Ville Eetvartin & Freemanin esitykset oli ihan ok hyviä

. Villen kappale on niin ihana

. Freemanin Noitanainen on aika hulvattoman hyvä

. Leolasta jäi eniten mieleen hieman negatiivisena asiana, että ihan kuin se laulaja olis vetänyt pelkkänä soolona eikä bändin solistina.. Leolan kappaleesta pidän kyllä edelleen aika paljon vaikka siitä tulee mieleen aika paljonkin Stellan tuotanto. Aura oli kohtalainen, mutta hänen kappaleensa on hivenen tylsä. Kaisa Valan kappale on kyllä kasvanut aikas paljon siitä asti, kun kuulin sen ensimmäisen kerran jolloin en siitä oikein pitänyt mutta nyt pidän melkoisesti

. Iconcrashin kohdalla on käynyt mulla samanlaisesti.
Näistä kuudesta jatkoon pääsivät Kaisa Vala, Ville Eetvartti, Freeman & Uusi Fantasia sekä Iconcrash. Aura Pineda & Leola putosivat.
The Spyro pääsi sit yhdeksäntenä klubikeikoille.. Voi v*ttu! Jessica Wolffin Better tulee olemaan mulla UMK:n kaikista kappaleista ehdottomasti paras <3 <3. Edelleen hänen kappaleensa on vaan niin todella hyvä.
Näistä yhdeksästä klubikeikoille päässeistä mielestäni UMK:n voitosta kamppailevat eniten Iconcrash & Ville Eetvartti. Jos Pernilla saa livelaulunsa kuntoon klubilla niin finaalissa hän tulee olemaan musta hevonen.
Nää UMK:n juontajat on kyl osoittautuneet ihan hirveiksi! Ekassa jaksossa Joona oli vielä siedettävä, mutta nyt en voi enää kestää häntä.. Anne Lainto on vaan niin tönkkö että pahaa tekee katsoa häntä. Mua ärsyttää niin paljon, että näistä kappaleista näytettiin näissä kahdessa UMK:n jaksossa vaivaisen minuutin verran.. Huoh

. Lisäksi toi tuomaristo ei vieläkään vakuuttanut mua..