Muu musiikki > Yleistä musiikkikeskustelua

Minkä levyn ostit/sait?

(1/37) > >>

Iita:
Otsikko kertoo kaiken. En viitsinyt laittaa listaustopicceihin, koska ajattelin että voitte varmaan kertoa enemmänkin ostamistanne levyistä, kun vaan nimen ja artistin.

vviima:
Heeei täähän sopiikin juuri nyt tähä. 8D
Äiti sano äske että musiikkikullakselle oli tullu nyt mun tilaama levy et sen voi käydä hakemassa.
Eli siis Fall Out Boy - From Under The Cork Tree
Oon kuunnellu tota vaikka kui, mutta ei oo omaksi tullu ostettuu eikä sitä oo saanu parii vuotee enää suomesta nii piti tilata musiikkiliikkeestä. Ku se on jotenki iha eri jos saa sen iha oikeen CDn kätee ku jos kuuntelee vaikka vaan netistä.
Ja aijon samalla kans kysyä ku käyn hakee sen levyn, et voisko ne tilata vielä sen Fall Out Boyn aikasemman levyn eli Take This To Your Grave. Lady Sovereignin Jigsaw on pakko kans saaha nii kysyn voiko ne tilata sitä sieltä, mutten kyllä usko.

menni:
Tuoreimmat levyostokset ovat Edinbughista löydetyt kahden JB:n levyjen UK-painokset eli nyt löytyy Jonas Brothers- ja A little bit longer-levyjä kaksin kappalein hyllystä.
Ostin levyt siis bonusraitojen takia joista etenkin toinen on aivan loistava! Eipä viiden punnan kappalehinta paljon kirpaissut..

Kolmas uusi levyostos on Ebaysta tilattu JB:n eka levy (jota siis on painettu tosi vähän ja se on oikeastaan keräilyharvinaisuus) It's about time ja nyt mulla on se!<3
Rakastan niitä biisejä, niistä todella kuulee laulajien olevan vaan 13 ja 16.. <3

Irina:

--- Lainaus käyttäjältä: menni - 09.05.2009 23:46:24 ---Kolmas uusi levyostos on Ebaysta tilattu JB:n eka levy (jota siis on painettu tosi vähän ja se on oikeastaan keräilyharvinaisuus) It's about time ja nyt mulla on se!<3
Rakastan niitä biisejä, niistä todella kuulee laulajien olevan vaan 13 ja 16.. <3

--- Lainaus päättyy ---

Musta Nick laulaa paljon paremmin nuorempana. Ihanan puhas ääni, nykyään se "ähkii".

menni:
On ihana kuunnella tosiaan noita vanhempia biisejä (etenkin niitä sen soololevyn aikasia<3).
Ähkintää on onneks vaan paikoitellen ja tietyissä biiseissä..
Sisko ei vaan millään usko että alkuaikojen levyllä laulaa poika eikä tyttö.. ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta