Kirjoittaja Aihe: Minkä leffan katsoitte viimeksi?  (Luettu 577745 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #750 : 30.05.2010 23:53:46 »
Oisit vielä lainannut joltain ohikulkijalta valkosta kynsilakkaa ja maalannut pöntön niin oisit mennyt täydestä R2:na. : DDDD
Mä oon yhden päivän aikana kattonut vanhat SW:t läpi maratonina. Kaikki 6 osaa oon myös tainnut kattoo järjestyksessä, mutta muutaman päivän aikana... en ihan putkeen. Täytyis muuten tässä kesällä pitää tosiaan SW-maraton, kun sitä aikaakin on. :D Ja tehdä vielä niin, että kattoo vanhoista ekaks ne original-versiot ja sitten ne parannellut (molemmat pitää omistaa! 8))
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #751 : 31.05.2010 00:08:37 »
Joo en mä päästä itseäni kokonaan karkaamaan SW:n syövereihin. Menee muuten ihan offiks tämä(kin) touhu.

Mutta minä ainakin pidin suunnattomasti sekä Episode kakkosesta, että kolmosesta. Enkä myöskään tajunnut jatkuvaa itkemistä Anakinin roolissa olleesta Hayden Christensenistä. Tuntematon näyttelijä kuului ehdottomasti tuohon rooliin. Lisäksi hänen heikko näyttelijäntalentti oli vain ja ainoastaan kuvaavaa noissa leffoissa. Kuitenkin Anakin oli tunnemyrskyssä ratsastanut heebo, joka ei tiedä mitä tekisi. Akka itkee kotona, äiti delasi, politiikka kiskoo joka suuntaan ja tuppasi tuo pimeyskin kiinnostamaan pojua. Ja varsinkin näille Anakin roolispekuloinneille voi jälkeenpäin nauraa kun sai kuulla, että Leonardo DiCaprio oli jollain tasolla puheissa ollut aluksi 8)

Jotta itse leffoistakin jotain sanoo, niin harmittelen ainoastaan sitä että Episode 3stakin piti saada aikaan melko suuri lasten elokuva. ikärajaksi vain K15 ja actionia yksityiskohtaisemmin, niin jo olisi maistunut enemmän.

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #752 : 31.05.2010 00:16:23 »
Hävettää myöntää, et multa on "uusista" Star Wars leffoista kaks näkemättä. :p Miten voin elää itseni kanssa...

~It feels good. Is that reason enough for you.~

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #753 : 31.05.2010 00:23:41 »
Et voi Negsu elää itsesi kanssa.  :-\

Mäkin tykkäsin Haydenista. Ja musta se veti hyvin sen pimeälle puolelle kääntyneen Anakinin kolmosen lopussa. Ainoo vaan oli ääni (mille se nyt ei paljookaan voi tehä) joka tuppas menemään sellaseks kimeeks (vai mikä ny ois oikee sana) kun se näytteli loukkaantunut/surullinen/ yms. tunnetta.

Suihkulakki

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #754 : 31.05.2010 00:27:32 »
Kyllähän Hayden liikaa yritti ja se näkyi paikoitellen äänen murtumisena kun oli isosti tunteella ladattu tilanne. Silti tuo kaikki teki hänestä vain entistä haavoittuneemman silmissäni ja sitä kautta paremman.

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
« Vastaus #755 : 31.05.2010 16:45:01 »
Natalie Portman ♥

Ai mitä mä muistan SW-leffoista. Uusimmat oon nähny vain kerran. Mutta vanhat on niin legendaarisia! Harrison Ford :p

Terminator 1 ja 2 on kyllä molemmat niin legendaarisia. Mä oon sitä mieltä, että kakkonen jopa on parempi kuin ykkönen. Johtuen siitä, että se on viihdyttävämpi. Ykkönen on kyllä dramaattisempi.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #756 : 31.05.2010 23:51:03 »
Hangover -Kauhea kankkunen on kyllä aivan loistelias vielä toisenkin kerran katsottuna. Ed Helms ja Stu`s song. ;D Ei voi kun repeillä tälle leffalle. Herroilla on aika kevyt "whattafak" -ilmiö päällä kostean illan jälkeen..

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #757 : 31.05.2010 23:52:31 »
^En oo vieläkään nähny tota  >:(

Tosin oon kuullu siitä sekä huonoa että hyvää. (Tosin mistäpä leffasta ei :D)
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #758 : 31.05.2010 23:57:44 »

No tää on niin niitä pätkiä mitä normaalisti katotaan Sunnuntaina nollat taulussa. Eli basic sekopäätoimintaa. Ja jos haluaa jotain aivojumppaa vaativaa poliittista trilleriä, en ensimmäiseä kattelisi hangoveria. 8)

Rico

• Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #759 : 31.05.2010 23:58:55 »

Perus komedia.. Pari hassuhkoa kohtausta, ei mitenkään erikoinen..

Ed Helms on ihan hyvä, mutta hänelläkin on The Officessa niin paljon parempi rooli <:

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #760 : 01.06.2010 00:50:43 »
Hangoveria en oo uskaltanu kattoo uudestaan, ku musta tuntuu, et mun kaverin seura teki siitä hauskemman. Oltiin kesällä kattomassa se elokuvissa ja me naurettiin ihan koko ajan. Oltiin aivan hysteerisiä, naurettiin sellaisissa kohdissa, joissa kukaan muu ei nauranut. :’D En haluais pilata sitä muistoa. Mut olis se ilman kaverin seuraakin naurattanu. Kyl mä silti väittäisin, et se on parhaita komedioita mitä oon hetkeen nähny.

Katoin subin maanantaileffan, Transporter 2. Oli yhtä lailla viihdyttävä, kuin eka osakin. Ja siis täähän on sellasta settiä, et on turha kuvitella katsovansa mitään realistista viihdykettä. Autoja ja huoneita räjähtelee tiheeseen tahtiin ja autolla voidaan jopa loikata piiiitkä matka parkkihallista toiseen parkkihalliin. Jason Statman on tehty tällasia rooleja varten. Se on niin äijä. Kate Nauta (hhahhah mikä sukunimi. :’DDDDDDDD) oli aika mielenkiintoinen tapaus. Hänen roolihahmonsa oli koko leffan ajan puolialastomana (ihan oikeesti. Se oli joko alasti tai alusvaatteissa. ;D)… Kova mimmi, aika jäätävissä piikkikoroissakin juoksenteli. Sellasethan tappaa jalat sekunnissa. Aika hot chick….kieltämättä. Mutta mutta…tää on kans sellane about kolmen tähden arvonen leffa.

« Viimeksi muokattu: 01.06.2010 08:42:06 kirjoittanut Negativ »

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #761 : 01.06.2010 01:14:57 »
^Haha. Tossa kuvassa sillä näyttää olevan päällä ei-mitään. Ja kieltämättä noi kengät näyttää murhaavilta.

Mutta vähän cool. Sillä on kaksi käsilaukkua!

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #762 : 01.06.2010 01:17:16 »
Vai onko ne aselaukkuja...

Suihkulakki

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #763 : 01.06.2010 01:21:05 »
Se on itse asiassa just sellane asekotelo systeemi, mikä laitetaan tosta keskeltä kiinni. :'DD Mut nyt se tietty on avannu sen, ku tarvi aseitaan.

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #764 : 01.06.2010 01:27:27 »
Uuu 8).. Näyttäisi olevan kaksi äänenvaimentimilla varustettua 9mm kaliiberin glock17a... <:

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #765 : 01.06.2010 08:44:58 »
If you say so. :'D Niissä oli semmoset coolit lasersydeemit vai miks niitä sanotaan, ku on se punanen valosysteemi, joka helpottaa tähtäystä (?) tai jtn. No semmoset kuitenki ku on Resident Evilissä, jota oon pelannu. 8'))

Reps, kuulostanko taas hieman fiksulta.
« Viimeksi muokattu: 01.06.2010 15:27:22 kirjoittanut Negativ »

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #766 : 01.06.2010 12:00:26 »
%0...
Taisin erehtyä.. Kyseessähän on belgialainen five-seven pistooli, joka usein tavataan myös lasertähtäimellä varustettuna.

Toisaalta kyllä tuo luistin yläosan muoto viittaisi kovasti glockiin.. :<

//joo googlasin vähän tarkemman kuvan noista ja kyllähän ne glockkeja näyttäisi olevan. Jatketuilla lippailla.
« Viimeksi muokattu: 01.06.2010 12:07:03 kirjoittanut Federico »

Angel

• Syrämellinen sanojen muovailija
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #767 : 02.06.2010 18:36:34 »
Kuus tuntia katottiin koulusa leffoja. :D Eka rööperi, vaa ei keritty ees loppuun, sitte starsky & hutch ja sen jälkeen vielä tummien perhosten kotia vaa ärsyttää ettei ehitty kattoo sitäkää loppuun. :/
everybody wants happiness, nobody wants pain,
but you can't have a rainbow, without a little rain

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #768 : 03.06.2010 20:02:47 »
Katsoin hömppäleffan, Valentine's Day. Näyttelijäkaarti oli aikamoinen, mut henkilöitähän tässä oli ihan liikaa. Ja sen takia henkilöt jäivätkin ohuiksi ja mitäänsanomattomiksi. Oli tässä pari ihan söpöä hetkeä, mut 2 tähtöseen jää.

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #769 : 03.06.2010 20:11:40 »
^Haluu nähdä ♥ Koskaha saisin katottuu boxii tyhjäks. Amusement vieläki kesken. Ja arvostelui tekemättä.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #770 : 03.06.2010 20:14:25 »
Mulla ei oo inspistä arvostelujen tekemiseen. :'(

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #771 : 03.06.2010 20:17:39 »
Mulla ei oo inspistä arvostelujen tekemiseen. :'(

Mullaki kadonnu jonnekin  :'(

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #772 : 03.06.2010 22:42:12 »
Katoin Canalilta hetki sitten loppuneen Fanboys -elokuvan, joka on komedia ylläri ylläri. Olen tuon aikaisemminkin nähnyt mutta kyllä sitä sivusilmällä toiseenkiin kertaan katsoi.

Eli leffa kertoo neljästä nörtistä, jotka päättävät vuonna 1998 murtautua salaa George Lucasin studioon, nähdäkseen tuoreen Star Wars Episode 1 -elokuvan ennakkoon. Tämä aivot narikassa komedia on suunnattu lähinnä niille joilla on jonkintason tietoa oikeista Tähtien sodista.

Leffa jaksaa tietyissä kohdin naurattaa ja itse pidin tästä yllättävänkin paljon. Huumorin sekaan oli yritetty sotkea kaveruksien välistä draamaa, mikä onnistuikin jollain tasolla. Sam Huntington, Dan Fogler, Chris Marquette vetivät roolinsa nörtteinä ihan ookoo hyvin. Mutta elokuvan parasta antia oli ehdottomasti tämän nörttikolmikon neljäs kaveri eli Jay Baruchel aka. Window. Hän varasti kyllä koko shown tässä  ;D

Juhkunautti

• Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
« Vastaus #773 : 04.06.2010 11:58:39 »
* Yes Man:in katoin.
* The Hangover
« Viimeksi muokattu: 06.06.2010 16:47:21 kirjoittanut Juhkunautti »
"Taylor, you'll be fine...""

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #774 : 04.06.2010 19:05:18 »

Max Payne. Surkee oli, mut tiesin mitä odottaa...jos kerta Imdb:ssä on 5.4/10, ni ei voi olla hyvä. : D Tää oli tuskastuttavan nolo! Sai oikeesti nauraa näyttelijöillekin, onko ne ihan tosissaan tätä tehny.
Mila Kunisille 5 tähteä, leffalle 1!