Kirjoittaja Aihe: Katsu Tång laulaa rämpytti oman kappaleensa - Tampere  (Luettu 8336 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Katsu Tång (23, Salo) taisi laulaa oman kappaleensa kitaran säestyksellä mutta enpä innostunut. Toinen yritys oli jo parempi mutta se riitti nippanappa tuomareille. Laurin ääni ratkaisi. Jostain syystä hän piti Katsusta. Siis teatteriin!

« Viimeksi muokattu: 27.10.2017 23:15:57 kirjoittanut Etsku-Etana »

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
^jotenkin tykkäsin myös. Ainoa semi-kiinnostava koko jaksossa (ehkä jopa koko kisassa ;) ... no, ei, olihan siellä jokunen ihan hyvä, mut ei ainuttakaan isosti säväyttävää)

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Ääni ja persoona mielenkiintoisia. Laulukin sujui ihan ok:sti. Iso kysymys on kuitenkin se, uppoaako näin outo tyyppi suureen yleisöön. Paremmat mahdollisuudet voisi olla Voice of Finlandissa tai Talentissa. Oikeutetusti jatkoon kuitenkin tässä vaiheessa.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Oli muuten hyvä, että hän toi esittelyvideolla esille juuri sen mitä toi. Valitettavan moni pystyy jollain tasolla samastumaan siihen. Tuttu ilmiö, että jollain tavalla poikkeavat yksilöt syrjäytetään sosiaalisten piirien ulkopuolelle. Ei mikään ihme, että esiintyy vaikeaa syrjäytymisongelmaa, kun ihmiset niin julmia. Toivottavasti kyseiset syrjäyttäjät tunsivat edes pienen piston sydämessään.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Katsu kertoi tosiaan elämästään pienin sanoin muta aka paljon. Todella sympaattinen kaveri mutta hänen puolestaan tuli tietysti hieman apea olo.

Tässä Katsun koelaulu YouTubessa:

http://www.youtube.com/watch?v=m3f2VP-ePxs&feature=youtu.be

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Hän on näköjään linkittänyt etananäkökulmasta hyvän videon https://www.facebook.com/katsunmusiikki

Eikö Etsku tunne tätä kappaletta http://www.youtube.com/watch?v=AuJrEBtmM1Q
« Viimeksi muokattu: 05.10.2013 18:44:44 kirjoittanut Anteater »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Etananäkökulma on tyytyväinen!  ;D

Valitettavasti varsinaisen koelaulun lisäksi ei muuta juuri uskalla laittaa, koska silloin on vaarana, että maikkari vaatii videota poistettavaksi. Sitäpaitsi koelauluja on nopeampi selata YouTubesta, kun turhat lätinät on jätetty pois.

Vai tuonko kappaleen Katsu lauloi?  :D Täytyy myöntää, etten tunnistanut mutta en ehtinyt oikein keskittyä. Täytyypä kuunnella uudelleen!

Hienot Facebook-sivut Katsulla muuten!

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Pidin Katsusta ja mielenkiinnolla odotan, miten jatko sujuu. Olen yllättynyt, että tätä ei kritisoida täällä trubaduuri-meiningistä.   ;) Sen verran singer-songwriter -vaikutelman itse sain enemmän kuin minkään virtuoosilaulajan, että epäilen, ettei idols-kisa ole ehkä oikea paikka, mutta tietenkin Katsu voi yllättää.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Jostain syystä Katsu kuuluu niihin laulajiin, joiden toivon yllättävän myönteisesti. Toivottavasti laulaa rivilauluissa siten, että tuomarit voivat päästää jatkoon.

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Katsu tais olla karsittujen rivistöissä, eikö? Jotenkin kruunasi koko säälittävän jakson (just kun pääsin sanomasta, että ehkä ainoa kiinnostava). Noh, ehkä karsiutumiseen oli hyvä syy, joka selviäis, jos jaksais rivilauluja kahlailla netistä läpi (epäilen).

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
(just kun pääsin sanomasta, että ehkä ainoa kiinnostava). ,

Tuo tarkoittaa minulle tuttuun tyyliin: "Mukana on nyt tosi paljon mielenkiintoisia laulajia"  8)

Trubaduureille ei nyt vaan ole kysyntää kaupallisesti.

Katsu putosi, koska lauloi aivan naurettavan laulun. "Menkää Lahteen, juokaa kaljaa, älkää juoko liikaa". Oliko se itse tehty? Joka tapauksessa sama kuin ottaisi päivän Iltalehden ja alkaisi laulaa sitä oma keksimällä melodialla.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Joo ei ollut mielestäni mikään erikoinen räpellys Katsun laulu. En tunnistanut biisiä.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
No okei, tsekkasin, ja sekunnin googletuksella selvisi, että Juice Leskisen ja Mikko Alatalon "Keskiyön erikoinen" oli kyseessä. Ei nyt ihan Iltalehteä ;) mut eipä tuo anna aihetta protestoida karsiutumista yhtään tän enempää.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Kyllähän minäkin toivoin, että Katsu jatkaa koska pidin hänestä. Mutta olipas hänen kappalevalintansa tosi järkytys. Joku Idolsin vedonlyöntipelle-esiintyjistä voisi laulaa sellaisen koelauluissa mutta että teatterissa!!!!!!

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Joo valitettavasti Katsun pudottaminen oli oikein! Kappalevalinta sopisi lähinnä Tampereen Kalamarkkinoiden taustahälinänä esitettäväksi. Jotain potentiaalia hänessä kuitenkin taisi olla, joten kannustaisin häntä jatkamaan musiikin parissa. Ehkä Jussin koelauluissa mainitsemat pari vuotta oikein käytettyinä saisivat ihmeitä aikaan.

Ihmisiä Katsun ympärillä kannustan katsomaan pintaa syvemmälle. Ei kavereita kannata ulkonäön tai olemuksen perusteella valita. Siis mun mielestä Katsu oli kaunis tyttö sekä ulkoa että sisältä, sitä en kiistä. Jos väärän sukupuolen edustajalta näyttäminen ylipäänsä on vika, se on kuitenkin aika pieni vika.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Katsu muuten latasi tuonne Facebook-sivuilleen uuden esityksen. Sen perusteella hänelle voi suositella ammattiapua (siis musiikkialan ;D ) Esityksessä on paljon hyvää mutta myös huomattava määrä kehittämistarvetta. Aika epätasainen kykyprofiili hänellä!

Muusikko

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 13
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Katsu muuten latasi tuonne Facebook-sivuilleen uuden esityksen. Sen perusteella hänelle voi suositella ammattiapua (siis musiikkialan ;D ) Esityksessä on paljon hyvää mutta myös huomattava määrä kehittämistarvetta. Aika epätasainen kykyprofiili hänellä!

Ottaen huomioon, että meikäläinenhän on siis ihan harrastelijamuusikko, joka lähinnä lähti Idolsiin sen takia mukaan, että saa "ääntänsä" kuuluviin ja kommenttia laulusuorituksestaan, niin olen melkoisen tyytyväinen saavutukseeni. Olen myöskin ennen ollut kova jännittämään, joten sinäänsä on pienoinen ihme, että olen ylipäätään koko kilpailuun pystynyt osallistumaan. Laulutunteja en ole aikaisemmin ottanut, sillä musiikki on ollut vain erittäin rakas harrastus - ei siis pakkopullaa. Tuntien ottamista olen nyttemin harkinnut, muttei tämän hetkinen taloudellinen tilanne anna siihen mahdollisuutta. :/

Kyseinen kappale, jonka teatteriviikonlopulla lauloin, oli yhden läheisen ihmisen ehdotus - ja päätin noudattaa tätä. Ehkä kappale oli väärä, ehkä ei. En todellakaan halua olla mikään "seuraava Anna Abreu" - vaan pitää kaikinpuolin oman tyylini.

Ja tuskin koko homma voi kappalevalinnastakaan kiinni olla, sillä muutama minuakin huonompia ja jopa rivilauluissa mokanneita pääsi jatkoon. Kaiken kaikkiaan oli ihan hieno kokemus olla ohjelmassa mukana.



Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Muusikko = Katsu?

Muusikko

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 13
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Muusikko = Katsu?

Kyllä :) Oon seurannut tätä keskustelua täällä jo muutaman päivän ja vihdoinkin päätin rekistöröityä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Toivottavasti sun ei enää tarvitse olla yksin.

Muusikko

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 13
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Toivottavasti sun ei enää tarvitse olla yksin.

No se asia on vähän mennyt parempaan suuntaan, mulla on yks läheinen ystävä (joka oli mun mukana Tampereen koelauluissa) ja hänen kanssaan vietän aikaa. Mut on ollut kyllä rankkoja vuosia takana. Mut kyl kaikesta selviää :)

Täältä muuten näkee mun vanhempia videoita ja oon kyllä näihin nähden kehittynyt ihan hyvin http://www.youtube.com/user/Musanarkomaani/videos
Ja siltä varalta, että epäilet mun "aitoutta", niin voin vaikka jonku uuden biisin nauhoitella ihan toiveesta?
« Viimeksi muokattu: 10.10.2013 15:42:26 kirjoittanut Muusikko »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Ja siltä varalta, että epäilet mun "aitoutta", niin voin vaikka jonku uuden biisin nauhoitella ihan toiveesta?
Todellakin muuten ehdotan! :D Täytyy vähän aikaa miettiä, minkä kappaleen haluan kuulla.

Eikä täällä sanomaani kannata ottaa minään henkilökohtaisena arvosteluna. Mähän yritän vain sanoa, että sulla on laulussa h*lvetisti potentiaalia mutta esimerkiksi tekniikassa on hiomista. Eihän tuomaritkaan antaneet todellakaan täystyrmäystä musiikkihaaveille. Ilmeisesti Jussikin taisi tarkoittaa jotain samansuuntaista koelauluissa.
« Viimeksi muokattu: 10.10.2013 16:34:34 kirjoittanut Anteater »

Muusikko

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 13
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Ja siltä varalta, että epäilet mun "aitoutta", niin voin vaikka jonku uuden biisin nauhoitella ihan toiveesta?
Todellakin muuten ehdotan! :D Täytyy vähän aikaa miettiä, minkä kappaleen haluan kuulla.

Eikä täällä sanomaani kannata ottaa minään henkilökohtaisena arvosteluna. Mähän yritän vain sanoa, että sulla on laulussa h*lvetisti potentiaalia mutta esimerkiksi tekniikassa on hiomista. Eihän tuomaritkaan antaneet todellakaan täystyrmäystä musiikkihaaveille. Ilmeisesti Jussikin taisi tarkoittaa jotain samansuuntaista koelauluissa.

Ei missään nimessä, siis en oo mitenkään ottanu pahalla! Siis mulla on kaikin puolin hyvät fiilikset ja aina on varaa kehittyä. Just sitä toivoin, että saan ehkä neuvoja/vinkkejä ja vois sitä kautta treenaa paremmaks.

Tuntu silti ihan hyvältä idealta rekata tänne, kun tässähän saan tavallaan "suoraa palautetta", mikä jäi esim. teatteriviikonlopulta tuomareilta saamatta. Mieti tosissaan sitä biisiä, mulla alkaa huomisen jälkeen syysloma niin saan rauhassa puuhastella musan ja klippien parissa. :)

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Kiva kun Muusikko-Katsu eksyi tänne, vaikka hieman tässä naureskelen, että eikö vielä suorempaa palautetta sais kun ei rekkautus, ja vain "salakuuntelis" - nythän kaikki vähänkään empaattiset ja täysjärkiset keskustelijat jättää haukkumatta :P . No leikki leikkinä, ei kai haukuttavaa oliskaan, mut piti itekin hieman leuka väpisten käydä tsekkailemassa, etten sanonu liian pahasti siitä rivilaulusta. Ei ehkä maailman onnistunein biisivalinta tosiaan, mut voin vaan kuvitella, miten vaikeaa noita biisejä ON valita. Harmi kun karsiuduit (myös kisan ja yleisön kannalta) mut kiva kun ilmeisesti hyvillä fiiliksillä kuitenkin :). Teretulemast forkalle, ja sitä tuoreempaa klippiä ootellessa :)

Muusikko

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 13
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Kiva kun Muusikko-Katsu eksyi tänne, vaikka hieman tässä naureskelen, että eikö vielä suorempaa palautetta sais kun ei rekkautus, ja vain "salakuuntelis" - nythän kaikki vähänkään empaattiset ja täysjärkiset keskustelijat jättää haukkumatta :P

Totta tuokin, mutta halusin myöskin päästä vähän "puolustautumaan". ;) Ja nyt kun noista teatterin kuvauksista on jo aikaa ja oon ehtiny prosessoimaan asioita niin ei harmita enää niin kovasti... Uutta vaan putkeen ja ehkä tosiaan yritän uudestaan vuoden tai kahden päästä varmempana ja niin että on enemmän kokemusta takana.

Enkä mä mee rikki, oon kyllä kuullu ihan tarpeeks pahoja juttuja, eli jatkossakin saa ja pitää antaa rakentavaa kritiikkiä. Nää teidän kommentithan tavallaan vaan osoittaa sitä suuntaa, mitä kohta pitäis mennä et olis tulevaisuudessa jotain saumoja? Ja myös tietysti sitä, että jengi näki mussa jotain, vaikka en tuon pidemmälle päässyt. :)