Kirjoittaja Aihe: Elina Niemen esityksessä ei ollut säteilyvaaraa (jakso 5)  (Luettu 2108 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Elina Niemen (20) jatkoonpääsy oli aivan käsittämätöntä. Hänen kolkko laulunsa muistutti jotain kirkkokuorolaulantaa. Elinan esiintyminenkin oli kuin jostain kirkosta. Ei säteillyt tippaakaan ulospäin. Moisesta on vaikea löytää kaupallista potentiaalia. Mitä mahtoi liikkua Mikella ja Ollilla päässä?

Pannaan tännekin linkki Elinan Idols-topiciin http://www.idolslandia.fi/index.php?topic=3221.0

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Olen eri mieltä. Yhden pisteen saa siitä, että osaa laulaa. Toisen pisteen saa siitä, että jää mieleen aika hyvin. Minäkin muistan hänet idols-karsinnoista, vaikka yleensä en muista juuri ketään. Nämä ovat selviä vahvuuksia. Pistetään vielä varovainen puolikas piste siitä, että vaikuttaa itsevarmalta ja reippaalta. Näitäkin tarvitaan.

En ole silti suinkaan varma, että tästä saadaan muokattua "menestyvää popparia". Olen kuitenkin kiinnostunut. Epäilen, että tarvitsisi taustalleen jonkun, jolla olisi hyvä visio siitä, kuinka tästä kehitetään toimiva paketti yhdessä Elinan kanssa. Luulen, että se olisi mahdollista, mutta vaatisi todennäköisesti enemmän työtä kuin tällä ohjelmalla on rahkeita. Vähän sääli, että meni Ollille. Mike Monroe olisi ollut oikeampi osoite.

Elinankin kannattaa varmaan miettiä, mitä hän oikeastaan haluaa ja mikä on se oma "viesti". Se, että laulaa kauniisti nättejä lauluja, ei pitkälle vie viihdemaailmassa. Kirkoissa laulaminenkin on ihan jees, jos se itselle sopii paremmin.  :)

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
No ainakin minun ja Jussi69:n mielestä Elinan kaltaiselle laulajalle ei vain ole kysyntää tämän maan artistimarkkinoilla.

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Joo, ja jos lukee mun kirjoituksen, niin taidan päätyä epäilemään itse asiassa ihan samaa. ;D Noh, itse vaan jotenkin pidin Elinasta ja lauloihan hän kauniisti. Voihan se riittää kuitenkin melko pitkälle tässä kisassa. Saa nähdä.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Elina oli nyt minusta paljon mielenkiintoisempi ja parempi kuin Idolsissa! En toki veikkaa hänelle säkenöivää läpimurtoa Suomen pop-taivaalle mutta kuitenkin.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Elinassa vain ei ollut lainkaan poptähden vikaa, vaikka ihan kauniisti hän lauloikin. Siksi hän tippui.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Kaksinkamppailu ei kyllä sujunut Elinalta mutta aika huonosti lauloi Minna Hautakangaskin.