Kirjoittaja Aihe: Vain elämää  (Luettu 65478 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #175 : 24.04.2017 11:04:25 »
Olisiko Jussi Hakulisen reaktio syy sarjan lopettamiseen? Hän on saattanut olla jo aikaisemminkin yhteyksissä esimerkiksi ohjelman tuotantoon, kun on selvinnyt, että Olli on mukana.

Sikälikin Ollin ottaminen mukaan oli väärä valinta. Ohjelmaan ei pitäisi ottaa laulajia, joilla on huonot välit biisiensä tekijään.

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #176 : 24.04.2017 11:32:46 »
Tykkäsin ekasta jaksosta kovin! (varmaan kun Olli ei itse laulanut ;D ;D) Nikke Ankara todella yllätti, mut mun ehdoton lemppari oli Robin, ihan mieletön! ♥ Kaikilta hyvät vedot. Kyl oli oudot uudet kuvauspaikat, mutta tykkäsin kaiken kaikkiaan.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #177 : 06.05.2017 13:27:45 »
Unohdin ihan kommentoida Petran jaksoja. Tykkäsin kovasti ja mun mielestä oli hienoa, että ihan rehellisesti pystyivät keskustelemaan siitä, miten Petran sooloura ei ole lähtenyt nousuun (todella harmillista, mutta eiköhän tämän myötä?). Sen verran mitä Petran soolomatskua olen kuullut tai kuunnellut, niin en näe mitään syytä miksei hän ansaitsisi enemmän huomiota. Esimerkiksi Irinan esittämä Kiitos kaikesta on todella hyvä kappale. Upea sanoitus! Oli tosi ihanaa, että Irina oli sen valinnut, näki miten valtavan paljon se merkitsi Petrallekin, että hän sai tällaisen kunnianosoituksen, edes jokin hänen soolobiiseistään oli valittu.

Robinin jakso oli myös kiva. Vähän ehkä jäi harmittamaan, että joitain omia suosikkibiisejä ei oltu valittu. Ollin esitys oli ihan kamala. :D Myös Laura Voutilaisen versiosta en ihan hirveesti tykänny, tosin nyt Spotifystä kuunneltuna se kuulosti jotenkin paremmalta. Samulta tuli mun mielestä tosi hyvä veto. Nikellä oli hauskan humoristinen pläjäys, tykkäsin! :'D



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #178 : 07.05.2017 13:49:33 »
Siis mä rakastuin Lauran Tänä yönä taivaaseen ja Milloin nään sut uudestaan-vetoihin! Aivan huiput ♥

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #179 : 29.05.2017 19:10:55 »
Robin lauloi hemmetin hienosti englanniksi Sunrise avenuen biisin Hollywood Hills. Pähkäilin mielessäni, että Robinillahan voisi olla noilla taidoilla ja tuolla olemuksella mahdollisuudet kansainväliseenkin uraan. Kun googlasin esitystä netistä, niin osui silmiin tämä liki kahden kuukauden takainen uutinen:

Laulajatähti Robin vaihtoi yllättäen manageria, taustalla Samu Haber - onko edessä kansainvälinen ura?

Mahtoikohan managerivaihdos olla seurausta nimenomaan tuosta illasta Vain elämää -sarjan kuvauksissa...

Tässä se esitys:
http://www.ruutu.fi/video/3002589

« Viimeksi muokattu: 29.05.2017 19:13:59 kirjoittanut ville »

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #180 : 29.05.2017 22:10:10 »
Joo Robinin Hollywood Hills oli tosi hyvä :) ja tykkäsin kans Kymmenen kirosanaa-vedosta ihan sikana kitaroineen, mut sit studioversio olikin ihan tyhmää neppailua vaan :(

Ei kyl täl kaudella oo ihan hirveästi biisejä tullu joita jäis kuuntelemaan kerta toisensa kertaa. Robinin Rakkaus on lumivalkoinen, Lauran Milloin nään sut uudestaan ja Irinan Kiitos kaikesta on päässy mun soittolistoille, mut siihenpä jää.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #181 : 30.05.2017 16:47:27 »
Hollywood Hillsistä tykkäsin kans! :) Se ei oo mikään mun suosikki Sunrise Avenuelta, varmaan osasyynä se, et se myös ehkä kulutettiin puhki, asuin silloin vielä kotona ja perheenjäsenet kuunteli sitä niin paljon. Mut tosiaan, oli positiviinen ylläri miten hyvin Robin sen veti! :)

Mulle taas ehdottomasti jää tältäkin kaudelta biisejä kuunteluun rutkasti, mul on vaan musiikin kuuntelu vähentynyt aika radikaalisti (nyt varmaan muuttuu taas hetkeks kun tulen olemaan työttömänä), niin sitten on jäänyt helposti kuuntelukerrat vähäisiksi.
Oon kyl jokaisesta jaksosta tykänny ja vaikka maiseman vaihdos vaikutti vähän tunnelmaan, niin silti ei oo jääny huono fiilis ohjelmasta, vaan se on edelleen pysyny hyvänmielen ohjelmana.

