Kirjoittaja Aihe: 1.finaali su 3.4!  (Luettu 26768 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: 1.finaali su 3.4!
« Vastaus #75 : 03.04.2011 08:45:42 »
Kyllä nää kaikki alkavat vaikuttamaan aika hajuttomilta ja mauttomilta.
Kukaan ei tehnyt mitään erikoista tai repäisevää äänellään eikä liikehdinnällään.
No, kyllä näillä varmaan subin sämpylöitä voi myydä...

Vähän sama vaikutelma jäi kyllä itelle.

rojares

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 66
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: 1.finaali su 3.4!
« Vastaus #76 : 03.04.2011 08:46:12 »
Positiivisin yllättäjä tais tänään olla Ali mutta on se silti liian pökkelö tähän kisaan.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: 1.finaali su 3.4!
« Vastaus #77 : 03.04.2011 08:46:24 »
Missasin alun ihan täysin...ja puolivälinkin...eli nyt vasta pääsin kattomaan, - onneksi sentään digiboksilta.

Martti veti ihan kivasti. Biisi on aika tylsä, tai sit vaan mä oon kuullu sitä liikaa. Hyvä soundi, ja biisi kyllä sopi Martille. Ehkä hiukka tylsät ne "yeah you shook me, shook me"-vedot loppua kohti. Muhun Martin karisma puree näköjään....aina, mut yritän silti olla tänään tooooosi kriittinen

Lotta, voi Lottaa. Ekaksin alussa meni sanat väärin! (You're my rock of empathy, my dear...lauloin You're my rock of SYMPATHY...) Okei, oon kuullu tätäkin biisiä ehkä liikaa kun toi häiritsi. Ja sit se viimenen C-osa meni ihan käteen! Ja oli liian matala sävellaji, siis tän huomas siinä ekan C-osan aikana. Korkeelta huusi, muuten honotti. Jos tässä sais äänestää miinusta, melkeinpä äänestäisin.

Ilpo veti ihan jees. Biisi sopi hänelle ainakin tunnelmaltaan. Epätarkkuutta vähän siellä täällä, mutta ääni toimi paremmin kuin aiemmin. Lavashowta oli kyllä. Loppua kohti kyllä oikeesti oli epävireistä. Yllätyksekseni tykkäsin.

Hennariikka esiintyi! Jopa flirttaili yleisön kanssa, ja ääni toimi vaikka kuulosti hieman epävarmalta. Vire toimi hyvin...enimmäkseen. Pientä epätarkkuutta jossain kohti, mutta ei häirinnyt liikaa. Harmi että kämmäsi sen soolokohdan ihan täysin! Tylsä biisi tämä(kin), ja kritiikkinä pitää sanoa, että esiintyminen oli aika feikkiä. Tää oli eka laulaja jolta kuuli minkäänlaista vibratoa tänään.

Ali valitsi biisin josta MÄ tykkään. Väkinäisen kuulosta enimmäkseen, mutta jotenkin tällaseen "töksähtelevään" biisiin, ja ekan kertsin jälkeen ääni oli jotenkin vapautuneempi. Toimi kokonaisuutena TOSI hyvin! Kertsi toimi mielettömän hyvin, falsetti oli tarkka kun mikäkin, ja veti kerrankin täysillä!

Stinan äänestä tykkään tässä biisissä oikeinkin paljon. Joskus aiemminkin mua on häirinnyt niekujen määrä Stinan vedoissa. Modulaatio selkeesti EI ollu oikee ratkaisu tokan säkeistön alkuun, koska Stinan piti vaihtaa rekisteriä tms. sillä seurauksella että toka säkeistö ei ihan parhaalla mahdollisella tavalla mennyt...olis saanu mennä huomattavasti paremmin. Ja ne nieut häiritsivät todella paljon. Paras nainen tänään ihan ehdottomasti.

Toivoisin Lottan menevän kotiin, mutta heikoilla lienee myös Hennariikka.
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: 1.finaali su 3.4!
« Vastaus #78 : 03.04.2011 08:49:33 »
Mun järkkä olis siis seuraava:

1. Ali
2. Ilpo
3. Martti (vois olla korkeemmallakin jos ei olis laulanut ekana...sitä kun ei enää muista yhtä hyvin kun nää muut)
4. Stina
5. Hennariikka




6. Lotta
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

Sami

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 269
  • Karma: +0/-0
  • Hey, Lifesaver, I'm drowning in despair
    • Profiili
    • last.fm
Vs: 1.finaali su 3.4!
« Vastaus #79 : 03.04.2011 08:54:19 »
Jos Martti nyt tippuu ja Lotta pääsee jatkoon niin voi elämä

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Vs: 1.finaali su 3.4!
« Vastaus #80 : 03.04.2011 08:54:32 »
Suutun niin maan peruspalveluministerisesti jos Martti tippuu eikä LOTTA  >:(

EDIT: HALLELUUUJAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Sami

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 269
  • Karma: +0/-0
  • Hey, Lifesaver, I'm drowning in despair
    • Profiili
    • last.fm
Vs: 1.finaali su 3.4!
« Vastaus #81 : 03.04.2011 08:54:58 »
JEE MARTTI JEE LOTTA ULKONA JEEEE

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: 1.finaali su 3.4!
« Vastaus #82 : 03.04.2011 08:55:22 »
JEEEEEESSSHHHH!!!!! VIH-DOIN-KIN!  ;D  ;D  ;D
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: 1.finaali su 3.4!
« Vastaus #83 : 03.04.2011 08:56:09 »
Ihanaa vihdoinkin Lotta putosi!! Jo oli aikakin.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: 1.finaali su 3.4!
« Vastaus #84 : 03.04.2011 08:56:39 »
*VILLI TUULETUS TÄHÄN*   :D ;D :D ;D

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Vs: 1.finaali su 3.4!
« Vastaus #85 : 03.04.2011 08:57:14 »
Tätä hetkeä on odotettu!  :D

Mutta ehkä Lotasta kuuluu vielä? Hänessä kuitenkin karismaa ja uskallusta esiintyä, että jonkinlaisissa julkisemmissa hommissa hyvinkin :)
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: 1.finaali su 3.4!
« Vastaus #86 : 03.04.2011 08:57:31 »
Oikein mahtavaa!
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: 1.finaali su 3.4!
« Vastaus #87 : 03.04.2011 08:57:40 »
Nyt tokalla kerralla se laulo ekan säkkärin sanat oikein.  ;D
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: 1.finaali su 3.4!
« Vastaus #88 : 03.04.2011 08:58:34 »
No kyllä Lotta jonkun chat-juontajan pestin hoitais kotiin.  ;)

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: 1.finaali su 3.4!
« Vastaus #89 : 03.04.2011 08:58:48 »
Tai missikisaan!

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Vs: 1.finaali su 3.4!
« Vastaus #90 : 03.04.2011 08:59:40 »
Tai missikisaan!

Sepä se! :) Tai hakee vaikka huippikseen  ;D
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 1.finaali su 3.4!
« Vastaus #91 : 03.04.2011 09:07:51 »
Lotalla oli ehdottomasti kaikkein kansainvälisin ääni kaikista kuudesta.

Ja Lotan esiintyminenkin lavaliikuntoineen oli viihdyttävää.

En minä ymmärrä Lotan väheksyntää. Tämä oli varmaan hänen paras esityksensä tähän asti. Sanojen unohtamisella ei ole merkitystä viihdyttävyyden kannalta.

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: 1.finaali su 3.4!
« Vastaus #92 : 03.04.2011 09:08:57 »
Lotan ääni on kyllä kieltämättä huono ihan kansainväliselläkin tasolla.  :D

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Vs: 1.finaali su 3.4!
« Vastaus #93 : 03.04.2011 09:10:21 »
Lotalla oli ehdottomasti kaikkein kansainvälisin ääni kaikista kuudesta.

Ja Lotan esiintyminenkin lavaliikuntoineen oli viihdyttävää.

En minä ymmärrä Lotan väheksyntää. Tämä oli varmaan hänen paras esityksensä tähän asti. Sanojen unohtamisella ei ole merkitystä viihdyttävyyden kannalta.


En kyllä kansainväliseksi sanoisi. Omaan makuuni kansainvälisin olisi Stina, mutta hällä ei ääniala ole kyllä riittävä eikä monipuolisuutta äänessä. Eipä kyllä ole tosin Lotallakaan :D

Tai ehkä en vaan kuule samaa Lotassa kuin sinä. Itse en jaksaisi kuunnella häntä levyltä. Chasing cars on kyllä oikein hyvä, mitä Spotifystä kuuntelee, mutta rokimmissa biiseissä hänen äänestään tulee liian kova ja "soinniton" omaan makuuni. :)
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 1.finaali su 3.4!
« Vastaus #94 : 03.04.2011 09:15:15 »
Lotalla oli ehdottomasti kaikkein kansainvälisin ääni kaikista kuudesta.

Ja Lotan esiintyminenkin lavaliikuntoineen oli viihdyttävää.

En minä ymmärrä Lotan väheksyntää. Tämä oli varmaan hänen paras esityksensä tähän asti. Sanojen unohtamisella ei ole merkitystä viihdyttävyyden kannalta.


En kyllä kansainväliseksi sanoisi. Omaan makuuni kansainvälisin olisi Stina, mutta hällä ei ääniala ole kyllä riittävä eikä monipuolisuutta äänessä. Eipä kyllä ole tosin Lotallakaan :D

Tai ehkä en vaan kuule samaa Lotassa kuin sinä. Itse en jaksaisi kuunnella häntä levyltä. Chasing cars on kyllä oikein hyvä, mitä Spotifystä kuuntelee, mutta rokimmissa biiseissä hänen äänestään tulee liian kova ja "soinniton" omaan makuuni. :)

En minä nimitä ääntä kansainväliseksi sen mukaan mistä minä itse pidän tai mistä sinä pidät. Teen tämän tulkinnan kansainvälisten naislaulajien äänen perusteella.

Ei Hennariikan eikä Stinan ääni ole kansainvälinen. Ei sitä ole myöslään Martin tai Ilpon. Alilla saattaisi olla mahdollisuuksia.

Tässä suhteessa Lotta vaan nousi muiden yläpuolelle. Ja esiintyjänähän hän on mahdottoman hyvä.



I-Dolly

  • Rivilauluissa säteillyt
  • Viestejä: 134
  • Karma: +1/-0
  • Boop-boop-de-boop!
    • Profiili
Vs: 1.finaali su 3.4!
« Vastaus #95 : 03.04.2011 09:15:27 »
Ai Lotta tippui vai? HYVÄ HYVÄ HYVÄ!!! Olin just tulossa kysymään kun meni loppu vähän niinkuin ohi. Itse tämäniltaisesta jaksosta sen verran, että olipas aika epärokkia meininkiä, vaikka tykkäsinkin yllättäen? Hennariikan esityksestä. Ihme nillitystä taas dumareilta, eihän herramunjee Hennariikka tietenkään mikään Joan Jett ole mutta mun mielestä oli yllättävän hyvä, parempi kuin odotin. Ai niin, eihän se Lotan biisi ollut edes mitään rokkia saati STADIONrokkia! Lotta ylitti nyt kyllä bimboudellaan meidät muut blondit  100-0 :P

Muutkin esitykset taas vähän pettymyksiä varsinkin biisivalinnat. Olikos se Alin biisi jotain Queens of Stone Agesia jota muuten inhoan ihan sikakamalasti? Stoner rock my a$$, ihan epärokkia sekin  ;D

Martti oli ehkä laulullisesti paras ja Stina tietenkin loisti sekä ulkonäöllään että esiintymisellään, biisi nyt oli mitä oli.

Mun mielestä illan 3 parasta ja nautittavampaa esitystä:

1. Hennariikka
2. Martti & Stina tai ehkä sittenkin Stina & Martti  ;)

Ilpo sais tippua seuraavaksi, tai Ali järjestyksestä ei niin väliä kunhan tippuvat ;D


Sex is not the answer. Sex is the question. "Yes" is the answer.

bumb

  • i
  • *
  • Viestejä: 269
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: 1.finaali su 3.4!
« Vastaus #96 : 03.04.2011 09:27:25 »
1.  Stina !!!!! ja vielä pari huutomerkkiä lisää !!! Illan ehdoton onnistuja. Stailaus, esiintyminen ja laulu kohdillaan, tällä kertaa ei ollut (ajoittain ärsyttäviä maneereja) ja näytti rokilta.Stina, tuutko treffeille mun kanssa? Olis saanut olla vähän vahvempi ääni ajoittain, mutta ei se paljoa haitannut.

2. Ali- Ok, en pitänyt sen lauluvalinnasta sitten yhtään. Olen onnellinen, ettei Ilpo laulanut sitä, sillä se olisi ollut aivan karmeaa. Täytyy kuitenkin antaa propsit hyvästä "vireestä" ja falseteista (rakastan Alin falsetteja!). Rupean aina hihittämään, kun Ali alkaa revittämään:D Musta tuntuu, että rock-iskelmä-folk genre kuitenkin sopii Alille paremmin. Mutta ei huono! Teknisesti haastavin biisi tänään.

3. Hennariikka- miksi tuomarit morkkaavat aina häntä? Tykkäsin. Esiintyi hyvin, lauloi enimmäkseen puhtaasti, ja soi jotain meininkiäkin aikaan. Farkkushortsit ei paras mahdollinen vaatekappale, mutta olen iloinen että pääsi jatkoon. Herättää sympatioita.

4. Ilpo- hyvä esitys Ilpolta. Vire parantunut huimasti ! Nyt ei korvia särkenyt. Pidin esiintymisestä ja korkeista kohdista, ääni saisi olla voimakkaampi. Pillifarkku-linja alkaa tylsistyttämään.

5. Lotta- Lotan paras tähän mennessä. Ei mitenkään erityinen, muttei todellakaan häpäissyt Robbieta. Sanojen sotkeminen vähän liian ilmeistä. Nätti niin kuin aina, olisin pitänyt kisassa.

6. Martti- *krooh*... Tylsä, tylsempi, tylsin. En tiedä johtuuko biisivalinnasta vai Martin suorituksesta. Ihan hyvinhän se laulaa joo, mutta ei sitä jaksa kuunnella, eikä varsinkaan katsella. Hyvä ettei pitänyt paitaa turhan paljoa auki. Omassa genressään ihan jees, muttei mun makuun. Liika tavallinen. Iskelmissä Martti voi näyttää

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Vs: 1.finaali su 3.4!
« Vastaus #97 : 03.04.2011 09:27:45 »
JJEJEJEJE, finally Lotta! Ääni on vaa selkiästi kehnoin vaikka ihan hyvä essiintyjä onki.

Martti - tykkäsin enemmä entä nyt parina viime viikkona. Iha letkiä veto ja hyvi meni.
Lotta - Joooo sanoje unohtelu häiritti eikä ääni ny muutenkaa aiva riittäny biisiin.
Ilpo - Ilpo ei vaa jotenki ennää iske, mutta kieltämättä paras veto nytte pitkää aikaa! Ja ensimmäine kerta ko diggailin kiekumisista.
Hennariikka - Ääni ei aiva passaa stadionrokkiin, mutta ihan ookeei. Esittely oli tosi kiva, ihana luonne. :'d
Ali - Nojoo eipä tosiaa oo iha laulubiisi, mutta nautiskelin kitarariffeistä kotosalla suuresti. 8> Ali veti IHAN hyvin, muttei parasta Alia.
Stina - Tykkäsin tännää ehkä enite Stinasta! ;o En jummarra ku ihmiset valittaa Stinan liikehdinnästä, ku uskois mut tietäen että se häirittis just mua, mutta musta siitä liikehdinnästä vaa näkkee että Stinalla on rytmi veressä ja se ei näytä musta yhtää pölijältä vaa hallitulta!


Järjestyksee en ossais näitä kyllä pistää.

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: 1.finaali su 3.4!
« Vastaus #98 : 03.04.2011 09:38:08 »
1. Stina. Sekä esiintyminen, laulu että stailaus kohdillaan. Tykkäsin!Stina näytti tänään mahtavan kauniilta (kp vaikka heteronainen olenkin), ja hän kuulosti tosi hyvältä.
2. Ilpo. Aluksi olin ihan että wtf, ja sitten aloin tykätä. Kehitystä on tosiaan tapahtunut viikkojen aikana.
3. Ali. Lauloi puhtaasti, mutta en digannut biisistä. Stailaus oli tylsä.
4. Martti. Lauloi tosi hyvin, mutta kuten sanottua, esitys oli tylsä.
5. Hennariikka. Eka kerta, kun Hennariikassa oli asennetta! Tykkäsin tukasta ja meikistä ja siitä, että Hennariikka uskalsi flirttailla yleisölle. Kertsin aloittaminen väärässä kohdassa oli aikamoinen moka. Muuten laulu meni ihan hyvin.
6. Lotta. Lotta näytti kauniilta ja esiintyi hyvin, mutta laulu kuulosti kovalta, ja Lotan äänestä en vaan ole oppinut vieläkään tykkäämään.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Euwi

  • i
  • *
  • Viestejä: 107
  • Karma: +0/-0
  • ex. Katrittaja
    • Profiili
Vs: 1.finaali su 3.4!
« Vastaus #99 : 03.04.2011 09:44:12 »
Onneks Lotta tippu, wuuhuuu!
Tähän väliin en osaa sanoo enää muutakun :ILPO ON IHANA!!!!.. Aw :')
Kaveri tosin vaan nauro mulle kun ihan "mustasukkasena" katoin et sen vasempaan nimettömään oli ilmestyny sormus >:(
If you fall I'll catch, if you love I'll love, and so it goes, my dear
don't be scared
you'll be safe, this I swear if you only love me.