Kirjoittaja Aihe: Spotify  (Luettu 35503 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Spotify
« Vastaus #150 : 05.01.2016 15:38:59 »
Harvemmin ärsyynnyn Spotifyn mainoksista, mut nyt siellä pyörii jatkuvasti joku ihmeen Radiotopia mainos ja ne on niiiiiiin ärsyjä, aaaaargh.
Minusta kymppi kuussa ei ole kyllä paljon hyvästä musiikkipalvelusta, ja pääsee samalla typeristä mainoksista eroon.
Eihän se olekaan. Itse en ole kokenut tarpeelliseksi ostaa. Kuten sanoinkin, harvemmin ärsyynnyn mainoksista ja nykyään en aina edes huomaa niiden tuloa. Opiskelijabudjetilla joutuu tekemään valintoja, maksan jo 10 € Netflixistä joka kuukausi. :)
« Viimeksi muokattu: 05.01.2016 15:51:25 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Spotify
« Vastaus #151 : 05.01.2016 17:50:59 »
Mä hankin nyt myös Spotify Premiumin. Helpottaa huomattavasti ulkomaille lähtöä kun voi kuunnella musiikkia offlinessa. Toisaalta taas mielelläni tuen myös vähän enemmän artistia kun mitä pelkällä ilmaiskäyttäjällä tukisin. Ja pääsi myös mainoksista eroon,jee!
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Spotify
« Vastaus #152 : 06.01.2016 11:38:56 »
Jotkut mainokset on kyllä ärsyttäviä, mutta joistakin on kyllä olleet mielenkiintoisiakin ;D Varsinkin jos mainostaa jotain uutta laulua mistä ei tiennyt. Joten en koe tarpeelliseksi ostaa, äänenlaadunkin olen kokenut tarpeeksi hyväksi.
"Taylor, you'll be fine...""

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Spotify
« Vastaus #153 : 06.01.2016 11:59:01 »
Nykyään jos kuuntelee puhelimella tai tabletilla, tulee myös niitä mainoksia, et jos katsoo yhden noin minuutin pituisen videon, saa kuunnella ilman mainoksia puoli tuntia. Monesti kun olen pidemmän aikaa kuunnellut reissatessa, on näitä tullut monta kertaa ja on saanut mukavasti kuunnella pitkään ilman mainoksia. Ihan hyvä ratkaisu sekin. :)

Ja tuo on myös totta mitä Juhku sanoi, toisinaan mainoksista bongaa uusia ja itseä kiinnostavia biisejä. Nykyään kun en kuuntele radiota, oon aika pihalla välillä uusista artisteista, kunnes bongaan Spotifystä. :D



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Spotify
« Vastaus #154 : 06.01.2016 13:12:48 »
Joo siis ei muakaa ne mainokset edes häirinnyt siinä ilmaisversiossa. Niihin oli jo niin tottunut ja olihan ne välillä tosi hyviäkin. Tuo offline-ominaisuus oli pääosin se miks halusin ostaa Premiumin.
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Spotify
« Vastaus #155 : 06.01.2016 17:33:39 »
Joo siis ei muakaa ne mainokset edes häirinnyt siinä ilmaisversiossa. Niihin oli jo niin tottunut ja olihan ne välillä tosi hyviäkin. Tuo offline-ominaisuus oli pääosin se miks halusin ostaa Premiumin.

Se offline-ominaisuus ois varmasti itellekin se kiinnostavin juttu Premiumissa, vaihtoon lähtiessä kyl varmasti tosi kätsy! Ois pitäny ite kans sillon hommata. :)



~It feels good. Is that reason enough for you.~

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Spotify
« Vastaus #156 : 20.04.2016 09:22:32 »
Mä hyödynsin Spotifyn "3 kuukautta Premiumia 0,99€" -tarjouksen kun lähdin vaihtoon ja olihan se vähän kurjaa palata ilmaisversioon. Lähinnä kyllä sen takia, että Premiumissa sai puhelimellakin valita minkä kappaleen kuuntelee ja skippailu on rajatonta toisin kuin ilmaisversiossa. Mutta tosiaan, opiskelijabudjetissa se kymppi kuussa tuntuu.
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"