Kirjoittaja Aihe: Glee  (Luettu 138925 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Glee
« Vastaus #800 : 18.01.2014 16:47:18 »
Mä virallisesti vihaan sitä sen neljän kauden jälkeen :''''D

Sen neloskauden sais oikeesti kieltää lailla.
"Taylor, you'll be fine...""

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Glee
« Vastaus #801 : 18.01.2014 18:13:03 »
Kolme ekaa kautta oli kyllä ihan mahtavia ja neloskaudesta ei kyl jääny niin hyvä maku mutta en anna sen varjostaa niitä kolmee huikeeta kautta :) Ja nelosessakin oli kuitenki hetkensä.

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Glee
« Vastaus #802 : 18.01.2014 21:27:25 »
Jaksojen sisältö on välillä vaan niin kehnoa kuraa, ettei oo pystyny katsomaan 40 minuutista pelkästään 10 :( tai sitten on täytynyt katsoa ilman ääntä. Ainoa oikeasti hyvä asia gleessä on coverit.
"Taylor, you'll be fine...""

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Glee
« Vastaus #803 : 18.01.2014 22:05:57 »
Totta.

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Glee
« Vastaus #804 : 23.04.2014 10:15:27 »
luoja tää jakso oli taas täyttä tuskaa katsoa, koko kirottu jakso TÄYNNÄ muiden sääliä Rachel "perfection" Berryä kohtaan. Ei ollu edes kipeenä näin pahoinvoiva olo. Ei enää ikinä uudestaan tällästä jaksoa.

//luojan kiitos, nyt loppu se sääliosio, niitä on ollu jo monen kauden ajan liikaa. mut miks ihmeessä tehtiin taas näitä tekemällä tehtyjä duettoja, sekavaa seurata.

//olipa sue outo xD
« Viimeksi muokattu: 23.04.2014 10:45:03 kirjoittanut Juhkunautti »
"Taylor, you'll be fine...""

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Glee
« Vastaus #805 : 23.03.2015 10:31:09 »
Mietityttää miten hyvä tää sarja olis voinut olla loppuun astikin jos Cory ei olis kuollut. Nyt vitos- ja kutoskaudet on ollu aika väkisin väännettyjä. Nätisti muisteltu Finniä/Corya näissä viimeisissä jaksoissa.

Tosiaan siis katoin just viimeset jaksot. Aika pashaa musiikkia lukuunottamatta tota coveria I swear I livedistä. Ehkä kaks kyyneltäki tirahti ku oon kuitenkin seurannu alusta asti ja nyt se sit loppu (mikä on kylläkin hyvä asia..)

Goodbye Glee <3 Kiitos hyvästä musiikista vuosien varrella. Show must go on :)

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Glee
« Vastaus #806 : 23.03.2015 17:14:39 »
Kyllä Cory oli iso osa sarjaa ja pisti varmasti sarjan viimeiset juonikuviot aika lailla uusiks hänen kuolemansa, siitähän on sarjan tekijät julkisuudessa puhunukin. Ite pidin suurimpana ongelmana sitä, että erilaisia juonii kirjotettiin paljon ja esiteltiin liuta uusii hahmoi, mut sit monia kuvoita ei oikeen ajateltu loppuun asti. Ihan käsittämättömän typeriä juonenkäänteitä osa....ja turhia hahmoja myös oli joukossa.

Mulla ei ihme kyllä tullu edes kyyneliä silmiin, vaikka yleensä jokaisen sarjan loppu aiheuttaa jossain mielessä liikutusta, kun on niitä pitkään seurannut. Mä olin myös aavistuksen pettynyt siihen ettei Quinn ollut edes vikassa jaksossa ja esim. Mikea oltais voitu huomioida enemmän muuta kuin vain vilaukselta. :( Mut toisaalta olin ihan tyytyväinen loppuun. Ja olin tosi valmis luopumaan tästä sarjasta, sen verran huono kausi oli toi 5.kausi. Vikalle kaudelle kuitenkin saatiin muutamia hyviä jaksoja ja tuli välillä sellanen nostalginen olo, et oltiin tavoitettu edes vähän sitä alkuaikojen fiilistä. :) Summasummarum, hyvä sarja silti ja paljon hyvää musaa. Thank you for the music Glee.
« Viimeksi muokattu: 23.03.2015 17:47:02 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Glee
« Vastaus #807 : 23.03.2015 21:11:46 »
Nelos- ja vitoskausi oli juoniltaan kauheita.

Kuudes kausi oli pelastus, ihanine uusine hahmoineen, tosin nyt sitten liian lyhyt.
"Taylor, you'll be fine...""

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Glee
« Vastaus #808 : 23.03.2015 22:19:11 »
^Totta kyl sekin, et vikan kauden uusis hahmois oli kiinnostavii tapauksii. Ja nyt meni vähän niinku hukkaan niiden lahjat ja potentiaali.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Glee
« Vastaus #809 : 12.07.2015 11:17:09 »
Pääsin vitoskauden kimppuun, seittemän jaksoo katottuna... mikä ihme tää nukkejaksoki on olevinaan? Noh, on tää jo kai parempi ku nelonen. Quarterback oli kyllä koskettava jakso.