Muu musiikki > Keskustelua artisteista ja bändeistä

Christina Aguilera

(1/11) > >>

Juhkunautti:
Christina María Aguilera (s. 18. joulukuuta 1980 Staten Island, New York, Yhdysvallat) on yhdysvaltalainen poplaulaja ja lauluntekijä.



Albumit:
* Christina Aguilera
* Stripped
* Back To Basics
* Bionic

* Mi Reflejo
* My Kind Of Christmas
* Keep's Gettin Better:Decade Of Hits

Virallinen sivu
Last Fm



Christina Aguilera - Not Myself Tonight
Christina Aguilera - Woohoo ft. Nicki Minaj

En omista yhtään albumia, mikä ärsyttää. En oo vaan saanu ostettua. Mun mielestäni Christinalla on yks mahtavimmista äänistä ikinä. Vahva ja vaikuttava.

Kaitsu:
Pidän tosi paljon Christinasta <3.. Itselläni on kaksi levyä Back To Basics & Keep's Gettin Better:Decade Of Hits. Christinan paras biisi kaikista on ehdottomasti Hurt.. Koskettava biisi ♥. Tulevan levyn tulen ostamaan ehdottomasti ja uusin sinkku Not Myself Tonight on mielestäni todella hyvä.

Jolanne:
Joo, kyllä Christina on ehkä tän vuosikymmenen parhaita laulajia... MUTTA se tyylivaihdos nakertaa mua.

Negativ:
Oon sanonu ennenkin, et Christinasta en oo koskaan erityisesti pitäny. Ääni on kiistatta upee, mut sit jossain biiseissä oli musta vähän sellasta kiekumista (sama ku Mariah Careyllä, en vaan oikeen välitä semmosesta). Tai siis mun korviini kuulostaa sellaselta kiekumiselta. En osaa selittää järkevästi. :'D Mut Christinalla on hyviäkin biisejä. Ite oon tykästyny mm. Beautifuliin ja Fighteriin.

Juhkunautti:
tää äänihomma kuuluukin just siihen kategoriaan, että siitä joko tykkää tai ei tykkää :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta