Kirjoittaja Aihe: Anna Paatero yrittää onneksi vielä ainakin kerran (Helsinki)  (Luettu 21707 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Vesqdaa

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 301
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
^panama haiskahtaa Anna Paateron kaverilta, tunnusta vain suoraan ;).

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vouden 2008 Anna on vielä kovin lapsen oloinen. Nyt näemme kauniin naisen, upea ääni vain entisestään kahittynyt, kypsynyt ja aikuistunut.

Tässä se Annan pieni vaikeus on niiden suhteen, jotka muistavat vielä tuon "lapsen oloisen" Annan. Joidenkin voi olla vaikea hyväksyä Annan aikuistumista. Toivottavasti Anna kuitenkin onnistuu taas voittamaan tuomarit ja katsojat puolelleen ja menestyy taitojensa mukaisella tavalla. Hänen lauluaan on kuitenkin näytetty niin vähän vielä, että se enempää ei osaa sanoa. Stara-ainestahan Annassa totta vieköön on!

« Viimeksi muokattu: 25.02.2011 10:14:45 kirjoittanut Etsku-Etana »

panama

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 14
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
No, tunnustan, että olen tyttöä melko läheltä seurannut, mutta ei tällainen keski-ikäinen mies sentään kaveri ole. Musiikinteon parissa jokusen kerran jutellut, esiintymisiä usein nähnyt ja erityisen hyvillään ollut hänen kehittymisestään alalla nuoresta lahjakkuudesta alan osaajaksi, tulevaisuuden ammattilaiseksi. Joku kommentoi noita "laulutunteja"... on toki eri asia ottaa tunteja, tai opiskella laulua musiikiopistossa pääaineena. Jokainen alan ammattilainen ja harrastajakin tietää, miten tärkeää on oikea tekniikka. Laulun opiskelusta siis pelkkää plussa niin Annalle, kuin muillekin kisaajille. Ihmisen ääni kehittyy koko ajan, valmis se ei koskaan ole, mutta vasta 20-30 vuotiaalla jotakuinkin siinä valmiudessa, kun se sitten pyritään säilyttämään. Siksikin niin arveluttavaa, kun 16 vuotiaat kisaavat samassa kilpailussa.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Taapero-fanit nauttikaa vielä kun voitte! Idolinne lähtee tänään kotimatkalle ja mun suosikit pääsee jatkoon!

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Annasta on vaikea taaskaan sanoa mitään kunnollista arviota, koska hän unohti sanat teatterin jatkolauluissa.

Kuitenkin sen ehti havaita, että hieman liian teatraalisesti Anna oli lauluun lähdössä. Hän kaipaa ehdottomasti taitoa olla luonnollinen lavalla sensijaan että hän esittäisi esittämistä.

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Sanojen muistamiseen/unohtamiseen sen enempää puuttumatta niin itse biisinä Duran duran kuulosti todella makeelta Annan laulamana. Annan ääni sopi musta kaikista naisista parhaiten tähän kipaleeseen. :D
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Fuga.

  • Sandran lönköttelykouluttaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 12170
  • Karma: +119/-100
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
Musta Annan laulua on tosi tuskallista kuunnella. :S Ilman niitä kauheita maneereita ja narinoita se oiski ihan kivan kuulosta, mut... Mulle itellekki tulee epämukava olo siitä kauheest ähkimisestä :DD
“What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do
- especially in other people’s minds.
When you’re travelling, you are what you are right there and then.
People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road.”

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
^Annalle on kieltämättä tullut koulutuksen kautta maneereita, joista olenkin huomauttanut jo useampaan otteeseen. Kun Anna saisi ne pois, hän olisi todella hyvän kuuloinen. Toivottavasti joku Idols-kouluttaja puuttuu asiaan, jos Anna selviää semifinaaleihin!

Annassa on joka tapauksessa sellaista karismaa, jota ei ole kenessä tahansa. Selvää Idoli-ainesta mutta työtä on vielä tehtävä.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Toivottavasti Anna parantaa seuravassa vaiheessa. Tykkään Annan äänestä :). Haluan Annan semeihin.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vaikee sanoo niin pienen pätkän perusteella taas mitään (yritän katsoa katsomosta myöhemmin), mut ainakin se laulun alku kuulosti ihan ihme kitinältä. :s



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Siistii

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 23
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Persoonallinen mutta outotyyli laulaa, liian itsevarma, hieman koppavan oloinen.

Aelether

  • Pississtanian ikimuistoinen vainooja
  • i
  • *
  • Viestejä: 11045
  • Karma: +16/-12
    • Profiili
Minusta Annalla on sellainen vähän nariseva ääni, josta en ihan tykkää. Mutta vaikea sanoa lyhyiden pätkien perusteella.
Susan says don't get afraid, get angry
Terry Pratchett: Hogfather

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Anna ei sinänsä ole huono laulaja mutta jättää jostakin syystä kylmäksi.

Sami

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 269
  • Karma: +0/-0
  • Hey, Lifesaver, I'm drowning in despair
    • Profiili
    • last.fm
Anna <3

T-Bucket

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 54
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Ei ole huono mutta ei erityisen hyväkään. Äänessä ei ole mitään sellaista mitä ei olisi kuultu Idolsissa jo monta kertaa aikaisemmin, ääni ei ole tarpeeksi mieleenjäävä ja vähän liian ohut minun makuuni.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Minä kunnioitan Annan päättäväisyytta ja yritteliäisyyttä ja vahvaa luonnetta. Oli tosi iloinen juttu, että hän sai viimein palkinnon!

Onneksi Idols-äänestyksissä ei ole miinusääniä, sillä muuten Annan "vihaajat" miinustaisivat hänet ulos heti kättelyssä. Pelkään ja ymmärrän, että tällaisia vihaajia on - ihan Annan ulkokuoren vuoksi.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Anna Paatero laulaa muuten ensimmäisessä semifinaalissa entisen kilpakumppaninsa Anna Puustjärven kappaleen.

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
^Tuo voi olla virhe, koska kannattaisi ehkä nimenomaan erottuia muista Annoista.

Mutta toisaalta: ANNA-nimisillä on tässä kisassa aika hyvä onnistumismahdollisuus  :D ;D ;)

Milmu

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 17
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Pidän Annan erikoisesta soundista ja olen iloinen, että hän pääsi vihdoin semifinaaliin  :)

panama

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 14
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Loistava Anna Paatero!
« Vastaus #44 : 06.03.2011 20:06:57 »
Todella upea oli Annan ensimmäinen semifinaaliesitys. Äänenkäyttö olit taitavaa, herkkää ja samalla voimakasta. Mielestäni Anna sittenkin laulaa vielä paremmin englannin kielellä. Toivottavasti saamme viikon kuluttua kuulla jotakin, jossa Annan äänen syvyys ja voima pääsee täydellisesti esiin. Ihana, nöyrä lahjakkuus ja kaunista oli katseltavaakin. Voittaja-ainesta ehdottomasti!

Etsku-Etana: Viestisi yhdistetty tähän varsinaiseen Anna-aiheeseenm jotta Anna-keskustelu ei pääse hajaantumaan.
« Viimeksi muokattu: 06.03.2011 21:21:25 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
1. semifinaalissa oli hauska yllätys nähdä aivan luonnollinen Annakin ensimmäistä kertaa:

« Viimeksi muokattu: 01.12.2017 00:05:59 kirjoittanut Etsku-Etana »

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Anna on mielestäni tosi paljon kauniimpi tässä kuvassa (ja ko. haastattelussa) kun normaalissa Idols-meikissään. Luonnollinen look pukee häntä. :)
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
^Olen aika lailla samaa mieltä!

Annan koelaulukin löytyy nyt YouTubesta (muutama sekunti):

http://www.youtube.com/watch?v=og7eIUhYM74

melo

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Hetken aikaa näitä luettuani ajattelin tähän kirjoittaa lähinnä oman mielipiteeni esim. tuosta annan liian isosta egosta ja itsevarmuudesta, sekä "liian ohuesta ja narisevasta äänestä" kuin myös noista maneereista. Ne ihmiset jotka eivät annaa oikeasti tunne vaan tekevät päätelmänsä 5 sekunnin perustella jostain tvohjelmasta, kuinka väärässä voittekaan olla. itse voin rehellisesti sanoa että anna ei ole iso egoa nähnytkään, ehkä x-factorissa hänellä saattoi sitä hieman olla ja siellä hän oli todella itsevarma, mutta tämän vuoden idolssiin anna lähti mukaan nöyrällä meiningillä. Itse olen annan sen verran monta vuotta tuntenut joten tiedän että anna on niin maanläheinen ja jalat maassa kuin voi vaan olla joten älkää te jotka ette häntä tunne, huudelko täällä että "ihan kiva mutta kun on niin iso ego ja itseään täynnä ja plaa plaa plaa!"  huudelkaa vasta sitten kun hän oikeasti on olevinaan ja pissi noussut päähän. ja mitä annan ääneen tulee, se ei todellakaan ole ohut, vaan yksi vahvimmista mitä tiedän. Mun mielestä anna on yksi parhaimpia naislaulajia joita suomessa olen ikinä kuullut, enkä nyt sano noin koska anna on hyvä ystäväni. koska ennen kuin häneen edes tutustuin, kuulin hänen lauluaan ja olin aivan myyty. ei annan kaltaista äänä joka päivä tule vastaa, ihan oikeasti. ja noi maneerit, anna on koko ikänsä laulanut samalla tavalla, mitä nyt kehittynyt vuosien varrella. se on vaan annan tyyli laulaa.   

näin, tässä tämän aamun avautuminen.


rauhaa ja rakkautta aamuihinne, buja!

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
^Puhut varmasti ihan asiaa. Helposti syntyy vääriäkin mielikuvia lyhyistä pätkistä, mitä ihmisistä näytetään niin Idolsissa kuin muissakin ohjelmissa.  :(

Oli tosiaankin positiivinen yllätys nähdä Anna myös noin luonnollisessa lookissa kuin tuossa Etskun tuomassa kuvakaappauksessa. :)