Kirjoittaja Aihe: ESC 2012 Final 26.5  (Luettu 9199 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: ESC 2012 Final 26.5
« Vastaus #25 : 27.05.2012 10:02:07 »
Oikea voitti todella, vaikka mua kyllä nauratti se sairaan typerä tekotaiteellinen koreografia joka oli väkisin väännetty siihen Loreenille.

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: ESC 2012 Final 26.5
« Vastaus #26 : 27.05.2012 10:35:28 »
Oikea voitti todella, vaikka mua kyllä nauratti se sairaan typerä tekotaiteellinen koreografia joka oli väkisin väännetty siihen Loreenille.

Minusta toi koreografia toi mukavaa vaihtelua kisaan. Jotain muuta kuin perseheiluu tissit naamalle tanssimista  ;D

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: ESC 2012 Final 26.5
« Vastaus #27 : 27.05.2012 13:55:33 »
Onnea Ruotsille! Kyllä se koreografia oli hieno, ja nosti esitystä vähän mystisemmälle tasolle.

Täältä kotisohvalta lähtivät äänet Ruotsille, Venäjälle ja Makedonialle.

Lähes kaikki mielestäni paransivat esitystään ja laulusuoritustaan semeistä. Pidin huomattavasta osasta esityksiä, inhokkeja olivat ainakin Turkki, Ukraina ja Romania.

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: ESC 2012 Final 26.5
« Vastaus #28 : 27.05.2012 14:57:52 »
Katoinpas näin jälkikäteen. Voitto meni oikeaan osoitteeseen, Euphoria oli aivan huikea!

Muita suosikkeja: Serbia, Espanja, Makedonia, Romania ja yllättäen Viro.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: ESC 2012 Final 26.5
« Vastaus #29 : 27.05.2012 15:06:14 »
Oikea voitti todella, vaikka mua kyllä nauratti se sairaan typerä tekotaiteellinen koreografia joka oli väkisin väännetty siihen Loreenille.
Joo, en kans oikeen diggaillu koreografiasta.


Mulla pyörii tässä taustalla eilinen finaali, kun en suorana nähny. Ei kyllä oo mitään jännitystä, kun tietää jo tulokset. Pakko kuitenkin nähdä kun Lordi antaa Suomen pisteet!!! :D

Ei tänä vuonna ollu mun mielestä kauheen hyviä biisejä. Irlanti ja Ruotsi oli ne mun suurimmat suosikit.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: ESC 2012 Final 26.5
« Vastaus #30 : 27.05.2012 15:06:58 »
Oikea voitti todella, vaikka mua kyllä nauratti se sairaan typerä tekotaiteellinen koreografia joka oli väkisin väännetty siihen Loreenille.

Minusta toi koreografia toi mukavaa vaihtelua kisaan. Jotain muuta kuin perseheiluu tissit naamalle tanssimista  ;D

Niin, muuta vaihtoehtoa ei voi olla kun tekotaiteellista shittiä tai puolialastonta hillumista? ;)

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: ESC 2012 Final 26.5
« Vastaus #31 : 27.05.2012 15:24:46 »
Oikea voitti todella, vaikka mua kyllä nauratti se sairaan typerä tekotaiteellinen koreografia joka oli väkisin väännetty siihen Loreenille.

Minusta toi koreografia toi mukavaa vaihtelua kisaan. Jotain muuta kuin perseheiluu tissit naamalle tanssimista  ;D

Niin, muuta vaihtoehtoa ei voi olla kun tekotaiteellista shittiä tai puolialastonta hillumista? ;)

Löytyyhän niitä. Yksin tuulikoneen kanssa, sirkusjengin kera voltteja ja mm. Waldo's peoplen käyttämä "rytmikkäästi heilumme vähän edestakaisin"  ;D

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: ESC 2012 Final 26.5
« Vastaus #32 : 27.05.2012 20:01:02 »
Olen edelleen niin fiiliksissä Ruotsin voitosta :P. Ehdottomasti paras voitti tänä vuonna :).

Eipäs ole muuten varma asia, että Tukholmassa viisuja pidetään ensi vuonna jääkiekon MM-kisojen takia, kun molemmat ajoittuisivat samaan aikaan pidettäviksi. Göteborg & Malmö ovat SVT:lle kaksi muuta vaihtoehtoa, jossa viisut voidaan pitää. Alustavat päiväthän on julkaistu & nehän siis ovat 14, 16 & 18.toukokuuta.

No mulle kyllä käy ihan hyvin myös Göteborg & Malmö :).
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: ESC 2012 Final 26.5
« Vastaus #33 : 27.05.2012 20:10:53 »
Oikea voitti todella, vaikka mua kyllä nauratti se sairaan typerä tekotaiteellinen koreografia joka oli väkisin väännetty siihen Loreenille.
Minusta toi koreografia toi mukavaa vaihtelua kisaan. Jotain muuta kuin perseheiluu tissit naamalle tanssimista  ;D
Mä en etukäteen jaksanut uskoa Ruotsin voittoon, kun toimivia diskopoppibiisejä oli useita, mutta luulen että nopeaan biisiin yhdistetty pelkistetty koreografia osaltaan auttoi tuomaan voiton. Semifinaalissa häiritsi, kun tuulikone näytti koko ajan vievän tukan silmille, mutta finaalissa tämä ei näyttänyt enää olevan ongelma.  ;D

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Vs: ESC 2012 Final 26.5
« Vastaus #34 : 28.05.2012 11:25:01 »
Mie en oo vieläkään nähny euroviisuja! Ärsyttää. Täytyy muistaa ottaa uusinta nauhalle ja joku ilta istahtaa katsomaan ne, kun tekisi mieli kerranki kuulla edes kaikki finalistibiisit. Olin aatellu tänä vuonna olla aktiivinen viisufani, mut se sitten jäi :/ Jos ens vuonna koittaisi.

Ruotsin voitto oli ihan ok. Biisi ei missään välissä ole minulle kolahtanut, mutta se on hyvä kesähitti ja ymmärrän täysin, miksi siitä tykätään. Ja onhan se saanut ihan hitosti radioaikaa ;D


(Samaa mieltä tosin Etskun kanssa näistä Ruotsin biisien sanoituksista. x) Pöppyläär oli kyllä kaiken huippu) Ok, Euroviisut saavatkin olla enemmän tai vähemmän kieliposkessa tehtyjä. Toivottavasti ensi vuonna Suomessakin tajutaan pistää Suomen finaaliin enemmän EUROVIISUmatskua, eikä älyllistä ja vakavaa musiikkia. IMO yleisö saisi päättää alusta asti sen, mitkä biisit ansaitsevat jatkopaikkansa. Tuomaristosta ei ole kuin haittaa. Ainakin tänä vuonna.
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: ESC 2012 Final 26.5
« Vastaus #35 : 29.05.2012 12:28:52 »
Lordi oli kyllä ihan paras pisteidenantaja!!! :D

Lordi oli huippu!! Repesin kunnolla Venäjän pisteiden kohdalla. xDDDDDD


Häiritsikö ketään sen miesjuontajan (ja oliks se kans se edellisvuoden voittaja) niiiin teennäiset ilmeet sen juontaessa. Katoin vaan että voi elämä, eikö niiltä parempaa löytyny.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: ESC 2012 Final 26.5
« Vastaus #36 : 29.05.2012 12:47:14 »
Häiritsikö ketään sen miesjuontajan (ja oliks se kans se edellisvuoden voittaja) niiiin teennäiset ilmeet sen juontaessa. Katoin vaan että voi elämä, eikö niiltä parempaa löytyny.
No todellakin! Must muutenki ne juontajat oli kaikki aika huonoja. :D En jotenki vaan tykänny.


Ja Lordi oli tosiaan huippu!



~It feels good. Is that reason enough for you.~

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Vs: ESC 2012 Final 26.5
« Vastaus #37 : 29.05.2012 16:11:39 »
Mua ärsytti etenkin se toinen naisjuontaja, joka ei osannu puhua yhtään englantia... Hei kamoon eikö sieltä yhtään taitavampaa löytyny?

Ruotsi oli ihan selvä voittaja jo semeistä asti, on sen verran hyvä biisi! Mutta mun suosikki oli kyllä MOLDOVA XDDDDDDDD niin hyvä se käsiliike, että käytän sitä nyt joka tilanteessa.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: ESC 2012 Final 26.5
« Vastaus #38 : 29.05.2012 23:41:35 »
Missähän järjestetään ensi vuoden viisut? Globenissa?

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: ESC 2012 Final 26.5
« Vastaus #39 : 30.05.2012 00:07:11 »
^^Eikös siellä oo lätkää tollon?
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: ESC 2012 Final 26.5
« Vastaus #40 : 30.05.2012 00:22:15 »
^Muuten on! :D Siinähän ruotsalaisilla pähkäilemistä, kun pitäisi samaan aikaan järjestää sekä lätkäkisat että Euroviisut. ;D

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: ESC 2012 Final 26.5
« Vastaus #41 : 30.05.2012 09:27:17 »
Hesarissa oli asiasta juttua... Vaihtoehtoisia paikkoja on kolme. Yksi Göteborgissa, yksi Malmössä ja yksi Tukholmassa (Friends Arena). Noissa kahdessa ensimmäisessä on jo aiemmin järjestetty euroviisut. Kaikilla kolmella paikalla olisi valmius ja kova hinku viisuja järkkäämään.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: ESC 2012 Final 26.5
« Vastaus #42 : 30.06.2012 16:34:00 »
Voisipas mainita, että eritellyt tulokset on julkaistu!

http://www.eurovision.tv/page/news?id=eurovision_2012_split_jury-televote_results_revealed&source=twitter&medium=social&campaign=Twitter

Venäjä oli tuomarien äänissä vasta yhdestoista! :D Suomi oli semissään puhelinäänestäjien & tuomareiden molempien sijalla 12. Ranska taas jäi finaalin puhelinäänestyksessä nollille! :o No ei se esitys finaalissa nyt kauhean onnistunut ollut, mutta olisi sen kuvitellut saavan puhelinääni.. Sveitsi ja Alankomaat olisivat päässeet puhelinäänestyksen perusteella finaaliin. Tuomaristojen pitäminen Georgiasta tuli itselleni pienoisena yllätyksenä, kun en oikeasti olisi tuomareiden uskonut pitävän siitä. Puhelinäänissä Georgia taas oli viimeinen. HUOH.

Romania olisi ollut puhelinäänissä finaalissa seitsemäs. Lisäksi Turkki olisi ollut neljäs, mutta tuomaristot äänestivät sen vasta sijalle 22. Myös Irlanti sai tuomaristolta kylmää pyyhettä; 10. puhelinäänissä, toiseksi viimeinen tuomaristojen mukaan.

Italia jälleen kerran tuomaristojen suosiossa; neljäs sija. Myös Espanjan äänissä selvä ero, tuomaristot äänestivät sen viidenneksi, puhelinäänestäjät olisivat jättäneet sijalle 18. Espanjan suosio tuomaripisteissä ei yllättänyt, mutta olisin odottanut sen saavan enemmän ääniä puhelinäänestäjiltä. Yllättävän moni tuomareista piti finaalissa myös Moldovasta.

Ukraina oli semissä puhelinäänissä 17., juryt äänestivät kolmannelle sijalle. Lahjonnan makua. Liettua oli semissään yllättäen enemmän puhelinäänestäjien, kuin tuomaristojen suosiossa. Ekassa semissä Itävalta jäi pohjille niin puhelinäänestäjien kuin tuomaristojenkin listalla. Tän takia sit Itävalta jäi ekan semin viimeiseksi.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors