Suomen Idols > Idolsin vapaa keskustelu

UK:n X-Factor ja Saara Aalto

(1/13) > >>

Etsku-Etana:
Joskus Idolslandian vauhdikkaampina aikoina olisi varmaan syntynyt keskustelua Britannian X-Factorista ja Saara Aallosta. :(

Kaitsu:
Niinpä!

Saaran taival on jo nyt ollut ihan uskomaton! En olisi uskonut hänen pääsevän livelähetyksiin, vaikka sitä toivoin. Kuuden tuolin haasteessa Saara veti ekan biisin hyvin, mutta sitä Je Suis Maladen vetämistä en ymmärtänyt & yleisökin buuasi. Kiitos Nicolen, että hän antoi villin kortin Saaralle.

Jos Saara nyt tällä viikolla sattuu putoamaan niin, joka tapauksessa olen tosi tyytyväinen häneen & siihen miten hän on esiintynyt tosi hyvin!

Saaran esityksiä on tullut seurattua aktiivisesti sekä Suomen että Brittien tahtiin & pakko sanoa, että Let It Go -tulkinta oli pirun loistava! Sian Aliven Saara veti tunteella & olisi se ollut vääryys, jos se kaamea Bratavio-duo olisi hänen sijastaan päässyt jatkoon. Tokan liven River Deep Mountain High oli ihan hyvä, mitä nyt pari asiaa siinä häiritsi. Sing-offin Run -tulkinta taas oli todella hyvä! Ajattelin siinä vaiheessa, kun Simon antoi äänensä Saaralle niin kisa päättyy tähän, mutta katsojat pelasti Saaran.

Kaitsu:
Saaran tulkinta Oh So Quietista

Vau vau!!  :-*. Loistava esitys Saaralta & todellakin toivon, että hän ei putoa tänään!

Katza:
^ Yllätyin, kun luin, että biisivalinta, asut ja kaikki koristeet olivat kuulemma tuotantotiimin idea! Oli niin Saaran näköinen juttu, että ei ihan heti olisi uskonut, mutta ovatpahan oppineet tuotantotiimi todella Saaran tuntemaan! Hauska veto ja mielettömiä äänialoja löyty jälleen kerran.

Oon kattonu kyllä joka viikon vedot heti Youtubesta kun on sinne ilmestynyt, toivottavasti matka jatkuu ja saatais nähdä vielä jotain uutta ja jännää!

ilppez:
Mäkin oon seurannut netistä ja youtubesta Saaran menoa. Hauska nähdä kuinka pitkälle se pääsee.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta