Kirjoittaja Aihe: 2. karsinta 14.2.  (Luettu 1696 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Casper

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 760
  • Karma: +3/-1
    • Profiili
2. karsinta 14.2.
« : 15.02.2015 00:41:18 »
Jatkoon menivät siis Shava, Opera Skaala ja Jouni Aslak. Hieman yllättäen Siru putosi jatkosta, olisiko ollut olematon lavashow joka maksoi finaalipaikan? Opera Skaalalla oli komea show.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: 2. karsinta 14.2.
« Vastaus #1 : 15.02.2015 01:49:22 »
Oon kyl yllättynyt, että Siru tipahti jatkosta :o. Ei tainnut hänen esityksensä kauhen hyvin siis mennyt, kun näin pääsi käymään.

Opera Skaalan esitys tuli Ylen sivuilta katsottua & oli se kyllä aivan upea! :-*

Shavan suosio on mulle melkoinen yllätys. Itse en heidän kappaleesta pidä juurikaan & oon ihmeissäni, että siitä pidetään.
« Viimeksi muokattu: 15.02.2015 02:04:02 kirjoittanut Kaitsu »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: 2. karsinta 14.2.
« Vastaus #2 : 15.02.2015 09:39:34 »
Sirun liikehdintä esityksessä oli jollain tapaa ylimääräistä, en ymmärrä miksi sellainen koreografia piti siihen liittää.

Veikkasin kaikki jatkoonmenijät oikein. On kyllä varmasti kovatasoisin karsinta, ensi viikolla ei niin kiinnostavia olekaan.

Jos olis saanu valita neljännenkin, niin olisin laittanu vielä Eeverestenkin jatkoon ;D
"Taylor, you'll be fine...""

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: 2. karsinta 14.2.
« Vastaus #3 : 18.02.2015 19:49:18 »
Shava jee!

Opera Skaalan esitys kyllä paransi biisiä huomattavasti! Karismaattinen mimmi. Tosin edelleenkin olematon tuotanto noissa EDM kohdissa häiritsee paljon. Laihan kuuloinen saundi. Tää vois olla killeri jos biitti ja saundit olis kohdallaan.

Sirun kohdalla biisi ja esitys eivät menneet ollenkaan yksi yhteen. Mikä varmasti vaikutti äänestäjiin. Pelkän musavideon perusteella olisi voinut arvella tän vetoavan.. mutta livenä tuli vain OUTO olo. Miksi välillä todella makea hymy. Ja sitten angstia? Ja lisäksi hieman epävarmuutta äänen käytössä paikoittain. Ja koreografia oli liian pakotettu. Ei tuntunut orgaaniselta ja sopivalta. Loreen kun kiemurtelee niin se yleensä sopii biisiin....