American Idol > American Idol 2016

American Idol 2016!

(1/1)

Kaitsu:
Viimeinen kausi alkaa Subilla lauantaina 30.tammikuuta klo.18.00! Myös sunnuntaisin AI tulee.

Tuomareina toimivat Jennifer Lopez, Keith Urban & Harry Connick Jr. Juontajana toimii tietysti Ryan Seacrest.

KAIKKIEN entisten tuomareidin (mm. ne ainoot oikeet Simon Cowell, Paula Abdul ja Randy Jackson) tulevat
huhupuheiden mukaan vierailemaan joissain rooleissa tällä viimeisellä kaudella!

Etsku-Etana:
Voi että! Ei millään ehdi tätäkään reaaliajassa seurata. En ole vielä katsonut 2015-kauttakaan! Pakko kyllä katsoa jossakin vaiheessa tämä viimeinen kausi.

Etsku-Etana:
Alue luetu. Ehkä jaksan itse jotain kirjoitella. Ensimmäinen jakso katsottu vaikka Katsomo on ihan susi.

Kaitsu:
Ensimmäisten koelaulujen perusteella naisten taso on todella korkea, kun monta erittäin lupaavaa on tähän mennessä päässyt jatkoon!! Olisin niin iloinen, jos tämän viimeisen kauden voittaisi nainen! Olen todella kyllästynyt näihin miesvoittajiin.

Etsku-Etana:

--- Lainaus käyttäjältä: Kaitsu - 04.02.2016 21:02:03 ---Olisin niin iloinen, jos tämän viimeisen kauden voittaisi nainen! Olen todella kyllästynyt näihin miesvoittajiin.

--- Lainaus päättyy ---

Samaa mieltä! Mutta eiköhän voittaja ole kitaraa rämpyttävä rokahtava mies. Esiintyy valkoisessa aluspaidassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta