Kirjoittaja Aihe: TOP3  (Luettu 2124 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
TOP3
« : 18.05.2013 19:43:23 »
Semifinaalin esitysten perusteella itse toivoisin finaalipariksi Angieta & Candicea. Molemmat oli todella loistavia! Angie veti Sorry Seems To Be The Hardest Wordin aivan koskettavan upeasti! <3 Hieman yllätyin tuomarien kappalevalinnasta Angielle, mutta tosi hyvin Angie veti P!nkin biisin. Tuottajien valinta oli ainakin mulle ihan uppiouto, mutta senkin Angie veti loistavasti. Angiella on niin upea soundi. Candicen Next To Be oli aivan upea & mulla meni ihan kylmät väreet. U2:n biisin hän veti myös todella hyvin & Jimmy oli valinnut kyllä tosi hyvin biisin. Candice aiheutti mulle toiset kylmät väreet Somewhere tulkinnallaan. Aivan upea veto <3. Kreellä oli yksi todella loistava esitys, muut kaksi ei sitten olleet oikein mistään kotoisin. Kreen tulkinta Rascal Flattsin biisista oli vallan loistava. Ensimmäinen & viimeinen esitys ei taas oikein ollut mieleeni.. Tuottajat oli valinnut aivan karsean biisin Kreelle.

Pahoin pelkään, että Kree tullaan näkemään finaalissa..
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

JohnnyUtah

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 365
  • Karma: +28/-5
    • Profiili
Vs: TOP3
« Vastaus #1 : 20.05.2013 00:05:56 »
Esitysten perusteella ja koko kaudenkin perusteella olisi finaaliparin pitänyt olla Candice ja Angie. Mutta kuten jo arvelinkin, niin Kreehän se sinne finaalin sitten meni. Ja tämä "kotona" käynti videokin oli saatu hänellä oikein todella nyyhkyksi, joten sillä tuli vielä lisää ääniä Kreen pussiin. Toivottavasti amerikka sentään järkiin tulee ja äänestää Candicen voittoon. Tai no...tietäähän nuo amerikkalaiset.

Ei siinä mitään, kyllähän Kree on hyvä, mutta Angie ja Candice selvästi parempia varsinkin viime aikoina.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: TOP3
« Vastaus #2 : 24.05.2013 03:21:14 »
Tosiaan Kree sitten äänestettiin finaaliin.. Joopa joo. Niin toivon Candicen voittavan finaalin :). Jos Angie olisi päässyt Kreen sijasta finaaliin niin varmasti silloin olis ollut luvassa yksi kaikkien aikojen parhaimmista finaaleista ikinä!! Uskon & toivon Angien menestyvän hyvin musiikin saralla :)
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: TOP3
« Vastaus #3 : 24.05.2013 23:29:24 »
Täältä käsin on vähän vaikea veikkailla, miten countrylaulajat tuossa kisassa pärjäävät. Kree kuitenkin hieman petrasi ja lauloi minusta ihan hyvin lukuunottamatta sitä ekaa Perfect-vetoa, joka oli todella plääh.

Yleisesti ottaen Jimmy oli valinnut kisailijoille aika tylsät biisit. Lauluista esitettiin myös varsin lyhyitä versioita, joten niihin ei ehkä päässyt senkään takia ihan hyvin mukaan. Olin yllättynyt, että Jimmy valitsi Angiellekin mielestäni melko teatraalisen Elton Johnin kappaleen. En välttämättä pitänyt ihan Angien versiosta Emeli Sandeen (en nyt jaksa tarkistaa miten tuo kirjoitetaan) kappaleestakaan, olisi saanut olla pehmeämpi.

Tuomarit olivat valinneet selvästi parhaat laulut kaikille. Muuten olin varmaan varsin kriittisellä tuulella kun jostain syystä en pitänyt edes Candicen Somewhere-versiosta. Ei se koskettanut minua yhtään, oli vaan sellaista kailotusta, taitavaa, mutta kuitenkin. ;D

En nyt oikein tiedä, onko sillä edes kauheasti väliä, missä järjestyksessä nämä putoavat. Vähän kyllä luulin, että Angie olisi voittanut koko roskan. Candice on kuitenkin suosikkini.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: TOP3
« Vastaus #4 : 26.05.2013 01:25:00 »
Olipas Angie-parka tunteellinen laulaessaan loppulauluaan. :(

Angieta olisin toivonut voittajaksi, koska olisi todennäköisempää, että hänen levyllään olisi menevää musiikki. Kree tekee tylsän kantrilevyn ja Candice tylsän levyn muuten vaan. Näin pelkään.