Kirjoittaja Aihe: Valinnat TOP-24:ään  (Luettu 5385 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Valinnat TOP-24:ään
« : 07.03.2011 12:01:30 »
Vielä tänään ei päästy loppuun asti.

Onneksi hysteerikkö-Ashley jäi valitsematta, vaikka osaahan hän toki laulaa. Järkyttävän paljon aikaa käytettiin hänen Las Vegas-häidensä käsittelyyn.  >:(

Ei oikein osannut jännittää, kun lähes kaikki ehdolla olevat olivat tuntemattomia. Lopussa taitaa olla enemmän tuttuja laulajia.


Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: Valinnat TOP-24:ään
« Vastaus #1 : 07.03.2011 23:56:25 »
Voi ei, vielä tämä jatkuu! Luulin, että top 24 selviäisi jo. :( Liian paljon kävelyä ja vanhojen kertausta, liian vähän kuvaa viimeisistä lauluesityksistä.

Beatles-esityksiä kun katsoi, niin suunnilleen kaikki vaikuttivat hyviltä. Melko lyhyitä pätkiä kyllä olivat. Viimeiseksi kun tiputettiin Chris (jolla on vammautunut vaimo), niin se viimeinen laulupätkä kuulosti sen verran hyvältä, että luulin hänen jäävän sillä perusteella, vaikka ennen sen näyttämistä ajattelinkin kaverin tippuvan.

Aika rasittavaa tunteilun ylikorostamista ohjelmassa. Tulee sellainen olo, että usalaiset ovat vampyyreja, jotka jahtaavat, lypsävät ja imevät ahnaasti tunnekokemuksia uhreiltaan hinnalla millä hyvänsä. Millään muulla ei ole väliä.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Valinnat TOP-24:ään
« Vastaus #2 : 08.03.2011 11:47:26 »
Viimeiseksi kun tiputettiin Chris (jolla on vammautunut vaimo), niin se viimeinen laulupätkä kuulosti sen verran hyvältä, että luulin hänen jäävän sillä perusteella,

Minäkin luulin hänen jäävän! Huokaisin toisaalta helpotuksesta, että hän putosi. Häneen liittyvä nyyhkytarina olisi vaan vienyt jatkossakin liian paljon aikaa.


iinuska

  • i
  • *
  • Viestejä: 496
  • Karma: +2/-4
    • Profiili
Vs: Valinnat TOP-24:ään
« Vastaus #3 : 10.03.2011 03:03:29 »
Mun on ihan pakko tulla hehkuttaan että toi Brett Lowenstein asuu samassa kaupungissa mihin mun pikkusisko menee vaihtoon ens vuonna, aika sattuma! Se Brett on varmaan kaupungin julkkis tän jälkeen, mut ei oo samassa high schoolissa mun systerin kaa.

Onneksi Jacee ei päässy, ei siitä olis vielä idoliksi mun mielestä ja jotenki tuntu että se sai muutenki vähän liikaa ruutuaikaa..

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Valinnat TOP-24:ään
« Vastaus #4 : 10.03.2011 11:14:17 »
Jopas olikin hauska sattuma! Mutta siskosi ei siis pääse lyöttäytymään samoihin piireihin.  :D

Olen samaa mieltä siitä, että Jacee sai liikaa ruutuaikaa. Lisäksi jankutettiin loputtomiin siitä, kun hänet potkaistiin pois ensimmäisestä ryhmästään teatterissa.

iinuska

  • i
  • *
  • Viestejä: 496
  • Karma: +2/-4
    • Profiili
Vs: Valinnat TOP-24:ään
« Vastaus #5 : 10.03.2011 11:19:06 »
No ehkä se bongaa Brettin jostain Boca Ratonin ostarilta :D

Muuten ihan hyvät jatkoonpääsijät, tosin siinä viimeisessä pudotuksessa olisin halunnu Brettin sijaan jatkoon sen hottispojan (miksiköhän?) :) Mutta onneksi Jacee ei päässy, ei siitä olis ollu Idoliksi.

Suosikkeja mulla ei oo vielä, mutta eiköhän ne tässä semifinaalirundin aikana ala muotoutuun :))

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Valinnat TOP-24:ään
« Vastaus #6 : 10.03.2011 11:24:16 »
tosin siinä viimeisessä pudotuksessa olisin halunnu Brettin sijaan jatkoon sen hottispojan (miksiköhän?) :)

Mutta kyllä hän myös lauloi tavattoman hyvin siinä pätkässä mikä näytettiin. Olin tosi pettynyt, kun häntä ei valittu.

iinuska

  • i
  • *
  • Viestejä: 496
  • Karma: +2/-4
    • Profiili
Vs: Valinnat TOP-24:ään
« Vastaus #7 : 10.03.2011 11:31:19 »
tosin siinä viimeisessä pudotuksessa olisin halunnu Brettin sijaan jatkoon sen hottispojan (miksiköhän?) :)

Mutta kyllä hän myös lauloi tavattoman hyvin siinä pätkässä mikä näytettiin. Olin tosi pettynyt, kun häntä ei valittu.

Samaa mieltä! Mielestäni hänessä olisi ollu enemmän potentiaalia kuin Brettissä..
Myös Scott McGaery (jotenkin noin) pääsi top24 enkä pidä häntä kyllä mitenkään erityisenä, jotenkin ratsastaa liikaa matalalla äänellään ja sama juttu kuin Jaceella, aivan liikaa ruutuaikaan saanut myöskin!

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Valinnat TOP-24:ään
« Vastaus #8 : 10.03.2011 11:44:23 »
Myös Scott McGaery (jotenkin noin) pääsi top24 enkä pidä häntä kyllä mitenkään erityisenä, jotenkin ratsastaa liikaa matalalla äänellään

Juuri niin! Niinhän hän itsekin totesi teatterissa, että häntä pidetään mukana vain matalan äänen vuoksi. Ehkä hänestä toivotaan uutta kantritähteä, mutta aika pitkästyttäväksi voi käydä hänen esityksensä pidemmän päälle. Kun ei hän voi koko aikaa kantriakaan laulaa. Ja tosiaan, ihan liikaa ruutuaikaa hänellekin.

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Valinnat TOP-24:ään
« Vastaus #9 : 11.03.2011 09:32:16 »
tosin siinä viimeisessä pudotuksessa olisin halunnu Brettin sijaan jatkoon sen hottispojan (miksiköhän?) :)

Mutta kyllä hän myös lauloi tavattoman hyvin siinä pätkässä mikä näytettiin. Olin tosi pettynyt, kun häntä ei valittu.

Niinpä, siinä ois ollut kunnon idoliainesta.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: Valinnat TOP-24:ään
« Vastaus #10 : 12.03.2011 04:13:21 »
Minä olen kyllä tykännyt Scottista ja Brettistä, joten en ole pahoillani, että he pääsivät jatkoon. :) Ihan kohtuullisen tyytyväinen olen noihin jatkoonmenijöihin.

snanuu

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 11
  • Karma: +0/-0
  • i want to believe.
    • Profiili
Vs: Valinnat TOP-24:ään
« Vastaus #11 : 13.03.2011 07:03:21 »
Oww, mä ainakin olisin tahtonut Jaceen jatkoon, loistava ääni ja ylisuloinen poika muutenkin!  :-* Mikä Jaceen tarina oli? Mä en muista yhtään.
Itkin ihan sikana kun se ei päässy jatkoon! Vaikka nuori onki, mut pääsihän sinne muitakin (niin) nuoria. Argh. Älkää pitäkö mua outona, Jacee on niin söpö! :D

Mun miesten top3 jatkoon pääsijöistä;
1. Scotty McCreery; matalaääninen country-laulaja. Ääni on persoonallinen ja hassu todella hyvältä kuulostavalla tavalla, ja ku son vielä nii hyvännäkönenki! Ihana <3 Toivottavasti ääniala laajenisi vielä lisääkin monipuolisemmaksi.  :-*

2. Casey Abrams; Upea ääni! Monipuolinen ja osaava laulaja =) Paketti kasassa, mun mielestä.

3. James Durbin; Söpö hörökorva, pääsee toivottavasti pitkälle! Hyvä ääni, saisi laulaa useammin hieman "matalempaa", välillä ottaa korvaan sen kiljunnat..
Don't leave me here.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Valinnat TOP-24:ään
« Vastaus #12 : 13.03.2011 07:43:22 »
Oww, mä ainakin olisin tahtonut Jaceen jatkoon, loistava ääni ja ylisuloinen poika muutenkin!  :-* Mikä Jaceen tarina oli? Mä en muista yhtään.
Itkin ihan sikana kun se ei päässy jatkoon! Vaikka nuori onki, mut pääsihän sinne muitakin (niin) nuoria. Argh. Älkää pitäkö mua outona, Jacee on niin söpö! :D

Ei kai Jaceella muuta tarinaa ollut kuin se, että hänet potkittiin pois ensimmäisestä ryhmästään teatterissa. Vai oliko hänellä koelaulujen aikaan jo jokin tarina? En minäkään sellaista muista.

Jaceen söpöys oli jotenkin liian lapsenomaista söpöyttä, ei etäisestikään miehistä (tai naisten tapauksessa naisellista söpöyttä). Siksi pelkäsin, että jos Jacee valitaan TOP-24:ään, hän ratsastaa eteenpäin viikosta viikkoon tällä lapsenomaisella söpöydellään.  >:(

snanuu

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 11
  • Karma: +0/-0
  • i want to believe.
    • Profiili
Vs: Valinnat TOP-24:ään
« Vastaus #13 : 13.03.2011 08:18:28 »
Jaceen söpöys oli jotenkin liian lapsenomaista söpöyttä, ei etäisestikään miehistä (tai naisten tapauksessa naisellista söpöyttä). Siksi pelkäsin, että jos Jacee valitaan TOP-24:ään, hän ratsastaa eteenpäin viikosta viikkoon tällä lapsenomaisella söpöydellään.  >:(

Tosiasiassa Jacee ei olisi ratsastanut sillä söpöydellänsä - sillähän oli sairaan hyvä ääni! :o Ja olis ollu ihan sikakiva jos Idoliksi olisi päässyt vaihteeksi joku erilainen. Ei niitä samoja pakkasen raiskaamia pulkannaruja, hyvännäkösiä mutta peruskamaa laulavia ihmisiä.
Mutta onneksi, ONNEKSI, American Idolissa on tänä vuonna erilaisia ja näköisiä ihmisiä (: Kuten myös Suomen... Martti <3
Don't leave me here.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Valinnat TOP-24:ään
« Vastaus #14 : 13.03.2011 14:38:11 »
Kopsasin mun tän vaiheen tekstit tuolta "Ameriikan tahtiin"-threadista.

Naima Adedapo lauloi Put Your Records Down ja moon mielestä aavistuksen överiksi, mutta kokonaisuudessaan tykkään kyllä kovasti tästä. Ja pääsi 12 parhaan joukkoon.

Hollie Cavanaghin veto No Onesta oli hieno kyllä. Tai siis se pätkä joka näytettiin…J-Lo olisi laittanut jatkoon, mutta poijaat päättivät toisin.

Lakeisha Lewis tippui myös samoin kuin Alex Ryan.

Clint Jun Gamboan viimenen biisi oli Hello ja oli ihana kuulla pehmeämpää Clintiä. Lahjakas kaveri ja jatkoon pääsi.

Haley Reinhartin artikulointi ei oo mun lempparii, mutta lahjakas tyttö on, ja jatkoon hän pääsikin.

DeAndre Brackensick oli ajoittain loistava ja ajoittain vähemmän loistava eikä päässyt jatkoon. Kaveri on kuitenkin ihan todella lahjakas. Toivottavasti jaksaa jatkaa ja yrittää vaikka ensi vuonna uudelleen.

Paul McDonald uskalsi vetää oman biisinsä vikana koelaulubiisinään. Ihan toimivaa kyllä, mutta vaikee sanoa. Jatkoon pääsi anyways. Ite en usko että pääsee hirrrrmuisen pitkälle enää siellä, mutta ans kattoo.

Ashthon Jones pääsi jatkoon myös. Mun korvaan/silmään tää ei missään vaiheessa ihan täysillä iskeny mutta hyvä tyttö oli ja ansaitsi kyllä varmaan pääsyn TOP24n joukkoon.

Chris Medinan vikana biisinä oli Fix You. Kaveri ei täysillä muhun iskeny missään vaiheessa…eikä päässyt jatkoon. Ja J-Lo hajos täysin.

-
-
-

Viimeiset jatkoon pääsijät!

Karen Rodriguez: Viimeisenä biisinä veti Selinan biisin ja uskottavasti sen vetikin. Tykkään tästä tytöstä ja toivon hänen pääsevän jatkoon. Saattaa tosin muuttua tylsäksi kisan jatkuessa. TOP 24:ssä!

Robbie Rosen: Vika biisi Sorry Seems To be The Hardest Wordin. Kaunis ääni pojalla. Nuorella miehellä on äärettömästi potentiaalia. Top 24.

Ta-Tynisa Wilson: Un-Break My Heart. En tätä tyttöä laittais jatkoon. Oli todella ailahteleva Hollywood-viikolla. Top 24

Tim Halperin: Vikana biisinä veti oman sävellyksensä. Tykkään tästä koko ajan enemmän ja enemmän. Top 24.

Julie Zorrilla: Nätti tyttö laulaa todella kauniisti. Varmaan helposti tuotteistettavissa (onks toi sana??) ja markkinoitavissa. Top 24.

Scott McCreery: Paras tämän vuoden country-heeboista. Top 24.

John Wayne Schulz: Ei saanut hirmu paljon ruutuaikaa joten ei mulla oo oikein mielipidettä tästä. Ei jatkoon.

Jovany Barreto: Ei oo mun makuun. Nätisti laulaa ja teknisesti tosi taitava, mutta jokin tässä jampassa tökkii. Top 24.

Kendra Chantelle: Veti vikana biisinään toooosi kuluneen Idol-biisin, eli Fallin'in. Nätisti tosin. Ei oo saanu ihan hirveesti ruutuaikaa mikä on harmi. Top 24.

Jordan Dorsey: Vähän lässähti mun silmissä Hollywood-viikon aikana. Vika biisi vaikutti aavistuksen väkinäiseltä ajoittain (tai sit mun kajareissa on vikaa…voi olla..). Top 24.

Lauren Alaina: Yks mun ehdottomista suosikeista. Tää on niitä vahvimpia tyttöjä mun mielestä. Ja ihan uskomatonta että tyttö on niin järjettömän nuorikin.Veti viimeisenä biisinä Unchained Melodyn äärettömän kauniisti (siis sen pätkän ainakin joka näytettiin). Tästä tulee mieleen vähän Allison Iraheta, mutta tykkään tästä ehkä vielä enemmän. Top 24!!!

Stefano Langone: Veti oman biisinsä vikana esityksenään. Tykkään tästä pojasta tooosi paljon.  Top 24.

Jackie Wilson: Unohti sanat Because Of Youta laulaessaan…eikä saanut tarpeeksi ruutuaikaa jotta saisin muodostettua kunnollisen mielipiteen. Ei jatkoon.

Jacob Lusk: Hullu tyyppi, hullu ääni. Teknisesti äärimmäisen hyvä laulaja ja puhtaasti laulaa. Kun revittelee täysillä, tätä en vaan voi ottaa tosissani. Viimesenä A Song To You jonka ainakin lopetti tosi kauniisti. Tästä tulee vaan Norman/Normund Gentle mieleen… Top 24.

Pia Toscano : Hyvä laulaja. Viimeisessä biisissä oli pari hassua nuottia (väkinäistä), mutta ehdottomasti ansaitsee jatkopaikan. Top 24.

James Durbin: Laulaa välillä ihan täysin överiksi, mutta hieman yllättävästi lauloi PUHTAASTI vikan biisin…tosin raiskasi biisin ihan täysin. Ja on top24:ssä.

Casey Abrams: Vikana biisinä jazzia läskibasson säestyksellä. Tykkään tästä ihan kauhiasti. Revittelyraspi toimii samoin kuin muutkin osa-alueet.  En edelleenkään osaa käsittää että tää on vaan 19-vuotias. Top 24!!

Viimeiset kaksi tyttöä, Thia Megian vikana biisinä You Raise Me Up. Tällä tytöllä on vaarana tulla tosi tylsäksi. Toinen ehdokas on Jessica Cunningham, joka ei ole hirveämmin saanut ruutuaikaa… This Megia Top 24, Jessica out.

Kolme poikaa jäljellä. Jacee Badeaux, Brett Loewenstern ja Colton Dixon.

Jacee on kyllä liian lapsi näihin kinkereihin nätistä äänestä huolimatta. Brett lauloi vikana biisinä oman sävellyksensä. Tykkään tästä pojasta. Colton oli mahtava Hollywoodin soolokierroksella. Vikana biisinä vähän rockia. Tykkään Coltonistakin aikamoisen paljon, mutta en ole varma johtuuko se pianonsoittotaidoista vai lauluäänestä. Vai molemmista. Ehkä molemmista. VFTW toivois varmaan joko Jaceeta tai Brettiä, mä laittaisin jatkoon joko Brettin tai Coltonin.

Vika paikka meni Brettille.

TOP 24 näyttäis siis seuraavanlaiselta.

Pojat (vuorossa tiistaina):

Scott McCreery
James Durbin
Jacob Lusk
Clint Jun Gamboa
Casey Abrams
Jordan Dorsey
Brett Loewenstern
Paul McDonald
Jovany Barreto
Robbie Rosen
Stefano Langone
Tim Halperin

Tytöt (vuorossa keskiviikkona):

Haley Reinhart
Thia Megia
Ta-Tynisa Wilson
Rachel Zevita
Naima Adedapo
Lauren Turner
Pia Toscano
Karen Rodriguez
Lauren Alaina
Kendra Chantelle
Ashthon Jones
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Valinnat TOP-24:ään
« Vastaus #15 : 14.03.2011 08:42:12 »
Jacee on kyllä liian lapsi näihin kinkereihin nätistä äänestä huolimatta.

Juuri niin. Kylläpä olisi tuntunut oudolta, jos Jacee olisi ollut mukana miesten TOP-12:ssa. Saman ikäinen Thia Megia vaikuttaa paljon kypsemmältä, eikä häntä osaa ajatella lapsena ollenkaan. Ero on aikamoinen.

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: Valinnat TOP-24:ään
« Vastaus #16 : 14.03.2011 13:09:10 »
Pitäisiköhän sanoa vielä jotain ennen kuin katsoo noita TOP-12 esityksiä? Tigalily, ihan kiva kun laitat tähänkin noita kommentteja, välillä olen kurkkinut tuolta Amerikan tahtiin -ketjustakin, mutta siellä on vaikea pitää silmät kurissa välillä. :)

Vaikka kannustan näissä kisoissa usein naisiakin, niin alkuvaiheissa tuppaa kyllä jäämään enemmän noi miehet mieleen. Jotenkin naiset usein vaikuttaa enemmän tasavahvoilta ja miehistä jää enemmän persoonia nopeammin mieleen. Onhan tähän poikkeuksiakin.

Thia Megia jäi mieleen jo koelauluista ehkä hienon nimenkin takia. Silti on vähän yllättävää, että hän pääsi jatkoon, koska ei ole ollut minusta parhaita laulajia. Ehkä tässä vaikutti enemmän "kokonaispaketti". En usko, että pääsee pitkälle.

Jaceessä on se huono puoli, että hän on sellaisessa kasvuvaiheessa, että voi melko pian olla jo aika erilainen olemus ja ääni. Siinä mielessä hän olisi vähän "riskisijoitus". Toisaalta nykyään tuntuu olevan kysyntää varsin nuorillekin tähdille. Minusta pudottaminen ja jatkaminen olisivat kummatkin olleet ihan perusteltuja.

Odotan mielenkiinnolla ainakin seuraavia kisailijoita: Scott McCreery, Jacob Lusk, Casey Abrams, Brett Loewenstern ja Robbie Rosen.

James Durbin on jäänyt kyllä mieleen kanssa, mutta en nyt oikein tiedä mitä hänestä ajattelisin. Ainakaan ei tosiaan ole mikään perusjamppa, ja on hienolla äänellään ansainnut paikan jatkossa. Tuollaisesta kiekumisesta en kuitenkaan välttämättä pidä. (Aika hauska se tapa pitää huivia "häntänä". :)) Jatkossa nähtäneen kuinka tyylitaju pitää (tai pettää) kappaleiden valinnassa ja tulkinnassa.