Irinan Bang bang oli ihan sikayllättävä, ihan loistava versio mun mielestä. :D Nikke Ankaran jakso oli kyl mun lemppareita.


Ai niin melkein unohdin linkittää....se All-Stars kausi nyt sit tosiaan on tulossa syksyllä... Vain elämää palaa Satulinnaan! Uuden kauden tähdet julki...

Olisin kyllä toivonut, et yleisö ois saanut äänestää sinne porukkaa. Esimerkiksi Sannin ja Jenni Vartiaisen mukana oloa vähän ihmettelen. Samaten Juha Tapiota siinä mielessä, et mun mielestä hän ei mitään maailmaa mullistavia versioita tehnyt. Jennistä toki tykkään kovasti, mut mielestäni hänkään ei mikään ihan superi tässä ohjelmassa ollut. No onneksi sentään palaavat takaisin Satulinnaan.
« Viimeksi muokattu: 30.05.2017 17:32:40 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #182 : 30.05.2017 20:48:53 »
Kenties Maikkari voisi ottaa tämän ohjelman? Nelonen on vienyt Maikkarin ohjelmia, joten tässä olisi paikka vastavedolle.:D

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #183 : 03.06.2017 10:55:28 »
Ai niin melkein unohdin linkittää....se All-Stars kausi nyt sit tosiaan on tulossa syksyllä... Vain elämää palaa Satulinnaan! Uuden kauden tähdet julki...

Olisin kyllä toivonut, et yleisö ois saanut äänestää sinne porukkaa. Esimerkiksi Sannin ja Jenni Vartiaisen mukana oloa vähän ihmettelen. Samaten Juha Tapiota siinä mielessä, et mun mielestä hän ei mitään maailmaa mullistavia versioita tehnyt. Jennistä toki tykkään kovasti, mut mielestäni hänkään ei mikään ihan superi tässä ohjelmassa ollut. No onneksi sentään palaavat takaisin Satulinnaan.
Onkohan tuo pikemminkin tehty niin, että on otettu mukaan niitä, jotka ovat suostuneet...  ::) (Pahimmat flopit tietysti jätetty pois)

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #184 : 03.06.2017 11:07:05 »
Unohdin ihan kommentoida Petran jaksoja. Tykkäsin kovasti ja mun mielestä oli hienoa, että ihan rehellisesti pystyivät keskustelemaan siitä, miten Petran sooloura ei ole lähtenyt nousuun (todella harmillista, mutta eiköhän tämän myötä?). Sen verran mitä Petran soolomatskua olen kuullut tai kuunnellut, niin en näe mitään syytä miksei hän ansaitsisi enemmän huomiota. Esimerkiksi Irinan esittämä Kiitos kaikesta on todella hyvä kappale. Upea sanoitus! Oli tosi ihanaa, että Irina oli sen valinnut, näki miten valtavan paljon se merkitsi Petrallekin, että hän sai tällaisen kunnianosoituksen, edes jokin hänen soolobiiseistään oli valittu.
Mä en ole Petran uraa seurannut, mutta täytyy sanoa, että Vain elämää -ohjelmassa hän on ollut pettymys. Jotenkin on vaikuttanut siltä, ettei hänen äänensä tai laulutekniikkansa ole ihan kunnossa. Esimerkiksi tämän viikon jaksossa hönkä loppui jotenkin kesken.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #185 : 04.06.2017 12:24:01 »
Lauran jakso muistutti, että hänelläkin on muutamia kappaleita, joista pidän. Ei ole vain tullut kuunneltua hirveästi, lähinnä juuri radion kautta, silloin kun se auki sattuu olemaan (harvoin).




~It feels good. Is that reason enough for you.~

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #186 : 05.06.2017 14:48:48 »
Unohdin ihan kommentoida Petran jaksoja. Tykkäsin kovasti ja mun mielestä oli hienoa, että ihan rehellisesti pystyivät keskustelemaan siitä, miten Petran sooloura ei ole lähtenyt nousuun (todella harmillista, mutta eiköhän tämän myötä?). Sen verran mitä Petran soolomatskua olen kuullut tai kuunnellut, niin en näe mitään syytä miksei hän ansaitsisi enemmän huomiota. Esimerkiksi Irinan esittämä Kiitos kaikesta on todella hyvä kappale. Upea sanoitus! Oli tosi ihanaa, että Irina oli sen valinnut, näki miten valtavan paljon se merkitsi Petrallekin, että hän sai tällaisen kunnianosoituksen, edes jokin hänen soolobiiseistään oli valittu.
Mä en ole Petran uraa seurannut, mutta täytyy sanoa, että Vain elämää -ohjelmassa hän on ollut pettymys. Jotenkin on vaikuttanut siltä, ettei hänen äänensä tai laulutekniikkansa ole ihan kunnossa. Esimerkiksi tämän viikon jaksossa hönkä loppui jotenkin kesken.

Mä oon kanssa jotenkin pohtinu että Petran laulaminen kuulostaa jotenkin hassulta. Ei nyt huonoakaan mutta joku siinä välillä särähtää korvaan..

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #187 : 31.10.2017 11:06:10 »
No jessus, 8 kausi tulossa keväällä... vähän pettynyt oon, tauko ois viimeistään nyt ollut paikoillaan. Toi All stars-kausi ei nyt yhtään käy järkeen :D

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #188 : 31.10.2017 11:17:20 »
No jessus, 8 kausi tulossa keväällä... vähän pettynyt oon, tauko ois viimeistään nyt ollut paikoillaan. Toi All stars-kausi ei nyt yhtään käy järkeen :D

Olin just tulossa kommentoimaan samaa... Tulee jo ähky ku 2 kautta per vuosi tahtia menty nyt sitten. Muutenkin pieni tauko ois tehny hyvää.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #189 : 31.10.2017 17:46:41 »
Mitä nyt hyvää ohjelmaa lopettamaan?

Artisteja on tosin niukasti jäljellä. Millainenhan kokoonpano tulisi

Tuure Kilpeläinen, Ville Valo, Isac Elliot, Martti Syrjä, Elli Haloo, Ellinoora ja lisäksi voisi olla esimerkiksi Terhi Kokkonen.

Ihmettelen, jos kukaan tuolta listalta ei ole mukana, sen verran vähissä mahdolliset uudet artistit. Tuossa on aika monta, jotka haluisin nähdä ohjelmassa.

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #190 : 31.10.2017 18:34:35 »
Mäkään en nyt oikeen lämpee tälle idealle et jatketaan. En vaan usko et saadaan enää hyvää artistikattausta. Kiintiöräppärit taitaa olla jo loppu XD Varmaan joku Roope Salminen pistetään sinne seuraavaks..  Ja sit viel et taas ollaan siellä hemmetin Espanjassa.

Oishan noita artisteja kyllä keitä haluaisin Vain Elämää -talossa vielä nähdä. Elli Haloo, Ellinoora, Olavi Uusivirta, Arto Tuunela, Terhi Kokkonen.. Eikä se Roope Salminen niin paha ois, vaikka mielummin Jon Jon Geitel Roope Salminen ja koirat -yhtyeestä. Mut en vaan edelleenkään tykkää siitä Espanjasta yhtään.
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #191 : 01.11.2017 09:22:32 »
Toivon todella, että kiintiöräppärit on käyty jo läpi ;D

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #192 : 11.11.2017 12:18:33 »
Näin on nyt huhuttu; TÄSSÄ OVAT UUDET VAIN ELÄMÄÄ -ARTISTIT: DANNY VIHDOIN MUKANA – KATSO KOKO SEITSIKKO!


Jos pitää paikkaansa, niin sanon Dannyn ja Kasmirin kohdalla, että voi plääh. Arttu Wiskarista en myöskään välitä, vaikka osoittautui ihan hauskaksi tapaukseksi Tähdet, Tähdet-ohjelmassa. Mutta sinänsä olisi ihan mielenkiintoista kuulla hänen biiseistään versiot.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2017 22:54:54 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #193 : 13.11.2017 16:32:36 »
Minä ja Iita olisi saatu parempi casting.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #194 : 01.02.2018 17:36:10 »
Näin on nyt huhuttu; TÄSSÄ OVAT UUDET VAIN ELÄMÄÄ -ARTISTIT: DANNY VIHDOIN MUKANA – KATSO KOKO SEITSIKKO!


Jos pitää paikkaansa, niin sanon Dannyn ja Kasmirin kohdalla, että voi plääh. Arttu Wiskarista en myöskään välitä, vaikka osoittautui ihan hauskaksi tapaukseksi Tähdet, Tähdet-ohjelmassa. Mutta sinänsä olisi ihan mielenkiintoista kuulla hänen biiseistään versiot.

Nämä huhut olivat sitten totisinta totta.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #195 : 02.02.2018 20:30:15 »
Mun mielestä ihan lupaava kausi tulossa. Danny on se vanha konkari, joka tarjoaa muille läjäpäin vanhoja hittejä. Tosi jännä nähdä, että miten 60- ja 70-lukujen kappaleet taipuvat nykyaikaan. Itse tykkään Arttu Wiskarista ja Kasmirista, vaikka Kasmiria ei kestäkään katsoa.   ::) Arttu Wiskari on ihan loistava esittämään muiden kappaleita, kuten Tähdet, tähdet -ohjelmassa kuultiin.

Sani on mun mielestä ehkä suurin yllätys. Hän on näköjään julkaissut vuosien varrella singlejä, jotka eivät ole menestyneet. Tulee mieleen, että onkohan hän tämän kauden Petra, eli yrittää saada 90-luvulla loistanutta uraansa uuteen nousuun, siinä kuitenkaan onnistumatta.

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #196 : 02.02.2018 23:27:49 »
Terhi Kokkonen <33333 olin haljeta onnesta kun tän uutisen luin. Kitooos!

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #198 : 09.02.2018 14:19:10 »
Terhi ei tainnut oikein sopeutua kuvausrytmiin ja lukittautui huoneeseensa lipittämään valkoviiniä.

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #199 : 10.02.2018 10:42:37 »
Ois kyl nyt kiva kuulla et mikähän täs oikein on taustalla..