Kirjoittaja Aihe: ESC first semifinal 6.5!  (Luettu 11246 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21596
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: ESC first semifinal 6.5!
« Vastaus #50 : 06.05.2014 23:59:52 »
Minulla meni aika huonosti: 7/10.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21596
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: ESC first semifinal 6.5!
« Vastaus #51 : 07.05.2014 00:00:51 »
8/10 meni oikein mun veikkauksesta/toiveista. Ihan hyvin meni, Portugalin olis voinu pistää finaaliin Islannin tai Azerbaidzanin tilalle.

Ehei! Vain jullkaistut veikkaukset hyväksytään!  8)

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: ESC first semifinal 6.5!
« Vastaus #52 : 07.05.2014 00:06:02 »
8/10 meni oikein mun veikkauksesta/toiveista. Ihan hyvin meni, Portugalin olis voinu pistää finaaliin Islannin tai Azerbaidzanin tilalle.

Ehei! Vain jullkaistut veikkaukset hyväksytään!  8)

Mulla on työpöydällä muistilappu jonne veikkaukset tein. Siinä on myös kappalekohtaset kommentit, jotka jääköön myös vain mun nähtäväksi : )
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: ESC first semifinal 6.5!
« Vastaus #53 : 07.05.2014 00:11:36 »
Veikkaukseni meni yllättävän hyvin 8/10. Latvian & Viron suhteen meni mönkään. Molemmat olisin kyllä halunnut nähdä finaalissa, joten siinä mielessä harmittaa. Yllätyin paljonkin San Marinon läpipääsemisestä. Tämän kyllä soinkin Valentinalle :). Soin myös jatkopaikan Montenegrolle, vaikka itse en siitä kappaleesta kauheasti pidä.

Belgian putoamiseen olen ihan törkeän tyytyväinen :). Virolle karsiutuminen tiesi sitä, että kolmen vuoden mittainen finaaliputki katkesi. Latvia on karsiutunut finaalista nyt kuusi vuotta putkeen :(. Moldovalle tämä karsiutuminen oli ensimmäinen sitten vuoden 2008. Albania jäi finaalin ulkopuolelle toisena vuonna peräkkäin. Portugali teki paluun viisuihin, mutta ei se nyt finaaliin valitettavasti yltänyt.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Vs: ESC first semifinal 6.5!
« Vastaus #54 : 07.05.2014 00:12:46 »
Näin vaan kaksi viimeistä esitystä kokonaan mutta lyhyiden pätkien perusteella mun suosikit oli Armenia, Islanti ja Alankomaat. 8D

Fuga.

  • Sandran lönköttelykouluttaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 12170
  • Karma: +119/-100
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
Vs: ESC first semifinal 6.5!
« Vastaus #55 : 07.05.2014 00:18:17 »
Mä tykkäsin Ruotsin biisistä vaikka se oliki aika perus "tuulikoneet käyntiin" - kappale sliipattuine esittäjineen :D
Myös Venäjä nous positiivisesti ylitse muiden, loput oliki sit aika tasapaksuja ja tylsiä. Mut en sano et huonojakaa!

Oonko muute ainoo kenen mielestä ne Venäjän tytöt näytti aika paljon Jennifer Lawrencelta :D
« Viimeksi muokattu: 07.05.2014 00:20:21 kirjoittanut Fuga. »
“What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do
- especially in other people’s minds.
When you’re travelling, you are what you are right there and then.
People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road.”

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: ESC first semifinal 6.5!
« Vastaus #56 : 07.05.2014 00:31:03 »
Jos huomasitte niin Moldovan esityksessä nähtiin viisuhistorian ensimmäinen hiustemppu :D.

Kyllähän sillä alussa oli varsin pitkät hiukset ja sitten "pätkäisi" ne eli veti ylimääräiset lisäkkeet pois. ;D

Jos olisi ollut mahdollisuus, niin olisin todennäköisesti äänestänyt Islantia, Albaniaa ja Unkaria.

Tosi hieno show oli kaikkineen ja viihdyin hyvin. Ehkä vähän yllättäen pidin kaikista vähiten Montenegrosta - vaikka se sitten menikin jatkoon.  Minäkin ilahduin kovasti San Marinon jatkopaikasta, kun esittäjälle ja kappaleelle on vinoiltu ihan turhan paljoa. Islannin jatkopaikka ilahdutti myös kovasti. Albanian en oikein uskonutkaan pääsevän finaaliin vaikka pidin laulusta.

Unkari, Alankomaat ja Viro olivat ainakin onnistuneet hienosti esityksen rakentamisessa. Ja Sanna sai Ruotsin kappaleeseen tunnetta mukaan enemmän kuin aikaisemmin. Venäjä toimi myös yllättävän hyvin. Ukraina ei mielestäni vieläkään ole niin hyvä kuin usein aiemmin, ei laulu eikä laulaja. Belgian laulu kuulosti siltä että se olisi jostain makaaberista kauhuoopperasta - mutta sellaisena se kyllä toimisi ihan hyvin. Belgia on varmaan aika pettynyt.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: ESC first semifinal 6.5!
« Vastaus #57 : 11.05.2014 02:32:18 »
Semin tulokset:

1. Alankomaat 150p
2. Ruotsi 131p
3. Unkari 127p
4. Armenia 121p
5. Ukraina 118p
6. Venäjä 63p
7. Montenegro 63p
8. Islanti 61p
9. Azerbaidzan 57p
10. San Marino 40p
11. Portugali 39p
12. Viro 36p
13. Latvia 33p
14. Belgia 28p
15. Albania 22p
16. Moldova 13p

Ai ai kun on Portugali jäänyt noin lähelle finaalipaikka. Vaivainen yksi piste on San Marinoon eroa. Jokseen osasin odottaa, että San Marino olisi se viimeinen jatkoonpäässyt tässä semissä. Virokin jäänyt noin lähelle finaalipaikkaa. Pa*ska! Moldovan jumbosija ei tavallaan yllätä, kun se esitys oli tosi huono. Alankomaiden voitto ei kyllä yllätä, kun semiesitys oli todella vahva. Finaalin kehno sijoitus ei sitten ole yllätys, kun katsoo Azerien sijoittuneen vasta yhdeksänneksi.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors