Kirjoittaja Aihe: TOP16: 23.3. (Mike ja Lauri)  (Luettu 7418 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: TOP16: 23.3. (Mike ja Lauri)
« Vastaus #25 : 24.03.2012 09:56:55 »
Ooks mää ainut, jonka mielestä Kimmon esitys ei ollut hyvä? Se, että tuo kyseinen esitys kuului illan parhaimmistoon, kertoi enemmän yleisestä tasosta kuin esityksestä.
Mun mielestä se oli "ookoo", mutta ei tuosta biisistä kauheesti saa irti. Huono biisivalinta laulukilpailuun. Selkeästi kyllä tylsin esitys Kimmolta tällä kaudella.

Mä tulin kesken lähetyksen himaan (digiboksi oli tallentamassa) vain huomatakseni, että olohuoneen sulake oli napsahtanut pois, joten missasin ekat kolme esitystä.  :'(

Mun mielestä Mikko oli ihan mielettömän hyvä.  :) Tosin en tuosta musiikkityylistä niin kybällä innostu, mutta tässä oli asennetta. Mun mielestä huutaminen kuului asiaan tuossa biisissä. ;)

Toni ja Amanda olivat mielestäni molemmat huonoja. Queenin biisien laulaminen on kyllä aika riski, jos ei ole tosi hyvä. American idolissakin ovat tehneet usein surkeita Queen-tulkintoja. Amandalla puolestaan alkoi meni vire pieleen kun rupesi jammailemaan lavalla. Kiva Madonna-henkinen asu kyllä.  ;)

Sannalla tylsä biisivalinta kyllä. Sannan vahvuus on se, että laulu koskettaa ja saa jopa kyyneleet silmiin, mutta se edellyttää näköjään täydellistä biisivalintaa. Nyt meni "ihan jees"-linjalle.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: TOP16: 23.3. (Mike ja Lauri)
« Vastaus #26 : 24.03.2012 12:30:49 »
Mun mielestä Mikko oli ihan mielettömän hyvä.  :) Tosin en tuosta musiikkityylistä niin kybällä innostu, mutta tässä oli asennetta. Mun mielestä huutaminen kuului asiaan tuossa biisissä. ;)

Tokihan huutaminen kuuluu ns. asiaan tässä tapauksessa, mut sekin on taas asia erikseen millainen huutaminen kuulostaa hyvältä. Mikon tapauksessa se ei mielestäni kuulostanut hyvältä, vaan liian kovalta ja käheältä karjumiselta. Tietysti tähän vaikuttaa taas sekin, et alkuperäinen biisi on mielestäni todella hyvä ja kuuluu suosikkibiiseihini (ja bändeihini). Ja kuten sanoin ei säkeistöissäkään Mikon ääni täysin istunut biisiin.


The Voice of Finland näyttää facebook sivuillaan poistavan negatiivisia kommentteja. Mielenkiintoista käyttäytymistä. Siis sieltä on poistettu ihan asiallista negatiivista palautetta monelta ihmiseltä, ei mitään haukkuja sinne ole kukaan kirjoitellut (en ainakaan itse ole sieltä sellaisia bongannut).
« Viimeksi muokattu: 24.03.2012 12:36:21 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: TOP16: 23.3. (Mike ja Lauri)
« Vastaus #27 : 24.03.2012 16:47:12 »
Kommentteja illan esityksistä.

Antti. Eihän tässä nyt ollut yhtään mitään! Tasapaksu jollotus ja jotain vire ongelmaa vielä mukana. Ja se "huipennus" siinä lopussa meni aivan pipariksi kun ei tällä jätkällä riitä ääni. Hirveätä.

Saara. Meni kyllä vähän huutamiseksi. Ajoittain ihan hyviä hetkiä, mutta toteutus ei oikein nyt skulannu. Ideana hyvä, että kokeilee rokimpaa, mutta ehkä joku melodisempi biisi?

Kim. Ihan ok. Mä nyt taasen en ymmärrä tämän hehkutusta. Ääni ei ole mitenkään erikoinen. Ja biisivalinta oli tylsä.

Mikko. Tähän mennessä ehdottomasti illan paras esitys. Sopi hyvin äänelle. Huutaminen toimi just niinku pitiki, mutta silti pystyi laulamaan melodiaa. Rock!

Amanda. Nyt oli aika epätasainen esitys. Vähän laulu meinasi välillä mennä metsään. Mutta yleisesti ottaen Amanda on kyllä taitava ja hyvä esiintyjä. Ehkä biisivalinta nyt jotenkin ei sitten toiminut.

Toni. Ääh.. aika hirveätä. Ihan väärä biisi. Epävireinen ja kauhea sekametelisoppa. Ampui itteä jalkaansa. Harmi sinänsä, sillä Tonissa on hirveästi potentiaalia jännäksi poppariksi.

Sanna. Perusvahvaa Sannalta. Kaunis ääni. Ei kuitenkaan räjäyttänyt pankkia.

Kimmo. Helkutin hyvä biisivalinta. Todella hyvin veti. Tässä jätkässä on jotain särmää kyllä. Minusta ihan hyvin voi vetää tällaisessa ohjelmassa iskelmää. Tässä etitään laulajaa, ja jos nyt oikein ajattelen niin iskelmäkin sisältää laulua, ja vielä semmoinen genre joka on aika suosittu täällä suomen maassa.


Yleisesti ottaen aika heikko ilta. Jotenkin tuntui kaikki olevan aika sekavaa. Tuomarit.. biisivalinnat.. esitykset. Esityksistä pidin ehkä ainoastaan Mikon ja Kimmon, Sanna ehkä kolmantena.

Aivan väärä henkilö lähti kotiin Tähkän joukkueesta. Antti on tylsä ja sillä ei ole riittäny ääni vielä yhteenkään biisiin. Sanna taas on vahva persoonallinen tulkitsija. Harmittaa aika vahvasti.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: TOP16: 23.3. (Mike ja Lauri)
« Vastaus #28 : 24.03.2012 19:24:13 »
Luulen, että Lauri Tähkältä pääsi virhesanonta, kun hän päästi Antti Matikaisen jatkoon. Hänen oli tarkoitus päästää Sanna jatkoon, mutta Antin nimi lipsahti vahingossa hänen suustaan ulos. Ihan inhimillinen virhe, joka sattui vain tapahtumaan pahassa paikassa!

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: TOP16: 23.3. (Mike ja Lauri)
« Vastaus #29 : 26.03.2012 22:38:19 »
Nyt Poppipoliisit suitsuttavat Mikko Herrasen esitystä. Ei oo todellista! ;D

madhat

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 86
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: TOP16: 23.3. (Mike ja Lauri)
« Vastaus #30 : 27.03.2012 15:31:56 »
1. Antti Matikainen – Ohi Kiitävää

2. Saara Aalto – Barracuda

3. Kim Koskinen – Bed of Roses

4. Mikko Herranen – The Kill

5. Amanda löfman – Like a Prayer

6. Toni Hiltunen – Somebody to Love

7. Sanna Säntti – Kuunnellaan vaan taivasta

8. Kimmo Härmä – Hopeinen kuu

Antti: tykkäsin Antista sillon kun heppu koelauloi, mutta mielestäni Laurin tiimi ei ole oikein sopinut Antille... en ole tykännyt katsoa esiintymisiä enkä kuunnella lauluja. Perjantain esitys oli ihan mukiin menevä esitys, ei hyvä eikä huono.

Saara: olin samaa mieltä muiden kanssa, ettei oikein kappale sopinut... ainoa mikä oli kohdallaan tässä oli se, että tuollaiseen laulantaan sopii hyvin Saaran kasvonilmeet.

Kim: itse tykkäsin Kimin suorituksesta kyllä, ei parasta mitä häneltä on kuullut ja ehkä alussa kuulosti vähän tönköltä, mutta kertsiin päästessä oli jo miellyttävää kuunneltavaa.

Mikko: Mikko on ihan kiva, mutta olisi kiva kuunnella vähän eri tyyppistäkin laulamista tyypiltä kuin sitä ainaista käheää huutamista. Joku suomenkielinen biisi olisi hyvä tähän väliin Herrasen laulamana kuulla.

Amanda: Amanda ei kyllä ole suosikkini ollut koskaan... Ekan liven "The Show Must Go On" oli tosi huonosti vedetty eikä yhtään tunnetta löytynyt laulusta. Madonnaa oli seuraavassa livessä imitoitu ihan liikaa, mutta laulu oli ihan kuunneltavaa tällä kertaa ja myönnän, että kokonaisuus oli oikein hyvä.

Toni: en olisi halunnut, että Toni tippuu, mutta eihän se nyt hirveän hyvin mennyt. Hankala kappalekin, joten siinä mielessä poju sinnitteli mukana kuitenkin ihan kiitettävästi. Tykkäsin kuitenkin showsta.

Sanna: ei jäänyt yhtään mieleen. Säntistä en ole erityisemmin pitänyt koko kisan aikana. Hyvä kun tippui.

Kimmo: Kimmo ei myöskään iske, mutta ihan hyvää laulua se oli.

A crown is merely a hat that lets the rain in.
Frederick The Great

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: TOP16: 23.3. (Mike ja Lauri)
« Vastaus #31 : 27.03.2012 17:07:08 »
Poppipoliiseilla oli mielestäni ihan hyvät analyysit tämän jakson meiningistä. Montaa mieltä voi olla Mikko Herrasesta, mutta silti aika hyvää settiä tällä kertaa poliiseilta.