Kirjoittaja Aihe: Elias Change oli raspikurkku  (Luettu 45203 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Elias Change oli raspikurkku
« Vastaus #125 : 28.05.2010 10:01:55 »
Aika jännä, et tää tuli nyt ilmi eikä kisan aikana. :p



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Elias Change oli raspikurkku
« Vastaus #126 : 28.05.2010 10:06:12 »
En missään tapauksessa hyväksy huumeiden salakuljetusta. Eliaksella tosin asiaa lieventää minusta rikoksesta kulunut aika, Eliaksen nuori ikä rikoksentekohetkellä ja rikoksesta kärsitty rangaistus. Edellä mainittujen seikkojen takia en tästä menneisyydestä henkilökohtaisesti motkota.(Joskin mielessä on käynyt, onko tämä Eliaksen ainoa rikos vaiko vain ainoa, josta hän on jäänyt kiinni) Se mistä hieman motkotan, on, että Elias ei asiaa tuonut oma-aloitteisesti esiin X Factorin ollessa vielä käynnissä.

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Vs: Elias Change oli raspikurkku
« Vastaus #127 : 28.05.2010 10:31:12 »
Jotenkin tuntuu tälleen yhtenä "kovaäänisimmistä" Elias-faneista, että pitäs ottaa tähän salakuljetuskohuun kantaa. Mut sit taas toisaalta ei huvittas yhtään. Päällimmäinen fiilis on, että mitä asia mulle kuuluu tai faneille yleensäkään. Virheita on varmaan tehnyt itse kukin - useimmat ehkä/toivottavasti vähän vähemmän hölmöjä, mut silti - jo hyvitettyä menneisyyttä, mitä on turha kaivella (jos olis hieman vähemmän ikävä "luuranko" niin voisin todeta, että just tarpeellista särmää turhankin hyveelliseen artistiin ;) ).

Asiallinen anteeksipyyntö omilla sivuilla - niin asiallinen, että varmaan on joku Sonyn PR-vastaava ollut muotoiluapuna (asian vakavuuden huomioonottaen ihan hyvä jos onkin). Se nyt on minusta hieman liiottelua (mutta niin arvattavaa), että Valtanen sanoutuu varuiksi irti kaikesta - levy-yhtiön maine ennen kaikkea, ja artistia tuetaan just sen verran kun se on bisneksien takia välttämätöntä ;(

rojares

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 66
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Pelokkaat papukaijat
« Vastaus #128 : 28.05.2010 11:52:28 »
Otsikkoni viittaa Valtaseen ja melkein kaikkiin muihinkin.

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Vs: Elias Change oli raspikurkku
« Vastaus #129 : 28.05.2010 13:06:50 »
Se mistä hieman motkotan, on, että Elias ei asiaa tuonut oma-aloitteisesti esiin X Factorin ollessa vielä käynnissä.

Onko X factorissa sääntöjä joiden mukaan rikosrekisteri ja muut luurangot pitää tuoda esille? Tietääkseni ei (kuten esim. BB:ssä missä on potkittu hakupapereissa valehdelleita pihalle). Minusta ei voi vaatia, että vapaaehtoisesti mainostaisi tuollaista ikivanhaa asiaa, jonka taatusti itsekin haluaisi unohtaa. Toisaalta tietysti olisi ollut fiksumpaa tuoda asia esille itse, omalla tavalla, ennenkuin roskalehdet ehtivät...

Äh, kuvittelin, ettei tää asia vaivais, mut tuntu pahalta (Eliaksen puolesta) kun näin iltapäiväroskien komeana tuplana asiaa käsittelevät etusivut ;(

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Elias Change oli raspikurkku
« Vastaus #130 : 28.05.2010 14:06:32 »
En tunne X Factorin sääntöjä, mutta olisi ehkä ollut reilumpaa kertoa tuosta asiasta ohjelman ollessa käynnissä, jotta ihmiset olisivat saaneet silloin rauhassa punnita tuon asian. Itsehän jo totesin pitkään pohdittuani, etten pidä tuota noin vanhaa ja nuorella iällä tehtyä rikosta, josta on rangaistus kärsitty, esteenä laulajauralle.
« Viimeksi muokattu: 28.05.2010 14:08:26 kirjoittanut Luottamusmies »

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Elias Change oli raspikurkku
« Vastaus #131 : 28.05.2010 19:07:56 »
Seiska kertoi tästä asiasta vasta kilpailun jälkeen siksi, että siellä on huomattu ettei nousevien tähtien uraa pysty murhaamaan kirjoittelemalla kaikkea skeidaa omilla värikynillä itse kisan aikana. Arinhan he yrittivät tuhota Idolsin aikana, mutteivat onnistuneet. Ja Seiskan perimmäinen tarkoitus on tehdä tavalla tai toisella omilla kyvyillä pinnalle nousseiden osaajien elämästä helevettiä.

Eliaksen käytös oli varsin idioottimaista tämän asian osalta, enkä usko hetkeäkään että hän oikeasti kuvitteli roudaavansa salaattia 26kg Suomeen. Eikö se kuullosta melko hämärältä jos tarjotaan "mahdollisuutta" roudata kotimaahan 26 kiloa salaattia?

Minusta tällaista asiaa on varsin turha ruveta itse jakamaan kansalle kisan aikana. Ylensääkin tällaisia "aiemmassa elämässä" sattuneita virheitä käsitellään sillä tavoin, että annetaan lööppilehtien kaivaa asia esiin, sitten kerrotaan virallinen anteeksipyyntö ja myönnetään katumus. Hyväksi havaittu ja usean artistin/artistin alun kohdalla nähty tapa.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Elias Change oli raspikurkku
« Vastaus #132 : 28.05.2010 19:54:15 »
Ikään kuin olisin 2-1-häviöllä siinä asiassa, olisiko huumesalakuljetustapauksesta pitänyt kertoa ohjelman aikana  ;D. Ehkä itse olisin kertonut. No, minusta ei tällaisen avoimuuden takia varmaan tulisikaan hyvää idolia (no, ei tulisi muutenkaan)

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Vs: Elias Change oli raspikurkku
« Vastaus #133 : 29.05.2010 10:19:04 »
Nyt pitää tunnustaa olleeni väärässä, ainakin jos Iltalehteä on uskominen. X factorin säännöissä on kuin onkin vaatimus tiedottaa tuotantoa vanhoista rötöksistä, eli asia on "käsittelyssä" ja Elias saattaa joutua maksamaan vahingonkorvauksia :(

Rico

  • Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
  • Viestejä: 6014
  • Karma: +14/-53
    • Profiili
Vs: Elias Change oli raspikurkku
« Vastaus #134 : 31.05.2010 01:41:23 »
Helluntailaisäänillä ei kyllä kukaan voita mitään tosiTV-kisaa  ;D  (Onko Elias edes helluntailainen?) Hellureita on muutenkin suomessa vähänlaisesti, ja useimmat heistä paheksuvat tämänkaltaista viihdettä. Tiedän lisäksi monia joilla ei ole edes televisioita...
;D ;D ;D Hellurei sentään... Varsin mielenkiintoinen näkemys, puhutaankohan nyt ihan samasta asiasta.

Tämän kauden kisaajista käsittääkseni sillä Palinin pojalla oli jotain helluntailais-yhteyksiä.

TrueB

  • Ryhmälauluissa loistanut
  • Viestejä: 158
  • Karma: +3/-0
    • Profiili
Vs: Elias Change oli raspikurkku
« Vastaus #135 : 31.05.2010 08:00:46 »
Helluntailaisäänillä ei kyllä kukaan voita mitään tosiTV-kisaa  ;D  (Onko Elias edes helluntailainen?) Hellureita on muutenkin suomessa vähänlaisesti, ja useimmat heistä paheksuvat tämänkaltaista viihdettä. Tiedän lisäksi monia joilla ei ole edes televisioita...
;D ;D ;D Hellurei sentään... Varsin mielenkiintoinen näkemys, puhutaankohan nyt ihan samasta asiasta.

Tämän kauden kisaajista käsittääkseni sillä Palinin pojalla oli jotain helluntailais-yhteyksiä.


Nyt en ymmärrä mitä tarkoitat...
 
Tuolla joku oli aiemmin maininnut huhusta, että Elias olisi voittanut helluntailaisäänillä. Kysyin onko Elias helluntailainen, kun ei käsittääkseni ole... Ja se on ihan totta, ettei helluntailaisäänillä voiteta tosi TV-kisoja... Ainakin sellaista olisi hyvin vaikea uskoa, helluntailaisten määrän ja kiinnostusasteen huomioonottaen.

Ei siis todellakaan mitään helluntailaisia vastaan. Tunnen monia helluntailaisia hyvinkin ja olen ollut ystävien ja tuttujen kautta jossain määrin toiminnassa mukana lapsesta asti.
« Viimeksi muokattu: 31.05.2010 08:17:53 kirjoittanut TrueB »

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Vs: Elias Change oli raspikurkku
« Vastaus #136 : 04.06.2010 08:22:36 »
Kun huumekeskustelu onneksi katosi omaksi topikikseen, poimin tän mun yrityksen herättää muuta Elias-keskustelua takas tänne ;)

Hieman jänskättää tää yhdistelmä pop-rockia suomeksi, ja Elias itse tekemässä biisejä (ainakin jossain haastiksessa arvioi, että puolet levyn biiseistä vois olla omia - toivottavasti ei tuu pettymään, jos levy-yhtiö päättääkin jyrätä tilalle ammattisäveltäjien biisejä maailmalta). Mitenkähän tekstipuoli, kykeneekö kirjottamaan suomeksi ja mitä niistä teksteistä sitten tulee - kyselee kriitttinen "kaikki ei oo ihkua mitä idoli tekee"-fani ;). Lähinnä mietin, että tollanen "there's an evil in this world" tyyli toimii vielä enkuksi, mut suomeksi pitäs minusta ottaa reilu askel arkisempaan suuntaan...

Kun muut oksentelivat imelyyttä suustaan kuullessaan Eliaksen omien rallien "henkisyyden" niin itse ensimmäisen kerran
höristin korviani. Myönnän ettei kyseessä ollut vielä kypsä artisti ja sävellysten pitää vielä terävöityä.
Mutta itse arvostin kuitenkin suuresti noita pieniä Elias-artistin ensi askelia kohti itseilmaisua.

Vaikka toivoinkin hieman arkisempia (eli samalla kai vähemmän "henkisiä") tekstejä, niin en todellakaan oksennellut imelyyttä Eliaksen omille biiseille. Kauniitahan ne oli! Jotenkin vaan minusta (ehkä suomalaisesta hiljaisesta mökötyskulttuurista johtuen ;) ) suomenkieli on "merkityksellisempää", niin että vähempi on enemmän (esim. "I love you" on kevyempi ilmaisu kuin "minä rakastan sinua", tai ainakin sitä voi käyttää kevyemmin). Joten siksi olen hieman huolissani, että kun Elias on tottunut kirjoittamaan enkuksi, suomiteksteihin saattaisi tulla turhankin painavaa sanomanjulistamista (ja tähän kohtaan on pakko lisätä, etten enää naureskele Eliaksen lähimmäisenrakkaussanomalle niinkuin aluksi hieman tein, joten tuo ei ollut sarkasmia).

Tää menee nyt jo ihan off topikiksi taas, mut osaltaanhan tää johtuu siitä, että vaan satun tykkäämään aika suorista, jopa humoristisista, tarinateksteistä (esim. Happoradion tekstejä oon ihastellut viime aikoina). Laitetaan esimerkiksi sitaatti mun lempi-suomilevyn lempibiisistä, se mille nauramalla ihastuin koko levyyn - ei Eliaksen ihan tollasta tarvi toki kirjottaa ;)
sanot ettei sul oo tapana, lähtee heti ekana iltana,
mut huomaan aamulla, peset hampaasi omalla harjalla

(Jos nukun kiltisti sohvalla / Pete Seppälä)

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Elias Change oli raspikurkku
« Vastaus #137 : 05.06.2010 00:57:29 »
suomenkieli on "merkityksellisempää", niin että vähempi on enemmän (esim. "I love you" on kevyempi ilmaisu kuin "minä rakastan sinua", tai ainakin sitä voi käyttää kevyemmin).

No ainakin tässä tapauksessa suomalainen versio on PALJON vahvempi!  :D

Kuinkas englanniksi edes sanotaan sama asia kuin "minä rakastan sinua"?

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Elias Change oli raspikurkku
« Vastaus #138 : 05.06.2010 12:11:56 »
I love you, I'm in love with you.
Suomen minä rakastan sinua on kyllä lause, joka on niin painava, että se tulee sanottua harvoin.

Harmi, että Elias tekee levyn suomeksi eikä englanniksi. Tiedän, taidan kuulua tämän mielipiteeni kanssa vähemmistöön, mutta silti.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Elias Change oli raspikurkku
« Vastaus #139 : 05.06.2010 15:08:12 »
Minä rakastan sinua on kyllä paljon vaikeampi sanoa ku I love you man!
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Elias Change oli raspikurkku
« Vastaus #140 : 05.06.2010 21:41:01 »
Nyt pitää tunnustaa olleeni väärässä, ainakin jos Iltalehteä on uskominen. X factorin säännöissä on kuin onkin vaatimus tiedottaa tuotantoa vanhoista rötöksistä, eli asia on "käsittelyssä" ja Elias saattaa joutua maksamaan vahingonkorvauksia :(

Ja tämähän on aivan oikein, koska Elias rikkoi paitsi lakia tuossa teossaan, myös ohjelman sääntöjä.  >:(

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Vs: Elias Change oli raspikurkku
« Vastaus #141 : 06.06.2010 10:03:44 »
Ja tämähän on aivan oikein, koska Elias rikkoi paitsi lakia tuossa teossaan, myös ohjelman sääntöjä.  >:(

Jos nyt asiaa käsitelleisiin lähteisiin, kuten iltapäivälehtiin, on luottaminen ;) niin ei kirjaimellisesti ottaen rikkonutkaan - kuulemma kisailijoilta kysyttiin rikosrekisterimerkinnöistä, jota Elias ei alaikäisenä tehdystä tempauksestaan saanut. Oli miten oli, toivottavasti koko tästä jutusta päästäs yli ja Eliaksen ura lähtis hyvin käyntiin.

Pakko avautua, että kuulin viime tipassa, että Elias olisi ollut Kotkassa jamikeikalla perjantaina, sellaisessa pubissa, missä olen ollut viimeksi omissa polttareissani 14 vuotta sitten (vanha kotikaupunkini siis kyseessä). Aika armottomasti harmitti, että piti missata tuo (mut katua ei voinut kun oli niin hienoa aiemmin sovittua ohjelmaa - mahtava ilta Koop-keikalla "Koop-ystävien" kanssa ;) ). Ja nyt sit mietityttää, että mitähän muita keikkoja sillä on buukattuna, kun ei tuostakaan löytynyt tietoa mistään (netistä siis - joku pubin oma pieni paikallislehti-ilmoitus oli kuulemma ollut).

Hepsankeikka

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 97
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Elias Change oli raspikurkku
« Vastaus #142 : 06.06.2010 21:28:11 »
Olipa mielenkiintoinen tämä käänne Eliaksen uralla.

Minustakin tämä tekee Eliaksesta mielenkiintoisemman. Elias onkin särmikkäämpi persoona kuin mitä on antanut ymmärtää!

Se, mikä minua hieman hämmästyttää, on Eliaksen valehteleminen oikeudessa. Luulisi, että uskovainen poika olisi kiltisti myöntänyt virheensä, pyytänyt anteeksi ja kärsinyt tuomionsa. Jotenkin tuo valehtelu särähtää minulle pahemmin kuin itse rikos.

Siihen, miksi Elias ei tuonnut asiaa esille kilpailun aikana on sama syy kuin itse rikokseenkin. Ahneus.  8)

TrueB

  • Ryhmälauluissa loistanut
  • Viestejä: 158
  • Karma: +3/-0
    • Profiili
Vs: Elias Change oli raspikurkku
« Vastaus #143 : 07.06.2010 08:35:39 »
Olipa mielenkiintoinen tämä käänne Eliaksen uralla.

Minustakin tämä tekee Eliaksesta mielenkiintoisemman. Elias onkin särmikkäämpi persoona kuin mitä on antanut ymmärtää!

Se, mikä minua hieman hämmästyttää, on Eliaksen valehteleminen oikeudessa. Luulisi, että uskovainen poika olisi kiltisti myöntänyt virheensä, pyytänyt anteeksi ja kärsinyt tuomionsa. Jotenkin tuo valehtelu särähtää minulle pahemmin kuin itse rikos.




Itsekin asiaa mietittyäni olen tullut siihen tulokseen, että tuskin puhui totta kun selitti luulleensa salaatiksi.
 Mutta voi olla niinkin että hän tunsi reissulla niin kovia omantunnontuskia, että selitti koko jutun itselleenkin niin ettei mukamas tiennyt mistä oli kyse. Ihminen voi olla kaikkein helpoimmin itse itsensä petettävissä.
 On mahdollista että kielimuuri esti asian selvittämisen perusteellisesti ennen "salaatinhakureissua", ja Elias halusi itse ajatella ettei tajunnut mitä oli tekemässä. Tämä näin kotipsykologialla selitettynä... :)
 Elias on voinut vuosikaudet uskotella itselleen ettei tajunnut, ja siksi ei ehkä välttämättä tietoisesti valehtele nyt kun lehtijutuissa vakuuttaa että "en tiennyt että kyse oli huumeesta"...

Eliaksen uskovaisuudesta on paha mennä sanomaan, ainakaan siitä oliko uskovainen tuolloin. Mutta ainakin perhe on, ja oli varmasti kasvattanut pojan rehelliseksi. Luultavasti senkin vuoksi koko juttu oli niin vaikea kestää ja Elias oli halunnut unohtaa koko jutun...
 Nyt oikeastaan toivoisi, että Elias olisi niissä maailmanparannuspuheissaankin antanut ymmärtää että on joskus elämässään mokaillut tms. vaikkei olisi suoranaisesti maininnutkaan millä lailla. Tämän asian valossa puhe oli ehkä turhan maalailevaa ja epämääräistä...
 
Kaikkea hyvää Eliakselle kuitenkin... Elämä jatkuu :)
« Viimeksi muokattu: 07.06.2010 08:37:21 kirjoittanut TrueB »

Hepsankeikka

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 97
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Elias Change oli raspikurkku
« Vastaus #144 : 14.06.2010 21:29:37 »

 Elias on voinut vuosikaudet uskotella itselleen ettei tajunnut, ja siksi ei ehkä välttämättä tietoisesti valehtele nyt kun lehtijutuissa vakuuttaa että "en tiennyt että kyse oli huumeesta"...



No höpönlöpön! Eikö Elias ole puhunut jossain "nuoruuden harhahduksesta", mikä taas viittaisi tietoisuuteen tekemästään rikoksesta.

Mutta niinhän se on: idolrakkaus on kuin äidinrakkaus. Kaiken se anteeksi antaa.

Kun Mika Myllylä kärähti dopingista, posteljooni kantoi selkä väärällään kannatuskirjeitä Mikalle. Kun kansanedustaja Juhantalo tuomittiin rikoksesta, kansa palkitsi jatkokaudella eduskunnassa. 

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Vs: Elias Change oli raspikurkku
« Vastaus #145 : 15.06.2010 06:01:26 »

No höpönlöpön! Eikö Elias ole puhunut jossain "nuoruuden harhahduksesta", mikä taas viittaisi tietoisuuteen tekemästään rikoksesta.

Mutta niinhän se on: idolrakkaus on kuin äidinrakkaus. Kaiken se anteeksi antaa.

No onhan hänen täytynyt ymmärtää viimeistään jälkikäteen, että jonkunlainen "harhahdus" tuli tehtyä, kun poliisitkin siitä huomautteli ;). Kyllä tuon luokan hölmöily varmaan kaduttaisi itse kutakin, vaikka kuinka olis tehty vahingossa/tietämättään (en väitä, että oli - sen tietää vain Elias itse, jos hänkään aidosti muistaa).

Idolirakkaus on ehkä erityisen anteeksiantavaista, mutta kai sitä nyt noin vanhan rikoksen vois jo vähitellen anteeksi antaa muutenkin. Tuomio on saatu ja kärsitty jo vuosia sitten. En ole liiemmin yleisiä nettikeskusteluja seurannut, mutta joku tosi fiksusti kirjoitettu kommentti jäi mieleen - jotain sen suuntaista, että maailma olisi aika julma paikka, jos yksi virheliike määrittelisi ihmisen koko elämän, eikä mitään uusia mahdollisuuksia annettais...

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Elias Change oli raspikurkku
« Vastaus #146 : 22.06.2010 15:53:31 »
Missähän kaikki Eliaksen fanit on?  ;) ???

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Elias Change oli raspikurkku
« Vastaus #147 : 22.06.2010 16:00:17 »
Odottelemassa sitä, millaisen levyn herra saa aikaiseksi. ;)
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Vs: Elias Change oli raspikurkku
« Vastaus #148 : 18.09.2010 09:36:42 »
No nyt on sit vihdoin julkaistu levyn nimi ja julkaisupäivä, eli "Rakkaudesta ja pelosta" 27.10. Huhu kertoo, että maanantaina olis ilmestymässä sinkku, mut aika matalalla profiililla tuntuu levy-yhtiö tätä pukkaavan, kun ei siitäkään ole vielä mitään "virallista" tietoa osunut silmään...

http://www.eliashamalainen.fi/2010/09/17/debyyttialbumin-nimi-on-rakkaudesta-ja-pelosta/

Edit: korjataan/lisätään sen verran, että viikonvaihteen Iltasanomissa olikin pieni juttu aiheesta, ja sinkun nimikin selvisi: "Mies vailla virkaa".
« Viimeksi muokattu: 18.09.2010 14:00:31 kirjoittanut leena »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Elias Change oli raspikurkku
« Vastaus #149 : 26.09.2010 01:43:02 »