Idolslandia löytänyt uuden kodin
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
ai Up In The Air?Se on saanu niinpaljon kehuja et se on kyllä pakko joskus tässä kattoa <:
^Mä laitoin ton leffan boxille. Aattelin, että pakko päästä kattoon, kuinka HUONO se on.
Megan Fox oli ihan Matti Vanhanen.
Lainaus käyttäjältä: capri - 30.01.2010 18:51:19^Mä laitoin ton leffan boxille. Aattelin, että pakko päästä kattoon, kuinka HUONO se on.Jos puhut Hannah Montanasta, ni ite asiassa ite ihan tykkäsin eihän se OIKEESTI ollu hyvä leffa, mut onnistunu aivojentyhjennysleffa. : Dja Lucas Till on <3
Lainaus käyttäjältä: Thesugarangel92 - 30.01.2010 18:52:51Lainaus käyttäjältä: capri - 30.01.2010 18:51:19^Mä laitoin ton leffan boxille. Aattelin, että pakko päästä kattoon, kuinka HUONO se on.Jos puhut Hannah Montanasta, ni ite asiassa ite ihan tykkäsin eihän se OIKEESTI ollu hyvä leffa, mut onnistunu aivojentyhjennysleffa. : Dja Lucas Till on <3Puhuin teinidraamakuningattaren plapapalapasta.
Lainaus käyttäjältä: KaMy - 30.01.2010 18:39:30 Megan Fox oli ihan Matti Vanhanen. Ainahan se.
Teinidraamakuningattaren tunnustukset katsoin.. :'DDDLindsay Lohan oli aika hyvä, kun taas Megan Fox oli ihan Matti Vanhanen.