Kirjoittaja Aihe: Finaali 10.11.  (Luettu 19360 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

suklaa

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 2
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Finaali 10.11.
« Vastaus #75 : 15.11.2013 18:58:50 »
joo hyvä jos en myöhästynyt vielä aivan täysin. tunnen sen ossi väätäisen siis, joka oli en nyt muista monennessako ääni ratkaisee-jaksossa, mutta se olis kyllä oikeesti ansainnu päästä jatkoon, olihan se sen biisi haastava, mut silti olis mun mielestä saanu kääntyä edes se yksi. paljon huonompia päästettiin läpi, esim yks kauhee kakara joka vaan huusi sen biisin. en nyt rupee haukkumaan täällä ketään mut se ei kyl oikeesti ollu oikeudenmukaista! ja ossi on tosi mukava ihminen ja se ei oo ikinä ilkee kellekään ja kaikki pitää siitä ja se on aika suosittu. ja oon kuullu sen laulua useesti ennen ja jälkeen ton kisan ja se on kyl lahjakas :) ja kun joku kirjoitti et vaikuttaa symppikseltä niin semmonen se vähän onkin :) ja siitä viktoriosta et jotkut sano et oli tyhmää ku se oli voice kidsissä koska se oli jo kidsingissä mut mitä se haittaa? en seurannut kidsingiä enkä oikeestaan kattonu voicekidsiikään muuta kun finaalin mut oon kattonu paljon niitä esityksiä sieltä osoitteesta www.nelonen.fi/voicekids, koska siellä on ne kaikki. ja laulutaitojen lisäks mut ainakin viktoriossa hurmas sen persoona ja se kun se jotenkin oli aina niin hymyileväinen ja semmonen positiivisen oloinen tyyppi :) mut jos katsotte tosta osoitteesta niitä viktorion videoita, vaikka sen jossa se kertoo sen taustasta ja silleen niin kattokaa ny ku kaveri on asunu suomessa 10 kuukautta ja puhuu noin hyvää suomea!!! :) jos nyt ajattelee vaik sitä et olen siis itse 14, opiskelen 3 eri kieltä ja millään niistä en pärjäisi kunnolla ulkomailla, vaikka minulla ihan hyvä kielipää onkin. yhtä kielistä opiskelen nyt kuudetta vuotta, yhtä viidettä ja yhtä kieltä toista vuotta. ja viktorio on asunut suomessa alle vuoden ja puhuu siihen nähden aivan uskomattoman hyvin tätä meidän kieltä, joka varmaan kuuluu maailman hankalimpiin, kaikki taivutusmuodot joka jutussa ja silleen ja laulaa niin hyvin ja on vaan niin hyvä! :) varmaan vähän ärsyttävää hehkutusta mut jos tota kielihommaaki miettii niin olen sitä mieltä että se on aika uskomatonta. ja tuleeko tätä ohjelmaa siis ensi vuonnakin? vai onko siitä vielä tietoa? silloin ainakin aion katsoa sitä jos on tulossa. ja sitten vielä sinulle etskuetana että oletko joku organisoijatyyppi tai sellanen näillä sivuilla vai muuten vaan näin aktiivinen kirjoittaja? ja kiitos kun joku vastasi mulle :D en ole vielä lukenut kauheesti muita keskusteluja ja sen mää nyt ajattelin tehdä :)

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
« Viimeksi muokattu: 10.10.2017 20:55:09 kirjoittanut Etsku-Etana »