Suomen Idols > Kausi 2008

Koop fan club

(1/5) > >>

Juhkunautti:
ja tällänenkin, tarkotus varmaan selvä :---D

McKenzie:
Tänään olen menossa ystäväni kanssa kuuntelemaan Koopia livenä. Ystävä on supermegaluokan Koop-fani, joten saapa nähdä, kuinka selviän hänen kelkassaan.  ;D 8)

Kaitsu:
Bongasin tälläistä  :) :)

http://www.voice.fi/index.php?option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=2952&cat=1

leena:
Supermegaluokan Koop-fani ilmoittautuu ;) Enpä tiennyt aiemmin forkan muutosta kun meni viime viikko Koop-kuvioissa: kirjajulkkari, johon en todellakaan alunperin ollut menossa, mutta tuli riittävästi muita syitä reissata Helsinkiin ;) sekä perjantainen Mikkeli-keikka. Lahden Winter upin jälkeen vähän huolestutti Koopin suosio, kun siellä oli vähänlaisesti porukkaa (veikkaan, että se edeltävä Fintelligens karsi ainakin meitä aikuisempia Koop-faneja) mutta Mikkelissähän oli tupa täynnä ja täysillä messissä :). Mahtava keikka! Mitenkähän kestän, kun Koop vaan turneeraa pohjoisessa ja muualla kaukana, ja saatan joutua odottamaan seuraavaa keikkaa jopa pari kuukautta ;)

Nyt vaan odotellaan jännityksellä tietoja Koopin levymyynnistä. Kirjajulkkarissa haastattelija Jone Nikula mainitsi (olen 99% varma) että levy olisi myynyt platinaa jo ennakkoon, mutta missään muualla en ole vastaavaa tietoa bongannut - joten saattoihan siinä häneltä lipsahtaa väärä metalli... Mutta oli miten oli, levy on ihan mielettömän upea, jos minulta kysytään - odotukset oli huimat, mutta ne ylitty reilusti. Viimeinen "niitti" tähän kohtuuttomaan Koop-fanitukseen oli se, että mun pari ehdotonta lempibiisiä, You're the Reason ja I Don't Regret Anything, osoittautu Koopin omiksi teksteiksi (tekijät ei siis ollu tiedossa kun eka download-versio levystä tuli - "rakastuin" oikeisiin teksteihin ihan itse ;) ). Ja sit tuli vielä perään itkettävän ihana iTunes-bonusbiisi It Kills Me, Koopin teksti sekin...

Juhkunautti:
Mua niin sapettaa tollaset extra iTunes-biisit. Mä en tajuu niitä lainkaan, niin ottaa päähän >:(
Mitä ne sillä muka voittaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta