Muu musiikki > Keskustelua artisteista ja bändeistä

Muse

(1/6) > >>

capri:
Muse



Olen vasta ihan äskettäin löytänyt tämän jo vuonna 1994 perustetun vaihtoehtorockia soittavan bändin, ja ihastuin tietysti välittömästi.

Kyseessä on siis brittiläinen rockyhtye, joka on perustettu vuonna 1994 Teignmouthissa, Lounais-Englannissa. Yhtyeessä on kolme jäsentä: Matthew Bellamy (laulu, kitara, koskettimet), Chris Wolstenholme (basso, taustalaulu) ja Dominic Howard (rummut ja lyömäsoittimet). Vuonna 2006, neljännen albuminsa julkaisun jälkeen yhtyeen keikkakokoonpanoon on liittynyt myös kosketinsoittaja Morgan Nicholls. Bellamy on päälauluntekijä ja yhtyeen kantava voima, tosin osa yhtyeen uudemmasta materiaalista on nimetty myös Wolstenholmen ja Howardin nimiin. (Lähde: Wikipedia)

Kotisivut: http://muse.mu/

Kotisivuilta löytyy kaikki olennainen tieto julkaistuista levyistä, sinkuista jne. muuta tietoa bändistä.

Itse omistan vain kolmannen levyn Absolution, josta suosikkikappaleeni on Blackout. Täytyy ottaa itseään niskasta kiinni ja tutustua myöhemmin muuhunkin tuotantoon.

Mitä mieltä porukka on tästä bändistä?

Jennu:
Pari hyvää biisiä mut suurin osa on matskusta puuuduttavaaaaaaaaa... en vaan ymmärrä tän päälle.

capri:

--- Lainaus käyttäjältä: Jennu - 10.08.2009 19:43:20 ---Pari hyvää biisiä mut suurin osa on matskusta puuuduttavaaaaaaaaa... en vaan ymmärrä tän päälle.

--- Lainaus päättyy ---

Tää on varmaan just niitä bändei, jotka iskee joko täysillä tai ei ollenkaan.

Jennu:

--- Lainaus käyttäjältä: capri - 10.08.2009 19:47:28 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jennu - 10.08.2009 19:43:20 ---Pari hyvää biisiä mut suurin osa on matskusta puuuduttavaaaaaaaaa... en vaan ymmärrä tän päälle.

--- Lainaus päättyy ---

Tää on varmaan just niitä bändei, jotka iskee joko täysillä tai ei ollenkaan.

--- Lainaus päättyy ---

Joo niin kyl on. Samoin laulajan ääni, miusta se on kivan persoonallinen vaikken muuten Musesta välitä.

Fuga.:
Mä tykkään Musesta, ja oon kuunnellukki jo ala-asteelta lähtien. Mut en vielkään oo kuullu kaikkii biisejä, et en mitenkään fanita, mut tykkään kuunnella :>

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta