Kirjoittaja Aihe: Maya Paakkari oli karaoketason rokkari  (Luettu 8506 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Maya Paakkari oli karaoketason rokkari
« : 11.01.2013 21:32:17 »
Maya Paakkari (34) ei ollut ihan hirveän vakuuttava. Kuitenkin hän onnistui pääsemään Miken tiimiin. Käsittämätöntä, kun ottaa huomioon, että parempia laulajia on pudonnut. Mayan esityksessä ei ollut oikein mitään erikoista, ja hänet olisi voinut myös pudottaa. Kovasti Maya muuten vaikutti tupakoitsijalta. Taitaa kulua röökiä aika paljon.

« Viimeksi muokattu: 21.10.2017 18:44:02 kirjoittanut Etsku-Etana »

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Maya Paakkari oli karaoketason rokkari
« Vastaus #1 : 11.01.2013 21:47:13 »
Mayan esityksessä ei ollut oikein mitään erikoista, ja hänet olisi voinut myös pudottaa. Kovasti Maya muuten vaikutti tupakoitsijalta. Taitaa kulua röökiä aika paljon.
Ajattelin ihan samaa. Kunnon tupakkaääni. En tykännyt.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Maya Paakkari oli karaoketason rokkari
« Vastaus #2 : 11.01.2013 23:15:09 »
Paulakin kysyi ääniongelmista vaikka hänen teki mieli varmaan kysyä tupakan poltosta ja viskin juonnista.

Enpä oikein näe enkä kuule Mayassa stara-ainesta.

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Maya Paakkari oli karaoketason rokkari
« Vastaus #3 : 12.01.2013 13:50:14 »
Mä taas tykkäsin Mayan matalasta raspiäänestä tosi paljon. Hän tuo kisaan mukaan vaihtelua ja erilaisuutta. Ääni ei tosiaankaan ollut tusinatavaraa.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: Maya Paakkari oli karaoketason rokkari
« Vastaus #4 : 12.01.2013 16:07:54 »
Mä taas tykkäsin Mayan matalasta raspiäänestä tosi paljon. Hän tuo kisaan mukaan vaihtelua ja erilaisuutta. Ääni ei tosiaankaan ollut tusinatavaraa.
Mä tykkäsin myös. Tuo nyt on tuollainen hard rock/heavy-ääni, ja jos tyylilaji ei miellytä, niin sille ei sitten voi mitään. Omassa lajissaan hemmetin hyvä. Toivottavasti häneltä kuullaan myös jotain slovarikategoriaa.

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Vs: Maya Paakkari oli karaoketason rokkari
« Vastaus #5 : 12.01.2013 17:23:16 »
Itse myös tykkäsin, harvoin naisilla kuulee noin mahtavaa rock-ääntä ja todellakin vaihtelua :) Ja ehdottomasti minäkin haluan kuulla häneltä jonkin slovarin, tuo äänenväri antais herkkään biisiin oman mausteensa.

Ja tietää, että tekniikka on kunnossa, kun on  tuollainen raspi ja ei ääniongelmia muuta kuin väsyneenä ;) Paula Koivuniemi goes deep in the heavy rock.
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Maya Paakkari oli karaoketason rokkari
« Vastaus #6 : 13.01.2013 18:40:28 »
Mäkin tykkäsin Mayasta :). Aivan mahtava rocksoundi Mayalla on & uskon hänen etenevän kisassa pitkälle.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Maya Paakkari oli karaoketason rokkari
« Vastaus #8 : 08.03.2013 21:46:41 »
Mayan Voice of Finland -matka katkesi kuin kananlento, lyhyestä virsi kaunis. Tervemenoa kotiin! Ei tuu ikävä! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

I-Dolly

  • Rivilauluissa säteillyt
  • Viestejä: 134
  • Karma: +1/-0
  • Boop-boop-de-boop!
    • Profiili
Vs: Maya Paakkari oli karaoketason rokkari
« Vastaus #9 : 08.03.2013 22:09:32 »
Mä taidan ollakin sit sellainen ERMU eli erilainen muori. :o Mä nimittäin kyllä diggailin Mayasta vaikka ei ehkä ihan mun voittajasuosikki ole ja ihan oikein Mike kutsui Mayaa Janis Jopliniksi.  8)

Kaksintaistelussa Christianin ja Mayan äänet kuulostivat melkein samanlaiselta, mutta mun mielestä Chrisun esitys oli jotenkin pakotetumpi ja ääni takakireä. Mayalla taas on "luonnollinen" viinan ja tupakan muokkaama ääni, eikä hänen tarvitse yrittää väkisin tuoda raspia kehiin. Christian yliyritti ihan liikaa. Olin yllättynyt Miken valinnasta. :o

Maya sopii paremmin rokkiestradeille niin äänensä ja olemuksensa kuin myös esiintymisensä puolesta. Christian on vähän liian "siisti" rokkariksi, slipoveri vaan puuttui vai oliks sillä semmonen, en huomannut, karismaton tyyppi muutenkin, mutta varmaan ihan kiva kaveri, toivevävytyyppiä  :P

Mut että Maya siis putosi jo tässä vaiheessa 
« Viimeksi muokattu: 22.10.2017 21:29:16 kirjoittanut Etsku-Etana »


Sex is not the answer. Sex is the question. "Yes" is the answer.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Maya Paakkari oli karaoketason rokkari
« Vastaus #10 : 08.03.2013 22:24:23 »
Onneksi Mayan stailaus oli kaksintaisteluissa parempi kuin ääni ratkaisee-jaksossa.  Kemiläisen laitakaupungin pubin vaikutelma oli jäänyt pois. Hyvä niin!

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Maya Paakkari oli karaoketason rokkari
« Vastaus #11 : 09.03.2013 09:30:01 »
I-Dolly, Anteaterin (kuuluva) ääni ei ole aina se yleinen mielipide kuiteskaan. ;) Minäkin diggailin Mayan äänestä kovasti ja olisin suonut hänelle jatkopaikan. Olettaen, että Maya tekisi sentyyppistä rokkia, josta tykkään, voisin hyvinkin kuunnella hänen musiikkiaan levyltä.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Maya Paakkari oli karaoketason rokkari
« Vastaus #12 : 09.03.2013 10:54:51 »
^no onneks Miken päätös oli mun makuni mukainen. ;)
« Viimeksi muokattu: 09.03.2013 14:29:45 kirjoittanut Anteater »

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: Maya Paakkari oli karaoketason rokkari
« Vastaus #13 : 11.03.2013 12:43:44 »
I-Dolly, Anteaterin (kuuluva) ääni ei ole aina se yleinen mielipide kuiteskaan. ;)
Joo, mä oon huomannut omalta osaltani, että jos Anteater inhoaa jotakin tyyppiä, niin mä todennäköisesti tykkään. :P Yllätti kyllä Mayan tippuminen kovasti, tosin Mikeltä onkin tullut vähän odottamattomia valintoja.

kukkanen

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 20
  • Karma: +0/-2
    • Profiili
Vs: Maya Paakkari oli karaoketason rokkari
« Vastaus #14 : 12.04.2013 21:06:16 »
Minä tykkään Mayasta. Muistan kun aika monta vuotta sitten oli telkkarissa ohjelma, jossa tavikset esiintyivät tunnettuina henkilöinä. Siinä oli mm. tyttö joka muistutti ulkoisesti ihan Anna Erikssonia muttei osannut laulaa. Maya oli siinä ja ei niinkään näyttänyt Janis Joplinilta (jota fanimielessä "matki") kuin kuulosti. Tykkään tyylistä ja ei tarvitse olla tolu-puhtoinen.