Kirjoittaja Aihe: 4. knockout 18.3.  (Luettu 4886 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
4. knockout 18.3.
« : 18.03.2016 11:26:33 »
Lainaus
Viimeisessä Knockout-vaiheen jaksossa kilpailevat Emmi Uusitalo, Suhyun Kim, Alex Ikonen, Riikka Jaakkola, Yamila Espinosa, Kerttu Suonpää ja Lauri Peisterä. Redramalla puolestaan on kaappausmahdollisuus.

Tänään nelosella kello 20.00.

Casper

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 760
  • Karma: +3/-1
    • Profiili
Vs: 4. knockout 18.3.
« Vastaus #1 : 18.03.2016 20:14:05 »
Hehkutin jo Jessicaa Ollin tiimiykkösenä eilen mutta olin ihan unohtanut tän huikean korealaisen tytsyn..

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: 4. knockout 18.3.
« Vastaus #2 : 18.03.2016 20:58:45 »
Emmi Uusitalo vs Suhyun Kim – Kaunis kappale Emmilla ja onhan hänellä itselläänkin kaunis ääni. Mut jotenkin tää esitys jäi mun mielestä aika valjuks, pelkäks lauleluks…vaikka biisi oli hänelle tärkeä, ei mun mielestäni se tunne oikein välittynyt.

Suhyunin biisivalinnasta en ollut järin innostunut, mut olihan tää jälleen tosi kova veto. Esiintyminen oli hyvää ja laulu melkeinpä täydellisessä hallinnassa. Jatkoon ehdottomasti! Olli, älä mokaa!

Olli valitsi oikeutetusti Suhyunin! :)


Alex Ikonen vs Riikka Jaakkola – Alexista oon pitänyt alusta asti ja tää jazz tyyli viehättää. Todella miellyttävä ääni. Onneks nyt meni paremmin kuin kaksintaisteluissa, siinä se biisi oli aika kaamea eikä sopinut kummallekaan kaksintaistelijalle järin hyvin. Nyt kun Alex sai itse valita kappaleen, meni niiiiiiin paljon paremmin. Kyllä mä melkein toivoisin Alexia jatkoon, vaikka Riikastakin olen pitänyt. Kuuntelisin hyvin mielelläni Alexin musaa.

Riikka oli kyllä tosi hyvä myös. Riikassa on kivaa asennetta ja energiaa, hyvä ääni. Itsevarma esitys.

Paha valintahan tämä on. Luulen, et Mike jatkaa Riikan kanssa. Toivottavasti Alex kaapataan. Mike päätti jatkaa liveihin Riikan kanssa, juuri niin kuin arvelinkin.


Kerttu Suonpää vs Lauri Peisterä vs Yamila Espinosa – Kerttu haukkasi aika ison palan. Beyonce on kans sen luokan artisti, et biisejä on tosi hankala esittää. Versio kuulostikin vähän laimealta sovitusta myöten. Ei ollut Kerttu parhaimmillaan laulullisesti.

Laurilla on mun makuun liian käheä ääni. Esitys jäi mitäänsanomattomaksi.

Yamila ihastuttaa mua persoonana, mut laulajan on vähän niin ja näin. On kyllä Yamilan aika lähteä kotiin.

Tarja valitsi Kertun, eikä se yllättänyt.



Redrama onneks kaappasi Alexin, jes! Olen tyytyväinen! :)



~It feels good. Is that reason enough for you.~

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Vs: 4. knockout 18.3.
« Vastaus #3 : 18.03.2016 21:10:44 »
Ihan minimaalinen avautuminen tähän vaan, että noin yleisesti ollu aika vaisua tämä voice-seuranta (siis seurattu kyllä mut ei vaikututtu). Tänään poikkeuksellisesti kaksi teki vaikutuksen: Emmi sai aikaan kylmät väreet, ja Lauri jotenkin yllätti (pysäytti kuuntelemaan, vaikken ois uskonu tollasesta biisistä innostuvani pätkääkään). Molemmat jää valitsematta, ja sitten Red pelastaa TYLSÄN Alexin... Pöh!!

Liveihin mentäessä kaksi jonkinsortin suosikkia, Ilari hyvänä tyyppinä (itse ÄÄNI ei vielä oo varsinaisesti säväyttänyt), ja Merissä on jotain persoonallisen hienoa. Mut ei näistä vielä ainakaan suurensuurta kisafanitusta saa kehitettyä ;)

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: 4. knockout 18.3.
« Vastaus #4 : 18.03.2016 21:29:12 »
Tänään meni kyllä ihan oikeat jatkoon! Suhyun oli pirun hyvä, kun taas Emmistä en pitänyt ollenkaan. Riikan kappalevalinnasta en pitänyt, mutta hyvin hän sen veti. Alex oli ihan ok. Kerttu oli valinnut Beyoncea & ei se nyt niin hyvin mennyt. Heikoin esitys tähän mennessä Kertulta. Laurista & Yamilasta en pitänyt laisinkaan. Onneksi Tarja valitsi Kertun jatkoon! Redraman päätös kaapata Alex ei yllättänyt.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: 4. knockout 18.3.
« Vastaus #5 : 18.03.2016 21:43:56 »
Mua kyllä harmitti kun Emmi putosi. En tiedä mikä siinä on, mutta Suhyunin laulu ei kosketa mua. Olli puskee häntä eteenpäin, mutta en ihan usko, että kansa olisi hänen kanssaan yhtä vakaalla linjalla.

Ihan mukavaa, että sekä Alex että Riikka pääsivät jatkoon. Riikka kyllä yllätti mut. Mulla oli kasarityylin pohjalta hänestä aika negatiivinen kuva, mutta hänellähän on varsin hieno ääni. Jotenkin vaikeaa uskoa häntä vasta 16-vuotiaaksi.

Pelkäsin että Tarja valitsee väärin, mutta onneksi Kerttu pääsi jatkoon. Lauri oli aika kiva, mutta ehkä ei nyt sitten kuitenkaan. Tapahtui kyllä jotain ihan jännää. Olin keittiössä, kun Lauri aloitti, ja olin varma, että nyt laulaa joku ulkomaalainen. Yllätti, kun laulaja olikin suomalainen. Noh, esityksenä ei kuitenkaan loppujen lopuksi erityisen mieleenpainuva. Kertulla oli tosiaan vähän liian iso kappale, mutta hän paikkasi onneksi lookillaan ja esiintymisellään sen, mitä jäi laulupuolella vajaaksi. Yamilan esitys sen sijaan oli vähän sekasotkua. Hän on vähän samassa kategoriassa kuin Alisa viime jaksossa, mutta mielestäni Alisa on mielenkiintoisempi suomalaisesta näkökulmasta.

Fanittaja

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 8
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: 4. knockout 18.3.
« Vastaus #6 : 19.03.2016 18:33:03 »
Minä tykkäsin Yamilan esityksestä. Se oli viihdyttävä. Ennemmin hänet olisin halunnut jatkoon kuin Alisan.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 4. knockout 18.3.
« Vastaus #7 : 20.03.2016 00:43:12 »
Ollin tiimi

Emmi Uusitalo (Viimeinen aamu)
Emmi lauloi kauniisti tämän minulle oudon laulun. Mutta esitys ei kuitenkaan ollut sellainen, että olisi heti tullut mielipide, että Emmin tulee mennä jatkoon. No, pitää ensin kuunnella Suhyunin laulu.

Suhyun Kim (Casulty of Love)
Suhyun lauloi upeasti ja myös hänen laulunsa oli minulle outo. Hän oli monella tapaa kuin Emmi mutta englanniksi laulavana. Oma valintani olisi ollut Suhyun siksi, että hän laulaisi jatkossa enemmän kansainvälistä musiikkia. Mutta olihan Emmikin tosi hyvä! Vaikea valinta!

No tietysti Ollivalitsi Suhyunin!


Michaelin tiimi

Alex Ikonen (Georgia on My Mind)
Alex lauloi hyvin, mutta ei tällaisella esityksellä hevillä nouse knockoutin voittajaksi. Olisi pitänyt valita jotain muuta laulettavaksi vaikka Alexin keikalle tämä olisi varmaan ollut hyvä valinta.

Riikka Jaakkola (Desperado)
Riikka nousi esityksellään tämän knockoutin voittajaksi vaikka hieman oli hänenkin kappaleensa liian vanhahtava. Olisin kaivannut modernimpaa ja nuorekkaampaa menoa. Vaikka Riikkaa ei 16-vuotiaaksi todellakaan uskoisi, voisi hän hieman enemmän päästää nuoruutensa esiin, mitä ei tapahtunut tällä 43 vuotta vanhalla laululla.

OnneksiMichael valitsi Riikan!


Tarjan tiimi

Kerttu Suonpaa (Crazy in Love)
Kerttu osoitti jälleen osaavansa laulaa! Kappalevalinta ei vaan ollut mielestäni hyvä, mutta hienosti Kerttu siitä selvisi. Parasta Kerttua tämä ei kuitenkaan ollut.

Lauri Peisterä (Ain't Nobody)
Aika ammattitaidolla vedetty esitys! Viihdyttävää!

Yamila Espinosa (Hush Hush: Hush Hush)
Yamilan esitys oli todella hyvä ja loppua kohden suorastaan räjähti. Sorry Kerttu, mutta Yamilan olisin sittenkin valinnut tästä kolmikosta jatkoon tämän knockoutin perusteella. Ja olihan Laurikin hyvä.

Ohhoh! Tarja valitsi Kertun! Se oli yllätys! Mutta kyllä Kerttu kelpaa minullekin!


Redrama kaappasi lopuksi Alexin. Oli aika vaikea veikata, kenet hän kaappaa. Mutta ihan sukupuolijakaumasyistä olisi pitänyt aavistella, että hän valitsee miehen. Ja varmaan sitten nuoremman kahdesta tarjolla olevasta miehestä eli Alexin.
« Viimeksi muokattu: 20.03.2016 00:50:48 kirjoittanut Etsku-Etana »

Casper

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 760
  • Karma: +3/-1
    • Profiili
Vs: 4. knockout 18.3.
« Vastaus #8 : 24.03.2016 18:59:58 »
Ohi aiheen mutta: tietääkö joku voiko live-lähetyksiä katsoa suoraan ruudusta vai pitääkö olla joku plussa-palvelu? Mistään ei tunnu löytyvän vastausta.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: 4. knockout 18.3.
« Vastaus #9 : 24.03.2016 20:36:42 »
Ohi aiheen mutta: tietääkö joku voiko live-lähetyksiä katsoa suoraan ruudusta vai pitääkö olla joku plussa-palvelu? Mistään ei tunnu löytyvän vastausta.

Kyllä ne näkee ilmaiseksi. Ellei nyt sitten ole yhtäkkiä mennyt muuttumaan.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 4. knockout 18.3.
« Vastaus #10 : 24.03.2016 21:38:40 »
Ohi aiheen mutta: tietääkö joku voiko live-lähetyksiä katsoa suoraan ruudusta vai pitääkö olla joku plussa-palvelu? Mistään ei tunnu löytyvän vastausta.

Kyllä ne näkee ilmaiseksi. Ellei nyt sitten ole yhtäkkiä mennyt muuttumaan.

Mahtoiko Casper tarkoittaa sitä, näkeekö live-lähetykset suorana ruudusta samaan aikaan kuin ne tulevat televisiostakin eikä siis vasta jälkikäteen?

Casper

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 760
  • Karma: +3/-1
    • Profiili
Vs: 4. knockout 18.3.
« Vastaus #11 : 25.03.2016 10:14:59 »
^ Nimenomaan tätä tarkoitin, näkeekö samaan aikaan kuin teeveestä? Näyttäis vähän siltä että ei näe, ruudussa ei ole varsinaista suoratoistoa tai minä en ainakaan ole sellaista löytänyt. Monia ohjelmia voi kyllä Ruudusta katsoa samaan aikaan kuin ne tulevat tv:stä mutta ne eivät ole live-lähetyksiä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: 4. knockout 18.3.
« Vastaus #12 : 25.03.2016 10:40:20 »
Ohi aiheen mutta: tietääkö joku voiko live-lähetyksiä katsoa suoraan ruudusta vai pitääkö olla joku plussa-palvelu? Mistään ei tunnu löytyvän vastausta.

Kyllä ne näkee ilmaiseksi. Ellei nyt sitten ole yhtäkkiä mennyt muuttumaan.

Mahtoiko Casper tarkoittaa sitä, näkeekö live-lähetykset suorana ruudusta samaan aikaan kuin ne tulevat televisiostakin eikä siis vasta jälkikäteen?

Ymmärsin kyllä mitä Casper tarkoitti. On ainakin ennen näkynyt, sillä olen itse suoran lähetyksen joutunut joskus ruudusta katsomaan.

Asia selviää vaan kokeilemalla kun lähetyksen on määrä alkaa.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Casper

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 760
  • Karma: +3/-1
    • Profiili
Vs: 4. knockout 18.3.
« Vastaus #13 : 25.03.2016 11:33:47 »
^ Negativ, mistä kohdasta olet sen löytänyt? Kun nyt meen Ruutuun ja kelaan alaspäin, löytyy kohta "Suorat ja tv-opas" ja sen jälkeen onkin yhtä kanavien sotkua. Esim. nyt parhaillaan oleva ohjellma ei aukea suorana katsottavaksi vaikka sivu niin väittää. Toista se on Ylen sivulla ja Katsomossa jotka toimii kuin tv.

Ei ole vaan nyt tv:tä käytössä ja mietin että pitäiskö ostaa toi plussa-palvelu että näkisi livet suorina.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: 4. knockout 18.3.
« Vastaus #14 : 25.03.2016 12:56:53 »
^ Negativ, mistä kohdasta olet sen löytänyt? Kun nyt meen Ruutuun ja kelaan alaspäin, löytyy kohta "Suorat ja tv-opas" ja sen jälkeen onkin yhtä kanavien sotkua. Esim. nyt parhaillaan oleva ohjellma ei aukea suorana katsottavaksi vaikka sivu niin väittää. Toista se on Ylen sivulla ja Katsomossa jotka toimii kuin tv.

Ei ole vaan nyt tv:tä käytössä ja mietin että pitäiskö ostaa toi plussa-palvelu että näkisi livet suorina.

En osaa sanoa, sillä siitä on 2-3 vuotta kun olen suorana TVOFIa katsonut sieltä... kannattaa varmaan kysyä neloselta palautteen muodossa. Varmaan on erikseen ruutu.fi palaute. Mutta siis olen mennyt ruutu.fi silloin kun ohjelman on ollut määrä alkaa, laittanut hakuun The Voice of Finland ja sieltä löytänyt uusimman lähetyksen/jakson.

Vaikka nyt kävisikin niin ettei jaksoa sieltä suorana voi katsoa, niin kyllähän se heti esityksen jälkeen sinne tulee katsottavaksi, et kovin suurta viivettä ei pitäis tulla.

//Kävin äsken ruutu.fi ja sieltä selvisi, että jaksoa ei voi suorana katsoa. Tulee ruutuun tv-esityksen jälkeen. Eli on muuttunut.
« Viimeksi muokattu: 25.03.2016 20:00:18 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~