Kirjoittaja Aihe: Vain elämää  (Luettu 65334 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #200 : 12.02.2018 21:00:37 »
Todella ympäripyöreitä vastauksia vaan tuotannolta. Ei tarvii yksityiskohtia selostaa jos taustalla on jotain tosi henkilökohtaista, riittäis jo se, että sanois sen olevan henkilökohtaista. :D Mutta tietty tuotanto näkee tän asian myös ilmaisena markkinointina....
« Viimeksi muokattu: 12.02.2018 21:54:42 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21659
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #201 : 14.02.2018 10:54:00 »
Ei tarvii yksityiskohtia selostaa jos taustalla on jotain tosi henkilökohtaista, riittäis jo se, että sanois sen olevan henkilökohtaista. :D

No on se aika ilmeistä, että kyseessä eivät olleet henkilökohtaiset asiat (ja syyksi kelpaa lähinnä oma tai läheisen sairastuminen). Kyllä sellainen olisi sanottu. Jos olisi pitänyt veikata, kuka porukasta hajoaa muutaman päivän jälkeen, olisin kyllä Terhi Kokkosta veikannut.

Terhi Kokkonen ei ole kestänyt tiukkaa ohjelmaa tai ei ole suoriutunut lauluosuuksistaan tai joku on sanonut jotain sellaista, mistä hän ei tykkää. Näihin laittaisin omat vedonlyöntiroposeni kiinni. Mutta kiitos typerien salassapitosopimusten, totuutta ei kyllä vähään aikaan kerrota.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #202 : 21.03.2018 22:10:02 »
27.4. alkaa. Nyt sekin on julkistetty.


Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #204 : 27.04.2018 08:25:13 »
https://m.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201804262200904666_tw.shtml

Jännä, kun ei uudetkaan jaksot ehtineet vielä alkaa.
"Taylor, you'll be fine...""

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #205 : 27.04.2018 14:25:59 »
Voisivat kyllä jo pitää pienen tauon... Loppuu kohta bändit ja artistit kesken.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #206 : 27.04.2018 20:33:57 »
Voisivat kyllä jo pitää pienen tauon... Loppuu kohta bändit ja artistit kesken.

mietein myös sitä mistä löytyy artisteja (tai on ne varmaan jo valittukin) jotka tahtoo mukaan
"Taylor, you'll be fine...""

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #207 : 27.04.2018 22:36:47 »
Avausjaksossa oli vaihtelevan tasoisia esityksiä, mutta ekan jakson perusteella kyllä harmittaa pirusti se, että Terhi Kokkonen lähti kesken kaiken kotiin. Hänen tulkintansa ekassa jaksossa oli suorastaan maaginen... Mitenköhän hyviä esityksiä jäi nyt kuulematta, kun häneltä ilmeisesti jäi kaksi kappaletta esittämättä.

Yleensä ekan jakson isäntä on aina joku artisti, jolla on paljon hittejä, jotta saadaan hyvä startti kaudelle. Tällä kertaa se oli Danny. Tuntui kyllä, että Dannyn hitit 60-luvulta eivät ole oikein kestäneet aikaa. Riittävän ronskisti käsittelemällä niihin kyllä saatiin eloa (vrt. Kasmir).

Tällä kertaa Sani oli se artisti, josta ei ole kuulunut vähään aikaan mitään, ja hänen sooloesityksensä taisi antaa osviittaa siitä, että miksi ei. Ääni kuulosti epämiellyttävällä tavalla röökin karhentamalta. Sitä en tiedä, että polttaako hän, mutta harmillisesti vaikutelma oli tuo. Duetto Arttu Wiskarin kanssa meni kyllä vähän paremmin.

Terhi Kokkosta, Arttu Wiskaria ja Mira Luotia oli kyllä ilo kuunnella tänään.  :) Usein ennen Vain elämää -kauden alkua tulee fiilis, että onkohan kausi katsomisen arvoinen, mutta tälläkin kertaa vaikuttaa siltä, että taas on monia hyviä esityksiä luvassa.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #208 : 29.04.2018 18:51:14 »
Avausjaksossa oli vaihtelevan tasoisia esityksiä, mutta ekan jakson perusteella kyllä harmittaa pirusti se, että Terhi Kokkonen lähti kesken kaiken kotiin. Hänen tulkintansa ekassa jaksossa oli suorastaan maaginen... Mitenköhän hyviä esityksiä jäi nyt kuulematta, kun häneltä ilmeisesti jäi kaksi kappaletta esittämättä.

Tästä olen ehdottomasti samaa mieltä!


Dannyllä on kyllä mukavasti hittejä, mutta en oikein jaksa häntä "persoonana". En myöskään odota kovin innolla hänen tulkintojaan, mutta saapa nähdä mitä tulee. :D Hieman rasittaa myös se, että tällä kaudella on taas pilkottu jaksot kahtia. Rikkoo ikävästi tunnelmaa.  Yritän varmaan torstain jakson katsoa aina ennen perjantain jakson alkamista, niin saisi mahdollisimman putkeen katsottua.
« Viimeksi muokattu: 29.04.2018 18:53:11 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #209 : 07.05.2018 20:54:03 »

Minuakin harmittaa, että Terhi Kokkonen jätti kesken.

Onkohan Miran päivänä samat PMMP-hitit kuin aikoinaan Paula Vesalan ollessa ohjelmassa mukana vai onko kenties kaikki biisit eri kappaleita?


Näköjään liikkuu huhuja seuraavan kauden artisteista, mistä mahtaa ollakaan peräisin. https://lansi-savo.fi/uutiset/lahella/4317af4b-3759-4083-8a0f-132695a35fac Tuure Kilpeläistä oon kyllä odottanutkin tähän ohjelmaan.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #210 : 08.05.2018 23:48:06 »
Miran ekalla sooloalbumilla on monia hyviä biisejä, toivottavasti niitäkin kuullaan! :)


Kasmirin jakso oli ajatuksena itselle vähän plääh, kun en oikein hänen musastaan välitä. Mutta saatiin mukaan kyllä kivoja versioita, onneks! Arttu Wiskarilla ja Sanilla oli hyväntuuliset versiot. Sanin kappaleesta tuli Aikakonemainen fiilis. Terhi teki taas loistavan ja omannäköisen kappaleen, mutta itse laulusuoritus ei mielestäni mennyt nyt niin hyvin kuin Dannyn jaksossa. Miran biisi tempaisi myös mukaansa. Aki Tykki (tai pitäiskö sanoa Happoradio, kun koko bändi oli lavalla) teki biisistä ihan omansa. :D Olisi voinut olla kuin suoraan heidän levyltään. Itse asiassa mietinkin, että sanoitukset olivat hyvin Happoradiomaiset. :D Danny oli....Danny.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #211 : 12.05.2018 21:08:32 »
Mira Luoti on ollut mulle vähän yllätys. En ole ollut mikään PMMP-fani, enkä ole käynyt heidän keikoillaan, mutta tässä ohjelmassa Mira Luoti on kyllä ollut huikea esiintyjä.

Dannyn esityksistä täytyy sanoa, että mieshän on jo 75-vuotias, joten ihan huikeita vetoja ei välttis kannatakaan enää odottaa.  :) Taitaa olla vanhin sarjassa esiintynyt artisti.

Jotenkin tulee katsottua sarjaa vähän sillä silmällä, että missä näkyvät Terhi Kokkosen ja tuotannon väliset ongelmat, ja miten ne on yritetty peittää.  :P Terhi Kokkosen päivä näytti tästä ehkä häivähdyksen, eli jaksossa ei ollut yhteistä Terhin valitsemaa ohjelmaa. Näytettiin vain, kun Terhi kävi yksin lenkillä. Samoin tuntui, että esityksien esi- ja jälkifiilistelyjä näytettiin vähemmän, mutta ehkä siinä oli kyse myös siitä, että ei ollut vain kovin kiinnostavaa sanottavaa. Terhi Kokkonen kun ei tunnu olevan mikään suupaltti.

Arttu Wiskarista oli jo Tähdet, tähdet -ohjelman perusteella fiilis, että hän on hyvin monipuolinen laulaja, ja hän on kyllä ollut mukava lisä tälle kaudelle.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #212 : 13.05.2018 00:39:09 »
Oon tykännyt Mirasta tosi paljon, tuli juuri tovi sitten kuunneltua hänen debyytti sooloalbuminsakin uudelleen ja onhan se valtavan hyvä! Toivon tosiaan, että hänen soolomatskuaankin kuullaan eikä pelkkää PMMP:tä.

Arttu Wiskari tekee sellaista musaa, josta en välitä, mutta Tähdet, Tähdet ohjelmassa hän oli valtavan viihdyttävä ja nytkin on tehnyt hyviä versioita. Hänen oma matskunsa ei vaan iske muhun. :D

Terhistä tosiaan huomaa sen, että hän kaipaa ehkä enemmän omaa rauhaa kuin muut ja taisi uupua niistä aktiviteeteistä ja kaikesta ylimääräisestä. Ymmärrän sen kyllä, koska oon jossain mielessä samankaltainen. Uskon, että niiden määrä on tullut hänelle aidosti yllätyksenä.

Terhin päivänä oli tarkoitus kyllä olla alunperin aktiviteetti.

Päivä poikkeaa totutusta

Tämä oli ratkaiseva käänne Terhi Kokkosen potkuihin Vain elämää -ohjelmasta – hetket lounaan jälkeen muuttivat kaiken
« Viimeksi muokattu: 15.05.2018 21:50:45 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21659
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #213 : 15.05.2018 19:33:16 »
Terhistä tosiaan huomaa sen, että hän kaipaa ehkä enemmän omaa rauhaa kuin muut ja taisi uupua niistä aktiviteeteistä ja kaikesta ylimääräisestä. Ymmärrän sen kyllä, koska oon jossain mielessä samankaltainen. Uskon, että niiden määrä on tullut hänelle aidosti yllätyksenä.

Mutta eikö kuvaukset kestäneet vain viikon verran?

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #214 : 15.05.2018 20:32:01 »
Terhistä tosiaan huomaa sen, että hän kaipaa ehkä enemmän omaa rauhaa kuin muut ja taisi uupua niistä aktiviteeteistä ja kaikesta ylimääräisestä. Ymmärrän sen kyllä, koska oon jossain mielessä samankaltainen. Uskon, että niiden määrä on tullut hänelle aidosti yllätyksenä.

Mutta eikö kuvaukset kestäneet vain viikon verran?

Promokuvauksineen varmaan sen 9 päivää. Artistijaksoja 7, siihen lisäksi viimeinen jakso, joka on yleensä ollu duettojakso (olettaisin, et on mukana tällä kaudella) ja sitten voisi järkeillä, et promokuviin/insertteihin ym. yksi päivä.
« Viimeksi muokattu: 15.05.2018 21:52:27 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #215 : 16.05.2018 11:54:19 »
Mun mielestä luin jostain et ainakin jollain kaudella olisi 10 päivää ollut kuvauksia :)

Harmillista toi Terhin tapaus, Amen on ollu kyl yks tosi paljon soitettu biisi mun soittolistoilla :) mut Terhin lisäks Aki ja Mira on yllättäneet vedoillaan. Tai no, Akista en oo yllättyny mutta tosi mielissäni, Happoradiota on tullut kuunneltuu kuitenkin tosi paljon niin vedot on kyl miellyttäny :)

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #216 : 01.06.2018 23:47:59 »
Danny parantaa suoritustaan kuin sika juoksuaan.  :) Mulle Danny on ollut aika tuntematon suuruus, kun hänen musiikkigenrensä ei ole ollut mun suosikkeja, mutta kyllä hän näköjään vielä yli 70-vuotiaanakin pystyy saamaan aikaan mielenkiintoisia esityksiä. Tänä iltana tuli ehkä ehjin esitys, vaikka parissa aiemmassakin esityksessä on ollut hetkittäin kivoja viboja.

Terhi Kokkosesta tuli kyllä tällä kaudella vähän sellainen fiilis, että ehkä hän oli jotenkin rikki osallistuessaan Vain elämää -ohjelmaan, tai ainakin hän vaikutti hyvin hauraalta. Mä en jotenkin usko sitä, että formaatissa on vika, jos jo kymmenet Vain elämää -ohjelmassa esiintyneet artistit ovat olleet sitä mieltä, että sarja on tosi hyvä juttu. Erityiset peukutukset Sanille ja Kasmirille, jotka järjestivät hyvin lyhyellä varoitusajalla hyvätasoisen ylimääräisen numeron, koska Terhi oli poissa.


Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #217 : 02.06.2018 18:27:55 »
Mä en kyllä saa Dannyn versioista otetta, kuulostaa kaikki aika lailla samalta. :D Akin päivänä parhaiten mun mielestä vetivät Mira ja Sani. Harmi kun Terhiltä jäi juuri Akin päivä väliin, olisin todella mielelläni kuullut hänen tulkintansa Happoradion kappaleesta.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #218 : 05.06.2018 22:00:06 »
Harmi kun Terhiltä jäi juuri Akin päivä väliin, olisin todella mielelläni kuullut hänen tulkintansa Happoradion kappaleesta.

Mua harmittaa ihan sama! Mä luulen, että Happiksen biisit ois sopinu Terhille tosi hyvin.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #219 : 05.06.2018 23:09:14 »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

JohnnyUtah

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 365
  • Karma: +28/-5
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #220 : 07.06.2018 10:47:31 »
Pari kohtuu tuoretta naisartistia sitten valittu. Ellinooralla ja Evelinalla molemmilla ainoastaan yksi albumi julkaistuna ja pari singleä sen päälle. No eipähän tule ainakaan vaikeuksia muille artisteille miettiä, että minkähän biisin valitsisi  ;D

Johtunee toki siitä, ettei valovoimaisia naisartisteja enää ole jäljellä paljoa? Kaikki parhaat olleet jo mukana?

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #221 : 07.06.2018 20:09:04 »
Edelleen toivois tän ohjelman kanssa taukoa. :D Ellinoora ja Evelina ovat kyllä itselle mieluisia artisteja, joten siinä mielessä kiva nähdä  heitä ohjelmassa. Ehkä on paremmat mahikset saada kuulla omista lempparibiiseistä versiot, kun ei ole montaa levyä heillä takana. :D

Sanin päivän eka puolisko sisälsi ihan huiput versiot, tykkäsin jokaisesta todella paljon! :) Aki Tykin Odota ehkä kuitenkin jäi suurimmaksi suosikiksi, hauska veto tehdä siitä kasariversio. :D Myös Miran ja Akin yhteisesitys oli onnistunut, paljon mielekkääpi kuin viime jakson yhteisesitys, joka jäi tylsäksi.
« Viimeksi muokattu: 07.06.2018 22:29:35 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #222 : 12.06.2018 21:55:13 »
Evelinan livelaulu ei ihan sitä parasta ole. Muutenkin olen sitä mieltä että ohjelma oli mielenkiintoisempi kun se tuli vaan syksyllä.
"Taylor, you'll be fine...""

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #223 : 15.06.2018 16:33:44 »
Evelina on livenä parhaimmillaan sellasilla intiimeillä tai akustisilla keikoilla. Ja monesti toisten biisejä laulaa paremmin. En sitten tiedä onko sillä sovitukset laitettu liian hankaliksi omien biisien kanssa...ja voi olla, että hengitystekniikoissa kans jotain häikkää, sitku viel liikkuu paljon lavalla. Uskon, että tässä ohjelmassa esiintyy hyvin. Tähdet tähdet ohjelmassa myös handlasi esitykset älyttömän hyvin.


Kevään tuotantokausi sitten päättyi eilen, unohdinkin taas ettei tullut duettojaksoa vaan se, jossa jokainen saa esittää minkä tahansa itselle tärkeän biisin. Jotenkin se tuntuu hölmöltä, kun ajatuksena on ohjelmassa esittää toistensa tuotantoa. Rikkoo ohjelman ideaa. Olisin siis mieluummin ottanut sen duettojakson. Silloin kun olisi vielä ollut mahdollista kuulla joku sellainen biisi, jota ei artistien päivinä esitetty ja jonka olisi itse vielä tahtonut kuulla. Täytyy kyllä sanoa, että Akin Happy (Pharrell Williams) oli hiton odottomaton valinta, mutta ihan loistava versiointi! :D Harmi kun näitä biisejä ei kuulla levytettynä.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2018 21:25:03 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #224 : 07.07.2018 19:36:58 »
Kevään tuotantokausi sitten päättyi eilen, unohdinkin taas ettei tullut duettojaksoa vaan se, jossa jokainen saa esittää minkä tahansa itselle tärkeän biisin. Jotenkin se tuntuu hölmöltä, kun ajatuksena on ohjelmassa esittää toistensa tuotantoa. Rikkoo ohjelman ideaa. Olisin siis mieluummin ottanut sen duettojakson. Silloin kun olisi vielä ollut mahdollista kuulla joku sellainen biisi, jota ei artistien päivinä esitetty ja jonka olisi itse vielä tahtonut kuulla. Täytyy kyllä sanoa, että Akin Happy (Pharrell Williams) oli hiton odottomaton valinta, mutta ihan loistava versiointi! :D Harmi kun näitä biisejä ei kuulla levytettynä.
Itse kyllä tykkään tuosta, että artistit esittävät "karaokena" jonkin ihan muun kappaleen. Ehkä tämä on lähtöisin siitä, että esim. Tähdet, tähdet -ohjelmassa artistien oman genren ulkopuoliset biisit ovat paljastuneet varsin hienoiksi. Vain elämää -ohjelman duettobiisit ovat usein olleet aika epätasaisia, ja on tuntunut, että niitä ei ole ehditty kovin paljon hioa.