Kirjoittaja Aihe: Miesten 2. semifinaali  (Luettu 4113 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Miesten 2. semifinaali
« : 20.03.2010 19:05:36 »
Mahdollinen keskustelu tänne. Kohta alkaa lähetys! Tai taisi alkaa jo.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Miesten 2. semifinaali
« Vastaus #1 : 20.03.2010 19:40:49 »
Jei. Pistän omat arviot tänne sit, ku joku kertoo, että tää on jo kokonaan tullu telkkarista :d
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Miesten 2. semifinaali
« Vastaus #2 : 20.03.2010 19:41:46 »
Vielä 20 minuuttia!

//Korjaus: Eikun tunti 20 minuuttia
« Viimeksi muokattu: 20.03.2010 19:44:20 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Miesten 2. semifinaali
« Vastaus #3 : 20.03.2010 20:24:59 »
Pahus kun miehet esittävät niin kuolettavan tylsiä kappaleita. Tai jos kappale on hyvä, siitä tehdään sitten kuolettavan tylsä sovitus.  >:(

Menee vain sen arvioimiseksi, onko ääni hyvä ja onko esitys muuten viihdyttävä.  :'(

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Miesten 2. semifinaali
« Vastaus #4 : 20.03.2010 20:50:17 »
Siis kyllä tänään on oli aivan unettavia kappaleita suurimmalla osalla miehistä.. Ei näin. Tämän vuoden euroviisubiisitkin hakkaa nämä mennen tullen!!

Parhaimmat olivat selkeästi Michael Lynche, Lee Dewyze, Aaron Kelly (huolimatta siitä tylsästä kappalevalinnasta) & Casey James.

Surkeita taas olivat Jermaine Sellers, John Park, Andrew Garcia, Todrick Hall, Alex Lambert & Tim Urban. Suurimmalla osasta näitä oli aivan surkea kappalevalinta!

Mä pudottaisin näistä nyt Jermainen ja Timin.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Miesten 2. semifinaali
« Vastaus #5 : 20.03.2010 21:25:32 »
Mä en ollutkaan näemmä arvioinu esityksii mitenkään erikseen...
(Koska olin samaa mieltä Tigan kanssa ;DD)

Lee, Alex ja Mike on ne, jotka haluan ehdottomasti nähdä finaalissa. Leen ääni on mielettömän hyvä, enkä tosiaan välitä mistään epäpuhtauksista. Alexin äänestä tykkään myös paljon, ja näen hänessä valtavasti potentiaalia. Mike paransi valtavan paljon tässä jaksossa, ja ansaitsi takaisin kärkipaikkansa mun silmissä. Casey on sit neljäs suosikkini, koska hänessäkin on potentiaalia, osaa soittaa upeesti sähkökitaraa (olin ihan vau!) ja sitten toisekseen häntä on miellyttävä katsella. :p Ääni ei ole ihan niin vakuuttava kuin kolmella muulla suosikillani. Tasaisen ok, mutta saisi olla jotain ekstraa.

Seuraavana tulee Andrew, joka ei ollut mun mielestä niin huono kuin tuomarit koko ajan sanoo, ja näen hänessä myös potentiaalia vaikka mihin. Saisi hitusen kyllä tsempata. Ja kuudennesta sijasta kamppailee mun silmissä tiukimmin nuori Aaron, joka laulaa hyvin, ja oli paljon rennompi nyt. Vähän ehkä turnoff-biisi, mutta ihan kelpo pläjäys jo toistamiseen.

Pudottaisin välittömästi Todrick Hallin. En siedä tyyppiä, ja en antaisi kahden pettymyksen jälkeen enää yhtään mahdollisuutta. Toisena pudottaisin valitettavasti molemmilla kerroilla vähän liian vaisusti ja vanhanaikaisesti ja kikkailevasti esiintyneen Jermainen. Jermainen voisin toki viä pitääkin, jos osais muuttaa vähän laulutapaansa. Mutta koska Tim tuskin vielä lähtee, koska on tosiaan VFTW:n suosikki, ja paransi hitusen mun mielestä myös tällä toisella viikolla (plus on miellyttävä persoona), niin sit Jermaine. Tai John Park, josta en oikein saa irti mitään tunnetta. Laulaa hän kyllä osaa.

Näin kommentoin heti sen jälkeen kun olin esitykset nähnyt, enkä tienny, ketkä putoaa, joten ei spoilaa mitenkään...
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Miesten 2. semifinaali
« Vastaus #6 : 20.03.2010 21:31:38 »
Michael Lynche
Erinomainen esitys. Melkeinpä ensimmäisen kerran pidin Mikesta. Mahdottoman ammattitaitoista. Mukavan pehmeä ääni.

John Park
Johnilla on miellyttävä ääni. Hän lauloi vaan niin tylsän kappaleen etten innostunut. Ikävystyttävää.

Casey James
Viihdyttävä esitys, miellyttävä ääni. Pidin. Kara oli kyllä oikeassa: ei yhtä hyvä kuin viimeksi. Kitaran lurittelua liikaa.

Alex Lambert
Mukavan leppoisa esitys. Nyt vasta noteerasin Lambertin. Miellyttävä ääni. Hyvä!

Todrick Hall
Vaikka Todrick lauloi mukavasti Tina Turneria (tosin sovitus oli turhan outo), olen edelleen sitä mieltä, että Todrick olisi saanut jäädä viimeistään Hollywoodiin ellei sitten suoraan koelauluihin. Hieman pitkästyttävää.

Jermaine Sellers
Kappale oli tylsähkö, mutta osaahan Jermaine laulaa. Ihan ammattitaitoista vaikka olikin ehkä turhaakin kikkailua. Ei välttämättä äänestävän yleisön mieleen. Tunnistamaton laulu vaikka alkuperäinen laulu saattaakin olla tunnistettava (kun kerran Simon sitä niin kehui). Aika rasittava tyyppi. "Jumala on puolellani" jne.

Andrew Garcia
Erinomainen ääni ja valtavan hyvä esitys. Paras illan esityksisät tähän mennessä. Kappale oli tietysti unettavan tunnistamaton. Jos Andrew aina laulaa tällaista, en jaksa seurata enää.

Aaron Kelly
Kerrankin tunnistettava kappale ("My Girl") - tosin sovitus oli outo. Ei nyt valtavan hyvä esitys, mutta tuntui mukavalta, että kappaleen tunnisti. Simon oli oikeassa: vanhanaikainen versio.

Tim Urban
Ei kovin erikoista. Mitä ihmettä Tim tekee vielä tässä vaiheessa kisaa? Mikä ihme sai Simonin puhumaan puuta heinää kehuessaan Timiä?

Lee Dewyze
Erittäin hyvä ääni, mutta vähän tylsää. Kuului joka tapauksessa illan parhaimpiin.

TOP-6
Michael Lynche
Casey James
Alex Lambert
Jermaine Sellers(kun ei ketään muutakaan keksi)
Andrew Garcia
Lee Dewyze

BOTTOM-4
John Park
Todrick Hall
Aaron Kelly
Tim Urban

Veikkaan putoajiksi: John Park ja Tim Urban

Pienet pinkit kännykät voivat tosin pelastaa Tim Urbanin.



Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Miesten 2. semifinaali
« Vastaus #7 : 21.03.2010 20:26:52 »
Pinkit kännykät pelasti Timin jälleen kerran.. ARGH.

John Park & Jermaine Sellers putosivat.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Miesten 2. semifinaali
« Vastaus #8 : 21.03.2010 20:32:28 »
Pinkit kännykät pelasti Timin jälleen kerran.. ARGH.

Näinhän siinä kävi.  >:(

Lainatkaamme Negsun kommenttia 1. semifinaalista:

Tim Urban: Voi kulta. ♥ Ihanaa, et sait uuden mahiksen. Toivottavasti meet vielä jatkoon, pystyt parempaan. Väärä biisivalinta!!!






capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Miesten 2. semifinaali
« Vastaus #9 : 21.03.2010 20:49:16 »
Mun makuun pudotukset meni John Parkia lukuun ottamatta just perfecto. Eli olisin pudottanut samat. Mitä iekuttia se Todrick viä siä pysyy?! Huoh. Timkin on parempi.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Miesten 2. semifinaali
« Vastaus #10 : 21.03.2010 21:02:34 »
Tim Urbanissa on se ongelma, ettei hänen olisi pitänyt kuulua alun alkaenkaan TOP-24:ään. No ei kyllä Todrickinkaan.

Oikeasti en ole pahoillani pudonneista. Kumpaakaan ei ole ikävä. Kyllä Tim oikeastaan on heitä parempi!

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: Miesten 2. semifinaali
« Vastaus #11 : 21.03.2010 23:41:52 »
Tosiaan aika unettavia ja vanhahtavia kappaleita, silti lähes kaikki paransivat suoritustaan viime kerrasta. Tim olisi tosiaan saanut pudota! Mike ja Lee onnistuivat tänään, vaikkeivät oikein kuulu suosikkeihini. Ja Aaron oli minusta ehkä jopa paras; vaikka kappale oli vanha, sovitus oli aika tuore.

Ja Todrick... Mä vaan tykkään siitä jotenkin  :), sori.  8) Ei se minusta ole muuttanut niitä kappaleita liikaa kuten tuomarit väittävät. Aika ankaria olivat.

Kokonaisuutena pojat onnistuivat kuitenkin mielestäni paremmin kuin tytöt. Tarkemmin en jaksa lähteä ruotimaan.