Kirjoittaja Aihe: PhineasMcClintockin draama toivottavasti loppuu tähän paikkaan!!!!  (Luettu 21437 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PhineasMcClintock

  • Vieras
Jöö oli sen verran hölmö avauskirjoitus, että parempi poistaa se.

Joten sanotaan jotain fiksumpaa. Tiesittekö, että huomista ei ole oikeastaan koskaan? Milloin huominen siis muka on? Huomenna.
« Viimeksi muokattu: 30.06.2010 23:33:55 kirjoittanut PhineasMcClintock »

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Mikä on syynä tähän yllättävään poistumiseen? jos saan udella/jos koskaan tuut tätä lukemaan.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Aika järjetön ajattelutapa, mutta whaeva. Heidå!
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
No, olenhan minäki tullu tänne huomattavasti perusporukan jäljessä ja silti tunnun kuuluvani joukkoon. Ei mullakaan aina oo sanottavaa ja silloin selitän vaan jotain.

Mutta mikäs siinä jos oot tehny päätökses.
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Järjetön ajattelutapa tosiaan, ei kaikki muutkaan ole täällä alusta asti olleet, saati sitten suolla laatutekstiä kaiken aikaa.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Se vie aina oman aikansa, että alkaa tuntea olonsa porukkaan kuuluvaksi. Ei täällä tarvi läppää suoltaa 24/7 tai olla erityisen järkevä...kunhan vaan kirjottelee. Juttua tulee usein hyvin spontaanisti täällä. :> Mut heissan vaan.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

PhineasMcClintock

  • Vieras
Pääseekö tää kirjoittamani läppä forkan TOP1seen?? En tosin saanut odottamaani dramaattista vastaanottoa mutta eniwei 8)

Kipparilta sain ajatuksen tähän "nokkelaan" ideaan, koska hän poistui eilen itse täältä.

Minä en poistu mihinkään muuallekun huomenna Himosfestivaaleneille..

Ps. Jokainen varmaan tajuaa, että "jäähyväisiksi" kirjoitetaan jotain muutakuin tuollaista pazkaa mitä suolsin ;)
« Viimeksi muokattu: 24.06.2010 17:53:12 kirjoittanut PhineasMcClintock »

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Joo hei, ihan mite vaa. Itehän voit aina uskoa näihih USKOMATTOMAN hyviin "vitseihin" jotka ny näköjää enemmä tai vähemmä läppiä on kun tunnut käyvän tuulella tai omistat jonkun jakaantuneen persoonallisuuden.

Kippari... jeah.. huhhuh. Noh. Mitäpä sun hassunhauskoihin juttuihin sen enempää puuttumaan. Jatka vaan samaan malliin ;)

PhineasMcClintock

  • Vieras
^I Dont get the point Jolanne.

Mun tyyliin kuuluu ja on kuulunut alusta asti erittäin huono/kieroutunut huumori josta esittelyssäni jo kerroin. Tajuaa kuka tajuaa.

Kyllä mä nyt kuitenkin useamman kerran mietin jos liityn johonkin "landiaan".

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Mjoo, kyllä sä varmaan vielä löydät sen pontin kun oikeen mietit.

Mä kyllä ymmärrän sun "huumoria", vaikka en ite olekaan sen mikään vankkumaton kannattaja, mutta ei sen taakse kannata kuitenkaan ihan aina piiloutua, kun ei sillä kohta ole enää mitään POINTTIA..

PhineasMcClintock

  • Vieras
Sori Jolanne mä en vieläkään tajunnut pointtiasi tuohon ensimmäisen asiaan. Muttei sitä ilmeisesti ole kun et sitä sanoiksi asti saanut.

Huumori on puolustuskeino monille, muttei minulle. Joskus juttuni menevät vakavaksikin, mutten takerru niihin. Itseironia on erittäin vahva osa minua, joka heijastuu kaikkeen.

Kyllä minä mielummin elän elämääni "surkean" huumorini kautta ja käsittelen asioita sen mukaan. Tosin enpä tiedä kumpi on enemmän surullista, minä ja surkea huumorini vai se että joku randomi tekee omia päätelmiään asioista ja pitää niitä faktana.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2010 01:49:35 kirjoittanut PhineasMcClintock »

Aelether

  • Pississtanian ikimuistoinen vainooja
  • i
  • *
  • Viestejä: 11045
  • Karma: +16/-12
    • Profiili
Minä en tajua tästä keskustelusta pätkääkään.

Ei tietty tarvitsekaan.
Susan says don't get afraid, get angry
Terry Pratchett: Hogfather

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Minä en tajua tästä keskustelusta pätkääkään.

Ei tietty tarvitsekaan.


En mäkään. Olen ihan pihalla tästä.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vai oikein meikäläisiä varten topic on täällä. Tuota en ymmärtänyt. No, bye bye Phineas!

PhineasMcClintock

  • Vieras
Jos luit Luottis ketjun kokonaan, niin en ole mihinkään menossa forkalta. 8)

Ellei enemmistö sitä vaadi sitten?!

Mutta kirjoitan nyt asiaakin vähän, ettei Jolannelle tai muille jää väärää kuvaa minusta. Huono huumori on todellakin huonoa huumoria kohdallani. Se ampuu yli, eikä sitä tajuta oikeastaan kuin kaveriporukassani. Tykkään ampua asioita yli ja olla muka dramaattinen välillä. Kimpaannun joskus ja olen myös oikeasti vihoissani, mutta harvemmin. Toivon että jokainen tämän nyt viimein tajuaa. Esittelyni kertoi sen aika hyvin. Viljelen huonoa läppää väärässä paikassa, väärään aikaan.

Olen hönöillyt mm. tällä forkallakin, koska se tulee valitettavasti luonnostaan minulta. Mitään jakautunutta persoonaa en valitettavasti omista(harmi forkkalaisten kannalta, eikö?). Millä tahansa forkalla kukaan ihminen ei täysin tunne toisiaan ja niin se menee. Itsestäni olen palasia antanut kirjoitusteni myötä.

Luulisi jengin täällä jo tajunneen millainen tapaus olen. Moni täälläkin mainostaa huonon huumorin parhautta, mutta itse vien asian vielä pidemmälle. Siksi olen sanonutkin ettei kaikki sitä tajua.

Ja lopuksi. Kippari ja minä emme ole sama tyyppi. Säälittävää jos joku perzetuntumalla moista epäillyt. Perusteeton tulkitseminen on toki yes. Kertoo enemmän tulkitsijasta kuin kohteesta.

Olen mitä olen ja thats it. Kelpaan tänne omana itsenäni huonojen juttujen kera tai sitten en. Muuksi en muutu. ;)

Lopuksi sanottava se, että puheet "hei erilaiset persoonaat on useasti rikkautta" ovat täyttä skebeliä.
« Viimeksi muokattu: 24.06.2010 20:11:47 kirjoittanut PhineasMcClintock »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Miksi perustat kauheasti aiheita tyyliin "Phineas tekee sitä ja Phineas tekee tätä"? Ehkä tuo on se osa huumorissasi, jota en ymmärrä.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Capri, Negsu ja monet muut olette erittäin hienoja tyyppejä

Tämä on parasta mitä tämä thriidi on tarjonnut.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
OHO! MITÄS SIELTÄ NYT TULEEKAAN! Enpä olisi ihan tuollaista odottanut. Kuitenkin pyrin olemaan ihminen, joka ei tuota mielipahaa. Viestiketjuja en osaa avata. Huumorintajuni on omalaatuinen, enkä tunnista kaikkea huumoriksi tarkoitettua.

PhineasMcClintock

  • Vieras
Jos luit tuon minun pidemmän viestin niin asia tuli siinä selväksi. Älä provoa turhaan. Et voita sillä mitään.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Olen niin tietämätön, etten tiedä mitä provoaminen tarkoittaa ihan sanatarkasti, mutta toivon, etten harrasta sitä. Mitään tappelua en nyt jaksaisi tässä aloittaa, kun oikeassa elämässä tarpeeksi hankalia asioita enkä haluaisi niitä enää mistään virtuaalitodellisuudesta lisää. Olen vain sellainen ihminen kuin tuolla esittelyssäni lukee, en mikään tappelun haluinen marakatti. Joskus väsyneenä vain asiat ottavat päähän enkä sille mitään mahda.

PhineasMcClintock

  • Vieras
Lue luottis mm. tämäkin ketju kokonaan niin tajuat MINUN pointtini ja käyttäytymiseni.

Älä ongi sanoja sieltä täältä ja tulkitse niitä mielesi mukaan.

Sinua käytökseni voi ärsyttää, mutta se on voi voi. Olen kertonut millainen olen.

En minä riitaa halua. Haluan vain, että viestit luetaan ajatuksella ja järkeillään niitä vähän.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Minulla on tapana joutua väärinymmärretyksi. Sitä se autismi teettää, ettei pysty omia ajatuksiaan kovin selkeästi tuomaan esille ja siksi olen ollutkin aikanaan aikalailla ongelmissa. Okei mä olen idiootti, jolla ei ole mitään väliä. Sitähän olet pyrkinyt sanomaan. Vai mitä?

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Ehkä minun täytyisi lähteä täältä, koska en ihan oikeasti kykene tuota edellistä viestiä sisäistämään kokonaan. Kuitenkin olen ihminen, joka arvostaa ihmisyyttä tai on oikeastaan oppinut arvostamaan ihmisyyttä aikuisiän saavutettuaan.  Minä olen sanojeni mittainen enkä aio jäädä tänne enää hetkeksikään pilaamaan ilmapiiriä. Ja sen vielä haluan sanoa viimeiseksi, etten ole todellakaan ihminen, joka nauttii konfliktin aikaansaamisesta tai pyrkii siihen.
« Viimeksi muokattu: 25.06.2010 01:05:01 kirjoittanut Luottamusmies »