Kirjoittaja Aihe: Toivottavasti Arttu Kettunen ei sorru Anssi Kelaan (jakso 1, 5.1.2018)  (Luettu 1943 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Arttu Kettunen, 28, Espoo (Kontiolahti)

Lauloi upeasti. Ei huutanut, kuten niin monet tuontyyppistä musiikkia laulaessaan. Kaikki kääntyivät, kuten olettaa saattoi. Tuontyyppistä haluan häneltä kuulla. Idolsissa aikoinaan sortui laulamaan esimerkiksi Anssi Kelaa, joka ei sopinut lainkaan. Hyvillä kappalevalinnoilla saattaa päästä pitkälle.


Arttu on siis ollut aikaisemmin Idolsissa

http://www.idolslandia.fi/index.php?topic=2319.25

ja X Factorissa

http://www.idolslandia.fi/index.php?topic=769




« Viimeksi muokattu: 08.01.2018 12:25:03 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Olihan se komea esitys, mutta minulle tuli sellainen vaikutelma, että ääni tuli nauhalta. Oli hieman tehostettu koska oli kauden avajaisesitys. Kun Arttua ei edes juuri näytetty laulamassa. Toivottavasti Arttu laulaa muuta kuin näitä rokkiklassikoita

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Mun täytyy tunnustaa, että unohdin jo viikon aikana hänen esityksensä. :D Jouduin virkistämään muistiani. Kyllä hän hyvin veti, mutta ei nyt mikään wow-fiilis tullu. Ja tästä biisistä mulle tuli väkisin mieleen Adam Lambertin veto American Idolissa aikoinaan ja sehän oli niin hyvä, että muut jää heti kyllä varjoon.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Arttu pani Knockouteissa kaiken peliin mutta niin vain sai pettyä ja putosi viimeisen esityksen jälkeen tuoleilta. Hänen kannattaa siirtyä joko puhtaaksi pop-laulajaksi tai sitten pyrkiä jonkin rokkibändin solistiksi.