu hyvä, et vaikka siitä on pedattu sellaista täydellistä hahmoa, koska se menesty niin hyvin koulussa ja oli niin lahjakas ja tavallaan muka tiesi mitä aina haluaa, vaikka eihän se oikeesti tiennykään ku miettii tarkemmin, mut sellanen kuva helposti välittyy Rorystä. Ja vaikka mäkin toivoin Rorylle onnellisempia juonikuvioita, niin kyllähän siitä teki mielenkiintosemman se, ettei ura edennykään suunnitellulla tavalla ja sit nää sen sotkuiset ihmissuhteet…koska elämä vaan menee joskus niin. Mut oon kyl vihanen siihen tapaan mihin tää sarja jätti Roryn juonikuvion, koska tietty katsojia haluttiin kosiskella haluamaan lisää. :D Toki mäkin nyt haluan tietää, et miten Roryn raskaus menee. Mä oikeestaan arvasin, et se tulee raskaaksi, koska siinä vaiheessa ku Rory alkoi kirjoittaa sitä kirjaa kunnolla, ni tuntu siltä, et se tiesi jotain mullistavaa tapahtuvan ja sit ku Rory vieraili isällään ja kyseli isänsä mielipiteitä siitä, et oli Lorelain yksin kasvattama…siitä vaan tuli heti mielikuva, et nyt Rory odottaa itse yksin lasta.

Logan oli mun mielestä paljon siedettävämpi hahmo mitä aiemmin, vaikka kyllä mä siitä aiemminkin olin jo tykänny, mut välil se oli rasittava. Kyl Loganin ja Roryn välil on paljon kemiaa ja mielellään näkisin ne yhdessä.
Oli kivaa, et esim. Kirk ja muut vanhat tutut, hölmöt hahmot oli ihan samanlaisia kuin ennenkin. Ja vaikka Sookiekin piipahti vaan nopeasti, niin ihanaa, et se kuitenkin pääsi ees sen verran mukaan ohjelmaan. :)

Olipa sekavaa selostusta. :D Mut siis summa summarum: mä pidin näistä jaksoista, vaikka en niitä vanhojen vertaisiksi kokenutkaan. Omalla tavallani toivoisin vielä toisen samanlaisen määrän jaksoja eli 4 vuodenaikaan jaettua jaksoa, koska toi loppu jäi vaan niin kesken (ylläri), mut toki totuus on se, ettei näitäkään nyt loputtomasti voi tehtailla, kaikilla sarjoilla on se oma elinkaarensa. :)



~It feels good. Is that reason enough for you.~