Kirjoittaja Aihe: Keikat  (Luettu 70057 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Keikat
« : 20.04.2010 18:27:37 »
Millä keikoilla olet ollut? Käytkö usein keikoilla? Tekikö joku keikka lähtemättömän vaikutuksen? Onko joku keikka tuntunut pettymykseltä?
« Viimeksi muokattu: 20.04.2010 18:29:32 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #1 : 20.04.2010 20:34:02 »
GREEN DAY ♥♥



...is coming up 8')

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #2 : 20.04.2010 20:47:46 »
Oon oikeesti ollut elämäni aikana aivan älyttömän vähän keikoilla. Jos siis tarkoitetaan jotain yksittäistä konserttia, jota olisin mennyt katsomaan varta vasten just sen tietyn tyypin takia. Tällaisia taitaa olla jopa kaksi: Dream Theater ja Iron Maiden. (Ja sit Metallicaa kuuntelin vastarannalta sen koko keikan, mutta sitä ei varmaan lasketa, kun en maksanut siitä mitään.) :D

Dream Theater ehdottomasti konserteista (noista) paras. Aivan uskomaton oli! Jäi hyvä maku siitä.

Ehkä syynä mun vähäiseen keikkailuun on sekin, että en oikeasti ole koskaan fanittanut mitään (koko elämäni aikana - ainakaan sellaista, joka olisi Suomessa konsertoinut) niin paljon, että olisin vaivautunut hankkiin liput konserttiin, ja sit on aina ollut joku muka hyvä syy, miksi ei oo voinu mennä fiilisteleen muuten vaan.

Oon mä kyllä livenä nähnyt tuhottomasti monia muitakin bändejä/laulajia, mutta aina jossain festareilla/yökerhoissa/tapahtumissa.

Pitäispä joskus oikein yrittää listata, ketä kaikkia on nähnyt livenä :D
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Kiiamo

  • Bumbulanssin kuljettaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 5264
  • Karma: +8/-6
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #3 : 20.04.2010 20:49:55 »
Ite oon kiertäny jonkun verran keikoilla, mut harvemmin minkää sellaisen kenestä en pidä...eli jos keikalle meen, meen kattomaan varta vasten sitä tiettyä artistia. ^^ Parhaimmat keikat on tähän asti olleet varmaan Tokio Hotel (no yllätys), Simple Plan ja Metro Station. : )
I ain't gonna do what I don't want to, I'm gonna live my life.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Keikat
« Vastaus #4 : 20.04.2010 21:00:41 »
Mä periaatteessa lasken festarikeikatkin, jos niitä en laskis, ni en oo monellakaan käyny. :p Laskin mukaan kans laivalla nähdyn Deep Insightin setin. Nyt ollaan menossa kattoo Deep Insightii (30.4) Club Sykkeeseen ja sit tosiaan se Mikan keikka (30.7), jota hehkuttelin. Yritetään kaverin kanssa Lady GaGan keikallekin päästä ja mahdollisesti Ruissiin...1-2 päiväksi. Muse ois ollu myös aika jees. Mut pakko jättää väliin.


- Negative (2006)
- So Called Plan (2006)
- Norher (2006) [siel oli jotain muitaki bändei, mut en kyl enää muista yhtään...tais olla vähän tuntemattomampii].
- Ruisrock (2006) ---> Suburban Tribe, Negative, PMMP (nämä keikat eturivissä, ikimuistoista!), Don Johnson Big Band, The 69 Eyes, Hanoi Rocks, puolet Maija Vilkkumaan esiintymisestä (Olin yhden päivän, lauantai).
- Apulanta (2007)
- Enrique Iglesias (2009) Oli hyvät istumapaikat. :')
- Ruisrock (2009) ---> Children of Bodom, Slipknot, Disco Ensemble, Mew, CMX, The Sounds, Ladytron, Disturbed, Asa (Olin 2 päivää, pe-la). Apua...ei enää muista, että mitä tästä puuttuu...
- ASTE (2009)
- Deep Insight (2010) abiristeilyllä, eturivissä riehuttiin kaverin kanssa. :') & Club Syke vappuna
- Mika (2010) (Cristal Snow)
- Cheek (2010)




Apulanta, Enrique Iglesias ja Deep Insight oli sellaisia keikkoja, että ne tosissaan yllätti mut. En mitään näistä oikeen fanittanu. Apulantaa lähdin katsomaan pikkuveljen seuraksi (ei voinut 11.vuotiasta yksin sinne päästää). Oli törkeen kova ja energinen setti. Ainoastaan se harmitti, että ehkä aavistuksen liian lyhyt keikka. Ja joutui odottamaan kauan, että bändi aloitteli. Hyvät paikat meillä oli, ei sentään murskaannuttu massan alle, sen verran kova meno kyllä jossain vaiheessa oli, että ei ollu se murskaantuminen kaukana.

Enriquen biiseistä olin ihan tyksiny, lähettiin hetken mielijohteesta kaveriporukan kanssa keikalle. Lava oli tosi hieno ja Enrique käytti sitä lavaa paljon liikkumiseen, eli esiintyi tasapuolisesti (tai miten sen selittäis). Otti yleisön hienosti, pääsipä muutama onnellinen sinne lavallekin jutustelemaan ja lauleskelemaan miehen kanssa. Meillä oli tosi hyvä näkymä lavan keskelle ja aina välillä Enrique tuli siihen meidän viereen laulamaan. Lava oli periaatteessa sellainen v-mallinen. Ja sit siitä keskeltä lähti vielä "catwalk". Kyllä musta fani sen keikan jälkeen tuli.

Deep Insightilta olin kuullu vaan pari biisiä ja ihan tykkäsinkin niistä (Dangerous ja It Kills Me). Kaveri intoili enemmän ja jotenki sitten päädyttiin ihan eturiviin. Oli kova meno ja musta tuli fani. :'D 

Slipknot viime kesänä Ruississa oli kanssa jotain aika uskomatonta ja unohtumatonta. Piti lähteä kaverin kanssa sieltä keskeltä pois, kun siellä ei saanut henkeä ja osa porukasta oli aika aggressivisia. Pomppivat melkeen toisten ihmisten päälle. Katsottiin sitten taaempaa ja olihan se huikeeta menoa. Aiheuttihan se yleisömassa sen "maanjäristyksenkin" siellä Ruissalossa.


Ja olihan se aika kova fiilis nähdä Negative. Se on ehkä ainoo bändi, jota oon niin tunteella fanittanu. Jäätävä hetki, ku tajus, et Jonne on todellinen ja se on siinä lavalla mun edessä. (Lol, ihan ku muuten ei ois älynny).

Pettymyksii ei sillee oo ollu..



« Viimeksi muokattu: 25.12.2010 14:57:29 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

kreacherr

  • Kuuluisa Avrilismin pääguru
  • i
  • *
  • Viestejä: 7383
  • Karma: +10/-2
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #5 : 20.04.2010 21:01:37 »
GREEN DAY ♥♥



...is coming up 8')

aaaaaaaaaaaah sama 8')

ite en oo käyny kunnon keikalla kun vaa avrilin, mut sitte ilmaiskonserteis mis on paljon bändei nii oon joskus ollu 8)

Wild nothing.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #6 : 20.04.2010 21:22:05 »
Mä en kyllä valitettavasti edes muista, mitä bändei/laulajii oon kuullut (ku sellaisii on varsinkin rutosti, joilta oon kuullu pari biisiä)... mutta tässä jotain listaa niistä, joita tosiaan livenä nähnyt/kuullut ja ei missään järjestyksessä! ;D

Dream Theater, Iron Maiden, Metallica, Dingo, Tiktak, Lauri Tähkä & Elonkerjuu (montakin kertaa), Taikapeili (hihi), Hanna Ekola (okei tää alkaa mennä jo liiallisuuksiin tää mun muistelu ;P), Negativ, Within Temptations, Indica, Don Johnson Big Band, Kotiteollisuus, Mokomo, Stamina, Apulanta, PMMP, In Flames, Sonata Arctica, Diablo, Amorphis, Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus, Don Huonot, HIM, Stratovarius, Yö, Teräsbetoni, 69Eyes, Thunderstone, Lordi, Nicole, Klamydia, Mikko Leppilampi, Maija Vilkkumaa, Popeda, Zero Nine, Europe, Juice Leskinen, Mamba, The Scorpions, Uriah Heep, Sturm und Drang.... On niitä muitakin, mutta loppu googletusinto ja muisti ;d

Mua eniten ehkä harmittaa, että missasin parikin Nightwishin keikkaa, joita olis ollut mahdollista mennä kattomaan (tai sit olin niin kännis, etten muista, että oon nähny ne ;P) Hanoi Rocks piti kans kerran tsekata, mutta ku ne aloitti niin myöhään keikkansa, ni missattiin, kun lähdettiin kotiin.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Keikat
« Vastaus #7 : 20.04.2010 22:14:37 »
Mua eniten ehkä harmittaa, että missasin parikin Nightwishin keikkaa, joita olis ollut mahdollista mennä kattomaan (tai sit olin niin kännis, etten muista, että oon nähny ne ;P)

Reps. :'DD
 Mua muuten harmittaa etten älynny tilata lippuja Apocalyptican keikalle! Ne oli tässä taannoin Turun konserttitalolla. Siel olis ollu niin mukava katsella ja kuunnella bändiä, oikeen istumapaikalta.

Ja mun listaltahan jäi puuttumaan ASTE! Sen näin joulukuussa 2009 Onnelassa, olin eturivissä silloinkin. Jotenki siihen sit ajauduin. :'DDDDD
« Viimeksi muokattu: 20.04.2010 22:36:32 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #8 : 20.04.2010 22:30:26 »
Mä en oo pitäny kirjaa enää viime vuosina, mutta on niitä keikkoja yli 50 kertynyt..
Osa on isompia, osa pienempiä, lisäksi festareita ja muita useamman esiintyjän konsertteja.
Keikoilta on niin paljon ihania muistoja, ettei tässä ajassa mikä mulla on, ehdi listata kaikkea.
Keikat on elämä! <3 (viime aikoina oon päässy ihan liian harvoin keikoille.. =/ )
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Keikat
« Vastaus #9 : 21.04.2010 13:19:05 »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #10 : 21.04.2010 15:02:15 »
Haha. Mä olin tuolla keikalla ;D
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Fuga.

  • Sandran lönköttelykouluttaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 12170
  • Karma: +119/-100
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #11 : 21.04.2010 17:34:07 »
Mä en oo oikeestaan ollu kunnolla ku yhellä keikalla, Tokio Hotelin viime kuun Suomen konsertissa. En vaan jotenki oo jaksanu vaivautua lähtee keikoille, koska sit sen artistin pitäis olla sellanen ketä fanitan tosi suuresti. Mut haluaisin toki käydä useamminki keikoilla, rakastan sitä tunnelmaa!
Toi kyseinen TH:n konsertti oli mun elämäni paras päivä, ja siitä sytty sellanen keikkainnostus. :') Olisin menny sille peruuntuneelle 5.4.2008 keikallekki.
Ja sit olin 2009 Elämä Lapselle - konsertissa.
« Viimeksi muokattu: 21.04.2010 18:00:00 kirjoittanut Fuga. »
“What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do
- especially in other people’s minds.
When you’re travelling, you are what you are right there and then.
People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road.”

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #12 : 23.04.2010 00:30:36 »
Kahdella maksullisella

- 1.kauden Idolsin Idoleita ja tähtiä keikalla heiluttiin lakanabanderollin kanssa! "Kosketa mua". Lievästi noloa. 8)
- Kent pari vuotta sitten Helsingissä, jolloin melkein eksyin Helsingin "yöhön" ennen keikkaa. Suunnistus ei koskaan ole ollut parhaita avujani.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #13 : 27.04.2010 17:13:35 »
Kävin villeinä nuoruusvuosinani varmaan about 15-20:lla Antti Tuiskun keikalla. Mahtavia keikkoja ne kyllä oli, mutta sinne paloi kyllä aikamoinen määrä rahaa :D

Tik tak on nähty 2 kertaa. Apulanta kerran, samaten Nylon Beat.

Mitähän muita niitä olis..

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Keikat
« Vastaus #14 : 27.04.2010 22:06:41 »
Ohhoh... en tienny, et olit noin intohimonen Tuisku-fani. :D
« Viimeksi muokattu: 27.04.2010 22:43:52 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #15 : 27.04.2010 22:32:42 »
Tusku. Reps.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #16 : 27.04.2010 23:20:13 »
Ties vaikka oltais Jolannen kanssa samoilla keikoilla kiljuttu joskus (;
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #17 : 28.04.2010 08:28:16 »
Ties vaikka oltais Jolannen kanssa samoilla keikoilla kiljuttu joskus (;

Se on varmaan aika todennäköistä ;D

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #18 : 29.04.2010 18:55:23 »
Jooh oon ollu tosi monilla keikoilla. En varmaan edes muista kaikkia.
Mieleenpainuvimpia ovat olleet Linkin Park, Don Johnson Big Band, Timo Kotipelto, Apulannat, Pmmpt, LORDI 8DDD, mm Pelle Miljoona (surkeudessaan.. eheh), Raappanat..
Joo ja monia muita... Apulannan ja Raappanan keikoilla on aina ollut hyvä meno !! Nyt olisi tarkoitus mennä katsastamaan Jukka Pojan ja Ritarikunnan keikkakuntoa huomenissa! :----))
Toivottavasti tulee hyvä keikkakesä! Rammstainin haluaisin ehdottomasti nähdä, mutta mutta. Jos työvuorot Provinssissa menee sen päälle niin ei mahda mitään :: D
Ja suoraansanottuna houkuttaisi kovasti mennä Lady Gagaa katsastamaan!! :: DD

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #19 : 22.12.2010 13:05:08 »
Mä oon ollu aika monil (8

Paramoren oon nähny 2 kertaa, Provinssis -08 ja Helsingis -09. Lupas tulla pian uudestaa... sais kyl jo tulla >:
Sit krean kaa olin Avril Lavignen keikalla -08 (:
Emma-gaala 2007 & 2009 (jälkimmäiseen menin siks ku Disco Ensemble oli siel,ekaan muuten vaa)
ja sit jotai tiktakgimmel-tyylisii keikkoi on moooniiia tullu koettuu !
ja joitai muitaki D:

Angel

  • Syrämellinen sanojen muovailija
  • i
  • *
  • Viestejä: 2648
  • Karma: +4/-3
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #20 : 22.12.2010 13:30:14 »
Anna Abreu x 3
Idoleita ja Tähtiä -07 (?)
Ja jottai randomeja vaikka kui palio. Sitte Jonna Geagea ennenko se oli Geagea ! =D

Ärsyttää ko ei ikkää oo varraa lähtiä minnekkää keikoille. Ja ainako täälläki Oulusa on jottai nii mää en ehi niile ja lol :D
everybody wants happiness, nobody wants pain,
but you can't have a rainbow, without a little rain

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Keikat
« Vastaus #21 : 22.12.2010 15:43:29 »
Tuli viel tohon keikkalistaan tänä vuonna tosiaan Mika (+ Cristal Snow lämppärinä) ja Cheek!  : D Ja Jimi Constantine oli viime pe Onnelassa, mut ei älytty mennä sinne alakertaan ajois. :''D

Ens vuonna luvassa Maroon 5 (Sara Bareilles lämppärinä) ja Enrique Iglesiaksen näen toista kertaa. :')) Pakko mennä, ku kerta Turkuunki tulee. Toivon mukaan myös tulee seikkailtuu Ruisrockissa ja Tammerfesteillä!
« Viimeksi muokattu: 22.12.2010 16:00:49 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #22 : 24.12.2010 05:28:09 »
Gaga <3

Onks Gaga oikeesti ainoo jolla oon käyny :o

Eiku kävin kattoo Fintelligenssiä ihan alkuvuodesta silloisessa Love Hotellissa.

Nyt ajattelin ostaa liput Rähinä Live Tourille, joka olis Lahdessa maaliskuun lopussa. Siel on Puhuva Kone <3 (Ja jotain pikkutekijöitä kuten Cheek, Fintelligens..)

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #23 : 24.12.2010 15:44:01 »
Oho, empä ookkaa kirjottanu tänne vielä mittää. :D
Tätähä pittää iha miettiä vuos kerrallaa tai muute mennee sekasi. Saatan kyllä nyttekki unohtaa jotaki.

TikTak, (2002? vviima 7v<3)
PikkuG (2003<3)
Nylon Beat, Fintelligens, Disco (2003)
Hanna Pakarinen, Technicolour, Indx, Jane, Smak (2004)
Idoleita & Tähtiä (2006)
Ari Koivunen (2007)
Cristal Snow, Redrama (2008)
Anna Abreu (2008)
Idoleita & Tähtiä (2009)
Billy Talent (2010♥)
Axl Smith (2010)
Don Johnson Big Band (2010)
Negative (2010)
Kymppilinja x2 (2010)
Olli PA & Funksons (2010)

Ja oisha näitä varmaa vielä muttaku ei muisti riitä. Unohin varmaa kuitenki jonku tärkeen. :'D Jos vaa assuis etelässä nii kävisin kyllä iha jokaikisellä mahollisella keikalla! :D Oonki sitte kunnostautunu näitte paikallisten undergroundbändien keikoilla, ko tänne pohjosee ei mittää isoja nimiä koskaa tuu. Löytyy mm.
Season x3 (♥), Sininen kaappi, mutta miksi? x3 (♥), Vained x2 (\,,/), Satellite Stories (♥), Dimikuusnolla x3, Random! x2, Tank Engine, Prokaryote, Mafia Veljekset (-.-) x3, Metal Fear, Black Pit, Injustice, Steel Emperor, Temple Balls, X Mess, Saint Veil, Soapstones x2, Execute the Silent x2, Scarm x3 (♥), Hämärä Purppura, Veracious Mind x3, Brick x3, Motherbeast, Sound Style Records, Fatal Rectum Obsession, Pessione x5, ESOM x2, Mushmouthed talk, KRC, Novem, Släpknot, Vaikeat ajat, Apina x2 ja mitähä niitä vielä. : D

Miksköhä mää muistan jostai syystä nää pienemmät nimet palijo paremmi ko noi isommat ? :'D
« Viimeksi muokattu: 24.12.2010 16:01:25 kirjoittanut vviima »

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #24 : 25.12.2010 17:18:29 »
Gaga.

Maroon 5 ens vuonna. Samoin ajattelin mennä Ruissiin, Tammerfestiin, Sauna Open Airiin ja mahdollisesti Provinssiin, koska sinne tulee SOAD.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.