Angie & Amber olivat aivan uskomattoman loistavia!! Angien molemmat esitykset oli mahtavat & Angie veti todella huikaisevan hyvin niin I'll Stand By Youn että Halon. Angie oli mun ykkönen niukasti ennen Amberiä. Mä niin toivon, että Amber saisi enemmän arvostusta amerikkalaisilta! Kun hän ei todellakaan kuulu kisan tyvipäähän, missä hän on ollut jo ihan liian monta kertaa! Olin ihan erimieltä tuomarien kanssa Amberin Without You tulkinnasta. Mielestäni Amber oli aivan loistava. Biisivalinta osui nappiin! Myös toinen esitys Amberilta oli priima luokkaa.
Candice oli mulle lievä pettymys. Kyllä hän hyvin veti molemmissa esityksissä, mutta jotain vain jäi uupumaan. Straight Up ei mielestäni kauhean hyvin sopinut Candicelle & kummastelin, että miksi hän oli tuollaisen biisin valinnut. When You Believen Candice veti paremmin, mutta tunnetta olisi saanut olla siinä enemmän mukana.
Kreen eka esitys oli yllättävän vaisu.. Kappale oli mulle aivan outo & eikä se mielestäni sopinut Kreelle. Toinen esitys taas oli huomattavasti parempi! Kree veti tosi hyvin Celine Dionin biisin.
Janelle jäi aika selvästi muiden tyttöjen varjoon! Vaikka Janelle lauloi jälleen kerran melko hyvin, mutta biisivalinnat meni hänellä aika penkin alle. Ensimmäinsessä esityksessä Janelle oli niin vaisu & mitäänsanomaton. Toinen esitys oli ihan jees, mutta olisi Janelle laulanut jotain muuta.
Janellen olisi nyt aika pudota! Pahoin kuitenkin pelkään, että Amber putoaa..